ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

علائم خرابی سوکت شارژ موبایل چیست؟ Reviewed by Mrs. Bagheri on 2021-09-15 11:13:57. خراب شدن سوکت شارژ گوشي بر اثر دلايل زيادي رخ مي‌دهد که در اين مطلب به آن‌ها و همچنين روش هاي تعمير سوکت شارژ گوشي و تعویض سوکت شارژ خواهيم پرداخت. شارژ نشدن گوشي هوشمند يکي از اعصاب خوردکن‌ترين اتفاقات در زندگي غرق در تکنولوژي امروزي ما است. شارژ نشدن گوشي مي‌تواند دلايل متفاوتي داشته باشد؛ از خرابي باتري و شارژر گرفته تا عدم کارکرد درست پريز برق. اما جالب است بدانيد که در اکثر موارد عدم شارژ درست گوشي به خراب شدن سوکت شارژ گوشي برمي‌گردد. در ادامه از تعمیرات موبایل اين مطلب به متداول‌ترين دلايل و علائم خرابی سوکت شارژ موبایل هوشمند و همچنين روش‌هاي برطرف کردن اين مشکل خواهيم پرداخت. خراب شدن سوکت شارژ گوشي بر اثر دلايل زيادي رخ مي‌دهد که در اين مطلب به آن‌ها و همچنين روش هاي تعمير سوکت شارژ گوشي و تعویض سوکت شارژ خواهيم پرداخت. شارژ نشدن گوشي هوشمند يکي از اعصاب خوردکن‌ترين اتفاقات در زندگي غرق در تکنولوژي امروزي ما است. شارژ نشدن گوشي مي‌تواند دلايل متفاوتي داشته باشد؛ از خرابي باتري و شارژر گرفته تا عدم کارکرد درست پريز برق. اما جالب است بدانيد که در اکثر موارد عدم شارژ درست گوشي به خراب شدن سوکت شارژ گوشي برمي‌گردد. در ادامه از تعمیرات موبایل اين مطلب به متداول‌ترين دلايل و علائم خرابی سوکت شارژ موبایل هوشمند و همچنين روش‌هاي برطرف کردن اين مشکل خواهيم پرداخت. 5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
علائم خرابی سوکت شارژ موبایل چیست؟
علائم خرابی سوکت شارژ موبایل چیست؟ - پارس ارتباط لوتوس
تاریخ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ تاریخ بازنویسی : ۲۳ آبان ۱۴۰۲

خراب شدن سوکت شارژ گوشي بر اثر دلايل زيادي رخ مي‌دهد که در اين مطلب به آن‌ها و همچنين روش هاي تعمير سوکت شارژ گوشي و تعویض سوکت شارژ خواهيم پرداخت. شارژ نشدن گوشي هوشمند يکي از اعصاب خوردکن‌ترين اتفاقات در زندگي غرق در تکنولوژي امروزي ما است. شارژ نشدن گوشي مي‌تواند دلايل متفاوتي داشته باشد؛ از خرابي باتري و شارژر گرفته تا عدم کارکرد درست پريز برق. اما جالب است بدانيد که در اکثر موارد عدم شارژ درست گوشي به خراب شدن سوکت شارژ گوشي برمي‌گردد. در ادامه از تعمیرات موبایل اين مطلب به متداول‌ترين دلايل و علائم خرابی سوکت شارژ موبایل هوشمند و همچنين روش‌هاي برطرف کردن اين مشکل خواهيم پرداخت.

 

از کجا بفهمیم سوکت شارژ خراب است؟

علائم خرابی سوکت شارژ گوشی ! گوشی همراه برای ادامه فعالیت و عملکرد خود به شارژ نیاز دارد. البته برخی مواقع به دلایل متعددی، پروسه شارژ گوشی همراه متوقف می شود و این امر سبب توقف عملکرد گوشی میشود.

فرقی نمی کند که سوکت شارژ گوشی همراه شما چه مشکلی پیدا کرده است زیرا در هر صورت خودتان سوکت شارژ را تعمیر نکنید. مرکز خدمات تعمیرات نمایندگی رسمی سامسونگ، موثق ترین و قابل اعتمادترین مرکز برای تعمیر سوکت شارژ گوشی همراه شماست.

اغلب مواقع ممکن است مشکل پیش آمده برای گوشی همراهتان را تشخیص ندهید و البته به سوکت شارژ مشکوک هستید. برخی مواقع ممکن است سایر قسمت های گوشی، مشکل پیدا کرده باشند و هیچ ارتباطی با سوکت شارژ نداشته باشد.

 

از کجا بفهمیم سوکت شارژ خراب است؟

 

دلایل خرابی سوکت شارژ موبایل

عوامل متفاوتی وجود دارد که در نهایت موجب خراب شدن آی سی شارژ و سوکت شارژ گوشی خواهد شد. اما مهم ترین مسئله را می توان مراقبت نکردن از گوشی دانست. وارد شدن گرد و غبار یا رطوبت و حتی قطرات آب به سوکت شارژ موبایل می تواند اصلی ترین دلیل این مشکل باشد.

پیشنهاد می شود هر چند وقت یکبار با استفاده از یک خلال دندان کناره های سوکت شارژ را تمیز کنید. توجه داشته باشید که انجام این کار باید با دقت بسیار بالایی صورت گیرد. در غیر این صورت به سادگی به گوشی موبایل خود آسیب وارد می کنید.

 

عدم استفاده از شارژر اورجینال گوشی، از دلایل خراب شدن سوکت شارژر موبایل

اهمیت استفاده ازشارژر اصلی اندروید و آیفون را بارها توضیح داده ایم. یکی دیگر از اصلی ترین عوارض استفاده از انواع کابل های بی کیفیت، خراب شدن سوکت شارژ گوشی است که مشکل کوچکی نیست! توجه داشته باشید، هر شارژری که قابلیت متصل شدن به گوشی شما را داشته باشد، نمی تواند یک شارژر خوب باشد!

بلکه شما باید به آمپر ورودی و خروجی شارژر و گوشی توجه داشته باشید و شارژری انتخاب کنید که از نظر میزان جریان عبوری متناسب با گوشی موبایل شما باشد. در صورتی که شارژر متناسب با گوشی خود را ندارید، با مراجعه صفحه خرید شارژر گوشی می توانید انواع شارژر را با بهترین قیمت تهیه کنید و از خراب شدن سوکت شارژ گوشی جلوگیری کنید.

 

وصل کردن شارژر گوشی به شکل غیرصحیح

علائم خرابی سوکت شارژ گوشی ! یکی از مواردی که در مراقبت از گوشی هوشمند باید به آن توجه داشته باشید این است که حین استفاده از گوشی، مشکلات سخت افزاری ایجاد نکنید! به طور مثال احتمالا تجربه قطع شدن صدای هندزفری به دلیل کشیدگی یا پارگی سیم هندزفری دارید. خراب شدن سوکت شارژر گوشی به دلیل وصل کردن شارژر به شکل نامناسب از رایج ترین دلایلی است که باعث خرابی سوکت خواهد شد.

این مسئله بیشتر در میان کاربران گوشی های اندروید رایج تر است. زیرا شارژر آیفون و شارژر تایپ سی را از هر دو جهت می توان به گوشی متصل کرد اما برای متصل کردن شارژر Type B باید حواستان به جهت شارژر باشد. هر چند که شارژرهای آیفون و تایپ سی را نیز باید با احتیاط و مراقبت به پورت گوشی متصل کنید. در غیر این صورت ممکن است پورت شارژر گوشی دچار مشکل شود.

معمولا اسپیکر بلوتوث هایی که دارای سوکت شارژ هستند نیز با این مشکل مواجه می شوند. اصلی ترین دلیل خرابی سوکت شارژ، وصل شدن شارژر به شکل نادرست و البته وارد شدن گرد و غبار و رطوبت به داخل سوکت است.

 

وصل کردن شارژر گوشی به شکل غیرصحیح

 

وارد شدن گرد و غبار به داخل سوکت شارژ گوشی

یکی دیگر از دلایل  خراب شدن سوکت شارژ ،نفوذ گرد و غبار و یا پرز به داخل پورت شارژ آن می باشد. قرار دادن گوشی داخل جیب و یا کیف می تواند به مرور زمان باعث جمع شدن پرز و یا گرد و غبار داخل سوکت بشود،برای تمیز کردن آن می توانید از یک مسواک آغشته به الکل استفاده کنید و ذرات خارجی داخل سوکت را پاک کنید.

 

نفوذ آب و رطوبت به داخل سوکت شارژ

مثل همیشه نفوذ کردن آب به هر قطعه ای از موبایل باعث خرابی آن می‌شود و از رایج ترین دلایل خراب شدن سوکت شارژ گوشی می باشد،در این موارد اصولاً کنار پورت شارژ دچار زنگ زدگی و خوردگی می شود که نیاز به تعمیر و تعویض دارد.

 

خرابی آی سی شارژ گوشی موبایل

یکی از اصلی‌ترین قطعات داخل هر اسمارت فون ها آی سی شارژ است. آی سی شارژ در واقع وظیفه دارد که ولتاژ و جریان الکتریکی مورد نیاز در عملکرد گوشی همراه را تامین کند. شایع‌ترین علت شارژ نشدن گوشی همراه می‎تواند عیب در آی سی شارژ گوشی باشد. حال برای اطمینان از خرابی این قطعه پیشنهاد می‌کنیم که  گوشی خود را در اختیار یک فرد متخصص قرار دهید. ما در مرکز ژابیت مراکزی معتبری را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا بتوانید علت خرابی سوکت شارژ موبایل را بدانید و مشکلتان را حل کنید.

 

علائم خرابی سوکت شارژ موبایل چیست؟

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به خوبی از گوشی هوشمندتان مراقبت نمی کنید و انجام این کارها برایتان آشناست، باید نسبت به شناخت نشانه های خرابی سوکت شارژ آگاه باشید. در این قسمت به بررسی اصلی ترین نشانه های خرابی سوکت شارژر گوشی خواهیم پرداخت.

 

1-قطع و وصلی شارژ شدن گوشی

مهم ترین نشانه ای که برای خرابی سوکت گوشی می توان نام برد، قطع و وصل شدن فرآیند شارژ گوشی است. زمانی که کابل شارژر به گوشی موبایل وصل می شود، به هیچ عنوان نباید شارژ شدن گوشی قطع و وصل شود. در صورتی که این اتفاق رخ بدهد، احتمال خراب شدن سوکت شارژر وجود دارد. البته این اتفاق به تنهایی می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که خراب بودن سوکت شارژر، تنها یکی از دلایل آن است. با مراجعه به مقاله علت شارژ نشدن گوشی چیست؟ می توانید دلایل دیگر این مسئله را مطالعه کنید.

 

2-شارژ شدن گوشی در یک زاویه خاص

گاهی اوقات زمانی که شارژر را به گوشی متصل می کنیم، فرآیند شارژ شدن موبایل شروع نمی شود مگر اینکه گوشی را در زاویه ای خاص نگه داریم! در اصل شارژر به گوشی وصل است اما اگر گوشی را تکان دهیم، گوشی شارژ نمی شود. در این شرایط ابتدا باید از سالم بودن شارژر و کابل مطمئن شوید. در صورتی که مشکل از شارژر نباشد، این احتمال وجود دارد که پورت کابل شارژ دچار مشکل شده باشد.

 

3-شارژ نشدن گوشی با هیچ شارژری!

این مشکل معمولا به دلیل گشاد شدن سوکت شارژ و عقب رفتن زبانه سوکت ایجاد می شود. برای حل این مسئله معمولا باید سوکت شارژر را تعویض کنید. برای انجام این کار باید از یک متخصص کمک بگیرید. گاهی اوقات نیز شارژ کردن گوشی با پاوربانک تقلبی باعث خراب شدن سوکت گوشی می‌شود.

 

4- قطع و وصل شدن فرایند شارژ گوشی

یکی از از اصلی ترین نشانه های خرابی سوکت شارژ گوشی قطع و وصل شدن شارژ در هنگام اتصال گوشی به شارژر می باشد.

شارژ نشدن گوشی با هیچ شارژری!

 

چگونه سوکت گوشی را تمیز کنیم؟

برای جواب به اینکه چگونه سوکت گوشی را تمیز کنیم ابتدا باید دستگاه را خاموش کنید و سپس با یک خلال دندان (یا یک سوزن کوچک) تمام پورت ها را تمیز کنید و گرد و غبار تلمبار شده را بیرون بکشید. بعد از انجام این کار شما خواهید دید که مشکل به طور کامل حل شده. با مطالعه مقاله چگونه سوکت گوشی را تمیز کنیم تمامی روش های مورد نظر خود را بخوانید.

 

تعمیر سوکت شارژر خراب شده

در صورتی که موارد گفته شده برای شما اتفاق افتاد حتما با مراجعه به تعمیرکار علت را جویا شوید و اگر مشکل از سوکت شارژر بود ، نسبت به تعویض آن اقدام بفرمایید، چرا که پشت گوش انداختن این مشکل، عواقب بدی به همراه خواهد داشت.

 

بالا آوردن زبانه سوکت

یکی از روش‌های متداول تعمیر سوکت شارژ که اغلب با نتیجه خوبی نیز همراه می‌شود، بالا آوردن زبانه سوکت است. درواقع، از دلایلی که شارژر نمی‌تواند اتصال خوبی با سوکت برقرار کند جابجایی زبانه سوکت و به اصطلاح گشاد شدن آن است. برای برطرف کردن این مشکل در ابتدا گوشی خود را خاموش کرده و در صورت امکان باتری را از دستگاه جدا کنید. سپس، از چیزی مثل سوزن مخصوص سیم کارت استفاده کرده و زبانه موجود در سوکت شارژ گوشی را به آرامی کمی بالا بیاورید.

 

حذف پرز و گرد و غبار برای تعمیر سوکت شارژ گوشی

 قبل از تعمیر جا شارژ گوشی اولین کاری که باید انجام داد، تمیز کردن پورت می باشد. زیرا اکثر کاربران گوشی های خود را داخل جیب گذاشته  و به مرور زمان پرز ها، گرد و خاک و سایر آلودگی ها به آن نفوذ می کنند و ارتباط  بین درگاه و کابل برقرار نمی شود.

  • برای تمیز کردن پورت ابتدا گوشی خود را خاموش کرده و آن را از کابل شارژ جدا کنید. در صورت امکان باتری را نیز خارج نمایید.
  • با کمک یک سوزن کوچک یا خلال دندان، آلودگی هایی مانند پرز و... را  تمیز کرده و به بیرون بکشید.
  • بعد به کمک مسواک یا برس کوچک، سایر آلودگی ها را تمیز نمایید.
  • پس از این که مطمئن شدید که پورت به خوبی تمیز است، مشکل را مجدد تست نمایید.

 

دسترسی به پورت برای تعمیر پورت شارژ گوشی (تعمیر قسمت شارژ گوشی)

اگر هنوز مشکل خراب شدن سوکت شارژ گوشی حل نشده بود، باید قاب گوشی را باز کنید تا مستقیما به پورت گوشی که روی برد سوار شده است، دسترسی پیدا کنید.

 

در گوشی های قدیمی مانند مدل های Samsung Galaxy S1 تا S5، Galaxy J1 تا J3 و Galaxy Note 1 تا Note 4 و.. از روش زیر استفاده کنید:

  • ابتدا قاب پشتی، سیم کارت و مموری را خارج نمایید.
  • باتری را بردارید.
  • قاب میانی را باز کرده و کابل ها، سوکت ها و پیچ ها را جدا نمایید.
  • در گوشی های جدیدتر مانند مدل های Galaxy S6 تا S10, Galaxy Note 5 تا Note 10 و Galaxy A models A3, A5 و A9  و سایر مدل های مشایه در سری Galaxy J باید: شیشه پشت گوشی را گرم کنید.
  • شیشه پشت را با کمک ساکشن و قاب باز کن جدا نمایید.
  • کابل ها و پیچ های مختلف را باز و جدا نمایید.

 

کلام آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا دلایل، علائم خرابی سوکت شارژ موبایل و روش های تعمیر سوکت شارژ گوشی را خدمت شما ارائه کنیم که امیدواریم مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. اگر تمامی روش‌های بالا را امتحان کردید اما به نتیجه نرسیدید، آسیب وارد شده به سوکت شارژ شما جدی بوده و زمان آن رسیده است که گوشی خود را برای تعمیر به یک تعمیرکار موبایل حرفه‌ای بسپارید. برای حل مشکل خود می توانید به مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس مراجعه نمایید.

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
مهرناز تاریخ : ۲ مهر ۱۴۰۲
سلام . وقت بخیر. شارژر گوشیم رو به برق میزنم گوشیمو شارژ نمیکنه اما وقتی به پاوربانک وصل میکنم شارژ میشه درصورتی که آداپتور شارژر هم مشکلی نداره. از طرفی وقتی با پاوربانک شارژ کردم علامت خطر در مسیر شارژ اومد! ممنون میشم راهنمایی کنید.گوشیم سامسونگ a20 هست.
ادمین

سلام دوست عزیز

باید حضوری به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی بررسی بشه. ممکنه مشکل از سوکت شارژ، آی سی شارژ و یا مدار شارژ باشه

الهام تاریخ : ۷ شهریور ۱۴۰۲
سلام وقتتون بخیر. من تو گوشیم قسمت شارژ و اسپیکرش اب رفته الانم میزنم به شارژ شارژ نمیکنه! ممنون میشم راهنماییم کنید
ادمین

سلام دوست عزیز

به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی تعمیر بشه.ممکنه ابخوردگی باعث بشه قطعات دیگه گوشی هم درگیر بشن

ایلیا تاریخ : ۳۰ تیر ۱۴۰۲
سلام من گوشی اندسامسونگ دارم یه یک هفته ای است که گوشیم با شارژر اصلی خوب شارژ نمیشه و با شارژر های دیگه هم همینطور مثلا تایم شارژ رو میزنه از ۳ .۴ ساعت به بالا ولی فقط با یه شارژر خوب شارژ میشه .گوشیم یه خورده بیشتر داغ میشه تایم نگه داشتن شارژ هم کمتر شده بعد هیچ او تی جی هم بالا نمیاد که قبلا اینطوری نبود الان من بخوام گوشیم رو تعمیر کنم مشکل از چی هست از باتری هست یا از یا از سوکت شارژ یا....؟؟؟
ادمین

سلام دوست عزیز

باید حضوری تشریف بیارید گوشیتون بررسی و جریان کشی بشه ببینیم مشکلی داره یا نه.

Mahdi تاریخ : ۳ تیر ۱۴۰۲
سلام و وقت بخیر من ی گوشی اندروید سامسونگ دارم و وقتی به شارژ میزنم شارژ میشه باتریش هم خرابه گشتم کم گیر میاد بعد از ۳هفته شارژر میسوزه و کار نمیده میشه بگین مشکل موبایل چیه
ادمین

سلام دوست عزیز

ممکنه مشکل گوشی سخت افزاری و از مدار شارژ باشه. با شماره 02691009091 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما رو راهنمایی کنند

ابول تاریخ : ۸ خرداد ۱۴۰۲
سلام چند وقت هست که بعد از از شارژ کشیدن گوشی پس از چند دقیقه علامت شارژ میره دلیل رو میخواستم؟ یعنی علامت شارژ تا ۱یا۲ دقیقه بعد از شارژ کشیدن میمونه
علی تاریخ : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
سلام بر شما گوشی من a20 است ، از دیروز تا الان اعلان های موبایل پیام می ده که " اتصال USB وصل شد " ، " اتصال USB خارج شد " . کابل USB رو وصل کردم و زدم به لب تاپ چندین بار قطع و وصل شد تا بلاخره وصل شد . خواستم ببینم مشکل چیه و چکار باید بکنم . تشکر
fatem تاریخ : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
سلام وقتتون بخیر گوشی من مدل شیامؤی نوت ۱۱ هسته از دو روز پیش این گوشی بعضی اوقات شارژ نمیشه‌ و اصن هیچ علامتی نمیاد رو صفحه ولی یهو باز قبول میکنه به نظرتون مشکل از کجاعه؟؟
ادمین

سلام

ممکنه مشکل از سیم شارژر و یا اداپتور باشه. با یه شارژر دیگه امتحان کنید اگر مشکل حل نشد امکانش هست که مشکل از سوکت شارژ باشه

سعید تاریخ : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
سلام.یه گوشی کارکرده میخوام بخرم.عیبش اینه که سوکت شارژش پایه سوکت نداره.پایه سوکت شارژ در بازار هست.و قابل تعمیر هست
ادمین

سلام دوست عزیز

با شماره 02691009091 تماس بگیرید تا کارشناسای ما شما رو راهنمایی کنند

اشکان تاریخ : ۷ بهمن ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر گوشی من a7 2018 هست، سوکت شارژر خراب شده بود و برای تعمیر بردم و سوکت رو عوض کردم اما بعد از یک روز و نیم و دوبار شارژ کردن گوشی، بدون هیچ دلیل و ضربه و شوکی گوشیم خاموش شده و هیچ واکنش به شارژر و پاور و.. نشان نمیده و انگار مرده گوشیم هیچ ایرادی قبل ار تعویض سوکت نداشت چه ایرادی ممکنه افتاده باشه؟ آیا امکان داره تعمیرکار مقصر باشه؟ ممنون از راهنماییتون
ادمین

سلام

ممکنه مشکل از هارد گوشی باشه. باید حضوری مراجعه کنید تا گوشی هم سخت افزاری و هم نرم افزاری بررسی بشه

مهری تاریخ : ۱۸ آبان ۱۴۰۱
من گوشیم توی ۱ ساعت ۴۰ دقیقه شارژ میشد الان توی ۱۳ ساعت. و وقتی کابل USBمیزنم توی گوشیم مینویسه خارج شد و داخل شد مرتبط پشت سر هم مشکلش از چیه
ادمین

سلام

امکانش هست مشکل از سوکت شارژ گوشیتون باشه

salar تاریخ : ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
باعرض سلام من یک گوشی اندروید دارم وقتی به شارژر متصلش میکنم شارژ میشه اما درصدی بهش افزوده نمیشه مگه اینکه بیست دیقه طول بکشه بعد ی درصد پر میشه مشکلش چی میتونه باشه
ادمین

سلام

دوست عزیز ممکنه مشکل سوکت گوشی و یا باتری گوشیتون باشه

arash تاریخ : ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
سلام من گوشم مدل a10s وقتی وصل میکنم به شارژ دائم صفحه گوشی خاموش وروشن میشه ومینویسه کابل یواس بی وصل شد یا قطع شد اصلا گوشی شارژ نمیشه مشکل ازچیه
ادمین

سلام

دوست عزیزممکنه مشکل کابل usb باشه

اسما تاریخ : ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
سلام من گوشیم شارژرش فول شارژه یعنی تو یه ساعت شارژ می‌کنه ولی امروز زدم از ساعت ۱ تا ساعت ۱۲ فقط ۳۰ درصد رفته بود و شارژ هم زود خالی می‌کنه واسه چی ؟
ادمین

سلام

ممکنه مشکل بخاطر باتری باشه. چون مشکل گوشیسخت افزاریه بهتره که حضوری مراجعه کنید تا گوشیتون بررسی وتعمیر بشه