ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

کالیبره باتری گوشی سامسونگ؛ روش کالیبره کردن باتری گوشی های سامسونگ(کد کالیبره باتری سامسونگ)

کالیبره باتری گوشی سامسونگ ، کد کالیبره باتری سامسونگ Reviewed by Mrs. Bagheri on 2021-12-25 11:33:23. گاهی اوقات گوشی همراه خاموش شدن ناگهانی گوشی و یا هنگ می کند و در بعضی اوقات نیز تنطیمات تاریخ و زمان آن بهم می ریزد از این رو اگر این اتفاقات به صورت مکرر رخ داد یکی از دلایل آن می تواند خراب شدن باتری باشد. همچنین خالی شدن باتری سریع تر از معمول و یا داغ شدن بیش از حد گوشی و نشان دادن علامت تعجب روی باتری، کار نکردن حالت شارژر سریع، خاموش شدن ناگهانی گوشی در حالی که شارژ باتری بین ۱۵ تا ۲۵ درصد است و پرش درصد باتری موبایل سامسونگ دیگر علایم های خرابی باتری سامسونگ می باشد که باید رفع شود. گاهی اوقات گوشی همراه خاموش شدن ناگهانی گوشی و یا هنگ می کند و در بعضی اوقات نیز تنطیمات تاریخ و زمان آن بهم می ریزد از این رو اگر این اتفاقات به صورت مکرر رخ داد یکی از دلایل آن می تواند خراب شدن باتری باشد. همچنین خالی شدن باتری سریع تر از معمول و یا داغ شدن بیش از حد گوشی و نشان دادن علامت تعجب روی باتری، کار نکردن حالت شارژر سریع، خاموش شدن ناگهانی گوشی در حالی که شارژ باتری بین ۱۵ تا ۲۵ درصد است و پرش درصد باتری موبایل سامسونگ دیگر علایم های خرابی باتری سامسونگ می باشد که باید رفع شود. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
کالیبره باتری گوشی سامسونگ ، کد کالیبره باتری سامسونگ
کالیبره باتری گوشی سامسونگ
تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۰ تاریخ بازنویسی : ۳ خرداد ۱۴۰۲

گاهی اوقات گوشی همراه خاموش شدن ناگهانی گوشی و یا هنگ می کند و در بعضی اوقات نیز تنطیمات تاریخ و زمان آن بهم می ریزد از این رو اگر این اتفاقات به صورت مکرر رخ داد یکی از دلایل آن می تواند خراب شدن باتری باشد. همچنین خالی شدن باتری سریع تر از معمول و یا داغ شدن بیش از حد گوشی و نشان دادن علامت تعجب روی باتری، کار نکردن حالت شارژر سریع، خاموش شدن ناگهانی گوشی در حالی که شارژ باتری بین ۱۵ تا ۲۵ درصد است و پرش درصد باتری موبایل سامسونگ دیگر علایم های خرابی باتری سامسونگ می باشد که باید رفع شود.

لازم است قبل از مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل و عوض کردن باتری خود ابتدا نکاتی را مورد توجه خود قرار دهید تا مطمعن شوید مشکل پیش آمده از باتری می باشد یا خیر؟!

  1. ابتدا آداپتور و سیم شارژر خود را چک کنید و مطمعن شوید که سالم است و مشکلی در آن وجود ندارد
  2. کانکتور شارژر را چک کنید زیرا برخی اوقات نفوذ گرد و غبار روی کانتور ها باعث بروز مشکلاتی در شارژ موبایل شود.
  3. پین های کانکتور را چک کنید و مطمعن شوید کاملا محکم باشند و خراب و شل نشده باشند
  4. و مطمعن شوید که سیستم عامل گوشی به روز باشد

 

حال اگر موارد بالا را تست کردید و باز هم گوشی شما همچنان با مشکل روبه رو شد برای تعمیر آن به مراکز معتبر تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کنید.

 

مطالبی که قرار است در این مقاله بخوانید:

 

کالیبره کردن باتری چیست؟

امروزه در اکثر تبلت ها و گوشی های موبایل از باتری های لیتیون یونی استفاده شده است. هرچقدر که از عمر باتری شما میگذرد، از توان نگهداری شارژ باتری نیز کاسته می شود. هرچند، گوشی شما این موضوع را نشان نمیدهد. هنگامی که بین مقدار باتری واقعی شما و میزانی که نرم افزار گوشی نشان میدهد اختلاف وجود داشته باشد، نتایج گیج کننده ای را مشاهده خواهید کرد. باتری ها دارای ظرفیت مشخص هستند که ممکن است بارها شارژ و دشارژ شوند و بهتر است که اقدام به کالیبره کردن باتری موبایل کنید.

مثلا باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری را در نظر بگیرید که ممکن است بعد از ۲۰۰ مرتبه شارژ ۱۰۰ میلی آمپر از ظرفیت خود را از دست بدهد که متاسفانه این مسئله قابل حل کردن نیست و بهتر است اصلا نگران این مسئله هم نباشید چون افت ظرفیت ایجاد شده بسیار نامحسوس خواهد بود.

 

کالیبره کردن باتری چیست؟

 

دلیل خالی شدن یکباره باتری موبایل چیست؟

دلایل خالی شدن باتری گوشی سامسونگخالی شدن یکباره شارژ و یا زود خالی شدن شارژ باتری می تواند چند دلیل مختلف داشته باشد که به آنها می پردازیم:

 

کالیبره نبودن باتری موبایل:

علت خالی شدن سریع باتری گوشی هنگامی که شما از موبایل و یا تبلت خود استفاده می کنید پردازنده دستگاه اطلاعات مهمی را از سلامت باتری دریافت می کند . میزان شارژ فعلی باتری ، دمای باتری ، آخرین سیکل های شارژ کامل باتری از جمله این اطلاعات می باشند. سی پی یو با استفاده از این اطلاعات مدیریت شارژ باتری را انجام می دهد .همچنین وضعیت سلامت باتری توسط اطلاعات دریافت شده از این واحد سنجیده می شود.

گاهی اوقات بدلایل مختلف پردازنده اطلاعات نادرستی را از باتری دریافت می کند و به همین دلیل نمی تواند کارایی درست باتری را فراهم کند در این حالت باتری دستگاه سالم بوده اما دستگاه نمی تواند بدرستی از تمام توانایی باتری استفاده کند و نیاز به کالیبره باتری وجود دارد. در طی کالیبره شدن باتری موبایل یا تبلت دستگاه اطلاعات قبلی که از باتری دریافت کرده بود را با اطلاعات جدید و صحیح که دریافت می کند جایگزین می نماید. خبر خوب این است که بسیاری از موبایل ها و تبلت های امروزی با تکنولوژی های پیشرفته قابلیت کالیبره نمودن باتری را بخودی خود دارند.

یک روش برای انجام کالیبراسیون باتری خالی کردن شارژ باتری موبایل تا نزدیک صفر درصد و شارژ مجدد آن می باشد و تکرار این مرحله تا چند بار باعث می شود تا دستگاه اطلاعات مورد نیاز از باتری را بدرستی دریافت نماید. برای اینکار پیشنهاد می کنیم ابتدا از موبایل خود بطور معمول استفاده کنید تا باتری آن کاملا تخلیه شود و دستگاه خاموش شود وقتی میزان شارژ باتری به این مرحله رسید دستگاه را در حالت خاموش به یک شارژر استاندارد متصل و اجازه بدهید تا کاملا شارژ شود این عمل را تا زمانی که با روشن کردن موبایل و تبلت درصد شارژ به صد در صد رسید تکرار نمایید. با چند بار تکرار این مرحله باتری دستگاه شما اصطلاحا کالیبره می شود .

 

کالیبره باتری سامسونگ چیست ؟

*#0228#

کالیبره باتری سامسونگ چیست ؟ در گوشی های اندرویدی سامسونگ یک راه میانبر برای کالیبره کردن باتری دستگاه وجود دارد . توصیه می شود این کار را با دقت کافی و فقط زمانی که باتری دستگاه شما بدرستی کار نمی کند انجام دهید و از تکرار بی دلیل آن خودداری نمایید . در واقع کاری که این کد دستوری انجام می دهد این است که دستگاه اطلاعات دریافتی قبلی از باتری دستگاه را حذف و شروع به جمع اوری اطلاعات جدید از باتری و نحوه شارژ و دشارژ شدن آن می نماید .

کالیبره کردن باتری موبایل سامکسونگ با استفاده از کد دستوری *#0228# ( کد ستاره مربع صفر -دو - دو هشت -مربع) با شماره گیری این کد یک منو باز می شود و اطلاعاتی در مورد میزان ظرفیت و درصد حال حاضر دستگاه می دهد با مقایسه مقادیر فوق با وضعیت گوشی می توانید به سلامت دستگاه خود پی ببرید. در انتها با فشردن کلید QUICK START در پایین صفحه عملیات برای دریافت اطلاعات جدید از باتری آغاز می شود . بهتر است در هنگام استفاده از این کد،باتری موبایل شما کامل پر باشد . در صورتی که ایراد باتری گوشی شما مربوط به کالیبره نبودن باتری باشد پس از استفاده از این کد و چندبار شارژ و دشارژ شدن دستگاه عملکرد باتری گوشی شما به طرز محسوسی بهبود پیدا می کند.

 

کالیبره باتری اندروید کد

شارژر را دوباره وصل کنید و باتری را روی ۱۰۰% قرار دهید، گوشی را دوباره روشن کنید و صفحه کلید تماس گوشی را باز کنید و تایپ کنید: *#۹۹۰۰#. به پایین بروید تا به «batterystats. bin reset» بروید و روی آن ضربه بزنید. از منو خارج شده و گوشی را ریستارت کنید.

 

زمان مناسب کالیبره کردن باتری موبایل سامسونگ

شما زمانی می توانید اقدام به کالیبره کنید که باتری تان از نظر ظاهری دچار مشکلاتی از قبیل بادکردگی، شکستگی فلت و … نشده باشد. هم چنین در صورتی که سیستم عامل گوشی شما به درستی کار می کند و شارژ صحیحی را نشان می دهد، نیازی به کالیبراسیون نیست. علاوه براین ها اگر از گوشی موبایل یا تبلت تان مدت هاست که استفاده ای نکرده اید، بهتر است قبل از استفاده مجدد عمل کالیبراسیون را انجام دهید. مثلا روند کاهش شارژ 90 درصدی در عرض یک روز به 10 درصد یک امر طبیعی و عادی است. کالیبره بیش از حد نیز برای باتری و دستگاه شما مضر است و عمر آن را کاهش می دهد. بنابراین توصیه می کنیم که پیش از انجام حتما با چک کردن تنظیمات کارخانه و کسب اطمینان از خرابی باتری و بررسی کابل شارژ و شارژر دیواری و پورت گوشی تان کالبیره کنید.

 

زمان مناسب کالیبره کردن باتری موبایل سامسونگ

 

نحوه کالیبره کردن باتری سامسونگ

اموزش کالیبره باتری سامسونگ ، به عنوان کاربر سامسونگ، لازم است هر از چند گاهی، باتری گوشی‌تان را کالیبره کنید؛ چرا که ممکن است در نرم افزار گوشی شما، اختلالاتی ایجاد شود و درصد باتری به طور واقعی نمایش داده نشود. برای این کار روش‌های زیادی وجود دارد که البته ممکن است برخی از آنها، به باتری یا سیستم عامل شما آسیب وارد کنند.

 

روش شارژ / دشارژ

اولین روشی که برای کالیبره کردن باتری سامسونگ باید انجام دهید، روش شارژ / دشارژ است. برای این کار لازم است از گوشی سامسونگ خود تا زمانی که باتری آن تخلیه شود، استفاده کنید. اگر می‌خواهید سریع‌تر اتفاق بیفتد، می‌توانید بازی کنید یا فیلم ببینید. پس از اینکه باتری گوشی به طور کامل تخلیه شد، گوشی را روشن کنید. بعد از خاموش شدن مجدد، مراحل زیر را پیگیری نمایید:

شارژر را به گوشی متصل کنید اما موبایل را روشن نکنید. بگذارید در حالت خاموش، باتری تا 100% شارژ شود. پس از شارژ کامل، شارژر را جدا کرده و گوشی را روشن کنید. باید درصد باتری 100% باشد. اگر این اتفاق نیفتاد، شارژر را متصل کنید تا به 100 درصد برسد. پس از آن لازم است گوشی را ریستارت کنید. بعد از بوت شدن گوشی، اگر درصد باتری به 100 نرسید، دوباره شارژر را متصل کنید.

آنقدر این چرخه را تکرار کنید تا زمانی که پس از بوت شدن کامل گوشی، بدون نیاز به شارژر باتری 100 درصد را نشان دهد. پس از انجام این مراحل، دوباره باتری گوشی را به 0 درصد برسانید تا زمانی که موبایل خاموش شود. دوباره شارژر را به گوشی متصل کنید و در حالت خاموش، آن را تا 100 درصد شارژر کنید. در نهایت باتری گوشی‌تان کالیبره خواهد شد.

 

کالیبره کردن باتری گوشی‌ سامسونگ بدون نیاز به روت

اموزش کالیبره باتری سامسونگ ، در اولین گام شارژ گوشی خود را به اتمام برسانید بطوری که گوشی خاموش شود. چند دقیقه صبر کنید و گوشی را روشن کنید و از آن استفاده کنید تا دوباره خاموش شود. در همان وضعیت خاموش گوشی را به شارژ بزنید (یا اگر گوشی پس از اتصال به شارژ روشن شد آنرا خاموش کنید) و اجازه دهید گوشی در همان وضعیت خاموش به شارژ ۱۰۰ در صد برسد و گوشی را از شارژر جدا کرده و روشن کنید.

زمانی که گوشی روشن شد در صد شارژ باتری را بررسی کنید اگر کمتر از ۱۰۰۰ درصد بود شارژر را وصل کنید و اجازه دهید شارژ به ۱۰۰ در صد برسد. پس از شارژ کامل شارژر را جدا کنید و گوشی را Restart  کنید. پس از راه اندازی مجدد گوشی اگر شارژ باتری کمتر از ۱۰۰۰ در صد بود مجدد عمل شارژ را انجام دهید و گرنه صرف نظر کنید. عمل شارژ را بارها تکرار کنید تا شارژ به ۱۰۰ درصد برسد.  این روش ممکن است کمی گیج کننده باشد اما روشی کارامد برای کالیبره کردن باتری گوشی و تبلت به حساب می آید.

 

کد کالیبره باتری سامسونگ روت شده

مراحل کالیبراسون در دستگاه های روت شده تقریبا مشابه روش اول است و شما باید مانند روش فوق عمل کنید و پس از آن اپلیکیشن Battery Calibration را دانلود کرده و قبل از اجرای آن از ۱۰۰ درصد بودن باتری خود اطمینان حاصل کنید.

به سرعت نرم افزار را اجرا کنید و روی Battery Calibration فشار دهید. پس از کالیبره شدن باتری از گوشی یا تبلت خود استفاده کنید تا شارژ دستگاه بطور کامل تخلیه شود و گوشی خاموش شود. در همان حالت خاموش گوشی را به شارژ بزنید تا زمانی گوشی به طور کامل شارژ شود. مراحل کالیبراسون به اتمام رسیده و می توانید از گوشی خود استفاده نمایید.

 

کد کالیبره باتری سامسونگ روت شده

 

ارزش و اهمیت کالیبره کردن باتری گوشی

حتما می دانید که ترکیب شیمیایی باتری که موجب ذخیره سازی انرژی می شود، لیتیوم یا نیکل است  و تراشه به کاررفته همیشه سعی در سنجش انرژی ذخیره شده دارد. بنابراین جهت سنجش دقیق تراشه بایستی ظرفیت باتری را با داده های اندازه گیری شده تخمین زده و خوانش یادگیری ظرفیت باتری رخ بدهد. برای همین گاهی کالیبره نیاز می شود، چون زمانی که باتری صد درصد شارژ شود، تراشه درک بهتر و دقیق تری از میزان ظرفیت باتری به دست می آورد. اما وقتی باتری موبایل یا تبلت تان مرتبا پر و خالی شود و هیچ وقت صفر تا صد شارژ (کالیبره باتری سامسونگ) نشود، تراشه دقت خود را از دست می دهد و اطلاعات غلطی صورت می گیرد.

 

چطور بفهمیم باتری موبایل ما خراب شده است ؟

در صورتی که با انجام کالیبره کردن باتری هنوز هم باتری موبایل یا تبلت شما به خوبی کار نمی کند به احتمال زیاد  باتری شما مستهلک شده است و نیاز به تعویض دارد. اگر با شارژ کامل موبایل خود بیشتر از چند ساعت نمی توانید از دستگاه خود استفاده نمایید به احتمال زیاد باتری دستگاه شما نیاز به تعویض باتری گوشی سامسونگ دارد .

گاهی اوقات باتری موبایل در حال فساد متورم می شود و به بخش های دیگر موبایل فشار می آورد در صورتی که باتری موبایل شما باد کرده است دیگر آن را شارژ نکنید و در سریعترین زمان ممکن آن را تعویض نمایید .باتری های باد کرده خصوصا در هنگام شارژ مجدد احتمال انفجار و آسیب رسانی را دارند.

 

چطور تشخیص دهیم که مشکل از باتری است؟

در اولین قدم بهتر است بررسی کنید که چرا کارایی باتری گوشی شما کاهش پیدا کرده است. مشکل از خود باتری است یا به میزان استفاده اندروید از باتری ارتباط دارد؟ می خواهیم به موضوع دوم در این گزارش بپردازیم اما قبل از هر چیز، حتما کنترل نمایید که باتری گوشی شما سالم باشد و م‍‍‍‍‍‍شکل از آن نباشد.

اگر باتری گوشی شما امکان جدا شدن را دارد، گوشی را خاموش کنید، قاب آن را باز کنید و باتری را بررسی کنید. به دنبال برآمدگی، نشت یا سولفاته شدن و یا پف کردگی بر روی باتری باشید. در زیر، تصویری از یک گوشی که امکان جداسازی باتری را ندارد آورده ایم که دچار پف کردگی باتری شده است. در گوشی هایی که باتری آن ها جدا نمی شوند، به دنبال برآمدگی و پف کردگی بر روی گوشی باشید. زمانی که مطمئن شدید که خود باتری مشکلی ندارد و سالم است، می توانید به ادامه مراحل توجه کنید.

اگر هنوز شک دارید که آیا باتری سالم است یا خیر، پیشنهاد می کنیم که به یک متخصص مراجعه کنید و از او بخواهید باتری گوشی شما را بررسی کند. اگر مجبور شدید باتری گوشی خود را تعویض کنید، حتما از باتری های اصلی استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که موارد و دلایل زیاد دیگری هم وجود دارند که می توانند بر روی عملکرد باتری اثر بگذارد.

برای مثال اگر گوشی شما شارژ نمی شود، ممکن است مشکل از درگاه اتصال باشد. اگر به تازگی گوشی خود را بروز رسانی کرده اید، و باتری شما سریع خالی می شود، بهتر است حافظه Cache گوشی خود را خالی کنید.

 

چطور تشخیص دهیم که مشکل از باتری است؟

 

چکارکنیم تا باتری موبایل عمر بیشتری داشته باشد؟

رعایت چند نکته می تواند در افزایش طول عمر باتری گوشی و تبلت های مورد استفاده تاثیر داشته باشد:

-رمز کالیبره باتری سامسونگ  توجه داشته باشید که باتری نسبت به گرما حساس می باشد هر چه در حین استفاده و یا شارژ دستگاه بیشتر گرم شود عمر مفید باتری کمتر خواهد شد .بنابراین بهتر است هنگامی که دستگاه به شارژر متصل است از آن استفاده نکنیم زیرا دستگاه گرمای بیشتری تولید می نماید.

- استفاده از شارژر های استاندارد و توصیه شده بر اساس مدل دستگاه می تواند از آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از شارژر و کابل غیر استاندارد به دستگاه جلوگیری نماید.

- رمز کالیبره باتری سامسونگ هر بار شارژ کردن باتری موبایل یک سیکل شارژ بحساب می آید و یک باتری به طور مفید پس از یک تعداد سیکل شارژ مستهلک می شود .پس تا حد امکان باید از شارژ نمودن ناقص موبایل جلوگیری نماییم . امروزه بسیاری از کارشناسان و همین طور برنامه های مانیتورینگ باتری مانند ACCU Battery توصیه می کنند تا حد امکان در درصد شارژ باتری ده الی پانزده درصد گوشی خود را به شارژر متصل نموده و قبل از شارژ کامل آن مثلا حدود 95 درصد آن را از شارژر جدا نمایید .

 

سوالات متداول

کد کالیبره باتری سامسونگ چند است؟

در اینجا نحوه استفاده از این گزینه برای کد دستوری کالیبره باتری سامسونگ دستگاه‌های سامسونگ آورده شده است. شارژ گوشی را بدون اینکه آن را به شارژر متصل کنید، به ۵٪ برسانید. صفحه کلید تماس تلفن را باز کنید و کد دستوری زیر را وارد کنید: *#۰۲۲۸#.

 

کد شوک باتری سامسونگ چند است؟

کد تست باتری گوشی سامسونگ *#۰۲۲۸# در نظر گرفته شده که با استفاده از کد دستوری تست باتری گوشی سامسونگ اطلاعاتی در خصوص وضعیت باتری در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

کد *#0228# چیست؟

کد کالیبره باتری سامسونگ در برخی از گوشی ها با شماره گیری کد *#*#4636#*#* و در برخی از آنها کد *#0228# می توان سلامت باتری را بررسی کرد. خب حالا برای بررسی سلامت باتری گوشی اندرویدی خود کافیست یکی از کدهای مذکور را شماره گیری نمایید.

اموزش کالیبره باتری سامسونگ

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
شما اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کنید