ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

تعمیرات موبایل سامسونگ کرج +تعمیرات موبایل سامسونگ(استعلام فوری هزینه 1402) + شماره تلفن تعمیرات موبایل سامسونگ

تعمیرات موبایل سامسونگ ، استعلام هزینه فوری 1402 Reviewed by Mrs. Bagheri on 2019-10-15 21:34:45. تعمیر گوشی سامسونگ در مرکز تعمیرات پارس ارتباط لوتوس به صورت کامل صورت می گیرد. با توجه به توانایی تعمیرکاران ما در پارس ارتباط لوتوس این تضمین را به شما می دهد که کلیه ایراد گوشی های سامسونگ شما در کمترین زمان ممکن در این نمایندگی قابل تعمیر است. تعمیر گوشی سامسونگ در مرکز تعمیرات پارس ارتباط لوتوس به صورت کامل صورت می گیرد. با توجه به توانایی تعمیرکاران ما در پارس ارتباط لوتوس این تضمین را به شما می دهد که کلیه ایراد گوشی های سامسونگ شما در کمترین زمان ممکن در این نمایندگی قابل تعمیر است. 4.5

تعمیر گوشی سامسونگ تعمیر موبایل سامسونگ در پارس ارتباط لوتوس به شکلی انجام می شود که کمترین نگرانی و دغدغه را برای تعمیر گوشی نداشته باشید. قبل از هرچیز برای رساندن گوشی به تعمیرکار، ساده ترین روند را طی می کنید. تیم تعمیرات گوشی سامسونگ پس از عیب یابی دقیق و شناسایی بخش های آسیب دیده، قطعات موبایل شما را با پیشرفته ترین تجهیزات ترمیم می کنند. تمامی قطعات معیوب ترمیم شده و در صورت نیاز، با نمونه های اورجینال تعویض می گردند.

راهنمای ثبت درخواست

برای ثبت درخواست و اطلاع از نرخ تعمیرات موبایل 1401 شما میتوانید در کادر رو به رو با وارد کردن مدل گوشی و علل خرابی درخواست خود را ثبت نموده تا در اسرع وقت همکاران ما درخواست شما را بررسی نمایند.

پس از بررسی مشکل گوشی شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و مشکل دقیق گوشی و هزینه تعمیر را به شما اعلام میکنند. سپس پیک مرکز تعمیرات موبایل به صورت رایگان به آدرس شما مراجعه میکنند و گوشی شما را تحویل می گیرند. پس از تعمیر موبایل مجدد پیک گوشی را درب منزل شما تحویل می دهند. شرکت پارس ارتباط در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل اندروید و ios در برندهای مختلف می باشد..

برای استعلام قیمت تعمیرات اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی و دیگر برندهای معتبر موبایل، می توانید با وارد کردن برند، مدل و مشکل گوشی خود در همین قسمت اقدام کنید. پس از واردکردن شماره همراه و کلیک روی دکمه ثبت و استعلام قیمت تعمیرات، منتظر تماس کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن باشید.

لطفا تلفن همراه روشن و معتبری را وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند با شما تماس بگیرند.
ثبت گوشی loading
گوشی شما با موفقیت ثبت شد. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
icon

1. تکمیل و ارسال فرم درخواست تعمیرات موبایل یا تبلت

icon

2. تماس کارشناسان شرکت با شما جهت هماهنگی های لازم

icon

3. ارسال پیک اختصاصی شرکت به محل و دریافت دستگاه از شما

icon

4. تعمیر دستگاه شما در کمترین زمان و تحویل مجدد آن توسط پیک شرکت

تعمیرات موبایل سامسونگ ، استعلام هزینه فوری 1402
تعمیرات موبایل سامسونگ
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ تاریخ بازنویسی : ۲۸ تیر ۱۴۰۲

با گسترش و  بکارگیری موبایل های هوشمند عادی است که هر روز بنا به دلایلی  گوشی های موبایل دچار مشکلات سخت افزاری و مشکلات نرم افزاری متفاوتی شود و نیاز به تعمیرات تخصصی موبایل داشته باشند.

 تعویض باتری، تعویض تاچ ال سی دی موبایل و ... از موارد تعمیرات تخصصی موبایل در نمایندگی تعمیرات سامسونگ هستنند که نسبتا رایجی هستند که یک تعمیرکار در طول روز امکان دارد که  بارها و بارها در موبایل های مختلف ملزم به تعمیر آن ها شود.

 بنابراین این روزها ضرورت تعمیرات تخصصی موبایل به امری اجتنا‌ب ناپذیر تبدیل شده است و روز به روز هم حجم درخواست کاربران برای آن بیشتر می گردد.  گوشی موبایل هر فرد برایش دارای ارزش زیادی است و این مورد باعث می‌شود که اغلب افرادی که قصد تعمیر موبایل خود را دارند به دنبال بهترین کیفیت ممکن باشند. بنابراین کیفیت سرویس تعمیراتی که به شما ارائه میدهند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. همیشه سعی کنید تعمیرات موبایل خود را به تعمیرکارانی بسپارید که بتوانند بهترین سرویس را به شما ارائه کنند.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02691009091 با کارشناسان مجموعه پارس ارتباط در تماس باشید. همینطور می توانید با مراجعه به صفحه تعمیرات موبایل به صورت آنلاین گوشی خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

 

سوالات متداول

 

1- مدت زمان تعویض تاچ و ال سی دی موبایل سامسونگ و تحول آن چقدر طول می کشد؟

تعویض تاچ و ال سی دی و تعمیرات موبایل سامسونگ به مدل گوشی بستگی دارد. اگر تاچ و ال سی دی گوشی شما به راحتی در بازار پیدا شود حدودا دو ساعت زمان میبرد تا گوشی تعمیر و به شما تحویل داده شود.

 2- آیا برای تعمیر گوشی حتما نیاز است حضوری مراجعه کنیم؟

خیر لزومی نیست. اگر مایل باشید می توانید گوشی خود را از بخش ثبت درخواست موبایل ثبت نمایید. گوشی را با تیپاکس ارسال کنید، پس از بررسی و تعیین مشکل و برآورد هزینه کارشناسان ما با شما تماس میگیرند. در صورت رضایت شما گوشی تعمیر و با تیپاکس گوشی به شما تحویل داده می شود.

 

 3-  آیا گوشی سامسونگ آبخورده قابل تعمیر است؟

بله. زمانی که گوشی شما آبخورد، در اسرع وقت به یک مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کنید تا تعمیرات گوشی آبخورده انجام شود تا مشکل جدی تری برای شما پیش نیاید.

 

 4- گوشی سامسونگ پس از ضربه خورد خاموش مکی شود،علت  آن چیست؟

زیاد غیر عادی نیست که گوشی پس از ضربه خوردن، خاموش شده و یا مشکلاتی در آن ایجاد شود. ممکن است شدت ضربه به اندازه بوده باشد که برد یا دیگر قطعات را از کار انداخته باشد. اگر موبایل را به شارژ زدید و روشن نشد، شاید مدارهای آن آسیب دیده باشند. در صورت شکستن ال سی دی هم بعید است که شانسی برای روشن شدن مجدد گوشی وجود داشته باشد. اگر چنین شرایطی پیش آمد حتما به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید.

 

مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ

 

 

تعمیرات موبایل در کرج در مرکز تعمیرات پارس ارتباط لوتوس به صورت کامل صورت می گیرد. با توجه به توانایی  تعمیرکاران ما در پارس ارتباط لوتوس  این تضمین را به شما می دهد که کلیه ایراد گوشی های شما را در کمترین زمان ممکن در این نمایندگی قابل تعمیر است. تمامی قطعات موبایل شما به صورت اصل و اورجینال موجود می باشد.

 

تعمیر برد موبایل سامسونگ

برد گوشی مثل د مادربرد لپ تاپ و کامپیوتر، قسمت اصلی دستگاه است که از طریق آن تمام قطعات موبایل، پردازش‌های مورد نیاز را انجام می‌دهند. به عبارتی دیگر تمام قطعات با برد در ارتباط  است و این قطعه اطلاعات مورد نیاز هر بخش را انتقال می‌دهد. هر نوع اختلال در مین برد موبایل می‌تواند عملکرد کلی گوشی همراه شما را با مشکل مواجه کند. بر روی برد قطعات متفاوتی قرار دارند که می‌توان به آی سی تغذیه، هارد، پردازنده، چیپست و دیگر قطعات اشاره نمود.

عوامل متفاوتی ممکن است باعث بروز مشکلات در این قطعات گردد و تعمیرات برد را به دنبال داشته باشند. ضربه خوردن موبایل و نفوذ رطوبت به درون دستگاه دو دلیل اصلی در خرابی برد می باشد. همینطور نوسانات الکتریکی نیز در بعضی از مواقع اثر نامطلوبی  بر روی برد گذاشته است و باعث اختلال در بخش‌های متفاوت آن می شود. در چنین شرایطی تعمیر برد گوشی امری اجتناب ناپذیر است. متخصصان نمایندگی تعمیرات سامسونگ با استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به تعمیر برد موبایل می کنند. تعمیر موبایل سامسونگ یکی از تخصصی ترین تعمیرات محسوب می شود چرا که موبایل سامسونگ دارای تنوع مدل و همینطور تنوع ساخت زیادی هستند.

 

بیشتر بخوانید: مشکلات رایج گوشی های سامسونگ

 

تعمیرات موبایل سامسونگ

 

تعمیرات موبایل سامسونگ در کرج

 

پارس ارتباط لوتوس این افتخار را دارد که در زمینه تعمیرات موبایل سامسونگ آماده ارائه خدمت رسانی می باشد. شما اگر کرج باشید می توانید برای تعمیر گوشی سامسونگ خودتان به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ در کرج مراجعه کنید. اگر شهرستان هستید و نمی توانید مراجعه حضوری داشته باشید اصلا نگران نباشید. تنها کافی است فرم بالا را پر کنید مشکل موبایل خود را با یک شماره تماس روشن ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ پارس ارتباط لوتوس گوشی شما را د رب منزل تحویل میگیرید و پس از تعمیر درب منزل به شما نیز تحویل می دهد.

 

تعمیرات موبایل سامسونگ در کرج

 

آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ در پارس ارتباط لوتوس

تعمیرات موبایل سامسونگ این روزها به علت گرونی بسیار زیاد گوشی های موبایل به یک شغل پر طرفدار تبدیل شده است. اما یک نکته بسیار مهم در این خصوص این است که برای یادگرفتن این حرفه باید به یک آموزشگاه مطمئن مراجعه کنید تا دوره های مربوطه را به صورت حرفه ای آموزش ببینید. پارس ارتباط لوتوس این افتخار را دارد که میزبان شما عزیزان برای باشد. اگر شما کرج هستید می توانید به آموزشگاه تعمیرات موبایل کرج پارس ارتباط لوتوس مراجعه نمایید. اگر هم از شهرستان های دیگر قصد دارید که در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شرکت می توانید به مرکز آموزش تعمیرات موبایل کرج مراجعه نمایید.

کارشناسان ما در این دوره های آموزشی تمام نکات مورد نیاز برای تعمیرات موبایل را با جدید متدهای آموزشی و ابزارهای مورد نیاز به شما آموزش می دهند. دوره های آموزش تعمیرات موبایل ما هم به صورت خصوصی و هم به صورت نیمه خصوصی برگذار می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت با مشاورین ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

 

آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ در پارس ارتباط لوتوس

 

شماره تلفن تعمیرات موبایل سامسونگ

برای اینکه بتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید می توانید از طریق زیر با ما در تماس باشید :

  • 02691009091
  • 09197922279
  • 09109203437

تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

در صورتی که خرابی ال سی دی گوشی سامسونگ ناشی از موارد دیگری باشد به طوری که آسیب جدی به این قطعه وارد شده باشد، دیگر امکان تعمیر وجود نداشته و حتما باید اقدام به تعویض تاچ و ال سی دی موبایل نمایید. نکته ی بسیار مهمی که در تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ باید به آن توجه کرد، استفاده از قطعه ی ارجینال به جای ال سی دی از کار افتاده است.

با توجه به هزینه ی بالایی که این کار برای کاربر در پی دارد، اگر ال سی دی جایگزین شده اصل نبوده و از کیفیت لازم برخوردار نباشد، آسیب جدی به دستگاه وارد می شود. اما نگران نباشید؛ در مرکز تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ، مجموعه ای از ال سی دی های فابریک و ارجینال وجود دارد که در تعویض این قطعه مورد استفاده قرار می گیرند.

 

تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

 

 

تعویض باتری موبایل سامسونگ

تعویض باتری سامسونگ گلکسی A31 یک قطعه سخت افزاری از این دستگاه است که همانند سایر قطعات، اهمیت بسیار زیادی دارد. باتری در حقیقت تامین کننده انرژی مورد نیاز برای روشن شدن دستگاه است. این قطعه اگر خراب شود یا به هر دلیلی نتواند وظایف خود را انجام دهد، دستگاه را با مشکلات بسیاری روبه رو می سازد. برای تعمیر باتری موبایل سامسونگ باید از یک مرکز تعمیرات موبایل مجهز و معتبر کمک بخواهید؛ در غیر این صورت نه تنها مشکل باتری شما حل نخواهد شد، بلکه با مشکلات دیگری نیز روبه رو خواهید شد.

 

تعویض باتری موبایل سامسونگ

 

برطرف کردن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری

به علت آنکه مشکلات به وجود آمده در موبایل احتمال دارد بخاطر مشکلات سخت افزاری، نرم افزاری و یا ترکیبی از هر دو آن باشد، تعمیرات تخصصی موبایل  با داشتن بخش تخصصی تعمیرات موبایل ، این امکان را فراهم کرده است که متخصصین نرم افزاری و سخت افزاری تعمیرات مورد نیاز را در بخش های تخصصی انجام دهند.

تعمیرات موبایل دارای بخش نمایندگی تعمیرات سامسونگ از قبیل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری را ارائه میدهد. تعمیرات گوشی سامسونگ در مرکز تعمیرات موبایل توسط متخصصین و تعمیر کاران توانا و آگاه با استفاده از تجهیزات به روز و قطعات اورجینال با هزینه ی مقرون به صرفه را ارائه می دهد.

 

تعمیر دکمه پاور موبایل سامسونگ

از رایج‌ترین علل خرابی دکمه پاور موبایل سامسونگ می‌توان به وارد شدن ضربه به دستگاه، شکستگی آن یا آب خوردگی موبایل سامسونگ اشاره کرد. از این‌رو در بعضی از مواقع می‌توان با تعمیر دکمه پاور گوشی سامسونگ مشکل آن را برطرف نمود اما گاهی اوقات میزان آسیب وارد شده به قدری زیاد است که تعمیرکاران مجبور به تعویض دکمه پاور این دستگاه می‌شوند.

نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج به عنوان حرفه‌ای‌ترین مرکز در زمینه تعمیر موبایل سامسونگ، خدمات مربوط به تعویض یا تعمیر دکمه پاور را به کاربران ارائه می کند. از این‌رو اگر شما هم با مشکلاتی در دکمه پاور گوشی خود مثل: سفت شدن دکمه پاور یا عمل نکردن آن مواجه شدید، تعمیر یا تعویض این قطعه را به مرکز تعمیرات تخصصی موبایل پارس ارتباط بسپارید.

 

تعمیر دکمه پاور موبایل سامسونگ

 

 

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

یکی از مهم‌ترین قطعات گوشی موبایل‌ که محل قرارگیری آن به شکلی است که بیشتر در معرض آسیب‌دیدگی وجود دارد، دوربین گوشی موبایل است. گاهی امواقع افتادن گوشی از ارتفاع و یا وارد شدن ضربه به آن می‌تواند، باعث بروز شکستگی در دوربین گوشی موبایل شود که در این صورت امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت و باید دوربین گوشی موبایل  را تعویض کرد.

البته گاهی اوقات هم بروز یکسری مشکلات نرم‌افزاری موجب از کار افتادن دوربین گوشی می‌شود که در این صورت با بررسی منشأ نرم‌افزاری بروز این مشکل و برطرف کردن آن می‌توان به تعمیر دوربین گوشی سامسونگ پرداخت. متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل در کرج با عیب‌یابی دقیق دوربین گوشی موبایل سامسونگ با تعمیر و یا تعویض آن، مشکلات به وجود آمده برای دوربین گوشی سامسونگ را برطرف می‌نمایند.

 

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

 

 

 تعمیرات موبایل در کرج

یکی از قطعات گوشی که زیاد نیاز شما را به تعمیرات تخصصی موبایل  ایجاد می‌کند، باتری موبایل است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که باتری موبایل شما که تا دیروز کار می‌کرد ولی امروز گوشی خاموش شده و حدس زدید که باتری آن تمام شده است،  زمانی که آن را به شارژر وصل می کنید در کمال تعجب گوشی شما نه شارژ می‌شود و نه عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد.

این مورد باعث می شود که شما باتری گوشی خود را برای تعویض باتری به نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج ببرید. برای طولانی‌تر شدن عمر باتری گوشی موبایل خود و جلوگیری از تعمیرات موبایل می‌توانید موارد زیر را تا جای ممکن رعایت نمایید:

 

  • از کابل شارژ بی‌کیفیت و غیراستاندارد و غیر اصل استفاده نکنید
  • از آداپتور و شارژر غیر اصلی استفاده نکنید تا نیازی به تعمیرات تخصصی موبایل پیدا نکنید
  • لازم نیست موبایل  خود را ب صورت طولانی مدت به شارژ بزنید، بخصوص زمانی که شارژ گوشی شما تکمیل شده است
  • بلوتوث و وای‌فای خود را تنها در هنگام نیاز روشن کنید
  • برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی را فعال در پس‌زمینه نگه ندارید
  • از قاب‌ها و یا کاورهای غیررسانا که عموما از جنس پلاستیک اند، استفاده نکنید
  • برای مدت طولانی از گوشی استفاده نکنید
  • نور صفحه نمایش خود را در داخل اتاق کم کنید و از نور موجود اتاق استفاده کنید. هر چه  قدر کمتر باتری موبایل را مصرف کنید، امکان احتیاج به تعمیرات موبایل برای شما کمتر می‌شود.

 

کارهای تعمیراتی که در پارس ارتباط لوتوس انجام می شود عبارتند از:

  • تعمیر تخصصی برد انواع گوشی‌ ها
  • تعمیر و تعویض دکمه‌های موبایل
  • حل مشکل سیاه شدن صفحه نمایش
  • برطرف کردن مشکل موبایل های خاموش
  • بررسی و تعمیر بردهای  ابخورده و   رفع مشکل آبخوردگی موبایل
  • حل مشکلات صدا
  • عدم شارژ شدن گوشی موبایل
  • برطرف کردن مشکل گوشی‌های ضربه خورده
  • عدم آنتن دهی موبایل
  • داغ شدن گوشی
  • تعویض تاچ و ال سی دی اورجینال
  • تعویض باتری اورجینال
  • تعویض درب پشت گوشی موبایل
  • تعویض فلت موبایل
  • تعویض شیشه لنز دوربین

 

a3510d19bdefdc175e4d31342b0dbc83.[1]

 

توصیه همکاران ما به شما این است که از سپردن موبایل خود برای تعمیر به تعمیر کاران و مراکز نا آشنا برای تعمیر نرم افزار و سخت افزار گوشی خود خودداری کنید . تعمیرات موبایل سامسونگ این تضمین را به شما می دهد که تمامی تعمیرات موبایل سامسونگ دارای گارانتی است و با بالا ترین سرعت گوشی شما تعمیرمی شود و به دست شما ارسال میگردد.

 

تعمیر دکمه پاور موبایل سامسونگ

از رایج‌ترین علل خرابی دکمه پاور موبایل سامسونگ می‌توان به وارد شدن ضربه به دستگاه، شکستگی آن یا آب خوردگی موبایل سامسونگ اشاره کرد. از این‌رو در بعضی از مواقع می‌توان با تعمیر دکمه پاور گوشی سامسونگ مشکل آن را برطرف نمود اما گاهی اوقات میزان آسیب وارد شده به قدری زیاد است که تعمیرکاران مجبور به تعویض دکمه پاور این دستگاه می‌شوند.

نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج به عنوان حرفه‌ای‌ترین مرکز در زمینه تعمیر موبایل سامسونگ، خدمات مربوط به تعویض یا تعمیر دکمه پاور را به کاربران ارائه می کند. از این‌رو اگر شما هم با مشکلاتی در دکمه پاور گوشی خود مثل: سفت شدن دکمه پاور یا عمل نکردن آن مواجه شدید، تعمیر یا تعویض این قطعه را به مرکز تعمیرات تخصصی موبایل پارس ارتباط بسپارید.

 

تعمیر دکمه پاور موبایل سامسونگ

 

 

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

یکی از مهم‌ترین قطعات گوشی موبایل‌ که محل قرارگیری آن به شکلی است که بیشتر در معرض آسیب‌دیدگی وجود دارد، دوربین گوشی موبایل است. گاهی امواقع افتادن گوشی از ارتفاع و یا وارد شدن ضربه به آن می‌تواند، باعث بروز شکستگی در دوربین گوشی موبایل شود که در این صورت امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت و باید دوربین گوشی موبایل  را تعویض کرد.

البته گاهی اوقات هم بروز یکسری مشکلات نرم‌افزاری موجب از کار افتادن دوربین گوشی می‌شود که در این صورت با بررسی منشأ نرم‌افزاری بروز این مشکل و برطرف کردن آن می‌توان به تعمیر دوربین گوشی سامسونگ پرداخت. متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل در کرج با عیب‌یابی دقیق دوربین گوشی موبایل سامسونگ با تعمیر و یا تعویض آن، مشکلات به وجود آمده برای دوربین گوشی سامسونگ را برطرف می‌نمایند.

 

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

 

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
atena تاریخ : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
سلام من ایمیلی درست کردم چندسال پیش که الان روی گوشیم بعنوان اکانت سامسونگ ذخیره شده و هر برنامه ای رو در گوشیم میخام استفاده کنم گذرواژه اون ایمیل رو میخاد که من متاسفانه فراموش مردم و برای بازنشانی رمز عبورهم چندین بار از سایت جیمیل اقدام کردم اکا موفق نشدم چون شماره تلفنی توی اطلاعات شخصی ایمیلم ذخیره نشده و ایمیل بازیابی هم وجودنداره الان چطوری میتونم رمز عبور این حساب رو عوض کنم یا کلا این حساب ایمیلم رو حذف کنم؟؟ چون برای حذفش هم رمز عبور میخاد
ادمین
با سلام شما از تنظیمات بخش اکانت ها می تونید از این ایمیل خارج شید و به جاش یک ایمیل جدید بسازید . اگر مشکلتون حل نشد میتونید با شماره 02691009091 با کارشناسان تعمیرات موبایل سامسونگ در تماس باشید.
محمد تاریخ : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید حدود چهار پنج روزه یه نوشته انگلیسی روی موبایل من ظاهر میشه و تا وقتی گوشی رو خاموش روشن نکنم از بین نمیرن حدودا روزی سه یا چهار بار. اگه لطف کنید یه شماره بدین عکس نوشته هارو براتون واتساپ منم ممنون میشم.
ادمین
با سلام این به خاطر نصب یک بدافزار می باشه که روی گوشی تون نصب کردید که با فلش دستگاه قابل حل می باشد .
غریبه تاریخ : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید. چجوری میتونم کش پارتیشن گوشی سامسونگ a51 رو پاک کنم؟
ادمین
سلام دوست عزیز دکمه پاور و ولوم بالا را نگه دارید تا لوگوی اندروید روی گوشی بیاد. حالا یک صفحه سیاه با تعدادی گزینه می بینید. به این حالت Recovery Mode می گن. وقتی که لوگو سامسونگ روی صفحه نمایش اومد دکمه power را ول کنید. از دکمه volume پایین برای انتخاب کردن گزینه wipe cache partition استفاده کنید. از دکمه power هم برای تایید انتخاب استفاده کنید. با استفاده از دکمه volume پایین گزینه yes را انتخاب کنید و دکمه power را برای تایید آن فشار دهید. وقتی که پاک کردن حافظه Cache تکمیل شد، گزینه Reboot system now انتخاب میشه. دکمه power را برای راه اندازی مجدد فشار دهید. ممنون که به تیم تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کردید. امیدوارم که مشکلتون حل بشه.
مهسا تاریخ : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
سلام.گوشی من سامسونگ‌مدلa11هستش.من یک دانش اموزم وبرای اینکه راحتر به مطالب ارسالی ازدبیر حالا چه وویس چه ویدئووچه جزوه پی دی اف و...مجبورم که اسم اونارو تغییربدم اما به محضی که اینکارومیکنم دیگ نمیتونم بترشون کنم ینی درواقعا گوشی اونارو بازنمیکنه ومیزنه این نوع فایل درگوشی شما بارنمیشه.حتی وقتی چیزی رو خودم ازجایه دیگه هم دانلود میکنم باراین نشکل هس.اینم بگم گوشیمو به تازگی خریداری کردم وخرابی نداره.خواهش میکمم خواهش میکنم هرچه سریعتر راهنماییم کنید.آیا راه حلی برای حل این مشکل هس؟
ادمین
با سلام شما با این کار پسوند و فرمت فایل را تغییر میدین و قابل شناخت گوشی نیست این زبان
احمد تاریخ : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
سلام من وقتی گوشی رو میزارم تو شارژ شارژش قطع و وصلم میشه مدل گوشیمم a20
ادمین
سلام دوست عزیز یا مشکل از سوکت گوشیه که نیاز به تعویض داره و یا مشکل از شارژر موبایله
حسین تاریخ : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
سلام گوشی من سامسونگ a51 هستش وقتی اینترنتم رو 4gهست آنتن به ظاهر هست ولی نمیشه تماس گرفت و کسی زنگ بزنه اما وقتی میزارم رو حالت 2gآنتن برمیگرده
ادمین
باسلام اول باید فلش بشه و اگه درست نشد مشگل ایسی 4g isja
صبا حیدری تاریخ : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
سلام من هرچی در خواست میدم برای ساخت اکانت سامسونگ یا میزنه رمز اشتباه یا میگه پردازش انجام نشد من از جیمیل استفاده میکنم و از صحت پسورد مطمئنم اما اصلا قبول نمیکنه من حتی یه جیمیل دیگه ساختم اما بازهم مثل قبل قبول نکرد لطفا راهنمایی کنید
فاطمه تاریخ : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
سلام. من نوددرصد لینکها رو که باز میکنم نمیتونم تایپ کنم، یعنی هرچی مینویسم حرفی تایپ نمیشه. حتی الانم تعجب کردم که داره مینویسه! لطفا راهنماییم کنید
ادمین
باسلام وقتتون بخیر تلفونتونو بازگشت به کارخونه بزنید درست میشه فقط اول اکانت جیمیلتونو خذف کنید که گوشی بعد ریست فکتوری قفل نشه ضمن اینکه شما میتوانید گوشی خود را در سایت ما ثبت تعمیری فرمایید تا کارشناسان ما در اسراع وقت باشما تماص حاصل فرمایند
Mahdis_mdn تاریخ : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
سلام .گوشی من مدلش a30 از دیشب وقتی شارژر و وصل میکنم همش اخطار میزنه ک اتصال شارژر رو برسی کنین شارژر سالمه بعد حدود دوساعت وقتی زدم ب شارژ درست شد دیگه اخطار نزد و کامل پر شد امروز وقتی امدم باز بزنم ب شارژ همون اخطارو داد و شارژ نمیشه وقتی هم با کابل ب تلوزیون یا دستگاه وصلش میکنم جواب میده ولی با برق اصلی نه مشکلش چیه چیکار باید بکنم
ادمین
سلام دوست عزیز مشکل میتونه از برد شارژ، فلت شارژ و یا آی سی شارژ باشه.برای بررسی دقیق تره گوشی به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید
هادی تاریخ : ۱۴ مهر ۱۳۹۹
سلام گوشی من a30s هستش و چند روزه مشکل اینترنت دارم، گوشی به وای فای وصل نمیشه مشکل از کجاست؟
ادمین
سلام دوست عزیز گاهی ممکن است به دلیل تراکم اتصال به یک مودم وای فای شما با مشکل وصل نشدن اینترنت مواجه شده باشید. بهتر است اگر می توانید وای فای سایر دستگاه های متصل شده به مودم را قطع کنید یا چند دقیقه صبر کنید بعد دوباره امتحان کنید. بررسی کنید که Local Area Network را گوشی تان تغییر نداده باشید. بررسی کنید که network security روی off نباشد. گاهی ممکن است به دلیل ضعیف بودن آنتن مودم شما نتوانید به وای فای وصل شوید. بنابراین بهتر است جای مودم را تغییر دهید.
بهزاد تاریخ : ۵ مهر ۱۳۹۹
سلام گوشی من j7 هستش و وقتی دوربین و باز می کنم از برنامه دوربین میاد بیرون و پیام خطای دوربین میده. میشه راهنمایی کنید که مشکل چیه؟
ادمین
سلام دوست عزیز گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید. اگر مشگل حل نشد به بخش درباره تلفن بروید و اگر بروزرسانی فعال بود، آن را بروزرسانی کنید. در صورتی که مشکل حل نشد، به تنظیمات بروید و حالت smart stay را غیر فعال کنید، زیرا با دوربین تداخل پیدا می‌کند.
رامین تاریخ : ۲ مهر ۱۳۹۹
سلام گوشی من گلکسی اس 9 هست و روشنایی صفحه ام همش رو حالت کم تنظیم میشه، حتی درستشم که میکنم بازم رو حالت کم برمیگرده. چجوری این مشکل و حل کنم؟
ادمین
سلام دوست عزیز گوشی های سامسونگ Galaxy S9 ، هنگامی که صفحه گوشی قفل می‌شود، سطح روشنایی صفحه در شب یا مناطق تاریک، روی حالت بسیار کم تنظیم می‌شود. این اتفاق زمانی اتفاق می‌افتد که حالت‌های “Auto Brightness” روشنایی خودکار و Blue Night Mode (فیلتر نور آبی) غیرفعال هستند. حل این مشکل یک راه دارد. تنها راه حل این مسئله، بازنشانی داده کارخانه (Factory reset) برای دستگاه است. اطمینان حاصل کنید که گزینه “Restore System Settinge” بازگرداندن تنظیمات سیستم را غیرفعال کنید.