ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

تعویض تاچ و ال سی دی موبایل در کرج Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-08-17 13:31:46. این روزها که تمام‌کارها با تکنولوژی صورت می‌گیرد یکی از این پیشرفت‌ها گوشی‌های هوشمند است که پیشرفت بسیار چشمگیری را داشته است؛ که ظاهر بسیار زیبای پیداکرده‌اند. این ویژگی باعث شده تا امکان آسیب‌پذیری آن‌ها هم بیشتر شود. درگذشته شاید گوشی‌های مانند نوکیا و یا گوشی‌های قدیمی‌تر دیگری را به یاد داشته باشید که صفحه‌نمایش آن‌ها به‌آسانی نمی‌شکست. در آن روزها یک گوشی موبایل برای چندین سال به‌خوبی مورداستفاده ما قرار می‌گرفت؛ اما امروزه گوشی‌های موبایل بسیار ظریف هستند و امکان دارد در اولین باری که زمین می‌خورد و یا ضربه‌ای به آن وارد می‌شود باعث شکستن گلس یا تاچ و ال سی دی آن خواهد شد که نیاز به تعویض گلس شکسته موبایل پیدا می‌کنید. این روزها که تمام‌کارها با تکنولوژی صورت می‌گیرد یکی از این پیشرفت‌ها گوشی‌های هوشمند است که پیشرفت بسیار چشمگیری را داشته است؛ که ظاهر بسیار زیبای پیداکرده‌اند. این ویژگی باعث شده تا امکان آسیب‌پذیری آن‌ها هم بیشتر شود. درگذشته شاید گوشی‌های مانند نوکیا و یا گوشی‌های قدیمی‌تر دیگری را به یاد داشته باشید که صفحه‌نمایش آن‌ها به‌آسانی نمی‌شکست. در آن روزها یک گوشی موبایل برای چندین سال به‌خوبی مورداستفاده ما قرار می‌گرفت؛ اما امروزه گوشی‌های موبایل بسیار ظریف هستند و امکان دارد در اولین باری که زمین می‌خورد و یا ضربه‌ای به آن وارد می‌شود باعث شکستن گلس یا تاچ و ال سی دی آن خواهد شد که نیاز به تعویض گلس شکسته موبایل پیدا می‌کنید. 4.5

تعویض تاچ و ال سی دی موبایل | تعویض تاچ و ال سی دی موبایل در کرج

شکستن ال سی دی یکی از مرسوم ترین علت های مراجعه افراد به مراکز تعمیرات موبایل محسوب می شود. یکی از حائز اهمیت ترین قطعات گوشی تاچ و ال سی دی گوشی آن دستگاه موبایل به حساب می آید که در واقع میبایست از آن بسیار ویژه نگهداری نمود تا دچار هیچ گونه مشکلی نگردد. این نکته را مد نظر داشته باشید که هزینه تعمیر ال سی دی ، همیشه یکی از گران ترین بخش های تعمیرات موبایل به حساب می آید و شما دچار هزینه نسبتا سنگینی در قبال تعمیر گوشی تلفن همراه خود خواهید شد. اجزا و قطعات تشکیل دهنده تاچ ال س دی شامل مواردی همچون: گلس نگهدارنده ال سی دی، تاچ یا دیجیتایزر، ال سی دی و بک لایت و فریم ال سی دی می باشد.

راهنمای ثبت درخواست

برای ثبت درخواست و اطلاع از نرخ تعمیرات موبایل 1401 شما میتوانید در کادر رو به رو با وارد کردن مدل گوشی و علل خرابی درخواست خود را ثبت نموده تا در اسرع وقت همکاران ما درخواست شما را بررسی نمایند.

پس از بررسی مشکل گوشی شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و مشکل دقیق گوشی و هزینه تعمیر را به شما اعلام میکنند. سپس پیک مرکز تعمیرات موبایل به صورت رایگان به آدرس شما مراجعه میکنند و گوشی شما را تحویل می گیرند. پس از تعمیر موبایل مجدد پیک گوشی را درب منزل شما تحویل می دهند. شرکت پارس ارتباط در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل اندروید و ios در برندهای مختلف می باشد..

برای استعلام قیمت تعمیرات اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی و دیگر برندهای معتبر موبایل، می توانید با وارد کردن برند، مدل و مشکل گوشی خود در همین قسمت اقدام کنید. پس از واردکردن شماره همراه و کلیک روی دکمه ثبت و استعلام قیمت تعمیرات، منتظر تماس کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن باشید.

لطفا تلفن همراه روشن و معتبری را وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند با شما تماس بگیرند.
ثبت گوشی loading
گوشی شما با موفقیت ثبت شد. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
icon

1. تکمیل و ارسال فرم درخواست تعمیرات موبایل یا تبلت

icon

2. تماس کارشناسان شرکت با شما جهت هماهنگی های لازم

icon

3. ارسال پیک اختصاصی شرکت به محل و دریافت دستگاه از شما

icon

4. تعمیر دستگاه شما در کمترین زمان و تحویل مجدد آن توسط پیک شرکت

تعویض تاچ و ال سی دی موبایل در کرج
تعویض تاچ و ال سی دی موبایل
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۱۹ آذر ۱۴۰۲

این روزها که تمام‌کارها با تکنولوژی صورت می‌گیرد یکی از این پیشرفت‌ها گوشی‌های هوشمند است که پیشرفت بسیار چشمگیری را داشته است؛ که ظاهر بسیار زیبای پیداکرده‌اند. این ویژگی باعث شده تا امکان آسیب‌پذیری آن‌ها هم بیشتر شود. درگذشته شاید گوشی‌های مانند نوکیا و یا گوشی‌های قدیمی‌تر دیگری را به یاد داشته باشید که صفحه‌نمایش آن‌ها به‌آسانی نمی‌شکست. در آن روزها یک گوشی موبایل برای چندین سال به‌خوبی مورداستفاده ما قرار می‌گرفت؛ اما امروزه گوشی‌های موبایل بسیار ظریف هستند و امکان دارد در اولین باری که زمین می‌خورد و یا ضربه‌ای به آن وارد می‌شود باعث شکستن گلس یا تاچ و ال سی دی آن خواهد شد که نیاز به تعویض گلس شکسته موبایل پیدا می‌کنید.

گوشی‌های امروزی دلایل بسیار خوبی هم برای ظرافت گوشی‌ها دارند. صفحه‌نمایش گوشی‌های سامسونگ و آیفون و غیره دارای پیکسل‌های حساس اما بسیار شفافی هستند که باعث می‌شود نور باکیفیت‌تری از گوشی موبایل به چشم برخورد کند نتیجه آن کیفیت بالا رنگ بهتر عکس‌ها و فیلم‌ها و جزئیات اپلیکیشن ها خواهد بود که هم رابط کاربری زیباتری دارد و هم برای چشم شما ضرر کمتری خواهد داشت.

همان‌طور که گفته‌شده است صفحه‌نمایش گوشی تنها راه ارتباطی بین کاربر و گوشی خواهد بود؛ به همین دلایل است که تعویض تاچ و ال سی دی موبایل از اهمیت بسیار بالای برخوردار است. اگر در تعویض تاچ و ال سی دی گوشی غفلت کنید، بالقطع تاچ و ال سی دی گوشی شما آسیب خواهد دید و ممکن است شدت این آسیب تا حدی زیاد باشد که مجبور به تهیه گوشی جدیدی شوید.

برای تعویض گلس و تاچ و ال سی دی گوشی  می‌توان با دستگاه OCA لمینت انجام داد. این دستگاه تکه‌های شکسته ال سی دی را به یکدیگر پیوسته خواهد کرد و آن‌ها را به یکدیگر می‌چسباند.  اما زمانی ال سی دی تعمیر و یا تعویض خواهد شد‌ که اولاً گلس که همان شیشه بیرونی گوشی شکسته شده باشد و دوما شما هم‌اکنون تصویر داشته باشید و تاچ بدون لگ کار کند.

تعویض گلس ال سی دی جزو تجهیزات مدرن و چسب OCA انجام شکل می‌گیرد که در این نوع تعمیرات، ال سی دی به حالت اولیه خود بازخواهد گشت. ازجمله امتیازهای این روش می‌توان به‌دقت بالای که در صافی و مسطحی صفحه لمینت و ال سی دی و ایمنی بالای آن اشاره کرد.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02691009091 با کارشناسان مجموعه پارس ارتباط در تماس باشید. همینطور می توانید با مراجعه به صفحه تعمیرات موبایل به صورت آنلاین گوشی خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

مطالبی که قرار است بخوانید:

 

 

پارس ارتباط لوتوس مرکز تعویض تاچ و ال سی دی موبایل

مهم ترین عضو گوشی، تاچ و ال سی دی آن است و در صورتی خرابی، شکستن و کار نکردن آن عملا گوشی کارایی خود را از دست می دهد. زمانی که گوشی شما به مشکل بر میخورد حتما باید به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا یک متخصص گوشی را تعمیر کند. پارس ارتباط لوتوس مرکز تعمیرات گوشی است که کار تعویض تاچ و ال سی دی را در سریع ترین زمان ممکن و با قطعات اورجینال انجام می دهد.

 

آموزش تعویض تاچ ال سی دی 

تاچ و ال‌سی‌دی هر گوشی هوشمندی که به همان میزان که در زیبایی و جلوه‌ی گوشی مؤثراست، بسیار آسیب‌پذیر و شکننده هم خواهد بود. در هنگامی‌که ضربه می‌خورد صفحه‌نمایش ممکن است دچار شکستگی شود و مصرف‌کننده را وادار به تعویض یا تعمیر تاچ و ال سی دی کند. در این شرایط سؤالاتی از قبیل بهترین روش برای تعویض تاچ و ال‌سی‌دی موبایل، مدت‌زمان و هزینه‌ی تعویض تاچ و ال‌سی‌دی، شرایط گارانتی تعویض تاچ و ال‌سی‌دی تلفن‌های هوشمند، کارایی گوشی‌ در صورت استفاده از تاچ ال‌سی‌دی کپی و روش‌های محافظت و دلایل عمده‌ی آسیب دیدن ال‌سی‌دی گوشی‌ها برای مصرف‌کنندگان پیش آید. در این شرایط می‌توانید با یک کلینیک تعمیرات تخصصی موبایل در کرج تماس بگیرید تا بتوانید جواب تمامی این سؤالات خود را بدانید.

در این روزها که قیمت گوشی‌ها بسیار بالا رفته است باید بیشتر از قبل مراقب گوشی‌های هوشمند خود باشیم و در سالم نگه‌داشتن آن‌ها تلاش زیادی کنیم. هزینه تعویض و تعمیر گوشی‌های هوشمند نیز بسیار زیاد هستند. بیشترین خرابی‌ها و آمار تعمیرها در مراکز تعمیرات موبایل مربوط به تعویض تاچ و ال سی دی گوشی‌های هوشمند هستند. شاید برای شما و یا اطرافیان شما هم اتفاق افتاده باشد که صفحه‌نمایش گوشی شما هم آسیب‌دیده باشد.

برای تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ S20 یکی از متداول‌ترین بخش‌های تعمیرات تخصصی موبایل است و اگر وارد هر مرکز تعمیرات موبایل هوشمند شوید آگاه خواهید شد که بخش بزرگی از گوشی‌های تعمیری مربوط به این بخش خواهد شد. اگر به هر علتی گوشی شما از دست شما افتاد و یا به سبک دیگری صفحه‌نمایش آن شکست باید مراقب باشید چراکه هزینه تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی موبایل هوشمند بسیار زیاد است و شاید بتوان گفت که معمولاً تعویض تاچ و ال سی دی گوشی‌های هوشمند هزینه‌ای به رتبه‌های بیشتر از تعمیرهای سخت‌افزاری دیگر گوشی‌ موبایل خواهد بود.

برای اینکه بهتر نسبت به مراحل تعویض تاچ و ال سی دی گوشی‌ها و اساس آن پی ببرید باید در ابتدا با قطعات تشکیل‌دهنده صفحه‌نمایش گوشی آشنا شوید. هر صفحه‌نمایش گوشی‌ معمولاً از چهار بخش عمومی تشکیل‌شده است.

 

آموزش تعویض تاچ ال سی دی

 

گلس گوشی موبایل

این گلس گوشی‌ با آن گلس محافظ که شما خودتان آن را تهیه و خریداری کرده‌اید فرق دارد. این گلس درواقع یک نوع شیشه محافظ است که شرکت سازنده بر روی ال سی دی گوشی‌ نصب خواهد کرد و از تماس مستقیم انگشتان دست کاربر با ال سی دی گوشی‌ جلوگیری می‌کند. این گلس به‌صورت یکپارچه بوده و تماماً تا کناره‌های کلید اصلی گوشی‌ ادامه خواهد داشت. بر روی این گلس عموماً آرم و لوگوی گوشی‌ نیز چاپ خواهد شد. اگر گلس گوشی‌ شکسته شود نیازی به تعویض تاچ و ال سی دی گوشی‌ نخواهد داشت و تنها با تعویض گلس ال سی دی موبایل مشکل به‌آسانی برطرف می‌شود.

 

فریم قاب جلویی گوشی

 این فریم وظیفه نگهداری گلس و ال سی دی را بر عهده خواهد داشت. فریم جزئی از بدنه گوشی‌ است. اگر زمانی فریم گوشی‌ شکسته شود امکان دارد اصلاً آسیبی به تاچ و ال سی دی گوشی‌ وارد نشود اما این شکستگی فریم باعث شل شدن اتصالات این بخش‌ها خواهد شد. در این هنگام شما با کوچک‌ترین ضربه باید نسبت به تعویض تاچ و ال سی دی گوشی‌ خود اقدام کنید تا دچار مشکل نشود و هزینه بیشتری را تحمیل نکنید. 

 

تاچ گوشی‌

این بخش از تاچ گوشی وظیفه دریافت اطلاعات واردشده از طرف کاربر به‌صورت لمسی را برخوردار‌است. وظیفه تاچ دریافت اطلاعات از لمس‌های کاربران بر روی صفحه‌نمایش خواهد بود. اگر گوشی شما براثر ضربه‌ای به صفحه‌نمایش آن دیگر قسمت‌های لمسی‌اش کار نکند تاچ گوشی شما خراب‌شده است. تاچ گوشی‌ نیز به‌راحتی عوض خواهد شد. هزینه عوض کردن تاچ گوشی‌ نیز به‌مراتب کمتر از هزینه تعویض تاچ ال سی دی J1 سامسونگ با خواهد بود.

 

ال سی دی گوشی

 ال سی دی در زیر تاچ نصب می‌شود و وظیفه نمایش محتوا را بر عهده خواهد داشت. درزمانی که ال سی دی گوشی‌ شما شکسته شود بیشترین خسارت را به گوشی‌ وارد کرده‌اید چراکه کاربران باید هزینه تعویض گلس، تعویض تاچ و ال سی دی موبایل‌ را باید باهم پرداخت کند.

اگر براثر ضربه‌ای که به تاچ شما و یا گلس شما واردشده مشکلی در آن پیدا نشود ولی دچار سیاه شدن صفحه نمایش گوشی  شده باشد در کل ال سی دی گوشی‌ شما سوخته است. در این صورت باید ال سی دی گوشی‌ عوض شود. 

 

phone_repairs_shutterstock_438895096_phone_repair_cell_screen_mobile_isolated_hand_break_smartphone_cellphone

 

تعویض گلس گوشی موبایل

در بعضی از شرایط پیش‌آمده شیشه رویی گوشی شما براثر ضربه‌ای که به آن واردشده است می‌شکند اما اگر صفحه‌نمایش گوشی ال سی دی و تاچ آن سالم  مانده باشد و به‌خوبی کار می‌کند. در این مورد بیشتر تعمیرکاران این کار می‌گویند که باید تاچ وال سی دی گوشی تعویض شود ولی متخصصین ما در مرکز  تعمیرات تخصصی موبایل در کرج پارس ارتباط میگویند که با کمک دستگاه‌های بروز می‌توانند شیشه رویی گوشی شما یا گلس را بدون نیاز به تعویض تاچ وال سی دی تعمیر کنند. با این روش هزینه تقریباً نصف تعویض تاچ و ال سی دی خواهد بود.

روش‌های تعویض گلس گوشی به دو صورت انجام می‌شود، متعارف‌ترین روش از روش حرارت بالای حدود 100 درجه سانتی‌گراد انجام می‌شود و در بعضی  گوشی‌ها از طریق انجماد با دمای حدود 160 درجه سانتی‌گراد شکل می‌گیرد.

روش انجماد و یا فریز کردن برای گوشی لبه‌دار مثل  S6 Edge، S7 Edge، S8 و... صورت می‌گیرد زیرابه علت لبه داشتن آن اگر در دمای بالا این کار شکل بگیرد و باعث شکستن تاچ و ال سی دی می‌شود. اما درگوشی‌های آیفون برعکس است و به خاطر تکنولوژی مختلف در ساخت تاچ و ال سی دی این موبایل‌های آیفون حتماً باید در دمای بالا تعویض گلس آن شکل بگیرد و اگر در صورت تعویض گلس در دمای پایین باعث می‌شود که تاچ و ال سی دی آن شکسته  شود.

 

 

نکاتی که در تعویض تاچ ال سی دی گوشی باید به آن توجه داشت

اگر به هر علتی قرار شده که تاچ ال سی دی گوشی شما تعویض شود، باید به یک نکته خیلی مهم اهمیت بیشتری به آن داشته باشید که مربوط به اورجینال بودن ال سی دی و تاچ جدید که نصب‌شده است داشته باشید که قرار است این ال سی دی درگوشی نصب شود. به‌طورکلی دو نوع تاچ و ال سی دی برای گوشی‌های موبایل در بازار وجود دارد که به ترتیب اورجینال و کپی هستند.

تاچ ال سی دی اورجینال یا OEM درواقع تاچ و ال سی دی است که کاملاً اصل و اورجینال خواهد بود و ازنظر کیفیت با ال سی دی و تاچ فابریک گوشی هیچ فرقی ندارد. این دسته از ال سی‌دی‌ها مستقیماً توسط خود کمپانی سازنده قطعه فابریک تولید خواهد شد؛ اما تاچ و ال سی‌دی‌های غیر اورجینال در سمت دیگری قرار دارند که با اصطلاحاتی همچون کپی‌های کپی، درجه‌یک و غیره هم شناسایی می‌شوند. این نوع از تاچ ال سی‌دی‌ها کیفیت کمتری در مقابل با ال سی دی اورجینال دارند و به قیمت کمتری هم نسبت به اورجینال در بازار وجود دارند.

 

مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی

 

پیکسل سوختگی

دلایلی که موجب سیاه شدن صفحه‌نمایش یا به‌اصطلاح پیکسل سوختگی می‌شوند، می‌توان به ضربه یا فشار تلویج کرد. در مواردی مانند ورود آب و الکل به دستگاه گوشی شما نیز می‌تواند موجب بروز این مشکل در موبایل شود. چنانچه بعد از تعویض ال سی دی گوشی این‌چنین مشکلاتی برایتان رخ‌داده باشد، این یعنی یا خودتان منجر به ضربه دیدن یا نفوذ آب به گوشی شده‌اید و یا تعمیرکار به‌اشتباه در هنگام تعمیر موجب آسیب دیدن ال سی دی گوشی شما شده است. معمولاً به خاطر بستن پیچ اشتباه یا ریختن چسب اضافه این مشکل از سوی تعمیرکار برای ال سی‌دی‌های موبایل به وجود می‌آید.

برای اینکه به این موضوع رسیدگی شود آن را پیگیری کنید، نیاز دارید تا به سراغ کارشناسان اتحادیه بروید. چنانچه گوشی را نزد تعمیرگاه‌های معتبر و متخصص تعویض تاچ و ال سی دی موبایل برده باشید تا حد زیادی می‌توانید از بروز چنین اتفاقاتی و مشکلات جلوگیری کنید.

 

مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی

 

کار نکردن تاچ

تاچ به دلیل مشکلات سخت‌افزاری هنگ کرده یا کار نمی‌کند. در بعضی موارد نیز تاچ به خاطر مشکلات نرم‌افزاری که دارد ممکن است هنگ کرده باشد یا اینکه از کار بیفتد. برای اینکه این مشکل حل شود باید اول اطلاعات تلفن همراهتان را خارج کرده و سپس گوشی را فلش کنید. اگر همچنان تاچ گوشی بعد از فلش هنوز کار نمی‌کند یا هنگ می‌کند، شاید تعمیرکار در هنگام تعویض ال سی دی به آن آسیب رسانده است.

 

بیرون زدن نور از کناره ال سی دی

مشکلاتی که بعد از تعویض ال سی دی گوشی ممکن است پیش بیاید بیرون زدن نور بک لایت از کناره‌های آن است. بنا به  دلیل گوناگون این اتفاق می‌افتد که در موارد زیر آن‌ها را توضیح خواهیم داد:

کج بودن قاب گوشی: چنانچه قاب گوشی کج بود باید شاسی یا قاب تلفن همراهتان را عوض کنید که مشکل به وجود آمده برطرف شود.

باد کردن باترِی: باتری گوشی بادکرده ال سی دی را به جلو هل داده است. این مشکل منجر به بروز اتفاقی که درباره آن صحبت کردیم می‌شود. برای برطرف کردن این مشکل نیاز به خرید باتری اصلی و باکیفیت برای گوشی‌تان خواهید داشت.

اشتباه تعمیرکار: اگر تعمیرکار برای تعویض ال سی دی از چسب کمی استفاده کرده باشد یا چسب قبل از اینکه تعمیرکار ال سی دی را بچسباند خشک‌شده باشد، این مشکل پیش خواهد آمد. برای حل این اشتباه تعمیرکار اگر از مراکز معتبر خدمات دریافت کرده باشید می‌توانید از گارانتی استفاده کرده و مشکل را حل کنید.

 

 

مزایای تعویض گلس نسبت به تعویض تاچ و ال سی دی

  • در تعویض گلس ال سی دی اصلی شرکت روی گوشی می‌ماند و عملکرد آن 100 درصد مثل قبل خواهد بود.
  • هزینه تعویض گلس تقریباً نصف هزینه تعویض تاچ و ال سی دی خواهد بود.

 

مشکلات رایج ال سی دی گوشی

ال سی دی گوشی‌های هوشمند یکی از قطعات حساس و آسیب‌پذیر گوشی است و بنا به دلایل‌های گوناگونی دچار شکستگی و خرابی خواهد شد. اصلی‌ترین علت خرابی ال سی دی گوشی، آب خوردگی و ضربه خوردن یا وارد شدن فشار به ال سی دی گوشی در اثر افتادن یا ضربه خوردن پیش خواهد آمد.

هزینه تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی موبایل، همیشه یکی از گران‌ترین بخش‌های تعمیرات موبایل به محسوب می‌شود و شما دچار هزینه‌های نسبتاً سنگینی در برابر تعمیر گوشی تلفن همراه خودخواهید داشت. اجزا و قطعات تشکیل‌دهنده تاچ ال س دی شامل مواردی همچون: گلس نگهدارندِ ال سی دی، تاچ یا دیجیتایزر، ال سی دی و بک لایت و فریم ال سی دی خواهد بود.

 

LCD گوشی سیاه شده و روشن نمی‌شود

 سیاه شدن صفحه گوشی اپل در اثر ضربه که به گوشی واردشده است تمام صفحه سیاه نمایش داده می‌شود این مشکل سوختگی ال سی دی را به شما نشان می‌دهد که اغلب براثر ضربه یا فشار زیاد به دستگاه موبایل این مشکل پیش میاید ویکی دیگر از مشکلات این است که در بعضی از مواقع هم نفوذ آب به داخل گوشی منجر به سوختن ال سی دی خواهد شد. می‌توان گفت که تنها راه تعمیری که در هنگام سوختن ال سی دی می‌توان فراگرفت، تعویض کامل تاچ ال سی دی گوشی به‌حساب می‌آید که هزینه نسبتاً زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

مشکلات رایج ال سی دی گوشی

 

ال سی دی روشن می‌شود ولی تاچ گوشی کار نمی‌کند

در بعضی از مواقع پیش می‌آید که در اثر ضربه‌ای که به گوشی تلفن همراه وارد می‌شود، ال سی دی آن به مشکل بر خواهد خورد که در این صورت ال سی دی روشن خواهد بود و تصویر بالا می‌آید اما تاچ آن کار نخواهد کرد که درواقع این مشکل نشان‌دهنده سوختن تاچ یا دیجیتایزر آن دستگاه خواهد بود. در همین راستا و به‌منظور برطرف کردن چنین مشکلی باید تاچ ال سی دی گوشی را به‌صورت تمام و کمال تعویض کرد، دلیل تعویض این دو هم‌زمان به خاطر این‌که نمی‌توان تاچ را به‌تنهایی عوض کرد.

 

بخشی از ال سی دی گوشی سیاه شده است

سیاه شدن صفحه گوشی شیائومی در برخی از مواقع شدت ضربه آن‌قدر شدید نبوده که به سوختگی کامل تاچ یا ال سی دی گوشی منجر شود، بلکه فقط قسمتی از ال سی دی آن سیاه خواهد شد و گوشی محتوای موردنیاز را نشان نخواهد داد، در این شرایط هم باید تاچ ال سی دی را به‌صورت کامل تعویض کرد

 

نور ال سی دی گوشی سوسو می‌زند

براثر ضربه و فشار به گوشی تلفن همراه، در بعضی از مواقع  سوسو زدن صفحه نمایش گوشی خواهد شد که به‌منظور برطرف کردن این مشکل نیز باید تاچ ال سی دی گوشی به‌صورت تمام و کمال تعویض شود. البته در بعضی شرایط سوسوزدن صفحه‌نمایش مربوط به شرایط خاصی می‌شود که توضیح آن در این مقاله نمی‌گنجد و تنها می‌توان در این مقاله به چند مثال اکتفا کرد، به‌عنوان‌مثال در هوای سرد ممکن است ال سی دی گوشی سوسو بزند یا زمانی که نور صفحه‌نمایش کم باشد این مشکل پیش بیاید. لازم به ذکر است که در این مورد نیز تعویض تاچ و ال سی دی موبایل امری ضروری به‌حساب می‌آید.

 

در صفحه‌نمایش ترک و شکستگی وجود دارد اما تاچ ال سی دی کار می‌کند

در بعضی از موارد نادر امکان دارد ضربه وارده شده به گوشی باعث شکستن گلس ال سی دی منجر شود ولی به تاچ و خود ال سی دستگاه تلفن همراه آسیبی وارد نکند که در این شرایط شکستگی گلس موبایل هیچ‌گونه مشکل و مسئله‌ای برای استفاده از تلفن شما عزیزان پیش نخواهد آمد و شما می‌توانید به‌راحتی گلس آن گوشی را تعویض کرده و گلسی تازه و نو روی آن بی اندازید و خبری هم از شکستگی نخواهد بود و در حقیقت تاچ و ال سی دی گوشی بدون هیچ مشکلی کار خواهند کرد. در این شرایط تنها احتیاج است گلس موبایل شما عزیزان تعویض شود.

 

تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ

خدماتی که جهت تعمیرات موبایل سامسونگ، در نمایندگی انجام می‌شود یکی از آن موارد تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ می‌باشد. به‌منظور رفع مشکلات ال سی دی گوشی مهندسان ماهر و باتجربه در این مرکز، مشغول فعالیت هستند. وجود ابزارآلات پیشرفته‌ی تعمیر در این مرکز موجب شده که این مهندسان، به شکل تخصصی‌تری اقدام به عیب‌یابی و تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ داشته باشند.

برای تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل سامسونگ، اگر لازم باشد، تعویض این قطعه نیز صورت می‌گیرد. آنچه در تعویض ال سی دی گوشی اهمیت زیادی دارد جایگزینی آن با قطعه‌ی اصل و اورجینال است. متخصصین  مرکز تعمیرات موبایل به‌تمامی اصول مهم در تعمیر و تعویض قطعات گوشی تسلط کامل دارند.

 

تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ

 

هزینه تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

هزینه‌های تعویض تاچ و ال سی دی موبایل با توجه به مدل‌هایی که دارد کاملاً متفاوت است، برای اطلاع از هزینه‌ها با شماره 02691009091 تماس بگیرید تا کارشناسان ما با توجه به مدل گوشی شما هزینه را اعلام کنند.

 

تاچ گوشی شکسته یا ال سی دی

یکی از سؤالات مهمی که کار بران موبایل‌های هوشمند با آن روبه‌رو می‌شوند نشانه ها و دلایل شکستن ال سی دی گوشی سامسونگ چیست؟ و چگونه بفهمیم تاچ یا ال سی دی گوشی شکسته است. ازآنجایی‌که هر بخش از صفحه‌نمایش گوشی دارای وظیفه مختلفی است، می‌توانیم از روی نشانه‌های صفحه‌نمایش شکسته شده بفهمیم که به کدام بخش آن آسیب‌رسیده است. معمولاً بعد از وارد شدن ضربه به گوشی، اگر از گلس گوشی باکیفیت برای محافظت از آن استفاده نکرده باشید، دچار مشکل خواهد شد. 

 

صفحه‌نمایش شکسته اما تاچ و ال سی دی کار می‌کنند

در این حالت، تنها پنل شیشه‌ای روی صفحه‌نمایش آسیب‌دیده است. در این موارد معمولاً ترک‌هایی به شکل شبکه تارعنکبوتی روی گوشی دیده خواهد شد. برای مطمئن شدن از این‌که به قسمت‌های زیرین آسیب نرسیده باشد، قسمت‌های مختلف صفحه‌نمایش را لمس کرده و از کار کردن تاچ مطمئن شوید. همچنین نباید هیچ‌گونه تغییر رنگ یا پرشی در تصاویر دیده شود. کد *#0*# درگوشی‌های سامسونگ و بعضی از گوشی‌های ندرویدی به شما این امکان را خواهد داد که تا با تست صفحه از سالم بودن تاچ و ال سی دی مطمئن خواهید شد.

 

صفحه‌نمایش روشن است اما تاچ گوشی کار نمی‌کند

در این شرایط معمولاً ضربه واردشده بیش‌ازاندازه بوده و تاچ گوشی را ازکارافتاده شده است. در اکثر موارد پنل شیشه‌ای گوشی نیز ترک‌خورده است، در این شرایط این احتمال وجود دارد که حتی بدون آسیب رسیدن به پنل شیشه‌ای تاچ ازکارافتاده باشد.

 

هزینه تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

 

ال سی دی شکسته و خط‌های سفید و سیاه‌روی صفحه‌نمایش داده می‌شود

در حالت بدترین حالت ممکن خواهد بود. در این موارد ال سی دی گوشی آسیب زیادی دیده است و به‌هیچ‌وجه نیز قابل تعمیر نخواهد بود. این اتفاق در صورتی شکل می‌گیرد که ضربه شدیدی به گوشی واردشده باشد. معمولاً در این موارد صفحه سیاه شده یا خط‌های سفید، مشکی و سبز روی آن نمایش داده می‌شود.

 

تاچ ال سی دی و مدت‌زمان تعویض آن

اگر ال سی دی شما جزو مدل‌های متداول باشد و سریع بتوان آن را تهیه کرد در 24 ساعت گوشی شما تعمیر و تحویل داده می‌شود و برای اینکه سفارش تعویض ال سی دی وتاچ موبایل خود در نمایندگی تعمیرات موبایل کافی است با شماره‌ای که در اینجا ثبت‌شده است تماس بگیرید:02912009091

برای ثبت سفارش تعویض تاچ و ال سی دی موبایل خود در نمایندگی تعمیرات موبایل کافی است با شماره‌های که در اختیاردارید تماس بگیرید؛ و یا به‌صورت آنلاین سفارش خودتان را ثبت کنید و در اولین فرصت همکاران به درخواست شما رسیدگی می‌کنند. نمایندگی تعمیرات موبایل و فروشگاه انواع قطعات مختلف گوشی موبایل اعم از خرید آی سی صدا ، آی سی pf ، آی سی تغذیه ، آی سی هارد b309و ... می‌باشد.

پارس ارتباط لوتوس برگزارکننده دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل می‌باشد.

مقالات آموزشی تعویض تاچ و ال سی دی موبایل | تعویض تاچ و ال سی دی موبایل در کرج

حذف ویروس از گوشی هواوی + ترفند های موثر برای ویروس کشی گوشی هواووی
تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲
حذف ویروس از گوشی هواوی + ترفند های موثر برای ویروس کشی گوشی هواووی
طریقه نصب گوگل پلی روی هواوی  | راه حل هایی برای آموزش نصب گوگل پلی روی هواوی و رفع محددیت ها
تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲
طریقه نصب گوگل پلی روی هواوی | راه حل هایی برای آموزش نصب گوگل پلی روی هواوی و رفع محددیت ها
 EMUI چیست؟
تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲
EMUI چیست؟
دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی هواوی
تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲
دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی هواوی

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
شبنم تاریخ : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
سلام وقتتون بخیر اگر پیامم رو میبینید ممنون میشم لطفا راهنمایی کنید من گوشیم روشن نمیشه و صفحش خاموشه سعی کردم روشن کنم اما هی شروع کرد به داغ شدن گذاشتمش روبروی باد خداروشکر الان داغ نیست .فقط دلیل یهویی روشن نشدنش رو نمیدونم . احتمال داره سوخته باشه؟؟؟ یا ال سی دی سوخته باشه؟؟؟ یا مشکل از باتری ؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید
ادمین

با سلام دوست عزیز امکان ایراد نرم افزاری وجود دارد که در اینصورت دستگاه با یکبار فلش شدن توسط متخصص به حالت اولیه برمیگردد و در غیر این صورت ایراد دستگاه سخت افزاری است و دستگاه باید توسط متخصص چک شود.

 

سامی تاریخ : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
سلام یک گوشیه poko f3 دارم بعد از اینک کنار گوشی یه کمی شکست و ضربه خورد ال سیدی خراب شد و عوض کردم ال سی دی را بعد از تعوض ال سیدی یک سری فایل Dump خود به خود روی گوشی میان بعد از پاک کردنشون دوباره میان و تا جایی پر میشن که گوشی حافظه پر میشه این فایل دامپ ها گاهی وقتا از بین میرن اما بعد از ری استارت دوباره میان این فایلا باعث کمی هنگ کردن دوربین و خوده گوشی میشن و سرعت خالی شدن شارژ بیشتر میشه میخاستم ببینم مشکل از هارد است یا باید فلش بشه گوشی بعد از تعمیر ؟
آرش محمودی تاریخ : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
سلام. گوشی من افتاده تو اب از روز زنگ میخوره ولی تصویرم سیاهه. امکانش هست ال سی دی سوخته باشه؟ ممنون میشم جواب بدید
ادمین

سلام

بله ممکنه مشکل از سمت ال سی دی باشه و نیاز به تعویض تاچ و ال سی دی موبایل باشه. حتما به مرکز تعمیرات موبایل لوتوس مراجعه کنید تا گوشی بررسی و تعمیر شود

مهدیس تاریخ : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
سلام وقتتون بخیر، گوشی من از دستم افتاده روی ال سی دی خط های رنگی افتاده. تاچمم خیلی کند کار میکنه. ال سی دی گوشیم آسیب دیده؟ هزینه تعویض گلس ال سی دی گوشی چقدر هست؟
ادمین

سلام دوست عزیز

بله مشکل از ال سی دی گوشی هستش. لطفا به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا متخصصین ما گوشی شمارو بررسی کنند و در صورت نیاز اقدام به تعویض تاچ و ال سی دی گوشی کنند.

مهدی مطوری تاریخ : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
سلام. گوشی سامسونگ j7 2017 دارم که سوکتش خراب شده و صفحه تاج ال سی دی آن هم ترک برداشته براهمین باید تاج ال سی دی آن عوض بشه چون فکر کنم با عوض کردن سوکت آن تاج ال سی دی آن بشکنه لطفا پاسخگو باشید
ادمین
سلام دوست عزیز گوشی j7 از سمت در باتری باز میشه و کاری به تاچ و ال سی نداره. برای تعویض سوکت به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید.