ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

علت سیاه شدن صفحه گوشی شیائومی چیست؟

علت سیاه شدن صفحه گوشی شیائومی Reviewed by Mrs. Bagheri on 2021-08-09 14:23:28. علت سیاه شدن صفحه گوشی شیائومی چیست؟ و چگونه می توان این مشکل را حل کرد. با ما همراه باشید تا بهترین راه حل ها را به شما ارائه کنیم علت سیاه شدن صفحه گوشی شیائومی چیست؟ و چگونه می توان این مشکل را حل کرد. با ما همراه باشید تا بهترین راه حل ها را به شما ارائه کنیم 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
علت سیاه شدن صفحه گوشی شیائومی
علت سیاه شدن صفحه گوشی شیائومی
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ تاریخ بازنویسی : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

علت سیاه شدن صفحه گوشی شیائومی یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی های اندرویدی با آن مواجه هستند این است که برخی از مواقع با این مسئله روبرو می شوند که به طور ناگهانی صفحه ی گوشی هوشمند آن ها سیاه می شود و دسترسی به گوشی به طور کامل قطع می گردد. ممکن است این مسئله برای گوشی های اندرویدی بسیاری اتفاق بیوفتد که کشف راه حل برای برطرف کردن آن تا اندازه ای سخت می باشد. در ادامه این مقاله از تعمیرات موبایل با ما باشید تا راه حل این مشکل را به شما بگوییم.

 

چرا صفحه گوشی موبایل شیائومی سیاه می شود؟

سیاه شدن صفحه گوشی موبایل شیائومی به دلایل زیادی رخ می‌دهد که همه‌ی آنها به شرایط و نوع استفاده شما از آن بستگی دارد. این دلایل به شرح زیر هستند:

  • نصب اپلیکیشن و برنامه ناسازگار با سیستم عامل گوشی شیائومی
  • ویروسی شدن گوشی موبایل شیائومی
  • آب خوردگی موبایل و صفحه گوشی شیائومی
  • قدیمی شدن باتری گوشی موبایل شیائومی
  • ضربه خوردن گوشی موبایل شیائومی
  • اور شارژ شدن گوشی موبایل شیائومی
  • استفاده از شارژر ناسازگار با گوشی شیائومی
  • نشانه سوختن ال سی دی گوشی چیست؟
  • و …

 

چرا صفحه گوشی موبایل شیائومی سیاه می شود؟

 

نشانه های اصلی ایجاد خاموش شدن صفحه گوشی شیائومی خودکار صفحه نمایش قبل از اینکه مشکل خاموش یا سیاه شدن صفحه نمایش گوشی به طور کامل نمایان شود، اغلب نشانه های خاصی به وجود می‌آیند که می‌توان آن ها را علائمی مبنی بر احتمال بروز مشکل مذکور دانست. برخی از اصلی ترین علائم بروز این مشکل شامل موارد زیر می‌شود:

سو سو زدن صفحه نمایش و عدم کار کردن تاچ گوشی، فریز و هنگ کردن بیش از حد گوشی ریستارت شدن خودکار گوشی و افت ناگهانی مقداری از درصد شارژ باتری، کرش های پی در پی اپلیکیشن هاموارد فوق تنها بخشی از علائمی هستند که می‌توانند زنگ خطری برای افزایش احتمال بروز حل مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی های اندرویدی شما باشند. البته دقت داشته باشید که بروز هر یک از اتفاق های فوق نمی‌تواند 100 درصد نشان دهد که شما با مشکل سیاه شدن صفحه نمایش رو به رو خواهید شد.

 

آیا هنگامی که صفحه گوشی شیائومی شما سیاه است، گوشی روشن است؟

قبل از این‌که ترفندهای مختلف برای رفع مشکل سیاه شدن صفحه گوشی خود به کار بگیرید، توصیه می‌شود که مواردی را بررسی کنید تا بتوانید علت سیاه شدن صفحه گوشی شیائومی شما چیست. همه تلاش خود را برای فهمیدن علت این مشکل انجام دهید تا مسیر اشتباهی را پیش نگیرید.

یکی از اولین اقداماتی که باید برای کشف «علت سیاه شدن صفحه نمایش گوشی شیائومی» خود انجام دهید، بررسی چراغ LED کوچکی است که معمولا در بالای صفحه نمایش گوشی Xiaomi شما قرار دارد. اگر هنگامی که صفحه نمایش گوشی‌تان به یک‌باره سیاه شد، LED گوشی‌تان قرمز یا آبی بود، به این معنی است که گوشی در حال ریست شدن است. در این حالت فقط باید کمی به گوشی‌تان زمان بدهید!

 

وقتی صفحه نمایش سیاه می ماند، چه کاری می توانید انجام دهید؟

پس از این‌که تلاش خود را برای کشف علت سیاه شدن صفحه گوشی شیائومی خود انجام دادید و دلیل بروز این مشکل را متوجه شدید، می‌توانید اقدامات زیر را برای باز کردن قفل صفحه سیاه رنگ خود امتحان کنید. اگر این روش کار نکرد، روش بعدی را آزمایش نمائید.

 

گوشی شیائومی خود را به شارژر  وصل کنید

یکی از روش‌های دیگر برای رفع مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی شیائومی، روشن کردن گوشی است. یکی از کارآمدترین روش‌ها برای حل مشکل شما، همین روش است. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، این مشکل احتمالا به دلیل تخلیه کامل باتری تلفن، رخ می‌دهد.

 

در صورت امکان، باتری را از تلفن همراه خارج کنید

گاهی اوقات می‌توانید مشکل صفحه سیاه گوشی شیائومی را با خارج کردن باتری از گوشی، حل کنید. پس از خارج کردن باتری چند ثانیه صبر کنید، سپس باتری را دوباره جاگذاری کنید و بعد از آن، سعی کنید تلفن را روشن کنید. در صورتی که صفحه هم‌چنان سیاه است، راه حل بعدی را امتحان کنید.

 

برای رفع مشکل سیاه شدن گوشی شیائومی، سیم کارت و کارت SD را خارج کنید

گاهی اوقات سیم کارت  با کارت SD  در تضاد است و باعث ایجاد صفحه سیاه می‌شود. یکی از نکاتی که باید امتحان کنید این است که سیم کارت و کارت SD را خارج کنید. وقتی این کار انجام دادید، تلفن همراه را راه‌اندازی کنید. اگر این روش جواب داد، یعنی سیم کارت و کارت SD گوشی‌تان با هم درگیری دارند.

 

گوشی شیائومی را راه اندازی مجدد اجباری کنید

اگر صفحه سیاه بماند، مشکل اغلب با راه‌اندازی مجدد اجباری حل می‌شود. برای این کار کافی است چندین کلید را همزمان فشار دهید. باید حداقل 10 ثانیه بمانید تا راه‌اندازی مجدد اجباری کار کند. ترکیب کلید توسط مدل ها تعیین می‌شود اما باید یکی از موارد زیر باشد:

 

  • دکمه کم صدا + پاور
  • کم صدا + دکمه پاور + دکمه صفحه اصلی
  • دکمه ولوم بالا + پاور
  • قدرت لمس + دکمه صفحه اصلی

 

برای رفع مشکل سیاه شدن صفحه گوشی شیائومی، صبر کنید تا باتری خالی شود

در نهایت، در صورتی که هیچ یک از راه حل های بالا جواب نداد، سعی کنید باتری گوشی خود را به طورکامل تخلیه کنید. مطمئن شوید که باتری کاملا خالی است. وقتی این کار انجام شد، گوشی خود را به برق آن وصل کنید و گوشی را راه‌اندازی کنید.

 

 

چه عواملی باعث سیاه شدن صفحه گوشی شیائومی می شود

 

سیاه شدن صفحه گوشی شیائومی به خاطر ضربه یا شکستن LCD

افتادن گوشی در آب، سقوط یا ضربه خوردن دستگاه از اتفاقاتی است که بسیاری از افراد آن را تجربه کرده‌اند. اگر آب داخل موبایل شما نفوذ کرده باشد یا 48 ساعت قبل از اینکه صفحه سیاه شود، ضربه خورده باشد، احتمالا تاچ ال سی دی دستگاه‌تان آسیب دیده است.

برخی مواقع، ضربه به دستگاه به گونه‌ای است که صفحه یا همان شیشه روی آن هیچ آسیبی نمی‌بینند ولی LCD از داخل می‌شکند؛ اتفاقی که در اکثر موارد در اثر سقوط رخ می‌دهد. اگر بعد از این اتفاق شاهد سیاه شدن صفحه گوشی اندرویدی خود بودید، احتمال شکستن LCD آن وجود دارد. تنها راه برطرف کردن این مشکل هم تعویض تاچ و ال سی دی موبایل است. خوشبختانه، حتی در صورت آسیب دیدن نمایشگر هم می‌توان با استفاده از نرم افزارهای مخصوص، اطلاعات را ذخیره کرد.

 

سیاه شدن ال سی دی گوشی به دلیل آبخوردگی

هنگامی که آب با یک صفحه الکتریکی تماس پیدا می کند ، ناخالصی های موجود در آب می توانند جریان را به جهاتی هدایت کنند که باعث اتصال کوتاه شود. حتی اگر برد کنترل شما در اثر اتصال کوتاه آسیب نبیند ، خوردگی ناشی از آب می تواند جریان برق را مختل کرده و باعث شود که  قسمت های دیگر تلفن همراه کار نکند که در نهایت موجب سیاه شدن صفحه نمایش گوشی می شود. برای از بین بردن خوردگی از الکل ایزوپروپیل 98 درصد و یک برس نرم استفاده می کنند ، سپس دستگاه را دوباره می بندند تا ببینید آیا چیزی تغییر کرده است یا خیر.

 

741d76c921

 

 

چگونه پس از سیاه شدن صفحه نمایش گوشی شیائومی می توانیم اطلاعات خود را حفظ کنیم؟

سیاه شدن صفحه‌ی گوشی موبایل باعث می‌شود دسترسی به داده‌های آن امکان پذیر نباشد. ابتدا قبل از هر کاری بهتر است اطلاعات خود را از روی گوشی بردارید تا اگر در هنگام برطرف کردن مشکل سیاه شدن صفحه نمایش، گوشی موبایل با مشکل روبرو شد اطلاعات خود را از دست ندهید.

ممکن است پیش خود فکر کنید داده‌های روی گوشی‌تان را از دست داده‌اید؛ ولی ما راه حلی برای ریکاوری همه‌ی داده‌های روی گوشی داریم که برای این شرایط جوابگو است. برای این کار کافیست برنامه‌ی (dr.fone – Recovery (Android را دانلود کنید. این برنامه بدلیل قابلیت‌های ویژه و سهولت استفاده یکی از بهترین برنامه‌ها در زمینه‌ی ریکاوری و برطرف کردن مشکلات نرم افزاری گوشی‌ها است.

پس از نصب کردن این برنامه روی کامپیوتر یا لپ تاپ، گوشی خود را به کامپیوتر وصل کنید و دستورالعمل‌های برنامه را اجرا کنید تا تمامی داده‌های گوشی به کامپیوتر انتقال داده شود. متاسفانه این برنامه در حال حاضر فقط روی برخی از گوشی‌های اندرویدی جواب می‌دهد.

 

رفع مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های شیائومی

اما چطور می‌توانیم مشکل خاموش یا سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی را رفع کنیم؟ برای انجام این کار چندین راه حل معرفی می‌کنیم و نحوه استفاده از هر کدام آن ها را شرح خواهیم داد. شما با طی کردن مراحل و راه حل هایی که در هر قسمت شرح داده شده احتمالا قادر به رفع مشکل سیاه شدن نمایشگر گوشی خواهید بود.

 

حذف پارتیشن حافظه کش گوشی

با حذف پارتیشن حافظه کش (Cache) گوشی های اندرویدی در اغلب موارد خاموش شدن صفحه گوشی شیائومی خودکار نمایشگر رفع می‌شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در اولین قدم مراحل زیر را طی کنید:

در قدم نخست باید وارد حالت ریکاوری (Recovery Mode) گوشی خود شوید و اطلاعات حافظه کش (Cache) دستگاه را به طور کاملا حذف نمایید. انجام این کار در خیلی از موارد منجر به رفع مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی می‌شود.

اما چطور وارد حالت ریکاوری شده و حافظه کش گوشی را کاملا حذف کنیم؟ برای انجام این کار ابتدا اگر گوشی خاموش نیست، آن را خاموش کنید.  دکمه های افزاری صدا (Volume Up)، پاور (Power) و هوم (Home) گوشی را به طور همزمان فشرده و نگه دارید. مشاهده خواهید کرد که گوشی شما وارد حالت ریکاوری (Recovery Mode) می‌شود.

 

حذف نرم افزارهایی که ویروس و باگ دارند

همان طور که می دانید وجود برنامه هایی که ویروس دارند می توانند دلیل بر خاموش شدن صفحه گوشی شیائومی و سیاه شدن گوشی شما باشند. شما می توانید با بررسی این برنامه ها و حذف کردن آن ها به رفع مشکل خاموش شدن صفحه گوشی شیائومی خود کمک کنید. شاید برای شما سوال باشد که این برنامه ها را از کجا بررسی و شناسایی کنیم.

شما باید تمام اپلیکیشن هایی که در مدت اخیر روی گوشی نصب کرده اید و احتمال می دهید که مخرب هستند را از روی گوشی خود حذف کنید. برای انجام اینکار می توانید از حالت سیف مد نیز استفاده کنید. برای اینکار در ابتدا موبایل خود را خاموش و مجدد روشن می کنید. در این هنگام آرم شرکت برای شما ظاهر می شود که به محض دیدن آن باید دکه کاهش صدا را فشار دهید حالت لاک اسکرین برای شما نمایان شود.

در همین زمان شما وارد حالت safe mode چیست؟ گوشی خود شده اید. پس از آن می توانید نرم افزارهایی که روی موبایلتان قرار دارد و حس می کنید مخرب هستند و به گوشی شما آسیب وارد می کنند را حذف کنید. این کار را می توانید برای تمام اپلیکیشن های مضر گوشی انجام دهید تا مشکل سیاه شدن صفحه موبایل شما رفع شود.

 

ریست فکتوری کردن گوشی شیائومی

راه دیگر برای رفع مشکل سیاه شدن صفحه گوشی، ریست فکتوری کردن گوشی اندرویدی است. با این کار گوشی شما مانند روز اول شده و هیچ نرم افزار و اپلیکیشنی روی آن نصب نیست. اما ممکن است مشکل سیاه شدن صفحه گوشی برطرف شود.برای بازگرداندن گوشی موبایل به تنظیمات کارخانه، باید طبق مراحل زیر عمل کنید.

۱- ابتدا گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید.

۲- با فشار دکمه‌های افزایش صدا + دکمه خاموش/روشن + دکمه Home گوشی، حالت Recovery Mode را فعال کنید و گوشی موبایل خود را بوت کنید. از بین گزینه‌هایی که پیش روی شما قرار می‌گیرد، گزینه Wipe data/factory reset را با زدن دکمه‌های افزایش و کاهش صدا و در نهایت فشردن دکمه خاموش/روشن انتخاب کنید. با این کار، گوشی شما به آموزش ریست فکتوری موبایل بازمی‌گردد و مشکل سیاه شدن صفحه گوشی برطرف خواهد شد.

 

ریست فکتوری کردن گوشی شیائومی

مراقبت کردن از گوشی موبایل

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. اگر به نکات زیر توجه داشته باشید احتمال سیاه شدن صفحه نمایش گوشی یتان کمتر خواهد شد.

  • برنامه های مشکوک و مخرب را نصب نکنید.
  • برنامه های مورد نیازتان را از منابع معتبر مثل google play store تهیه کنید.
  • فشار و ضربه موجب آسیب به ال سی دی می شود. از گوشیتان در برابر آن محافظت کنید.
  • توجه داشته باشید که موبایلتان مستقیما با آب و مایعات در تماس نباشد.
  • از باتری به خوبی مراقبت کنید و به نکاتی که در مورد افزایش عمر مفید باتری است دقت کنید.
  • هر زمان که نیاز شد اقدام به تعویض و یا تعمیر باتری کنید.

 

سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله از پارس ارتباط لوتوس در رابطه با دلیل سیاه شدن صفحه گوشی های اندرویدی و نحوه رفع این مشکل صحبت کردیم. مشکل سیاهی ال سی دی گوشی ها می‌تواند ناشی از عوامل نرم افزاری یا سخت افزاری باشد. همیشه سعی کنید ابتدا عوامل نرم افزاری را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که مشکل با تدابیر نرم افزاری رفع نشد به فکر راه حل های سخت افزاری و مراجعه به نزد تعمیرکار باشید. به خاطر داشته باشید که تعمیرات گوشی شیائومی باید فقط به دست تعمیرکاران با تجربه و مجرب انجام گیرد. 

خاموش شدن صفحه گوشی شیائومی

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
محمدرضا تاریخ : ۱۳ مهر ۱۴۰۲
سلام بنده یه گوشی note 12 s امروز خریدم روشن کردم ۱ ساعت استفاده کردم داشتم باهاش کار میکردم که صفحه خاموش شد نه ضربه خورد نه چیز دیگه . گوشی روشنه ولی صفحه خاموش کار میکنه ها ولی تصویر نیست کلا لمسش کار میکنه ولی سیاهه
ادمین

سلام دوست عزیز

اگر گوشی رو تازه خریدید حتما به نمایندگی مراجعه کنید تا گوشیتون رو بررسی کنند

Mahdi تاریخ : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
سلام گوشی من پوکو ایکس3 هست وقتی وارد یه برنامه های خاصی میشم بعد کمی گوشی من از برنامه میندازه بیرون و صفحه خاموش میشه و باید MIUi نمایش بده و من دوباره وارد بشم انگاز خاموش شده باشه ولی خاموش نشده. برنامه هم حذف کردم ولی بازم همونطوری هست . دلیلش چیه؟!
پارسا تاریخ : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
سلام من گوشی شیایومی دارم و گوشیم سیاه شده و گوگل گالری همه چیز سیاه شده
حسین سبزواری تاریخ : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
باسلام گوشی من ضربه خوردشکست وتاچ ال سی دیش عوض کردم و چن باراول خوب بودولی مدتیه روشنش میکنم لوگوی برندmiنشان داده نمیشه وصفحش سیاهه بعدچن دقیقه دکمه ش میزنم روشن میشه ممنون میشم کمکم کنیدتادوباره موقع روشن شدن لوگو نمایان بشه
ادمین

سلام

دوست عزیز باید حضوری مراجعه کنید تا گوشیتون بررسی بشه.

محمد تاریخ : ۲۷ دی ۱۴۰۱
باسلام بعد از شیاه شدن صفحه من گذاشتم گوشی کامل شارژش خالی بشه و بعد روشنش کردم گوشی روشن شد ولی بعد از چند ثانیه دوباره گوشی هنگ کرد و هنوز هم درست نشده مشکل از چیه؟
ادمین

سلام دوست عزیز

دکمه پاور و لوم بالا و پایین رو 15 ثانیه نگهدارید تا گوشی مجدد ریست شه، اگر مشکل حل نشد بهتره به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید چون ممکنه مشکل گوشی سخت افزاری باشه و نیاز به بررسی داشته باشه

دانیال فتح اللهی تاریخ : ۱۵ دی ۱۴۰۱
من رمز برنامه های مخفی گوشیه خودمو چند بار اشتباه زدم و بعد کل صفحه ی گوشی توسی و با نقطه چین های آبی شد نمی دونم الان باید چکار کنم لطفا بگید باید چکار کنم ممنون
کیمیا اخوان تاریخ : ۲۷ آذر ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر من گوشیم پوکو m3هست بعضی وقتا موقع کار کردن صفحه نمایش سیاه میشه و بعد میاد از کجا بفهمم کدوم مشکل هست که گفتید
محمود تاریخ : ۱۲ شهریور ۱۴۰۱
گوشی من شیائومی 11t pro هست ، مشکلی که دارم اینه که وقتی وارد مرورگر اینترنت میشم گاهی قسمتی از صفحه سیاه میشه که با بالا و پایین کردن صفحه حالت چشمک زن پیدا می‌کنه و از صفحه مرورگر خارج میشم درست میشه ، مشکل از کجاست !؟
محدثه تاریخ : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
سلام گوشی من ردمی10c5G وقتی گوشی رو زدشن میکنم صفحش مشکی میشه هی تند تند این اتفاق میفته بعد چند ثانیه میره مشکلش چی میتونخ باشه جدیدا هم این اتفاق افتاده دوسه روزی میشه
ناشنــاس تاریخ : ۲۴ تیر ۱۴۰۱
سلام ، من وقتی پایین صفحه گوشی پوکو ایکس تری پرو رو فشار میدم ، صفحه سیاه یا برفکی میشود ، و اگر نقطه دیگری از صفحه رو فشار دهم درست میشود مشکل کجاست
ادمین

سلام

مشکل از ال سی دی موبایل هست

شیما تاریخ : ۲۳ تیر ۱۴۰۱
سلام کسی هست پاسخ گوی من باشد من گوشیم ردمی نوت ۸ و بعد از راه اندازی مجدد که زدم گوشی بالا آمد رمز وارد کردم و یک هو صفحه سیاه شد
ادمین

سلام

ممکنه مشکل از ال سی دی و یا باتری موبایل و یا هارد گوشیتون باشه. چون مشکل گوشیتون سخت افزاری هستش بهتره که به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشیتون رو بررسی و تعمیر کنند

ناشناس تاریخ : ۱۴ تیر ۱۴۰۱
سلام گوشی من شیائومی نوت 9 با یک شارژ ناسازگار دیگه ای شارژ کردم و گوشیم صفحش کامل تار و سفیده چجوری این مشکل حل کنم؟
ادمین

سلام

ممکنه مشکل از ال سی دی و یا فلت ال سی دی باشه. بهتره به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا متخصصین ما گوشیتون رو بررسی کنند.

Sasan تاریخ : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام من ردمی نوت ۸ دارم تازه ال سی دی شو عوض کردم وقتی وارد برنامه دوربین و یک سری دیگر برنامه میشم صفحه ش سیاه میشه تنظیم کارخانه هم کردم بازم حل نشد علت این کار چیست؟
ادمین

سلام

مشکل گوشیتون سخت افزاری هستش. ممکنه موقع تعویض گلس و ال سی دی قسمت های دیگه آسیب دیده باشه. بهتره حضوری مراجعه کنید تا کارشناسان ما قسمت های آسیب دیده رو درست کنند.

Radvin تاریخ : ۲ اسفند ۱۴۰۰
من گوشی شیائومی نوت ۸ پرو دارم وقتی صفحرو خاموش مبکنم روش رده رده میوفته دلیلش چیه؟
ادمین

سلام

اگر گوشیتون ضربه خورده باشه ممکنه مشکل از ال سی دی و یا فلت ال سی دی باشه. حتما به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی بررسی بشه

آرورا تاریخ : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام گوشی من ردمی نوت 9s هست تقریبا یکسالی از خریدش میگذره جدیداً هنگ میکنه، صفه اش سیاه میشه ولی صدا رو پخش می‌کنه برنامه زیادی هم ندارم (شاد،واتساپ و فیلتر شکن) چرا این مشکلات ایجاد میشه؟ میتونید راهنمایی کنید؟
ادمین

سلام

گوشی باید اوال از لحاظ نرم افزار چک بشه و فلش بشه اگر مشکل با فلش حل نشه باید از نظر سخت افزاری هم بررسی بشه تا مشکل بررسی و پیدا بشه