ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

مدت زمان شارژ گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو Reviewed by Mrs. Bagheri on 2022-06-14 10:59:29. یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید گوشی شیائومی و تمامی گوشی های هوشمند، مورد توجه قرار می گیرد سلامت و شارژ اولیه باتری گوشی شیائومی است. بهترین روش مدت زمان شارژ گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو ، همان طور که می دانید باتری ها دارای ظرفیت های متفاوتی هستند. تمام گوشی ها برای بار اول مقدار معینی شارژ دارند که شما می توانید با استفاده از آن شاهد عملکرد صحیح باتری و گوشی باشید. یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید گوشی شیائومی و تمامی گوشی های هوشمند، مورد توجه قرار می گیرد سلامت و شارژ اولیه باتری گوشی شیائومی است. بهترین روش مدت زمان شارژ گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو ، همان طور که می دانید باتری ها دارای ظرفیت های متفاوتی هستند. تمام گوشی ها برای بار اول مقدار معینی شارژ دارند که شما می توانید با استفاده از آن شاهد عملکرد صحیح باتری و گوشی باشید. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
مدت زمان شارژ گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو
مدت زمان شارژ گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ تاریخ بازنویسی : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید گوشی شیائومی و تمامی گوشی های هوشمند، مورد توجه قرار می گیرد سلامت و شارژ اولیه باتری گوشی شیائومی است. بهترین روش مدت زمان شارژ گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو ، همان طور که می دانید باتری ها دارای ظرفیت های متفاوتی هستند. تمام گوشی ها برای بار اول مقدار معینی شارژ دارند که شما می توانید با استفاده از آن شاهد عملکرد صحیح باتری و گوشی باشید.

معمولا ظرفیت و قدرت باطری در همان اوایل به شدت بالاست و همین موضوع می تواند کاربر را راضی نگه دارد. قبل از اینکه بخواهیم درمورد بهترین روش صحیح شارژ موبایل شیائومی برای اولین بار برای شما کاربران گوشی شیائومی توضیح دهیم، بهتر است مواردی را بیان کنیم که باعث کاهش شارژ باتری گوشی می شود. تا انتهای این مقاله از مجله خبری تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس با ما همراه باشید.

 

باتری هایی که در گوشی هوشمند استفاده می شوند

 قبل از اینکه درباره مدت زمان شارژ گوشی شیائومی نوت ۱۰ پروحرف بزنیم بیایید ببینیم اصولاً این گوشی‌ها چه باتری‌هایی را همراه خودشان دارند. گوشی‌های هوشمند مدرن از دو نوع باتری استفاده می‌کنند - لیتیوم پلیمر (Li-pol) و لیتیوم یون (Li-ion). این دو نوع کاملاً جایگزین باتری‌های نیکل-کادمیم و نیکل-فلز هیدرید شدند که در دهه 2000 کل بازار باتری را در دستشان داشتند. بیایید مزایا و معایب Li-pol و Li-ion را در نظر بگیریم.

مزایا شامل این موارد است: ارزان هستند، ظرفیت بالایی دارند اما در عین حال سبکند و از نظر ایمنی مناسبند، به‌ خصوص اگر در تولید آن‌ها از الکترولیت خشک استفاده شود. از معایب این باتری‌ها، می‌توان به فرسودگی و ضعف آن‌ها اشاره کرد: باتری‌های لیتیوم یون و لیتیوم پلیمر 2-3 سال دوام می‌آورند، بعد باید باتری را تعویض کنید، در غیر این صورت، باتری گوشی خیلی سریع تمام می‌شود.

ضمناً می‌توانید با برنامه‌هایی مثل AccuBatteryدر مورد باتری خودتان اطلاعات زیادی کسب کنید. با این حساب حالا می‌فهمیم که اگر بعد از سه چهار سال باتری گوشی نکشید، این مورد حتماً به داستان شارژ اولیه گوشی شیائومی ربط ندارد و ممکن است اصلاً عمر باتری شما تمام شده باشد.

 

باتری هایی که در گوشی هوشمند استفاده می شوند

 

دلایل زود خالی شدن شارژ گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو

  • شما وقتی مجبور می شوید تا گوشی خود را به شارژ بزنید که باتری آن خالی شده باشد در غیر این صورت طبیعتا اقدام به شارژ نخواهید کرد.
  • دلایل زیادی وجود دارد برای اینکه گوشی پس از مدتی شارژ اولیه خود را از دست بدهد. از جمله این علائم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
  • استفاده از تصاویر متحرک
  • فعال بودن موقعیت مکانی و دیتا
  • نصب ویجت ها روی گوشی
  • فعال بودن برنامه های غیرضروری
  • استفاده از گوشی در مکان هایی که آنتن دهی ضعیفی دارد
  • قرار دادن گوشی در محیط های خیلی سرد
  • خراب بودن باتری
  • شما با در نظر گرفتن هر یک از این موارد و انجام راه هایی برای جلوگیری از آن می توانید عمر و سلامت باطری خود را تامین کنید.
  • اگر با هیچ یک از این موارد به نتیجه نرسیدید، بهترین گزینه برای شما، تعویض باتری در مرکز تعمیرات موبایل شیائومی با مناسب ترین قیمت به همراه گارانتی می باشد.

 

شارژ گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو با بهترین روش

برای همه ما سؤال است که مدت زمان شارژ گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو  باید به چه شیوه‌ای باشد، این سؤال برای کسانی که دیر به‌ دیر گوشی می‌خرند خیلی بارزتر است چون تصورشان این است که شارژ اولیه گوشی شیائومی باید مثل گوشی‌های قدیمی‌تری که قبلاً داشته‌اند طی یک مراسم به شارژ زدن مثلاً 8 الی 12 ساعته به عمل بیاید اما باید گفت که از آنجایی که دستگاه‌های تلفن همراه دارای باتری‌های Li-pol و Li-ion هستند، نیازی به اقدام خاصی نیست.

اگر گوشی هوشمند شما کمتر از 50 درصد شارژ دارد، توصیه می‌شود بلافاصله آن را به برق وصل کنید. هنگامی که خالی شدن باتری گوشی شیائومی به‌ طور کامل شارژ شد، می‌توانید راه‌ اندازی اولیه گوشی شیائومی خود را شروع کنید. بعد به‌ طور فعال از تلفن استفاده کنید تا به‌ خودی‌ خود تا 0 درصد تخلیه شود. در ادامه در حالت خاموش، دستگاه را در شارژ قرار دهید و تا رسیدن به 100% صبر کنید، تمام! بعد از این، نباید گوشی هوشمند را به‌ طور کامل تخلیه یا کاملاً شارژ کنید.

 

Redmi-Note-10-Pro-rear-profileشارژ گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو با بهترین روش

 

مصرف باتری شیائومی نوت ۱۰ پرو

شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که برای یک گوشی مقرون به صرفه ظرفیت نسبتاً بالایی به نظر میرسد. اکثر مردم بدون توجه به شدت استفاده از باتری میتوانند یک روز کامل از باتری این گوشی استفاده کنند. این ممکن است برای بسیاری از افراد بسته به استفاده خاص، بسیار خوب باشد.

استفاده ما، شامل حدود یک یا دو ساعت با داده تلفن همراه، بلوتوث همیشه روشن و اتصال به هدفون و بلندگو برای یک ساعت یا بیشتر است. پخش موسیقی و یک یا دو ساعت تماس و روشن بودن موقعیت مکانی با GPS از طریق Waze یا Google Maps برای حدود نیم ساعت در روز. عمر باتری باید برای اکثر کاربران عادی کافی باشد. کاربران قدرتمندی که سرعت صفحه نمایش را افزایش میدهند و بازی‌های زیادی انجام میدهند، عمر باتری کمتری را مشاهده خواهند کرد.

این گوشی تا ۳۳ وات شارژ سیمی را پشتیبانی می‌کند که سرعت قابل‌توجهی است و نسبت به حداکثر ۱۸ وات Redmi Note 9 Pro بهبود یافته است. حدود ۹۰ دقیقه طول میکشد تا کل باتری شارژ شود. حتی بهتر از آن، یک شارژر ۳۳ واتی در جعبه وجود دارد. این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمیکند و ما انتظار نداریم گوشی با این قیمت این ویژگی را داشته باشد.

مدل: BM57  

ظرفیت:  Li-Po 5020 میلی آمپر ساعت، غیر قابل جابجایی

شارژ: شارژ سریع ۳۳ واتی، ۵۹ درصد در ۳۰ دقیقه (تبلیغ شده)

کیفیت باتری: ۱۰۰% اورجینال

کشور سازنده: چین

 

روش صحیح شارژ باتری موبایل شیائومی

مدت زمان شارژ گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو : همان طور که گفتیم، گوشی ها دارای ظرفیت های متنوعی هستند و هر گوشی با توجه به کارکردی که دارد می تواند ظرفیت خودش را کاهش دهد. هرچه قدر از گوشی بیشتر استفاده کنید، طبیعتا به مرور زمان قدرت باتری کمتر خواهد شد و دیگر سلامت قبل خود را نخواهد داشت.

مدت زمان شارژ گوشی برای اولین بار باید چقدر باشد؟ گاهی اوقات ممکن است گوشی شما مدت زمان طولانی به برق متصل باشد اما شارژ نشود. این یکی از دغدغه هایی است که با کاربران گوشی های هوشمند همراه است که در ادامه بیشتر درمورد آن توضیح خواهیم داد.

میزان شارژ اولیه باطری شیائومی و مدت زمان شارژ جزء مواردی است که شما می توانید با در نظر گرفتن آن ها به راحتی سلامت باطری گوشی خود را تضمین کنید. مهم ترین مورد برای کاربر گوشی هوشمند، سلامت باتری است. اگر شما بتوانید به بهترین شکل گوشی خود را به شارژ متصل کنید و نکاتی را رعایت کنید، قطعا بازدهی بهتری از گوشی خود خواهید داشت.

 

از جمله مواردی که منجر به مشکل شارژ نشدن گوشی شیائومی می شود به شرح زیر است:

  • خراب بودن باطری
  • خراب بودن کابل
  • خراب بودن آداپتور
  • وجود گرد و غبار در پورت
  • با بررسی کردن هر یک از این موارد می توانید به سریع شارژ شدن گوشی خود کمک کنید.

 

نکاتی برای افزایش عمر باتری

طریقۀ درست مدت زمان شارژ گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو ، ضامن رفع همیشگی مراقبت از باتری گوشی شیائومی شما نیست. بر این اساس شما علاوه‌ بر اینکه باید سطح شارژ را در 15-90٪ حفظ کنید و اسمارتفون خود را یک شبه در حال شارژ رها نکنید و یک بار در ماه گوشی را کالیبره کنید، باید کارهای زیر را انجام دهید:

از آداپتور برق اصلی و کابل USB استفاده کنید. اگر شارژر شما خراب یا گم شده است، یک شارژر جایگزین تهیه کنید، اما فقط از یک سازنده قابل‌ اعتماد باشد. شارژرهای تقلبی و بنجل نخرید. همچنین به قدرت شارژر جایگزینتان توجه کنید: باید با ویژگی‌های باتری اصلی مطابقت داشته باشد.

دستگاه تلفن همراه خود را با بازی‌های سنگین یا برنامه‌های بی‌ استفاده، دلیل داغ شدن گوشی شیائومی نکنید. فقط در صورت لزوم از گلس و کاور استفاده کنید، زیرا مواد متراکم هم به گرم‌شدن بیش از حد کمک می‌کند. دما نباید از 38 درجه بالاتر برود. می‌توانید دمای پردازنده را با استفاده از برنامه‌های ویژه‌ای که در GooglePlay موجود است، اندازه‌گیری کنید. از گوشی خود در سرمای شدید حداقل استفاده را ببرید.

اگر دمای بیرون زیر 20- درجه سانتی‌گراد است، سعی کنید از دستگاه استفاده نکنید و آن را در جیب داخلی لباس خود حمل کنید. از شارژ کردن گوشی خود از طریق پورت USB کامپیوتر خودداری کنید. شارژ‌ شدن گوشی هوشمند زمان زیادی طول می‌کشد و باتری بیش از حد گرم می‌شود. فقط از پریزهای استاندارد 220 ولت یا پاور بانک استفاده کنید. یادتان باشد شارژ اولیه گوشی شیائومی فقط شروع کار است.

 

نکاتی برای افزایش عمر باتری

 

گوشی شیائومی نیاز به شارژ اولیه دارد؟

زمانی که شما برای اولین بار گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو و هر گوشی دیگری را خریداری می کنید، حدودا ۵۰ درصد شارژ اولیه دارد. خیلی از افراد فکر می کنند باید زمانی که گوشی را خریداری کردند همان اول به مدت چند ساعت گوشی را به شارژ بزنند. آیا این طرز فکر صحیح است؟ خیر، این کار تا حدودی اشتباه به نظر می رسد و منطقی نیست.

وقتی از شما می خواهند که برای چند ساعت گوشی خود را به شارژ متصل کنید فقط برای این است که از سلامت باتری گوشی اندرویدی مطلع شوید که طبیعتا باتری ها در همان ابتدا سلامت ۱۰۰ درصد را دارند، مگر اینکه تقلبی یا دست دو باشند.

تمام گوشی ها، نه تنها گوشی های شیائومی در ابتدا دارای شارژ هستند پس نیازی نیست که شما آن را مجدد به برق متصل کنید تا ۱۰۰ درصد شود. اجازه دهید که باتری خالی شود و به ۲۰ درصد نرسیده آن را به شارژ متصل کنید. این روزها به دلیل اینکه باتری های لیتیوم یونی و پلیمری وارد بازار شده اند، حساسیت بیشتری به نسبت باتری های سری قبل خود دارند.

باتری‌های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری، هیچ نیازی به شارژ اولیه ندارند. باتری‌های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری نیازی به تعیین محدوده ندارند و در نتیجه هیچ احتیاجی به شارژ اولیه ندارند. اگر بتوانید صحیح ترین روش را برای شارژ اولیه باتری گوشی خود انتخاب کنید، می توانید مدت زمان بیشتری را از گوشی خود استفاده کنید.

یکی از این موارد این است که هنگامی که گوشی شما به شارژ است نگران نباشید تا ۱۰۰درصد شد، سریع آن را از برق خارج کنید، چرا که گوشی های هوشمند این قابلیت را دارند که به محض تکمیل شدن، متوقف شوند و ادامه به شارژ دهی نکنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های آموزش تعمیرات موبایل به وبسایت پارس ارتباط مراجعه کنید.

 

سوالات متداول

علت زود خالی شدن باتری گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو چیست؟

مشکل زود خالی شدن باتری گوشی شیائومی می‌تواند به دلیل استفاده از شارژر فیک، ایرادات نرم‌افزاری، عدم بروزرسانی برنامه‌ها و سیستم عامل گوشی، استفاده بیش از اندازه از تلفن همراه، اعمال تنظیمات نادرست و روشن بودن طولانی مدت وای فای، هات اسپات، جی پی اس و... باشد.

 

شارژ اولیه گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو چقدر است؟

دستگاه را خاموش کنید و بگذارید 12 ساعت در حال شارژ باشد و پس از آن، آن را از شارژ خارج کرده و 5-10 دقیقه به حال خود رها کنید.

 

مدت زمان شارژ اولیه گوشی شیائومی نوت ۱۰ چند ساعت است؟

طبق داده های رسمی شیائومی، این گوشی یکی از سریعترین سرعت شارژرعا در کلاس خود ارایه کرده است و آزمایشات ما این موضوع را تأیید کرد. مدت زمان شارژ ردمی نوت ۱۰ تقریبا مشابه آنچه که شیائومی تبلیغ کرده است، بود. فقط در مدت ۳۰ دقیقه، حدود ۶۵ درصد باتری شارژ می شود در حالی که شارژ کامل 73 دقیقه طول کشید.

 

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
شما اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کنید