ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

حل مشکل قطع و وصل شدن و پریدن آنتن گوشی +7 راه حل رفع این مشکل Reviewed by Mrs. Bagheri on 2019-11-12 12:33:33. گوشی های هوشمند امروزی پروتکل های خیلی زیاد و متفاوتی را مانند ، 3G ، 4G و 4 LTE را ساپورت میکنند. این پروتکل ها کمی پیچیده هستند وCPU به مقدار قدرت زیادی برای پردازش کردن اطلاعات، درخواست و مدیریت بسته های اینترنتی و انتقال دادن اطلاعات مربوط به بسته، به اپراتور نیاز خواهد داشت. گوشی همراه برای اینکه بتواند به تمامی این عملیات رسیدگی نماید و برای اینکه بتواند کار خود را تمام و کمال انجام بدهد، از یه چیپ جدا (به عنوان مودم) به اسم بیس باند Base Band استفاده میکند. گوشی های هوشمند امروزی پروتکل های خیلی زیاد و متفاوتی را مانند ، 3G ، 4G و 4 LTE را ساپورت میکنند. این پروتکل ها کمی پیچیده هستند وCPU به مقدار قدرت زیادی برای پردازش کردن اطلاعات، درخواست و مدیریت بسته های اینترنتی و انتقال دادن اطلاعات مربوط به بسته، به اپراتور نیاز خواهد داشت. گوشی همراه برای اینکه بتواند به تمامی این عملیات رسیدگی نماید و برای اینکه بتواند کار خود را تمام و کمال انجام بدهد، از یه چیپ جدا (به عنوان مودم) به اسم بیس باند Base Band استفاده میکند. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
حل مشکل قطع و وصل شدن و پریدن آنتن گوشی +7 راه حل رفع این مشکل
دلیل قطع شدن آنتن موبایل
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ تاریخ بازنویسی : ۲۳ آبان ۱۴۰۲

 گوشی های امروزی پروتکل های خیلی زیاد و مختلفی را مانند ، 3G ، 4G و 4 LTE ساپورت میکنند. این پروتکل ها کمی پیچیده اند وCPU به قدرت بیشتری برای پردازش کردن اطلاعات، درخواست و مدیریت بسته های اینترنتی و انتقال دادن اطلاعات مربوط به بسته، به اپراتور نیازمند خواهند بود.

گوشی های همراه برای اینکه بتوانند به تمامی این عملیات رسیدگی کنند و برای اینکه بتوانند کار خود را تمام و کمال انجام بدهند، از یک چیپ جدا به عنوان مودم به اسم بیس باند Base Band  استفاده میکنند.

این نکته که چیپ بیس باند، همراه با پروسسور و یا همان پردازشگر اصلی به طور مستقیم در ارتباط هستند و همینطور دارای یه پردازشگر به نام پردازشگر Base Band  میباشد که کار های خود بیس باند را پردازش میکنند.

کارهایی که پردازشگر Base Band  انجام میدهد و پردازش میکند عبارتند از: مدیریت و کنترل توابع رادیویی ، به طور کل کارهایی که در آنها امواج رادیویی داشته باشد به عهده ی بیس باند می باشد ، مثل آنتن داشتن گوشی موبایل ، وصل شدن به بسته ی اینترنتی و ...

اگر این بیس باند خراب شود آنتن بر روی حالت No Service میماند، وایرلس و بلوتوث به حالت خارج از دسترس و غیر فعال باقی خواهند ماند. یکی از روش هایی که میتواند این مشکل را برطرف نماید، فلش کردن گوشی از روش ریکاوری مود است. میتوانید فریمور جدید را درون دستگاه فلش کنید و این مشکل را برطرف نمایید، چرا که بیس باند در فریمور ها به صورت پیش فرض وجود دارد.  پارس ارتباط کلینیک خدمات تعمیرات موبایل در سرتاسر ایران. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل و مشاوره تعمیرات موبایل با ما در تماس باشید.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09197922279 با کارشناسان مجموعه پارس ارتباط در تماس باشید. همینطور می توانید با مراجعه به صفحه تعمیرات موبایل به صورت آنلاین گوشی خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

 

 

حل مشکل قطع و وصل شدن و پریدن آنتن گوشی

چرا گوشی آنتن ندارد؟

  • تغییر رام گوشی
  • کیس و لوازم جانبی موبایل 
  • مشکلات مقطعی از سوی اپراتور
  • بهم خوردن تنظیمات شبکه گوشی
  • تنظیمات و سوئیچ بین شبکه‌های 2g,3g,4g
  • فرسوده شدن سیم کارت، تمیز کردن یا تعویض آن
  • فشار وارد شدن به سیم کارت و ضربه خوردن موبایل
  • قرار گرفتن در کنار اشیایی که آنتن دهی را مختل می‌کنند
  • استفاده از دستگاه‌های افزایش سیگنال و تقویت کننده آنتن موبایل 
  • قرار گرفتن در نقطه جغرافیایی که از نظر آنتن دهی دچار مشکل است
  • مشکل سخت افزار مخصوص آنتن دهی موبایل و عدم شناسایی سیم کارت

 

علت پریدن آنتن گوشی چیست؟

آنتن دهی یکی از اصولی است که بسیاری از شرکت های تولید کننده موبایل به آن توجه می کنند و از آنتن های قوی برای این کار استفاده می کنند تا کاربر کمتر با مشکل انتن دهی مواجه شود. علت پرش آنتن گوشی می تواند سوئیچ بین شبکه های موبایلی مختلف شبکه های 4G، 3G و LTE باشد.

این مسئله خصوصا در هنگام مسافرت به شهرهای دیگر اتفاق می افتد و لازم است که گوشی خود را ری استارت کنید تا از دکل های همان شهر انتن بگیرد. همچنین پیشنهاد می کنیم در قسمت تنظیمات شبکه موبایل گوشی  روی Wireless and networks سپس more و سپس mobile networks بزنید. ( در گوشی های آیفون از Setting  Cellular data را بزنید و فعال بودن ENABLE 4G را بردارید).

به این ترتیب حالت شبکه (Network Mode) موبایل خود را بر روی GSM only که به عنوان شبکه 2G نیز شناخته می شود یا WCDMA  قرار دهید. علت پرش آنتن گوشی همچنین می تواند از برخی برنامه های مخرب نصب شده روی گوشی باشد که باعث ایجاد اختلال در سیگنالهای رادیویی می شوند.

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل شیائومی

 

اصلی ترین علل پرش آنتن گوشی اندروید و آیفون 

مهم تر از اینکه به دلایل پرش آنتن گوشی توجه داشته باشید، باید حواستان به آلارم هایی که گوشی شما می دهد باشد. البته منظورمان از آلارم گوشی، همان هشدار ها و یا نوتیفیکیشن ها نمی باشد. گاهی مواقع گوشی های هوشمند دقیقا مانند انسان ها که مریض می شوند، نشانه هایی را از خود بروز می دهند تا بگویند که حالشان خوب نیست و مشکلی دارند اما از آنجایی که ما توجه خاصی به این علائم نداریم و البته اطلاعات کاملی هم در این زمینه نداریم، متوجه این هشدار ها نخواهیم شد.

موقعی متوجه میشویم گوشیمان ایراد دارد، که یکی از کارهایمان عقب بیوفتند و یک اختلال جدی برای گوشی به وجود آمده باشد. در صورتی که مشکلات رایج مانند پرش تصویر گوشی، قطع و وصل شدن صدای موبایل و پرش آنتن از مواردی هستند که اکثرا در بلند مدت برای گوشی های موبایل پیش می آیند.

 

دلیل قطع شدن آنتن موبایل

 

مشکلات سخت افزاری برای آنتن‌دهی

 بعضی اوقات  پیش می‌آید بدون آنکه ضربه‌ای به گوشی وارد شود آنتن گوشی شما می پرد. در این مرحله ابتدا چیپ سیم کارت گوشی خود را بررسی کنید چرا که امکان دارد به دلایل متفاوتی مانند فرسوده شدن ، کارایی خود را از دست بدهند و مثل گذشته سیم کارت به درستی در آن قرار نگیرد.

نکته: در برخی مواقع  با قرار دادن  جسم خارجی مثل کاغذ و یا دستمال کاغذی در پشت سیم کارت از تکان خوردن و قرار گیری نادرست جلوگیری می‌شود.

 

 تنظیمات و سویچ بین شبکه های ۲G ، ۳G و ۴G

یکی از علت هایی که باعث پرش آنتن گوشی های هوشمند میشود سوئیچ و پرش آنتن در بین شبکه های موبایل ۲G ، ۳G و ۴G در مناطق متفاوت است ، اگر که میخواهید آنتن شما در شرایطی حساس و مهم بدون پرش و سوئیچ در حالت نرمال قرار بگیرد و استفاده از شبکه های موبایلی پیشرفته تری مانند ۳G و ۴G برای شما چندان مهم نیستند پیشنهاد میکنیم در قسمت تنظیمات شبکه موبایل گوشی حالت شبکه (Network Mode) موبایل خود را بر روی GSM only که به عنوان شبکه ۲G نیز شناخته میشود قرار بدهید.

 

گوشی های غیرفعال در شبکه

گوشی هایی که شماره سریال یا همان IMEI آنها دچار مشکل شده است و مورد تایید شبکه نیستند. با این حال گوشی روشن می شود ولی آنتن ندارد. عمدتا در صورتی که این گوشی ها با سیم کارت روشن شوند،  پیامی به مضمون "SIM Card Registration Failed"  بر روی صفحه نمایش گوشی نشان داده می شود.  در این حالت باید شماره سریال گوشی IMEI، توسط شرکت مخابرات وارد شبکه شود و یا آن را توسط باکس های نرم افزاری که مرتبط با تعمیرات نرم افزاری موبایل است، تعمیر کنید.

 

 گوشی های غیرفعال در شبکه

 

بهم خوردن تنظیمات شبکه گوشی

یکی دیگر از دلایلی که باعث رفتن آنتن ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و.. میشود بهم خوردن تنظمیات پیشفرض شبکه گوشی برای این اپراتور ها است ، اگر چندان به تنظیمات پیش فرض شبکه گوشی خود آشنایی ندارید پیشنهاد میکینم ابتدا آن را در اینترنت جستجو کرده و تا جایی که میتوانید حالت شبکه گوشی خود را به تنظیمات اولیه بازگردانید و در صورتی که موفق به انجام این کار نشدید از گزینه های مثل بازگشت به تنظیمات کارخانه ، ریست و.. استفاده کنید ، اگرچه استفاده از این گزینه ها ممکن است باعث از دست رفتن برخی از اطلاعات گوشی شما شود.

 

کهنه شدن سیم کارت

فرسوده شدن سیم کارت و وارد شدن خط و خش به آن می تواند دلیلی برای قطع شدن آنتن باشد مشکل ایجاد کند. برای این که مطمئن شوید اشکال از سیم کارتتان است آن را در یک گوشی دیگر تست کنید تا اگر در آن گوشی هم آنتنی وجود نداشت متوجه شوید که مشکل از سیم کارت است. می توانید سیم کارت را با پاک کننده های خاصی که برای سیم کارت ها وجود دارد پاک کنید و اگر مشکل رفع نشد با مراجعه به مراکز اپراتور مربوطه ، یک سیم کارت دیگر با همان شماره تحویل بگیرید.

 

بیشتر بخوانید: چند روش برای افزایش سرعت گوشی های اندرویدی

 

حل مشکل قطع و وصل شدن و پریدن آنتن گوشی

 

اپراتور موبایل را دستی تنظیم کنید

مشکل نداشتن آنتن در گوشی را می توانید با انتخاب اپراتور شبکه تلفن همراه به صورت دستی نیز برطرف کنید. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به settings و  یا همان تنظیمات گوشی خود بروید.
  • More را بزنید.
  • Mobile networks را پیدا کرده و آن را انتخاب نمایید.
  • حال Network operators یا Service providers را انتخاب کنید.
  • و بعد با ضربه زدن روی Search networks و یا در برخی از گوشی ها Search manually منتظر بمانید تا گوشی شما تمام اپراتورهای موجود شبکه تلفن همراه را نمایش دهد.

 

 لوزام جانبی گوشی

قاب گوشی موبایل و لوازم جانبی اندروید ، آیفون که از جنس آلمینیوم و.. هستند در برخی از موارد می توانند علت رفتن آنتن گوشی و قطع و وصل شدن آنتن باشند. پیشنهاد میکنیم برای مدتی گوشی خود را از قاب و کیس مخصوص خود خارج کنید و از آن استفاده کنید ، در بعضی از موارد اینکار مشکل آنتن دهی و پرش آنتن گوشی سامسونگ ، هواوی ، سونی ، آیفون و.. شما را رفع میکند.

 

 لوزام جانبی گوشی

 

چیپ سیمکارت را بررسی کنید

گاهی مواقع پیش می‌آید بدون آنکه ضربه‌ای به گوشی شما وارد شود آنتن موبایل بپرد. در این مرحله ابتدا چپپ سیم کارت گوشی خود را بررسی نمایید چونکه ممکن است به علت های مختلفی مثل فرسوده شدن،کارایی خود را از دست بدهند  و سیم کارت به درستی در آن قرار نگیرد. در برخی اوقات با قرار دادن جسم خارجی مانند کاغذ و یا دستمال کاغذی در پشت سیم کارت از تکان خوردن و قرار گیری نادرست جلوگیری می‌شود.

 

گوشی را شارژ کنید

 تمام تلفن ها برای حفظ باقی مانده‌ی باتری از قدرت دریافت و ارسال سیگنال خود کم می کنند. اگر تلفن شارژ کمی دارد یا در حالت Power Saving است آن را به شارژ برق وصل کنید تا تفاوت آنتن دهی آن را ببینید.

 

گوشی را شارژ کنید

 

به فضای باز بروید

 اصولا در جای بسته آنتن دهی گوشی با مشکل مواجه خواهد شد که در این شرایط اگر در آپارتمان هستید یکی از پنجره‌ها را باز  و گوشی خود را به بیرون هدایت نمایید. این روش در میزان آنتن دهی شما تاثیرگذار است.

 

تنظیمات پیش فرض

یکی دیگر از عواملی که باعث مختل شدن آنتن دهی گوشی های اچ تی سی می گردد، به هم ریختن تنظیمات پیش فرض شبکه ی این گوشی است. به منظور رفع مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی ، این تنظیمات را چک کنید و در صورت لزوم، آن را مطابق با اپراتور مورد استفاده ی خود، تنظیم نمایید.

برای این کار، می توانید دستورالعمل تنظیمات مدل گوشی خود را در اینترنت سرچ کنید. از طریق این دستورالعمل، تنظیمات گوشی خود را به حالت پیش فرض بازگردانید. در صورتی که موفق به انجام این کار نشدید، گزینه ی بازگشت به تنظیمات کارخانه را انتخاب کنید؛ البته ریست فکتوری گوشی هم راه حل بعدی است که همانطور که می دانید، منجر به پاک شدن کلیه ی اطلاعات موجود در گوشی می شود.

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ

 

پریدن آنتن گوشی اچ تی سی

رفع مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی را می توان یکی از خدمات نمایندگی اچ تی سی به حساب آورد. مشکل آنتن دهی، یکی از مسائل رایج و البته آزاردهنده در بین گوشی های تلفن همراه محسوب می شود. بسیاری تصور می کنند که منشأ این مشکل، اوپراتور مورد استفاده ی آنهاست اما باید گفت که چنین نیست. علیرغم اینکه پوشش جغرافیایی و قدرت اپراتورها یکی از اصلی ترین دلایل عدم آنتن دهی محسوب می گردد، این اتفاق ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشد.

 

ضربه و فشار به سیمکارت

شاید بتوان گفت یکی از علت های مهم در ایجاد مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی، فشار آمدن به سیمکارت در اثر ضربه یا عوامل دیگر می باشد. البته این عوامل می توانند موجب ایجاد آسیب های شدید در سخت افزار گوشی نیز بشوند. اگر علت عدم آنتن دهی گوشی شما این مورد باشد، توصیه می کنیم که دستگاه خود را به یک تعمیرگاه مجاز ببرید و نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید. مهندسان ما در مرکز رفع مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی ، آماده ی خدمات رسانی به شما کاربران گرامی می باشند.

 

ضربه و فشار به سیمکارت

 

انواع مشکلات مرتبط با آنتن گوشی

آنتن دهی لحظه ای 

آنتن موقع روشن شدن گوشی هست و با گذشت زمان آنتن قطع می شود و موبایل شما دیگر آنتن نمی دهد. در این صورت می توان مطمئن شد که مشکل مرتبط با آی سی PF می باشد. تعمیر کاران موبایل می دانند که آی سی PF  در برد و نقشه شماتیک گوشی، با نام RF PA نمایش داده می شود.

در برخی مواقع ایرادات نرم افزاری باعث رخداد این گونه مشکلات می شود و برای حل مشکلات نیاز به استفاده از باکس تعمیرات موبایل و ترمیم فایل PM می باشد. تمامی عملیات مرتبط با ترمیم نرم افزاری از طریق باکس ها مربوط به تعمیرات نرم افزاری موبایل میباشد.

 

آنتن دهی ظاهری

اکثر افراد این مورد را با عنوان آنتن دهی کاذب می شناسند . در این حالت گوشی  موبایل به ظاهر آنتن دارد ولی نه می توان با آن تماس گرفت و نه می توان تماسی دریافت کرد. مشکل آنتن دهی کاذب بیشتر در گوشی های برند سامسونگ دیده می شود. در صورت بروز این گونه مشکلات ، می توان با استفاده از تعویض آی سی PF و گاهی اوقات با استفاده از گرفتن هیتر، مشکل آی سی را برطرف خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید: اگر گوشی بیش از حد در شارژ بماند چه مشکلاتی در بر دارد؟

 

وضعیت بدون آنتن گوشی(Offline)

در تمامی گوشی های هوشمند امروزی، بدون آن که گوشی سیم کارت را بخواند و یا به اصطلاح آنتن داشته باشد، می توان به منوی گوشی و امکانات آن دسترسی پیدا کرد.

برای مثال: در مورد گوشی های آیفون، اگر عبارتی مثل No SIM بر روی صفحه نمایش گوشی ظاهر شود یعنی گوشی سیم کارت را نمی خواند. اگر عبارت Searching در حالی که سیم کارت درون گوشی می باشد، بر روی صفحه نمایش دیده شود مشکل از تنظیم نبودن زمان و تاریخ گوشی است.

 سعی کنید بعد از تنظیم تاریخ و زمان دوباره بررسی کنید که گوشی از حالت Searching خارج شده است یا نه؟ برخی مواقع سیم کارت داخل گوشی است و عبارات نمایش داده شده بر روی گوشی بینSearching  و No service تغییر پیدا می کند. در این حالت با اطمینان بالایی مشکلات مربوط به آی سی Base Band گوشی خواهد بود و ایراد سخت افزاری می باشد.

 

دلیل قطع شدن آنتن موبایل

 

 پارس ارتباط لوتوس مرکز آموزش تعمیرات موبایل در کرج به صورت تخصصی و حرفه ای در استان البرز می باشد. آموزش تعمیرات تخصصی موبایل از مباحث مقدماتی تا  پیشرفته به صورت کامل به واسطه متخصصین و تعمیرکاران مجرب و دوره دیده ما صورت میگیرد. آموزش تعمیرات  موبایل در کرج به صورت خصوصی توسط متخصصین ما انجام میشود.

 

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
داوودی تاریخ : ۱ مرداد ۱۴۰۲
سلام.من گوشیم هوواوی جی ۴هست وقتی نت وصل هسته ووقتی از جایی رد میشم که انتن گوشی قطع میشه و دوباره وصل میشه نت گوشی میره رو رومینگ باید حتما گوشیمو خاموش کنم و روشن کنم تا نت خوب بشه. مشکل من چیه.
زهره تاریخ : ۱ مرداد ۱۴۰۲
سلام من a73هست دوماه دارم حالا انت میپره فقط سیم کارتی که رجیستر میپره اون یکی نمیپره دست سیم‌کارتمه جاشو با اون عوض کنم؟
ناشنــاس تاریخ : ۱ مرداد ۱۴۰۲
سلام.گوشی htc دارم که بعد ضربه اینترنت سیم کارت وصل میباشد ولی دیگر زنگ نه نمیخورد و نه میتوان به کسی زنگ زد.وقتی به سیم کارتم که داخل گوشی است زنگ میزنم میگویید در دسترس نمیباشد در حالی اینترت سیمکارت داخل گوشی روشن و قابل استفاده میباشد.لطفا راهنمایی کنید
شراره تاریخ : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
خدا خیرتون بده،یک هفته پدرم در اومد قطعی آنتن داشتم،زنگ زدم همتا بردم موبایل فروشی آخر حالیشون نشد،تو این سایت مشکلم حل شد،دمتون گرم
ایمان تاریخ : ۷ فروردین ۱۴۰۲
درود بر شما،من گوشی ال جی g5دارم یه مشکل هنگ کردن داشت که دادم تعمیر،تعمیرکار گفت از cpu هست بعد از اینکه گوشی رو گرفتم الان آنتنِ همراه اولم روش جواب نمیده یه لحظه میاد بالا دوباره قطع میشه و روی آنتن ضربه در میزنه گاهی فقط وقتی میاد بالا میشه باهاش پیامک زد تعمیر کار هم میگه در تخصص اون نیست این مسئله،ممنون میشم راهنمایی کنید.
اروین تاریخ : ۶ بهمن ۱۴۰۱
سلام سیم کارت همراه اولم را در هر موبایلی میندازم اینترنت روشن میکنم خودکار انتن موبایل ضعیف میشه میپره باید چکار کرد
ادمین

سلام

اگر تو هر گوشی ای این مشکل پیش میاد مشکل از سمت سیمکارت هست، با اپراتور خطتتون تماس بگیرید

اریا تاریخ : ۱۹ دی ۱۴۰۱
سلام.خسته نباشید من گوشیمو فلش زدم بعد از اون آنتن دهی گوشی کلا پرید نسخه اندرویدش ۸ است مدلش a320fl 2017 ...تعمیرکار بردم میگه باید به نسخه ۹ بروز رسانی بشه که هنوز نیامده .شما راهکاری دارید برای تعمیرش ...
rayan تاریخ : ۲۳ آذر ۱۴۰۱
سلام گوشی من lenovoA5600 هست آنتنش پرید و هرجا بردم هر سیمکارت گذاشتن درست نشد و گفتن جا سیم کارتی هم مشکل نداره. کد شو هم استعلام کردم ریجستری شده. مشکل از کجاست؟ باید چیکارکنم
داریوش تاریخ : ۲۳ آذر ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید.من LCD گوشیمو عوض کردم الان آنتنش رفته.البته وقتی سیمکارت روش نیست شماره های اضطراریو میگیره وقتی سیم کارت میندازم کلا آنتنش میره اونارو هم نمیگیره
بهار تاریخ : ۲۲ آبان ۱۴۰۱
گوشی a10سامسونگ گاهی آنتن میپره هردو سیمکارت گاهی خودش وصل میشه اگه آنتن باشه زنگ بخوره صدا نمیاد یا نت بالا نمیاد گاهی خودش وصل میشه
ادمین

سلام

امکانش هست مشکل از آی سی آنتن باشه. چون مشکل گوشی سخت افزاریه باید اول گوشی بررسی بشه تا مشکل رو بتونیم صد در صد مشخص کنیم

ناشنــاس تاریخ : ۱۱ مهر ۱۴۰۱
سلام وقتتون بخیر گوشی من گلکسی استار هستش چند روز پیش داخلش آب رفته حالا دیگه نه سیم کارتها کار میکنه و نه گوشی آنتن داره یعنی کلا آنتن های گوشی رفته ولی بقیه کارهاش درسته.گوشی سالمه فقط آنتن نداره میخواستم ببینم مشکل از کجاست و هزینه تعمیرش چقد میشه؟
ادمین

سلام

ممکنه مدار آنتن و یا آی سی آنتن مشکل پیدا کرده. برای اطلاع از هزینه با شماره 02691009091 تماس بگیرید

رحیم عظیمی تاریخ : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
برای آنتن دهات دکل در کامشکان مشکل دارد دکل ندارد
نیکی تاریخ : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر گوشی من یماه پیش از ارتفاع نیم متری از دستم افتاد و چون ضربه ی کوچیکی بود هیچ مشکلی براش پیش نیومد، اما بعده یمدت متوجه شدم مث قبل هر 4 تا خطش بصورت ثابت پر نمیمونه بین 3و4 خط پرش داره، و در محلی ک گوشی شیاومی 3تا4خطش پره برا من2خط پره. بخاطر این پرش آنتن باتری گوشیم یکم زوتر خالی میشه و فعلا روی حالت 3جی گذاشتم که هر 4تا خط ثابت بمونه. خواستم بدونم در صورتی ک بیس باندش مشکل پیدا کرده باشه حدود هزینه ای ک برای تعمیرش نیازه چقدره؟ و اینکه برای تعمیر بیس باند پشت گوشی رو باز میکنن؟( مدل گوشی سامسونگ نوت9) خیلی ممنونم از پاسخ دهیتون
محمدمتین صفدریان تاریخ : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر.گوشی من a6 سامسونگه امروز یه لحظه از دستم ول شد و افتاد کف سینک.اب زیادی نبود که بخواد بره توش. سریع برش داشتم خشکش کردم بعد از بلندگوش صدا کم میومد سرچ کردم تو گوگل یه سری صدا بود میگف ۵۰ ثانیه پخشش کنید بلندگو درست میشه انجام دادم صداش درست شد. اما الان یه یک ساعتی میشه یکی از سیمکارتا رو نمیخونه چیکار کنم بنظرتون ؟؟
Parisa تاریخ : ۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید؛ گوشی من sony مدل Z1 هستش و چند ماهی هس که وقتی از خونه خارج میشم انتن گوشی مدام میپره و وقتی هم انتن وصل هست سرعت اینترنتش به شدت کم میشه هر جایی میرم این مشکلو داره حتی جاهایی ک انتن دهی منطقه عالیه و بقیه هیچ مشکلی ندارن انتن گوشی من میپره و فقط وقتی تو خونه هستم مشکلی نداره میشه راهنمایی کنید برای حل این مشکل باید چکار کرد؟
ادمین

سلام

نرم افزارش با دسته گوشی همخونی نداره به همین خاطر این مشکل پیش میاد

e4 تاریخ : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
سلام وقتتون بخیر. گوشی من HUAWEI Y8 هستش و از دیشب آنتن دهیش اصلا کار نمیکنه. سیمکارت رو چک کردم و هیچ‌ مشکلی نداشت نمیدونم باید چیکار کنم...
sabziroo تاریخ : ۱۳ دی ۱۴۰۰
سلام.وقتیکه حالت روی ۴g قرار میدهم علامت آنتن پر نمیشود بعد روی 3g قرار میدهیم علامت پر میشود روی اپراتور میزبان قرار دادن همین طور است
ادمین

سلام و وقت بخیر

آنتن جی معمولا کمه همیشه و چون برای تماس استفاده نمیشه همیشه  یا  خط آنتن بیشتر نداره

اینا مشکلات مربوط به شبکه هستند و به گوشی اطلاعی ندارند

خلیلی تاریخ : ۲۷ آبان ۱۴۰۰
سلام آنتن تبلت مدام میره ، بعداز چند لحظه برمیگردم، وقتی اینترنت روشن هست یهو آنتن از دسترس میره بازم در حال صحبت کردن آنتن میره ارتباط قطع میشه ، بعداز چند ثانیه برمیگرده
ادمین

با سلام

دستگاه شما مشکل ضعف آنتن دارد و باید توسط متخصص چک شود.

فرانک تاریخ : ۸ خرداد ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر گوشی من سامسونگ A5 2016 هست زمانبکه سیم کارت 4G میندازم انتن گوشی دو سه دقیقه یک بار میپره لطف میکنید راهنمایی کنید
ادمین
با سلام دستگاه های A5 عمدتا مشکل آنتن دهی دارند. لطفا پس از چک کردن اپراتور همراه و یا یکبار برگشت به تنظیمات کارخانه ، دستگاه توسط متخصص چک شود.
سجاد تاریخ : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام موبایل A20s دارم آب خورد ال سی دی عوض کردم روشن شدن و هیچی کم ندارد فقط شبکه(فقط تماس اضطراری)نوشته و ریجستریش هم نپریده
ادمین
با سلام لطفا در مرحله اول محل قرار گیری سیمکارت را تمیز کنید،اپراتور را به صورت دستی وارد کنید. و در صورت پابرجا بودن مشکل دستگاه را یکبار به تنظیمات کارخانه برگردانید.و یا توسط متخصص فلش کنید.در آخر امکان ایراد سخت افزاری وجود دارد و دستگاه باید چک شود.
محسن تاریخ : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام علت اینکه هنگام تماس گرفتن انتن گوشی میپره یا موقعی که دیتا رو روشن میکنیم گوشی انتنش میره یا هنگ میکنه چیه؟ با تشکر
ادمین
با سلام لطفا اول تنظیمات شبکه های 2G, 3G و 4G را چک کنید. در صورت پابرجا بودن مشکل لطفا دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید و یا توسط متخصص فلش کنید.
سعید تاریخ : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام.گوشی من جی پنچ هست فقط رو شبکه ۲جی آنتن میاره نه ۴جی میشه و نه ۳جی تعمیرکارم بردم نتوسته حل کنه میشه لطفا راهنمایی کنید
ادمین
با سلام اگر دستگاه شما قابلیت ساپورت 3Gو 4G را داشته است، با کارشناسان مجموعه تخصصی پارس ارتباط لوتوس برای راهنمایی تماس حاصل فرمایید. تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱
مجید تاریخ : ۲۹ فروردین ۱۴۰۰
سلام گوشی من فقط در حالتe هستش و یا میزنه فقط تماس اضطراری اصلا اینترنت ندازم تنظبپیمات اینترنتو بررسی کردم ولی هیچ تغییری نکرد
ادمین
با سلام لطفا مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید. در صورت حل نشدن مشکل،برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. http://www.parsertebatco.com/post/142
عمران تاریخ : ۲۰ فروردین ۱۴۰۰
وقت بخیر دوست عزیز گوشی من هر از گاهی آنتن داره واکثر وقتا آنتنش میپره سیم کارتم امتحان کردم مشکل از سیم کارت نبود بیرون آنتن خوبه زیر سقف افتضاح و اینترنتمم روشن بمونه آنتن نشون میده ولی یکی زنگ میزنه میگه خاموشه ممنون میشم راهنماییم کنید.
ادمین
باسلام امکان اشکال در مدار آنتن وجود دارد. برای حل مشکل با متخصصین مجموعه پارس ارتباط لوتوس تماس بگیرید 02691009091
ناشنــاس تاریخ : ۶ فروردین ۱۴۰۰
سلام،سیم کارت من رایتله،یه شب گوشیم اپدیت داد،منم دانلود کردم و بروزرسانی شد گوشیم،بعد بروزرسانی انتن سیمکارت رایتلم قطع شد،سیمکارت دیگه رو امتحان کردم روو گوشیم اوکی بود،سیمکارتم ولی روو گوشی دیگه هم قطع بود،زنگ زدم به اپراتور و همتا،همتا که گفت مشکل از ما نیست،اپراتور هم چرت و پرت گفت،خاستم بدونم احتمال داره از اپدیت گوشیم باشه مشکل؟!
ادمین
با سلام بله امکانش هست که مشکل از آپدیت گوشی باشه گوشی رو یکبار به تنظیمات کارخانه ببرید مشکل حل میشه. حتما قبلش از تمومی اطلاعاتتون بکاپ بگیرید
ناشنــاس تاریخ : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
خیلی عالی و آموزنده و هرچند مشکل گوشی من هم حل نشد ولی ارزوی بهترینها براتون دارم مشکل گوشی من آنتن مثلا یه روز میاد شاید دوروز دیگه بپره و آنتن نباشه از زنگارده بستک مزاحم شدم
ادمین
سلام دوست عزیز ضعف آنتن در گوشى ها اغلب يك مشكل سخت افزارى دارد كه بايد گوشى باز و مدار آنتن تست و عيب يابى شود
Shahrokh تاریخ : ۲ دی ۱۳۹۹
سلام، اولین سایتیه که دیدم جامع و کامل در این حرفه مخاطبین خودش رو پاسخ میده و راهنمایی میکنه، ممنون که وقت گذاشتید، با اینکه مشکلم حل نشد ولی با رضایت سایت رو ترک میکنم..
ادمین
باسلام ممنونیم ازشما