ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

تعمیرات سخت افزاری موبایل | آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل Reviewed by Mrs. Bagheri on 2019-10-17 19:25:31. کاربران انواع تلفن‌ همراه از این پس می‌توانند در تمامی روزهای هفته، با کارشناسان ما در نمایندگی پارس ارتباط لوتوس تماس گرفته و برای اطلاع از چگونگی تعمیرات موبایل همراه خود مطلع گردند. همچنین مشتریان می توانند با استفاده از ثبت سفارش آنلاین ،سفارش خود را برای تعمیرات موبایل خود به صورت آنلاین و غیر حضوری ثبت کنند و در اسرع وقت پیک مخصوص ما درب منزل شما حاضر شده و گوشی همراه شما را دریافت میکنند. کاربران انواع تلفن‌ همراه از این پس می‌توانند در تمامی روزهای هفته، با کارشناسان ما در نمایندگی پارس ارتباط لوتوس تماس گرفته و برای اطلاع از چگونگی تعمیرات موبایل همراه خود مطلع گردند. همچنین مشتریان می توانند با استفاده از ثبت سفارش آنلاین ،سفارش خود را برای تعمیرات موبایل خود به صورت آنلاین و غیر حضوری ثبت کنند و در اسرع وقت پیک مخصوص ما درب منزل شما حاضر شده و گوشی همراه شما را دریافت میکنند. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
تعمیرات سخت افزاری موبایل | آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل
تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ تاریخ بازنویسی : ۲۳ آبان ۱۴۰۲

 اجزا سخت افزار موبایل از جمله قطعاتی هستند که کیفیت موبایل به آنها بستگی دارد. در صورتی که کیفیت سخت افزار موبایل شما بالا باشد، مسلما کیفیت کلی گوشی بالاتر خواهد رفت و گوشی موبایل مدت زمان بیشتری به خوبی کار می کند.

 

با شرکت در دوره های آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل چه چیز هایی یاد میگیرید

  • شما با شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس با ساختار کلی گوشی و وظایف هر یک از قطعات آشنا خواهید شد، یعنی شما تسلط کاملی بر شناخت اجزا کامل گوشی موبایل و قطعات اکلتریکی برد پیدا خواهید کرد و میتوانید هر مشکلی را عیب یابی و تعمیر نمایید.
  • در این دوره های آموزش تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس یاد میگیرید که به طور کامل گوشی را باز بسته کنید و مشکلات سخت افزاری گوشی را رفع کنید. مشکلاتی همچون تعویض تاچ و ال سی دی موبایل، تعویض اسپیکر، تعوویض باتری، تعویض دوربین و...
  • با گذاراندن دوره های آموزش تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس شما یاد میگیرید با برنامه های نرم افزاری و باکس نرم افزاری تعمیرات موبایل انواع مشکلات نرم افزاری هر گوشی موبایلی را حل کنید. مشکلاتی همچون هنگ کردن موبایل، کار نکردن دوربین، روشن نشدن بلوتوث و wifi ، روشن نشدن گوشی های اندرویدی و ios و....
  • شما با گذراندن دوره های آموزش تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس می توانید تمامی گوشی های آیفون، سامسونگ ،شیائومی،هواوی و تمامی برند ها را تعمیر نمایید.

 

 تعمیرات سخت افزاری موبایل

 

 تعمیرات سخت افزاری موبایل

 

جدا سازی هارد

مشکل هارد یکی از مشکلت رایج موبایل های امروزی  می باشد و گوشی های زیادی از ناحیه ی هارد یا EMMC به مشکل بر میخورند. آموزش تعویض و پروگرم هارد یکی از دوره های تخصصی  است که در تعمیرگاه تخصصی سخت افزار به طور کامل و اصولی به کارۀموزان آموزش داده می شود.

دوره آموزش تعویض هارد به دوبخش تعمیرات سخت افزاری موبایل و تعمیرات نرم افزاری موبایل تقسیم می شود. بخش سخت افزاری شامل اصول تعویض آیسی های چسبی که در موارد تعویض CPU و دیگر آیسی های گوشی نیز کاربرد دارد. بخش نرم افزاری نیز مربوط به پروگرم و ترمیم سریال و شبکه گوشی تعویض هارد شده است.

مشکلات هارد از جمله مشکلاتی می باشد که شاید برایتان بارها اتفاق افتاده باشد برای اینکه هارد را عوض نمایید برای جداسازی آی سی  چسبی باید دقت و تمرکز بالایی داشته باشید. آی سی قطعات حساسی می باشند که شرکت های سازنده موبایل همراه برای قرار دادن قطعات از یک سری چسب مخصوص استفاده می کنند که این چسب  به دلیل های مختلفی مانند ضد آب بودن مورد استفاده قرار می گیرد. برای خواندن مقاله تعویض هارد گوشی نوت سامسونگ به وبسایت ما مراجعه کنید.

 

تعمیر مشکل عدم خواندن سیم کارت در موبایل

عدم خواندن سیم کارت در موبایل مشکل رایجی است که ممکن است در اثر اختلالات ساختار سیم کارت و یا تداخلات سخت افزاری و نرم افزاری قطعات داخلی گوشی از جمله جایگاه سخت افزاری سیم کارت به وجود آید. به هنگام پیدایش این مشکل بهتر است در ابتدا گوشی مورد نظر را ری استارت کنید و یا سیم کارت مربوطه را بیرون کشیده و بار دیگر در گوشی جای دهید.

چنین اقداماتی می تواند باعث کشش آنتن به سیم کارت درون گوشی شود. ایرادات ناشی از فلش کردن، رجیستر نشدن قانونی سیم کارت و فعالیت بدافزارهای مخرب نیز از دیگر مسائلی هستند که در خوانده نشدن سیم کارت توسط گوشی نقش دارند. در خاطرنشان می نماییم که کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل با اعمال مراحل عیب یابی ریزبینانه مشکل خوانده نشدن سیم کارت را با صرف مدت کوتاهی مرتفع می سازند.

 

تعمیر مشکل عدم خواندن سیم کارت در موبایل

 

 تاچ و ال سی دی موبایل

شکستن ال سی دی یکی از مرسوم ترین دلیل های مراجعه افراد به مراکز تعمیرات تخصصی موبایل محسوب می شود. در نظر داشته باشید که یکی از حائز اهمیت ترین قطعات گوشی تاچ و ال سی دی گوشی آن گوشی موبایل به حساب می آید که در واقع میبایست از آن بسیار ویژه نگهداری کرد تا دچار هیچ گونه مشکلی نشود.

می توان عنوان کرد که تاچ و ال سی دی گوشی بسیار حساس بوده و چنانچه ضربه ای به هر یک از آن ها وارد شود، دچار شکستگی و خسارت دیدن موبایل خواهد شد و شما مجبور خواهید شد تا آن ها را تعویض نمایید. 

افتادن گوشی از دست و شکستن ال سی دی آن یکی از اصلی ترین و شایع ترین معضلاتی است که کاربران گوشی موبایل با آن رو به رو می شوند. عوامل متعددی می‌توانند منجر به افتادن گوشی از دست و شکستن ال سی دی آن شوند، اما سوال اصلی اینجاست که اگر این اتفاق رخ داد، بهترین و کم هزینه ترین روش تعویض تاچ ال سی دی گوشی موبایل چیست؟

برای اطلاع از قیمت تاچ و ال سی دی موبایل می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط در تماس باشید.

از لحاظ مونتاژ صفحه نمایشگر گوشی از چهار قطعه تشکیل شده است؛ شیشه یا گلس جلویی، تاچ اسکرین گوشی، ال سی دی، صفحه نور پس زمینه و قاب تاچ اسکرین که البته تفاوت تاچ و ال سی دی موضوعی است که همواره ذهن کاربران رو به خودش مشغول کرده به همین خاطر بد نیست بدانید ال سی دی صفحه ساخته شده از کریستال مایع ست که رنگ های متفاوتی رو نسبت به AMOLED تولید میکند.

از طرفی دیگر صفحه تاچ یا لمسی وجود دارد که سیگنال لمس ها رو می خواند و آن ها رو به واحد پردازشگر منتقل می کند، همینطور می تواند با دو نوع تکنولوژی تاچ‌ های مقاومتی (طراحی بر اساس تغییرات مقاومت نقطه فشار) و صفحه لمسی خازنی عرضه بشود؛ به بیان ساده تر تاچ اسکرین، لایه شفاف و بسیار نازکی است که بین ال سی دی و شیشه یا گلس جلوی گوشی قرار می گیرد و به عملیات کلیک کردن، زوم کردن و انتخاب کردن روی گوشی پاسخ میدهد. 

 

 تاچ و ال سی دی موبایل

 

تعمیر تاچ و ال سی دی موبایل

در صورتی که بر اثر ضربه به ال سی دی و تاچ گوشی موبایل دچار آسیب و شکستگی شود، کاربر احتمالا لکه های تیره و یا ترک های تار عنکبوتی و علامت هایی مشابه آن را در صفحه نمایش موبایل خود مشاهده خواهد کرد که در برخی از موارد ممکن است که دیگر چیزی بر روی صفحه مشاهده نگردد. برای کسب اطلاعات بیشتر از علت خط افتادن روی صفحه گوشی اینجا کلیک کنید.

لازم به ذکر است که گاهی مواقع مشکلات پیش آمده برای تاچ و ال سی دی گوشی همراه ممکن است دلایل نرم افزاری هم نیز داشته باشد که در هر صورت کاربر برای رفع تمامی این مشکلات و در جهت تعمیرات تخصصی موبایل و یا تعویض تاچ و ال سی دی گوشی خود، نیاز به کمک تعمیرکاران حرفه ای و متخصصان تعمیرات موبایل خواهند داشت. برای دانستن دلایل شکستن و تعویض تاچ و ال سی دی موبایل کلیک کنید.

 

تعمیر تاچ و ال سی دی موبایل

 

تعویض آی سی شارژ موبایل

زمانی که باتری گوشی به اتمام می رسد، مهم ترین چیزی که هر کاربری به آن نیاز دارد شارژ سریع و به موقع دستگاه است. فرایند شارژ شدن هر دستگاهی، با توجه به عمر شارژر و باتری گوشی، سلامت کابل و شارژر آن و دیگر بخش ها، یک مدت زمان مشخص طول می کشد. با این حال در صورت بروز برخی مشکلات در دستگاه، مانند خرابی باتری، استفاده از باتری های غیر اورجینال، شارژر های تقلبی، شارژر معیوب و کابل شارژ خراب، ممکن است این فرایند مدت زمان بیشتری طول بکشد یا حتی در برخی مواقع دستگاه شارژ نشود.

چگونه می توان متوجه خرابی و بروز مشکل در آی سی شارژ موبایل شد؟

برای این که بتوان گفت چه زمانی باید برای تعمیر آی سی شارژ موبایل اقدامات لازم را انجام داد، باید نشانه هایی که دال بر خرابی آی سی تغذیه هستند را شناسایی کرد. با دنبال کردن این موارد می توان نتیجه گرفت که احتمال زیاد مشکل ایجاد شده در دستگاه هوشمند مورد نظر مربوط به آی سی شارژ آن است.

یکی از مهم ترین دلایلی که نشان می دهد مشکل ایجاد شده در دستگاه مربوط به آی سی شارژ آن است، شارژ نشدن موبایل است. حتی در صورتی که باتری و شارژر موبایل هیچ مشکلی ندارد، اما هنگام متصل کردن دستگاه به شارژر هیچ تغییری در عدد شارژ گوشی مشاهده نمی شود. علاوه بر این خاموش شدن ناگهانی دستگاه و قطع و وصل شدن جریان برق زمانی که گوشی به شارژ است، همگی نشان می دهد که آی سی تغذیه مشکل دارد و به تعمیر آی سی شارژ موبایل نیاز است.

 

مدارات آنتن

آنتن موبایل یک قطعه حیاتی و جز اصلی و مهم یک گوشی همراه است به دلیل اینکه اگر گوشی موبایل به درستی آنتن ندهند و یا خراب باشند، تلفن همراه شما دیگر کارایی ممکن را ندارد. دلایل پریدن آنتن زیاد است و ممکن است  به هر دلیلی اتفاق بیافتد و به خاطر هریک از دلایل مورد اشاره ممکن است پرش آنتن یا ضعیف شدن آنتن پیش بیاید از جمله این دلایل می شود به خرابی سیم کارت، ضربه وارد شدن به گوشی، مشکلات نرم افزاری، اشکال در آنت دهی از طرف دکل و... اشاره کرد.

 

انواع مختلف ظاهر شدن ایرادات آنتن در گوشی:

 

1- آنتن دهی به صورت ظاهری یا کاذب

 در این حالت گوشی شما فقط به صورت ظاهری آنتن دارد اما نه می شود که به آن خط زنگ زده شود نه اینکه با آن شماره گرفته شود و تماس بگیرید.

 

2- آنتن دهی به صورت لحظه ای و موقت

در این حالت آنتن گوشی شما هنگام روشن شدن آن وجود دارد اما با گذشت مدت زمان کمی یا مدتی طولانی تر آنتن قطع می شود و گوشی دیگر آنتن نمی دهد.

 

3- گوشی در وضعیت بدون آنتن یعنیoffline

در این حالت گوشی ها سیم کارت را نمی خوانند و به اصطلاح آنتن ندارد.

 

خراب شدن باتری موبایل

خرابی باتری موبایل یکی از رایج ترین مشکلات رایج گوشی موبایل می باشد. بروز مشکل در باتری موبایل بنا به دلایل گوناگونی روی می دهد. شارژ کردن طولانی مدت گوشی، استفاده از شارژرهای غیر استاندارد، گرم شدن باتری موبایل برخی از دلایل خرابی باتری می باشند.

خرابی باتری گوشی می تواند باعث این اختلالاتی مانند: تخلیه سریع شارژ گوشی، خاموش شدن ناگهانی گوشی، هنگ مداوم گوشی، ریست شدن برخی از تنظیمات گوشی مثل ساعت، تاریخ و غیره شود.

 

خراب شدن باتری موبایل

 

برای تعمیر باتری گوشی روش های گوناگونی وجود دارد، توصیه می کنیم ابتدا کانتکت های باتری (محل اتصال موبایل و باتری موبایل) را پاک کنید زیرا در صورت اکسید و کثیف شدن این محل باتری موبایل به خوبی کار نمی کند.

باز شدن درزهای باتری نیز می تواند از دلایل خوب کار نکردن باتری باشد، بنابراین توصیه می کنیم پیش از آنکه اقدام به تعویض باتری کنید درزهای باطری را بررسی و به کمک چسب آنها را بپوشانید.

گذاشتن باتری در فریزر نیز یکی از دیگر روش های تعمیر باتری می باشد این کار باعث جلوگیری از نشت شارژ گوشی می شود. کمک گرفتن از یک باتری دیگر و القا پالس، همچنین تعمیر باتری به کمک لامپ ۱.۵ ولتی از دیگر روش های تعمیر باتری می باشد.

 

تعویض آی سی موبایل

و یا مدار مجتمع به مجموعه ‌ای از مدارات الکتریکی اطلاق می شود که معمولا از مواد نیمه ‌رسانا سیلیکون با کمی ناخالصی در سطح کنترل شده ساخته شده اند. هر آی سی متشکل از تعداد بالایی ترانزیستوراست که ترانزیستورها با استفاده از فناوری پیچیده و پیشرفته در داخل لایه ‌های مختلفی از سیلیکون با ضخامت یکنواخت قرار گرفته اند. وقتی ترانزیستور در سیلیکون ساخته می شود، اصطلاحا به آن ویفر می گویند. مداری که بر روی ویفر اصلی ساخته می شود پکیجی در اطراف آن قرار داده می شود تا از ضربه خوردن آن جلوگیری کند و از آن، پایه ها خارج می شود.

در واقع آی سی ها از تعداد زیادی مقاومت – خازن – ترانزیستور و دیود تشکیل شده است که همه این قطعات در سطح نانومتری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. حجم آی‌ سی ها معمولا کمتر از یک سانتی‌ متر مربع است که روی پایه و یا سوکت مخصوص به خود قرار گرفته و در برد مدار الکتریکی قرار داده می شوند. انواع IC ها دارای تعداد مختلفی پایه‌ هستند که با استفاده از این پایه ‌ها می‌ توان به مدار داخلی آن دسترسی پیدا کرد.

 

دوره مقدماتی تعمیرات گوشی های اندروید

تو این دوره چی میخوام یاد بگیرم؟

- آشنایی و تشریح کامل برد ( آشنایی با قطعات SMD و آیسی های BGA )

- آشنایی کامل با قطعات SMD و علائم خرابی آنها و طریقه تست

- آشنایی کامل با آیسی های BGA و علائم خرابی آنها

- آشنایی کامل با تمام بخش های گوشی و علائم خرابی هربخش و طریقه تست قطعه معیوب

- عیب یابی کامل با منبع تغذیه

- نقشه خوانی و طریقه تست قطعه معیوب تا آیسی مربوطه

- آشنایی با پایه های تشکیل دهنده آیسی ها و طریقه ترمیم پایه های کنده شده از روی برد

- طریقه تعویض آیسی های BGA

- طریقه تعویض قطعات SMD + قطعات و کانکتورهای پلاستیکی

 

تعمیرات نرم افزاری موبایل

 

تعمیرات نرم افزاری موبایل

 

 امروزه بشر به قدری به گوشی های موبایل وابسته است که خراب شدن و وجود مشکلی در عملکرد آن‌ها به یک دغدغه‌ی جدی برای او تبدیل شده است. مشکلات یک موبایل را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: مشکل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گوشی.

مشکلات سخت‌افزاری می‌توانند دردسرزا و هزینه‌بر باشند که در بالا به برخی از این مشکلات اشاره کردیم، اما خوشبختانه در بحث مشکلات نرم افزاری گوشی موبایل، در بیشتر مواقع می‌توان با چند راه‌حل ساده آن‌ها را برطرف کرد. 

 

کند شدن سرعت دستگاه (مشکلات عملکردی)

دومین مشکل نرم‌افزاری گوشی‌های مختلف، مشکلات مربوط به عملکرد آن‌ها می باشد. گاهی اوقات کاربران از کند شدن ناگهانی دستگاه شکایت می‌کنند. گاهی تلفن همراه حتی زمانی که از آن استفاده‌ی چندانی نمی‌کنید، به‌صورت غیرعادی داغ می‌شود. یا گاهی اوقات حتی شاید مشاهده کنید که گوشی شما بی دلیل ریست و یا خاموش می‌شود.

 

راه‌حل‌:

برای حل این نوع مشکل نرم‌افزاری گوشی، بهتر است قبل از هرچیزی، عملکرد صحیح اپ‌هایی که دانلود کرده‌اید مطمئن شوید. همیشه برای حفظ امنیت خود و تلفن همراهتان، اپ‌ها را از گوگل پلی استور و یا اپ استور دانلود کنید. گاهی اوقات برخی از اپ‌ها همچنان در پس زمینه‌ی گوشی به فعالیت پرداخته و پردازنده‌ی گوشی را به خود م دستگاه ادامه دهند و فعالیت کدام اپ‌ها، زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید متوقف گردد. این کار می‌تواند باعث کاهش فعالیت cpu و افزایش سرعت گوشی شود. از قسمت تنظیمات گوشی می‌توانید مشخص کنید که کدام اپ‌ها به فعالیت در بک‌گراند مشغول اند.

یک اپ مشکل‌دار هم می‌تواند باعث کاهش چشم‌گیر عملکرد گوشی شما شود. دستگاه را در حالت Safe Mode بوت کنید تا متوجه شوید که آیا مشکل همچنان وجود دارد یا خیر. اگر کاهش عملکرد اسمارت فون شما به صورت ناگهانی اتفاق افتاده است، اپ‌هایی که در چند روز گذشته نصب کرده‌اید را uninstall کنید. Reset factory هم معمولا باعث حل این مشکل نرم‌افزاری گوشی‌ها می‌شود.

 

مشکلات Wi-Fi

  • دستگاه و مودم خود را برای مدت ده ثانیه خاموش کرده و سپس روشن کنید. سپس دستگاه را به مودم وصل کنید.
  • از قسمت تنظیمات، وارد تنظیمات Power saving شده و آن را غیرفعال نمایید. در بعضی از اسمارت فون‌های اندرویدی، حالت Power saving باعث غیرفعال شدن Wi-Fi میگردد.
  • از برنامه‌های ارزیابی Wi-Fi (مثل Wi-Fi Analyzer برای اندروید) استفاده کنید.
  • در تنظیمات Wi-Fi گوشی، یک بار اتصالی که به آن متصل می‌شوید را Forget کنید و دوباره با وارد کردن رمز Wi-Fi به آن متصل شوید.
  • از بروز بودن سیستم روتر خود اطمینان حاصل کنید.
  • مطمئن شوید که اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار اسمارت فون شما آپدیت باشند.
  • از قسمت وای فای، وارد تنظیمات و سپس Advanced شده و نگاهی به گزینه‌ی MAC address بیندازید. سپس اطمینان حاصل کنید که به این آدرس در فیلتر MAC روتر دسترسی داشته باشید.

 

مشکل همگام‌سازی (Syncing error)

اگر با مشکلاتی در زمینه‌ی همگام‌سازی روبه‌رو هستید، چند راه حل ساده را می‌توانید امتحان نمایید. اول از همه اینترنت گوشی خود را چک کنید، سپس از در دسترس بودن سرویس‌هایی که می‌خواهید با آن‌ها همگا‌م‌سازی را انجام دهید مطمئن شوید. همچنین از درست بودن پسوردی که وارد کرده‌اید مطمئن شوید. اگر همچنان در همگام‌سازی اطلاعات مشکل دارید، یک بار حساب مربوطه را پاک کرده و آن را دوباره وارد گوشی خود کنید.

 

شناسایی نشدن کارت حافظه

اگر از سالم بودن کارت حافظه‌ی خود مطمئن هستید، پس با یک مشکل نرم‌افزاری گوشی سروکار دارید. پیشنهاد ما، فرمت کردن کارت حافظه از طریق تنظیمات اندرویدی است. برای این کار، از تنظیمات وارد قسمت  Storage شده و در انتهای این بخش، گزینه “Format SD card” را پیدا کنید. اگر باز هم کارت حافظه شناسایی نشد، آن را از طریق یک کابل به کامپیوتر متصل کنید. اگر باز هم به اطلاعات روی کارت حافظه دسترسی نداشتید، از یک نرم‌افزار ریکاوری مثل Data Recovery Wizard استفاده کنید.

 اگر مشکلات نرم افزاری شما برطرف نشد باید به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا بتوانند مشکل شما را برطرف کنند.

 

هنگ کردن

برنامه‌ها حین اجرا گیر می کنند یا متوقف می شوند، هرچه صبر کنید کار گوشی متوقف شده و بدون خاموش و روشن شدن مجدد موبایل یا حتی خارج کردن و دوباره جا زدن باتری، هیچ اقدامی در گوشی پاسخگو نیست.

 

ریست فاکتوری

دستوری که حالت برنامه‌های نصب شده گوشی را به ابتدای خرید یا تنظیمات پیش فرض کارخانه برمی‌گرداند و گاهی تنها راه حل برخی هنگ‌ها و به‌هم‌ ریختگی‌های مدام است.

 

فلش کردن

برنامه‌ریزی، نصب مجدد نرم‌افزار اصلی یا همان سیستم عامل حافظه اصلی و آپدیت.

 

روت

به فایل‌های مخفی سیستمی دسترسی پیدا کرده و تغییراتی مثل تعویض یا نصب فونت، زبان و برنامه جدید برای بهتر عمل کردن، ایجاد می شود . گارانتی گوشی لغو می‌شودو البته به دقت بالا و آگاهی نیاز دارد.

 

همین حالا به تیم حرفه ای پارس ارتباط لوتوس بپیوندید و با شرکت در دوره های آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل ما به فردی حرفه ای تبدیل گردید . همین حالا با مشاوران ما  تماس بگیرید و به طور رایگان در رابطه با آموزش تعمیرات موبایل مشاوره بگیرید.

 

تعمیرات تخصصی موبایل در پارس ارتباط لوتوس

کاربران انواع تلفن‌ همراه از این پس می‌توانند در تمامی روزهای هفته، با کارشناسان ما در نمایندگی پارس ارتباط لوتوس تماس گرفته و برای اطلاع از چگونگی تعمیرات موبایل همراه خود مطلع گردند.

همچنین مشتریان می توانند با استفاده از ثبت درخواست تعمیرات موبایل  ،سفارش خود را برای تعمیرات تخصصی موبایل خود به صورت آنلاین و غیر حضوری ثبت کنند و در اسرع وقت پیک مخصوص ما درب منزل شما حاضر شده و گوشی همراه شما را دریافت میکنند.

 

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
شما اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کنید