ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

هارد گوشی چیست؟ Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-06-22 13:11:21. این روز ها خرابی آی سی هارد و یا هارد موبایل در بین گوشی های هوشمند بسیار زیاد شده است اما در برخی از برندها و مدل ها خرابی هارد بیشتر دیده میشود در این مقاله به بررسی علائم خرابی هارد گوشی ، نشانه های سوختن هارد گوشی و علت سوختن هارد گوشی خواهیم پرداخت. این روز ها خرابی آی سی هارد و یا هارد موبایل در بین گوشی های هوشمند بسیار زیاد شده است اما در برخی از برندها و مدل ها خرابی هارد بیشتر دیده میشود در این مقاله به بررسی علائم خرابی هارد گوشی ، نشانه های سوختن هارد گوشی و علت سوختن هارد گوشی خواهیم پرداخت. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
هارد گوشی چیست؟
علت سوختن هارد گوشی
تاریخ انتشار : ۲ تیر ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۲۳ آبان ۱۴۰۲

کلمه ی EMMC  مخفف عبارت “embedded Multi-Media Controller” و یا “embedded Multi-Media Card” است و شامل دو بسته ی کنترلر فلش مموری و کنترلر فلش می باشد که بر روی یک قطعه ی سیلیکونی قرار گرفته اند. هر EMMC را می توان ترکیبی از سه جز دانست که مشتمل بر MMCویا همان واسط کارت گرافیکی، فلش مموری و کنترلر فلش مموری می باشد.

 

امروزه تمامی دستگاه های الکترونیکی قابل حمل، مانند دوربین های دیجیتال، تلفن های همراه هوشمند و تبلت محتوای خود را بر روی فلش مموری ذخیره می کنند. در گذشته استفاده از این نوع کنترلرها برای مدیریت خواندن و نوشتن داده هایی که بر روی برنامه های پردازنده ی دستگاه، مورد استفاده  قرار می گیرند، به کار گرفته می شده است.

 

 همینطور که تکنولوژی سِمی کاندکتورها به پیش رفته اند و اجازه ی دسترسی به حجم های بالاتر از داده ها و فضاهای حافظه را به کاربران داده اند،  استفاده از فضای بسیار کم فلش مموری ها به منظور خواندن و نوشتن داده ها، بی مورد تلقی شده اند. در نتیجه ی این تحولات، EMMC ها برای ارائه ی متدی استاندارد برای ساخت کنترلرها در داخل فلش ها معرفی شدند.

 

همچان که روز به روز EMMC  ها پیشرفت می کردند،  استانداردهای این حوزه نیز برای ایجاد انعطاف بر روی عمکرد EMMC ها به جلو پیش می رفته و در همین راستا از طریق مدیریت وقفه ها با اولویت بالا و پاک کردن داده ها بر امنیت و عملکرد این نوع از حافظه ها افزوده است.

 

این روز ها خرابی آی سی هارد و یا هارد موبایل  در بین گوشی های هوشمند بسیار زیاد شده است اما در برخی از برندها و مدل ها خرابی هارد بیشتر دیده میشود در این مقاله از خدمات تعمیرات موبایل به بررسی علائم خرابی هارد گوشی ، نشانه های سوختن هارد گوشی و علت سوختن هارد گوشی خواهیم پرداخت.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02691009091 با کارشناسان مجموعه پارس ارتباط در تماس باشید. همینطور می توانید با مراجعه به صفحه تعمیرات موبایل به صورت آنلاین گوشی خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

تعویض هارد گوشی

 هارد گوشی

 

کلمه ی EMMC یا همان هارد گوشی مخفف عبارت “embedded Multi-Media Controller” و یا “embedded Multi-Media Card” است و شامل دو بسته ی کنترلر فلش مموری و کنترلر فلش می باشد که بر روی یک قطعه ی سیلیکونی قرار گرفته اند. هر EMMC را می توان ترکیبی از سه جز دانست که مشتمل بر MMC و یا همان واسط کارت گرافیکی، فلش مموری و کنترلر فلش مموری می باشد.

 

هارد گوشی سامسونگ

هارد گوشی سامسونگ ممکن است پس از گذشت مدتی استفاده فرسوده شود و یا ممکن است بر اثر عواملی دچار خرابی شود. میزان هزینه لازم برای تعمیر هارد گوشی سامسونگ در انواع مدل‌های آن متغیر است و به میزان یا درصد خرابی آن بستگی دارد.

 

علت سوختن هارد گوشی چیست؟

 

زمانی که هارد گوشی می سوزد ، دلایل مختلفی می توان برای آن در نظر گرفت که تعدادی از آنها در تمامی گوشی ها یکسان است.

برخی از این علت ها عبارتند از:

1- زمانی که گوشی در حال شارژ شدن است، هرگز اقدام به خاموش و یا ریست کردن گوشی خود نکنید.

2- وقتی که باتری گوشی زیر ۲۰ % ظرفیت شارژ است اقدام به ریست فکتوری یا ریست معمولی گوشی نکنید، چرا که در این حالت عمل خواندن و نوشتن به ولتاژ بیشتری  نیاز دارد و این کار باعث میشود که به hard گوشی ولتاژ متناسبی نرسد و در عملکرد آن اختلال ایجاد کند.پس همیشه توجه داشته باشید که باطری گوشی بالای ۷۰ یا ۸۰ % شارژ بهینه را داشته باشد.

3- شایعترین علت سوختن هارد گوشی که اکثرا در گوشی های اچ تی سی دیده شده در حین بازی های گرافیکی می باشد.

4- ضربه خوردگی و آب خوردگی نیز یکی از علت های شایع سوختن هارد گوشی میباشد. هنگامی که گوشی ضربه یا آب میخورد و مدتی کار میکند ولی یک دفعه و بی دلیل خاموش می شود، بی شک هارد گوشی سوخته  است و باید تعویض گردد. اثرات منفی ناشی از ضربه خوردگی و آب خوردگی گوشی، هرگز از همان ابتدا مشخص نمی شود.

برای رفع مشکل آبخوردگی موبایل این مقاله را مطالعه کنید.

5- استفاده از شارژر های غیر استاندارد و تقلبی هم یکی دیگر از علت سوختن هارد گوشی و آی سی تغذیه گوشی می باشد. همه ی گوشی ها برای شارژ شدن باتری از یک آمپر خاص استفاده میکنند که فقط مختص به همان گوشی است. تمامی شارژر های امروزی که ما از آنها استفاده میکنیم بر روی اکثر مدل ها جواب می دهند و در حین شارژ فشار زیادی را به گوشی تحمیل میکنند.برای شارژ هر گوشی توصیه می کنیم از شارژر اصلی و اورجینال همان مدل استفاده نمایید.

 

نشانه های سوختن هارد گوشی

 

1- یکی از موارد خاموشی هارد این است که در هنگام کار کردن با گوشی خود به خود خاموش می شود ولی باز هم به قطعیت نمیتوان گفت که ایراد از هارد گوشی می باشد.

2- گوشی روشن شده و روی لوگوی کمپانی می ماند که راه حل اول آن فلش کردن توسط افراد متخصص در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل  می باشد و راه حل دوم تعویض هارد گوشی می باشد.

3- در برند htc گوشی روی لوگو می ماند و هفت بار ویبره می زند.

4- گوشی روشن است ولی امکان ریختن اطلاعات و یا برداشتن اطلاعات از گوشی امکان پذیر نمی باشد.

 

مزایای استفاده ازآی سی هارد

 

 معماری هارد ها، کنترلر فلش مموری را در یک پکیج یکپارچه می سازد و از همین طریق، طراحی واسط را آسان نموده و پردازنده ی میزبان را از مدیریت سطح پایین فلش مموری خلاص می کند. در واقع مموری EMMC، پیچیدگی ها را از فلش مموری پنهان کرده و آن را در یک بسته ی پلاگ اند پلی  ارائه می کند. با استفاده از این روش زمان لازم برای توسعه دهندگان و کاری که لازم است انجام شود، به شدت کاهش پیدا می کند.

 

با استفاده از EMMC در موبایل ها و تبلت ها، نیاز به طراحی برنامه کاربردی واسط برای استفاده از مموری های NAND را با یکپارچه سازی کنترلر نهفته در چیپ مموری و فراهم آوردن یک پکیج مموری آسان برای استفاده و با سرعت بالای انتقال داده مرتفع می کند. از طرفی دیگر با استفاده از EMMC ها، نیاز به یک اسلات مموری اضافه تر از بین می رود و دستگاه می تواند از یک پشته یا استک مموری که شامل چندین مموری می باشد، بهره ببرد. یکی دیگر از نتایج استفاده از EMMC ها، خلق فوت پرینت های بسیار کوچک برای مموری ها می باشد.

 

یکی دیگر از مزیت های استفاده از EMMC ها بر روی موبایل ها و تبلت های نسل جدید، قابلیت تعویض اجزای ریزتر موبایل برای  اجرای تعمیرات تخصصی موبایل روی لاجیک برد آنها است.

 

 این بدان معنا است که با استفاده از EMMC ها بر روی لاجیک برد موبایل، لازم نیست برای تعمیر یک گوشی خاموش، تمامی برد آن را تعویض نمود و می توان تنها با انجام تعمیرات تخصصی موبایل بر روی هارد  گوشی، آن را تعمیر نمود. انجام تعمیر هارد موبایل با استفاده از نرم افزار تعمیر هارد موبایل توسط متخصصان تعمیرکار ما در پارس ارتباط صورت می گیرد.

 

استفاده از آخرین نسخه های ارائه شده ی هارد گوشی، می تواند در مورد امنیت داده های روی هارد  به هنگام پاک کردن آنها و نیز اجرای دستورات وقفه با اولویت بالا تضمین داد. این دو ویژگی اساسی که شامل پاک کردن ایمن داده و همینطور برش ایمن داده است، نیاز به پشتیبانی نرم افزاری روی فایل سیستم و درایور دستگاه را دارد. بدون پشتیبانی برنامه نرم افزاری، EMMC  قادر به ذخیره ی ویدیو و دیگر رسانه ها روی گوشی (فایل سیستم) نخواهد بود.

 

این برنامه ها شامل فلش درایورها می باشند و هر کدام از برنامه ها بسته به استاندارد مورد استفاده، سطح تعریف شده ای از امنیت را ارائه می کنند.

  

۱۰ علائم خرابی هارد گوشی

 

۱- پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه (فکتوری ریست)

۲- ریستارت شدن یا هنگ کردن دستگاه

۳- خاموشی کامل گوشی پس از فلش رام و یا فکتوری ریست

۴- خاموشی خود به خود گوشی گاهی اوقات گوشی خود به خود در هنگام کار خاموش میشود. در این موارد احتمال سوختن هارد گوشی زیاد است ولی نمیتوان گفت این موضوع ۱۰۰ درصد مربوط به هارد گوشی است. اینکه خود به خود این اتفاق بیفتد نشانه بسیار مهمی است. یعنی گوشی صدمه ای مانند آب خوردگی یا ضربه نداشته است. هرچند گاهی پیش می آید که گوشی آب یا ضربه خورده باشد و همان لحظه خراب نشده باشد و این آسیب بعد از مثلا یک ماه به صورت خاموشی خود به خود ظاهر میشود.

۵- گوشی روشن میشود ولی بالا نمی آید بر روی لوگو یا آرم شرکت سازنده گیر می کند. در این جور موارد ابتدا گوشی را فلش رام بزنید. اگر گوشی فلش نگرفت احتمال خیلی زیاد ایراد از هارد هست . البته گاهی مواقع گوشی بر روی آرم هست و فلش هم میخورد ولی باز هم بالا نمی آید. این مورد باید سخت افزاری چک شود چرا که مشکل هم میتواند از هارد باشد, هم cpu و هم مواردی دیگر مانند آی سی تغذیه.

۶- گوشی روشن می شود, بالا هم می آید ولی نه می توان اطلاعاتی روی آن ریخت و نه میتوان اطلاعاتی پاک کرد: این مورد از علائم ۱۰۰درصدی خرابی هارد گوشی می باشد.

۷- مشاهده پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن گوشی

 

علائم خرابی هارد گوشی

 

۸- مشاهده پیغامInternal Storage Damaged هنگام بالا آمدن گوشی

۹- ویبره های متوالی هنگام بالا آمدن گوشی

۱۰- پریدن سریال (IMEI) و بیس باند در برخی موارد

 

هارد گوشی چقدر عمر می کند؟

 

هارد گوشی اگر در معرض آسیب، ضربه خوردگی، آب خوردگی قرار نگیرد و تحت مراقبت و نگهداری درست از گوشی و قطعات آن قرار بگیرید برای بیش از 10 سال عمر خواهد کرد.

 

آی سی هاردها در چه دستگاه هایی کاربرد دارند؟

 

 این قطعات الکترونیکی در دستگاه های الکترونیکی با نیاز به بازدهی بالا، مانند اسمارت فون ها، تبلت های دیجیتال، پخش کننده های مالتی مدیا، PDA ها، سیستم های راهبری و دوربین های دیجیتال کاربرد دارند.

بیشتر کاربرد EMMC ها در دستگاه های الکترونیکی قابل حمل مثل موبایل و تبلت است و جایگزینی برای حافظه های قدیمی مانند HDD ها تلقی می گردد.

 

برای اطلاع از از قیمت هارد گوشی، تعویض هارد گوشی، آی سی هارد b309 و خرید هارد گوشی به وبسایت ما مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های درج شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
عارف تاریخ : ۱۸ تیر ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید من تبلت tab s2 9.7 دارم تعداد دفعات زیاد ریست میکرد بعد فلش رام زدم مجددا چندوقت بعد از فلش کردن دوباره بحث ریست کردنش شروع شد بردم پیش تعمیرکار گفت مشکل از هارده بعد موقعی که ریست می کنه مین برد تبلت داغ میشه می خواستم بدونم که این ریست کردن های مکرر ممکنه به قطعات دیگر برد مثل cpu یا ram یا gpu آسیب بزنه و اونها روهم دچار مشکل کنه؟
ناشناس تاریخ : ۵ فروردین ۱۴۰۲
سلام گوشی من سامسونگ a10s هست مدتی میشه که وای فای ،بلوتوث ونقطه اتصالش روشن نمیشه . بنظرتون مشکلش چیه؟
مجید تاریخ : ۱۱ دی ۱۴۰۱
سلام هارد گوشی من سوخت و پس از تعمیر اپلیکیشن بانک ها و برنامه آپ و برخی بازی ها مثل پلاتو مشگل دارد ممنون میشم راهنمایی کنید
HOSEIN تاریخ : ۲۱ آذر ۱۴۰۱
سلام گوشی دارم مدل هواوی هانر مدل 4Xروشن نمیشه میزنم به شارژ قرمز میشه بعد سبز میشه مشکلش چیه
ادمین

سلام دوست عزیز

مشکل گوشیتون میتونه بخاطر باتری،سوکت شارژ و یا حتی جریان کشی موبایلتون باشه.بهتره حضوری مراجعه کنید تا گوشی بررسی بشه

aligggf تاریخ : ۲۷ آبان ۱۴۰۱
سلام در حافظه گوشی یک سری فایل Ramdump پر میشه وقتی پاک شون میکنم دوباره میان گوشی زیاد هنگ نمیکنه. زمانی که این فایل ها پاک میکنم گاهی وقتا نمیان ولی بعد از ری استارت دوباره میان این فایل ها باعث کار نکردن سنسور های گوشی هم میشن ولی بعد از پاک کردن بعضی وقتا که درست میشه کار میکنن سنسور ها خواستم ببینم مشکل از هارد گوشیه یا باید فلش بشه لطفن دقیق برسی کنید بگید گوشی poko f3 هست یک بار هم گوشه سمت بالا اسیب ریز دید و ال سیدی سوخت ان چنان نشکست با تشکر
.. تاریخ : ۱۷ آبان ۱۴۰۱
سلام من گوشیم poco x3pro هستش تا حالا نه ضربه و نه آبی بهش خورده یه روز تو ماشین گذاشتمش برای ۱ ساعت و هوا هم گرم نبود و سرد بود بعد برگشتن گوشیم اصلا روشن نشد مشکلش از هاردهای یا cpu؟
ادمین

سلام

ابتدا باید گوشیتون فلش بشه اگر مشکل گوشی حل نشد باید گوشی از نظر سخت افزاری کاملا بررسی بشه تا مشکل رو مشخص کنیم

مهمان تاریخ : ۸ آبان ۱۴۰۱
سلام . گوشیم سامسونگ جی ۷ هستش . چند ماهه خاموش و روشن میشد . باطریشو دادم تعویض کردن . اما بازم خاموش و روشن شد . تا اینکه خاموش شد و نه دیگه شارژ میشه و نه بالا میاد . حتی لوگو گوشی بالا نمیاد . ممکنه هاردش سوخته باشه ؟ و اینکه چطور میتونم اطلاعات گوشی حذف کنم ؟ ممنون
ادمین

سلام

باید یکبار گوشیتون فلش بشه اگر مشکل حل نشد احتمالا مشکل از هارد گوشی هستش و اگر هارد سوخته باشه تموم اطلاعات پاک میشه

نازی تاریخ : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
سلام ی سوال رفیقم گوشیش چن رو پیش خاموش شد دیگ روشن نشد زنگ زدیم ب ی تعمییر موبایل گف احتنالا هاردش سوخته الان هزینش چق میشه ک عوص کنه و ارزش داره اصلا؟
ادمین

سلام

برای اطلاع از هزینه با شماره 02691009091 تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.

افشین تاریخ : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
سلام هارد دست دوم را می‌توان در گوشی دیگه با همان مدل نصب کرد؟ چون من تعویض هارد انجام دادم تو گوشی فیلم و عکس بود.
سعید تاریخ : ۹ مرداد ۱۴۰۱
سلام.استاد من یک گوشی سامسونگ s7دارم ک تعمیر کار گفته هاردش سوخته ..حالا دادمش واسه تعمیر ،،بعضی از دوستان موبالجیل فروش میگن دوباره پس از چند ماه هارد میسوزه ..چون این هارد های موجود در بازار شماره سریالشون با گوشی یکی نیست و بفروش ..نظر سماوی هست استاد ؟؟؟لطفا راهنمایی کنید ک سوال تمام دوستان هست
ادمین

سلام

شما وقتی هارد گوشی رو عوض می کنید با یسری نکات رو رعایت کنید تا این مشکل مجدد براتون پیش میاد. به عنوان مثال حافظه داخی گوشیتو رو بیش از پر نکنید، با گوشی بازی های سنگین نکنید که گوشی داغ بشه. این موارد رو رعایت کنید مشکلی پیش نمیاد.

ماهان تاریخ : ۳ مرداد ۱۴۰۱
سلام من یک گوشی A12 سامسونگ دارم چند روز پیش فهمیدم هارد نیمه سوز و بعد کلا سوخت ارزش داره گوشی تعمیر کنم و اینکه بعد تعمیر دیگه احتمال سوختن هارد نداره؟ لطفاً جواب بدید
ادمین

سلام

بله ارزش داره چون الان قیمت گوشی های موبایل خیلی بالا هستند و با یک هزینه کمتر میتونید هارد گوشی رو عوض کنید. باید از گوشی مراقبت کنید، حافظه گوشی رو خیلی پر نگه ندارید ، بازی های خیلی سنگین با گرافیک بالا نصب نکنید تا گوشی بیش از حد داغ نشه. با رعایت این موارد می تونید از سوختن هارد جلوگیری کنید.

سوین تاریخ : ۲۴ تیر ۱۴۰۱
سلام ببینید من چند ماه پیش اومدم گوشیمو اپدیت کنم کردم خلاصه تا آخرش که گوشی روشن میشه؛روشن میشد ولی تا میومدی قفل رو باز کنی خاموش میشد و همینطوری ادامه داش خلاصه فهمیدیم که هاردش نیمه سوز شده حالا من الان میخام گوشیمو اپدیت کنم دوباره ولی میترسم الان بکنم یا نکنم؟
ادمین

سلام

اگر هارد گوشی رو تعویض کردید می تونید اپدیت کنید. فقط دقت کنید که حافظه گوشیتون پر نباشه و باتری گوشیتون هم کامل باشه

Nax تاریخ : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام من ی گوشی هواوایی پی اسمارت دارم خوردزمین اصلا روشن نشد زدمش شارژ فقط روشن میشه روی ارم هواویی میادو خاموش میشه ایا مشکل از هاردشه؟؟؟؟و یه گوشی A۳۲دارم تازه خریدم گاهی اوقات هنگ مینکنه احتمال داره ویروس داشته باشه؟؟؟
ادمین

سلام دوست عزیز

اگر گوشیتون روی حالت لوگو بمونه و روشن نشه ممکنه خرابی هارد گوشی باشه و باید تعویض شه هارد. گوشی هم اگر هنگ میکنه ممکنه بخاطر پر بودن بیش از حد حافظه یا ویرووس باشه.

amir تاریخ : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
من گوشیم poco x3 poro هست گوشیم رو روت کردم بعد یک هفته گوشیم یه هو خواموش شد اصلا روشن نشد بردمش تعمیرگاه که چک کنه ببینه هارد سوخته یانه گفت سیستم اصلا گوشیت گوشیت رو نمیخونه که بدونم مشکل از کجاشه گفت که باید گوشی باز بشه راستی من ناخواسته چند تا بدافزار نصب کردم شاید مشکل از هارد نباشه وقتی گوشی رو میزنم شارژاصلا نشون نمیده که شارژ میکنه یا نه مشه بگی مشکل از کجای گوشیه .
ادمین

سلام دوست عزیز

گوشیتون مشکل سخت افزاری داره و تا گوشی باز و بررسی نشه نمیتونیم مشکل قطعی رو بهتون بگیم. میتونید به مرکز تعمیرات موبایل ما مراجعه کنید تا کارشناسان ما گوشیتون رو بررسی کنند و مشکل اصلی رو مشخص کنن

بنفشه تاریخ : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
با سلام، من گوشی j7 core دارم. خیلی وقتا خود به خود هنگ میکنه و خاموش میشه. تا حالا چهار بار بردمش تعمیر هر چهار بار گفتن چیزیش نیست فلش کردن دادن دستم ولی همچنان همون مشکل رو دارم. باتری گوشی هم باد نکرده. اکثرا موقع شارژ خاموش میشه. علتش چی میتونه باشه؟
ادمین

سلام دوست عزیز

هنگ کردن و خاموش شدن امکان داره بخاطر خرابی هارد گوشی هم باشه. شما حتما به مرکز تعمیرات موبایل ما مراجعه کنید کارشناسان ما کامل گوشی شما رو بررسی می کنند و شمکل رو عیب یابی میکنند و حل میکنند. شما می تونید برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.02691009091

جواد تاریخ : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
با سلام خدمت شما من یک گوشی هواوی y6 2دارم بعضی اوقات که ابنستا نگاه میکنم خاموش روشن های پشت سرهم داره ریست میکنم درست میشه وباز ابنستا میبینم دوباره خاموش روشن میشه لطفا کمکم کنید
ادمین

سلام دوست عزیز

احتمالا مشکل نرم افزاری هستش و تنها کاری که میشه کرد ریست فکتوری هستش اگر با ریست هم مشکل حل نشد بهتره که مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی رو فلش کنند. قبلش حتما از داده ها تون بکاپ تهیه کنید و جیمیل رو از روی  گوشی غیر فعال کنید. اگر در این مورد سوالی داشتید می تونید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید. 02691009091

ali تاریخ : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
باسلام طاعت عبادتون قبول . بنده گوشی lg xcam دارم تقریبا یک هفته است روشن نشده و این گوشی رو به شارژ وصل کردم خوده لوگو ال جی برای بنده نمایان شده است و و هر چقدر تلاش کردم نشد سه بار پشت سر هم همین نماد لوگو خوده گوشی برای من نمایش میدهد . ممنون میشم مشکل از کجاس؟
ادمین

سلام دوست عزیز

وقتی گوشی روی لوگو شرکت سازنده گیر میکنه قطعا مشکل از خرابی هارد شما هستش. شما می تونید با کارشناسان بخش تعمیرات موبایل ما از طریق شماره تماس 02691009091 تماس بگیرید تا شمارو از هزینه و مدت زمان تعویض و تحویل مطلع کنند.

King تاریخ : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام من وقتی گوشیم خریدم سوکت شارژ بزرک بود و با شارژر اصلی تکون می خورد گوشیم هم دوبار هم ضربه و آب خورده و الان زود شارژ خالی می کنه و قسمت بالا هم داغ میشه مشکل از باتری هارد یا مشکل سخت افزاری . ممکنه برای تعمیر اش اطلاعات گوشیم پاک بشه
ادمین

سلام

اگر گوشیتون شارژ خالی میکنه مشکل از باتری هستش.اگر گوش یهم آبخورده باید بیارید تا تعمیرات آبخوردگی انجام بشه. مشکلات سخت افزاری هستند. باید مراجعه کنید تا گوشی کامل بررسی بشه. اگر امکانش باشه از اطلاعاتتون کپی میگیریم تا پاک نشن

یاسی تاریخ : ۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام ببخشید من گوشیم هنگ میکنه وقتی بازنشانی میزنم درس میش بعد چن روز بازم هنگی میسه ضدبه ایم نخورده ولی ی بار هنگ کرد بعد اومدرو صفحه ای ک مدل گوشی نشون مید بعد چن دقیقه روشن شد جوری ک اگار خاموش روشن کردی بنطرتون مشکل از هارده
ادمین

سلام

بله مشکل از هارد گوشی هستش. حتما به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید

جواد تاریخ : ۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام ببخشید من یک دستگاه j2coreدارم که گاهی اوقات حتی برای تماس گرفتن هم هنگ میکنه آیا مشکل از هارد هست؟
ادمین

سلام

هنگ کردن گوشی گاهی اوقات ممکنه بخاطر ویرووسی شدن و یا پر شدن حافظه موبایلتون باشه. بهتره که به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی بررسی بشه و مشکل مشخص بشه

پیمان تاریخ : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر من گوشیa52دارم آپدیت نرم افزاری گوشی رو دانلود کردم و روی نصب خودکار زدم که بعداز اون دیگه گوشیم نه روشن میصه نه شارژ هیچ علامتی نداره، بنظر شما از هارد گوشیه یا بوردش؟ این مورد شامل گارانتی میشه؟
ادمین

سلام

امکانش هست که مشکل از آی سی باشه. اگر گارانتی داره حتما بهش مراجعه کنید

محمد تاریخ : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام ببخشید من گوشی گلکسی c5 دارم بعضی وقتا گوشی خود به خود خاموش میشه و دوباره روشن میشه باطری را هم ۶ ماه پیش عوض کردم وقتی خاموش میشه اول صفحه گوشی هنگ میکنه و سیاه میشه و بعد روی لگو روشن شدن میره و روشن میشه و بعد روشن شدن کاملا درست کار میکنه و نه هنگ میکنه مشکلش چیه؟
ادمین

سلام

خاموش شدن ناگهانی گوشی علتش خرابی هارد هستش. باید گوشی رو به مراکز تعمیرات موبایل ببرید تا بررسی سخت افزاری بشه

romina تاریخ : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام خسته نباشین.. گوشی من هیشکدوم از مشکلات بالا نداره ولی خود به خود موزیکای قدیمیش پاک میشه. موزیکا رو حافظه خوده گوشیه و مموری کارت نداره و حافظش هم پر نیست. بعضی مواقع هم توی کم و زیاد کردنه ولوم صدا کند کار میکنه .مدلش هم s8+
فاطی تاریخ : ۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام ادمین من گوشیم اول ریجستر شد بعد فلش کردم الان اصلن روشن نمیشه مشگلش چی
ادمین

سلام و وقت بخیر

دوست عزیز ریجستر شدن دستگاه ربطی به خاموش و روشن نشدن نداره

نفس بابای تاریخ : ۳۰ دی ۱۴۰۰
سلام من گوشیم یک شبانه رو فرمت شد بعد دادم تعمیر گاه فلش کردن بعد الان ارمش میاد ولی روشن نمیشه حتی شارج هم نمیکنع مشگلش هارده گوشیم هست؟؟؟
ناشنــاس تاریخ : ۳۰ دی ۱۴۰۰
سلام وقتتون بخیر من ی گوشی سونی اکسپریا زد یک دارم وقتی روشنش میکنم روی لوگوش هنگ میکنه در کل بالا نمیاد ... ب نظرتون فلش کنم درست میشه؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدین
ادمین

سلام و وقت بخیر

گوشی شما باید رامش تعویض بشه 

به کارشناس مراجعه کنید

علی محمدی تاریخ : ۲۴ دی ۱۴۰۰
سلام با تشکر از مطالب خوب شما من یک آی سی هارد از سایت ای سی اینفو خریدم کجا می تونم این آیسی رو تعویض کنم
ادمین

سلام با پشتیبانی سایت مربوطه تماس بگیرید

محمود تاریخ : ۳ دی ۱۴۰۰
سلام گوشیه من a۱۰s هستش بلوتوث و وای فای و نقطه اتصال روشن نمیشه مشکلش چی میتونه باشه ؟؟؟
ادمین

سلام

احتمالا مشکل نرم افزاری هستش. گوشی رو به تنظیمات کارخانه ببرید درست میشه

بهار تاریخ : ۳ دی ۱۴۰۰
باسلام.گوشی من سون پلاس هستش داشتم باهاش کارمیکردم که یکدفعه صفحه خودبه خودخط خطی شدوخاموش شددیگه روشن نشدفقط وقتی میزنمش به شارژعلامت باطریش میادبالاوروشن نمیشه بردمش تعمیرکاربازش کردگفت هاردش سوخته چون نمیشه به خیلی هااعتمادکردخواستم ببینم حرفشون درست هست یانه ممنون میشم اگه جواب بدین.
Amin_soleey تاریخ : ۲۰ آذر ۱۴۰۰
سلام ارض ادب.من گوشیم سالم سالم نه خاموش میشه نه شارژ زود خالی میکنه فقط تمام رنگ های تصاویر شکل وارونه پیدا کردن مثلا تمام برنانه ها سیاه سفید شدن تمام عکس ها سیاه سفید شدن ولی وقتی عکس ها رو تو یه گوشی دیگه منتقل میکنم سالم هستن مشگل چیه ممنون میشم راهنمایی کنید.با تشکر
ادمین

با سلام

دوست عزیزامکان فعال بودن گزینه Monochromacy وجود دارد. در منوی تنظیمات گوشی های اندرویدی و بخش Developer Options یک گزینه اختصاصی تحت عنوان Hardware Accelerate Rendering وجود دارد که اگر آپشن Monochromacy برای آن انتخاب شود، محتوای صفحه نمایش به طور کامل سیاه و سفید خواهد شد. در غیر این صورت اشکال نرم افزاری است و باید توسط متخصص فلش شود.

مرضیه ذبیحی تاریخ : ۱۱ آذر ۱۴۰۰
سلام گوشی من شارژ نمیشه وقتی خاموشه شارژ میشه دوسه بار هم خودبخود خاموش شده و شارژم کم شده علتش چیه؟ ممنون میشم جواب بدین
ادمین

باسلام

باتری دستگاه توسط متخصص اول چک و بعد در امکان لزوم تعویض شود.

سمانه تاریخ : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر من ی گوشی سامسونگ j5 prime دارم ک قبلا زیاد ریست میشد خود ب خود و یا وسط اهنگ یهو اهنگ قط میشد ی روز ۵۰ درصد شارژ داشت زدم ب شارژ کلا خاموش شد میاد روی ارم گوشی ولی بالا نمیاد و شارژم نمیشه اصلا مشکل از چیه؟ ممنونم
ادمین

با سلام

دوست عزیز علائم دستگاه شما خرابی هارد را نشان می دهد. در چنین شرایطی متخصص در مرحله اول دستگاه را فلش میکند ودر صورت پابرجا بودن مشکل هارد دستگاه را تعویض میکند. برای اطلاعات بیشتر لینک زیر را مطالعه فرمایید و برای دریافت خدماتی ایمن و سریع، با کارشناسان ما در مرکز تخصصی پارس ارتباط لوتوس تماس برقرار کنید.

تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱

هارد گوشی چیست؟

تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱

sam تاریخ : ۲۳ تیر ۱۴۰۰
سلام من یه ایفون سون دارم گذاشته بودمش توی شارژ که حین شارژ شدن دوبار برق رفت بعد که با گوشی خواستم کار کنم گوشی خود به خد خاموش روشن میشد بعد گوشی داغ کرد و روی لوگو موند از امروز دیگه کلا شارژ هم نمیشه سلامت باطریم 92 هستش مشکل از هارد هست؟
ادمین

با سلام

امکان ایراد نرم افزاری وجود دارد که در چنین شرایطی دستگاه توسط متخصص فلش میشود و در صورت پابرجا بودن مشکل، هارد دستگاه مورد بررسی قرار میگیرد.

ناشناس تاریخ : ۳ تیر ۱۴۰۰
سلام ببخشید من دکمه هارد میزنم صفحه قفل میشه ولی روشنه کلا خاموش نمیشه بعد نه شارژر نه هنذرفری هیجی بهش وصل نیس همش بالای صفحه مینویسه USB وصل شد جدا شد امروز پیام اومده که بعضی از فرآیند ها برای سیستم CPU بار اضافی ایجاد میکنن گفت دستگاه باید راه اندازی بشه من راه اندازی کردم ولی درست نشد اون علامت بالا صفحه کلا هسته دکمه هارد هم میزنم صفحه قفل ولی روشنه
ادمین
سلام دوست عزیز ضمن تشکر از انتخاب سایت ما ،لطفا بعد از تهیه بکاپ از اطلاعات خود ، دستگاه توسط متخصص فلش شود.
حسن تاریخ : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
سلام خوب هستین من گوشی سامسونگ سی ۷ پرو که وقتی که به اسپیکر یا ماشین وصل میکنم و یک موزیک میخوام پلی کن قبل موزیک یک صدایه نویز میده بعد پخش میکنه از چند تا برنامه استفاده کردم حل نشد فلش گردم حل نشد ادمین به نظر شما مشکل کجاست مدل گوشی سی ۷ پرو ۷۰۱۰ اندروید ۷ هنک گنک با تشکر
ادمین
با سلام امکان خرابی جک هندزفری وجود دارد. توسط متخصص چک شود.
joe تاریخ : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
سلام امکان داره ویروس یا بدافزار باعث سوختن هارد گوشی بشه ؟ samsung A500 2015
ادمین
باسلام هارد دستگاه معمولا در اثر ضربه و یا طول عمر دستگاه و استفاده نادرست از تلفن همراه دچار خرابی میشود.
محمد تاریخ : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
سلام من یه گوشی s8plusدارم روی لوگوی اول گیر میکرد بالا نمی اومد بردم بیرون برای تعمیر اول گفتن شاید از باتری و باتری خالی کرده بعدشم گوشی فلش زدن گوشی روشن میشه و کامل هنگ هیچکاری نمیشه باهاش کرد دوباره که فلش زدن برام انتن گوشی کلا پریده و حتی شماره سریال گوشیم بالا نمیاد ممنون میشم راهنمایی کنید؟ ایا لازم به تعویض هارده؟ بیس باند و هارد در سری S سامسونگ باهم هستن؟؟
ادمین
با سلام احتمال خرابی هارد وجود دارد. لطفا برای اطلاعات بیشتر و برخورداری از خدمات سریع ، با کارشناسان ما در مجموعه تخصصی پارس ارتباط لوتوس تماس بگیرید. تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱
پویا تاریخ : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
با عرض سلام و وقت بخیر من حدود 7 - 8 ساله گوشی galaxy grand 2 دارم تا حالا خرابی نداشته و نبردمش تعمیر اما الان 2 ماهی میشه هنگ شدید میکنه یا خود به خود ریست میشه یا پیامک هارو درست دریافت نمیکنه ، یعنی بعضی وقتا دریافت میشن بعضی وقتا دریافت نمیشن ، همینطور برای تماس بعضی وقتا نه صدای مخاطب میاد نه صدای من برای اون شخص میره! یک ماه پیش بردمش نشون دادم برام فلش کردن برای یک ماه درست و روون شد مشکل تماس و ..حل شد اما الان باز اونجوری شده! بنظر شما علت و منشا این خرابی چیه؟لطفا راهنماییم کنید و وقتی تو اون حالت هنگ میره بعد از ریست شدن دکمه پاور کار نمیکنه که صفحه رو خاموش کنم و به وای فای هم متصل نمیشه تو اون حالت! اما بعد گذر نیم ساعت که صفحش روشن میمونه اوکی میشه. لطفا راهنماییم کنید ممنون.
ادمین
با سلام امکان خرابی هارد وجود دارد. لطفا دستگاه توسط متخصص چک شود . برای دریافت خدمات سریع با کارشناسان ما در مجموعه تخصصی پارس ارتباط لوتوس تماس حاصل فرمایید. تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱
elii تاریخ : ۷ خرداد ۱۴۰۰
من گوشیم خیلی داغ میشه به قدری ک میزارمش پایین معمولی نیست داغ شدنش سامسونگ جی ۶هست بخاطر هاردشه؟؟؟
ادمین
باسلام امکانی خرابی هارد وجود دارد. لطفا دستگاه توسط متخصص چک شود. برای خدمات سریع با متخصصان ما در پارس ارتباط لوتوس ارتباط برقرار کنید. تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱
صالح حقیقی تاریخ : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام من پی ۸ دارم تو شارژ چند بار ریست شد بعد کلا دگ روشن نمیشه
ادمین
با سلام در مرحله اول دستگاه توسط متخصص فلش شود. در صورت پابرجا بودن مشکل ، برای تعویض هارد دستگاه اقدام نمایید.
ص تاریخ : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام گوشی من a20sهست بعضی وقتا خاموش میشه وبرناممتوقف شد پشت سرهم میاد بعضی وقتا اصلا نمیشه کارکردایتنقد علامت میادمشکلش چیه؟
ادمین
با سلام لطفا در مرحله اول از اطلاعات خود نسخه بکاپ تهیه کنید . سپس دستگاه را یکبار به تنظیمات کارخانه برگردانید و در صورت پابرجا بودن مشکل ، توسط متخصص فلش شود.
محمد تاریخ : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام، گوشیم شیائومی ردمی گو، امروز داشتم از کارت حافظه گوشی اطلاعاتی رو به فلش که از طریق او‌تی‌جی به گوشی وصل شده بود میریختم، بعد خواستم موزیک پلیر کنم که گوشی کپی کردن و متوقف کرد دیگه نوار پر نمیشد، منم کنسل زدم و فلش و ایجکت کردم، الان نه مموری رو میخونه نه خود حافظه گوشی و حتی بعضی از نرم افزارهام هم از کار افتادن، چی کار کنم...
ادمین
با سلام لطفا یکبار دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید.
عرفان تاریخ : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام من یه j2 2015 دارم از موقعی که رم گرفتم وقتی آهنگ و عکس هارو به رم انتقال میدم فایل های شخصی متوقف میشه و دیروز هم دوربین هاش از کار افتاد و با خامون روشن کردن درست شد احتمال داره که هارد گوشی خراب باشه؟؟ ممنون از شما
ادمین
با سلام لطفا دستگاه را یا به تنظیمات کارخانه برگردانید و یا توسط متخصص فلش کنید.
hamed تاریخ : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
با سلام. گوشی من سونی هست. امروز صبح دیدم که چراغ نوتیفیکیشن به رنگ نارنجی ثابت مانده ولی انگار گوشی خاموش بود یا هنگ کرده بود. بعد از اون برای اینکه دیدم گوشی کار نمیکنه دکمه های پاور+ولوم بالا+ ولوم پایین رو فشار دادم تا اون چراغ خاموش شد. از اون موقع کلا گوشی روشن نمیشه و حتی وقتی شارژر رو وصل میکنم هم به هیچ وجه چراغ شارژ یا علامتی نشون نمیده و گوشی شارژ نمیشه. ممکنه هارد سوخته باشه؟ کلا چه مواردی ممکن هست؟ ممنون
ادمین
با سلام امکان خرابی در آی سی هارد، تغذیه و آی سی شارژ وجود دارد. لطفا دستگاه را توسط متخصص چک کنید.
عماد زرگانی تاریخ : ۳۰ فروردین ۱۴۰۰
سلام من گوشی a20sدارم بعضی وقتا پابجی بازی میکنم گوشی یه دفعه بوق میزنه وخاموش میشه لطفا بگید که اشکال گوشی چیه
ادمین
با سلام ممکن است استفاده برنامه های سنگین دلیل بروز این مشکل باشد. لطفا یک بار دستگاه را توسط متخصص فلش کنید. برای اطلاعات بیشتر مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید. http://www.parsertebatco.com/post/127
سروش تاریخ : ۲۹ فروردین ۱۴۰۰
سلام من یک هانر4xدارم گوشی هنگ می کرد بردم گوشی را روت کردم دیدم باز هم هنگ میکنه دوباره از حالت روت در اوردم الان همیشه پیام حافظه پر است میاد گوشی هم ریست کردم باز هم بعد یک روز دوباره میزد حافظه پر است با اینکه هیچی نصب نکرده بودم. مشکل هارد است
ادمین
با سلام در مرحله اول دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید، اگر مشکل حل نشد دستگاه را توسط متخصص فلش کنید. در صورت حل نشدن مشکل ایراد سخت افزاری است و هارد باید تعویض شود.
محمد تاریخ : ۱۸ فروردین ۱۴۰۰
سلام من یک گوشی سامسونگ اس ۷ دارم این گوشی دو دفعه خاموش شد و روی لوگو سامسونگ گیر کرد بعد روشن شد بعد زدم به شارژ اون ال ای دی شارژ روشن بود با اینکه از برق جداش کرده بودم ولی دستگاه بالا نیومد یعنی ممکن هست از هارد گوشی باشه چون بردم نمایندگی سامسونگ گفتن از هاردش هست و ۴ و نیم میلیون هزینه داره با اینکه حتی دستگاه رو باز نکردن اگه هارد هست میشه لطف کنید بگید چقدر هزینه داره و اینکه اگه من دستگاه رو همینطوری بفروشم ممکنه بتونن به اطلاعات داخل گوشیم دسترسی داشته باشن ؟ تشکر
ادمین
با سلام بله امکان خرابی هارد هست . برای اطلاع از هزینه تعمیر با کارشناسان ما تماس بگیرید. 02691009091
امیر محمد تاریخ : ۴ فروردین ۱۴۰۰
سلام گوشی من چند روزی هست ب طور کند شده و یکم گیر میکنه و حتی بازی های سبک رو با لگ و هنگ اجرا میکنه ک قبلا بازی های سنگین راحت اجرا میکرد قبلا خیلی روون بود ریست فاکتوری هم کردم درست نشد ایا با فلش درست میشه حافضه ۶۴ گیگ داره و رمش هم 4 گیگ redmi8a میشه بگید مشکل از چی هست؟
ادمین
با سلام بله گوشی باید فلش بشه اگر مشکل حل نشد مشکل از هارد گوشی هستش
ابوالفضل تاریخ : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
باسلام به دوستان به کمک نیازدارم چراگوشی روتویه شارژمیشه استفاده کردولی ازشارژدرمیارم چرابعدیه ۱۰دقیقه یایه ربع خاموش میشه ولی شارژشم پره وقتی که دوباره روشن می کنم شارژش۲درصده لطفابهم کمک کنین هرچه سریع
ادمین
با سلام ممکنه مشکل از باتری باشه. باتری گوشی رو تعویض کنید اگر مشکل همچنان پابرجا بود ممکنه مشکل از آی سی شارژ یا مسیر شارژ باشه و گوشی کامل باید بررسی بشه تا مشکل اصلی معلوم و تعمیر بشه
پویان تاریخ : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
سلام من گوشی m20سامسونگ دارم شب هفتاد درصد شارژ داشت صبح که بیدار شدم دیدم گوشی روشن نمیشه بردم پیش تعمیر کار گفت یا از هارد گوشی هست یا از آی سی شارژ میخواستم بدونم که هر کدوم چقدر خرج دارن و احتمال کدوم خرابی بیشتره در ضمن تا الان که خریده بودم هنگ نکرده بود و هیچ اختلال و آسیبی ایجاد نشده بود حتی خاموش روشن هم نشد فقط ناگهان خاموش شد و دیگه روشن نشد؟
ادمین
با سلام بله تعمیر کار درست بهتون گفته. اگر مشکل از آی سی شارژ باشه نهایتا 400 تومن هزینه داره ولی اگر هارد باشه هزینش خیلی بیشتر میشه. برای اطلاع دقیق تر از هزینه ها با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند. 02691009091
امیر تاریخ : ۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام.گوشی پی هشت لایت دارم.مقدار حافظه رو 3گیگ نشون میده و میشه ازش استفاده کرد ولی مقدار حافظه اصلیش شونزده هستش. این یعنی هارد سوخته یا نیمسوز شده؟؟؟
ادمین
با سلام گوشیتون یکبار باید فلش بشه اگر بعد فلش همچنان حافظه همینقدر باقی مونده هارد نیمن سوز شده و باید تعویض بشه
امید تاریخ : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
سلام من یه گوشی شیاومی دارم یهویی خاموش شد دیگه روشن نشد اشکالش کجاس
ادمین
سلام دوست عزیز احتمالا مشکل از هارد گوشیه. برای اطلاعات بیشتر میتونید قسمت ثبت درخواست تعمیر گوشیتون رو ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند
نوید نیکی تاریخ : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
ببخشید من گوشی سامسونگ اس ۳ دارم که اندرویدش ۴.۳ بود هی قسمت پایینی گوشی داغ میکرد اما هیچ مکشلی مانند هنگی و... نداشت اومدم براش کاستوم رام زدم گفتم حتما مشکل داغ شدن درست بشه که نشد و همچنان داغ می‌کنه اما غیر از اون یه مشکل جدیدم داره یهو گیر میکنه گوشی(هنگ) بعد باید باتریو در بیارم بندازم تنظیمات کارخانه زدم اما حل نشد بنظر شما مشکل چیه؟؟؟ میشه گفت هر ۱۵ دقیقه یکبار این مشکل پیش میاد
kasrta تاریخ : ۳۰ دی ۱۳۹۹
سلام قیمت هارد SM-T531 تبلت چقدر هست ؟ Tab4 . خیلی جاها میگن نیست ولیکن اگر باشه چقدر هست؟؟؟ بنظرتون با 600 700 گیر میاد ؟
ادمین
سلام دوست عزیز لطفا برای اطلاع قیمت ها با مجموعه تماس بگیرید.02691009091
علی تاریخ : ۱۷ دی ۱۳۹۹
سلام من هیچکدوم از این مشکلات رو ندارم مشکلم اینه که گوشی رو حالت فست شارژ نمیره یا بعد از چند دقیقه میره و وقتی شارژر رو وصل میکنم گوشی ری استارت میشه و یا گاهی ری استارت میشه دیگه روشن نمیشه و هیچ علائم حیاتی دیگه نداره تا چند روز بعد شارژر نیزنم روشن میشه هرجا بردم گفتن هاردش مشکل داره اما خودم حس میکنم مشکل از جای دیگه ای باشه نظر شما چیه
ادمین
سلام دوست عزیز چندتا مورد رو اول بررسی کنید. اول یه شارژر دیگه رو تست کنید که از سلامت سیم شارژر مطمئن بشید. بعد از سلامت باتری موبایل مطمئن بشید. اگر باتری هم سالم باشه مشکل از سوکت شارژ و مداره شارژ هست که باید به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا متخصصین ما مشکل و براتون حل کنند.
سینا فرامرزیان تاریخ : ۱۱ آذر ۱۳۹۹
سلام من یه گوشی هواوی پی 6 دارم که توی بعضی از بازی ها،یه کم لگ می زنه و اینکه 1 یا 2 بار تا حالا خود به خود ریستارت شده.آندروید گوشی آپدیت شده. آیا ممکنه آندروید درست آپدیت نشده باشه؟ آیا ممکنه با دانگرید کردن آندروید گوشی مشکل حل بشه؟ آیا ممکنه هارد مشکل داشته باشه؟ گوشی تک سیم هست با 8 گیگ حافظه و 2گیگ ر. آندروید پیشفرض گوشی،آندروید 4.2 بوده که به آندروید 4.4.2 (رسمی) آپدیت شده.چیپست گوشی hisilicon k3v3e هست.لطفا خواهش می کنم راهنمایی کنید
ادمین
با سلام قطعا خیلی از بازی های ساخته شده اندروید نیاز به کانفیگ سخت افزاری قوی در گوشی دارد که باید حتما به آن توجه کنید . در صورتیکه گوشی تون در حین بازی هنگ و داغ و ریست می کنه به این معنیه که CPU گوشی تون کم میاره و جواب نداده .