ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

نشانه سوختن ال سی دی گوشی | صفحه گوشی سیاه شده ولی زنگ میخوره

نشانه سوختن ال سی دی گوشی چیست؟ Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-11-17 12:09:30. نشانه سوختن ال سی دی گوشی می تواند مختلف باشد، شما با توجه به این نشانه ها می توانید تشخیص دهید که آیا زمان این رسیده است که اقدام به تعویض تاچ و ال سی دی موبایل خود کنید یا خیر! در ادامه این مقاله از تعمیرات موبایل با ما همراه باشید تا نشانه سوختن ال سی دی گوشی و دلایل آن را به شما بگوییم. نشانه سوختن ال سی دی گوشی می تواند مختلف باشد، شما با توجه به این نشانه ها می توانید تشخیص دهید که آیا زمان این رسیده است که اقدام به تعویض تاچ و ال سی دی موبایل خود کنید یا خیر! در ادامه این مقاله از تعمیرات موبایل با ما همراه باشید تا نشانه سوختن ال سی دی گوشی و دلایل آن را به شما بگوییم. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
نشانه سوختن ال سی دی گوشی چیست؟
نشانه سوختن ال سی دی گوشی
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۱۹ مهر ۱۴۰۲

نشانه سوختن ال سی دی گوشی می تواند مختلف باشد، شما با توجه به این نشانه ها می توانید تشخیص دهید که آیا زمان این رسیده است که اقدام به تعویض تاچ و ال سی دی موبایل خود کنید یا خیر! در ادامه این مقاله از خدمات تعمیرات موبایل با ما همراه باشید تا نشانه سوختن ال سی دی گوشی و دلایل آن را به شما بگوییم.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02691009091 با کارشناسان مجموعه پارس ارتباط در تماس باشید. همینطور می توانید با مراجعه به صفحه تعمیرات موبایل به صورت آنلاین گوشی خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

مطالبی که قرار است بخوانید:

 

علت سوختن ال سی دی گوشی

علائم سوختن ال سی دی گوشی از آن جایی که ال سی دی گوشی حساس ترین قسمت تلفن همراه است، مراقبت از آن امری بسیار حساس و مهم است. اصلی ترین دلیلی که موجب سوختن ال سی دی گوشی می‌شود وارد شدن فشار و نیروی خارجی به گوشی است. به این صورت که افتادن گوشی از ارتفاع در اکثر مواقع موجب شکستن ال سی دی می‌شود.

یکی دیگر از دلایلی که می تواند منجر به خرابی ال سی دی شود، آب خوردگی و خیس شدن صفحه نمایش خواهد بود. درست است که بعضی از گوشی ها از ویژگی ضد آب برخوردار هستند؛ اما این به آن معنا نیست که شما می‌توانید کاملا گوشی را در آب قرار دهید.

گاهی اوقات ال سی دی گوشی به طور خود به خود می سوزد و هیچ دلیل قانع کننده ای برای آن وجود نخواهد داشت. تعدادی از گوشی ها با گذر زمان با مشکلاتی از قبیل خرابی ال سی دی و … مواجه می شوند.

 

چرا صفحه گوشی سیاه شده ولی زنگ میخوره ؟

این مشکل ممکن است بخاطر شکستن ال سی دی موبایل باشد که بالا تر به آن اشاره کردیم. دلیل صفحه گوشی سیاه شده ولی زنگ میخوره این است که ال سی دی بر اثر ضربه کاملا از بین رفته و شما تصویر ندارید اما گوشی روشن است. در این شرایط بهتر است که به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید و اقدام به تعویض تاچ و ال سی دی موبایل خود کنید.

 

نشانه سوختن ال سی دی گوشی چیست؟

کار نکردن تاچ گوشی

 یکی از اصلی ترین نشانه های خرابی ال سی دی گوشی های موبایل، کار نکردن تاچ گوشی و یا بروز اختلال و تاخیر در عملکرد تاچ گوشی است. برای اطمینان پیدا کردن از اینکه این مشکل واقعا سخت افزاری است؛ توصیه می‌کنیم یک بار گوشی خود را هارد ریست یا حتی فکتوری ریست کنید. اگر مشکل همچنان وجود داشت؛ پس باید هرچه زودتر به تعویض تاچ ال سی دی موبایل خود بپردازید.

 

روشن نشدن صفحه نمایش گوشی موبایل

یکی دیگر از نشانه های خرابی ال سی دی موبایل روشن نشدن صفحه نمایش است. البته دقت داشته باشید که همیشه روشن نشدن صفحه نمایش گوشی دلیل محکمی برای خراب شدن تاچ ال سی دی نمی باشد و در برخی شرایط می‌تواند ناشی از بروز اختلال در عملکرد قطعات برد و مدارهای آن، مدار پاور و شارژ، باتری و ... هم باشد. از طرفی دیگر هم روشن نشدن صفحه نمایش ممکن است به دلیل سوختن ال سی دی هم باشد. پس باید گوشی خود را به مراکز تعمیرات تخصصی موبایل ببرید تا کارشناسان مشکل اصلی ان را تشخیص دهند. 

 

سیاه شدن قسمتی از صفحه نمایش موبایل

یکی دیگر از نشانه های خرابی ال سی دی موبایل می توان به سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش موبایل اشاره کرد. سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش نشان از سوختن قسمتی از ال سی دی موبایل است. پس در این مواقع باید اقدام به تعویض تاچ و ال سی دی موبایل خود کنید. 

 

سو سو زدن یا پرش صفحه نمایش

از دیگر نشانه های خرابی ال سی دی گوشی، می‌توان به سو سو زدن صفحه نمایش اشاره کرد. سو سو زدن صفحه نمایش ممکن است در عملکرد و استفاده شما از گوشی اختلالی ایجاد نکند اما یکی از اصلی ترین نشانه های خراب شدن ال سی دی گوشی می باشد. دقت داشته باشید هنگامی که صفحه نمایش سوسو میزند، ممکن است ال سی دی به طور کامل بسوزد. پس سریعا به سراغ یک تعمیرکار گوشی در مراکز تعمیرات موبایل بروید.

 

ترک خوردن صفحه نمایش

در صورتی که ترک ایجاد شده روی نمایش گر مربوط به گلس نیست و نمایش گر خود گوشی ترک خورده است در عمل کرد آن مشکل ایجاد می شود و بسته به شدت آن به تعمیر یا تعویض قطعه نیاز خواهد بود.

 

به وجود آمدن هاله و یا خطوط رنگی بر روی صفحه نمایش گوشی

متاسفانه این مشکل هم در گوشی های شرکت سامسونگ خیلی رایج است. به دلیل وجود این مشکل روی صفحه نمایش گوشی هاله های رنگی عجیب یا خطوط رنگی ایجاد می‌شود که متاسفانه به هیچ عنوان قابل از بین بردن نیستند! تنها راه حلی که در این شرایط برای از بین بردن هاله یا خطوط رنگی نام برده شده پیش رویتان قرار می‌گیرد مربوط به تعویض کامل تاچ ال سی دی گوشی می‌شود.

 

بنفش شدن صفحه گوشی بر اثر ضربه

علائم سوختن ال سی دی گوشی دلیل بنفش شدن صفحه گوشی، به دلیل آسیب دیدگی پیکسل های صفحه از داخل است. این مشکل فقط در اثر ضربه یا فشار بیش از حد به صفحه گوشی اتفاق می‌افتد و به هیچ عنوان بدون آسیب دیدگی فیزیکی دچار این مشکل نمی‌شود.

 

 نشانه سوختن ال سی دی گوشی چیست؟

 

عواملی که باعث خرابی ال سی دی موبایل می شوند

ضربه و فشار شدید به گوشی

 ضربه و فشار اصلی ترین عامل و دلیل خرابی ال سی دی گوشی های موبایل است. تقریبا در 80 درصد مواقعی که ال سی دی گوشی افراد خراب می‌شود، دلیل آن با ضربه یا فشاری که به دستگاه وارد شده ارتباط دارد. دقت کنید که منظور از فشار، نیروی فشاری خارجی است. در این بین افتادن گوشی از دست کاربران نقش بسیار پر رنگی نیز دارد و در خیلی از مواقع دیده شده که این موضوع منجر به خراب شدن ال سی دی و تاچ اسمارتفون ها می‌شود.

 

آبخوردگی و خیس شدن گوشی موبایل

آب خوردگی و نفوذ مایعات به داخل گوشی هم یکی از اصلی ترین عواملی است که در خراب شدن ال سی دی یا دیگر قطعات گوشی نقش دارد.  برای جلوگیری از بروز این مشکل در گوشی خود هیچوقت با دست خیس از آن استفاده نکنید و دستگاه را در تماس با مایعات قرار ندهید.

 

اب رفتن زیر ال سی دی گوشی و اقدامات بعد آن

اب رفتن زیر ال سی دی گوشی و آبخوردگی یکی از دلایل اصلی سوختن ال سی دی گوشی است. بهتر است بعد از اب رفتن زیر ال سی دی گوشی مراحل زیر را طی کنید تا گوشی آسیب جدی ای نبیند.

 

بلافاصله گوشی را از آب خارج کنید

در لحظه اول ممکن است فکر کنیم که دیگر دیر شده و ارزش ندارد که برای نجات گوشی عجله کنیم. با این حال هر ثانیه مهم است و اگر خوش‌شانس باشید، می‌توانید گوشی خود را نجات دهید.

گوشی خود را خاموش کنید

در بیشتر مواقع وقتی گوشی شما در آب میفتد، به‌طور خودکار خاموش می‌شود. اگر اینطور نشد، برای جلوگیری از خیس شدن ال سی دی گوشی در خاموش کردن یا برداشتن باتری آن تردید نکنید. این کار از اتصال کوتاه داخلی دستگاه محافظت می‌کند.

سیم کارت، کارت حافظه و سایر لوازم جانبی را خارج کنید

تمام درپوش‌ها و دوشاخه‌هایی که شکاف‌های گوشی را می‌پوشانند، بردارید. گوشی خود را با پارچه میکروفیبر یا حوله تمیز خشک کنید. توصیه می‌کنیم از دستمال کاغذی استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است شکاف‌های گوشی را مسدود کند.

گوشی را در کیسه وکیوم قرار دهید

با این کار می‌توانید آب نفوذ کرده در شکاف‌ها و مناطقی که دسترسی به آن دشوار است را خارج کنید. گوشی را در کیسه پلاستیکی قرار دهید و هوا را بیرون بکشید و خلاء ایجاد کنید. خلاء ایجادشده به رفع مشکل آب رفتن زیر ال سی دی گوشی شما کمک می‌کند.

گوشی خود را در کاسه برنج یا ماده جاذب دیگری بگذارید

شما با خشک کردن گوشی با دستمال، به داخل گوشی دسترسی پیدا نمی‌کنید و برای حل مشکل به ماده‌ای برای جذب رطوبت نیاز دارید. برای مثل برنج خام. گوشی و تمام قطعات آن را در کاسه برنج بگذارید و اجازه دهید حدود ۲ روز در آنجا بماند. می‌توانید از مواد جایگزین دیگری که آب را جذب می‌کنند، مانند کیسه‌های خاک گربه یا سیلیکاژل که معمولاً در غذاهای خشک، ویتامین‌ها یا جعبه‌های کفش جدید یافت می‌شوند، استفاده کنید.

گوشی را فورا روشن نکنید!

توصیه می‌کنیم حداقل ۲ روز به گوشی خود فرصت دهید تا خشک شود. بهتر است آن را فورا روشن نکنید؛ زیرا اگر قطره‌ای آب داخل آن باقی بماند، تمام تلاش شما بی‌فایده خواهد بود. با این حال تا یک هفته به گوشی توجه داشته باشید؛ چراکه گاهی برخی ویژگی‌ها مانند گذشته کار نمی‌کنند.

 حتما به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی بررسی و عملیات مربوط به ابخوردگی انجام شود.

 

اب رفتن زیر ال سی دی گوشی و اقدامات بعد آن

 

خرابی خود به خودی گوشی با گذر زمان

علائم سوختن ال سی دی گوشی سامسونگ در خیلی از مواقع هم دیده شده که واقعا دلیل و عامل مشخصی برای خرابی ال سی دی گوشی ها وجود ندارد و این قطعه به طور خودکار در گوشی می‌سوزد یا دچار اختلال عملکرد می‌شود. در اینگونه مواقع اگر گوشی شما گارانتی داشته باشد می‌توانید با مراجعه به نمایندگی های رسمی شرکت ارائه دهنده سرویس گارانتی خود، گوشی را بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای تعمیر کنید.

 

سیاه شدن ال سی دی گوشی بر اثر مشکلات بوردی

احتمال سیاه شدن صفحه نمایش گوشی بر اثر مشکلات بوردی بسیار کمتر از مورد فوق است. اولین نشانه این است که پس از ضربه، بورد گوشی نیز خاموش باشد. البته توجه داشته باشید این نشانه خیلی قابل اعتماد نیست وامکان دارد در این شرایط نیز با تعویض ال سی دی مشکل حل شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم گوشی توسط کارشناسان تعمیرات موبایل بررسی شود.

 

عواملی که باعث خرابی ال سی دی موبایل می شوند

 

راه حل هایی برای جلوگیری از خرابی ال سی دی موبایل

علائم سوختن ال سی دی گوشی سامسونگ برای جلوگیری از خراب شدن ال سی دی گوشی و جلوگیری از ضربه و فشار باید از آن مراقبت کنید. برای مراقبت کردن از ال سی دی گوشی روش های مختلف و کارسازی وجود دارند. برخی از اصلی ترین روش هایی که می‌توانند در جلوگیری از خرابی ال سی دی گوشی های موبایل تاثیرگذار باشند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • استفاده از گلس محافظ ال سی دی
  • استفاده از گارد محافظ گوشی
  • دقت در مراقبت از گوشی
  • عدم استفاده از گوشی با دست خیس
  • استفاده از کاور و قاب مناسب

 

اهمیت شیشه ال سی دی گوشی

سوختن ال سی دی راهی جز تعویض آن باقی نمی‌گذارد. روزانه شمار زیادی از کاربران برای تعویض این قطعه گوشی به تعمیرگاه‌ها مراجعه می‌کنند. آسیب دیدن و سوختن تاچ و ال سی دی گوشی دلایل مختلفی دارد. اما پیش از پرداختن به این دلایل، بهتر است ابتدا با اجزای مختلف نمایشگر گوشی موبایل آشنا شوید. نمایشگر گوشی موبایل از 4 قسمت اصلی تشکیل شده است:

  • نخستین بخش همان گلس یا شیشه ال سی دی است که روی نمایشگر گوشی نصب شده است.
  • فریم ال سی دی قطعه دیگری است که در صفحه نمایش گوشی دیده می‌شود. این فریم نقش قاب را در گوشی بازی می‌کند و اجزای نمایشگر را درکنار هم قرار می‌دهد.
  • قطعه سوم تاچ است که اگر ضربه بخورد یا دچار آب‌خوردگی شود، با لمس کردن نمایشگر عکس‌العملی دیده نمی‌شود. در این حالت، باید تاچ آسیب‌دیده را تعمیر یا تعویض کنید.
  • ال سی دی بخش دیگری از نمایشگر گوشی را تشکیل می‌دهد که متن، عکس‌ها و تمام محتوا را به ما نشان می‌دهد. با آسیب دیدن این بخش یا بروز مشکل در آن، باید به سرعت اقدام به تعمیر آن کنید.

 

 برای ثبت سفارش تعویض ال سی دی و تاچ موبایل خود در نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل کافیست با شماره زیر تماس بگیرید:

 ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱

و یا به صورت آنلاین سفارش خودتان را ثبت کنید و در اولین فرصت همکاران به درخواست شما رسیدگی میکنند. پارس ارتباط نمایندگی تعمیرات موبایل و فروشگاه انواع قطعات مختلف گوشی موبایل اعم از خرید آی سی صدا ، آی سی pf ،آی سی تغذیه ، آی سی هارد b309 و ... می باشد.  پارس ارتباط لوتوس برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل می باشد.

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
ارین روبن ۱۰ تاریخ : ۱ بهمن ۱۴۰۲
سلام گوشی من جی هفت پرایم هست وقتی گوشی رو شروع به استفاده میکنم چند دقیقه اول پایین صفحه سایه ی سفید و خط خط دار میفته کمی که کار میکنه یا خودم اون نقطه رو گرم میکنم از بین میره علت چیست؟ بیزحمت کامل توضیح میدهید ممنون
ادمین

سلام دوست عزیز

احتمال مشکل از ال سی دی گوشی هست

محمد امین تاریخ : ۲۳ دی ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر من چند روز پیش بدون اینکه گوشیم ضربه ای ببینه یک لکه ی سبز رنگ کوچیک رو کنار گوشیم دیدم بنظرتون مشکل از کجاست؟
سارا تاریخ : ۲۴ آذر ۱۴۰۲
درود.خسته نباشید.چند مدت پیش مسافرت بودیم گوشیم رو که روشن کردم حاشیه دوربین خطوط سبزی اومده بود.رفتیم خونه درست شد.الان هروقت که مسافرت میرم دوباره اون خطوط سبز تو حاشیه دوربین میاد و همینجوری خودش رو ادامه میده تا به انتهای گوشی می رسه،اوایل نازک بود اما الان خیلی کلفت تر شده.مشکل از ال سی دی عه؟
ادمین

سلام دوست عزیز

بله مشکل از ال سی دی هستش و باید حضوری مراجعه کنید تا گوشی بررسی و تعمیر بشه

پارسا تاریخ : ۷ مهر ۱۴۰۲
سلام من گوشیم پوکو ایکس۳ پرو هست وسط کار کردن یهو صفحش سفید شد ضربه ای هم ندیده خاموش روشن میشه ولی فقط یک صفحه سفید میاره
ادمین

سلام دوست عزیز

به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی بررسی بشه. احتمالش هست مشکل از ال سی دی باشه

امیدشیشه کری تاریخ : ۶ مرداد ۱۴۰۲
با سلام تاچ و ال سی دی گوشی سوخته ولی در خاموش روشن شدن ویبره گوشی کارمی‌کند اعلان خاموش روشن را صوتی اعلام میکند.صدای هشدار پیامک هم میآید آیا برد گوشیم سالم است
ادمین

سلام

بله فقط مشکل تاچ و ال سی دی هست که با تعویض مشکل حل میشه

_ تاریخ : ۱ مرداد ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید گوشی من S21 ultra هست و از دستم افتاد زمین و حتی گلسش نشکسته و LCDش هم شکستگی و خش نداره ولی یه دایره کوچیک، کوچیکتر از عدس شامل نقاط سبز و قرمز و ابی(بیشتر سبز) گوشه پایین سمت راست ایجاد شده که محل ضربه هست، تاچش هم توی هیچ نقطه ای مشکلی نداره، امروز که روز دوم بعد ضربه هست نگاه کردم دیدم چند تا خط کوچیک بنفش هم کنار محل ضربه بوجود اومده ولی کلا اون سبز و قرمز و ابیا بزرگتر نشدن، بنطرتون بیشتر میشه؟ میشه راهنماییم کنید که چیکار باید بکنم؟ چون صفحه این مدل گوشی پیکسل های جداگانه داره امکانش هست این اسیب پخش نشه و بتونم بدون تعویض LCD ازش استفاده کنم؟
ادمین

سلام

مشکل از ال سی دی هست و بخاطر اون ضربه اینجوری شده. مراقب باشید ضربه دیگه ای بهش وارد نشه. میتونید ازش استفاده کنید

فلور تاریخ : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
سلام.خسته نباشید من گوشیم آیفون ۶ اس هستش افتاده بود توی آب تقریبا ۱ ساعت توی آب مونده بود و به گوشی چند بار ضربه محکمی خورده بود ال سی دیش سوخته اگر ببرم درست کنن امکان درست شدن گوشی هست؟
NIRVANA تاریخ : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
سلام من گوشیم از دستم افتاد و ضربه دید و صفحه اش سیاه شد دکمه پاور هم چندبار نگه داشتم ولی صفحه اصلا روشن نشد و فقط صدای ویبره روشن و خاموش شدن گوشی یا ویبره پیام ها میاد روی صفحه گوشیم اصلا ترکی هم نیفتاده و اونقدراهم ضربه بدی نخورد... یعنی ال سی دیش سوخته باید عوض بشه؟ راه دیگه ای نداره برای تعمیر؟
فروزان تاریخ : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
مررررسی از سایت خوبتون.گوشی من هیچ جوره روشن نمیشد حتی خاموش هم نمیشد.کلا صفحه سیاه بود.داخل کامنت ها جواب یکی از ادمین هاتون رو خوندم و انجام دادم.درست شد.خیر ببینید.ممنووووون
ادمین

سلام دوست عزیز

خوشحالیم که مشکلتون حل شد

پارسا حضرتی تاریخ : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
من یه گوشی شیائومی پوکو ام تری دارم اولین بار بود که گذاشتم شارژ گوشی کامل خالی بشه(کار مهمی پیش اومده بود نیاز داشتنش) اومدم خونه زدم تو شارژ علامت شارژ اومد پنجاه درصد که شد از شارژ درآوردم و خواستم که گوشیو روشن کنم دیدم نمیشه کلی راه حل انجام دادم مثل نگه داشتن همزمان ولوم پایین و پاور به مدت چند ثانیه و.... چند ساعتی میشه که این اتفاق افتاده من این گوشیو دو سالی میشه که دارم میخواستم ببینم راه حلش چیه
ادمین

سلام

باید حضوری تشریف بیارید تا گوشی یکبار فلش بشه. اگر مشکل گوشی با فلش حل نشه باید از نظر سخت افزاری بررسی و عیب یابی شه

دینا تاریخ : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
سلام دوروزی میشه که ایپدم گوشه اس سیاه کمرنگ شده ولی خوب کار میکنه و مثل قبلنه ال سی دیش خرابه ایا؟ایپد ایر ۲ هستش و اینکه چند وقت پیش ضدعفونی کننده ی زیادی بهش زدم بخاطر اونه؟
ادمین

سلام

بله بخاطر ضد عفونی کننده است که ال سی دی خراب شده. اگر مشکل در عملکردش ندارید نیازی نیس برای تعمیر یا تعویض اقدام کنید

علی تاریخ : ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
من یک گوشی شیائومی redmi note 10 دارم که درحال فیلم دیدن یک دفعه صفحه سیاه شد ولی تاچ گوشی کار میکرد مشکلش چیه
دانیال تاریخ : ۲۹ دی ۱۴۰۱
سلام خسته نباشی من گوشی a20s دارم وقتی داشتم بازی میکردم مشکلی نداشت ولی وقتی امدم از بازی بیرون و زدم توشارژ بعد یک ساعت دیدم روشن نمیشه
ادمین

سلام

دکمه پاور و ولوم بالا و پایین رو 15 ثانیه نگهدارید تا گوشی مجدد ریست بشه.

حبیب بخشی تاریخ : ۲۱ دی ۱۴۰۱
سلام گوشی من تاچش نه گیر داره نه مشکلی منتها در روز چندبار اتفاق میفته بین تاچ کردن یه خطایی سفید میاد میره حالا موقع بازی چندبار بیشتر خودشو نشون میده حتی 1بارم شد اون نوار کنترل کشیدم پائین یه خط پررنگ چند سانتی اومد باز رفت خواستم بدونم مشکلی چیه؟گوشی گارانتی داره اما گفتم اول از یه فرد متخصص بپرسم برم یانه
ادمین

سلام دوست عزیز

اگر گارانتی داره حتما به نمایندگی مراجعه کنید ممکنه مشکل از ال سی دی گوشی و یا فلت ال سی دی باشه

طاها تاریخ : ۲۶ آذر ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید ، من تبلتم ۲ سال پیش ال سیدیش ضربه خورد صحفه سیاه شد سوخت فکر کنم و من الان ی فایل mp3 یا همون اهنگ‌میخوام از تبلتم چیکار باید کنم؟ ال سی دی بخرم یا با هزینه کمتری میشه درستش کرد
ادمین

سلام دوست عزیز

بله به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا بتونن اطلاعات لازمتون رو از تبلت خارج کنند

علی تاریخ : ۲۸ آبان ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم: من تبلتم مدل Samsung galaxy tab A6 Android 5.1.1 lollipop هستش. حدود ۳ ماه میشد که تبلتم رو روت کردم (با نصب کاستوم رام) بعد ۳ ماه یعنی دیروز یه برنامه نصب کردم از گوگل پلی برنامه تغییر IP (ربات پیازی) ۲ روز استفاده کردم. بعد دو روز رفتم تو برنامه و اتصال رو زدم که صفحه تبلت کلا خاموش شد. روشنش کردم و هنگام روشن شدن یه جورایی انکار صفحه باگ میخورد مثل صفحه تلویزیون قدیما خط خطی میشد و دوباره خود به خود خاموش میشد. چندبار خاموش روشن کردم و همین اتفاق افتاد تا اینکه کلا خاموش شد و الان نه شارژ میشه و نه روشن میشه و نه به حالت ریکاوری میره! لطفا کمکم کنید.
ادمین

سلام

لطفا با شماره 02691009091 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما رو راهنمایی کنند

سعید تاریخ : ۲۱ آبان ۱۴۰۱
سلام من یه گوشی قدیمی دارم نوکیا 5 که این صفحه اش راه راه رنگی میافته، ولی دائمی نیست و با تغییر صفحه نمایش زیاد و کم میشه و گاهی محو میشه ، چون گوشی دم دستی هست خواستم ببینم اگه صفحه اش رو تعویض نکنم ، ممکنه کلا بسوزه یا همین برام کار میکنه
ادمین

سلام

نمیشه تضمین کرد که خراب نشه و دیگه صفحه کار نکنه.ولی اگر مشکلی تو عملکرد کلیش نداره میتونید استفاده کنید

Arman تاریخ : ۹ آبان ۱۴۰۱
با سلام من گوشیم هیچ ضربه ای نخورده ولی یهو سیاه شد صفحه(مدلش samsung a30) حتی خاموش و روشن شدن شو نشون نمیده به نظرتون مشکلش چیه؟
ادمین

سلام

اگر گوشی کار میکنه مشکل از ال سی دی هستش. باید حضوری مراجعه کنید تا بررسی بشه نیاز به تعویض تاچ و ال سی دی هست یا نه

محمد تاریخ : ۱۳ مهر ۱۴۰۱
سلام من گوشیم مدل j3pro هستش و داشتم باهاش کار می‌کردم که یهو خاموش شد نمیدونم شارژش تموم شد یانه و الان هرکاری میکنم روشن نمیشه و تو شارژ هم هست با گوشی دیگه زنگ زدم به گوشیم بوق می‌خرد ولی از گوشی صدا نمی‌آمد اگر میشه یه راهنمایی کنید؟؟
ادمین

سلام

گوشیتون تو مرحله اول فلش بشه اگر مشکل حل نشد باید بررسی سخت افزاری بشه ببینیم مشکل اصلی چیه. باید حضوری مراجعه کنید

هانیه تاریخ : ۲۵ شهریور ۱۴۰۱
سلام ی خط های کمرنگ رنگی روی صفحه گوشیمه نشونه چین؟
ادمین

سلام

آسیب دیدگی ال سی دی گوشی

Omid تاریخ : ۱۵ تیر ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر بنده امروز داشتم با گوشی در اینترنت میچرخیدم ؛ که یک لحظه انگار گوشیم هنگ کرد و یک خط سفید مایل به صورتی کم رنگ تقریبا ، به صورت عمودی در کنار ( سمت راست ) صفحه نمایش ایجاد شد این در حالی رخ داد که من گوشی در دستم بود و آسیبی ندیده بود اما دیشب از فاصله ی تقربیا ۲۵ سانتی متری گوشی از دستم روی سرامیک افتاد و اون لحظه هیچ مشکلی نداشت یعنی اون خط سفید ممکنه که به همین دلیل باشه؟ به هر حال من گوشی رو یک بار ریستارد کردم و حتی هنگامی که لوگو سامسونگ به نمایش گذاشته شد این خط سفید ظاهر شد مدل گوشی samsung a51 یعنی اینکه ال سی دی گوشی آسیب دیده؟ و اینکه اگر ال سی دی آسیب دیده باشد و من تعویضش کنم ممکنه مشکلی دوباره ایجاد کند؟ و یا اینکه قطعه ال سی دی فیک باشد؟ و به چه کسی اعتماد کنم ؟
ادمین

سلام

بله مشکل از ال سی دی گوشی هستش و باید تعویض بشه. اگر ال سی دی تعویض بشه دیگه این مشکل پیش نمیاد ولی باید مراقب باشید که گوشی مجدد اسیب نبینه. برای اطلاعات بیشتر میتونید با شماره 02691009091 تماس بگیرید تا متخصصین ما شمارا بیشتر راهنمایی کنند.

علیرضا تاریخ : ۷ تیر ۱۴۰۱
سلام گوشی سامسونگ j5 پرو موقع باز کردنش ال سی دی ترک خورد و تصویر. صفحه کلا سفید شده و موقع روشن و خاموش کردن دکمه پاور صفحه سفید رنگه مشکلش چیه ممنون میشم توضیح بدین
ادمین

سلاام

باید ال سی دی گوشی تعویض شه

acera تاریخ : ۸ خرداد ۱۴۰۱
وقتتون بخیر. گوشی مدل A7 2016، هنگامی که روشن است و صفحه قفل، کلید پاور رو که میزنم تا قفل صفحه باز شه، صفحه گاهی روشن نمیشه یا روشن و خاموش میشه ( گوشی خاموش نمیشه، خود صفحه روشن و خاموش میشه) و بعد از چند بار فشار دادن دکمه پاور بالاخره موفق به باز کردن قفل صفحه میشم. آیا مشکل از LCD است یا خود دکمه پاور؟ از پاسخگوییتون ممنونم.
ادمین

سلام

احتمالا مشکل خرابی دکمه پاور گوشی تون هستش. حضوری به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا متخصصین ما گوشیتون رو بررسی و تعمیر کنند

امیررضا تاریخ : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام من گوشیمa70 هست ال سی دی شکسته اطلاعات می خواهم باید چه کنم
ادمین

سلام دوست عزیز

لطف کنید با شماره 02691009091 تماس بگیرید تا همکاران ما هزینه رو اعلام کنند

Nadia تاریخ : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
باسلام .صفحه گوشی من تو قسمتهای تاریک مثل عکس مشکی میرم دونه های رنگی خیلی ریز دیدم که اگه نور زیاد باشه مشخص میشه .میترسم بعد یه مدت بیشتر بشه .اما گوشیم سالمه سالمه و تاچش کارمیکنه .فیط رنگدونه های ریز یه قسمت ظاهر شده.لطفا راهنمایی کنید
ادمین

سلام دوست عزیز

فک نکنم مشکل خیلی جدی ای باشه. اما بهتره که حضوری مراجعه کنید تا همکاران ما گوشیتون رو کامل بررسی کنند.

عباس تاریخ : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
سلام گوشی من سامسونگ g7proهست از دستم افتاده روشن نمیشه ولی پیام میاد ولی صفحه مشکی هست عکس گرفته میشه ولی صفحه خاموش هست یکی زنگ میزنه صفحه خاموش هست چیکار کنم
ادمین

سلام

ال سی دی موبایل شکسته و باید تعویض بشه

رضاالماسی تاریخ : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
سلام گوشی من a20sهستش به یک شی چسبید ویواش دراوردمش السیدی یک میلیمتر از بدنه گوشی جدا شد الان لمس گوشی کار میکنه یعنی کسي زنگ میزنه میتونم جواب بدم وتماسو قطع کنم لمس گوشی کار میکنه اما صفحه نمایش کاملا بالا نمیاره میشه بگید مشکلش چیه
ادمین

سلام

خرابی ال سی دی. باید تعویضش کنید

رضاالماسی تاریخ : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
خرابی گوشی
یاسمن تاریخ : ۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام من گوشیم ضربه ای هیچی نخورده ویتیپ خاموش میکنم میزنم سارژ چیزای سفیدی مشون میده و موقعه که قفله دکمش میزنم روشن شه ی ثانیه با تاخیر میا بنظرتون مشکلش چیه
ادمین

سلام

باید به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی رو سخت افزاری بررسی کنند

Mohsen تاریخ : ۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام من گوشیم صفحه نمایش اصلا کار نمیکنه دکمه ها کار میکنند ولی تاچ نه میشه بگید مشکل چیه
ادمین

سلام

تاچ گوشی مشکل داره و باید تعویض شه.

میلاد تاریخ : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام من یه گوشی a3 2016دارم که نه از دستم افتاد نه چیزی فقط چند باری الکل زدم به صفحه الان صفحه به شدت تارک شده و فقط باید برق و روشنایی خاموش باشه اونم به زود دیده میشه و تاچ و ایناش تو اون حالت کار می‌کنه صفحه به شدت کم دوره و رنگ صفحه مایل به بنفشه انگار. به نظر شما از فلت می‌تونه باشه یا السی دی باید عوض شده کلا
ادمین

سلام

الکل زدن به گوشی باعث خرابی ال سی دی موبایل میشه. ال سی دی گوشی به مشکل برخورده باید بررسی سخت افزاری بشه

متین تاریخ : ۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام من گوشیم redmi note 10 هست گارد و گلس داشته از تو جیبم افتاد و ماشین از روش رد شد ولی فقط گلس خرد شد و به بدنه و صفحه خود گوشی هیچ آسیبی نرسید ولی صفحه کاملا سیاه شده ولی زنگ می خوره و لمسش کار می کنه درست میشه؟و اگه درست شه هنگی نمیشه چون من بازی های سنگین انجام میدم؟
ادمین

سلام و وقت بخیر

دوست عزیز دستگاه شما باید ال سی دی براش بندازید. ولی باید قبل از ال سی دی تمامی دستگاه بدرستی توسط تعمیر کار چک شود.

.... تاریخ : ۲۵ دی ۱۴۰۰
سلام گوشی من a71 هستش چند روز پیش یه ضربه کوچیک بهش وارد شد ، از امروز وقتی دارم با گوشی کار میکنم روی صفحه گوشی یه هاله ی سبز روشن ( مثل زمانی که محافظ چشم رو روشن میکنیم) میوفته، ممکن هست مشکل از ال سی دی باشه؟
ادمین

سلام بله امکان داره فلت بالای ال سی دی شما اسیب دیده باشه. به یک تعمیر کار مراجعه کنید

عسل تاریخ : ۱۲ دی ۱۴۰۰
مدل گوشی A10sهست. گوشی را با گرفتم دکمه ولوم و دکمه پاور خاموش و روشن کردم صفحه روشن شد یک سری از برنامه های گوشی را پاک کردم الان دیگه مشکلی نداشته اسن چند ساعت یعنی ال سی دی مشکلی نداره؟
عسل تاریخ : ۱۲ دی ۱۴۰۰
سلام من گوشیم را به شارژ زدم قبل زدن کاملا سالم بود وقتی که شارژ بود روشنش کردم صفحه اش روشن شد ولی بعدش دیگه صفحه گوشی روشن نشد ولی وقتی تماس می گیم با موبایل صدا داره صداش مشکلی نداره یعنی ال سی دیش سوخته؟
ادمین

سلام و وقت بخیر

احتمالش هست که مربوط به ال سی دی دستگاتون باشه یا دستگاهتون هنگ کرده باشه

مدل گوشیتون چی هست؟
علی تاریخ : ۲۲ آذر ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر من مدل گوشیم pocox3pro هست2ماه هست که نو خریدمش یه نقطه کوچکی سفید وسط صحفه ش دراومده چکار کنم
ادمین

با سلام

در صورت بروز مشکل بیشتر ال سی دی دستگاه توسط متخصص چک شود.

فاطی تاریخ : ۷ آذر ۱۴۰۰
وقت بخیر مدل گوشی من سامسونگ a5 2016 هستش ال سی دیش سوخت عوض کردم حالا از روزی که عوضش کردم در حد یک یا دو دقیقه که باهاش کار میکنم صفحه کاملا سیاه میشه باید دکمه پاور رو دوبار بزنم که همون فرایند خاموش و روشن شدن صفحه انجام شه یعنی مثلاً حین دیدن یه کلیپ صفحه سیاه میشه اما صدا ها میاد و تاچش کامل کار می‌کنه مگر اینکه دکمه پاور بزنم روز اول که گوشی رو آوردم از تعمیر این مشکل رو نداشت اما از روز دوم که بردم درب پشتش رو برام نصب کنن اینطور شده
ادمین

باسلام

دوست عزیز امکان خرابی فلت ال سی دی وجود دارد. لطفا به تعمیرگاهی ک تعویض ال سی دی را انجام داده است مراجعه کنید.

شمیم تاریخ : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
سلام وقتتون بخیر اگر پیامم رو میبینید ممنون میشم لطفا راهنمایی کنید من گوشیم روشن نمیشه و صفحش خاموشه سعی کردم روشن کنم اما هی شروع کرد به داغ شدن گذاشتمش روبروی باد خداروشکر الان داغ نیست .فقط دلیل یهویی روشن نشدنش رو نمیدونم . احتمال داره سوخته باشه؟؟؟ یا ال سی دی سوخته باشه؟؟؟ یا مشکل از باتری ؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید
ادمین

با سلام

دوست عزیز امکان ایراد نرم افزاری وجود دارد که در اینصورت دستگاه با یکبار فلش شدن توسط متخصص به حالت اولیه برمیگردد و در غیر این صورت ایراد دستگاه سخت افزاری است و دستگاه باید توسط متخصص چک شود.

علی وثیقی تاریخ : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
سلام ببخشید میخواستم ببینم شوک دادن به گوشی باعث سوختگی ال سی دی میشود؟خیلی ممنون میشم پاسخ بدید
ادمین

با سلام

دوست عزیز، شوک به باتری دستگاه به ال سی دی ارتباطی ندارد.

آیدا تاریخ : ۲۲ تیر ۱۴۰۰
سلام گوشی بالا میاد و کاملا کارکرد طبیعی. تماسا دریافت میشه زنگ میخوره صدای اسکرین شات میاد و ... اما ال سی دی به طور کامل خاموش. مشکل چیه؟
ادمین

با سلام

ال سی دی دستگاه دچار مشکل است. لطفا دستگاه توسط متخصص چک شود.

آماد تاریخ : ۱۶ تیر ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر....پسرم روی تبلیت خوابیده و بهش فشار وارد شده...اواین مشکلش این بود که صفحه روشن نشد و بعد از چند ساعتی که به شارژ وصل کردم روشن شد ..نور صفحش کاملا تاریک شده و نور صفحه خیلی کم خاموش روشن میشه...راه حل چیه؟.
ادمین

با سلام

امکان خرابی ال سی دی وجود دارد.لطفابرای اطلاعات بیشتر مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید.

حل مشکل بک لایت گوشی سامسونگ

نیلوفر تاریخ : ۱۲ تیر ۱۴۰۰
سلام امروز رفتم که گوشی ام را چک کنم ، دیدم که روشن نمیشه ، دکمه های پاور و ولوم رو گرفتم عکس همون صفحه که مارک گوشی رو زده آورد ، که مال من آ سی اس هستد وقتی دکمه پاور و با ولوم بالا مبگیری صفحه سفيد میشه مشکل چیست‌؟
ادمین

با سلام

دستگاه شما علائم خرابی هارد را دارد. لطفا توسط متخصص چک شود.

آیدا خسروی تاریخ : ۵ تیر ۱۴۰۰
سلام من امروز گوشیم محکم به زمین برخورد کرد حالا زنگ میخوره اما صفحش سیاه شده مشکل از کجاس؟
ادمین
با سلام باتوجه به اینکه دستگاه شما ضربه خورده است، امکان خرابی ال سی دی وجود دارد. دستگاه باید توسط متخصص چک شود. برای اطلاعات بیشتر مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید و برای دریافت سریع ترین خدمات با متخصصین ما در مجموعه پارس ارتباط لوتوس تماس برقرار کنید. تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱ http://www.parsertebatco.com/post/126
حسین تاریخ : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
سلام من گوشی از دستم خیلی آروم افتاد گوشیم a11 هست گوشی کار می کنه همه چیش درسته فقط وسط گوشی یک خط سفید ولی معلوم نیست وقتی می رم تو برنامه های که صفحه سیاه هست یهو معلوم می شه ولی همه چیش کار می کنه الان یه ۵ ماه شده چی کار کنم
ادمین
با سلام ال سی دی دستگاه آسیب دیده است. لطفا برای استعلام هزینه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱
عاطفه تاریخ : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
سلام، گوشی a12سامسونگ یهویی و بدون هیچ ضربه و مشکلی یهویی صفحه کلا سیاه شده خط و نوری نیس اصلا روی صفحه فقط کامل مشکیه ، گوشی زنگ میخوره و میشه صدای کم و زیاد شدن ولوم گوشی میاد اما صفحه روشن نمیشه، بنظرتون مشکلش چیه؟چیکار کنم
ادمین
باسلام امکان خرابی ال سی دی وجود دارد.لطفا توسط متخصص چک شود. برای استعلام هزینه با کارشناسان ما در مجموعه پارس ارتباط لوتوس تماس حاصل فرمایید.تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱
FATIMA تاریخ : ۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام خدا قوت گوشیم ۱۵درصد شد زدمش شارژ. بعد از گذشت تقریبا ۱۰دقیقه اومدم سراغش و دکمه ی پاور رو زدم ولی دیدم گوشی اصلا روشن نمیشه. با اثر انگشت بازش کردم صدای باز شدن قفلش که همیشه میومد اومد ولی لمس و نور صفحه اصلا کار نمیکردن و وجود نداشتن. باهاشم که تماس گرفتیم صدا میداد ولی لمس و نورش کار نمیکردن. مشکل چیه؟
ادمین
باسلام متاسفانه تا جیمیل قبلی خارج نشود شما نمیتوانید دسترسی داشته باشید.برای حل مشکل دستگاه توسط متخصص حذف قفل frp شود.
ahmadi تاریخ : ۸ خرداد ۱۴۰۰
سلام گوشی منa51هست ودیروزافتادتو آب حالا چنددقیقه توآب بود دقیق نمیدونم ولی بعد برداشتن از آب هول شدم ودکمه پاوررو نگهداشتم تاخاموش بشه صفحه روشن شد ولی بلافاصله خطهای رنگی توصفحه پیداشد وبعد کلا صفحه سیاه شد چون پلمپ بود امکان برداشتن باتری نبودالان روشن نمیشه میشه راهنماییم کنید.درست میشه یعنی؟؟
ادمین
با سلام دستگاه توسط متخصص سرویس آب خوردگی شود. برای اطلاعات بیشتر مقاله را در لینک مطالعه فرمایید. http://www.parsertebatco.com/post/22
علی تاریخ : ۷ خرداد ۱۴۰۰
سلام من گوشی چند وقت پیش اسیب دید وصفحه اش خراب شد اما کار می کرد اما چند وقتی هستش هنگ زیاد می کنه و خود صفحه کار میکنه امشب هم صفحه اش روشن نمیشه اما شارز میشه وروشنه اما صفحه سیاهه مکل از کجاست؟
ادمین
با سلام امکان خرابی lcd وجود دارد. لطفا دستگاه توسط متخصص چک شود. برای خدمات سریع با متخصصان ما در پارس ارتباط لوتوس ارتباط برقرار کنید. تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱
عباس تاریخ : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام من عباس هستم گوشی من شیائومی هستش من یه چند وقتی هست میرم توی بازی بعد گوشیم حالت شطرنجی میشه و از بازی می‌ره بیرون میخواستم بدونم مشکل از ال سی دی هستش ؟ و میشه بهم بگید مشکل ا
ادمین
با سلام لطفا یکبار دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید.
kimia تاریخ : ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید من پایین گوشیم ی خط روشن سفید افتاده دلیلش سوختگیه ال سی دیه؟
ادمین
با سلام لطفا مقاله را مطالعه فرمایید. http://www.parsertebatco.com/post/66
مهدی تاریخ : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
سلام حدود ۴ ساعت قبل گوشی من افتاد روی زمین ،ولی ب نحوی نبود که با صفحه نمایش ب زمین بخوره یا گلسش،خراب شه ،الان رفتم روشنش کنم،گوشی روشنه ولی صفحه تاریکه،و هیچ چیزی نمایش نمیده،میخواستم بدونم چیکار کنم؟!
ادمین
با سلام احتمالا بخاطر ضربه ال سی دی خراب شده و باید تعویض بشه.
Aref تاریخ : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام من به گوشیم ضربه وارد شده ولی خطی نیوفتاده . اگه مشکلی پیش اومده باشه در لحظه مشخص میشه یا بعد یک مدت؟
ادمین
با سلام خیر اگر مشکلی بود همون موقع خودشو نشون میداد
حسین تاریخ : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام وقتتون بخیر من گوشیم هفته دوم ال سیدیش شکست بردم تعمیر گفتن اگر جواب نداد ممکنه هردوش باهم عوض بشه بعد گفتن تاچ و ال سی دی باید باهم عوض کنی بعد مجبور شدم عوض کردم بعد از ی دو سه روز فهمیدم 3 سانت نواری شکل سمت چپ گوشیم رنگش نارنجیه الان همین رنگه تاچش کار میکنه رنگش فقط یکم نارنجیه بعد بردم گفت مشکلی نیست ایراد نداره الان بعد از گذشت 6 ماه یکم بیشتر شده ولی امروز یکم دقت کردم دیدم سمت راستمم داره همین اتفاق میفته به نظرتون باید تعویض کنم
ادمین
سلام دوست عزیز مشکل از فلت ال سی دی گوشی هستش. باید فلت ال سی دی عوض بشه
Fati تاریخ : ۱۳ دی ۱۳۹۹
سلام من گوشیم a9 2019 هست و به صورت افقی خط های رنگی روی صفحه افتاده البته قبلش می پرید ولی به یه سایتی مراجعه کردم روشنایی صفحه رو بالا بردم و پریدن صفحه از بین رفت حالا خط های افقی رنگی داره که باگرم شدن صفحه کمتر میشه صفحه به حالت قبل بر میگرده ولی دوباره اونجوری میشه میشه کمکم کنید یه کاری کنم این خط های رنگیم بره؟؟؟
ادمین
باسلام وقت بخیر مشکل احتمال خیلی زیاد از فلت السیدی هستش ضمن اینکه شما میتوانید گوشی خود را در سایت ما ثبت تعمیری فرمایید تا کارشناسان ما در اسراع وقت باشما تماص حاصل فرمایند