ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

تعمير ال سي دي آيفون

تعمير ال سي دي آيفون Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-11-02 11:25:30. تعویض و تعمير ال سي دي آيفون هنگامی ضروری است که ایراد وارد شده به صفحه نمایش گوشی شدید بوده باشد و تنها راه باقی مانده جهت بازیابی کیفیت دستگاه، همان تعویض ال سی دی آیفون باشد. عموما ال سی دی ها شامل درجه های کیفی مختلفی هستند. با کیفیت ترین مدل ال سی دی آیفون ها، ال سی دی اورجینال و فابریک کارخانه است که مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط آن را با ضمانت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. تعویض و تعمير ال سي دي آيفون هنگامی ضروری است که ایراد وارد شده به صفحه نمایش گوشی شدید بوده باشد و تنها راه باقی مانده جهت بازیابی کیفیت دستگاه، همان تعویض ال سی دی آیفون باشد. عموما ال سی دی ها شامل درجه های کیفی مختلفی هستند. با کیفیت ترین مدل ال سی دی آیفون ها، ال سی دی اورجینال و فابریک کارخانه است که مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط آن را با ضمانت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
تعمير ال سي دي آيفون
تعمير ال سي دي آيفون
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

تعویض و تعمير ال سي دي آيفون هنگامی ضروری است که ایراد وارد شده به  صفحه نمایش گوشی شدید بوده باشد و تنها راه باقی مانده جهت بازیابی کیفیت دستگاه، همان تعویض ال سی دی آیفون باشد. 

عموما ال سی دی ها شامل درجه های کیفی مختلفی هستند. با کیفیت ترین مدل ال سی دی آیفون ها، ال سی دی اورجینال و فابریک کارخانه است که مرکز خدمات تعمیرات موبایل پارس ارتباط آن را با ضمانت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02691009091 با کارشناسان مجموعه پارس ارتباط در تماس باشید. همینطور می توانید با مراجعه به صفحه تعمیرات موبایل به صورت آنلاین گوشی خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

تعویض گلس شکسته آیفون

دستگاه OCA لمینت چگونه تکه های شکسته ال سی دی شما را به هم متصل کرده و آن را مثل روز اول می کند؟! شاید برای شما هم جالب باشد بدانید، دستگاه لمینت OCA چطور میتواند تکه های ال سی دی شکسته شما را به هم بچسباند و گوشی شما را درست مثل روز اول به شما تحویل دهد؟

تعویض گلس شکسته در گوشی های آیفون و سامسونگ امکان پذیر است. به شرطی که تعمیر ال سی دی گلس شکسته شما انجام می پذیرد که که گلس بر روی ال سی دی (شیشه بیرونی) شکسته باشد، تصویر داشته باشید و تاچ نیز کار بکند.

هزینه تعویض گلس شکسته موبایل به مراتب از تعویض آن کمتر می باشد و مزیت دیگر تعمیر ال سی دی موبایل این است که ال سی دی اورجینال گوشی خودتان تعمیر شده و از کیفیت آن کاسته نمی شود. تعویض گلس ال سی دی ایفون  با مجهزترین دستگاه های موجود در دنیا (دستگاه لمیسنت) و چسب OCA انجام می شود و پس از تعمیر ال سی دی به کیفیت اولیه خود باز می گردد.

 

تعویض گلس شکسته آیفون

 

تفاوت تعویض گلس و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون

معمولا تعمیر ال سی دی آیفون در دو حالت مختلف انجام می‌شود. حالت اول مربوط به زمانی است که مجموعه تاچ و ال سی دی آیفون به طور کامل در گوشی تعویض شوند. در این پروسه تاچ و ال سی دی فعلی و معیوب دستگاه به صورت کامل از آن جدا شده و یک پنل تاچ و ال سی دی جدید جایگزین آن می‌شود. مهمترین نکته‌ای که در این روش تعمیر باید به آن دقت داشته باشید مربوط به اورجینال و اصل بودن تاچ و ال سی دی جدیدی است که در گوشی نصب خواهد شد. 

اما حالت دوم تعمیر ال سی دی آیفون مربوط به زمانی می‌شود که لزومی مبنی بر تعویض کردن پنل تاچ و LCD آیفون وجود نداشته باشد و صرفا بتوان با تعویض شیشه یا همان گلس پرس شده بر روی صفحه نمایش مشکل را رفع کرد.

در این روش تعمیر ابتدا پنل تاچ ال سی دی گوشی اپل از آن جدا می‌شود و سپس گلس یا همان لایه شیشه‌ای محافظی که شرکت سازنده روی ال سی دی دستگاه پرس کرده و دچار مشکل شده با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات خاص از روی آن برداشته می‌شود و یک گلس جدید روی ال سی دی آیفون پرس خواهد شد. سپس همان مجموعه تاچ و ال سی دی اورجینال و فابریک آیفون با گلس جدید در گوشی نصب می‌شوند.

 

تعمیر نکردن گلس شکسته آیفون باعث چه آسیب هایی می شود؟

اگر آیفونی که گلس شکسته دارد را تعمیر نکنید و هفته ها با آن سر کنید گوشی شما برای صدمات بعدی آسیب پذیرتر می شود. به علاوه صفحه نمایش شکسته آیفون بدین معناست که دیگر گوشی شما در برابر آب مقاوم نیست و هر لحظه ممکن است آب یا دیگر مایعات به داخل آن نفوذ کند. اگر آب یا مقادیر زیادی بخار آب از طریق شکستگی ها به داخل صفحه نمایش آیفون شما نفوذ کند احتمال این که گوشی شما اتصال کوتاه کند وجود دارد که در این صورت دیگر امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت.

 

تعمیر نکردن گلس شکسته آیفون باعث چه آسیب هایی می شود؟

مشکلات تعویض LCD آیفون

برخی از کاربران بعد از تعویض صفحه نمایش شکسته خود با یک صفحه نمایش جدید مشکلات ارور های ال سی دی آیفون که بعد از تعویض را تجربه می‌کنند که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

 

پیام Non-Genuine Screen

پیام Non-Genuine Screen را زمانی دریافت می‌کنید که صفحه نمایش خود را با یک صفحه نمایش غیر اورجینال تعویض کرده‌اید و بعد از روشن شدن آیفون برای اولین بار آیفون تشخیص می‌دهد که صفحه نمایش اصلی روی آن نصب نیست و این پیام را به شما نمایش می‌دهد.

اما داستان این جاست که هیچ یک از صفحه نمایش‌های آیفون برای تعویض موجود در بازار اورجینال و اصلی نیستند و اگر هم قطعه اورجینالی را پیدا کنید این قطعه یا از گوشی دیگری باز شده‌است و یا قطعه تعمیری است.

اپل خود قطعات تعمیری دستگاه‌هایش را به افراد دیگر ارائه نمی‌دهد و از منتشر شدن آن‌ها نیز به شدت جلوگیری می‌کند و با هر کسی که این قطعات به صورت غیر قانونی تهیه کند و از آن برای تعمیرات استفاده کند و یا آن را به فروش برساند شدیداً برخورد خواهد کرد و دلیل این کار اختصاص امر تعمیر دستگاه‌ها توسط خودش است.

به همین دلیل زمانی که قصد تعویض ال سی دی آیفون خود را دارید با ۳ مدل صفحه نمایش برای آیفون خود مواجه می‌شوید:

ال سی دی اورجینال تعمیری یا باز شده

ال سی دی‌های با کیفیت تولید کارخانه‌های تولید تجهیزات الکترونیکی که به ۳rd Party یاnon OEM ها معروف‌اند

ال سی دی فیک و تقلبی

 

پیام Non-Genuine Screen تأثیری در کارکرد و ویژگی‌های آیفون شما نخواهد داشت و لازم نیست تا نگران دیدن این پیام باشید، این پیام صرفاً برای اطلاع شما از اصلی بودن یا نبودن قطعه استفاده شده برای تعمیر است.

البته اگر از ال سی دی‌های فیک و بی کیفیت برای تعمیر استفاده کرده باشید به مشکلات دیگری بر خواهید خورد، اما ال سی دی‌های ۳rd Party تمام ویژگی‌های صفحه نمایش اورجینال را دارد، اما تنها به این دلیل که توسط اپل ساخته نشده است بعد از نصب آن با پیام Non-Genuine Screen مواجه خواهید شد.

 

از کار افتادن تاچ آیفون

این مشکل مربوط به ایراد در نصب صفحه نمایش است. اگر بعد از تعویض صفحه نمایش آیفون‌تان تاچ آن از کار افتاد به احتمال زیاد تاچ صفحه نمایش آسیب دیده است و توانایی ارسال اطلاعات را گوشی را ندارد.

البته ممکن است تا یکی از کابل‌های اتصال صفحه نمایش به درستی در موقعیت خود قرار نگرفته باشد و تاچ ال سی دی قطع باشد که برای رفع آن باید تا ال سی دی دوباره باز شود و اتصالات بررسی شوند.

به همین دلیل بهتر است تا بعد از تعویض صفحه نمایش آیفون قبل از نصب ال سی دی در موقعیت خود آیفون را روشن کنید تا از درست کار کردن آن اطمینان برقرار کنید و سپس آن را در محل خود نصب کنید.

 

هزینه تعمیر ال سی دی آیفون چقدر است؟

هزینه تعمیر ال سی دی شکسته آیفون ارتباط مستقیمی با مدل آیفون و همینطور حالتی که قرار است تعمیر ال سی دی انجام بگیرد، دارد. طبیعتا هرچقدر مدل آیفون شما جدیدتر باشد، تاچ ال سی دی آن بزرگ تر و با کیفیت تر خواهد بود و در نتیجه تعویض ال سی دی ایفون و هزینه تعویض آن هم افزایش پیدا می‌کند.

همچنین اگر شکستگی ال سی دی گوشی به گونه‌ای باشد که نیاز به تعویض تاچ و ال سی دی موبایل داشته باشد، باز هم هزینه تعمیر افزایش می‌یابد چون تاچ و ال سی دی آیفون ها یکی از گران قیمت ترین قطعات بکار رفته در آن ها محسوب می‌شود.

اما اگر بتوان تعمیر ال سی دی شکسته ایفون  با تعویض گلس ال سی دی موبایل انجام داد، هزینه نهایی به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. بنابراین اگر خوش شانس باشید و بتوانید تعمیر ال سی دی آیفون را با تعویض گلس ال سی دی آیفون تکمیل کنید، هزینه تعمیرات را به طرز محسوسی کاهش می‌دهید.

 

نکات مهم در تعویض گلس شکسته آیفون

همانطور که قبلا هم گفتیم اگر روی صفحه نمایش گوشی آیفون شما شکستگی هایی ایجاد شده باشد اما تاچ و ال سی دی آن بدون مشکل کار کنند می‌توان مشکل ایجاد شده را با تعویض گلس برطرف کرد. اما در این بین نکاتی وجود دارند که باید به آن توجه شود.

پیش از هر کاری مراقب باشید که برخی از تعمیرکاران سودجو سرتان کلاه نگذارند. در خیلی از مواقع دیده شده زمانی که می‌توان تعمیر ال سی دی ایفون را با تعویض گلس انجام داد، تعمیرکار مدعی می‌شود که تاچ و ال سی دی موبایل مشتری باید تعویض گردد و عملا هزینه تعویض کامل تاچ ال سی دی و نصب یک پنل اورجینال را از وی دریافت می‌کند، در حالی که مشکل را با هزینه ناچیز و تعویض گلس شکسته رفع کرده است.

 

استفاده از قطعات اورجینال در تعمیر ال سی دی گوشی اپل

یکی از امتیازات شایان ذکر در واحد تعمیر ال سی دی آیفون، استفاده از قطعات اورجینال در پروسه ی تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی آیفون است. LCD iphone اورجینال که اصطلاحا به آن ها ال سی دی OEM هم گفته می‌شود در واقع ال سی دی های کامل اصل گوشی هستند که توسط شرکت سازنده یعنی اپل تولید شده‌اند.

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل می باشد.

پانوشت: برای خرید انواع آی سی، هارد b309 ( آی سی هارد b309) به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید.

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
شما اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کنید