ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

تعمیرات موبایل شیائومی در کرج

تعمیرات موبایل شیائومی در کرج Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-08-18 12:03:43. شرکت شیائومی یک شرکت الکترونیکی چینی است که گوشی هایی هوشمند، برنامه های تلفن همراه، لپ تاپ و غیره را تولید میکند. این شرکت در طی یک بازه زمانی کوتاه محبوبیت بسیار زیادی را در بین مردم به دست آورده است و هم اکنون هم در بخش تعمیرات گوشی شیائومی حرف اول را می زند. شرکت شیائومی امروزه به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موبایل هوشمند در کل دنیا تبدیل شده است. دستگاه های تولید شده به واسطه این شرکت دارای مشخصات بالایی می باشند و قیمت های خوبی نیز دارند. شرکت شیائومی یک شرکت الکترونیکی چینی است که گوشی هایی هوشمند، برنامه های تلفن همراه، لپ تاپ و غیره را تولید میکند. این شرکت در طی یک بازه زمانی کوتاه محبوبیت بسیار زیادی را در بین مردم به دست آورده است و هم اکنون هم در بخش تعمیرات گوشی شیائومی حرف اول را می زند. شرکت شیائومی امروزه به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موبایل هوشمند در کل دنیا تبدیل شده است. دستگاه های تولید شده به واسطه این شرکت دارای مشخصات بالایی می باشند و قیمت های خوبی نیز دارند. 4.5

تعمیرات گوشی شیائومی

اگر از موبایل شیائومی استفاده می‌کنید و به دنبال مرکز معتبری می‌گردید تا خدمات عیب‌یابی و تعمیر موبایل شیائومی را به شما ارائه دهد، ما به شما نمایندگی تعمیر موبایل شیائومی پارس ارتباط لوتوس را معرفی می‌کنیم. این مرکز تعمیرات موبایل، از قطعات اصل و اورجینال برای تعمیر استفاده می کند. هزینه تعمیر موبایل شیائومی و هر برند دیگری، تابعی از میزان و شدت خرابی قطعات و بخش های نرم افزارهای این دستگاه است. یعنی هرچقدر که شدت خرابی بیشتر باشد، هزینه ی تعمیرات موبایل هم بیشتر می شود. مثلا اگر برد یا ال سی دی نیاز به تعویض داشته باشند، باید مبلغی بابت تعویض قطعه پرداخت کنید که بخش اصلی آن، هزینه قطعه جدید است.

راهنمای ثبت درخواست

برای ثبت درخواست و اطلاع از نرخ تعمیرات موبایل 1401 شما میتوانید در کادر رو به رو با وارد کردن مدل گوشی و علل خرابی درخواست خود را ثبت نموده تا در اسرع وقت همکاران ما درخواست شما را بررسی نمایند.

پس از بررسی مشکل گوشی شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و مشکل دقیق گوشی و هزینه تعمیر را به شما اعلام میکنند. سپس پیک مرکز تعمیرات موبایل به صورت رایگان به آدرس شما مراجعه میکنند و گوشی شما را تحویل می گیرند. پس از تعمیر موبایل مجدد پیک گوشی را درب منزل شما تحویل می دهند. شرکت پارس ارتباط در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل اندروید و ios در برندهای مختلف می باشد..

برای استعلام قیمت تعمیرات اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی و دیگر برندهای معتبر موبایل، می توانید با وارد کردن برند، مدل و مشکل گوشی خود در همین قسمت اقدام کنید. پس از واردکردن شماره همراه و کلیک روی دکمه ثبت و استعلام قیمت تعمیرات، منتظر تماس کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن باشید.

لطفا تلفن همراه روشن و معتبری را وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند با شما تماس بگیرند.
ثبت گوشی loading
گوشی شما با موفقیت ثبت شد. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
icon

1. تکمیل و ارسال فرم درخواست تعمیرات موبایل یا تبلت

icon

2. تماس کارشناسان شرکت با شما جهت هماهنگی های لازم

icon

3. ارسال پیک اختصاصی شرکت به محل و دریافت دستگاه از شما

icon

4. تعمیر دستگاه شما در کمترین زمان و تحویل مجدد آن توسط پیک شرکت

تعمیرات موبایل شیائومی در کرج
تعمیرات گوشی شیائومی
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

شرکت شیائومی یک شرکت الکترونیکی چینی است که گوشی هایی هوشمند، برنامه های تلفن همراه، لپ تاپ و غیره را تولید میکند. این شرکت در طی یک بازه زمانی کوتاه محبوبیت بسیار زیادی را در بین مردم به دست آورده است و هم اکنون هم در بخش تعمیرات گوشی شیائومی حرف اول را می زند.  شرکت شیائومی امروزه به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موبایل هوشمند در کل دنیا تبدیل شده است. دستگاه های تولید شده به واسطه این شرکت دارای مشخصات بالایی می باشند و قیمت های خوبی نیز دارند.

تعمیرات گوشی شیائومی در تهران از تخصصی ترین خدماتی است که در نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل شیائومی ارائه می شود. متخصصین در واحد تعمیرات موبایل ، تعمیرات گوشی شیائومی را با بهره مندی از مهارت ها و به روز ترین ترفند های تعمیراتی ارائه می دهند. بهره مندی از تجهیزات و امکانات پیشرفته در این واحد از تعمیرات موبایل باعث شده تا فرآیند تعمیرات انواع گوشی های موبایل شیائومی در این مجموعه امکان پذیر می باشد. همینطور دسترسی این مجموعه به انواع ابزار و قطعات نیز باعث شده تا تعویض قطعات آسیب دیده ی انواع موبایل های شیائومی در این مرکز امکان پذیر می باشد.

در واحد تعمیر گوشی شیائومی از قطعات اورجینال استفاده می شود و مشخصات اصلی تمامی قطعات مورد استفاده برای مشتریان قابل تضمین می باشد. تمامی دستگاه ها بعد از اعمال فرآیند تعمیرات موبایل در این واحد برای مشتریان تست شده و در صورت کارکرد درست تحویل داده می شوند.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02691009091 با کارشناسان مجموعه پارس ارتباط در تماس باشید. همینطور می توانید با مراجعه به صفحه تعمیرات موبایل به صورت آنلاین گوشی خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

مطالبی که قرار است در این مقاله بخوانید:

 

 

تعمیرات گوشی شیائومی

 

تعمیرات شیائومی در کرج

مشکلات نرم افزاری از رایج ترین مشکلات در انواع مختلف گوشی ها از جمله گوشی های شیائومی می باشند که متاسفانه در بیشتر مراکز تعمیرات تخصصی موبایل، تعمیرکاران مبتدی و ناشی برای رفع مشکلات نرم افزاری موبایل خود با یک اشتباه کوچک و نصب رام اشتباهی باعث آسیب سخت افزاری شدید به موبایل می شوند.

تعمیرات شیائومی در کرج در نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل پارس ارتباط لوتوس با بروزترین فایل های رسمی Xiaomi  و با استفاده از باکس های تعمیرات موبایل شیائومی انجام می شود.

ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی مشکلات و ایرادات نرم افزاری گوشی شیائومی و سخت افزاری را  در بخش تعمیرات موبایل شیائومی قابل رفع هستند. تعمیرات گوشی شیائومی یکی از تخصصی ترین خدماتی است که در نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل پارس ارتباط ارائه می شود.

 کارشناسان ما در نمایندگی پارس ارتباط لوتوس در واحد تعمیرات موبایل، تعمیرات شیائومی را با  داشتن مهارت ها و به روز ترین ترفند های تعمیرات تخصصی موبایل را ارائه می کنند. بهره مندی از تجهیزات و امکانات پیشرفته در این واحد باعث شده است تا فرآیند تعمیرات گوشی شیائومی در این مجموعه امکان پذیر شود.

 همینطور دسترسی این مجموعه به انواع ابزارها و قطعات باعث شده است تا تعویض کردن قطعات آسیب دیده ی موبایل شیائومی در این واحد امکان پذیر شود. در واحد تعمیرات شیائومی در کرج قطعات اورجینال استفاده می شود و اصالت تمامی قطعات مورد استفاده برای مشتریان تضمین می شود. تمامی دستگاه ها بعد از انجام فرایند تعمیرات برای مشتریان تست می شود و در صورت کارکرد درست تحویل شما داده خواهد شد. پارس ارتباط لوتوس بر تمامی مراحل تعمیرات گوشی شیائومی و خدمات ارائه شده در واحد تعمیر گوشی نظارت دارد.

 پارس ارتباط لوتوس با در اختیار داشتن تجهیزات متناسب و بروز برای تعمیرات تخصصی موبایل، قادر به تعمیر انواع مدل های گوشی شیائومی می باشد.  تعمیرات شیائومی شامل بخش های اصلی تعویض تاچ و ال سی دی موبایل و گلس گوشی، تعویض قطعات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری موبایل و اندرویدی گوشی شیائومی اشاره داشت.

تعمیرات هر بخش ها توسط تعمیرکار مربوط با آن انجام می شود. نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج  با تکیه بر تعمیرکاران و متخصصین خود در امر تعمیرات گوشی شیائومی توانسته است تعمیرات تخصصی موبایل ماندگاری را برای کاربران خود بوجود بیاورد. تعمیرکاران ما تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا کیفیت خوب و در خور شأن کاربران خود را مهیا کنند تا آنان بیشترین اعتماد خود را در زمان تحویل دستگاه شخصی خود با تمامی اطلاعات داخل آن را به ما داشته باشند.

 

تعمیر گوشی شیائومی

تعمیرات گوشی شیائومی یکی دیگر از خدمات ما در بخش تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس می باشد.

 مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در انواع گوشی ها از جمله در گوشی شیائومی با یک اشتباه کوچک از طرف تعمیرکاران مبتدی و ناشی می تواند صدمات خیلی جبران ناپذیری را به گوشی شما وارد کند. تعمیرات شیائومی در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل با بهره مندی از امکانات فوق تخصصی و قطعات استاندارد انجام می شود. با تعمیر گوشی شیائومی در پارس ارتباط این اطمینان را به شما می دهیم که مشکلات گوشی شیائومی شما در واحد تعمیرات موبایل به کمک متخصصین حرفه ای ما به صورت کامل رفع می شود.

 

تعمیرات شیائومی

تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی

تعویض ال سی دی شیائومی یکی از خدمات تخصصی در مرکز تعمیرات تخصی موبایل می باشد. اگر در حین استفاده از گوشی خود متوجه کار نکردن تاچ گوشی و یا کند شدن آن شدید لازم است که برای تعمیر موبایل خود اقدام نمایید.

البته قبل از اینکه اقدام به تعمیر تاچ گوشی موبایل خود کنید باید بدانید که گاهی مواقع کند شدن و کار نکردن تاچ موبایل به دلیل اجرای برنامه های خیلی سنگین و پر شدن حافظه گوشی موبایل است. بنابراین ابتدا این موارد را بررسی نمایید و در صورتی که مشکل گوشی برطرف نشد برای تعمیر موبایل خود اقدام کنید.

کارشناسان تعمیرات موبایل با بررسی تاچ، اقدام به تعمیر و یا تعویض ال سی دی شیائومی می کنند. یکی از تعمیرات قابل توجه تاچ، پرس کردن مجدد آن به ال سی دی است. در حالتی که تاچ از روی ال سی دی جدا شده باشد معمولاً به کندی عمل می کند و یا اصلا کار نمی کند. ال‌سی‌دی‌ گوشی‌های شیائومی مانند دیگر گوشی‌های هوشمند از سه بخش گلس، تاچ وال‌سی‌دی تشکیل شده است.که درصورت بروز خلل در هر یک از این بخش‌ها، علائم متفاوتی را به ‌دنبال خواهد داشت.

 

تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی

 

تعویض گلس موبایل شیائومی

طبق تعریف استاندارد صفحه‌ نمایش گوشی ها از سه قسمت تشکیل شده است. گوریلا گلس که حکم گلس پوششی را دارد، صفحه‌ لمسی یا دیجیتایزر و صفحه‌ نمایشگر. پس به یاد داشته باشید حتی اگر هیچ محافظ صفحه نمایشی نصب نکرده باشید یک گلس پوششی مستحکم به طور پیش فرض از طرف سازنده روی نمایشگر دستگاه شما قرار گرفته است.

آسیب دیدن هرکدام از این سه لایه تعریف متفاوتی از میزان خسارت را بیان می کنند. بنابراین زمانیکه صفحه نمایشگر گوشی دچار ترک و شکستگی می ‌شود باید بررسی شود که آیا فقط صفحه‌ خارجی آسیب دیده یا صفحه‌ لمسی و پنل نمایشگر نیز دچار آسیب شده است یا خیر.

در صورتی که پس از وقوع شکستگی تنها ترک‌هایی به صورت تار عنکبوت بر روی صفحه نمایش ایجاد شده باشد و هیچگونه لکه یا پراکندگی رنگ مشاهده نشود، همچنین پاسخگویی لمس نمایشگر بدون مشکل و اخلال انجام گیرد می توان گفت که جای نگرانی نیست زیرا مشکلی برای تاچ گوشی یا نمایشگر به وجود نیامده و می توان گفت که تنها تعویض گلس ال سی دی شیائومی گوشی آسیب دیده که با هزینه‌ اندکی قابل تعمیر است. متاسفانه بسیاری از کاربران تصور میکنن که هر نوع شکستگی به معنای شکستگی تاچ و نمایشگر است. علائم را بررسی کنید تا بتوانید میزان آسیب به وجود آمده برآورد کنید.

 

علائم تعویض/تعمیر صفحه نمایش :

علائم مربوط به مشکل گلس glass :

  • به لمس شما پاسخی نمی دهد
  • شیشه ترک خورده یا شکسته است
  • شیشه هنگام لمس به سمت پایین حرکت می کند
  • نمی توانید " قفل گوشی را باز کنید"
  • صفحه نمایش خراشیده شده و دیدن صفحه، دشوار است

 

اگر موارد زیر را تجربه کنید ، ال سی دی تلفن شما باید تعویض شود:

  • هیچ تصویری روی صفحه مشاهده نمی شود
  • صفحه نمایش خط خط است
  • صفحه نمایش متناوبا روشن/تاریک می شود
  • صفحه نمایش قرمز است (مایعات موجود در نمایشگر کریستال مایع از طریق شکاف های خطوط در LCD حرکت کرده است.
  • صفحه تیره / سیاه است

برای هر یک از موارد بالا ، گلس یا ال سی دی شما باید تعویض شود. تلفن خود را به فروشگاه می فیکس پارت بیاورید و به تکنسین های متخصص ما اجازه دهید تا ظرف یک ساعت صفحه را تعویض کنند.

 

تفاوت صفحه نمایش اورجینال و ‌کپی چیست؟

1-کیفیت نمایش محتوای صفحه گوشی

در موقع تعویض ال سی دی گوشی شیائومی باید بدانید در صفحه نمایش اورجینال محتوای گوشی با کیفیت بالاتری نمایش داده می شود و این در حالی است که کیفیت صفحه نمایش های‌کپی بسیار پایین تر از آن است. گاهی اوقات صفحه نمایش های‌کپی نمی تواند رنگ ها را به درستی تفکیک کنند.

 2-روشنایی صفحه موبایل

یکی ازمهم ترین ویژگی های صفحه نمایش اورجینال قابلیت استفاده در زیر نور خورشید است! زمان تعویض ال سی دی گوشی شیائومی باید گفت: متاسفانه ال سی دی های‌کپی در زیر نور مستقیم آفتاب ضعف دارند و تقریبا امکان استفاده از آن را نخواهید داشت.

3-پایداری و کارکرد درست برای کاربران

یکی دیگر از تفاوت های اساسی صفحه نمایش های اورجینال دوام و پایداری آن نسبت به کپی آن در زمان تعویض ال سی دی گوشی شیائومی است.

 

تفاوت صفحه نمایش اورجینال و ‌کپی چیست؟

 

تعمیرو تعویض سوکت شارژ گوشی‌ شیائومی

اگر گوشی شیائومی شما شارژ نمی‌شود و یا موقع دریافت انرژی با مشکلی مانند قطعی مواجه می شوید، نگران نباشید. مشکل شارژ نشدن گوشی در تمامی موارد هم حاد نمی باشد، گاهی عواملی مثل: آلوده‌ شدن سوکت به گرد وغبار مانع از ایجاد اتصال میشود، که این مشکل با استفاده از تمیزکننده‌های مخصوص به راحتی قابل حل می باشد. سوکت شارژها، نقش بسیار مهم و اساسی را در گوشی های موبایل ایفا می‌کنند. این قطعات سخت‌افزاری کوچک رابط بین ولتاژ برق با باتری گوشی است و با برقراری این ارتباط، شارژ دستگاه را تامین میکند. در بعضی از موارد نیاز به مراکز تعمیرات موبایل برای تعویض سوکت شارژ گوشی شیائومی می باشد.

 

علائم خرابی سوکت شارژ گوشی شیائومی

خراب شدن سوکت شارژ گوشی از مشکلات رایج موبایل ، شیائومیاست. اگر شما از جمله افرادی هستید که به خوبی از گوشی خود مراقبت نمی کنید باید در مورد نشانه های مربوط به خرابی سوکت شارژ اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. برخی از مهمترین نشانه هایی که مربوط به خرابی سوکت شارژ گوشی می باشد عبارت است از :

 

  1. قطع و وصل شدن فرایند شارژ‌ موبایل      

قطع و وصل شدن شارژ گوشی یکی از مهمترین نشانه های خرابی سوکت گوشی می باشد.  قطع و وصل شدن زمانی که کابل شارژر به موبایل شما وصل می شود هرگز نباید رخ دهد.

در صورتی که این اتفاق را مشاهده کردید باید بدانید که سوکت شارژ گوشی خراب شده است. البته این اتفاق به تنهایی دلایل متفاوتی به همراه دارد. ولی خراب بودن سوکت شارژ گوشی موبایل یکی از مهمترین دلایل آن شناخته می شود.

  1. شارژ شدن موبایل در زاویه خاص

در برخی از مواقع زمانی که شارژر را به گوشی خود متصل می کنید شارژ شدن گوشی آغاز نمی گردد، مگر اینکه گوشی تان را در زاویه مشخص نگه دارید. در واقع شارژر به گوشی شما در این حالت وصل است اما اگر گوشی را تکان دهید گوشی تان شارژ نمی شود.

در این شرایط شما باید سالم بودن شارژر را بررسی کنید. در صورتی که مشکل از شارژر نباشد باید بدانید که سوکت‌ شارژ دچار مشکل گشته است.

  1. شارژ نشدن موبایل با هیچ نوع شارژری

در صورتی که گوشی شما با هیچ نوع شارژری، شارژ نمی شود باید بدانید که مشکل از سوکت شارژ گوشی است. در برخی از مواقع شارژ کردن موبایل با استفاده از پاوربانک تقلبی موجب خرابی سوکت شارژ موبایل می ‌گردد.

اگر از پاوربانک استفاده زیادی می کنید باید ابتدا توجه داشته باشید که پاوربانک شما اصلی باشد. اورجینال بودن پاوربانک اهمیت زیادی دارد که بسیاری از افراد به این مسئله اهمیت نمی‌ دهند.

برای حل کردن مشکل شارژ نشدن موبایل با هیچ نوع شارژر نیاز است که سوکت شارژ را تعویض نمایید. برای تعویض کردن سوکت شارژ گوشی باید از تعمیرکاران گوشی درخواست تعمیر سوکت را داشته باشید.

 

علائم خرابی سوکت شارژ گوشی شیائومی

 

آنتن ندادن گوشی شیائومی

آنتن ندادن گوشی موبایل به این معنا است که سیم کارت موجود در گوشی نمی تواند از پوشش شبکه ای استفاده کند. حتی گوشی هایی با کیفیت و تکنولوژی بالا شیائومی نیز گاهی دچار مشکل عدم آنتن دهی نیز می شوند. از شایع ترین دلایل عدم آنتن دهی گوشی شیائومی بهم خوردن تنظیمات شبکه گوشی موبایل، ایجاد اختلال به واسطه کیس و لوزام جانبی گوشی، وارد شدن فشار به سیم کارت، ضربه به گوشی موبایل، وجود مشکل آنتن دهی در نقطه جغرافیایی مورد نظر، مشکلات سخت افزاری مخصوص آنتن دهی موبایل، عدم شناسایی سیم کارت، فرسوده شدن سیم کارت و ایجاد اختلال بر اثر قرار گرفتن در کنار اشیای مختل کننده آنتن دهی هستند.

بررسی هر کدام از موارد گفته شده می تواند به رفع مشکل آنتن دهی گوشی موبایل کمک فراوانی کند. در صورتی که با بررسی این موارد همچنان مشکل گوشی شیائومی شما حل نشد با مراجعه به نمایندگی تعمیرات موبایل رفع این مشکل را تعمیرکاران خبره خود در این مرکز بسپارید.

 

تعمیر سوکت شارژ موبایل شیائومی

سوکت شارژ امکان شارژ باتری گوشی را فراهم می کند. این سوکت به عنوان یک رابط بین کابل شارژ و باتری عمل می کند. سوکت شارژ علاوه بر شارژ گوشی، جهت اتصال تلفن به کامپیوتر و یا کابل otg مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دیگر، با استفاده از این سوکت امکان شارژ دستگاه و متصل کردن گوشی به سیستم کامپیوتری یا دستگاه های دیگر فراهم می شود. وصل کردن و جدا کردن نامناسب کابل شارژ، آب خوردگی و ضربه خوردن دستگاه از مهمترین دلایل خرابی سوکت شارژ هستند.

زمانی که این سوکت خراب شود، امکان شارژ گوشی وجود نداشته و پس از خالی شدن باتری، گوشی خاموش می شود. معمولاً در صورت خرابی سوکت شارژ، این قطعه تعویض می شود اما در صورتی که تنها پایه های آن خراب شده باشد، احتمال تعمیر آن وجود دارد.

 

 

رفع مشکل داغ شدن گوشی‌های شیائومی

یکی از مشکلاتی که گاهی مواقع برای مدل‌های قدیمی‌تر گوشی‌های شیائومی اتفاق میافتد، داغ شدن گوشی می باشد. این مشکل ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد و تعمیر گوشی نیازمند تشخیص صحیح و اصولی است و نیاز است تا یک کارشناس دلیل داغ شدن گوشی شیائومی را تشخیص دهد و اقدام به حل این مشکل نماید.

 

smartphone-overheating-696x432

 

تعمیر و تعویض دوربین گوشی‌ شیائومی

طراحی دوربین‌ چندگانه با ماژول‌های برآمده در قسمت پشتی گوشی‌ شیائومی بیانگر همگام شدن کمپانی شیائومی با ترند بازار است. البته برآمدگی دوربین‌ها علاوه بر جلوه ی بسیار فوق‌العاده‌ای که به دستگاه می‌دهد، حساسیت این قطعه را هم نیز خیلی بالا می‌برد و باعث آسیب‌پذیری بیشتر آن نیز می‌شود. تصور بسیاری از کاربران درباره اینکه دوربین گوشی شان خراب شده و عمل نمی‌کند، غلط است. اگر دوربین گوشی شما عمل نمی‌کند، لزوما به این معنی نیست که ایراد از بخش سخت‌افزاری دستگاه می باشد.

گاهی مواقع  تنها یک اختلال نرم‌افزاری باعث از کارافتادن دوربین گوشی شما می شود. در این حالت شما می‌توانید با انجام کارهایی از جمله: ریستارت گوشی، فلش‌کردن، ریست‌‌فکتوری موبایل، آپدیت و یا درصورت نیاز دانگریت سیستم عامل هرگونه مشکلات نرم‌افزاری احتمالی را رفع کنید.  درصورتی که هیچگونه مشکل نرم‌افزاری، عملکرد دوربین موبایل را مختل نکرده باشد؛ به دنبال راهی برای تعمیر بخش سخت‌افزاری این قطعه باشید و برای تعمیر و تعویض دوربین گوشی شیائومی به مراکز تعمیرات موبایل شیائومی مراجعه کنید.

 

تعمیر و تعویض دوربین گوشی‌ شیائومی

 

تعمیر برد گوشی شیائومی

هر ضربه، نفوذ رطوبت به داخل گوشی موبایل و یا نوسانات الکتریکی می تواند به برد گوشی شما آسیب برساند. برد در برگیرنده ی بسیاری از قطعات گوشی موبایل از جمله پردازنده و حافظه دستگاه می باشد. بنابراین خرابی در این قسمت امکان دارد باعث بروز اختلالاتی در گوشی موبایل شما شود و امکان استفاده از آن را منتفی کند.

روشن نشدن گوشی موبایل، قطع شدن صدای دستگاه، هنگ کردن سیستم، کار نکردن دوربین، بالا نیامدن سیستم عامل گوشی و مواردی از این مورد، از جمله مشکلاتی می باشند که به علت خرابی برد مشاهده م گردد. برد گوشی از قطعاتی است که امکان تعمیر آن وجود داشته است که معمولاً با تعویض قطعات آن همراه می شود.

 

تعویض سوکت شارژ گوشی شیائومی

شاید کمی عجیب بنظر برسد؛ اما کشیده شدن ناگهانی شارژر از سوکت یا به زور جا زدن آن، استفاده از شارژهای غیر اورجینال یا شارژرهایی که به دستگاه ما تعلق ندارند، آبخوردگی، سقوط از ارتفاع، برخورد اجسام تیز به سوکت، ضربه و... برای سوکت شارژ گوشی مضر و خطرناک هستند. نکات به ظاهر پیش‌پاافتاده‌ای که درمورد گوشی خود رعابت نمی‌کنیم؛ صدمات جبران ناپذیری به دستگاه ما وارد می‌کنند و باعث میشوند که شما نیاز به تعویض سوکت شارژ گوشی شیائومی داشته باشید.

 

Master

 

 تعمیر و تعویض هارد گوشی شیائومی

 تعمیر و تعویض هارد گوشی، یکی از تخصصی‌ترین بخش‌های تعمیر گوشی برند شیائومی هست. این تعمیرات هم با بهترین کیفیت و قطعات اورجینال درپارس ارتباط لوتوس  قابل انجام است و کارشناسان ما توانایی انجام این کار را دارند.

 

 تعمیر و تعویض هارد گوشی شیائومی

 

تعمیر و تعویض باتری گوشی‌ شیائومی

کمپانی بزرگ شیائومی مانند دیگر رقبای قدرتمندش، باتری‌های لیتیوم ‌یونی را برای گوشی‌های هوشمند خود انتخاب نموده است. باتوجه به خصوصیات باتری‌های لیتیوم یونی و طول عمر محدود آن‌ها میدانیم، تعویض این باتری‌ها غیرقابل اجتناب است. اما می‌توان با کنترل عواملی موثر در خرابی باتری‌ها، پروسه تعویض این قطعه را به تعویق انداخت. 

 

عدم شناسایی سیم‌کارت گوشی شیائومی

از جمله مشکلاتی که امکان دارد برای بسیاری از دارندگان تلفن های همراه پیش بیاید، مشکل عدم شناسایی سیم‌کارت موبایل است. شناسایی نشدن سیم کارت خود را به صورت ارورهایی مثل Insert SIM ، SIM not  ready، SIM error و … نمایش داده می شود. همچنین یکی از علل عدم آنتن دهی گوشی موبایل می تواند مربوط به مشکل در سیم کارت موبایل شما نیز باشد. در برخی موارد نیز بعد از نصب رام کاستوم ممکن است با مشکل شناسایی نشدن سیم کارت موبایل مواجه گردید.

 

 تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی

دکمه پاور به دلایل متعدد از کار می‌افتد. گاهی بر اثر سفت‌شدن یا گیر کردن، دکمه پاور عمل نمی‌کند در این حالت، گاهی با تکان دادن دستگاه، این مشکل رفع می‌شود.البته توجه داشته باشید که در اثر تکان دادن، دستگاه ضربه نبیند.  برای تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی باید به مراکز معتبر تعمیرات موبایل مراجعه نمایید.

 

 تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی

 

حل مشکل روشن نشدن گوشی شیائومی 

ریاستارت کردن گوشی

گاهی اوقات ظرفیت گوشی شما به‌ دلیل حجم بالای اطلاعات پرشده و یا در اثر اجرای چند اپلیکیشن سنگین وحجیم هنگ کرده، کار افتاده و روشن نمی‌شود. برای حل این مشکل دکمه پاور گوشی موبایل خود را به مدت 10 الی 15 ثانیه نگهدارید تا دستگاه شما خاموش شود و سپس روشن کنید. البته زمانی که گوشی شما خاموش شده و روشن نمیشود تنها راه ریستارت کردن دستگاه به کمک کامپیوتر امکان‌پذیر می باشد. 

 

باتری گوشی را به‌طور کامل بررسی کنید

برای این کار، با اطمینان از سلامت شارژر به مدت 15 دقیقه به شارژ بزنید.گاهی اوقات گوشی شما به علت تخلیه کامل باتری خاموش شده و قادر به روشن شدن نیست. البته خراب بودن باتری و شارژ نشدن آن نیز، می‌تواند یکی دیگر از علل خاموش شدن دستگاه باشد.

 

خدمات واحد تعمیرات گوشی شیائومی

  • برطرف کردن داغ شدن گوشی
  • رفع مشکلات نرم افزاری و هنگ کردن 
  • رفع مشکل خاموشی ناگهانی گوشی شیائومی
  • تعمیر کلیه گوشی های ضربه خورده شیائومی
  • تعمیر کلیه گوشی های آبخورده شیائومی
  • رفع هنگ گوشی شیائومی
  • تعمیر هارد گوشی شیائومی
  • تعویض تاچ و ال سی دی گوشی 
  • تعمیر مشکلات آنتن دهی گوشی شیائومی
  • تعمیر تخصصی مادربرد گوشی شیائومی
  • تعویض ال سی دی گوشی شیائومی
  • رفع مشکل اسپیکر گوشی شیائومی
  • تعمیر پرش آنتن گوشی شیائومی

 

خدمات واحد تعمیرات گوشی شیائومی

 

تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی Redmi Note 8

در صورت از کار افتادن کلیدهای کنترل صدا، ممکن است بتوانید به گونه ای با این مسئله کنار بیایید، اما خراب شدن دکمه پاور گوشی مسئله بزرگ‌تری است. یکی از اولین مشکلاتی که با خراب شدن دکمه پاور گوشی ایجاد می شود این است که چگونه باید گوشی خود را پس از خاموش شدن، دوباره روشن کنیم؟

گوشی های هوشمند امروزی بسیار قدرتمند هستند، اما این دستگاه‌ها نیز مانند تمام دستگاه‌های الکترونیکی به مرور زمان مستهلک شده و امکان دارد کارایی اولیه خود را از دست بدهند. در این بین، دکمه های فیزیکی بر روی بدنه و به خصوص دکمه پاور گوشی از جمله قسمت هایی هستند معمولاً زودتر از دیگر بخش‌ها خراب می شوند. پس از ماه‌ها و سال‌ها استفاده و فشرده شدن، این دکمه ها ممکن است بشکنند یا از کار بیفتند. تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی Redmi Note 8  را در این مقاله مطالعه نمایید.

 

SP2081B

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی خدمات تعمیرات موبایل در سرتاسر ایران و همینطور برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل می باشد.

 

مقالات آموزشی تعمیرات گوشی شیائومی

ریست تنظیمات گوشی شیائومی بدون پاک شدن اطلاعات
تاریخ بازنویسی : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
ریست تنظیمات گوشی شیائومی بدون پاک شدن اطلاعات
حل مشکل سنسور مجاورت شیائومی (Proximity Sensor) بررسی دلایل آن
تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲
حل مشکل سنسور مجاورت شیائومی (Proximity Sensor) بررسی دلایل آن
علت خاموش شدن صفحه گوشی شیائومی هنگام تماس (ارائه راه حل برای حل این مشکل)
تاریخ بازنویسی : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
علت خاموش شدن صفحه گوشی شیائومی هنگام تماس (ارائه راه حل برای حل این مشکل)
قطع شارژ خودکار گوشی شیائومی، معرفی برنامه برای قطع شارژ خودکار گوشی اندرویدی
تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲
قطع شارژ خودکار گوشی شیائومی، معرفی برنامه برای قطع شارژ خودکار گوشی اندرویدی

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
xiaomi mi 10t تاریخ : ۷ مرداد ۱۴۰۲
سلام وقتتون بخیر یه گوشی xiaomi mi 10t دارم دست تعمیرکار روز پنجشنبه ایشون خواستن که باتری گوشی رو عوض کنند با باتری جدید گوشی روشن نشد در کمال تعجب با باتری قدیمی خود گوشی هم روشن نشد میخواستم ببینم آیا قابل تعمیر است؟
zelzelehe تاریخ : ۴ مرداد ۱۴۰۲
سلام خواستم بگم که من گوشیم شیائومی ردمی۸ گلوبال هستش وهنو میو ای ۱۲براش نیومده وبعدش وقتی میو ای ۱۲اومد من میتونم میو ای ۱۲ رام هند روش نصب کنم یعنی هیچ اشکالی نداره چون رام گلوبال هنگام تم تماس پیامک تغییر نمیکنه براهمین میخوام رام هند روش نصب کنم که پیامک ها وتماس ها تغییر کنه
ادمین
سلام دوست عزیز منطقی تره که زیاد گوشیتونو اپدیت نکنید فضای هاردتونو اشغال میکنه و به مرور کند میشه
متین تاریخ : ۴ مرداد ۱۴۰۲
سلام.من گوشیم mi9t شیائومی هست. اپدیت جدید هم اومد ولی اپدیت نکردم و الان ک می‌خوام اپدیت کنم ، مینویسه هیچ آپدیت جدیدی وجود نداره . اپدیت دستی هم گرفتم ولی نوشت ک غیر مجاز .میشع بگید چیکار کنم ک اپدیت بیاد؟
رضا تاریخ : ۲۳ تیر ۱۴۰۱
سلام من گوشی نوت 4 دارم امروز خورد زمین و بلافاصله خاموش شد و دیگه روشن نشد ممنون میشم راهنمایی کنین
ادمین

سلام

امکانش هست مشکل از هارد گوشی باشه. چون مشکل گوشی سخت افزاریه بهتره حضوری مراجعه کنید تا گوشیتون رو بررسی کنند و مشکل اصلی مشخص و تعمیر کنند

صحرا تاریخ : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
سلام ببخشید من گوشی poco m3 دارم بعد از اینکه ری استارتش کردم دیگه روشن نشد باید چه کار کنم ؟ من چند جا راجب اینکه خاموش میشه و دیگه روشن نمیشه مدل گوشی من خوندم خیلی نگرانم لطفا کمک کنین
ادمین

سلام دوست عزیز

دکمه پاور و ولوم بالا و ولوم پایین رو برای 15 ثانیه نگهدارید تا گوشیتون ریست شه

sa تاریخ : ۳۱ فروردین ۱۴۰۱
سلام من گوشیم چند روزپیش خورد زمین اولش اوکی بود بعد یهویی صفحش سیاه شد. احتمالش هست ال سی دی گوشیم شکسته باشه؟
ادمین

سلام دوست عزیز

احتمالش هست مشکل از سمت باتری و یا هارد گوشی و یا حتی ال سی دی موبایلتون باشه. بهتره به مرکز تعمیرات موبایل شیائومی مراجعه کنید تا کارشناسان مجموعه ما گوشیتون رو کامل بررسی کنند و تعمیر کنند. شما می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما رو راهنمایی کنند.02691009091

ناصر نقی پور تاریخ : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام گوشیه من redmi note 4x هستش و چندوقتیه که با روشن کردن وای فای گوشی ریبوت میشه و تا سریع وای فای رو خاموش نکنم مرتب ریبوت میشه. چندبار هم ریست فکتوری کردم. اولش که هیچی توش نیست خوبه. ولی چندتا برنامه که میریزم باز خاموش و روشن میشه. با هیچ برنامه ای بجز وای فای مشکل نداره
ادمین

سلام

اگر فقط با روشن کردن وای فای این اتفاق پیش میاد باید آی سی وای فای و تعویض کرد

Fatemeh تاریخ : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
سلام وقتتون بخیر..من گوشیه شیائومی نوت 9sدارم گوشیمو بازنشانی کارخانه کردم و الان بخش دانلود تم فعال نمیشه،قبل از بازنشانی در تنظیمات بیشتر منطقه رو به یک کشور دیگه تغییر داده بودم و دانلود تم فعال شد ولی الان از اون طریق هم نمیشه..فضای دوم هم ساختم اونجا درسته ولی تو فضای اصلی و اول نمیاد..لطفا راهنمایی کنید که مشکل چیه و چکارکنم
Ali تاریخ : ۲۱ دی ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید من گوشی شیائومیx3 دارم.چگونه می تونم برنامه ها در حال اجرا ببندم که باتری بیشتر بمونه
ادمین

سلام دوست عزیز

همون دکمه کنار دکمه هوم که میزنید و بین برنامه ها جابجا میشید میتونید برنامه ها رو ببندید

علی تاریخ : ۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام من نیازمند برد گوشی ردمی۵ هستم
ادمین

با سلام

دوست عزیز لطفا با بخش تعمیرات ما در مجموعه تماس برقرار کنید.

تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱

AMIR تاریخ : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
سلام من گوشی شیائومی نوت 9 پرو 128 گیگ دارم یه چند ماهی هست خریدمش الان یه دو باری هست که وقتی با تلفن همراه صبحت میکنم خودش خود به خود خاموش میشه بعد روشن میشه همون لحظه منم اصلا دست به چیزی نزدم مثلا دکمه پاور یا جای دیگر فقط وقتی با تماس تلفنی با یکی حرف میزنم خودش ریست میشه میشه بگید مشکل چیه ؟؟؟!!!!
ادمین
با سلام هنگ کردن و خاموش شدن خود ب خود از علائم خرابی هارد است.ولی در مرحله اول دستگاه باید توسط متخصص فلش شود و در صورت پابرجا بودن مشکل هارد دستگاه مورد بررسی قرار بگیرد.
Askari تاریخ : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر من گوشی ردمی s2 دارم شارژرش خراب شده بود ا بیرون خریدم اولا خوب بود به موقع شارژ میکرد الان شب تا صبح فقط ۱۴ درصد شارژ میشه ، با شارژرای دیگه هم امتحان کردیم بازهم همین طوره میشه بگید مشکل از چیه؟؟
ادمین
با سلام امکان خرابی باتری و یا بی کیفیت بودن شارژر وجود دارد.لطفا باتری دستگاه توسش متخصص چک شود و از شارژر اورجینال با آمپر مناسب دستگاه ، استفاده کنید.
mohajer تاریخ : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
سلام من گوشی ردمی ۹تی دارم که افتاد تو اب و بعد از دو روز خاموش بودن و داخل کیسه برنج وقتی روشنش می کنم علامت باتری تو شارژ میاد و خاموش میشه می خواستم ببینم مشکلش چیه و شامل گارانتی هم میشه ممنون از لطف شما
ادمین
با سلام در چنین شرایطی دستگاه را بلافاصله خاموش کنید و توسط متخصص سرویس آب خوردگی انجام شود. برای اطلاعات بیشتر مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید. http://www.parsertebatco.com/post/22
Ayda تاریخ : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید عذرمیخوام من گوشیم شیائومی درمی نت ۸ ، آپدیت جدید اومده ، میزنم آپدیت بشه با این که حجم گوشی زیاد دارم و با سرعت همین نت قبلا آپدیت میکردم، بازم وسط آپدیت ارور میده میگه کنسل کن یا دوباره چند دقیقه بعد تلاش کن
ادمین
با سلام لطفا دستگاه را با اتصال به سیستم کامپیوتر به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.
Ayda تاریخ : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید من یه بار گوشیمو تنظیم به کارخانه زدم الان هربرنامه ای میزنم ازش دوتا میوفته یعنی ازواتساپ دوتا هست
ادمین
با سلام دستگاه توسط متخصص بعد از تهیه بکاپ، فلش شود.
مبینا تاریخ : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
سلام وقتتون بخیر من شیائومی نوت ۹ پرو دارم ولی wall paper اش خود به خود میپره و wall paper پیش فرض میاد ریجن گوشیم هم روی هند یا اندونزی نیست
ادمین
با سلام امکان ایراد نرم افزاری وجود دارد. لطفا یکبار دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید.
اشکان تاریخ : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
سلام، من گوشیه ردمی ۹تی شیامی گرفتم امروز و متوجه شدم وقتی گوشیم رو تکون میدم از سمت بالای گوشی یا نمی‌دونم شاید صدا از دوربینه گوشیه ، یه صدای تق تق میده ، چون گوشی ۴ تا دوربین داره ، و این موضوع نگرانم کرده آیا باید گوشیم رو ببرم گارانتی ممنون میشم ازتون اگه راهنماییم کنید
ادمین
با سلام در صورت دارا بودن گارانتی به نمایندگی مراجعه فرمایید.
فرنوش تاریخ : ۷ خرداد ۱۴۰۰
سلام ،گوشیم ساعت ۱۱,شب خود بخود سیاه سفید میشه و حالت ماه می‌ره تا ۱۲،چطوری درستش کنم؟
ادمین
با سلام لطفا دستگاه را یکبار به تنظیمات کارخانه برگردانید.
محمدامین تاریخ : ۵ خرداد ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید ببخشید من صفحه گوشیpocom3شکسته چقدر هزینه داره
ادمین
با سلام لطفا برای استعلام قیمت با کارشناسان ما در مجموعه تخصصی پارس ارتباط تماس بگیرید. تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱
Hesam تاریخ : ۱ خرداد ۱۴۰۰
سلام و خسته نباشید ببخشید من دیروز یه گوشی redme9c خریدم از همه لحاظ خوبه فقط وقتی آهنگ پخش میشه صفحه گوشی که بعد زا مدتی خاموش میشه یا خودم خاموش میکنم آهنپ به صورت نامفوم پخش میشه ولی وقتی صحفه رو روشن میکنم درست میشه میدونم مشکل احتمالا نرم افزاری هستش ولی برام سواله آیا راهی بجز فلش کردن هم وجود داره یا خیر؟ ممنون
ادمین
با سلام متاسفانه راهی جز فلش برای مشکلات نرم افزاری وجود ندارد. لطفا در صورت دارا بودن گارانتی به نمایندگی مراجعه فرمایید.
یاس تاریخ : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام ، گوشی من ردمی ۸ هستش این دفعه دومه که این اتفاق میوفته گوشی هنگ میکنه و خاموش میشه الان هم نیمه خاموشه و اصلا نمیشه باهاش کار کرد نه خاموش میشه نه روشن نمیدونم چیکار کنم
ادمین
با سلام دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید و یا توسط متخصص فلش کنید.
من تاریخ : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام ببخشید من خشاب سیم کارت را با 2 تا سیم کارت خیلی بد وبازور وارد گوشی کردم ودیگه خشاب از توگوشی در نمی یاد و دیگه سیم کارت را هم نمی خونه چکار کنم
ادمین
با سلام دستگاه توسط متخصص باز شود وسیمکارت ها را خارج کنید.
ناشنــاس تاریخ : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام گوشیه من ردمی نوت هشت هستش و به خاطر پرت شدن از ارتفاع گوشه بالاییش خیلیی کم تاب برداشته هیچ خط یا شکستگی هم نداره میخاستم بدونم حدودا هزینه تعمیرش چقدر میشه
ادمین
با سلام برای استعلام هزینه با کارشناسان ما در مجموعه تخصصی پارس ارتباط لوتوس تماس حاصل فرمایید. تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱
رضا تاریخ : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام من گوشیم شیائومی نوت 9 اس 64گیگ است و من مشکل حافظه دارم از 64 گیگ 15 گیگشو یه قسمتی به اسم سایر یا همون others پر کرده ک اصلا نمیدونم چی هست و هیچ جوره نمیشه هر چیم پاک میکنم رو اون تاثیر نداره و بدون دلیل هی بیشتر و بیشترم میشه این مشکل و تو یکی از سایتای دیگه تو نظرات خیلی زیاد ذمر شده بود ولی اینجا دیدگاها رو خوندم همچین چیزی نبود لطفا دلیلشو کامل بگید و راه حل فک کنم مشکل خیلیا باشه (و این که راه حلی غیر از ریست فکتوری اگ هست بگید)
ادمین
با سلام وارد بخش Settings شوید. گزینه Storage را انتخاب کنید. گزینه Internal Storage را در صورت وجود انتخاب کنید. گزینه Other را انتخاب کنید.گزینه Explore را لمس نمایید. در صفحه جدیدی که برایتان باز شده و مربوط به بخش فایل منیجر (File Manager) گوشی می شود به ترتیب وارد پوشه های مختلف شوید و فایل های اضافه را حذف کنید. دقت داشته باشید که پوشه هایی همچون پوشه Downloads، Documents، Movies، Telegram غیره می توانند حجم زیادی از حافظه داخلی گوشی را اشغال کرده باشند.
محمدامین تاریخ : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام ببخشید من یک ردمی‌ نوت ۸ دارم یه مشکل داره که خیلی منو داره اذیت می کنه گوشیم رو هم ۳ یا ۴ بار‌ ریست کردم اما خوب نشده وقتی می خوام تو کروم مثلا به اعلان یا میکروفون مجوز دسترسی بدم وقتی پیغام اجازه دسترسی توی کروم میاد من هرچقدر که روی گزینه های مسدود کردن یا اجازه دادن می زنم همش یه پیغام «این سایت نمی تواند اجازه شما را درخواست کند» میاد و مجوز نمی‌ده و از اونجایی که من یه دانش آموزم و کلاسام توی اسکای روم هست و باید بتونم صدام رو وصل کنم عملا به خاطر این پیغام نمی تونم مجوز دسترسی به میکروفون رو بدم و واسه همین صدام وصل نمیشه اگه میشه کمکم کنین خیلی داره این مشکل منو اذیت می کنه گوشیم رو هم ۳ یا ۴ بار ریست کردم اولش که روش هیچی‌ نیست خوبه ولی موقعی که اطلاعاتم رو روش می ریزم دوباره مشکل پیدا می کنه لطفاً کمکم کنین ممنون
ادمین
با سلام لطفا دستگاه را توسط متخصص فلش کنید.
مهرداد تاریخ : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام ی گوشی mi9t pro داشتم ال سی دی شکست تعویض که شد وقتی رمز ورود میخواستم بزنم گوشی ریستارت میکرد گوشی فلش کردن و رام گوشی رو از دوباره ریختن و مشکل حل شد اما الان فینگر رو میخوای فعال کنی باز ریستارت میشه و بعضی از موارد گوشی مثل خاموش روشن کردن با دبل تپ هم کار نمیکنه
ادمین
با سلام لطفا دستگاه را با ورژن های دیگر فلش کنید.
سارا تاریخ : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام من poco x3دارم از دیروز برنامه zfontنصب کردم هی عکس پس زمینه ها عوض میشه برنامه رو پاک کردم ولی بازم مشکلم حل نشد
ادمین
با سلام لطفا یکبار دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید.
سرور تاریخ : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام چند ماهی هست از گوگل پلی نمیتونم برنامه بارگیری کنم تنظیمات نتمو چک کردم قویه حافظه پنهان خالی کردم هرکاری کردم ولی بازم برنامه بارگیری نمیکنه گوشیم شیامی نت ۸ پرو چیکار کنم
ادمین
با سلام لطفا برای حل مشکل، مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید. http://www.parsertebatco.com/post/130
Mahmood reza تاریخ : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام عرض میکنم در گوشی redmi 4x پس از بازگرداندن تنظیمات به کارخانه در تنظیمات گزینه تنظیم اثر انگشت ناپدید شده به نظر شما مشکل از کجاست؟!
ادمین
با سلام لطفا دستگاه را توسط متخصص فلش کنید.
پرویز تاریخ : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام..من نوت ۹پرو شیامی خریدم بعد از دوهفته اسپیکرش خراب و باید روی بلند گو صحبت کنم..بعد خاموش روشن کردم و بازیابی هم کردم درست شد دوباره بعد یه مدت ۱۰الی۱۱روزه قطع شده...ینی خاموش روشن کنم درست میشه دوباره قطع میشه به نظر شما مشکلش چیه چکار کنم
ادمین
با سلام این مشکل بخاطر باگ آپدیت جدید است. لطفا تا آپدیت بعدی صبر کنید.
سینا تاریخ : ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
سلام من poco x3 دارم و یک هنزفری تایپ c هنگامی که هنزفری رو متصل میکنم صدا از توی هنزفری میاد ولی از اسپیکر های گوشی هم پخش میشه چکار کنم؟؟
ادمین
با سلام لطفا در مرحله اول هنزفری های دیگری را امتحان کنین ، در صورت پابرجا بودن ،مشکل از جک هنزفری هست و دستگاه باید توسط متخصص چک شود.
امیر محمد تاریخ : ۱۹ فروردین ۱۴۰۰
سلام حال شما خوبه من یک گوشی شیایومی ردمی9دارم از دیجی کالا سفارش دادم این گوشی موقعی به دوربینش میرم میگه به کارت cdدسترسی پیدا نمی کند ممنون میشم جواب سوال منو بدید
ادمین
با سلام درمرحله اول Sd کارت را تعویض کنید،اگر مشکل حل نشد ایراد نرم افزاری هست و باید فلش شود.
پوریا تاریخ : ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
گوشیم همش رامش پر هست بازگشت به کارخانه هم میزنم باز همونه چکار کنم پیشنهاد شما چیه
ادمین
با سلام احتمالا هارد گوشی مشکل داشته باشه. به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا مشکل اصلی مشخص بشه
سید ابوالفضل حسینی تاریخ : ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
سلام وقتتون بخیر من موبایل xiaomi note 9s 64 دارم مدتیه چراغ هشدار یا LED light روشن نشده و هشدار نمیده تنظیمات و بررسی کردم هر دوتا تیک چراغ هشدار فعال بوده متشکرم از راهنماییتون
ادمین
با سلام این مشکل از قسمت تنظیمات حل میشه. در غیر این صورت یکبار گوشی رو به تنظیمات کارخانه ببرید
شیائومی تاریخ : ۱۲ فروردین ۱۴۰۰
سلام گوشی من Redmi 8a هستش روزانه دوسه بار خاموش روشن میشه بعد چند وقت یکبار کلا خاموش میشه یک علامت میاره ی دونه خرگوش و علامت اندروید که خراب شده زیرش نوشته fast boot اندازه نیم ساعت نمیاد چیکار کنم
ادمین
با سلام گوشیتون باید فلش بشه
رضا تاریخ : ۱۲ فروردین ۱۴۰۰
سلام گوشی من شیائومی ردمی9 خالی هستش تا دیروز بازی کلاف دیوتی بازی میکردم بدون هیچ ایرادی اما الان وقتی تو بازی هستم مشکلی نداره اما وقتی بازی شروع میشه کاملا هنگ می‌کنه و بازی رو حذف نصب کردم هیچی نشد فقط من نمیتونم تنظیم کارخانه کنم چون اطلاعات مهمی دارم ببخشید. با تشکر از زحمات شما ❤️
ادمین
با سلام توی بازی گرافیکش رو کمتر کنید تا به سی پی یو گوشی فشار نیاد
ماهان تاریخ : ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر من گوشی ردمی نوت ۷ دارم که دو روز پیش افتاد تو آب بعد از اینکه برداشتم خاموش کردم و با سشوار سعی مردم خشک منم یک روز بعد که روشن مردم روشن شد ولی رو صفحه آب بود هنوز و تاچ کار نمیکرد خواستم دوباره خاموش منم ولی خاموش نشد بعد از چند بار تلاش کردن یهو خاموش شد و شروع کرد به روشن شدن ولی تا آرم اولیه میومد و ویبره میزد ولی بالا نمیومد تا اینکه شارژش تموم شد الان هم که میزنم شارژ لامپ نشون دهنده چشمک میزنه و بعد از چند دقیقه دوباره تا آرم میاد و ویبره میرنه ولی بالا نمیاد چیکار کنم؟
ادمین
با سلام به هیچ عنوان گوشی ای که آبخورده رو نباید با سشوار خشک کنید چون قطعات دیگه هم آب بهشون نفوذ میکنه و دچار مشکل میشه. باید گوشی رو به مراکز تعمیرات موبایل ببرید تا تعمیرات مربوط به آبخوردگی انجام بشه
Mohadese تاریخ : ۱۰ فروردین ۱۴۰۰
سلام گوشی من ردمی نوت 8 هستش و برای گیم هر چند بار ک هندزفری عوض کردم بازم صدام توی گیم نویز داره مشکل از گوشیمه چون همون هندزفری توی زمینه های دیگه کاملا درست کار میکنه چطوری برطرفش کنم؟
ادمین
با سلام تنظیمات بازی رو درست کنید. ممکنه مشکل از بازی باشه
مجتبی احمدی تاریخ : ۶ فروردین ۱۴۰۰
با سلام خسته نباشید من گوشی شیاومی پوکو ایکس تری دارم و اینکه فایل منجر رو باز نمیکنه و به انگلیسی میگه این به باگه و باید برای شرکت شیاومی فرستاده بشه تا آنالیز بشه و میاد بیرون و ریپورت رو باید بزنی
ادمین
با سلام گوشی رو یکبار به تنظیمات کارخانه برگردونید اگر حل نشد باید فلش بشه
سارا تاریخ : ۴ فروردین ۱۴۰۰
سلام ببخشید من گوشیم شیاعمی هستش من دیروز گوشی رو بخاطره اینکه برنامه هایش اصلا باز نمیشد فلش کردم و امروز متوجه شدم که هنزفیری و هدفون ها فقط برای گوشی من وقتی وصل میشه یه گوشش نمیخونه اولش فک کردم که مشکل از هدفون و هندزفری هستش ولی بعدش فهمیدم فقط با گوشیم اینطوریه ولی چون دیروز کاملا فلش کردم گوشیو فک نمیکنم مشکل از ویروس یا چیزه دیگه ای باشه ممنون میشم بگید باید چیکار کرد
ادمین
با سلام ممکنه مشکل از جای شارژر باشه. گوشی رو به مرکز تعمیرات موبایل ببرید تا مشکل اصلی مشخص بشه
Marzi تاریخ : ۳ فروردین ۱۴۰۰
با سلام گوشی من note5a هست .دو روزی هست که مدام در حین کار با گوشیم پیغام msa متوقف شده است می آید و واقعا کلافه شدم و حافظه گوشیم هم 12گیگ خالی هست .همه برنامه هام بروزرسانی شده .ممنون میشم راهنماییم کنید
ادمین
با سلام گوشی رو یکبار به تنظیمات کارخانه ببرید اگر حل نشد باید فلش بشه. اگر بازهم مشکل داشت باید سخت افزاری بررسی بشه
رضا عسگری تاریخ : ۳ فروردین ۱۴۰۰
من میرم‌تو‌موزیک یا مدیریت فایل میندازع بیرون گوشیpocox3
ادمین
با سلام گوشی باید یکبار به تنظیمات کارخانه برگردونده بشه اگر مشکل حل نشد باید فلش. اگر بازهم مشکل حل نشد باید از نظر سخت افزاری بررسی بشه
جواد تاریخ : ۲ فروردین ۱۴۰۰
سلام شارژ من علامت فست شارژ رو نشون میده تو گوشی اما معمولی و خیلی کند شارژ میکنه من با شارژ دیگه امتحان کردم گوشی مشکل نداره و فست شارژ میشه و شارژر رو گوشی دیگه دیر شارژ میکنه امکان تعمیر شارژ وجود داره؟
ادمین
با سلام خیر باید سیم شارژر و سری شارژر تعویض بشه
تتلینی تاریخ : ۲ فروردین ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید من گوشی شیائومی ردمی 9 خریدم اولش که خریده بودم و روی miui11 بود وقتی اعلان رو به پایین می‌کشیدم پشتش مات بود و صفحه معلوم بود اما از وقتی miui 12 روش نصب کردم وقتی صفحه اعلان رو به پایین میکشم پشتش طوسی شده لطفت راهنماییم کنید ممنون
ادمین
با سلام داخل تنمظیمات گوشی میتونید این بک گراند هارو تغییر بدید
سجاد تاریخ : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
سلام.تاچ بالایی گوشیم وقتی در صفحه ای غیر از صفحه خانه باشه،کار نمیکنه و نمیتونم صفحه پایین بکشم تا نوتیفیکشن هارو ببینم،به نظر شما مشمل از تاچ هست؟یکبار رام عوض کردم درست شد ولی دوباره این مشکل ایجاد شد
ادمین
با سلام به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی کامل برسی بشه
Hossein تاریخ : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر من گوشیم REDMI NOTE 7 گوشی من هی صفحش روشن خاموش میشه بعضی موقع ها هم کلا گوشی خاموش روشن میشه این مشکلش از چیه ؟ واقعا کلافه شدم
ادمین
با سلام گوشی اول باید از نظر نرم افزاری بررسی بشه و یکبار فلش بشه اگر مشکل حل نشد باید از نظر سخت افزاری بررسی بشه
محسن تاریخ : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید،گوشی شیايومی پوکو ایکس 3 دارم، که در زمان اسند بای به شارژر وصل میکنم بعد 30 40 ثانیه گوشی خودبخود روشن و خاموش میشه و حتی اگه گوشی رو خاموش کنم بازم روشن خاموش میشه ولی اگه صفحه گوشی روشن باشه و به شارژر وصل کنم گوشی روشن خاموش نمیشه، ممنون
ادمین
با سلام مشکل میتونه از آی سی شارژ و یا مسیر شارژ باشه. گوشی باید از نظر سخت افزاری کامل بررسی بشه تا مشکل اصلی مشخص بشه
Tara تاریخ : ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام من گوشی mi 9 دارم و افتاده توی آب میخواستم بدون الان باید چیکار کنم و اگر احیانا خراب شده باشه قابلیت تعمیر داره؟
ادمین
با سلام گوشی رو به هیچ عنوان روشن نکنید و به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا تعمیرات مربوط به گوشی آبخورده انجام شود
مسعود تاریخ : ۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر گوشی من شیایومی نوت ۷ هست موقع فیلمبرداری‌وقتی‌یکم صدای ضبط‌مثلا بیس داتشه باشه موقع پخش فقط صدای بیس‌شدید میاد و هیچ صدای‌دیگه ای شنیده نمیشبا گوشی دیگه تو همین رنج صدا اصلا اینجوری‌نیست و عملکرد میکروفن قسمت های‌دیگه هم مشکل‌نداره فقط‌موقع فیلم برداری‌و پخش‌میبینم صدای مثلا سیستم کلا خراب‌شده میشه راهنمایی کنید؟
ادمین
با سلام گوشی ها دوتا میکروفون دارند یکی برای مکالمه است و یکی برای ضبط صدا. توضیحاتی که دادید امکانش هست میکروفن دوم از کار افتاده باشه
Artin تاریخ : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام یه سوال اگه به تنظیمات کار خانه برگردونیم دوباره باید گوشیو بروز رسانی کرد؟؟؟؟ نمیشه گوشیو به تنظیمات اولیه برگردون نه تنظیمات کار خانه؟
ادمین
سلام دوست عزیز تنظیمات اولیه همون تنظیمات کارخانه است
آرتین تاریخ : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام گوشی من نوت هشت هست دکمه شناورش که برنامه هارو کوچیک میکنه جدیدن کارنمیکنه وارد تنظیمات نوتی فیشکنش شدم گزینه هارو زدم ولی باز عمل نمیکنه خیلیی رو مخمه چون موقع بازی هم بازی میکردم هم چت ولی الان نمیشه چکار کنم؟
ادمین
سلام دوست عزیز بهترین راه حل اینه که دستگاهتون رو بازگشت به تنظیمات کارخانه کنید
ناشنــاس تاریخ : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام گوشی من شیامی 8پرو چند روز متوجه شدم بالای صفحه گوشی به صورت لحظه ای خط ریز افقی سفید جرقه میزنه ظاهر و ناپدید میشه مشکل خاصی وجود داره؟ باید چیکار کنم
رضا تاریخ : ۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام گوشی من ردمی۸ هستش وقتی که گوشی روی بالشت یا پارچس لمسش به سختی کار می‌کنه ولی وقتی تو دستم میگیرم لمش عالی کار می‌کنه چه مشکلی داره؟؟؟؟
محمد رضا تاریخ : ۱ بهمن ۱۳۹۹
سلام من گوشی ردمی۸ شیامی دارم که بعضی وقت ها تو استفاده های معمولی داغ می‌کنه ممکن به خاطر سخت افزار پایین طبیعی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ادمین
سلام دوست عزیز وقتی یه گوشی در حین کار کردن داغ میکنه به خاطر اینه به سی پی یو فشار میاد که دستگاه داغ میکنه. ممکنه گوشی برنامه ای که استفاده میکنه رو ساپورت نمیکنه و باعث میشه گوشی داغ بشه
امیرحسین تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۹
سلام.گوشیه من redmi note9sهست.موقع بازی کالاف دیوتی بعد سه یا چهار دقیقه خیلی داغ می‌کنه حتی رو گرافیک پایین.قبلا اصلا اینجوری نبود.ریس فکتوری هم کردم اما درست نشد.باید چه کار کنم؟لطفا کمکم کنید...
ادمین
سلام دوست عزیز گوشیتون آبخوردگی یا ضربه داشته؟ از چه زمانی این مشکل پیش اومده؟ مشکل از بازی کردن نیست
Fatemeh تاریخ : ۲۱ دی ۱۳۹۹
سلام گوشی من شیایومی نوت 8پرو هستش وقتی ویدیو میگیرم بعدش که پخش میکنم صداش قطع وصل میشه باید چیکار کنم؟
ادمین
سلام دوست عزیز اگر گوشیتون رو جدیدا آپدیت کردید و بعدش این مشکل پیش اومده مشکل از نرم افزاره. گوشی رو به تنظیمات کارخونه برگردونید
نیما تاریخ : ۱۷ دی ۱۳۹۹
سلام من گوشیم شیاومی نوت ۶ پرو چند روزی است که وسط صفحه نمایش یک نقطه زرد ریز که فقط در تصویر سیاه یا تیره قابل مشاهده است
ادمین
سلام دوست عزیز با همکاران ما در مجموعه پارس ارتباط تماس بگیرید، تا بررسی کنند که مشکل موبایل شما از فلته یا ال سی دی. 02691009091
Eli تاریخ : ۱۳ دی ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید، من گوشیم ردمی نوت ۸پرو ک محکم کوبیده شده زمین قاب پشتش شیشش کامل شکسته قابل درست شدنه ؟ گوشیمم تاب برداشته ولی کارکردش مثل همون قبلناست فرقی نکرده میشه تابشو درست کرد ؟
Eli تاریخ : ۱۳ دی ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید، من گوشیم خیلی محکم خورده زمین درب پشتش اون صفحه شیشه ای روش خیلی شکسته میشه تعویض کرد ؟ تابم برداشته گوشیم ولی تو استفادش هیچ مشکلی ندارم مثل قبل کار میکنه اون تابش قابل درست شدنه؟
ادمین
باسلام وقتتون بخیر درب پشت باید تعویض بشه و فرم باید عوض بشه که تاب گوشی گرفته بشه برای السیدی هم که باید بگم اگه تاچ وتصویر سالمه شاید بشه چنج گلس کرد ضمن اینکه شما میتوانید گوشی خود را در سایت ما ثبت تعمیری فرمایید تا کارشناسان ما در اسراع وقت باشما تماص حاصل فرمایند
. تاریخ : ۵ دی ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر. گوشی من شیائومی ردمی نوت ۹ پرو هست. با این که برنامه سنگینی توش ندارم از ۱۲۸ گیگ حافظه فقط یه گیگش مونده. وقتی وارد لیست حافظه ش میشم حدود ۶۰ گیگ مربوط میشه به گزینه سایر میشه لطفاً راهنمایی بفرمائید که این گزینه مربوط به چیه؟ ممنون
ادمین
با سلام در بخش سایر گوشی هم فایل های سیستمی خود گوشی که مربوط به نصب و راه انداز گوشی هستند قرار می گیرد و هم فایل های دانلود شده روی گوشی که قابل شناسایی برای گوشی نمی باشد . اصولا فایل های راه انداز در این مدل شیائومی نهایتا تا 10 گیگ می باشد ، پس مابقی فضا بیهود اشغال شده که این می تونه به خاطر فایل های دانلود شده آپدیت گوشی هم باشه که باید یکبار گوشی تون رو بازگشت به تنظیمات کارخانه بزنید تا حافظه داخلی به طور کامل پاک سازی شود .
محمد رضا نادری تاریخ : ۲۷ آذر ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید. من دو روزه که گوشی شیاعومی ردمیی نوت ۸ پرو خریدم و الان بعد از ۷ یا ۶ دقیقه وب گردی یک درصد شارژ کم میکنه. دیشب هم وقتی خوابیدم و بیدار شدم دیدم که ۷ درصد شارژ کم کرده .آیا ایرادی داره؟
ادمین
باسلام با این توضیحات موبایل شما مشگلی ندارد
مهدی تاریخ : ۲۶ آذر ۱۳۹۹
سلام برا اینکه بفهمیم گوشیمان بانریش سالمه باید چکار کنیم یا اینکه گوشی نو را ردز اول اگر بگذاریم ۸۰درصد یشه باتریش خراب میشع
ادمین
سلام تنها راه اطلاع از سلامت باطریتون کار کردن با گوشیتونه و اینکه روز اول باید بذارید 90 تا 95 درصد شارژ بشه و مشکلی پیش نمیاد
زهرا تاریخ : ۲۳ آذر ۱۳۹۹
سلام وقتی گوشی قفل هست اون صفحه ی که میکشی پایین که حالت پرواز اینا داره بدون اینکه رمز بخواد روشن میشه چیکار کنم رمز بخواد گوشی شیامی نوت هشت پرو
ادمین
قسمت تنظیمات نوتفیکیشن گزینه lock scireen ro را روشن کنید
Miyung تاریخ : ۲۰ آذر ۱۳۹۹
سلام گوشی من ردمی نوت 9 هستش امشب برای اولین بار متوجه شدم ک وقتی پشت گوشی نزدیک به دوربیناشو لمس میکنم ی صدایی میدع مشکلش چیع
ادمین
سلام اون احتمالا بینش فاصله افتاده ببرید براتون چسب بزنن چون این مدل شیاومی این مشکلو داره
حدیث تاریخ : ۱۹ آذر ۱۳۹۹
سلام دکمه کم و زیاد گوشی شیاعومی را وقتی که هنسفری توش نیست بی وقفه فشارش بدم یهو زیاد میشه یهو کم میشه درسته؟ خب این حالت عادیشه و حینی ام که هنسفری میگذاریم باید وقتی بی وقفه دکمه کم یا زیاد را میگیرم یهویی کم و زیاد بشه ولی اینطور نیست چرا چیشده ؟ یعنی حینی که هنسفری میزارم باید با وقفه و دونه دونه زیاد یا کم کنم تورو خدا بگید عصابم خورد شده
ادمین
سلام.از نظر من ایراد نیست ولی اگه درست متوجه شده باشم منظورتونو.ولی بازم میشه که اگه خیلی مهمه با فلش حل بشه
فرزاد تاریخ : ۱۳ مهر ۱۳۹۹
سلام گوشی من ردمی 7 هستش و وقتی دکمه پاور و میزنم با تاخیر گوشیم روشن میشه. مشکلش چیه؟
ادمین
سلام دوست عزیز، مشکل گوشی شما احتمالا نرم افزاری هستش و نیاز به فلش کردن داره.
ناشنــاس تاریخ : ۵ مهر ۱۳۹۹
سلام گوشی من شیائومی ردمی نوت ۷ اس هستش و بعضی مواقع خیلی گوشی داغ میکنه میشه بگید مشکلش چیه و چجوری این مشکل و حل کنم؟ مرسی
ادمین
سلام دوست عزیز داغ شدن گوشی ممکن است که به این دلیل باشد برای شارژر کردن آن از شارژری که متعلق به گوشی یا دستگاه دیگری است استفاده کنید. مطوئن باشید که بروز این مشکل به دلیل نصب بازی های متعدد نیست. چونکه معمولا بازی‌ها باعث داغ شدن بیش از حد گوشی می‌شوند. احتمال دارد که بروز این مشکل به دلیل فعال بودن حالت ذخیره نیرو – power saving mode باشد. این حالت را غیرفعال کنید. نرم افزار گوشی خود را ریست کنید. این کار به احتمال زیاد به حل این مشکل کمک خواهد کرد.
ناشنــاس تاریخ : ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
سلام گوشی من ردمی نوت 8 پروعه و مشکل ضعیف بودن باتری و داره یعنی زود باتری خالی میشه. چکاری میتونم انجام بدم که این مشکل حل شه؟
ادمین
سلام دوست عزیز اول از همه، حتما اپلیکیشن‌های متفرقه ای که توی گوشی دارید و حذف کنید. دوم اینکه تنظیمات گوشی بروید و گزینه‌ی Power Saving را فعال کنید. قابلیت battery saver یا همون صرفه جویی در باتری که توسط سازندگان در گوشی ردمی نوت ۸ پرو فراهم شده، برای حل این مشکل خیلی تاثیر گذاره. سوم اینکه سعی کنید که location Services یا سرویس‌های مکان را فقط در صورت لزوم روشن کنید. دیتا تلفن رو هم فقط در صورت لزوم روشن کنید. چونکه روشن بودن دیتای شبکه باتری را زودتر از حد معمول خالی می‌کنه. همینطور برنامه‌هایی مثل فیسبوک که نیازمند سرویس‌‌های زیادی در پس زمینه برای اجراست رو حذف کنید. چونکه برنامه‌های این طوری می‌تونند عمر باتری گوشی را کم کنند.