ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

روشن نشدن گوشی سامسونگ Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-07-08 11:58:54. روشن نشدن گوشی سامسونگ اتفاق بسیار معمولی است که ممکن است پس از چند سال استفاده از تلفن های هوشمند و باکیفیت سامسونگ رخ دهد. روشن نشدن گوشی به صورت ناگهانی، چندان ارتباطی به سیستم عامل و یا نوع برند گوشی ندارد؛ بلکه دلیل این اتفاق می تواند اختلالات سخت افزاری و یا تداخلات نرم افزاری باشد. اگه با صفحه سیاه گوشی سامسونگ خود مواجه شدید و با تلاش های بسیار هم گوشی سامسونگ روشن نمی‌شود. وارد صفحه درستی شده اید تا پایان این مقاله همراه ما باشید. روشن نشدن گوشی سامسونگ اتفاق بسیار معمولی است که ممکن است پس از چند سال استفاده از تلفن های هوشمند و باکیفیت سامسونگ رخ دهد. روشن نشدن گوشی به صورت ناگهانی، چندان ارتباطی به سیستم عامل و یا نوع برند گوشی ندارد؛ بلکه دلیل این اتفاق می تواند اختلالات سخت افزاری و یا تداخلات نرم افزاری باشد. اگه با صفحه سیاه گوشی سامسونگ خود مواجه شدید و با تلاش های بسیار هم گوشی سامسونگ روشن نمی‌شود. وارد صفحه درستی شده اید تا پایان این مقاله همراه ما باشید. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
روشن نشدن گوشی سامسونگ
روشن نشدن گوشی سامسونگ
تاریخ انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۲۳ آبان ۱۴۰۲

روشن نشدن گوشی سامسونگ اتفاق بسیار معمولی است که ممکن است پس از چند سال استفاده از تلفن های هوشمند و باکیفیت سامسونگ رخ دهد. روشن نشدن گوشی به صورت ناگهانی، چندان ارتباطی به سیستم عامل و یا نوع برند گوشی ندارد؛ بلکه دلیل  این اتفاق می تواند اختلالات سخت افزاری و یا تداخلات نرم افزاری باشد. اگه با صفحه سیاه گوشی سامسونگ خود مواجه شدید و با تلاش های  بسیار هم گوشی سامسونگ روشن نمی‌شود. وارد صفحه درستی شده اید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02691009091 با کارشناسان مجموعه پارس ارتباط در تماس باشید. همینطور می توانید با مراجعه به صفحه تعمیرات موبایل به صورت آنلاین گوشی خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

مطالبی که قرار است در این مقاله بخوانید:

 

علت روشن نشدن گوشی سامسونگ چیست؟

پیش از بررسی راه های رفع مشکل روشن نشدن گوشی، بهتر است ابتدا با علت روشن نشدن گوشی سامسونگ آشنا شویم تا بصورت کامل این موضوع را درک کنیم و متوجه شویم که مشکل گوشی سامسونگ ما از کجاست. بطور کل وقتی که شما با این مشکل روبرو می شوید، اولین کاری که انجام می دهید، این است که چند ثانیه ای را صرف نگه داشتن انگشت بر روی دکمه پاور می کنید و اما این مورد پاسخگوی مشکل شما نیست.

با وجود تمام این تفاسیر هنگامی که گوشی شما روشن نمی شود طبیعتا نشان دهنده یک مشکل است که اکثرا به دلیل نصب یک برنامه بدافزار یا مخرب می باشد که شما حتی از آن هم شاید خبری نداشته باشید. اما اگر به دنبال اطلاع از سایر مشکلات در این زمینه هستید، می توان به موارد ذیل اشاره کرد؛

  •  اگر آخرین بار گوشی را 100 درصد شارژ کردید، شاید با اتصال مجدد شارژر مشکل رفع شود و شاید به تعویض باتری نیاز دارد.
  • نیاز مبرم گوشی شما به آپدیت نرم افزاری
  • آیا گوشی شما در تماس با آب بوده است؟!
  • و شاید مشکل سخت افزاری رخ داده باشد.

 

بیشتر بخوانید: تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

 روشن نشدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت

 روشن نشدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت گاهی اوقات بعد از دریافت و در هنگام نصب بروز رسانی ها، گوشی دچار مشکل می شود و در بدترین حالت، گوشی Brick می کند.این اصطلاح زمانی استفاده می شود که گوشی خاموش می شود و دیگر روشن نمی شود یا بعد از روشن شدن و نمایش لوگوی شرکت تولید کننده، مجددا خاموش می شود و به اصطلاح در یک چرخه به نام Boot-Loop گیر می کند. برای جلو گیری از این بروز اتفاق در حین نصب بروز رسانی، چند راهکار بسیار ساده وجود دارد که اگر آن ها را انجام دهید، گوشی شما Brick نمی کند و یا در صورت Brick کردن، پس ار تعمیر بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید.

قبل از شروع از تمام اطلاعات خود پشتیبان یا Back-up بگیرید. این نکته ای است که هرگز نباید فراموش شود. به صورت کلی، بهتر است بگوییم که در بازه های زمانی مشخص از اطلاعات گوشی خود Back-up بگیرید. هرچه Back-up بیشتری بگیرید، در زمان از دست دادن اطلاعات و بازیابی آن ها مطالب بیشتری بازگردانده می شود. از یک سرویس ابری امن استفاده کنید تا در هر زمان که اراده می کنید، به اطلاعات Back-up گرفته شده خود دسترسی داشته باشید. همچنین از فایل ها و اطلاعات خود بر روی رایانه خود نیز Back-up داشته باشید. گوشی خود را با استفاده از سیم USB به کامپیوتر خود وصل کنید و بر روی آن نیز پشتیبان بگیرید.

 

علت روشن نشدن گوشی سامسونگ

 

رفع مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ

در این قسمت از این مقاله میخواهیم شما را با حل مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ آشنا کنیم  حال اگر این مشکل ناخوشایند برای شما به وجود آمده است، موارد زیر را با دقت بررسی کنید.

 

گوشی سامسونگ را شارژ کنید

 امکان دارد دلیل اصلی اینکه گوشی سامسونگ شما شارژ نمی شود از باتری آن باشد که دچار مشکلی مقطعی شده باشد. حال اولین پیشنهادی که به شما می کنیم این میباشد که شارژر اورجینال را به گوشی متصل کنید و بعد از زمان برقراری ارتباط میان گوشی و شارژر، 15 دقیقه صبر کنید و در این فاصله به هیچ عنوان به گوشی دست نزنید. سپس گوشی را روشن کنید و اگر این روش پاسخگو نبود، موارد زیر را انجام دهید.

 

 AndroidPIT-OnePlus-2-USB-Type-C-connection-1-w782

 

ببینید آیا باتری، جریانی را دریافت می‌کند؟

بعد از آنکه گوشی و یا تبلت خود را به شارژ زدید، حدود یک دقیقه صبر کنید و ببینید آیا آیکون باتری بر روی نمایشگر گوشی و یا تبلت ظاهر می‌شود یا خیر. اگر بر روی صفحه نمایش گوشی و یا تبلت خود، آیکون یک باتری در حال شارژ را مشاهده کردید، می‌تواند خیالتان از این بابت راحت باشد که باتری دیوایس‌تان کاملا سالم است و به مراحل بعدی بروید.

اما اگر به جای آن یک چراغ کوچک چشمک‌زن قرمز (و یا به رنگی دیگر) را مشاهده کردید، این بدین معنا است که باتری دیوایس شما به اندازه کافی، انرژی دریافت نکرده تا صفحه نمایش دیوایس را روشن کرده و یا اطلاعات اضافی دیگر را روی نمایشگر نشان دهد. بنابراین اجازه دهید که دستگاه حدودا 30 دقیقه شارژ شود و سپس مجددا امتحان نمایید.

 

 ریستارت کردن گوشی

در صورتی که گوشی شما روشن نمی‌شود به عنوان یک راهکار دیگر برای رفع این مشکل می‌توانید گوشی خود را ریستارت کنید. البته دقت کنید به دلیل این که این روش از طریق حالت ریکاوری انجام می‌شود اطلاعات گوشی شما پاک خواهد شد. بنابراین اگر اطلاعات مهمی روی گوشی خود ندارید از این روش استفاده کنید و یا از اطلاعات خود بکاپ بگرید.

برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا به حالت ریکاوری رفته برای این کار سه دکمه پاور، افزایش صدا و هوم را فشار دهید تا زمانی که لوگو سامسونگ را مشاهده کردید، سپس دکمه‌ها را رها کنید.
  2. با استفاده از دکمه‌های افزایش و کاهش صدا می‌توانید در منوی ریکاوری جا به جا شوید و با دکمه پاور انتخاب کنید. با استفاده از همین سه دکمه گوشی خود را ریستارت کنید و مجددا بررسی کنید که آیا گوشی شما روشن می‌شود یا خیر؟

 

 ریستارت کردن گوشی

 

گوشی را به safe mode ریبوت کنید

 یکی از دلایلی که باعث شده است تا گوشی شما روشن نشود، وجود برنامه یا برنامه هایی است که با گوشی سازگاری ندارند و از فرایند طبیعی گوشی جلوگیری میکنند  و این به این گونه است که شما هنگامی که گوشی را روشن می کنید لوگوی سامسونگ ظاهر می شود و سپس مجددا گوشی خاموش می شود.

برای این کار شما باید گوشی خود را به حالت safe mode ریبوت کنید. اما چگونه؟! برای انجام این کار ابتدا باید دکمه پاور را نگه دارید تا لوگوی سامسونگ ظاهر شود و پس از مشاهده لوگوی سامسونگ، دکمه پاور گوشی را رها کنید و هر دو کلید کاهش و افزایش صدا را همزمان نگه دارید. حالا گوشی شما به حالت safe mode تغییر یافته است و می توانید به راحتی برنامه و فایل های ناشناسی که اخیرا به گوشی شما منتقل شده است را پاکسازی کنید. به همین آسانی.

 

ریست کردن گوشی سامسونگ از ریکاوری مود

 یکی دیگه از راه هایی که به شما پیشنهاد می کنیم، ریست کردن کلی گوشی از محیط ریکاوری آن است و این در حالتی است که شما اطلاعات مهمی در گوشی خود ندارید.  خراب شدن هارد موبایل، از علت روشن نشدن گوشی سامسونگ:

خراب شدن هارد گوشی نشانه های متفاوتی دارد. اگر زمان روشن کردن گوشی با هر یک از موارد زیر روبرو شدید باید به سلامت هارد گوشی شک کنید. البته پیشنهاد می شود در صورتی که این نشانه ها را مشاهده کردید، قبل از اینکه به تعویض هارد گوشی فکر کنید، ابتدا یکبار گوشی را فلش کنید.

 

از کامپیوتر برای عیب یابی گوشی خود استفاده کنید.

اگر هنوز هم گوشی روشن نمی شود، بهترین کار کمک گرفتن از یارانه است. شاید بپرسید با کمک کامپیوتر چگونه گوشی خاموش شده را روشن کنیم ؟  برای این کار فقط کافی است مراحل زیر را طی کنید :

  • گوشی را با استفاده از کابلی که قابلیت انتقال دیتا داشته باشد را به رایانه وصل کنید.
  • اجازه بدهید ۱۵ دقیقه گوشی شما شارژ شود.
  • کابل را از گوشی خود جدا کنید.
  • ۱۰ ثانیه بعد دوباره کابل را وصل کنید.
  • ۳۰ دقیقه مجدد دستگاه خود را شارژ کنید.
  • کلید پاور را به مدت ۵ ثانیه نگه دارید.
  • گزینه Restart را بزنید.
  • اگر گزینه Restart را نمی‌بینید، ۳۰ ثانیه دکه پاور را نگه دارید.

 

چرخه پاور دستگاه را چک کنید

 همه ما تجربه یک گوشی هنگ کرده را داریم. همان‌طور که می‌دانید وقتی دیوایسی هنگ می‌کند، صفحه نمایش به هیچ گونه از لمس و ضربه‌های انگشت کاربر، پاسخ نمی هد و هیچ دکمه‌ای از دیوایس کار نمی‌کند. اما آیا می‌دانستید این مشکل هنگ کردن، ممکن است در حالت خاموش شدن گوشی اتفاق افتاده باشد؟

اگر با مشکل دلیل روشن نشدن گوشی سامسونگ و یا تبلت خود مواجه هستید، یکی از راهکارها این است که چرخه پاور آن را کنترل نمایید. اگر گوشی شما مجهز به یک باتری قابل تعویض است، به‌ آسانی می‌توانید باتری گوشی خود را درآورده و پس از چند ثانیه مجددا آن را در جای خود قرار بدهید.

اما اگر گوشی اندرویدی‌تان از یک باتری غیرقابل تعویض بهره می‌برد، دکمه پاور دیوایس خود را برای چند ثانیه نگه دارید. بسته به کمپانی سازنده، شما باید دکمه پاور دیوایس خود را حدودا بین 10 تا 30 ثانیه نگه دارید.

 

بررسی پورت ورودی شارژر 

اگر قبل از اینکه گوشی را به شارژر وصل کنید، در محیطی آلوده با ذرات ریز و درشت قرار داشته است، نشان دهنده وارد شدن یکی از این ذرات آلوده به داخل پورت ورودی شارژر است که از وارد شدن کامل شارژر به گوشی خودداری می نماید و در طی زمان شارژ شدن گوشی، شارژ اولیه گوشی هم تمام شده است. با این وجود با استفاده از خلال دندان و یک چراغ ساده اقدام به خارج کردن این ذرات کنید.

 

بررسی پورت ورودی شارژر

 

مشکلات صفحه نمایش

گاهی اوقات ممکن است گوشی شما خاموش نشده باشد اما صفحه نمایش آن از کار افتاده باشد و به همین علت شما نتوانید تشخیص دهید که گوشی شما روشن است.

برای تست این مورد، می توانید از یک تلفن دیگر با گوشی خودتان تماس بگیرید تا مطمئن شوید که گوشی روشن است.

اگر اپراتور اعلام کرد که گوشی خاموش است و یا در دسترس نمی باشد، مشکل از صفحه نمایش نبوده و گوشی شما کاملا خاموش شده است.

 

 دلایل روشن نشدن گوشی سامسونگ

خرابی مین برد

یکی از مشکلات سخت‌افزاری جدی که موجب دلیل روشن نشدن گوشی سامسونگ می‌شود، خراب شدن مین برد این دستگاه است که به مادربرد هم مشهور است. نقش مین برد در گوشی سامسونگ برقراری ارتباط بین تمامی اجزاء و قطعات این دستگاه و همچنین تعیین نقش و مسئولیت هر یک از آن‌هاست. به این دلیل که هر یک از درخواست‌های کاربر از روشن شدن گوشی گرفته تا اجرای اپلیکیشن‌ها بر روی این دستگاه، اول از همه به مین برد موبایل ارسال شده و توسط آن به سایر قطعات و اجزاء گوشی ارسال می‌شود. مهم‌ترین عاملی که در خرابی مین برد موبایل سامسونگ نقش دارد، نوسان برق است. به همین دلیل توصیه می‌شود که حتماً گوشی خود را هنگام شارژ به محافظ برق متصل کنید تا از بروز نوسان برق در این دستگاه جلوگیری شود.

 

خراب شدن هارد موبایل

خراب شدن هارد گوشی نشانه‌های متفاوتی دارد. اگر زمان روشن کردن گوشی با هر یک از موارد زیر روبرو شدید باید به سلامت هارد گوشی شک کنید. البته پیشنهاد می شود در‌صورتی‌که این نشانه ها را مشاهده کردید، قبل از اینکه به تعویض هارد گوشی فکر کنید، ابتدا یکبار گوشی را فلش کنید.

 

خراب شدن آی سی شارژ گوشی

اگر گوشیتان کاملا سالم است، هیچگاه هنگ نمی کند و به تازگی باتری گوشی را عوض کرده اید، این احتمال وجود دارد که آی سی شارژ گوشی خراب شده باشد. علائم خرابی آی سی شارژ گوشی متفاوت است اما اصلی ترین نشانه ها، ضعف در آنتن دهی و همچنین مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ است.

 

مشکل در CPU

یکی از شایع ترین مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ، مشکل به وجود آمده در CPU است. اگر پیش از خاموش شدن گوشی برنامه های در حال اجرا قطع می شوند و گوشیتان هنگ می کند احتمال زیادی وجود دارد که مشکل از باتری یا سی پی یو باشد.

 

کار نکردن دکمه پاور

شما همیشه با دکمه پاور گوشی خودتان را روشن می کنید. حال اگر این دکمه خراب شود شما به صورت معمول نمی توانید آن را روشن کنید. در این حالت می توانید از نرم افزارهایی که برای رفع مشکل طراحی شده اند استفاده کنید.

 

مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ صفحه نمایش گوشی،  به دلیل خراب شدن قطعات سخت افزاری

ویبره زدن و روشن نشدن گوشی سامسونگ، می تواند به علت خراب بودن صفحه نمایش گوشی باشد. البته این احتمال وجود دارد که در شرایطی، گوشی ویبره بزند ولی روشن نشود. با یک روش ساده می توان این تفاوت را متوجه شد.

اگر ویبره زدن و مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ به علت خراب بودن صفحه نمایش باشد، پس یعنی عملکرد قسمت های دیگر گوشی، همانند قبل است. به همین دلیل می توانید به گوشی مد نظر تماس بگیرید یا دکمه های ولوم را فشار دهید. اگر صدایی از گوشی می شنوید، به این معنی است که گوشی روشن است اما صفحه نمایش روشن نمی شود.

در این شرایط بهترین کار این است که گوشی خود را به یک شرکت خدمات تعمیرات موبایل برده و ازشان بخواهید که گوشی شمارا درست کنند.

 

روشن نشدن گوشی سامسونگ a20

آسیب های سخت افزاری مانند ضربه ، نفوذ مایعات (آب خوردگی) و … اصلی ترین دلایل خاموش شدن گوشی سامسونگ a20s , a20 است. در این شرایط باید بررسی کنید که آیا بورد گوشی خاموش است یا فقط صفحه نمایش سیاه است.

 

روشن نشدن گوشی سامسونگ a20

 

وجود مشکل نرم افزاری دلیل روشن نشدن گوشی سامسونگ a20

 

خاموش شدن ناگهانی گوشی های اندرویدی می تواند مربوط به مشکلات نرم افزاری باشد. اگر قبل از خاموش شدن ناگهانی گوشی با مشکلاتی همانند ریستارت شدن مداوم مواجه شده باشید، احتمالا مشکل دستگاه شما نرم افزاری باشد. در ابتدا اطلاعات گوشی خود را خالی کنید و سپس آن را فلش کنید. می توانید قبل از فلش گوشی آن را یکبار به تنظیمات کارخانه برگردانید. شاید این کار مشکل گوشی شما را رفع کند.

 

روشن نشدن گوشی سامسونگ a12

خرابی کلید پاور (روشن/خاموش) از دلایل اصلی روشن نشدن گوشی سامسونگ a12

یکی از معمول ترین مشکلات در بحث روشن نشدن گوشی سامسونگ ، خرابی دکمه پاور میباشد که مانع از روشن شدن دستگاه می شود . بدین صورت پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی از سالم بودن دکمه پاور مطمئن شوید .

 

خالی بودن کامل باتری

یکی دیگر از دلایل روشن نشدن دستگاه ، خالی بودن باتری میباشد . گاهی اوقات ممکن است ذخیره باتری شما بطور کامل تخلیه شود و باتری خوابیده باشد یا به اصطلاح دشارژ شده باشد . در این حالت با اتصال شارژر ، باتری شارژ نمی شود و لازم است تا شارژ برای مدت طولانی مثلا ۲۴ ساعت در گوشی باقی بماند تا باتری را احیا کند . البته حتما آداپتور و کابل شارژ خود را با یک گوشی دیگر تست کنید و از سلامت شارژر خود مطمئن شوید.

 

روشن نشدن گوشی سامسونگ a12

 

علت روشن نشدن گوشی سامسونگ j5

مشکلات مربوط به شارژ علت روشن نشدن گوشی سامسونگ j5

وقتی گوشی روشن نمیشه یکی از شایع‌ترین و اصلی‌ترین علت روشن نشدن گوشی نداشتن شارژ کافی یا خالی شدن کامل باتری است که اولین چیزی که باید آن را چک کنید، همین موضوع است. اگر گوشی خود را به شارژ زدید و شاهد این اتفاق بودید، اتصالات را به خوبی بررسی کنید، مثلا کابل به خوبی متصل شده باشد یا سری شارژر در پریز برق محکم باشد. همچنین دلیل روشن نشدن گوشی می‌تواند مربوط به وجود خاک و گرد و غبار یا هرچیزی که سر راه اتصال دستگاه به کابل قرار گرفته باشد، پس دقت کنید پورت شما جرم نگرفته باشد.

 

راه اندازی مجدد علت روشن نشدن گوشی سامسونگ j5

راه اندازی مجدد گوشی در این وضعیت می تواند یک راه سریع و آسان باشد.این کار باعث می شود سیستم عامل مجدد راه اندازی شود و ممکن است مشکل گوشی حل شود. برای راه اندازی مجدد دکمه power را برای ۱۰ ثانیه نگه دارید، بعد از ۱۰ ثانیه گوشی شما روشن می شود. ولی اگر گوشی روشن نشد و یا صفحه نمایش سیاه و سفید بود شما می توانید یکبار دیگر این کار را انجام دهید.

  • دکمه ولوم پایین را نگه دارید.
  • دکمه پاور را همزمان با دکمه ولوم پایین نگه دارید.
  • اگر مشکل از سیستم عامل باشد با انجام این کار مشکل گوشی شما برطرف می شود. در غیر این صورت ممکن است مشکل از باتری گوشی باشد.

 

علت روشن نشدن گوشی سامسونگ j5

 

علت روشن نشدن گوشی سامسونگ a50

سامسونگ انواع مختلفی از سری A را به لیست تولیدات خود اضافه کرده است. یکی از معروف ترین و محبوب ترین گوشی­های هوشمند این سری Galaxy A50 است. این که گزارشاتی مبنی بر وجود مشکلات متعدد در این گوشی دریافت شده است به این معنا نیست که گوشی شما هم به زودی دچار یکی از این مشکلات می­شود. یکی از مشکلات اصلی روشن نشدن گوشی سامسونگ a50 است. 

 

شارژ کردن گوشی و کالیبره کردن باتری سامسونگ A50

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن سامسونگ A50 را می توان در باتری این مدل از گوشی های سامسونگ جستجو کرد. برای حل این مشکل ابتدا گوشی را شارژ کنید. ممکن است گوشی سامسونگ A50 شما به دلیل تخلیه ناگهانی باتری خاموش شده و شما متوجه نشده اید. گوشی را برای مدت زمان ۳۰ دقیقه شارژ کنید، اگر گوشی روشن شد باتری و سیستم عامل را کالیبره کنید. مراحل زیر را برای انجام کالیبره گوشی دنبال کنید:

 اجازه دهید باتری گوشی Galaxy A50 کاملا خالی و خاموش شود.

  • تلفن را ۱۰۰٪ شارژ کنید. اطمینان حاصل کنید که از شارژر اصلی برای شارژ گوشی استفاده کرده اید. گوشی را برای ۲ ساعت شارژ کنید و از گوشی حین شارژ استفاده نکنید.
  • بعد از ۲ ساعت گوشی را از شارژر جدا کنید.
  • گوشی را مجدد راه اندازی کنید.
  • از گوشی استفاده کنید تا شارژ آن خالی شود.
  • و دوباره تمام مراحل بالا را از ابتدا مجدد انجام دهید.

 

علت روشن نشدن گوشی سامسونگ a50

 

علت روشن نشدن گوشی سامسونگ j7

یکی از مسائلی که ممکن است با آن مواجه شوید خاموش شدن ناگهانی گوشی همراهتان می باشد.بسیاری از کاربران گوشی سامسونگ j7از خاموش شدن ناگهانی آن شاکی هستند.خاموش شدن ناگهانی گوشی می تواند دلایل متعددی از جمله مشکلات سخت افزاری وسیستم عامل داشته باشد که باید توسط تعمیرکاران گوشی بررسی شود.

 

خاموش شدن ناگهانی گوشی و علت روشن نشدن گوشی سامسونگ j7می تواند چه دلایلی داشته باشد؟

  • ممکن است شارژ باتری گوشی به اتمام رسیده باشد.
  • از کار افتادن نمایشگر در حالی که گوشی روشن است اما تصویر نمایش داده نخواهدشد وصفحه سیاه است.
  • ضربه ونفوذ آب به داخل گوشی در اثر افتادن در آب یا پرت شدن گوشی از ارتفاع نیز می تواند یکی از این دلایل باشد.
  • مشکلات نرم افزاری متعدد نیز می تواند موجب خاموش شدن گوشی شود.
  • خرابی باتری گوشی وباد کرد آن نیز می تواند موجب خاموش شدن ناگهانی گوشی گردد
  • در برخی از مواقع پس از بررسی گوشی واطمینان از سالم بودن آن باز هم مشاهده خواهید کرد که گوشی روشن نمی شود در چنین مواقعی احتمال دارد که در شارژر وکابل گوشی مشکلاتی وجود داشته باشد.
  • بوت لوپ یکی دیگر از مشکلاتی است که در گوشی های اندرویدی ممکن است اتفاق بیافتد وگوشی پس از روشن شدن بر روی لوگوی شرکت تولید کننده آن گیر کند که در اصطلاح گفته می شود حالت بوت لوپ برای گوشی رخ داده است.

 

علت روشن نشدن گوشی سامسونگ j7

 

علت روشن نشدن گوشی سامسونگ a10

اگر خاموش شدن گوشی سامسونگ a10s , a10 شما پس از یک ضربه یا آب خوردگی باشد، باید بررسی شود که دقیقا نوع آسیب دیدگی چیست؟ ممکن است فقط ال سی دی سوخته باشد ، بورد آسیب دیده باشد و …

در این شرایط برای تشخیص دقیق گوشی باید توسط یک تکنسین حرفه ای بررسی و عیب یابی شود. اما یک روش ابتدایی و ساده این است که بررسی کنید آیا بورد گوشی روشن است یا خیر؟ مثلا گوشی زنگ می خورد یا هنگام نگه داشتن دکمه پاور ویبره می زند یا … در این شرایط می توان گفت به احتمال زیاد ال سی دی سوخته است و باید تعویض گردد.

 علت روشن نشدن گوشی سامسونگ a10

 روشن نشدن گوشی سامسونگ j4

روشن نشدن گوشی و تبلت می تواند دلیل زیادی داشته باشد. اصلی ترین دلیل روشن نشدن گوشی، خرابی باتری است. این نکته را در نظر داشته باشید که خراب شدن باتری گوشی نمی تواند همیشه دلیل روشن نشدن گوشی موبایل باشد.

شاید بتوان احتمال خرابی باتری را به عنوان دلیل روشن نشدن گوشی باتری سامسونگ j4 و گوشی های قدیمی تر دانست اما در صورتی که به دنبال علت روشن نشدن گوشی سامسونگ j4 یا گوشی های جدیدتر هستید، خرابی باتری نمی تواند اولین مضمون باشد.

 

 روشن نشدن گوشی سامسونگ j4

 

 روشن نشدن گوشی سامسونگ s6

آسیب های سخت افزاری یا اختلالات نرم افزاری می توانند عامل خاموش شدن ناگهانی و روشن نشدن گوشی سامسونگ s6 باشند. اگر گوشی شما بعد از یک آسیب دیدگی مانند ضربه، فشار بیش از حد، نفوذ مایعات و … خاموش شده است و روشن نمی شود، گوشی باید توسط یک تکنسین حرفه ای بررسی شود. در این شرایط دو حالت وجود دارد:

۱_فقط ال سی دی سوخته است.

اگر فقط ال سی دی گوشی سامسونگ s6 / s6 edge سوخته باشد، با تعویض ال سی دی مشکل حل خواهد شد. برای اطمینان از این موضوع می توانید به شماره همان گوشی تماس بگیرید یا دکمه پاور را نگه دارید؛ سپس به دقت بررسی کنید که آیا زنگ یا ویبره میخورد. البته این یک روش قطعی نیست زیرا ممکن است صدا و ویبره گوشی شما قطع باشد یا حتی گوشی خاموش شده باشد.

 

۲_سایر قطعات گوشی مانند بورد آسیب دیده است.

گاهی در اثر آسیب وارد شده به گوشی، قطعات گوشی آسیب می بیند. در این شرایط جهت عیب یابی و رفع مشکل، گوشی باید توسط یک تکنسین حرفه ای بررسی شود. اما در صورتی که گوشی سامسونگ s6 / s6 edge شما کاملا ناگهانی و بدون هیچ علت خاصی خاموش شده است،مطالبی که بالاتر اشاراه کردیم می تواند علت خاموشی گوشی شما باشد.

 

علت روشن نشدن گوشی سامسونگ a51

خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ a51 مشکلی است که کاربران زیادی با آن مواجه شده اند. طبق گزارشات ثبت شده، کاربران از روشن نشدن گوشی شان نگران هستند و دقیقا نمی دانند چه اتفاقی افتاده است. اگر گوشی a51 شما نیز خاموش شدن است و روشن نمی شود؛ باید بدانید که عوامل مختلفی از جمله ضربه ، آب خوردگی ، مشکلات بوردی و اختلالات نرم افزاری می تواند باعث خاموش شدن گوشی شما شود. هر کدام از این دلایل راهکار مختص به خود را دارد.

 

علت روشن نشدن گوشی سامسونگ a51  بر اثر ضربه ، آب خوردگی و …

یکی از اصلی ترین عواملی که باعث علت روشن نشدن گوشی سامسونگ a51 می شود، آسیب های سخت افزاری مانند ، فشار و حرارت زیاد ، آب خوردگی و نفوذ الکل است. در این شرایط ابتدا باید بررسی کنید که آیا گوشی کاملا خاموش است یا فقط صفحه نمایش تصویر ندارد.

 

سیاه شدن صفحه نمایش یا سوختن ال سی دی گوشی a51

اگر گوشی شما زنگ می خورد یا با نگه داشتن دکمه پاور ویبره می زند و یا هر گونه واکنش دیگری که نشان می دهد گوشی روشن است و فقط تصویر ندارد، این احتمال وجود دارد که ال سی دی سوخته باشد که باید تعویض شود.

 

کلام آخر

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل کرج و برگذار کننده های دوره های آموزش تعمیرات موبایل می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر زمینه تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات موبایل می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با همکاران ما در تماس باشید.

 پانوشت: برای خرید انواع آی سی، هارد b309 ( آی سی هارد b309) به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید.

 

سوالات متداول

علت روشن نشدن گوشی A51 سامسونگ چیست؟

که اکثرا به دلیل نصب یک برنامه بد افزار یا مخرب می باشد که شما حتی از آن هم شاید خبری نداشته باشید. ابتدا گوشی خود را به شارژر متصل کنید تا شارژ شود. اگر شارژ گوشی با مشکل روبرو شد در نتیجه باید باتری گوشی را تعویض کنید. ممکن است گوشی شما نیاز به بروزرسانی نرم‌ افزاری داشته باشد.

 

 

حل مشکل روشن نشدن صفحه گوشی سامسونگ بعد از آپدیت

برای فعال کردن قابلیت Safe Mode، دکمه پاور را فشار دهید و منتظر بمانید تا لوگوی سامسونگ روی صفحه ظاهر شود. هنگامی که لوگوی سامسونگ ظاهر شد، دکمه پاور را رها کنید و بعد دکمه کاهش / افزایش صدا را نگه دارید.

 

رفع مشکل ویبره زدن و روشن نشدن گوشی سامسونگ

گوشی سامسونگ خود را شارژ نمایید. ببینید آیا بتری ، جریانی دریافت میکند یا خیر. گوشی را به safe mode ریبوت نمایید. ریست کردن گوشی سامسونگ از ریکاوری مود.

 

علت روشن نشدن گوشی A20 سامسونگ چیست؟

که اکثرا به دلیل نصب یک برنامه بد افزار یا مخرب می باشد که شما حتی از آن هم شاید خبری نداشته باشید. ابتدا گوشی خود را به شارژر متصل کنید تا شارژ شود. اگر شارژ گوشی با مشکل روبرو شد در نتیجه باید باتری گوشی را تعویض کنید. ممکن است گوشی شما نیاز به بروزرسانی نرم‌ افزاری داشته باشد.

 

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
محمد تاریخ : ۱۶ آبان ۱۴۰۲
سلام گوشی من سامسونگ ای ۳ هست یک دفعه خاموش شد الان که میخوام روشن کنم اسم گوشی میاد و خط قرمز به انگلیسی میاد و باز دوباره خاموش میشه فکر کنم نوشته قفل اف ار پی میشه راهنماییم کنین
ادمین

سلام دوست عزیز

با شماره 09197922279 تماس بگیرید تا همکاران ما در این خصوص شما رو راهنمایی کنند

آیلار تاریخ : ۷ مرداد ۱۴۰۲
گوشی a31s سامسونگ بعد از اپدیت از قبل تعیین شده کامل خاموش شد و یه صفحه آبی رنگ با نور خیلی زیاد با نوشته های چینی داخلش ظاهر میشه که اسم سافت ور و لاک شدن داخلش دیده میشه چه کار باید کرد؟
قاسم تاریخ : ۷ مرداد ۱۴۰۲
من گوشی poco c40 دارم وقتی miui اندوریدش رو خواستم بروزسانى بکنم موقع راه اندازی رو زدم کلا منو گوشی رفت دیگه نیومد فقط چند ثانیه چند ثانیه همش علامت poco مینویسه نمیاره هیچی
ادمین

سلام دوست عزیز

بعد آپدیت کردن این مشکل پیش اومد؟

صحرا تاریخ : ۷ مرداد ۱۴۰۲
سلام گوشی من اس ۹ من دیشب زدمش تو شارژ امروز می خواستم برش دارم دیدم بالاش یه نقطه سبز به نشانه ی شارژ کامله که معمولا نقطه میرفت ولی الان نرفته گوشیم هم روشن نمیشه ولی دستمو به پایین گوشیم فشار میدم یه صدایی هایی میده که معمولا برای وقتهایی که اعلان هارو قطع میکنیم و یه صدایی میده اس درواقع نمیدونم مشکل باتری هستش یا صفحه نمایش بعد باید ببرم تعمیرگاه یا امکان داره جور دیگه ای درست بشه
سالار تاریخ : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
سلام من گوشیم j7 پرو هست از دستم افتاد روشن نمیشه وقتی دکمه پاور رو نگه میدارم گوشی می لرزه و کنار گوشی چند تا رنگ روشن میشه و خاموش میشه دوباره
ادمین

سلام

مشکل از ال سی دی هست و بخاطر ضربه شکسته با شماره 02691009091 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شمارو راهنمایی کنید

علی تاریخ : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
سلام گوشیم خودش خاموش شده و کمه پاور رو نگه میدارم نام دستگاه میاد ولی دوباره خاموش میشه مشکل ازکجاست ایا نیاز به سرویس داره؟؟؟؟
ادمین

سلام

باید به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی یکبار فلش بشه اگر مشکل حل نشد مشکل سخت افزاریه باید گوشی بررسی بشه

حامد تاریخ : ۹ فروردین ۱۴۰۲
سلام.وقت بخیر خسته‌ نباشید. گوشی من.(سامسونگ j5) من از ارتفاع کمی افتاد (از روی مبل) دیگه روشن نشد مشکلش چیه علامت باتری میاد روشن خاموش میشه ویبره میزنه دلیلش چیه
مسعود تاریخ : ۳ فروردین ۱۴۰۲
سلام . وقت بخیر . سال نو مبارک . بعد از آبدیت نرم افزاری هولوگرام a12و samsung مدام تکرار میشه و گوشی بالا نمیاد . به شارژم زدم ولی باز بالا نمیاد ‌ کلید پاور و ولوم کم و زیاد رو هم باهم گرفتم ولی مشکل همچنان پابرجاست . به نظرتون مشکل سخت افزاریه؟؟؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنسد
ادمین

سلام دوست عزیز

بله امکانش هست مشکل از هارد باشه. به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی بررسی بشه. ممکنه مشکل با فلش کردن حل بشه ولی اگر حل نشه احتمالا مشکل از هارد باشه

reyhan تاریخ : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
سلام خسته نباشین گوشی من a10s دیشب یک درصد شارز داشت و زدمش تو برق اما رو همون یک درصد مونده بود توجهی نکردم چون قبلا هم اینجوری شده بود بعد چند دیقه دیدم خاموش شده و تا الان روشن نشده مشکل چیه و باید چیکار کرد....
ادمین

سلام

ممکنه مشکل بخاطر خرابی سوکت شارژ و یا مدار شارژ باشه و گوشیتون بخاطر خالی بودن باتری روشن نمیشه. حتما به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشیتون بررسی بشه

حمید تاریخ : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
با سلام.گلکسی S6 من خاموش شده و تمام روشهای بالارو انجام دادم اصلا هیچ اتفاقی نیافتاد به کامپیوترم وصل کردم انگار که وصل نشده باشه هیچ پیامی ظاهر نشد چند روزم گذاشتم تو شارز موند ولی تغییری نکرد.آخرین بار تو تلگرام بودم که خاموش شد. لطفا راهنمایی میفرمایین؟ ممنونم.
ادمین

سلام

اگر تموم مراحل بالا رو تست کردی و مشکل حل نشده به احتمال زیاد مشکل از هارد گوشی هستش و باید تعویض بشه

ayda تاریخ : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر ببخشید یک دستگاه گلکسی اس تری دارم بعد از اینکه دکمه پاور رو برای روشن شدن فشار میدم تا اون جایی که لوگوی سامسونگ میاد روشن میشه ولی بعدش دوباره خاموش نیشه و بدون اینکه من دکمه پاور رو فشار بدم خود به خود همین مراحل رو تکرار میکنه مشکل چیه؟
ادمین

سلام

ممکنه مشکل نرم افزاری باشه و با فلش کردن مشکل حل بشه،اگر با فلش درست نشه احتمالا مشکل از هارد گوشی باشه و نیاز به تعویض داشته باشه

مرتضی نظری تاریخ : ۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام. من گوشیم a510 هست، منتهی چند وقتی هست که صفحه نمایش گوشیم، بعضی وقت ها باید چندین بار دکمه پاور رو بزنم تا روشن بشه، یعنی میزنم یه لحظه یه صفحه بنفش روشن میشه و دوباره خاموش میشه، باید چند بار تست انجام بدم تا بلاخره روشن بشه... رام رو هم عوض کردم و دوباره نصب کردم، فرقی نکرد...
طاها تاریخ : ۵ بهمن ۱۴۰۱
سلام چرا گوشی من شارژ نمیکنه گوشی من GT_S6310 من گذاشتم ت سرما دیشب تا ظهر بود بعد روشن کردم باهاش کار کردم باز خاموش شد بعد دیگه روشن نشد مشکل چیه لطفا کمکم کنید
ادمین

سلام

گوشیتون باید از نظر ست افزاری و نرم افزاری بررسی بشه. ممکنه مشکل از خرابی باتری و یا سوکت شارژ گوشی و یا مدار شارژ باشه. باید حضوری تشریف بیارید تا گوشی بررسی و عیب یابی بشه

FTM تاریخ : ۱۳ دی ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید گوشی من GRAND PRIME+ عه 90 درصدم شارژ داشت اما در عرض نیم ساعت که برگشتم دیدم کاملا خاموش شده گفتم شاید شارژش تموم شده دوباره زدمش شارژ اما الان که باتریش رو درآوردم دوباره پاورشو میزنم روشن نمیشه
ادمین

سلام

دکمه پاور،ولوم بالا و پایین رو برای 15 ثانیه نگهدارید، اگر روشن نشد حتما باید به یک متخصص تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی از نظر سخت افزاری بررسی بشه

علی تاریخ : ۶ دی ۱۴۰۱
سلام.گوشی a7 من کاملا" سالم بود .تقریبا" 5 ماه استفاده نشده .حالا که به شارژر زدم روشن نمی شود .تقریبا" 24 ساعت توی شارژ گذاشتم.مشکل چی است.ممنون
ادمین

سلام

ممکنه مشکل از باتری گوشی باشه. چون مدت طولانی استفاده نشده باتریش دچار مشکل شده

اس تاریخ : ۴ دی ۱۴۰۱
سلام من گوشیم سامسونگ A52 هست برای اولین بار زدم شارژ روشن نمیشه لطفا کمک میکنید
ادمین


سلام

دکمه ولوم بالا و پایین و با دکمه پاور 15 ثانیه نگهدارید. اگر روشن نشد با شماره 02691009091 تماس بگیرید

مهرسا تاریخ : ۲۷ آبان ۱۴۰۱
سلام گوشی من A51هست مشکلش ریستارت شدن مداوم بود. (اول کم بود به تدریج خیلی زیاد شد در حدی که نمی شد با گوشی کار کرد) بردم برای تعمیر و CPU رو تعمیر کردن تقریبا 1 هفته گوشی کار کرد و مجدد 1 بار ریستارت شد و دفعه دوم کلا خاموش شد و دیگه روشن نشده از اون موقع به نظرتون چه کاری باید انجام بدم
ادمین

سلام

احتمالا مشکل از هارد گوشی هستش و باید  هارد تعویض بشه

صبا تاریخ : ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
سلام وقتتون بخیر، واقعا ممنونم از شما که گوشیم رودرست کردید. خیلی وقت بود مشکل داشتم و هرجا میبردم درست نمیشد.
ناشناس تاریخ : ۱۴ شهریور ۱۴۰۱
سلام. من گوشیم a12هست تقریبا 1سالی میشه خریدم تقریبا 1ماهی هست که اثر انگشت باز نمیکنه فقط بعضی وقتا باز میکنه بعضی اوقات هم میخام روشن کنم باید کمی دکمه روشن و خاموش نگه دارم تا روشن بشه به نظرتون مشکل از چیهه
ادمین

سلام

مشکل گوشی شما سخت افزاریه باید حضوری مراجعه کنید تا بررسی بشه و قطعه معیوب تعویض بشه

erfan تاریخ : ۱۱ شهریور ۱۴۰۱
اقا یعنی دستتون درد نکنه عالی عالی بود حلال حلال لتون باشه دمتون گرم
علی تاریخ : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
سلام . من گوشی a20s دارم . قشنگ کار میکرد . یکبار شروع مجدد زدم که خاموش و روشن کنه ، بعدش فقط ویبره میزنه روشن نمیشه دکمه پاور و زیاد هم میگیرم هیچ چیزی نمیشه .
ادمین

سلام

مشکل گوشیتون سخت افزاریه و باید بررسی بشه گوشی. ممکنه بخاطر باتری باشه و یا مشکل از سمت هارد گوشی باشه. باید حضوری به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید

صادق رضاگاه تاریخ : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید. یک گوشی. a13 دارم که در حین کار کردن از ارتفاع بلند افتاد و شکس. تعمیرش نمیدونم جزء خرابش چیه بردمش تعمیر درستش کرد ولی تا شارژش تموم شد دیگه روشن نمیشه. میشه بگید مشکلش چیه ؟
ادمین

سلام

بخاطر ضربه مدار داخلی گوشی آسیب دیده و امکانش هست هارد گوشی خراب شده باشه. باید حضوری تشریف بیارید تا گوشیتون بررسی بشه و مشکل گوشی مشخص و تعمیر بشه

ناشناس تاریخ : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید،گوشی من a20s هست وسط‌ کار باهاش یهو ارور داد و گفت سیستم دچار مشکل شده و دوتا گزینه استاپ و متوقف شدن و داد،من زدم متوقف شدن بعدش گوشیم یهو خاموش شد،وقتی دکمه اصلی و ‌میزنم فقط یه نور خیلی ملایم داره و‌ هیچی روی صفحه نیست وقتی ام فشارش میدم گزینه ری استارت و خاموش کردن میاد،هم خاموش کردن و‌زدم هم ری استارت و ولی هیچ تاثیری نداره راهی هست خودم درستش کنم؟
ادمین

سلام

احتمالا مشکل گوشیتون سخت افزاری باشه و خودتون نتونید تعمیرش کنید. بهتره که به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا یک متخصص گوشیتون رو بررسی و تعمیر کنه

روژینا تاریخ : ۳ مرداد ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر، من گوشیم a51هستش، دیروز داشتم بازی میکردم باهاش احساس کردم برنامه سخت کار میکنه بعد یه دفعه وسط بازی هنگ کرد و چند لحظه بعد یه دفعه ای خاموش شد و تو ارم سامسونگ موند، بعد نیم ساعت زدم شارژ و علامت شارژ اورد سفید بدون هیچ عددی و چیزی، بعد یک ساعت از شارژ در اوردم و ریستارت کردم بازم رو ارم سامسونگ موند و تا صبح دست نزدم بهش. صبح دیدم گوشی کامل صفحش سیاهه و احتمال دادم باتری خالی کرده و زدم شارژ و دوباره علامت شارژ سفید میاره بدون درصدی. الان مشکل چیه و چرا گوشیم روشن نمیشه؟ چیکار کنم روشن بشه؟
ادمین

سلام

مشکل گوشی شما خرابی هارد هستش. به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا متخصصین گوشی رو بررسی و تعمیر کنند.

ماهان تاریخ : ۲۰ تیر ۱۴۰۱
سلام ببخشید گوشی من سامسونگ galaxy a5 2015 هست این گوشی از دستم افتاده و چند دقیقه ای خاموش شد و به شدت یکهو داغ می‌کرد و پس از این داغی گوشی خاموش شد و دیگه روشن نشد مشکل از کجاست ؟
ادمین

سلام

ممکنه مشکل بخاطر باتری، هارد گوشی و یا مدارات داخلی گوشی باشه. چون مشکل سخت افزاریه بهتره که به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا متخصصین گوشی شما رو بررسی و بتونن مشکل اصلی مشخص کنند.

وحید تاریخ : ۵ تیر ۱۴۰۱
سلام گوشیم A50 به روز رسانی کردم اما روشن نشد مدام صفحه مشکی سامسونگ میومد و بعدش ولی بالا نمیومد در نهایت یه سری نوشته رنگی اومد که اولیش try again بود کمک؟
ادمین

سلام

دکمه پاور،ولوم بالا و پایین رو 15 ثانیه نگه دارید گوشی ریست شه . اگر باایت روش  مشکلتون حل نشد احتمالا مشکل گوشی سخت افزاری هستش و بادی به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشیتون رو بررسی کنند

ال تاریخ : ۱ تیر ۱۴۰۱
سلام .من گوشیم s 6 خاموش شد زدم شارژ دیگه روشن نمیسه یعنی روشن میشه صفحه نداره چراغ چشمک زن ابی چشمک میزنه شارژم میشه ولی صفحه سیاه . ..
ادمین

سلام

دکمه پاور ولوم بالا و پااین رو 15 ثانیه نگهدارید تا گوشی مجدد ریست شه. اگر مشکل حل نشد احتمالش هست مشکل سخت افزاری باشه و باید به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید.

نصیر تاریخ : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام، گوشی سامسونگ جی 7 از دستم افتاد روی فرش و خاموش شد و دیگه اصلا روشن نشد! امكان سوختن هارد هست یا سی پ یو؟ و اینكه هزینه تعویض هارد یا سی پی یو چقدر است و ایا ارزش تعمیر دارد یا خیر؟ با تشكر
ادمین

سلام

بله ممکن هست که مشکل از هارد، سی پی  یو و یا حتی باتری موبایل باشه. بهتره که حضوری مراجعه کنید تا گوشیتون بررسی بشه. برای اطلاع از هزینه ها لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید. 02691009091

حسبن تاریخ : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام من a52دارم خاموش کردم دیگه روشن نشد
ادمین

سلام

مشکل سخت افزاری هستش و ممکنه بخاطر باتری و یا هارد گوشی باشه. باید گوشی بررسی بشه تا بشه مشکل اصلی و مشخص کرد

 

A تاریخ : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام من گوشیم a03core هست گوشیم شارژش پر بود گزاشتم زمین چن دقیقه بعد اومدم دیدم خاموشه هرچی هم میزنم شارژ روشن نمیشه اون کاری ک واسه ریست گفتین هم انجام دادم ولی نشد تازه یک هفتس خریدم
ادمین

سلام دوست  عزیز

مشکل گوشی شما سخت افزاری هستش. اگر تازه خریدید و گارانتی داره بهتره به نمایندگی مراجعه کنید تا گوشیتون رو تعمیر کنند.

آرین تاریخ : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام من یه گوشی گلکسی e5دارم که روشن نمی شود تو شارژ میزنم لوگو باتری نمی آید و و هیچ عکس العملی نشان نمی دهد نه لوگو سامسونگ نمی آید و لوگوی باتری هم نمی آید کلاً گوشی روشن نمیشود ال سی دی نشکسته نمی دانم چرا گوشی روشن نمیشود اگر امروز را فرض کنیم دیروز کار می‌کرد ولی فرداش روشن نشد ممنون میشم مشکل گوشی من را بگیدتشکر
ادمین

سلام دوست عزیز

روشن نشدن گوشی ممکنه بخاطر مشکل باتری و یا دیگر مشکلات سخت افزاری باشه. باید حضوری مراجعه کنید تا گوشیتون رو سخت افزاری بررسی کنند و مشکل رو مشخص کنند.

ناشنــاس تاریخ : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام من گوشیم جی 5(2016) هست امروز باهاش صبح کار کردم و باتریش اومد به 3 درصد بعد از مدتی خاموش شد الان گوشیم دیگه روشن نمیشه درحالی که باتری رو روی گوشی دیگه امتحان کردم باتری شارژ میشه ؟؟؟
ادمین

سلام دوست عزیز

مشکل گوشی شما سخت افزاری هستش و این مشکلات امکان داره به هر علتی پیش بیاد. خرابی هارد، اتصالات مدار داخلی و ... باید حتما حضوری به مرکز تعمیرات موبایل ما مراجعه کنید تا گوشیتون رو کامل بررسی کنند و مشکل و مشخص کنند.

مهدی تاریخ : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام j7 prime من یه مدت بود خود به خود ریستارت میکرد نیم ساعت پیش کلا خاموش کرد الان هر بلایی سرش میارم روشن نمیشه (یعنی هیچ علامتی نداره نه صفحش روشن میشه نه صدایی میده) باید برم پیش تعمیرکار یا خود به خود درست میشه؟
ادمین

سلام دوست عزیز

مشکل گوشیتون سخت افزاری هستش و بهتره که به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشیتون رو تعمیر کنند.

M تاریخ : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام من گوشیم a12 هست بعد از استفاده گوشی رو صفحه رو خاموش کردم دوباره همون لحظه روشن کردم ولی صفحه کاملا خاموش بود صدای باز کردن رمز گوشی و خاموش کردن صفحه میاد حتی صدای زنگ خوردنش هم میاد ولی همچنان صفحه خاموشه هیچ راه ارتباطی باهاش نیست
ادمین

سلام دوست عزیز

این مشکل توی سری های A12 رایجه. احتمالا مشکل از سمت ال سی دی نیستش. یکبار گوشی رو به شارژ متصل کنید و جدا کنید احتمالا تصویر برگرده. اگر هم نشد دکمه ولوم بالا و پایین و دکمه پاور رو باهم بگیرید گوشیتون ریست شه

اگر مشکل همچنان پابرجا بودحتما به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشیتون کامل بررسی بشه
ثنا تاریخ : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام امروز گوشیم شارژ نداشت خاموش شد اومدم خونه زدم ب شارژ ۸۳ درصد شارژ شد و بعد دیگه روشن نشد الان فقط برای من لوگوی سامسونگ رو میاره بدون اینکه خاموش یا روشن بشه ایرادش چیه؟
ادمین

سلام دوست عزیز

اگر گوشی روی لوگو مونده مشکل از سمت هارد گوشی هستش. حتما به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشیتون رو تعمیر کنند.

بنده علی تاریخ : ۲۹ فروردین ۱۴۰۱
سلام... وقت بخیر.. من حدودا ۳ ماهه ک گوشی سامسونگ a12 خریدم.. دیشب ی دفعه گوشیم خاموش شد و از اون موقع ب بعد دیگ روشن نشد... مشکل از چیه؟؟؟، درست میشه؟؟
ادمین

سلام

خاموش شدن گوشی ممکنه بخاطر مشکل باتری و یا هارد گوشی باشه. میتونید به صورت حضوری به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ ما مراجعه کنید تا گوشیتون رو بررسی کنیم و مشکل رو مشخص کنیم. همینطور یم تونید از طریق شما تماس 02691009091 با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از مشاوره ما استفاده کنید.

واحد تاریخ : ۲۳ فروردین ۱۴۰۱
باسلام، گوشی ۹درصد شارژ داشت و وقتی زدمش تو شارژ یهو بالای گوشی هم پشتش و هم مانیتور داغ کرد، سریع از شارژ درآوردم، از کاور درآوردم،گذاشتم روی سرامیک تا خنک بشه ولی خودبه خود خاموش شد و دیگه روشن نشد، میزنمش تو شارژ هیچ علائم حیاتی از خودش نشون نمیده!!!ممکنه بردش سوخته باشه؟
ادمین

سلام

ممکنه مدارات داخلی دچار مشکل شده باشند و یا هارد گوشی آسیب دیده باشه. بهتره حضوری مراجعه کنید تا گوشی شما کامل بررسی بشه

ناوی تاریخ : ۲۳ فروردین ۱۴۰۱
گوشی من سامسونگ ۳۲ گیگ هست باهاش فیلم گرفتم بعد الارم حافظه پر شده داد تا چندتا چیز را پاک کردم خاموش شد دیگه روشن نمیشه شارژ کردم نمیشه دکمه ها رو نگهداشتم باز نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم
ادمین

سلام

وقتی گوشی زیاد حافظش پر باشه باعث میشه به گوشی فشار زیادی وارد بشه و هارد گوشی آسیب ببینه. بهتره حضوری به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا تشخیص بدن که آیا خرابی بخاطر هارد هست یا خیر

R تاریخ : ۱۷ فروردین ۱۴۰۱
سلام من گوشیم گلکسی جی5 2016 بود دو روز بود خیلی هنگ میکرد و هر برنامه ای که نصب میکردم روی حالت اینستالینگ میموند برای همین پریروز ریستارتش کردم ولی وقت بالا اومدن اول که لوگوی گلکسی جی فایو و اندروید میاد بعد که لوگوی سامسونگ میاد همونجا گیر میکنه رفتم به منوی ریکاوری(یا منوی بوت هست یادم نیست اسمش رو فقط میدونم باید دکمه افزایش صدا و پاور و هوم رو بگیری) وایپ کش هم زدم باز نشد ریست فکتوری هم کردم نشد چندین بار هم باطریشو در اوردم گذاشتم استراحت کنه الان دو روزه باطری رو میزارم و روشن میکنم روی همون لوگوی سانسونگ میمونه و اون صدای هشدار عه(که همیشه وقتی روشن میکنی پلی میشه) نصفه میاد الان هم ب pc وصل کردم لوگوی شارژ اومد و 58درصد شارژ داره اما pc فقط نوتیفیکیشن اتصال رو با همون صدای هشدار اتصال درست نشون داد و نه از مای کامپیوتر میخونه گوشی رو نه آنتی ویروسم پیغام جستجوی دستگاه رو میده لطفا راهنمایی کنید آیا مشکل سخت افزاریه یا میتونم خودم حلش کنم؟؟؟؟
ادمین

سلام

مشکل از خرابی هارد گوشی هستش و خودتون نمی توهنید تعمیر کنید. حتما به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی رو براتون تعمیر کنید

ثمین تاریخ : ۱۳ فروردین ۱۴۰۱
سلام گوشی ما کار میکرد و کاملا سالم بود جدا ازاین که گاهی اوقات به دلیل پر شدن حجمش کمی دیر به میاورد که بعدا ز کم کردن فضا به حالت خودش بر میگشت. من امروز گوشی رو به دلیل وصل نشدن به دیتای گوشی تصمیم به ریستارت کردنش کردم و وقتی این کار انجام دادم از اون موقع گوشی صفحه اش کاملا سیاه و به صورت مداوم روی ویبره میره. به شارژ زدن یا فشار دادن دکمه هاشم هیچ تغیری توش ایجاد نمیکنه. تورو خدا ممنون میشم راهنماییم کنین لطفا راهنماییم کنین خیلی ممنون میشم همچنین مدل گوشی هم A20s هست جهت اطلاع بر شما ادمین عزیز.
ادمین

سلام

احتمال زیاد خرابی از هارد موبایل هستش ولی بهتره حضوری مراجعه کنید تا گوشی کامل بررسی بشه

سحر تاریخ : ۱ فروردین ۱۴۰۱
سلام دیشب تبلتم باطریش روی ۱۹ درصد بود زدم شارژ صبح اومدم رمز عبور رو بزنم خاموش شد زدم ب شارژ دوباره اصلا روشن نمیشه علامت باطری هم نمیاد لوگوی سامسونگ رو هم نشون نمیده خواستم ریست فاکتوری کنم اونم نمیاد مدل تبلتم سامسونگ تب ۳ مشکل کجاست باید چکار کنم؟
ادمین

سلام

احتمالا مشکل بخاطر باتری گوشی باشه. حضوری مراجعه کنید گوشی بررسی بشه

زیبا تاریخ : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام. چند بار خود به خود خاموش میشد ولی بعد با پاور روشن میشد. که دیگه بار آخر نشد. باز ولی روی لوگو می موند که من بلد نبودم فلش کنم یا کارهای دیگه. چند روز گذشت. یکبار زدم به پی سی که روشن بشه که پورته یکجوری شد و لوگو که دیگه اونم نمیاد (موقع وصل به پی سی یک صدایی میده . در حالت عادی یک صدای معمول میده ولی الان صدایی میده که مشخصه که گویا اتصال درست برقرار نمیشه). اول حدسم رو سوختن یا معیوب شدن هارد بود ولی الان که حتی لوگو هم نمیاد یعنی علاوه بر هارد بقیش هم خراب شده؟
ادمین

سلام

هارد گوشی سوخته و نیاز به تعویض داره

بنیامین تاریخ : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
من گوشیم GT-19082 هستش بالای باتریش داغ می کرد و ما گفتیم ممکنه بترکه گذاشتیم کنار ولی دیگه روشن نمی شه فقط عکس باتری می آید و یک دایره می چرخد باتری شارژ نمی شه به نظرتون مشکلش چیه؟
ادمین

سلام

احتمالا باتری گوشی خراب شده و نیاز به تعویض داره ولی بهتره حضوری مراجعه کنید تا گوشیتون سخت افزاری بررسی بشه

شقایق تاریخ : ۹ اسفند ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید .گوشی سامسونگj7proمن یک ماهی میشد خود به خود خاموش روشن میشد و گاهی روشن نمیشد وصفحه آبی میومد که با ولوم پایین و پاور دوباره میوردم بالا روشن میشد. الان ۶۰درصد شارژ داشت.رفتم تو گوگل کروم یکدفعه قفل کرد وخاموش شد .دیگه روشن نمیشه به شارژم میزنم بر خلاف قبل علامت شارژ شدن نمیاد. کلا پاور دیگه انگار کار نمیکنه
ادمین

سلام

احتمالا بخاطر سوختن هارد موبایل هست و نیاز به تعویض هارد دارید

مبینا تاریخ : ۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید، من یه سامسونگ J3 دارم، وقتی باهاش کار میکنم بعد یه مدت صفحه سفید میشه، من باتریش رو میارم ولی وقتی میخوام دوباره روشنش کنم، روشن نمیشه، بعد از چند دقیقه باتری رو دوباره میندازم روش و روشن میشه ولی باز هم بعد چند ساعت دوباره خود به خود صفحه اش سفید میشه، من باتری جدید براش خریدم و تنظیمات کارخونه کردمش ولی باز هم همون مشکل رو دارم، لطفا کمک کنید.
ادمین

سلام

مشکل گوشی سخت افزاریه نه نرم افزاری. ممکنه مشکل از هارد گوشیتون باشه. به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا سخت افزاری بررسی بشه

امیرمهدی تاریخ : ۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر گوشی من سامسونگ a01 است دیشب گوشی ۴۰ درصد بود زدمش داخل شارژ تا صبح وقتی گوشی را بردارم روشن کنم روشن نشد داخل شارژ هم زدم باز علامت شارژ نیومد قبلا یکم cpu احساس می کردم خوب کار نمی کرد تا داخل یک بازی معمولی می رفتم هنگ می کرد یا ۳۰ کار می کرد داغ می کرد الان من چه باید بکنم
ادمین

سلام

اگر گوشی روشن نمیشه مشکل از هارد موبایل هستش و باید تعویض بشه

محمد تاریخ : ۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام، من یک گوشی سامسونگ s7 edge دارم که حدود شیش ساله ازش استفاده میکنم،دیشب عملکرد گوشیم کند شده بود و ریستارتش کردم ولی جواب نداد بعد خواستم از طریق حذف داده ها و خالی کردن حافظه اقدام کنم، از ۳۲ گیگ،۳۱.۷ پرشده بود ولی دیدم حدود ۸ گیگ مال پاورپوینته و وقتی از تنظیمات خواستم clear data کنم گوشیم هنگ کرد و در یه حالت نیمه خاموش نیمه روشن صفحه اش ثابت شد ، چند دقیقه وایسادم ولی اتفاقی نیفتاد واسه همون اقدام به ریبوت از طریق دکمه پاور و ولوم پایین کردم ، گوشی از اون حالت نیمه خاموش کامل خاموش شد و حتی عکس سامسونگ هم بالا اومد که داره خاموش میشه گوشی ، ولی بعد از خاموشی دگ روشن نمیشه و الان یکی از اون سه چراغ کوچک گوشه بالا سمت چپ گوشی ، (اولین چراغ از چپ)، داره نور آبی ممتد که حتی چشمک زن هم نیست میده ، چه کار باید کنم
ادمین

سلام

احتمالا هارد گوشی مششکل داره و باید تعویض بشه

پویا تاریخ : ۳ اسفند ۱۴۰۰
سلام و عرض ادب؛ گوشی من سامسونگ گلکسی a12 هست و حدود یکسال از زمان خریدش میگذره. امروز صبح میزان شارژش به 21 درصد رسیده بود که زدمش به شارژ، بعد از حدود 40 دقیقه زمانی که تصمیم گرفتم روشنش کنم صفحه کاملا سیاه شده بود و هیچ علائمی از حیات! از خودش بروز نمیداد و صرفا صدا و ویبره ی باز شدن قفل صفحه اصلی شنیده میشدن. مجبور شدم که با نگهداشتن همزمان دکمه پاور و دکمه کاهش ولوم به مدت 10 ثانیه گوشی رو ری استارت کنم، که خوشبختانه بدون مشکل بالا اومد و میزان شارژش هم به 84 درصد رسیده بود.حالا مسئله اینه که من بشدت روی نحوه شارژ شدن گوشی وسواس دارم، و معمولا اجازه نمیدم که میزان شارژ باتری از 20درصد کمتر یا از 80 درصد بیشتر بشه. گوشی هم در این مدت نه ضربه خورده بود و نه در معرض آب و رطوبت قرار گرفته بود. هیچ بدافزار یا نرم افزار ناشناسی هم روی گوشیم نصب نداشتم. ضمنا تمام مدت هم از شارژر اورجینال برای شارژ استفاده کرده بودم. تنها کاری که باید انجام میشد و من انجامش ندادم، آپدیت نرم افزاری بود. حدودا 6 ماه از آخرین باری که نرم افزار رو آپدیت کرده بودم میگذره و من هنوز هم علیرغم التماس های مکرر سیستم! آپدیتش نکردم. علتش هم ترسم از ایراداتی بود که سایر کاربرها با آپدیت کردن باهاشون روبه رو شده بودن، ایراداتی مثل کند شدن، مصرف سریع باتری و اتفاقا همین مشکل خاموش شدن صفحه. حالا به نظر شما این مشکل به چه علتی برای من پیش اومد؟ و اینکه ایجاد این حالت به سخت افزار آسیب میرسونه؟ چطور میتونم از بروز مشکلات جدی تر و تکرار همین ناهنجاری اخیر جلوگیری کنم؟ ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.
ادمین

سلام

اگر فقط یکبار این اتفاق افتاده ایرادی نداره. اگر باز تکرار بشه باید گوشی رو به یک مرکز تعمیرات موبایل ببرید تا بررسی سخت افزاری بشه

پارسا تاریخ : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر من صبح که بیدار شدم گوشیم خاموش شده بود بعد روشنش کردم بدون اینکه هیچ صفحه ای بیاد دوباره خاموش دوباره روشن کردم همینجوری شد باز یکبار دیگه روشن کردم و روشن شد و بعد رمز را زدم باز شد و بعد هنگ کرد و خاموش شد و الان هر کاری میکنم روشن نمیشه میشه بگید مشکلش چیه و راه حلش چیه ؟
ادمین

سلام

ممکنه مشکل از خرابی هارد موبایل باشه

Ramtin تاریخ : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر من یک گوشی j7pro دارم که چند وقت بود خود به خود خاموش روشن میشد ولی یه بار خاموش شد یه باز این کارایی که گفتین و کردم درست شد ولی دوباره خاکوش شد واز علامت سام سونگ تکون نمیخوره باید چیکار کنم؟ ممکنه هارد سوخته باشه؟
ادمین

سلام

بله امکانش هست هارد خراب شده باشه

آزیتا نبئ تاریخ : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام گوشی من a51 هستش داشتم باهاش بازی میکردم ک یهو هنگ کرد و ی صفحه سیاه امد صفحه اسکرین شات کار میکرد منو آهنگمم میتونستم بیارم ولی دیگه هیچ حرکتی نمیکنه و صفحه سیاهه به گوشیمم ک زنگ میزنم صفحه روشن میشه و میتونم جواب بدم ولی بد تماس باز صفحه سیاه میشه و فقط موزیک و اسکیرین شاتو و ریکورد میاد همین
ادمین

سلام

گوشی و یکبار ریستارت کنید اگر گوشی همچنان صفحش سیاه بود مشکل سخت افزاریه و به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید

سایه تاریخ : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
سلام من گوشیم j6 هستش بیرون میرفتم هوا ک سرد بود گوشی خاموش میشد یبار ک بیرون بودم گوشی خاموش شد اوردم خونه اولش روشن شد بعد دیگه نشد الان میزنمش که شارژ بشه صفحه سفید روشن میشه دقت ک میکنی انگار تو قسمت چت واتس اپه ولی صفحه سفیده میشه راهنمایی کنید چش شده لطفا؟
ادمین

سلام

به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید، مشکل سخت افزاری هست و گوشی باید بررسی بشه تا مشخص بشه مشکل از چه قسمتی هستش

ایلین تاریخ : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام گوشی من به مدت 4 ماه خاموش بوده (البته با شارژ 100%) ولی وقتی که زدم به شارژ اصلا هیچ ایکونی از شارژکردن نشون نمیشه و اصلا نمیدونم باید چیکار کنم ممنون میشم کمکم کنید
ادمین

سلام

گوشی وقتی برای مدت طولانی خاموش بمونه باعث میشه که باتری خراب بشه. امکان داره باتری خراب شده باشه. به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا با بررسی سخت افزاری مشکل گوشی و بهتون اعلام کنند

مهسا تاریخ : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر من صبح گوشیم ۶درصد شارژ داشت ولی روز قبل هی میزدم شارژ هی در میوردم بعد صبح یهو صفحه خاموش شد دیگ روشن نشد تو شارژ میزدم ویبره میرف مث موقعی ک شارژ میشه ولی علامتش نشون نمی‌داد خاموش هم نمیشد روشنم نمیشد بعد دوساعت با پاور و دکمه بغلی چندبار امتحان کردم و نگهش داشتم تا بالاخره روشن شد مشکل از چی بود؟گوشیم ممنکه باز اینجوری ش؟
ادمین

سلام

بخاطر خرابی هارد موبایلتون هست حتما به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید

... تاریخ : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
سلام گوشی من a01 هستش شارژ گوشی ۱۶ درصد بود که زدم شارژ روشن بود و علامت شارژ اومد الان خواستم روشن کنم روشن نمیشه هرچقدر هم دکمه رو نگه میدارم تاثیری نداره چیکار کنم؟
ادمین

سلام

احتمالا هارد گوشی سوخته و باید تعویض بشه. حتما به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید

محمد تاریخ : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
سلام من یه گوشی گلکسی استار قدیمی دارم ک یهو خاموش شد و تا وقتی ک باتری توشه هی خاموش و روشن میشه تا مرحله نشون دادن سامسونگ میره باز خاموش میشه و همین تکرار میشه هر دو ثانیه. میخاستم بدونم چجوری ریسیتش کنم اخه اصلا ب مرحله ریسیت نمرسه سریع هی لگو سامسونگ میاد و میره
ادمین

سلام

ممکنه مشکل از هارد گوشی باشه و نیاز به  تعویض داشته باشه.

امیر تاریخ : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام من گوشی j7 2016 دارم چند هفته بود که خود بخود خواموش روشن میشد اخرین بار که خواموش شده دیگه روشن نمیشه دکمه پاور که نگه میدارم هیچ واکنشی نشون نمیده ایراد چیه؟
ادمین

سلام

هارد گوشی سوخته و باید تعویض بشه

محمدحسین تاریخ : ۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام من یه گوشی قدیمی داشتم j2 الان روشنش کردم میخام که روشنش کنم لوگوی سامسونگ میاد و دوباره خاموش میشه و همین اتفاق دوباره اتفاق میفته به نظرتون جیکار کنم
محمد رضا تاریخ : ۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام من گوشیم فقط وقتی تو شارژ روشن میشه و از شارژ که میاد بیرون خاموش میشه مشکلش چیه هزینش چقدره
ادمین

سلام و وقت بخیر

دوست عزیز امکان داره ایراد دستگاهتون از باطری باشه و با تعویض باطری مشکلتون حل بشه

به یک تعمیر کار مجرب مراجعه کنید

ناشنــاس تاریخ : ۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام گوشیم huawei g750 u10 است می خواستم با sp flash tool فلشش کنم ولی بعد از اینکه با برنامه فرمت شد دیگه روشن نمیشه وهر بار که می خوام بزنمش به شارژ مدام ویبره می کنه و صفحه نمایشش روشن نمی شه لطفا راهنمایی کنید
ادمین

سلام و وقت بخیر

دوست عزیز مشکل گوشی شما از هارد دستگاهتون هست باید هاردتون تعویض بشه

ایوب تاریخ : ۲۰ دی ۱۴۰۰
من گوشیم جی ۷ پرایم ۲۰۱۷ هست گوشی شارژ نداشت خاموش شد بعد زدمش تو شارژ علامت شارژ شدن میاد ولی روشن نمیشه چند ساعت هم گزاشتم تو شارژ ولی بازم روشن نشد خواستم فلش کنم ارور میده
ادمین

سلام دوست عزیز. باطری شما مشکل داره یا مشکل از آی سی شارژ دستگاهتون هست. به تعمیر کار مراجعه کنید.

mojgan تاریخ : ۱۴ دی ۱۴۰۰
سلام من گوشی م سامسونگ a12 هست یه دفعه خاموش شد صدای اعلانش مباد اما روشن نمیشه صفحه ش مشکلش چیه
ادمین

سلام و وقت بخیر 

اگر دستگاهتون ضربه خورده یا آبخوردگی داشته احتمالا به ال سی دی دستگاهتون آسیب زده و تصویر نداره گوشیتون.امکان داره گوشیتون مشکلش از ال سی دی باشه یا از بخش تصویر دستگاهتون که احتمالش معمولا کمه.یکبار دستگاهتون رو خاموش روشن کنید (دکمه خاموش روشن + دکمه ولوم پایین رو به مدت ده ثانیه نگه دارید) اگر باز هم مشکلتون پابرجا بود میتونید با مراجعه به شرکت اقدام به تعمیر دستگاهتون کنید یا گوشیتون رو به تعمیرکار نشون بدید.

ناشنــاس تاریخ : ۱۲ دی ۱۴۰۰
سلام گوشی من سامسونگ آ ۷۲ هستش و بعد از استفاده با برنامه ای هنگ کرد و نوشت Samsung Au has stopped wait or close من بستن رو زدم بعد کلا صفحه سیاه شد و فقط آیکون اثر انگشت و ساعت نشون داده میشه و برای خاموشکردن گوشی باید از status bar استفاده میکردی الان من نه میتونم تلفن رو خاموش کنم نه ریست کنم
سینا تاریخ : ۲۶ آذر ۱۴۰۰
سلام من گوشیم j7 2016 هس صفحه گوشی سیاه شده و هیچ تصویری ندارم اما لمس گوشی کار می‌کنه وقتی زنگ میزنی مشکل گوشی چیه
ادمین

دوست عزیز امکان خرابی ال سی دی وجود دارد. بک لایت دستگاه توسط متخصص چک شود و در صورت لزوم ال سی دی را تعویض کنید.

عسل مهدوی تاریخ : ۲۵ آذر ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید من گوشی سامسونگ جی5 دارم که ریست کارخانه ش کردم و برای ریست ارور داد چند بار اینکار رو انجام دادم چون حجم گوشی خیلی پرشده بود خواستم خالی بشه اما حالا خاموش شده و فقط لوگوش بالا میاد و البته دکمه پاور و کم و زیاد صداش هم چند بار زدم هیچ تاثیری نداشته و روی لوگو با کم و زیاد شدن نورش مونده چیکار کنم که باز روشن بشه؟
ادمین

باسلام

دوست عزیز  دستگاه شما علائم خرابی هارد را دارد. دستگاه باید توسط متخصص چک شود و در صورت لزوم هارد دستگاه تعویض شود.

زهرا تاریخ : ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سلام گوشی من وقتی به ۵درصد می‌رسید خاموش کردم زدم به شارژ لوگوی اینکه شارژ میشه صداش اومد ولی صفحه روشن نمیشد هرکاری میکردم دکمه پاور رو میزدم گوشی روشن میشد ولی صفحه نه ولی همزمان دکمه پاور و تنظیم صدا رو فشار دادم دوباره روشن شد چکار کنم
ادمین

باسلام

دوست عزیز احتمال خرابی ال سی دی و یا فلت ال سی دی و یا بکلایت وجود دارد. دستگاه باید توسط تخصص چک و در صورت لزوم ال سی دی تعویض شود.

زهرا تاریخ : ۱۷ آذر ۱۴۰۰
سلام من گوشیم شارژ به صفر رسید خاموش شد بعد زدم به شارژر لوگوی شارژ شدن میاد اما چشمک میزنه کل صفحه گوشی ، و شارژر هم مال خودش نیس ، اگه شارژر اصلشو بزنم شارژ میشه؟ چندبار قبلا هم شده بردم تعمیر کابل قوی زدن ، الان میخوام ببینم شارژر خودشو بگیرم روشن میشه یا نه
ادمین

با سلام

لطفا اول باتری را چک کنید. و بعد از شارژر با آمپر مناسب دستگاه استفاده کنید.

F تاریخ : ۱۶ آذر ۱۴۰۰
سلام گوشی من سامسونگ c5 بوده امروز خود به خود خاموش روشن شد پشت سر هم و بعد از چندین بار تکرار، همونطور خاموش ماند. الان وقتی روشنش میکنم میاد بالا و قبل از اینکه روشن شه خاموش میشه. مشکلش چیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
ادمین

باسلام

امکان خرابی هارد دستگاه وجود دارد. هارد دستگاه توسط متخصص باید تعویض شود.

حسین تاریخ : ۱۳ آذر ۱۴۰۰
سلام من گوشیم a7 است گوشم رو خاموش کردم آمدم روشن کنم لوگو میاد ارور میده خاموش میشه باید چکار کرد؟
ادمین

باسلام

دستگاه شما علائم خرابی هارد را دارد. لطفا پس از چک شدن توسط متخصص در صورت لزوم هارد دستگاه تعویض شود.

پارسا تاریخ : ۲ آذر ۱۴۰۰
ببخشید من دیروز سوال پرسیده بودم گوشی رو لوگو نمی ماند هنگام ورود اولیه به گوگل خطا میدهدو هر کاری می کنم وارد نمیشود
ادمین

اگر رمز عبور حساب گوگلی که برروی گوشی ست است را دارید، یکبار دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید و یا توسط متخصص فلش کنید. و اگر رمز عبور را ندارید، لازم است که قفل frp دستگاه توسط متخصص برداشته شود.

پارسا تاریخ : ۱ آذر ۱۴۰۰
سلام من یک گوشی j5 prime دارم هنگامی که اومدم وارد دیجی کالا بشوم گوشی صفحش سیاه شد و پیام اومد دیگر از گوشی شما پشتیبانی نمی شود و باید ان را به تنظیمات کارخانه برگردانید و یک کلید که نوشت بود پایین صفحه بازنشانی رو زدم و حالا گوشی وارد اکانت گوگل نمیشه و صفحه برنامه ها نمیاد و رو حالت اول راه اندازی گوشی میمونه به نظر شما مشکل از کجاست
ادمین

باسلام

اگر دستگاه روی لوگو میماند، امکان خرابی هارد وجود دارد. در چنین شرایطی دستگاه اول توسط متخصص فلش می شود و در صورت پابرجا بودن مشکل، هارد دستگاه تعویض میشود. برای دریافت خدمات ایمن و سریع با کارشناسان ما در مرکز تخصصی پارس ارتباط لوتوس تماس برقرار کنید.

تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱

آرش تاریخ : ۱ آذر ۱۴۰۰
سلام . گوشی من سامسونگ a8 هستش . امروز کمی هنگ میکرد و از برنامه ها میپرید بیرون . ری استارتش کردم دیگه روشن نشد . ب نظرتون مشکل از کجاست ؟
ادمین

با سلام

دوست عزیز هنگ کردن و خاموش شدن ناگهانی، علائم خرابی هارد هستند. هارد دستگاه باید توسط متخصص چک شود.

E تاریخ : ۲۴ آبان ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر من گوشیم a71 هست شارژ گذاشته بودمش وقتی برداشتم گوشی خاموش شده بود خواستم ک بازش کنم هی روشن میشه لوگوی سامسونگ میاد بعد دوباره خاموش میشه و خودبه خود دوباره روشن میشه لوگو میاد دوباره خاموش چیکار باید بکنم؟
ادمین

با سلام

دوست عزیز مشکل دستگاه شما هارد است. در چنین شرایطی دستگاه در مرحله اول توسط متخصص فلش میشود ودر صورت پابرجا بودن مشکل هارد دستگاه تعویض میشود.

فرشید تاریخ : ۲۴ آبان ۱۴۰۰
سلام من گوشی گالاکسی s7 معمولی دارم حدودا ۱ سال میشه که خاموشه، الان بعد از مدتی امدم روشنش کنم که استفاده کنم نه شارژ میشه نه روشن میشه، علتش چی میتونه باشه؟
ادمین

با سلام

بدلیل خاموش بودن طولانی مدت گوشی، باتری گوشی شما به حالت خواب (sleep mode) رفته است. برای بیدار شدن نیاز به یک شوک الکتریکی کنترل شده دارد که توسط متخصص انجام میشود.

بهار تاریخ : ۱۰ آبان ۱۴۰۰
سلام گوشی من A50 خود به خود صفحه ش خاموش شد ولی صدای اعلان ها و اینا میاد خودشم هر از چندگاهی دو ثانیه روشن میشه بعدش دوباره خاموش میشه چیکار باید بکنم
ادمین

با سلام

السیدی دستگاه باید توسط متخصص چک شود.

صادق تاریخ : ۹ شهریور ۱۴۰۰
سلام..بنده گوشیs7edgeدارم..گوشی قبلا هنگ میکرد وخاموش میشد و رو ارم گیر میکرد برد گوشی روکامل عوض کردم..الان بعد یکسال وسط کارکردن هنگ کرد ی ده دقیقه و کامل خاموش شد و روشن نشد بعد چند ساعت زدم شارژ فقط لوگوی شارژ اومد اما روش گیر کرد..بردم تعمیر کار باز کرد و یه شوک داد روشن شد..دوباره بعد یک روز این اتفاق افتاد...الان مشکل دقیقا از چیه؟
ادمین

با سلام

امکان خرابی هارد دستگاه وجود دارد. لطفا دستگاه را توسط متخصص چک کنید.

امیر تاریخ : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
درود.گوشی من a02است متاسفانه قفل پترن شده هرکار میکنم خاموش نمیشه که ریست فکتوری کنم ؟ چه باید کرد؟
ادمین

با سلام

در صورت به یاد داشتن رمز جیمیلی که بر روی دستگاه ست شده است، دستگاه توسط متخصص فلش شود.

علیپور تاریخ : ۳۱ تیر ۱۴۰۰
سلام من به گوشی سامسونگ نوت 4 دارم الان دو ماه که باطریش رو عوض کردم.هیچ مشکلی نداشتن. امروز یهو خاموش شد.روشن که بکنم فقط میاد روی لوگو سامسونگ بعد دوباره خاموش میشه.همین مشکل پشت سر هم روشن خاموش میشه.الا باتریش رو دربیارم.ولی آگه بزنم شارژ بعد روشن کنم مثل ساعت کار میکنه.ولی تا از شارژ در بیارم گوشی خاموش میشه.مشکل گوشیم چی هست.
ادمین

با سلام

در مرحله اول باتری دستگاه تست میشود و در صورت پابرجا بودن مشکل هارد دستگاه مورد بررسی قرار میگیرد.

آرش میری تاریخ : ۲۴ تیر ۱۴۰۰
باسلام مجدد. پیرو پیام قبلی، مشکل اینجاست که گوشی هیچ رقمه روشن نمیشود که بتوان انرا فلش کرد آیا گوشی خاموش را با کامپیوتر میتوان فلش نمود؟
ادمین

دوست عزیز به مدل دستگاه بستگی دارد. با توجه به اینکه سی پی یو دستگاه شما کوالکام است ، خیر متاسفانه در حالت خاموش فلش نمیشود. شما با مراجعه به مراکز تخصصی تعمیرات موبایل میتوانید از راه کار لازم مطلع شوید.

آرش میری تاریخ : ۲۴ تیر ۱۴۰۰
باسلام. گوشی من سامسونگj5 هست. در هفته گذشته چندبار هنگ میشد و خاموش میشدولی بعد روشن میشد. امروز این اتفاق افتاد ولی هیچ رقمه روشن نمیشه. مشکل چیه؟ باتشکر
ادمین

دوست عزیز سلام

امکان ایراد نرم افزاری وجود دارد که در آن صورت دستگاه با یکبار فلش کردن درست میشود . در غیر این صورت هارد دستگاه مورد بررسی قرار میگیرد.

محمد تاریخ : ۲۱ تیر ۱۴۰۰
من گوشیم گرند پرایم پلاسه رمزشو یادم رفته بود فلشش کردم الان روشنش که میکنم 2دقیقه کار میکنه خاموش میشه و هر 2 ثانیه یبار لوگوی گوشی میاد و عیب از باطریشم نیست میشه راهنمایی کنید لطفا
ادمین

با سلام

دستگاه شما علائم خرابی هارد را دارد . لطفا توسط متخصص چک شود و در صورت لزوم هارد دستگاه تعویض شود.

سارا تاریخ : ۱۲ تیر ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید، چطور ثبت درخواست انجام بدهم برای تعمیرات موبایل ممنون میشم کمکم کنین
ادمین

سلام دوست عزیز

لطف کنید به صفحه تعمیرات موبایل ما از طریق لینک وارد بشید و در قسمت ثبت درخواست تعمیر موبایل به صورت آنلاین مدل گوشی و مشکلتون رو ثبت کنید و همینطور یک شماره تلفن روشن هم بزارید تا در اسرع وقت متخصصین تیم پارس ارتباط لوتوس با شما تماس بگیرند.

فاطمه تاریخ : ۸ تیر ۱۴۰۰
با سلام..گوشی من a5 2016 هست..وقتی خاموشش کردم بعدش هرکاری کردم روشن نشد و فقط روی لوگو گیر کرده..چه کار کنم؟
ادمین

با سلام

از علائم خرابی هارد این است که گوشی روشن شده و روی لوگوی کمپانی می ماند که راه حل اول آن فلش کردن توسط افراد متخصص در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل  می باشد و راه حل دوم تعویض هارد گوشی می باشد. بنابر این لطفا دستگاه توسط متخصص فلش شود. برای اطلاعات بیشتر مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید.

هارد گوشی چیست؟

. تاریخ : ۸ تیر ۱۴۰۰
ببخشید گوشی من کلا صفحش سیاه شده اصلا هیچ دکمه ای هم کار نمیکنه چه کار باید بکنم
ادمین

با سلام

امکان خرابی ال سی دی و یا آیسی لایت دستگاه وجود دارد. در چنین مواردی به دلیل حساسیت بالا بهتر است که به صورت حضوری دستگاه توسط متخصص چک شود. شما میتوانید برای برخورداری از سریع ترین خدمات با کارشناسان ما در مجموعه پارس ارتباط لوتووس تماس برقرار کنید.

تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱

reza تاریخ : ۷ تیر ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر من گوشی a12 دارم که امروز به طور ناگهانی صفحه‌اش خاموش شد و دیگه روشن نشد اما وقتی بهش زنگ می‌زنیم صدا چند مورد هم از نظرات گفتن که گوشی شون همین مشکلو داره یعنی امکانش هست که مشکل از نرم افزار باشه
ادمین

با سلام امکان ایراد نرم افزاری وجوددارد که در آن صورت با یک بار فلش شدن دستگاه توسط متخصص رفع میشود. برای اطلاعات بیشتر مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید.

علت سیاه شدن یا خاموش شدن ال سی دی گوشی های سامسونگ

Sajedeh تاریخ : ۵ تیر ۱۴۰۰
سلام من یه گوشی a12 چند ماه پیش خریدم امروز گذاشتمش کنار تا برم کارامو انجام بدم برگشتم دیدم خاموشه دکمه خاموش روشن رو فشار دادم ولی تغییری ایجاد نمیشه زدمش به شارژ فقط ویبره زد ولی روشن نشد از شارژری به غیر از شارژر خودش هم استفاده نمیکنم شارژشم فکر کنم حدود 60 درصد بود چیکار کنم روشن بشه؟
ادمین
با سلام لطفا دستگاه یکبار توسط متخصص فلش شود .
علی اصغر تاریخ : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
سلام من یه گوشی A12 خریدم امروز یه دفعه صفحه اش خاموش شد گوشی کار میکنه صدا میده ولی صفحه خاموش و روشن نمیشه میشه راهنمایی کنید
ادمین
با سلام اگر صفحه گوشی شما کاملا ناگهانی و بدون هیچ علت خاصی سیاه شده است، احتمال اینکه اختلالات نرم افزاری عامل مشکل باشد، بیشتر است. در این صورت با یکبار برگشت به تنظیمات کارخانه مشکل برطرف میشود. برای اطلاعات بیشتر مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید. http://www.parsertebatco.com/post/126
siavash تاریخ : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام من گوشیم مدل سامسونگ جی 5 هست داخل یکی از برنامه های گوشی بودم که ی گذینه برای ریست داشت ک اون تنظیمات فعال بشه و من زدم اما بعد گوشیم روی ارم سامسونگ گیر کردهو هی ریست میشه.چند بار ازین روش ک همون اول ک گوشیو روشن میکنی به تنظیمات کارخانه برشگردوندم اما باز همونه و از لگوی سامسونگ جلو تر نمیره باطریش سالمه شارژم میشه ولی رو همین حالت گیره.الان فلشش بکنم درس میشه؟ خواهش میکنم جواب بدین من تمام کارم با گوشیه
ادمین
با سلام دستگاه شما علائم خرابی هارد را دارد. لطفا برای دریافت خدمات سریع با کارشناسان ما در مجموعه تخصصی پارس ارتباط لوتوس تماس برقرار کنید. تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱
رضا رضایی تاریخ : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
سللام روزتون بخیر ، من گوشیم متصل به شارژ بود و تا حدود 50 درصد شد و من باهاش کار کردم و مشکلی نداشت ولی بعد از چند ساعت دوباره اومدم از شارژ برش دارم خاموششده بود و وقتی روشن کردم روی لوگوی گوشی خودش خاموش روشن میشه ومن حتی نمیتونم به طور کامل خاموشش کنم
ادمین
با سلام امکان خرابی هارد وجود دارد. که در این صورت دستگاه در مرحله اول توسط متخصص فلش میشود و در صورت پابرجا بودن مشکل هارد دستگاه تعویض میشود. برای اطلاعات بیشتر مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید و یا با کارشناسان ما در مجموعه تخصصی پارس ارتباط لوتوس تماس برقرار کنید. http://www.parsertebatco.com/post/62 تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱
موسی تاریخ : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
سلام من یبار گوشی صددرصد شارژ کردم بعد خاموشش کردم استفاده نکردم تا نزدیک دو ماه حالا گوشی روشن میکنم رو ایکون سامسونگ وایمیسته.
ادمین
با سلام امکان خرابی هارد وجود دارد. که در این صورت دستگاه در مرحله اول توسط متخصص فلش میشود و در صورت پابرجا بودن مشکل هارد دستگاه تعویض میشود. برای اطلاعات بیشتر مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید و یا با کارشناسان ما در مجموعه تخصصی پارس ارتباط لوتوس تماس برقرار کنید. http://www.parsertebatco.com/post/62 تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱
یوسف تاریخ : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
سلام من گوشیم آ ۱۲ است صدا میده اما صفحه روشن نمیشه چکار کنم؟
ادمین
با سلام امکان خرابی ال سی دی وجود دارد لطفا توسط متخصص چک شود.
الناز تاریخ : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
سلام موقع خواب سرم رو گوشیم بود اول هی خودشخاموش روشن میشد الان روی لوگوی مدل گوشی گیرمیکنه دوباره خودش خاموش میشه میشه حافظه گوشیمو برگردونم چیزای مهمی توش داشتم
ادمین
با سلام دستگاه شما علائم خرابی هارد را دارد. در این صورت متاسفانه اطلاعات شما قابل دسترسی نمیباشد.
یاسین تاریخ : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
من هرکاری که شما گفتی رو انجام دادم ولی نشد علتش چیه
ادمین
دوست عزیز امکان خرابی هارد دستگاه شما وجود دارد.لطفا توسط متخصص چک و در صورت لزوم هارد تعویض شود.
یاسین تاریخ : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
گوشیم سامسونگ نوت ۲ هستش هنگ کرد و خودش خاموش شد و‌ دیگه روشن نشد چیکار کنم
ادمین
با سلام امکان ایراد نرم افزاری وجود دارد.دستگاه توسط متخصص یکبار فلش شود و در صورت پابرجا بودن مشکل هارددستگاه چک شود.
سپیده تاریخ : ۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام گوشی من آ6 پلاس هست امروز رو برنامه اینستا هنگ کرد با دکمه هوم ازش خارج شدم بعد خاموشش کردم دیگه روشن نشد به شارژ زدم علامتی نیومد علتش چیه
ادمین
با سلام در مرحله اول دستگاه توسط متخصص فلش شود و در صورت پابرجا بودن مشکل هارد دستگاه چک شود.
Nima تاریخ : ۵ خرداد ۱۴۰۰
سلام من یه گوشی گلگسی اس 6 دارم صفحش خاموش شده روشن نمیشه چیکار کنم؟
ادمین
با سلام لطفا برای اطلاعات بیشتر مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید. http://www.parsertebatco.com/post/127
Javad تاریخ : ۳ خرداد ۱۴۰۰
سلام گوشیj7پرو ری استارتش کردم شارژ باطریش کم بود الان خاموش شده روشن نمیشه ممنون میشم راهنماییم کنید
ادمین
با سلام دستگاه توسط متخصص فلش شود.
رضا تاریخ : ۱ خرداد ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید گوشی من سامسونگ a12هستش و حدودا4 ماهی میشه ک خریدم و حالا صفحه گوشی سیاه شده و لمسش هم کار نمی کنه اصلا روشن نمیشه و فقط زنگ میزنی صداش میاد ولی کار نمی کنه میشه بگین باید چیکار کنم البته یکی دوبار روشن شد ولی الان دیگه روشن نمیشه
ادمین
با سلام دستگاه توسط متخصص چک شود. امکان خرابی ال سی دی وجود دارد.
امین تاریخ : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام گوشی من a01 هست یهو خاموش شد روشنش کردم چند لحظه میاد و باز خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
ادمین
با سلام امکان مشکل نرم افزاری وجود دارد،لطفا دستگاه را توسط متخصص فلش کنید.
عرفان تاریخ : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام من یه تبلت دارم Galaxy note 5 موقع ریست شدن خاموش شدش حالا هرچقدر هم به شارژ می زنم و روشن می کنم روشن نمیشه و تو لوگوی سامسونگ گیر می کند
ادمین
با سلام در مرحله اول دستگاه توسط متخصص فلش شود و در صورت پابرجا بودن مشکل،برای تعویض هارد اقدام نمایید.
مهدی تاریخ : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام. من گوشیم note 5 ه. مدت زیادی بود که باتری‌ش، سریع خالی میشد. حافظه‌ خال‌ش هم کم بود، چند روزی هم بود که گاهی هنگ می کرد. امروز رفتم گوشی رو برداشتم، ولی صفحه روشن نمیشه. ریست هم نشد. به شارژ هم که وصل‌ش میکنم، چراغ شارژ روشن نمیشه. ممنون میشم راهنمایی کنید که اطلاعاتم پاک نشه.
ادمین
با سلام امکان ایراد نرم افزاری وجود دارد،دستگاه توسط متخصص فلش شودو در صورت پابرجا بودن مشکل، هارددستگاه را تعویض نمایید.لازم به ذکر است که در صورت تعویض هارد ، تمام اطلاعات شما از بین میرود.
N.z تاریخ : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام. من گوشیم Galaxy S20FE هست و این گوشی رو ۳ ماه هست که دارم. دو بار تا الان این اتفاق افتاده که گوشی بسیار ناگهانی خاموش شده. یکبار ۷۴ درصد داشت و بار دوم هم به خود شارژ بود. ولی وقتی تماس میگرفتم بوق آزاد میخورد و بعد پنج دقیقه خودبه‌خود روشن میشد. این مشکل چی میتونه باشه؟
ادمین
با سلام در مرحله اول اگر ایراد دستگاه نرم افزاری باشد با یکبار فلش مشکل برطرف میشود.در غیر این صورت ایراد دستگاه سخت افزاری است و باید توسط متخصص چک شود.
آرمینا ده بزرگی تاریخ : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام خدمت ادمین عزیز. گوشی من سامسونگ گلکسی جی فایو هست، ی دفعه گوشیم ۱٪ شد و خاموش شد، بعدش هر کاری کردم روشن نشد. در اصلا نه که روشن نشه، علامت می اومد ولی جلوتر نمی رفت، یا یه موقعی روشن می شد، ولی بعد ۱۰ ثانیه باز خاموش می شد و باز همون آش و همون کاسه. واقعاً من دیگه نمی تونم تحمل کنم. لطفاً راهنمایی کنید.
ادمین
با سلام امکان ایراد نرم افزاری وجود دارد،لطفا دستگاه را یکبار توسط متخصص فلش کنید.
ناشنــاس تاریخ : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام گوشی من j7pro هست ولی اصلا روشن نمی شود لوگو هم حتی نمی آید مشکل چیست؟
ادمین
با سلام لطفا دستگاه را با کابل به کامپیوتر وصل کنید ، اگر صدای کانکت شدن به کامپیوتر را شنیدین، هارد دستگاه شما سوخته و باید تعویض شود.
نادر تاریخ : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام گوشی من S6 Galagcy هست فقط علامت سامسونگ روی صفحه میاد و هیچکاری نمیتونم انجام بدم علت چیه ؟سپایس
ادمین
با سلام در مرحله اول دستگاه توسط متخصص فلش شود . در صورت پابرجا بودن مشکل برای تعویض هارد اقدام نمایید.
احمدرضا تاریخ : ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
ممنون اون مقاله ای که دادین لینکش اشتباهه میشه دوباره بگین
ادمین
http://www.parsertebatco.com/post/127
احمدرضا تاریخ : ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
سلام من گوشیم galaxy s7 edge هستش.امروز یه دفعه دیدم گوشیم خاموش شد و دیگه روشن نمیشه.چیکار کنم
ادمین
با سلام در مرحله اول از اطلاعات دستگاه بکاپ بگیرید و بعد دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید.در صورت حل نشدن مشکل دستگاه را توسط متخصص فلش کنید. برای اطلاعات یشتر لطفا مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید. http://www.parsertebatco.com/post/127
محمد تاریخ : ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
سلام گوشی من A31هست و تازه خریدم امروز که داشتم pdfدانلود میکردم توی همون صفحه گیر کرده و هیچ کاری هم نمیشه کرد. و دکمه پاور هم امتحان کردم نشد باید چیکار کنم؟ فلش بزنم؟
ادمین
با سلام دستگاه مشکل نرم افزاری دارد و باید توسط متخصص فلش شود.
نازنین تاریخ : ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
با سلام گوشی من خاموش شده و روشن نمیشه به شارژ هم که میزنم هیچ علامتی نمیاره نه اون چراغ قرمز بالا و نه علامت باتری
ادمین
با سلام گوشی باید از نظر سخت افزاری بررسی بشه امکان داره مشکل از هارد گوشی باشه و نیاز به تعویض داشته باشه
امیر تاریخ : ۳ فروردین ۱۴۰۰
خیلی ممنون خسته نباشید کارتون عالیه
Amir تاریخ : ۲ فروردین ۱۴۰۰
سلام گوشی من A01 هست رو شارژ بود از شارژ کشیدم خواستم روشنش کنم فقط همون صفحه ابتدایی که نوشته SAMSUNG رو بالا میاره ولی نه روشن میشه نه خاموش . باید چه کار کنم
ادمین
با سلام ممکنه هارد گوشی مشکل پیدا کرده باشه. به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا مشکل اصلی گوشی مشخص بشه
سعیذ تاریخ : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام بعد 2 هفته از تعویض هارد گوشی خاموش شده حتی به شارژ هم میزنم روشن نمیشه
ادمین
با سلام اول از سلامت شارژر گوشی مطمئن بشید اگر شارژر درست باشه مکشل میتونه از سوکت شارژ باشه. در غیر این صورت مشکل از هارد هستش و مجدد باید بررسی بشه
رضا تاریخ : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام ببخشید من موبایلمو دادم سوکتشو تعمیر کردن تازه بعد از اون وقتی میزنم روشن شه ارم سامسونگو نشون میده همینطوری میمونه بعد 4 دیقه دوباره هنین اتفاق میفته به نظرتون مشکلش چیه؟
ادمین
با سلام اگر قبل از تعویض سوکت این مشکل نبوده گوشی رو به همونجایی که سوکت رو تعویض کردن ببرید تا مشکل حل بشه. اگر از قبل این مشکل بوده اول باید از نظر نرم افزاری بررسی بشه اگر مشکل نرم افزاری نبود باید هارد تعویض بشه
Amir تاریخ : ۹ اسفند ۱۳۹۹
ببخشید گوشی من در حال شارژ بود خاموش شد دیگه روشن نشد وقتی به شارژر متصل میکنم بعضی وقت ها یه صفحه آبی رنگ با آرم نوشته downloding do not turn off target وکاملا روشن نمیشه
ادمین
با سلام علائمی که میگید به خاطر خرابی هارد گوشی هستش. به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی از نظر سخت افزاری کامل بررسی بشه
.. تاریخ : ۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید... گوشی من سامسونگ گرند دو هستش... داخل شارژ داشتم باهاش کار مییکردم ک یهو از شارژدر اوردم و ب محض دراوردن از شارژ یهو خاموش شد...هر چی دکمه پاورز و میزنم اون صفحه سامسونگ گلکسی گرند 2 و میاره بعد دوباره خاموش میشه..خسته شدممممم...میشه بگین چی شده؟؟
ادمین
با سلام مشکل از هارد گوشیه و باید تعویض شه. به متخصصین تعمیرات موبایل مراجعه کنید.
محمد تاریخ : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام، گوشیم سامسونگ A70 داشتم باهاش پیامکامو چک میکردم یهو خاموش شد و هرچی میخوام روشنش کنم روشن نمیشه و فقط یک خط رو صفحه میاد و روشن نمیشه، الان مشکل چیه ؟
ادمین
با سلام دکمه کم صدا و پاور رو نگه دارید اگر دستگاه ریست شد که مشکل حل میشه ولی اگر روشن نشد حتما به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید.
پژوهش تاریخ : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام .گوشی من نوت 20 الترا هست .شارژ گوشی هم حدود 80 درصد بود.و خودش در زمانی که استفاده نمی کردم خاموش شد. و با هیچ دکمه ای روشن میشه حتی ولوم پایین و پاور هم میزنم عملی انجام نمیشه .نه لوگو و نه ویبره .هیچ اتفاقی نمی افتد.گوشی هم مدت زیادی کار نکرده.چه مشکلی ممکن داشته باشه
ادمین
با سلام تا گوشی باز نشه و بررسی نشه نمیشه گفت مشکل چیه. اما وقتی گوشی خاموش میشه معمولا مشکل از هارده
زینب تاریخ : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام من گوشیم سامسونگ جی ۵ هستش گوشیم صداهاش کار میکنه ولی صفحه نمایشش رنگ قرمزه پر رنگ میاد و روشن نمیشه علت چیست ؟
ادمین
با سلام مشکلاتی که گفتید ممکنه بخاطر هارد گوشی باشه. ولی برای بررسی دقیق تر با کارشناسان ما تماس بگیرید 02691009091
kimia تاریخ : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
سلام گوشیم a5 شب خیلی خوب کار میکرد و حدود 20 درصد شارژ داشت که خاموشش کردم اما صبح که خواستم روشنش کنم دیگه روشن نمیشه و وقتی به شارژ وصلش میکنمم شارژ نمیشه میشه بگید دلیلش چیه ؟
ادمین
سلام دوست عزیز مشکل هم مى تونه باطرى باشه هم مى تونه سوكت شارژ يا مسير شارژ گوشى باشه. باید گوشیتون بررسی کامل بشه تا مشکل دقیق مشخص بشه
... تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام وقتتون بخیر گوشی از دستم افتاد خاموش شد حالا وقتی فقط میزنم به شارژ صفحه اش بالا میاد اونم فقط ارم هواوی میاد ولی روشن نمیشه دوباره همین آرم میاد
ادمین
سلام دوست عزیز هارد گوشی خراب شده و برای تعویض به متخصصین تعمیرات موبایل مراجعه نمایید.
فاطمه تاریخ : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
سلام گوشی من تا جاییکه نوشته سامسونگ روشن شد و شرو ع کرد به چشمک زدن و همون طور موند چیکار کنم؟
ادمین
سلام دوست عزیز اول باید گوشی فلش بشه. اگر مشکل حل نشد ایراد از هارد گوشیه
محمد علی عسگری تاریخ : ۱۰ دی ۱۳۹۹
سلام متن خوبی هست من گوشی خود را در شارژ زده بودم وقتی خارجش کردم نقطه ی قرمز در حال شارژ روشن بود و دیگر روشن نشد لطفا کمک کنید
ادمین
باسلام وقتتون بخیر اول گوشی باید فلش بشه و اگه اوکی نشد مشکل از برد خواهد بود وباید برد تعمیر شود ضمن اینکه شما میتوانید گوشی خود را در سایت ما ثبت تعمیری فرمایید تا کارشناسان ما در اسراع وقت باشما تماص حاصل فرمایند