ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

خاموش شدن ناگهانی گوشی ، علت خاموش شدن ناگهانی گوشی چیست؟ Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-06-15 15:28:35. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که فکر می کنید اگر برای گوشی های اندرویدی مشکلی پیش می آید به این معنا است که باید قید آن را بزنید، باید به شما بگوییم که این باور کاملا اشتباه می باشد. بعضی از افراد نسبت به گوشی های خود این حساست را دارند که اگر قسمتی از عملکرد گوشی مختل شود به این معنا است که این گوشی درست نخواهد شد. یکی از مشکلاتی که ممکن است برای برخی از کاربران تلفن همراه ایجاد شود، خاموش شدن ناگهانی گوشی موبایل در هنگام کار با آن است. این مورد در بعضی موارد می تواند بسیار آزار دهنده باشد. مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی موبایل می تواند بنا به دلایل مختلفی پیش بیاید که برخی از آن ها ممکن است سخت افزاری و برخی دیگر نیز نرم افزاری باشد. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که فکر می کنید اگر برای گوشی های اندرویدی مشکلی پیش می آید به این معنا است که باید قید آن را بزنید، باید به شما بگوییم که این باور کاملا اشتباه می باشد. بعضی از افراد نسبت به گوشی های خود این حساست را دارند که اگر قسمتی از عملکرد گوشی مختل شود به این معنا است که این گوشی درست نخواهد شد. یکی از مشکلاتی که ممکن است برای برخی از کاربران تلفن همراه ایجاد شود، خاموش شدن ناگهانی گوشی موبایل در هنگام کار با آن است. این مورد در بعضی موارد می تواند بسیار آزار دهنده باشد. مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی موبایل می تواند بنا به دلایل مختلفی پیش بیاید که برخی از آن ها ممکن است سخت افزاری و برخی دیگر نیز نرم افزاری باشد. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
خاموش شدن ناگهانی گوشی ، علت خاموش شدن ناگهانی گوشی چیست؟
علت خاموش شدن ناگهانی گوشی
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۲۳ آبان ۱۴۰۲

 استفاده از تکنولوژی همواره برای ما لذت‌بخش بوده و مادامی که دردسرساز نشود باعث سرعت بخشیدن به امور روزمره ما خواهد شد. برای مثال پرداخت قبض آب با استفاده از گوشی موبایل به راحتی و در چند ثانیه اتفاق می‌افتد و کار ما را راحت می‌کند. اما اگر وسط انجام تراکنش بانکی ناگهان گوشی شما خود به خود خاموش شود چطور؟ آیا کماکان همان احساس آسودگی در استفاده از تکنولوژی را خواهید داشت؟ جواب این سوال قطعا منفی است. خاموش شدن ناگهانی گوشی  بسیار آزاردهنده است؛ مخصوصا زمانیکه علت خاموش شدن ناگهانی گوشی را ندانیم. دلایل متعددی برای این اتفاق ناخوشایند وجود دارد که ما تک به تک به بررسی آنها می‌پردازیم تا شاید با پیشگیری بتوان از خاموش شدن خودکار گوشی جلوگیری کرد.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02691009091 با کارشناسان مجموعه پارس ارتباط در تماس باشید. همینطور می توانید با مراجعه به صفحه تعمیرات موبایل به صورت آنلاین گوشی خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

مطالبی که قرار است بخوانید:

 

دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که فکر می کنید اگر برای گوشی های اندرویدی مشکلی پیش می آید به این معنا است که باید قید آن را بزنید، باید به شما بگوییم که این باور کاملا اشتباه می باشد. بعضی از افراد نسبت به گوشی های خود این حساست را دارند که اگر قسمتی از عملکرد گوشی مختل شود به این معنا است که این گوشی درست نخواهد شد.

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای برخی از کاربران تلفن همراه ایجاد شود، خاموش شدن ناگهانی گوشی موبایل و در هنگام کار با آن است. این مورد در بعضی موارد می تواند بسیار آزار دهنده باشد. مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی موبایل می تواند بنا به دلایل مختلفی پیش بیاید که برخی از آن ها ممکن است سخت افزاری و برخی دیگر نیز نرم افزاری باشد.

یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که با تمام کاربران گوشی های هوشمند همراه است، خود به خود خاموش شدن گوشی می باشد. خاموش شدن ناگهانی گوشی آن هم بدون هیچ دلیلی تا حدودی می تواند برای کاربر هراس برانگیز باشد. با توجه به اینکه گوشی ها نیروی مورد نیاز خود را از باتری به دست می آورند ما باید از بهترین روش ها برای نگهداری و افزایش طول عمر باتری گوشی استفاده کنیم.

 معمولا در موارد نرم افزاری به سادگی می توان این مشکل را با چند ترفند که در ادامه این مقاله ذکر خواهد شد حل نمود. اما در موارد سخت افزاری نیاز است که از متخصصان فعال در زمینه خدمات تعمیرات موبایل، کمک بگیرید. در این مقاله قصد داریم تعدادی از مواردی که ممکن است علت خاموش شدن ناگهانی گوشی باشد را به شما توضیح دهیم.

 

آیا علت خاموش شدن ناگهانی گوشی در هر برندی متفاوت است؟

خیر دلایل خاموش شدن ناگهانی موبایل در تمامی برندها تقریبا یکی است. مشکلات سخت افزاری و یا نرم افزاری ممکن است گریبان گیر گوشی شما شده باشد که باعث خاموش شدن ناگهانی موبایل شما میشود. به طور کلی پس علت خاموش شدن ناگهانی نوکیا، علت خاموش شدن گوشی هواوی، علت خاموش شدن گوشی ال جی، علت خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ j5 علت خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ j7 خاموش شدن ناگهانی گوشی های htc علت خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ a50 علت خاموش و روشن شدن گوشی سامسونگ و... تقریبا یکی است. 

 

55555

 

علت خاموش شدن ناگهانی گوشی

علت خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی مختلفی وجود دارد که باعث می شود موبایل اندروید و آیفون شما با مشکل خاموش شدن ناگهانی مواجه شود که در اینجا شایع ترین و اصلی ترین علت خاموش شدن ناگهانی گوشی شما را برایتان می گوییم:

 

برنامه مورد نظر را پیدا کنید

 گاهی مواقع یک برنامه می تواند باعث بی ثباتی نرم افزار گردد که گوشی شما را به صورت تصادفی خاموش می کند بنابراین شما می توانید برنامه مورد نظر خود را حذف کنید، در هنگام استفاده از یک برنامه خاص و یا درهنگام انجام یک کار خاص، تلفن همراه خود را خاموش کنید. اطمینان حاصل کنید که همه برنامه های شما در برنامه Google Play Store بروزرسانی شده اند. برنامه هایی را که اندکی قبل از شروع این مسئله نصب شده اند را حذف نمایید.

 

اختلال در ابزار روشن و خاموش کردن گوشی

Scheduled power on & off یا روشن خاموش کردن هدفمند گوشی یکی از ابزارهای مفید گوشی‌های اندرویدی است که برای شما این امکان را فراهم می‌آورد تا با تنظیم کردن ساعات مشخصی، گوشی خود به خود خاموش شود و در ساعت معین روشن گردد. اگر گوشی شما صرفا در ساعات مشخصی خاموش می‌شود پس حتما بصورت ناخودآگاه این بخش از تنظیمات گوشی را دستکاری کرده‌اید.

پس برای حل مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی و روشن نشدن گوشی در ساعات مشخص از طریق Settings app > System < Scheduled power on & off به بخش مربوطه بروید و از خاموش بودن Scheduled power on & off اطمینان حاصل کنید.

  

عدم کارایی صفحه نمایشگر

این احتمال وجود دارد که موبایل شما روشن باشد ولی نمایشگر آن کار نکند. اولین اقدام این است که دکمه پاور را برای چند ثانیه نگه دارید تا گوشی شما خاموش شود. پس از خاموشی گوشی مجدد آن را روشن کنید. در صورتی که موقع فشار دکمه پاور لرزش یا صدایی را احساس کنید به معنای آن است که نمایشگر گوشی شما کار نمی کند.

در این شرایط گوشی خود را به کامپیوتر متصل نمایید و از آن فایل پشتیبان تهیه کنید. برای رفع مشکل خرابی صفحه نمایشگر باید دستگاه خود را به نمایندگی تعمیرات موبایل تحویل دهید تا تعمیرکاران متخصص صفحه نمایش آن را تعویض نمایند.

 

نداشتن شارژ و یا تقلبی بودن شارژر

نداشتن شارژ یکی از دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ است . برای حل این مشکل کافی است که گوشی خود را به شارژ بزنید. اما از شارژر خود و اصل بودن آن اطمینان کامل حاصل کنید. چرا که وجود نقص در کابل‌ ها و یا شارژرهای گوشی موبایل خود نیز می تواند یکی از علت خاموش شدن ناگهانی گوشی باشد.

گاهی اوقات گوشی های همراه بی‌ هیچ علت خاصی کار نمی‌کنند، وقتی ‌که آن‌ ها را به شارژ‌هایشان وصل نمایید هم عکس‌العملی از خودشان بروز نمی دهند و روشن نمی ‌شوند؛ علت خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی مشکل ممکن است خراب بودن سیم ‌ها و همچنین شارژر باشند. بنابراین مطمئن شوید که از شارژ اصلی استفاده نمایید. با این وجود اما گاهی اوقات با داشتن شارژ باز هم گوشی خاموش می شود که دلایل دیگری دارد که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم.

 

نداشتن شارژ و یا تقلبی بودن شارژر

 

خرابی باتری دستگاه

یکی از دلایل اصلی خاموش شدن ناگهانی گوشی های اندرویدی خرابی باتری و زود خالی شدن باتریی موبایل است. اگر باتری دستگاه باد کرده باشد و یا دچار نشتی شود، دستگاه شما ناگهان خاموش خواهد شد. در صورتی که پنل پشتی قابل جداسازی باشد می توانید باتری را مورد بررسی قرار دهید تا در صورتی که خراب شده باشد آن را با یک نمونه سالم تعویض کنید.

 

 دلیل خاموش و روشن شدن مداوم گوشی

اگر گوشی شما دچار مشکل خاموش و روشن شدن پی در پی شده احتمالا یکی از موارد زیر برای آن اتفاق افتاده است. در برخی موارد ممکن است این مورد به خاطر بالارفتن بیش از اندازه فرکانس پردازنده موبایل شما در موقع استفاده باشد، همچنین احتمال وجود ایراد سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری نیز وجود دارد. در حالت ایرادات نرم افزاری اگر به تازگی روی گوشی خود اپلیکیشن نامطمئنی نصب کردید احتمال این میرود که این مورد باعث به وجود آمد این مشکل شده باشد که در این حالت با انجام چند روش میتوان مشکل را حل کرد.

در حالت مشکل سخت افزاری ممکن است یکی از دلایل لق بودن باتری موبایل در جای خود باشد که باعث اتصالی شده و این خاموش روشن شدن را رقم می‌زند. در برخی از گوشی‌ها دمای بالا و داغ شدن گوشی میتواند باعث بروز چنین مشکلی شود.

 

مشکلات نرم افزاری گوشی، از دلایل خاموش شدن ناگهانی گوشی های مختلف

برنامه های مخرب و مشکلات نرم افزاری از مواردی است که می تواند دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ آیفون، ساموسنگ و مدل های دیگر باشد. اگر مدت زمان کوتاهی است که دچار مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی شده اید، باید برگردید و به برنامه هایی که در این مدت اخیر نصب کرده اید نگاهی بیندازید.

ممکن است همه چیز زیر سر برنامه های مخرب باشد. این نکته را فراموش نکنید، در صورتی که قبل از خاموش شدن ناگهانی گوشی، ابتدا موبایلتان هنگ می کند سپس بعد از چند ثانیه صفحه نمایش سیاه و خاموش می شود، این احتمال زیاد است که دلیل مشکلات شما، تنها برنامه های گوشیتان است.

برای حل این مشکل می توانید از آنتی ویروس های قدرتمند مناسب گوشی استفاده کنید. اگر در طول روز چندین بار گوشی خاموش می شود، می توانید از حالت Safe Mode استفاده کنید. در حالت سیف مود، گوشی موبایل بدون تاثیرپذیری از برنامه های نصب شده، کار می کند. در صورتی که مشکل خاموش شدن ناگهانی در حالت سیف مود حل شود، به این معنی است که بد افزارها یا نرم افزارهای مخرب روی عملکرد گوشی تاثیر می گذارند.

 

دانلود برنامه ناسازگار با گوشی دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی

همیشه سعی کنید برنامه های مناسب را روی گوشی تان نصب نمایید؛ برنامه ای که به سیستم عامل گوشی آسیب نرسانده و متناسب با ورژن گوشی شما باشد. اصولا هنگام دانلود برنامه نامناسب و ناسازگار از یک منبع ناشناس گوشی به طور ناگهانی خاموش شده و دیگر روشن نمی شود دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی و روشن نشدن آن . در هنگام دانلود برنامه ها دقت داشته باشید که از یک منبع معتبر دانلود صورت گیرد و همچنین با ورژن دستگاه تان سازگاری داشته باشد.

 

خاموش شدن خودکار گوشی به خاطر گرم شدن بیش از حد گوشی

گرما و داغ  شدن موبایل، از موارد مهمی است که حتی با وجود شارژ داشتن گوشی باعث خاموش شدن موبایل می شود. در کل گرم شدن بیش از حد روی باتری و قسمت های دیگر گوشی تاثیر می گذارد. به همین خاطر برخی از گوشی ها وقتی که خیلی داغ می شوند، برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به قسمت های دیگر گوشی، خاموش می شوند. راهکار حل این مسئله استفاده از قاب منناسب موبایل است.

 

خاموش شدن خودکار گوشی به خاطر گرم شدن بیش از حد گوشی

 

دیگر مقالاتی که می توانید در این زمینه مطالعه نمایید:

 

بوت لوپ

یکی دیگر از مشکلات رایج در گوشی های اندرویدی، بوت لوپ است. اگر دستگاه شما روشن می شود ولی بر روی لوگوی شرکت سازنده باقی می ماند، دچار مشکل بوت لوپ شده است. در گذشته شاهد ایجاد این مشکل در ال جی G4 بوده ایم. اگر به تازگی دستگاه خود را بروزرسانی کرده اید می توانید وارد بخش ریکاوری دستگاه خود شوید و گوشی را ریست فکتوری کنید.

 

استفاده فراتر از حد از CPU

پردازنده گوشی موبایل شما ظرفیت مشخصی دارد و اگر از یک بازی حجیم و یا چند اپلیکیشن بطور همزمان استفاده کنید که فراتر از ظرفیت CPU موبایل باشد، گوشی هنگ می‌کند و در مواقع شدید گوشی خاموش خواهد شد. پس سعی کنید همواره از ظرفیت گوشی خود متناسب با خودش استفاده کنید و اگر بعد از نصب هر بازی و یا اپلیکیشن گوشی مدام هنگ کرد و یا خاموش شد، بلافاصله آن را از گوشی پاک کنید. ضمنا اگر در بین چند اپلیکیشن و یا بازی مردد هستید از قابلیت فریز کردن یا Freezer App گوشی استفاده کنید تا بازی یا اپلیکیشن مخرب گوشی خود را بیابید.

 

ضربه و نفوذ آب

یکی از علت خاموش شدن ناگهانی گوشیاندروید سقوط آن ها از ارتفاع می باشد. در صورتی که اخیرا گوشی شما زمین افتاده و یا در برابر رطوبت قرار گرفته است، این احتمال وجود دارد که برای گوشی شما مشکلاتی پیش بیاید.

موبایل خیس را نباید روشن کرد چونکه که شاید این عمل باعث سوختن قطعات داخلی آن شود. در ابتدا گوشی خود را کاملا خشک نمایید. در صورتی که گوشی شما از ارتفاع سقوط کرده باشد و دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی و روشن نشدن آن ، آن را به نمایندگی تحویل بدهید. ضربه های سنگین به گوشی باعث می شود که قطعات داخلی آن با مشکل مواجه شوند و یا نمایشگر آن آسیب ببیند.

برای رفع مشکل آبخوردگی گوشی خود و جلوگیری از آسیب رسیدن بیشتر گوشی خود میتوانید مقاله رفع مشکل آبخوردگی گوشی را مطالعه نمایید.

 

phone_water-768x512

 

علت خاموش شدن ناگهانی گوشی در سرما

جالب است بدانید که سرما نیز همانند گرما می تواند باعث علت خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ و روشن نشدن شود. مقاومت گوشی های هوشمند در مقابل سرما بسیار بیشتر از گرما است؛ اما سرمای بیش از حد هم می تواند گوشی های ما را تحت تاثیر قرار بدهد. خصوصا این مورد در خصوص گوشی های آیفون بیشتر می باشد و گزارش های زیادی رسیده است که نشان می دهد گوشی های آیفون در سوئیس در پی سرمای زیر صفر خاموش شده اند.

 

مشکلات سخت افزاری یکی دیگر از علت خاموش شدن ناگهانی گوشی

ضربه خوردن و خیس شدن در مورد مهمی هستند که در نهایت منجر به خراب شدن قسمت های سخت افزاری گوشی می شوند. معمولا گوشی های ضد آب و یا حتی گوشی های معمولی که تعمیر می شوند، دچار چنین مشکلاتی خواهند شد. اگر به تازگی گوشی خود را دست یک تعمیرکار تعمیرات موبایل سپرده اید، این احتمال وجود دارد که قطعات به خوبی تنظیم نشده باشند.

 

علت خاموش شدن گوشی با داشتن شارژ

زمانی که گوشی خاموش می شود اما هنوز شارژ دارد باید به سلامت باتری گوشی شک کنید. معمولا باتری های خراب تا میزان خاصی انرژی در اختیار گوشی قرار می دهند سپس خاموش می شود. به طور مثال ممکن است شارژ باتری به 30 درصد برسد سپس خاموش شود. برای حل این مسئله می توانید گوشی را کالیبره کنید.

ممکن است واقعا شارژ گوشی تمام شده باشد اما چیزی که به عنوان شارژ باقی مانده روی صفحه نمایش نشان داده می شود، اطلاعات نادرستی باشد. کالیبره کردن گوشی، راه حل این مسئله است. 

 

حل مشکل خاموش شدن خود به خودی گوشی

در حالت Safe mode گوشی خود را روشن کنید

مانند اکثر سیستم عامل های معروف، اندروید نیز دارای قابلیتی است که در حالت Safe mode قرار می گیرد. در این حالت گوشی در حالتی روشن می شود که فقط قادر به استفاده از برنامه ها و اپلیکیشن های پیشفرض گوشی است  و برنامه های نصب شده بر روی گوشی را نمایش نمی دهد.

 در حالت safe mode هیچ ویروس و یا نرم افزار مخربی، توانایی کار نداشته و در این حالت می توانید این برنامه ها را به سادگی پیدا کرده و از گوشی خود حذف کنید، برنامه هایی که ممکن است علت خاموش شدن ناگهانی گوشیشما شده باشند.

رفتن به حالت Safe mode در موبایل های ساخته شده توسط برندهای مختلف، تفاوت دارد. اما معمول ترین روش آن به این صورت است که ابتدا باید دکمه پاور را برای مدتی نگه دارید. سپس در پنجره ظاهر شده، بر روی گزینه Power off برای چند لحظه انگشت خود را نگه داشته تا پنجره ای با نام Reboot in safe mode نمایش داده شود.

با انتخاب گزینه OK گوشی شما خاموش می شود و در حالت safe mode روشن خواهد شد. پس از رفتن به این حالت، در صورتی که گوشی شما دیگر خاموش نشد، بیشترین احتمال وجود دارد که یکی از برنامه هایی که جدیدا روی گوشیتان نصب کرده اید، باعث به وجود آمدن همچنین مشکلی باشد.

برای این منظور بهتر است که به لیست برنامه های نصب شده در گوشی خود مراجعه نمایید و سپس برنامه هایی که به آن ها در خصوص ایجاد مشکل در گوشی خود، شک کرده اید، حذف نمایید.

 

همانند اکثر سیستم عامل های معروف، اندروید نیز دارای قابلیتی است که در حالت Safe mode قرار می گیرد. در این حالت گوشی در حالتی روشن می شود که تنها قادر به استفاده از برنامه ها و اپلیکیشن های پیشفرض گوشی می باشد و برنامه های نصب شده روی گوشی را نمایش نمی دهد. در حالت safe mode هیچ ویروس یا نرم افزار مخربی، توانایی کار نداشته و در این حالت می توانید این برنامه ها را به سادگی پیدا کرده و از گوشی خود حذف نمایید که ممکن است باعث علت خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ و روشن نشدن شما شده باشند.

 

در حالت Safe mode گوشی خود را روشن نمایید

 

رفتن به حالت Safe mode در گوشی های ساخته شده توسط برندهای مختلف، تفاوت دارد. اما معمول ترین روش آن به این صورت است که ابتدا باید دکمه پاور را برای مدتی نگه دارید. سپس در پنجره ظاهر شده، روی گزینه Power off برای چند لحظه انگشت خود را نگه دارید تا پنجره ای با نام Reboot in safe mode نمایش داده شود. با انتخاب گزینه OK گوشی شما خاموش شده و در حالت safe mode روشن خواهد شد. پس از رفتن به این حالت، در صورتی که گوشی شما دیگر خاموش نشد، بیشترین احتمال وجود دارد که یکی از برنامه هایی که اخیرا روی گوشیتان نصب کرده اید، باعث به وجود آمدن چنین مشکلی باشد. برای این منظور بهتر است به لیست برنامه های نصب شده در گوشی خود مراجعه کرده و سپس برنامه هایی که به آن ها در خصوص ایجاد مشکل در گوشیتان، شک کرده اید، حذف نمایید.

 

پاک کردن حافظه نهان یا کش موبایل

حافظه نهان یک فضای ذخیره سازی موقت در دستگاه بوده که وظیفه آن نگهداری انواع خاصی از داده‌ است. حافظه کش به منظور افزایش سرعت عملکرد دستگاه و کاهش مصرف منابع پردازشی و عدم نیاز به دریافت داده‌های تکراری ایجاد شده است.

علت خاموش شدن ناگهانی گوشی اختلالات cache partition باعث ایجاد مشکلات متفاوتی در سیستم عامل می شود. برای بررسی این مورد پیشنهاد می کنیم حافظه پنهان را پاک کنید. البته توجه داشته باشید با این کار اطلاعات شما از روی گوشی پاک نخواهد شد. با راه اندازی مجدد گوشی دوباره cache partition پر می شود.

برای پاک کردن cache partition مراحل زیر را دنبال کنید:

  • گوشی را خاموش کنید.
  • دکمه volume بالا و Home را نگه داشته و بعد دکمه power را نگه دارید.
  • هنگامی که لوگو سامسونگ روی صفحه نمایش داده شد، دکمه power را رها کنید.
  • هنگامی که لوگوی اندروید روی صفحه نمایش داده شد، دکمه ها را رها کنید.
  • از دکمه volume پایین برای هایلایت کردن گزینه wipe cache partition استفاده کنید.
  • از دکمه power برای تایید انتخاب استفاده کنید.
  • با استفاده از دکمه volume پایین گزینه yes را هایلایت کنید.
  • و دکمه power را برای تایید آن فشار دهید.
  • هنگامی که پاک کردن حافظه Cache تکمیل شد، گزینه Reboot system now هایلایت می شود.
  • دکمه power را برای راه اندازی مجدد فشار دهید.

 

بازگردانی به تنظیمات کارخانه

اگر هیچکدام از راه حل های ذکر شده، نتوانست مشکل شما را حل کند، تنها راه باقی مانده این است که گوشی خود را یک بار به تنظیمات کارخانه ببرید و به این ترتیب تمامی اطلاعات آن را پاک کنیدد. ریست فکتوری کردن موبایل باعث می شود که تمامی تنظیمات و برنامه هایی که بعدا بر روی گوشی نصب و اعمال شده است، حذف شده و همه چیز به حالت اولیه خود برگردد.  در صورتی که مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی شما، نرم افزاری باشد، با بازگشت به تنظیمات کارخانه، به احتمال خیلی زیاد، این مشکل حل خواهد شد.

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل در سرتاسر ایران می باشد. 

 پانوشت: برای خرید انواع آی سی، هارد b309 ( آی سی هارد b309) به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید.

 

سوالات متداول

دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ چیست؟

شایع‌ترین دلیل خاموش شدن خودکار گوشی سامسونگ اینه که باتری به‌درستی در جای خود قرار نگرفته. در واقع با فرسودگی و خراب شدن باتری، اندازه یا فضای اون ممکنه در طول زمان کمی تغییر کنه. این باعث می‌شه که باتری کمی شل بشه و وقتی که گوشی خودتون رو تکان می‌دین از رابط‌های تلفن جدا می‌شه.

 

علت خاموش و روشن شدن گوشی سامسونگ چیست؟

دلایل نرم افزاری مشکل خاموش و روشن شدن صفحه گوشی سامسونگ ، کمبود فضای کم دسترسی در حافظه داخلی گوشی نصب بد افزار های مخرب عدم تناسب نرم افزار با نوع سیستم عامل اندروید حذف اشتباهی فایل های سیستمی و ...

 

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
بردیا تاریخ : ۱۰ شهریور ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید من یک گوشی تو خریدم دوکو آف فایو تازه فورتنایت نصب کردم همون یه نیم ساعت توش بود خاموش شود امکانش هست گوشیم خراب باشه یا بازی برای کنسول بود گوشیم خاموش شود ممنون میشم جوابم رو بدید
.... تاریخ : ۴ شهریور ۱۴۰۲
سلام من امروز گوشی سامسونگ ای ۲۲ خود را در کیف گذاشتم و بیرون رفتم وقتی گوشیم را بیرون آوردم دیدم روشن نمی شود چند بار دکمه پاور را فشار دادم اما روشن نشد بعد مدتی که پاور رو فشار دادم چند ویبره کوتاه رفت و صدای آژیر داد این دوبار اتفاق افتاد تا بعد از ۸ دقیقه گوشی روشن شد
ادمین

سلام دوست عزیز

باید حتما به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی هم از نظر سخت افزاری و هم نرم افزاری کاملا بررسی و عیب یابی بشه

محمد تاریخ : ۱۵ دی ۱۴۰۱
سلام گوشی من a2coreپارسال باتری گوشی باد کرد و توسط تعمییرات گوشی تعویض کردم بعد تعویض زمانی که گوشی را شارژ میکنم روی درصد ۶۰صفحه گوشی سیاه میشود و باتری خالی میشود چکار کنم ممنون
زینب تاریخ : ۱ دی ۱۴۰۱
سلام وقتتون بخیر هنگامی فلش رو به گوشیم وصل میکنم تلفنم اون رو تشخیص نمیده و هنگ میکنه بعد از یکی دو دقیقه یا کمتر گوشیم خاموش روشن میشه . روی تلفن بقیه با او تی جی متفاوت امتحان کردم همین اتفاق افتاد و فلش دیگران رو به گوشیم وصل کردم بالا اومد. آیا فلشم ویروس داره ؟ رام گوشیم سه هست و و فلش ۶۴ گیگ قبلا وصل میشد و همه چی رو میاورد اما کند بود. اگر ویروسی هست امکان داره اپلیکیشنی براش معرفی کنید؟ به کامپیوتر وصل میشه کامپیوتر تشخیص میده درایوش میاد اما وقتی کلیک میکنم..
matin تاریخ : ۲۳ آذر ۱۴۰۱
سلام من گوشیم a21s شیش ماهه خریدمش چند روز پیش یه دفه لمسش از کار افتاد و وقتی بعد از یه بار باز شدن با اثر انگشت یا روشن کردن با دکمه پاور دفعات بعد با تاخیر روشن میشد یا اصلن نمیشد .اما با ری استارت درست شد. امروز دوباره صفحه خاموش شد اما هنوز برای گوشی پیام میومد باز با ری استارت درست شد به نظر شما مشکل چیه؟
محسن تاریخ : ۲۳ آذر ۱۴۰۱
با سلام ۳ سال گوشی سامسونگ S7 دارم و داشتم فضاشو خالی میکردم چنتا کلیپ نگاه کردم و حذف کردم کلیپ دیگه ای خواستم باز کنم داشت لود میشد یهو خاموش شد ، در صورتی که ۲۵ درصد شارژ داشت ، وقتی خاموش شد چراغ سبز بالای گوشی تا مدتی روشن بود و گوشی گرم بود ، هر وقت به شارژ وصل میکنم باتریش گرم میشه ولی صفحه خاموشه لطفا راهنمایی بفرمایید چه مشکلی داره ممنون
امیر تاریخ : ۱۹ آذر ۱۴۰۱
سلام گوشی من سامسونگ هستش خود به خود خاموش میشه و بعد چند بار دباره درست میشه و هرزگاهی که خاموش میشه یه صفحه با نوشته های انگلیسی میاد روش دلیلش چیه باید چکار کرد؟
ادمین

سلام

ممکنه مشکل نرم افزاری باشه و با فلش حل بشه ولی اگر حل نشد مشکل سخت افزاریه و احتمالا مشکل از هارد گوشی هستش

Rahgozarkhasss تاریخ : ۱۷ آذر ۱۴۰۱
متشکرم..... باشد ک اشتراک گذاشتن علم و تخصصتان بادیگران، سبب رشدوروشنترشدنش شود.. ممنون..
...ناشناس تاریخ : ۱۲ آذر ۱۴۰۱
گوشی من هانر هست شارژش صده ها ولی بعد چند دقیقه سریع خاموش میشه باید بزنیش شارژ تا روشن شه باید تو شارژ باهاش کار کنم ریست فکتوری هم کردم درست نشد
ادمین

سلام

مشکل گوشی سخت افزاریه، ممکنه مشکل از باتری باشه . باید حضوری مراجعه کنید تا گوشی از نظر سخت افزاری کامل بررسی بشه

siyavash تاریخ : ۸ آذر ۱۴۰۱
سلام وقتتون بخیر من یه گوشی سامسونگ A11 دارم.. داشتم باهاش کار میکردم که یه پنجره ای باز شد ک سیستم کار نمیکنه و چنتا گزینه داشت یکیش صبر کردن بود یکیش بستن یکی دیگشم دقت نکردم.. من همیشه صبر کردنو میزدم درست میشد این دفعه بستن رو زدم الان حدود یک ساعته گوشیم روشنه خاموش نشده ولی صفحش سیاهه و کار نمیکنه و دکمه خاموش روشنشو ک میگیرم گزینه خاموش شدن میاد ولی خاموش نمیشه و ولومشم کار نمیکنه اما با یه تلفن دیگه تماس گرفتم با گوشی خودم بوق میخوره ولی صفحش بازم روشن نمیشه ک بتونم جواب بدم... فقط سی ثانیه صفحش روشن شد دوباره خاموش شد و دیگه روشن نمیشه.. میشه راهنماییم کنید؟
ادمین

سلام

امکانش هست به خاطر خرابی هارد موبایل باشه. باید حضوری مراجعه کنید تا گوشی سخت افزاری کامل بررسی بشه

دانیال تاریخ : ۸ آذر ۱۴۰۱
اقا سلام من گوشی شیائومی نوت 8 دارم گوشی رو خریدم یک کم که گذشت دیدم اول یکدفعه 20 درصد خالی میکنه بعد هی زیاد شد رو 50 درصد خاموش میکرد رفتیم تعمیرات باتریشو عوض کرد بهتر شد دوباره بعد چند وقت همونجوری شده بار آخر روی 80 درصد خاموش شد تو تنظیمات هم که میرم زده 80 درصد شارژگوشی رو صفحه موبایل مصرف کرده لطفا راهنماییم کنید
کوثر تاریخ : ۱۰ آبان ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید من یه گوشی j7 دارم چند وقته خود ب خود خاموش میشه حتی وقتایی ام تو شارژ میزنم میرم سراغش میبینم خاموش شده قبلا چندبار افتاده زمین شارژ اصلیشم اتصالی بود چند روزی با اون شارژ میکردمش که خاموش و روشنش شروع شد
شروین تاریخ : ۸ آبان ۱۴۰۱
سلام و وقت بخیر گوشی من s7 هست داشتم با گوشی بازی می کردم یکهویی گوشی خاموش. شد الان ۳ ساعته خاموشه هیچ دکمه ای کار نمی کنه خراب شده؟
ادمین

سلام

دکمه ولوم بالا و پایین و دکمه پاور رو برای 15 ثانیه نگهدارید ببینید روشن میشه یا نه. اگر روشن نشد مشکل سخت افزاری داره باید حضوری مراجعه کنید تا گوشی بررسی و تعمیر بشه

FA.KH تاریخ : ۴ آبان ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر من گوشی Galaxy A32 دارم دوسه باری خود به خود خاموش شده و روشن شده ...به نظرتون مشکلش چی میتونه باشه؟
ادمین

سلام

گوشی رو به حالت سیف مود ببرید، امکانش هست که یک بدافزار نصب شده باشه و باعث ایجاد این مشکل شده باشه. اگر بااین کار مشکل حل نشد بهتره یکبار فلش بشه و در مرحله آخر اگر با این روش ها مشکل حل نشد باید به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی بررسی بشه احتمالش هست که مشکل از هارد گوشی باشه

میلاد تاریخ : ۳ آبان ۱۴۰۱
واسه منم خاموش میشه اگه ببرم کارخانه درست میشه؟؟؟؟
ادمین

سلام

برای خاموش شدن ناگهانی گوشی اول باید گوشیتون فلش بشه و ببینیم که مشکل حل میهش یا نه. اگر مشکل حل نشه باید گوشی بررسی بشه تا مشکل و شناسایی کرد ولی احتمالش هست مشکل از هارد گوشی باشه. میتونید یکبار به تنظیمات کارخانه ببرید شاید مشکل بخاطر نصب یک بد افزار باشه

زهرا تاریخ : ۱۸ مهر ۱۴۰۱
سلام من گوشیم هو آوی y7prime هست الان یک هفته هست شارژش که به ۴۰-۳۰ درصد میرسه خاموش میشه وقتی روشنش میکنم شارژ داره ولی یکم باهاش کار کنم دوباره خاموش میشه و صفر میشه یبار دستی بازنشانی به داده های کارخانه انجام دادم ولی درست نشده...مشکلش چیه؟ببذم بیرون درستش میکنن؟ اینم بگم یه مدت هزارتا تبلیغ از گوگل کروم برام میومد در حدی که گوشی هنگ میکرد که بعد از اون اینجوری شد...
ادمین

سلام

اول باید گوشیتون فلش بشه اگر مشکل با نرم افزار حل نشد امکانش هست مشکل از سمت باتری موبایل باشه. حتما به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی بررسی و تعمیر بشه

محمد مهدی مرادی تاریخ : ۱۰ مهر ۱۴۰۱
سلام من گوشی شیائومی note9s وقتی با گوشی تماس میگیرم یا تماس میگیرن وقتی مکالمه زیاد میشه مثلاً ۶دقیقه گوشی یه هو خاموش میشه نمیدونم چرا دوباره روشن کنم یکم حرف بزنم دوباره خاموش میشه مشکل چیه؟
ادمین

سلام موقع صحبت کردن گوشیتون داغ هم میکنه؟

حامد تاریخ : ۸ مهر ۱۴۰۱
سلام گوشیم a22 5g هستش تقریبا چهار پنج ماه میشه خریدمش امروز صبح گوشی یهویی خود به خود خاموش شد با اینکه ۳۰ درصد شارژ داشت هر چی هم دکمه پاور گوشی رو فشار دادم روشن نشد تا اینکه بعد ۲ الی ۳ دقیقه خود به خود روشن شد ولی تا الان این مشکل دوباره تکرار نشد و گوشی مثل قبل نرمال کار میکنه میخواستم بدونم دلیلش چی بود که این اتفاق افتاد؟
ادمین

سلام

بعضی مواقع ممکنه این مشکلات بخاطر باگ های نرم افزاری موبایل پیش بیاد.اگر این مشکل دیگه پیش نیومد مشکلی نیس ولی اگر باز اینجوری شد بهتره به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی بررسی و مشکلش حل بشه

سارا تاریخ : ۱ مهر ۱۴۰۱
سلام من گوشیم mi11لایت neهست فقط یه ماهه خریدم دستم بود داشتم تایپ میکردم کار سنگینی باهاش هیچ وقت انجام ندادم اما خاموش شد بعد ده دقیقه رو پاور نگه داشتم روشن شد ایا مشکل خاصی داره باید برای گارانتی اقدام کنم یا گوشی باز نشه بهتره؟
ادمین

سلام

اگر بازاین مشکل ایجاد شد به نمایندگی مراجعه کنید

سارا تاریخ : ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
سلام گوشی من a52s هنوز یک سال نمیشه خریدمش امروز ۵۰درصد شارژ داشت گذاشتم داخل کیفم اما وقتی از کیف در اوردم خاموش بود و دیگه اصلا روشن نمیشه تو شارژ هم میزنم شارژ نمیشه چه کار کنم؟!
ادمین

سلام

دکمه پاور، ولوم بالا و پایین رو 15 ثانیه نگه دارید. اگر گوشی روشن نشد احتمالش هست مشکل از هارد گوشی باشه. بهتره که به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشیتون بررسی و تعمیر بشه

سهیل تاریخ : ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
سلام من گوشی ام رو بروز رسانی کردم خود به خود خاموش میشود، نمیدونم دلیلش چیه ؟
Ali تاریخ : ۱۰ شهریور ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر ، گوشی من پوکو F3 رم 8 حافظه 256 هست و حدود سه ماه و نیمه که دارمش تازگیا وقتی پابجی موبایل بازی میکنم بعد از گذشت دو سه ساعت بازی کردن ناگهان صفحه گوشی خاموش میشود و از دوباره باید با اثر انگشت صفحه رو باز کنم گوشی خاموش نمیشه فقط صفحه خاموش میشه. میخوام بدونم دلیلش چیه و باید چکار کنم؟؟ پاسخ بدید ممنون میشم.
ادمین

سلام

این سری از گوشی های شیائومی باگ های نرم افزاری دارند. ممکنه بخاطر نصب برنامه گوشیتون ویرروسی شده باشه و نیاز باشه گوشی ریست فکتور یو یا فلش بشه.

Niloo تاریخ : ۸ شهریور ۱۴۰۱
با سلام وقت بخیر گوشی من j6 ۲۰۱۸ هست چند روزی هست که خاموش و روشن خود به خود می شود یک دفعه این اتفاق می افتد شاید در روزی ۵ یا ۶ بار این حالت اتفاق بیافتد در ضمن حدود ۲ یا ۳ ماهه ویبره گوشی قطع شده است ممنون می شم راهنمایی بفرمایید
ادمین

سلام

یکی از دلالیل خاموش شدن خود به خودی گوشی خراب یهارد گوشی هستش. باید حضوری به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشیتون بررسی بشه. یا با شماره 02691009091 تماس بگیرید تا مشاورین ما شمارو راهنمایی کنند

A تاریخ : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
سلام گوشی من a51 هس دیروز هین بازی گوشیم خاموش شد و بعد از روشن کردنش دوباره خاموش شد. گوشی رو خاموش کردم زدم شارژ بعد از صد شدن روشن کردم درست شد اما امروز صبح بدون علت باز خاموش شد و بعد خاموش میشه
ادمین

سلام

امکگانش مشکل از خرابی هارد گوشیتون باشه. حتما زودتر به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا یک کارشناس گوشی رو بررسی و تعمیر کند.

A تاریخ : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
سلام من یه تبلت دارم که شارژش۱۰۰که میشه یه دقیقه استفاده میکنم خاموش میشه یعنی شارژ داره ولی همش لگو ابتدای روشن شدن رو نشون میده و باز خاموش میشه و دوباره نشون میده تا وقتی به شارژر وصل نکنم درست نمیشه مشکل چیه میشه کمک کنید؟
ادمین

سلام

اگر روی لگو گیر میکنه و روشن نمیشه بخاطر هارد گوشی هستش. به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی رو بررسی و تعمیر کنند

Oksuuhd تاریخ : ۵ مرداد ۱۴۰۱
سلام گوشی من نت ۸ شیامی نمدونم چرا وقتی پاور گوشی لمس میکنم یهو پشت هم خاموش و روشن میشه کلا خاموش میشه؟ اگ میشه بگید باید چی کار کنم
ادمین

سلام

امکانش هست دکمه پاور گوشیتون مشکل داشته باشه. حتما به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا یک متخصص گوشیتون رو بررسی و تعمیر کنه.

فراز مکاری تاریخ : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
سلام‌ ی poco m3 دارم هنگ کرد و منم ریستارت کردم و بعد روشن نشد تا چند ساعت بعد روشن شد و من وقتی بازهم ریستارت کردم روشن نشد مشکل چی هست ؟
ادمین

سلام

دکمه پاور ولوم بالا و ولوم پایین رو برای 15 ثانیه نگه دارید تا گوشیتون ریست شه

서너 تاریخ : ۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام من گوشیم X10 هست بعد اخیرا متوجه شدم که تا ۱۸ درصد شارژ میشه بعدش نمیشه بعضی وقت ها کمتر ولی اینو حلش کردم اخیرا وقتی توی واتساپ میرم و تز ۵ دقیقه بیشتر میمونم یهو خاموش میشه و تا ۱۰ دقیقه روشن نمیشه تو گالری هم تجربه کردم یه سامسونگ A20 هم دارم اون رو ۳ سال خریدمش ولی هیچ مشکلی نداره اما x10 رو حدود ۱ ساله که خریدمش برا کار های شخصی و اینا زود مشکل پیدا کرد اما دو بار سوکتشو عوض کردم و دو بار از دستم افتاد صفحه نمایششو عوض کردم
ادمین

سلام

ممکنه مشکل بخاطر باتری گوشی و یا آی سی شارژ باشه. لطفا حضوری مراجعه کنید تا گوشیتون رو سخت افزاری و کامل بررسی کنیم و مشکل اصلی و مشخص کنیم

حمید تاریخ : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
دم شما گررررررررم
بهراد تاریخ : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام گوشیم k40 gaming هست هر روز چند بار تو برنامه ها قفل میکنه سریع خاموش روشن میشه، یه ماهه خریدمش، حین بازی سنگین مشکلی نداره نمی دونم مشکلش چیه
ادمین

سلام دوست عزیز

ممکنه مشکل گوشیتون نرم افزاری باشه. یعنی یک بد افزار نصب شده باشه و گوشیتون ویروسی شده باشه

بهترین کار اینه که اول بیاین گوشیتون رو یکبار ریست فکتوری کنید اگر بعد از انجامش همچنان این مشکل بود به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشیتون رو کامل بررسی کنند و مشکل رو مشخص کنند
فائزه تاریخ : ۱۷ فروردین ۱۴۰۱
سلام گوشی من huawei cun-l21 هست، بی دلیل خاموش میکنه و تا چند دقیقه بعد هر بار روشن میکنم بلافاصله خاموش میشه. مخصوضا وقتی برنامه سنگین استفاده میکنم. و بعضی موقع ها بعد هر بار روشن خاموش شارژش تغییر میکنه، مثلا از ۸۰ میشه ۵۰. وقتی توی شارژر نگه میدارم و استفاده میکنم خاموش نمیشه. دیگه اینکه، دیر شارژ میشه. یک بار تعمیر شد و تشخیص دادن خاموش شدنش به خاطر برنامه هاست، همه اطلاعات رو پاک کرد، اما هنوز هم خاموش میکنه. چندین ساله ازش استفاده میکنم. به نظرتون باتری بگیرم یا مجدد تعمیر بشه؟
. تاریخ : ۳ فروردین ۱۴۰۱
سلام گوشی من ایفونه و از ۴٠ درصد جدیداً اینجوری شده ک خاموش میشه و باطری خالی میشه مشکل از چیه؟
ادمین

سلام

مشکل از باتری گوشی و باید تعویض شه. حضوری مراجعه کنید تا گوشی کامل بررسی بشه

امیر تاریخ : ۱ فروردین ۱۴۰۱
من گوشی ایفون هستش دوبار باطری خریدم گذاشتم یک هفته نشده باطرها باد کرده گوشی زیر ۶۰درصد شارژ می‌رسد خاموش میشه تا توی شارژ نزنی روشن نمیشه مشکل میتونه چی باشه
ادمین

سلام

ممکنه مشکل از مدار شارژ باشه که باتری گوشی و خراب میکنه

. تاریخ : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام گوشیم بعضی وقت ها وسط بازی خاموش میشه مشکلش چیه
ادمین

سلام

خاموش شدن ممکنه برای باتری یا هارد گوشی باشه. باید حضوری مراجعه کنید تا گوشیتون رو بررسی کنیم

. تاریخ : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام گوشی من افتاد زمین بعد خود به خود خاموش میشه ریاستش کردم درست شد ولی دوباره افتاد زمین خاموش میشه باتریش را در آوردم مشکلی نداشت گذاشتن دوباره توش دیگه مشکلی نبود ولی وقتی ضربه میخوره دوباره همین مشکل پیش میاد بعد چند وقت اینجوری میشه شارژ باتری یه دفعه ۱۰۰ میشه و گوشی خاموش میشه باتری گوشیم هم قابل تعویضه یه کاری بود برای حل مشکل که گوشی نمیتونه درصد درست باتری رو بفهمه باید گوشی را تا آخر شارژش مصرف میکردیم تا خاموش شه بعد می‌زدیم توی شارژ تا آخر بعد روشن میکردم این کار رو ادامه می‌دادیم تا شارژ باتری رو ۱۰۰ درصد نشون بده مشکل را حل میکنه
عرفان تاریخ : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام گوشیه من poco m3 هستش و هر وقت شارژش بین ۱۰ تا ۱۵ درصد میرسه خاموش میشه و ۱۰ الی ۲۰ ساعتی خاموشه و صفحه سیاه هست مشکل از باتری هست ایا؟
ادمین

سلا

بله امکانش هست مشکل از باتری گوشی باشه. ولی باید گوشی کامل بررسی بشه

mahdi تاریخ : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر گوشی من هواوی p7 هستش تا حالا چند بار تعمیر هم رفته. اخیرا بخاطر مشکل سوکت شارژش رفت تعمیر. روز اولو دوم اومی بود ولی روز سوم به بعد خود به خود خاموش روشن میشه. مثلا وقتی میرم یه برنامه نصب کنم یهویی خاموش میشه یا حتی بی دلیل. مشکلش چیه؟ ممنون
محمد تاریخ : ۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام وقتتون بخیر گوشی من htc هست یه چند سالی دارمش دیشب کلا خاموشش کردم بعد روشنش که کردم دیدم خود به خود پشت سر هم خودش خاموش روشن میشه بلا فاصله بعد متوجه شدم وقتی که به اینترنت یا وافای متصل هست اینجوری میشه و حالت عادی نمیشه ؟؟؟
ادمین

سلام

ممکنه مشکل از هارد گوشی باشه. باز باید گوشی بررسی سخت افزاری بشه تا مشکل اصلی مشخص بشه

محمد تاریخ : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام من تقریبا یک ماهی میشه که گوشی خریدم a22 فورجی اما دیروز گوشیم رو دست گرفتن میخواستن استفاده کنم ولی گوشی خاموش و نوشت گلویی سامسونگ و بعد نوشت در حال پاک کردن داده ها وبعد بالا اومد ولی همه برنامه ها و داده حذف شده بود مشکلش چیه؟
ادمین

سلام

ممکنه کسی به جیمیلتون دسترسی داشته و تمومی اطلاعات شمارو پاک کرده

امیرحسن تاریخ : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام گوشی من الجی هست وبعضی از اوقات راه اندازی مجدد میشه بیشتر اوقات وقتی ویدیویی رواز اینترنت می بینم این اتفاق می افته
ادمین

سلام

ممکنه مشکل از خرابی هارد باشه

لیلا خالقی تاریخ : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام. گوشی من شیایومی ۱۰s هست چند روز پیش یکباره خاموش شد و بالای صفحه خط فاصله کوچیک رنگی فقط روشن بود . بعد از چند ثانیه روشن شد و الان برنامه ایی پایین صفحه چند ثانیه باز میشه و بسته میشه. گوشی رو هم یکماهه خریدم
ادمین

سلام

ممکنه مشکل نرم افزاری داشته باشه. حتما به یک مرکز تعمیرات مو.بایل مراجعه کنید تا مشخص بشه مشکل نرم افزاریه یا سخت افزاری

محمد خالقی تاریخ : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام من گوشیم j7 core هست اما چند وقتیه که هنگ میشه و بعدش خاموش میشه . وقتی خاموش میشه مثلا ۴۰ درصد شارژ داره اما وقتی روشن میشه ۳۰ درصد میشه باید چیکار کنم؟
ادمین

سلام

احتمالا مشکل از هارد گوشی هستش. حتما به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا بررسی سخت افزاری بشه گوشی

علی تاریخ : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام گوشی من a12 داشتم ویدیو نگاه میکردم یعو صفحه سیاه شد آرم سامسونگ اومد بعد چند ثانیه گوشی روشن شد و دیدم برنامه هام بازه شارژ گوشی هم ۵۰ درصد بود مشکلش چیه؟
ادمین

سلام

خاموش شدن گوشی بخاطر هارد گوشی هستش. زیاد گوشیتون رو حافظش رو پر نگه ندارید و زیاد بازی نکنید

آرسام تاریخ : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام من گوشیم سامسونگ a01 هستش دو ساله‌ که خریدم ولی هیچوقت یهویی خاموش نشده بود دیشب بعد از اینکه نرم افزارش رو بروز کردم امشب وقتی داشتم تو اینستاگرام فیلم می دیدم یهو رفت رو آرم سامسونگ بعد از چند ثانیه ای دوباره روشن شد میشه بگید مشکلش چی بود؟
ادمین

سلام

خاموش شدن ناگهانی گوشی بخاطر مشکل هار هستش. حتما به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی کامل بررسی بشه و مشکل اصلی مشخص بشه

سما تاریخ : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
گوشی من دیروز خاموش شد چندبار وبعدازمدتی روشنش کردم .دیدم داخل گالری عکس نیست ودوباره خاموش کردم وروشن کردم دیدم عکسابالااومد ولی رم جواب نمیده میگه رمی وجود نداره عکسا وفیلم ها داخلش بود حالتهای چیکار کنم
ادمین

سلام

احتمالا رمتون ویرووسی شده باید فرمت کنید بعدش با برنامه های ریکاوری داده ها برگردونید

Mehdi تاریخ : ۲۵ دی ۱۴۰۰
سلام من گوشیم a51 سامسونگ هست نزدیک به ۲ ساله دارم هیچ مشکلی هم تا حالا نداشته اما چند روز پیش بعد از اینکه از شارژ درش اوردم به طور خود به خود خاموش و روشن شد و این مشکل تا فردای آن روز بود اما خوب شد و دیگه خاموش و روشن نشد تا یک روز بعد دوباره اینجوری شد اما این مشکل پابرجاست ماند اما دوباره ۲۰ ساعت نشد اما بعدش دوباره شد به غیر خاموش و روشن شدن دیگه هیچ مشکلی نداره و میتونم ازش استفده کنم شارژر و باطریش هم مشکل نداره فقط خاموش و روشن شدن هست مشکل چیه
ادمین

سلام وقت بخیر

دوست عزیز به یک تعمیر کار گوشیتون رو نشون بدید

این مشکل معمولا از باطری است و با تعویض باطری مشکل حل میشه

ali تاریخ : ۲۱ دی ۱۴۰۰
سلام و خسته نباشید خدمت شما من یگ گوشی s4 مینی دارم چند وقته وقتی 100 درصد میشه از شارژ میکنم تا به 60 الی 50 درصد میشه خود به خود خاموش میشه و وقتی دوباره میخام روشنش کنم روشن میشه ولی سریع خاموش میشه علتش چیه؟
ادمین

سلام و وقت بخیر 

دوست عزیز باطریتون خرابه باطریتون رو تعویض کنید .

میثم تاریخ : ۲۰ دی ۱۴۰۰
سلام من گوشیم a70 هست به شارژ بود اومدم روشنش کنم دیدم روشن نمیشه هرکاری کردم روشن نشد فکر میکنم مشکل باتریش چون باتریش زود تموم میشد
ادمین

سلام دوست عزیز دستگاهتون رو حتما به یک تعمیر کار خبره و مورد اعتماد نشون بدید

بهزاد تاریخ : ۱۸ دی ۱۴۰۰
سلام گوشی من سامسونگ j4 هست وقتی میذارمش رو زمین یا جای دیگه ب خاطر همون ضربه ای ک با سطح زمین داره خاموش میشه دلیلش چیه؟
ادمین

سلام و وقت بخیر.

دوست عزیز لق بودن باطری دلیل خاموش شدن گوشی شما هست. اگر میتونید باطری دستگاهتون رو عوض کنید یا باطری رو جای خودش محکم کنید.

محمد رضاییان تاریخ : ۱۶ دی ۱۴۰۰
سلام گوشی من a10s هستش دیشب گزینه ی ذخیره ی اینترنت موبایل رو فعال کردم اول صفحه هنگ کرد دیگه کار نکرد امروز روز که بیدار شدم دیدم کلا گوشی روشن نمیشه باید چیکار کنم
ادمین

سلام دوست عزیز

این موضوع ربطی به فعال کردن ذخیره موبایل نداره. احتمالا رامتون کرش کرده. به یک تعمیر کار موبایل با تجبره و مورد اعتماد مراجعه کنید . 

حسین تاریخ : ۱۲ دی ۱۴۰۰
سلام گوشی من a22 من ۳ ماه که گوشیم رو خریدم و باهاش کالاف دیوتی موبایل بازی می‌کنم امروز از صبح گوشی وسط بازی ۳ با خاموش و بعد از چند ثانیه روشن میشه مشکلش از چیه؟
امین تاریخ : ۱۲ دی ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر. گوشی من p10 هستش و حین استفاده یهویی خاموش شد هر کاری هم کردم روشن نشد.آیا مشکل از هارده یا چیز دیگه؟ و اینکه اگه مشکل از هارد باشه امکان ریکاوری اطلاعاتم هستش یا خیر؟ با تشکر از شما که وقت میگذارید و همینطور مطالب عالی سایت
ادمین

سلام و وقت بخیر

امکانش هست که مشکل از هارد باشه. بستگی به دستگاهتون داره که ببینم اطلاعاتتون قابل بازیابی هستید یا خیر. به یک کارشناس تعمیرات موبایل مراجعه فرمایید.

ناصر تاریخ : ۱۱ دی ۱۴۰۰
سلام گوشی من a5سامسونگی مدتیه خودبه خود خاموش روشن میشه اما جدیدا شدت پیدا کرده هر دقیقه روشن خاموش میشه
بیتاسحری تاریخ : ۶ دی ۱۴۰۰
سلام امروز گوشی سونی من خودبه خود خراب شد علتش چی میتونه باشه
ادمین

سلام

اگر گوشی خود به خود خاموش شده بخاطر خرابی هارد هستنش و باید تعویض شه

امیرش تاریخ : ۳ دی ۱۴۰۰
سلام ببخشید من گوشی الجی استایلوس۲ دارم گوشیم یهوخودبه خود خاموش میشد اولش بعضی اوقات هم که خواموش میشد ومیخواستی روشنش کنی روی لوگو الجی میموند و صحفه بالا نمیومد هی باید بتری رودرمیاوردی بزدی جا تا گوشی شاید راه بیوفته ولی یهو گوشی خاموش شدودیگه اصلا روشن نمیشه باتری رو چک کردم سالمه ولی وقتی دکمه پاور روشن خاموش رو فشارمیدی یه صدای بوق خیلی ریزی گوشی میده بنظرتون مشکل از چی گوشیه وحدودا چقدر هزینه میبره تعمیر بشه
ادمین

سلام

مشکل از هاردگوشیتون هست. برای اطلاع از هزینه تماس بگیرید

02691009091

a تاریخ : ۸ آذر ۱۴۰۰
گوشی من poco m3 هست و بدون اینکه دستم باشه خاموش شده و هر کار میکنم روشن نمیشه مشکلش چیه؟
ادمین

با سلام

امکان مشکل نرم افزاری وجود دارد. دستگاه توسط متخصص فلش شود و در صورت پابرجا بودن مشکل، هارد دستگاه مورد بررسی قرار میگیرد.

احسان تاریخ : ۲۳ آبان ۱۴۰۰
سلام گوشی من A12 سامسونگ هست حدود 3 ماه خریدم 2 بار تا حالا صفحه نمایش خاموش میشه و صفحه سیاه است. و موقعی که اثر انگشت میزنم باز میشه یا صدا میاد ولی صفحه سیاه است. مشکلش چیست؟
ادمین

با سلام

امکان خرابی در فلت ال سی دی وجود دارد. دستگاه باید توسط متخصص چک شود.

مهدی تاریخ : ۱۸ آبان ۱۴۰۰
سلام گوشی من lava iris 88 هست و خود به خود خاموش میشه در هر 5 دقیقه یکبار خاموش میشه ممنون
ادمین

با سلام

دستگاه یکبار توسط متخصص فلش شود و در صورت پابرجا بودن مشکل هارد دستگاه مورد بررسی قرار گیرد. برای دریافت خدمات ایمن و سریع با مرکز تخصصی پارس ارتبا لوتوس تماس برقرار کنید.

تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱

هانیه تاریخ : ۵ مهر ۱۴۰۰
سلام اگر میشه لطفا جواب بدید من گوشیم A70 هست و اندروید رو بروزرسانی کردم و حین دانلودش همش خاموش روشن میشد و من نمیتونستم متوقفش کنم الان هم هر چند دقیقه مجددا ری استارت میشه لطفا بگید چیکار کنم اطلاعات مهمی تو گوشی دارم ک لازمشون دارم
ادمین

باسلام

متاسفانه راهی جز فلش وجود ندارد و در صورت فلش تمامی اطلاعات حذف میشوند.

Mr.shiri تاریخ : ۳ مهر ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر گوشی من smart L5201 و چند روزیه با اینکه شارژش پره خاموش میشه وقتی روشن میکنم روی لوگو شرکت مکث می‌کنه و خود ب خود خاموش میشه چندبار تنظیمات کارخانه زدم و فایده نداشته
ادمین

باسلام

دستگاه شما علائم خرابی هارد را دارد. اول توسط متخصص فلش شود و در صورت پابرجا بودن مشکل هارد دستگاه تعویض می‌شود.

فرهاد تاریخ : ۱۶ شهریور ۱۴۰۰
سلام. وقت بخیر، گوشی من گلکسی a5 هست که چندروز برای استفاده اینترنت یک گوشی دیگه رو به بلوتوث این گوشی وصل میکنم و حدود یکی دو ساعت روشن میمونه امروز وسط کار خاموش شد و روشن نشد شارژ هم زدم چیزی روی صفحه نیومد و اون صدای که هنگام شارژ میده هم نداد. شما احتمال میدین مشکلش از کجا باشه و میتونم بیرون نبرم و خودم یکاریش کنم؟!!
ادمین

باسلام

خیر متاسفانه . دستگاه باید توسط متخصص چک شود.

Elaw تاریخ : ۸ شهریور ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر گوشی من سامسونگ آ۳۲ هست و کمتر از یک ماه ک خریدمش اما دو بار ی هو وسط کار با گوشی خاموش میشه و بلافاصله روشن میشه علتش چیه؟؟ دومین بار با صدای ضرب خاموش شد
ادمین

باسلام

امکان ایراد نرم افزاری وجود دارد. دستگاه باید توسط متخصص فلش شود.

Honey تاریخ : ۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام . خسته نباشید . لطفا سوال منو فوری جواب بدید خواهشا..من گوشی a30s دارم . آپدیتش کردم اندروید ده ب یازده شده . حالا اصلا روشن نمیشه . همش خاموش میشه نمیذاره برم تو گوشی چی کار کنم لطفا پاسخ بدید
ادمین

با سلام

لطفا مجددا با اتصال به سیستم کامپیوتر دستگاه را به طور کامل به آخرن نسخه بروزرسانی کنید.

اوین تاریخ : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام ببخشید من گوشیم هواوی هست و متاسفانه یادم رفته بود بروزرسانیش کنم و الان خاموش شده و میگه باید حتما بروز بشه وبه بسته و وایفایی هم متصل نمیشه لطفا کمک کنید
ادمین
با سلام دستگاه توسط متخصص فلش شود. آموزش بروز رسانی اندروید را در لینک زیر مطالعه فرمایید. http://www.parsertebatco.com/post/135#myid
Saeed تاریخ : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
سلام خستخ نباشید .گوشی من آ۵۰ هستش و تقریبا روزی ۲ بار وقتی شارژش بح حدود ۲۵ درصد میرسه خاموش میشه و خودش بعد ۲۰ دیقه روشن میشه با مثلا ۱۰ درصد شارژ.هم فلشش کردم هم فرمت فایده نداشت
ادمین
با سلام لطفا باتری و مدار شارژ توسط متخصص چک شود.
پوری تاریخ : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام من یه گوشی j6 سامسونگ دارم از امروز ظهر هی خود به خود خاموش و روشن میشه یعنی صفحه سیاه میشه و هر چه قدر دکمشو میزنم روشن نمیشه و بعد 5 دقیقه اگه دکمشو بزنم روشن میشه فلش و ریست هم نمیتونم بکنم و امکانش وجود نداره. اگه راه دیگه ای هست لطفا کمکم کنید
ادمین
با سلام متاسفانه راهی جز فلش وجود ندارد. امکان خرابی هارد وجود دارد ولی در مرحله اول دستگاه توسط متخصص فلش شود.
علی تاریخ : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام وقتتون بخیر من گوشی هوآوی میت 10 دارم چند روزی بود گوشیم چند دقیقه یعضی برنامه هارو دیگه باز نمیکرد و بیرون میومد بعد در روز می دیدی چند بار ری استارت میشد خود به خود امروز کلن ریست فکتوری کردم و همه چیز فلش شد الان هنوز کلن یه تلگرام ریختم و اینا الان پلی استور رو میزنم باز هنگ میکنه میاد بیرون چیکار باید کنم واقعا ؟ مشکل از چیه؟
ادمین
با سلام امکان مشکل نرم افزاری وجود دارد.لطفا در مرحله اول دستگاه را توسط متخصص فلش کنید و در صورت پابرجا بودن مشکل هارد دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. برای دریافت سریع ترین خدمات با کارشناسان ما در مجموعه تخصصی پارس ارتباط لوتوس تماس برقرار کنید.تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱
... تاریخ : ۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام گوشی به من شیائمی ردمی نوت ۹ اس هست من یه برنامه ریختم از اون روز گوشیم از برنامه ای که توشم میاد بیرون و پس زمینه ای که برای گوشیم گذاشتم برداشته میشه برنامه اش رو پاک کردم اما هنوز اینجوریه الان نزدیک ۱ ماه هست گوشیم اینجوری میشه.
ادمین
با سلام لطفا یکبار دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید.
رضا تاریخ : ۵ خرداد ۱۴۰۰
سلام. من گوشی honor 7x دارم. دقیق هر هفته یک بار هنگ میکنه و بعد چند ثانیه گوشی ری استارت میشه. بنظرتون مشکل از چیه. با فلش کردن گوشی درست میشه؟ این هنگ و ری استارت خودکار گوشی بعد از اپدیت کردن به اندروید 9 انجم میشه و توی اندروید های قبلی همچین عملی اتفاق نیفتاده بود.
ادمین
با سلام امکان ایراد نرم افزاری وجد دارد، لطفا دستگاه توسط متخصص فلش شود. در صورت پابرجا بودن مشکل، هارد دستگاه چک شود. برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی بهتر با کارشناسان ما در مجموعه تخصصی پارس ارتباط لوتوس ارتباط برقرار کنید. تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱
امیرحسین تاریخ : ۴ خرداد ۱۴۰۰
سلام گوشی من مدتی هست،یکدفعه هنگ میکند و خاموش میشود،اکثر مواقع هم داغ است. وقتی هم که خاموش می شود دیگه به راحتی روشن نمی شود. کسی ایرادش را میدونه؟
ادمین
با سلام امکان ایراد نرم افزاری وجود دارد لطفا بعد از گرفتن بکاپ دستگاه توسط متخصص فلش شود و در صورت پابرجا بودن مشکل، هارد دستگاه چک شود.
درسا تاریخ : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام.من گوشیم a62 هستش.طرح اصله. شب ساعت 2 زدمش به شارژ تا ساعت 10 صبح.صبح که بیدار شدم آرم گوشی یعنی samsong روش اومده بود و نمیرفت.تا ساعت 22 اینطوری بود ولی روشن شد.زدمش به شارژ و خاموش شد.بعد روشنش کردمو دیدم که درست شده دوباره زدمش به شارژ.ولی دیگه روشن نشد. چطوری میتونم درستش کنم؟
ادمین
با سلام در مرحله اول دستگاه توسط متخصص فلش شود و در صورت پابرجا بودن مشکل ، هارد دستگاه تعویض شود. برای دریافت خدمات در کمترین زمان با کارشناسان ما در مجموعه تخصصی پارس ارتباط لوتوس، ارتباط برقرار کنید.تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱
رویا تاریخ : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام من گوشی سامسونگ m20دارم که با وجود داشتن شارژ خاموش میشه و دیگه روشن نمیشه تا بزنم به شارژ هر وقت میزنم به شارژ عدد ۴۵درصد رو نشون میده و کلا اصلا درصد شارژهایی که نشون میده واقعی نیست ولی شارژ خوب نگه میداره
ادمین
با سلام در مرحله اول اگر مشکل نرم افزاری باشد ، دستگاه با 1بار برگرداندن به تنظیمات کارخانه درست میشود. و در صورت پابرجا بودن، مشکل سخت افزاری است و دستگاه باید توسط متخصص در قسمت های سوکت سارژ ، مدار شارژ، فلت شارژ و ... چک شود.
ریحانه تاریخ : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام من 6 ماهه ایفون se2020خریدم و الان وقتی به 60 درصد برسه خاموش میشه و باید مدت طولانی در شارژ باشه تا شارژ بشه.باتریش هم مشکلی نداره.مشکل از چیه؟
ادمین
با سلام امکان ایراد نرم افزاری وجود دارد.لطفا دستگاه را توسط متخصص فلش کنید.
امیرمحمد تاریخ : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام من سامسونک a51 دارم از دیروز گوشیم هی ری استارت میشه ریست فکتوری کردم اما مشکل باز هم وجود داره راه حل چیه؟
ادمین
با سلام لطفا دستگاه توسط متخصص فلش شود.
مینا تاریخ : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید من گوشیمو 4 ماهه خریدم و مدلش سامسونگ A11 هستش و به دفعه ای خاموش شد و فقط وقتی دو دکمه های کنار گوشی رو همزمان فشار میدم روشن میشه این نوشته ها میاد رو صفحه و دوباره خاموش میشه An error has occurred while updatig the device software. Use the Emergency recovery function in the Smart Switch software. Downloading... Do not turn off target Volume Down key + Side key for more than 7 secs :Cancel (restart phone) مشکلش چیه؟
ادمین
با سلام درمرحله اول دستگاه توسط متخصص فلش شود و در صورت پابرجا بودن مشکل هارد دستگاه را تعویض نمایید.
محمدصادق تاریخ : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام،خسته نباشید الان دو روزه گوشیم بعضی مواقع یهو خاموش میشه بعد باز روشن میشه،بعضی مواقع تو همین صورت کار میکنه،بعضی مواقع هم همین ده بار تکرار میشه،مشکلش چیه(گوشیم سامسونگ هستش)؟؟؟
ادمین
با سلام امکان مشکل سخت افزاری و یا نرم افزاری وجود دارد. دستگاه را توسط متخصص چک و بعد فلش کنید.
احمد تاریخ : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام من یه گوشی دارم وقتی ضربه سبک بهش وارد میشه خود به خود خاموش میشه و برای روشن شدن باید ۳یا۴ بار باطری دربیارم جا بزنم مشکل میتونه از چی باشه
ادمین
با سلام لطفا یک بار دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید.
محمد تاریخ : ۲۹ فروردین ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر من یه گوشی هواوی g610 دارم که به تازگی هاردش رو عوض کردم. الان مشکلی نداره فقط بعضی وقتا شاید نهایت روزی یه بار این اتفاق بیوفته که میرم گوشی رو روشن کنم ولی میبینم گوشی خاموشه! یعنی گوشی موقع کار کردن خاموش نمیشه و به این شکل خاموش میشه این مشکل از کجا میتونه باشه؟
ادمین
با سلام لطفا اول یک بار دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید. برای اطلاعات بیشتر مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید. http://www.parsertebatco.com/post/127
رضا تاریخ : ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
باسلام من وقتی گوشیم میزنم شارژ روشن میشه میاد داخل صفحه قفل که رمز ورود رو بزنم دوباره خاموش میشه باید چی کار کنم باطریش هم نو هست مدلش:هانر6
ادمین
با سلام امکان دارد دستگاه مشکل نرم افزاری داشته باشد، دستگاه باید توسط متخصص چک شود. برای اطلاعات بیشتر مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید http://www.parsertebatco.com/post/127
علیرضا تاریخ : ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
سلام من حین کار کردن با تبلتم ناگهانی خاموش میشه. نه اینکه کلا خاموش بشه، خاموش میشه و رو صفحه قفل میره همون لاک اسکرین. هر 20 دقیقه اینطورا یکی دوبار اینطوری میشه. چیکار کنم؟ میشه راهنمایی کنید؟ این مدلشه: samsung galaxy tab A6 (SM-T858) ممنون
ادمین
با سلام امکان مشکل نرم افزاری جود دارد. لطفا دستگاه را توسط متخصص فلش کنید.
مهران تاریخ : ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
سلام من یه تبلت دارم زمانی که فیلم نگاه میکنم بعد از یه مدتی ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بعد بصورت ناگهانی خاموش میشه و دوباره روشنش میکنم چند ثانیه بعد دوباره خاموش میشه ریست فکتوری و فلش انجام شده ولی تغییری نکرده
ادمین
با سلام گوشی باید سخت افزاری بررسی بشه امکانش هست مشکل از هارد گوشی باشه
ایمان تاریخ : ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
سلام و درود.من چندماه پیش شارژرتقلبی بهم فروختن نفهمیدم وقتی گوشیم شارژمیکردم صدای آژیر کشیدن وداغ شدنش بلند شداز اون به بعد هروقت شارژگوشیم زیر پنجاه درصد میادووارد مپ وجی پی اس ودوربین میشم خاموش میشه بازم روشن کنم بازم خاموش میشه ولی میزنمش توشارژ یهومیاد بالای پنجاه درصد دیگه خاموش نمیشه تا توشارژهست مشکل ازچی هست .ممنون
ادمین
با سلام اول باتری موبایل رو عوض کنید اگر مشکل حل نشد باید سخت افزاری بررسی بشه. ممکنه مشکل از سوکت شارژ، مدار شارژ یا آیسی شارژ باشه
محمد تاریخ : ۸ فروردین ۱۴۰۰
با سلام گوشی من به صورت خیلی ناگهانی خاموش شد ودیگر هم به هیچ وجه روشن نشد
ادمین
با سلام هارد گوشی سوخته و باید تعویض کنید
باران تاریخ : ۴ فروردین ۱۴۰۰
سلام.من ۹ ماهه که سامسونگ A20s دارم.حدود یه ماهه که یهویی پیام متوقف شدن برنامه هام،و بیشتر برنامه های گوگل مثل سرویس گوگل پلی،جیمیل،گوگل و...میاد و بعضی اوقات دیگر برنامه‌ها.و در همون حین یهو خاموش میشه و دوباره روشن میشه.در طی روز ۳ تا ۴ بار یا بیشتر این اتفاق میفته.دوبارم ریست فکتوری کردم ولی دوباره همون وضعه.چیکار میتونم کنم؟
ادمین
با سلام گوشی باید فلش بشه اگر مشکل حل نشد باید از نظر سخت افزاری بررسی بشه
هادی تاریخ : ۳ فروردین ۱۴۰۰
سلام.من گوشی رو یه هفته اس گرفتم،سامسونگ اس 20 اف ای،الان وقتی از توی جیبم درآوردم،کلا گوشی خاموش شده و بالا نمیاد.حتی به شارژر هم زدم،ولی هیچی بالا نیومد.
ادمین
با سلام گوشی باید یکبار فلش بشه اگر مشکل حل شد باید سخت افزاری بررسی بشه ممکنه مشکل از هارد گوشی باشه
امین تاریخ : ۳ فروردین ۱۴۰۰
سلام و درود گوشیمو حدود ۱ ماه پیشه خریدم لمسش قاط میزنه و مثلا داری تایپ میکنی یهو نوار اعلان میاد پایین جدیدا حدود ۱ ثانیه صفحه میره ومیاد ممنون میشم راهنمایی کنید♡امکان داره ویروس داشته باشه؟
ادمین
با سلام اين مشكل احتمال كمى داره كه نرم افزار باشه و با فلش كردن گوشى حل بشه . اگه گوشى تون رو به تازگى خريديد حتما به فروشنده مراجعه كنيد و ازش بخوايد مشكل رو براتون حل كنه .
کوثر تاریخ : ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام ،من گوشی سامسونگ a30 دارم و نه ضربه خورده و نه اب بهش رسیده و باتری هم مشکلی نداشت امروز که گوشیم توی شارژ بود خودش خاموش شد و نه دیگ شارژ گرفت و نه روشن شد ،وقتی هر دو دکمه کناریش رو همزمان فشار دادم روشن شد میخواستم بدونم مشکل خاصی داره باید ببرم تعمیرکار یا نمایندگی؟
ادمین
با سلام ممکنه هارد گوشی مشکل پیدا کرده باشه. به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی بررسی بشه
پریسا تاریخ : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید از دیروز گوشیم خود به خود خاموش میشه روصفحه خاموش شدن اینا میادممنونم میشم علتش چیه
ادمین
با سلام اول باید از نظر نرم افزاری بررسی بشه اگر مشکل از نرم افزار نباشه هارد باید تعویض بشه
امیر تاریخ : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام خداقوت یه گوشی هواوی وای پنج داریم حین بازی فری فایر یهو خاموش میشه ولی در کل سالمه لمس سالم سیستم سالم ولی نمیدونم چرا خاموش میشه دومرتبه روشن میشه
آرمان کاویی تاریخ : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام گوشی من چند ماهیه ای که همش خاموش میشه پیش تعمیرات موبایل هم بردیم سه بار اما باز هیچ فایده ای نداشت چکارکنم؟
ادمین
سلام دوست عزیز لطفا برای بررسی دقیق تره مشکل، در بخش ثبت درخواست تعمیر موبایل، گوشی رو ثبت کمنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و مشکل گوشی شما رو حل کنند.