ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

تعویض تاچ هواوی Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-09-07 13:55:10. امروزه تاچ یاصفحه کلید لمسی ، جایگزین صفحه کلید دکمه ای می باشد.استفاده از تاچ به جای دکمه با مزیت هایی که دارد ممکن هست با مشکلاتی نیز همراه باشد . یکی از این مشکلات ، توقف عملکرد تاچ یا صفحه نمایش لمسی است . این مشکل دلایل مختلفی دارد ؛ نصب یک نرم افزار جدید ، بالا بودن حجم برنامه ها و یا ویروسی شدن و .. از عواملی است که درفرایند قفل شدن گوشی و عمل نکردن تاچ ، موثر هست. امروزه تاچ یاصفحه کلید لمسی ، جایگزین صفحه کلید دکمه ای می باشد.استفاده از تاچ به جای دکمه با مزیت هایی که دارد ممکن هست با مشکلاتی نیز همراه باشد . یکی از این مشکلات ، توقف عملکرد تاچ یا صفحه نمایش لمسی است . این مشکل دلایل مختلفی دارد ؛ نصب یک نرم افزار جدید ، بالا بودن حجم برنامه ها و یا ویروسی شدن و .. از عواملی است که درفرایند قفل شدن گوشی و عمل نکردن تاچ ، موثر هست. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
تعویض تاچ هواوی
تعویض تاچ هواوی
تاریخ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۲۳ آبان ۱۴۰۲

 امروزه  تاچ یاصفحه کلید لمسی  ، جایگزین صفحه کلید دکمه ای  می باشد.استفاده از تاچ به جای دکمه با مزیت هایی که دارد ممکن هست  با مشکلاتی نیز همراه باشد . یکی از این مشکلات ، توقف عملکرد تاچ یا صفحه  نمایش لمسی است .  این مشکل دلایل مختلفی دارد ؛   نصب یک نرم افزار جدید ، بالا بودن حجم برنامه ها و یا ویروسی شدن و .. از عواملی است که درفرایند  قفل شدن گوشی و عمل نکردن تاچ ، موثر هست.

 

مشکلات رایج گوشی های هواوی و رفع آن

گوشی های Huawei گوشی هواوی از ظرافت بسیار بالایی برخوردارند که همین موضوع باعث می شود آسیب پذیری آن ها افزایش یابد. بدین صورت که حتی امکان دارد گوشی موبایل شما به صورت مستقیم از طرف صفحه نمایش ضربه نخورد اما، آسیب دیدگی در تاچ یا ال سی دی گوشی ایجاد شود. زمین خوردن و ضربه دیدن گوشی های موبایل بسیار رایج است چرا که در اکثر اوقات در دست شما قرار دارد و هر لحظه ممکن است به دلیلی آسیب ببیند یا به دلیل ابخوردگی گوشی موبایل باشد. ریخته شدن چند قطره آب روی گوشی مشکلی ایجاد نمی کند اما گاهی اوقات حتی استفاده گوشی هایی که استاندارد ضد آب را دارا نیستند در زیر باران، باعث آسیب دیدگی صفحه نمایش می شود

 

دلایل  دیگری که آسیب دیدگی صفحه نمایش گوشی ها می شوند، ارتباط با اشیاء ضخیم و نوک تیز است. این اشیاء ممکن است در عملکرد تاچ و ال سی دی گوشی هواوی شما اختلال ایجاد نکنند اما خط و خش افتادن در صفحه نمایش توسط آن ها می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

 

تعویض تاچ هواوی

 

عوامل آسیب دیدن تاچ و ال سی دی گوشی هواوی

گوشی های هواوی از ظرافت بالایی برخوردار هستند که این موضوع موجب آسیب پذیری و شکستن ال سی دی گوشی های هواوی می شود. آسیب پذیری گوشی های هواوی بسیار بالا است به این شکل که حتی ممکن است صفحه نمایش گوشی به صورت مستیم ضربه نخورد اما، آسیب دیدگی یا شکستگی در تاچ و یا ال سی دی آن گوشی ایجاد بشود. همانطور که اطلاع دارید ضربه دیدن و یا شکستن گوشی ها رایج است زیرا در بیشتر اوقات از آن استفاده می کنید و دست شما قرار دارد و هر لحظه ممکن است به هر شکلی آسیب ببیند.

علاوه بر این، ممکن است آسیب دیدیگی تاچ و ال سی دی گوشی هواوی از آب خوردگی نیز باشد. زیرا اگر ریختن آب روی گوشی از چند قطره فراتر شود باعث سوختن ال سی دی گوشی هواوی شود. موارد دیگری که باعث آسیب دیدگی یا شکستگی ال سی دی و تاچ گوشی هواوی می شود، ارتباط یا آن ها با اشیاء نوک تیز و ضخیم است. این نوع اشیاء ممکن است که در عملکرد ال سی دی و یا تاچ گوشی هواوی اختلالی ایجاد نکنند اما باعث افتادن خط و خش در صفحه نمایش می شود که این بسیار آزار دهنده است و در مواردی لازم به عوض کردن تاچ و ال سی دی گوشی هواوی می شود.

میزان تاخیر در تعویض تاچ و ال سی دی گوشی های هواوی Huawei

مانند هر تعمیرات دیگر، تعویض صفحه نمایش گوشی های هواوی Huawei با توجه به مدل و طراحی ساخت نیاز به زمان خاصی است. در صورتی که تعمیر کار عجله کند این امکان وجود دارد گوشی به درستی تعمیر نشده یا دیگر قطعات آسیب ببینند. اما از آنجاییکه هدف دفتر تعمیرات تخصصی موبایل در کرج ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیرات موبایل به کاربران است، از تعمیر کاران مجرب با سابقه کار در این زمینه کمک گرفته تا گوشی موبایل کاربران را در کمترین زمان ممکن با نهایت کیفیت تعمیرات، تعمیر کنند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سرویس موبایل هواوی

 

چه مواقعی بهتر است تاچ ال سی دی گوشی هواوی تعویض  گردد

موضوع مشخص است که چه زمانی صفحه نمایش گوشی نیاز به تعویض دارد. برخی مواقع کاربر توانایی انتخاب این که صفحه نمایش جدید برای گوشی موبایل خود تعویض کند را دارد، مثلا زمانی که صفحه نمایش گوشی خط و خش دارد یا اینکه بخشی از گوریلا گلس آن شکسته است.

زیرا در چنین مواقعی تاچ و ال سی دی گوشی عملکرد خود را به درستی انجام می دهند و صرفا از نظر ظاهری گوشی موبایل کمی آزاردهنده است. متاسفانه در گوشی های Huawei مانند گوشی های Samsung یا iPhone امکان تعویض گوریلا گلس (گلس ال سی دی) وجود ندارد بنابراین در صورتی که فقط گلس صفحه نمایش گوشی شما آسیب دیده و توانایی خرید یک صفحه نمایش جدید ندارید، باید با همان شکل ظاهری گوشی خود سر کنید. برای اطلاع کامل درباره گل ال سی دی میتوانید مقاله تعویض گلس ال سی دی سامسونگ و آیفون را مطالعه کنید.

 

در برخی مواقع که گوشی ضربه می بیند ممکن است آسیب وارد شده به برد گوشی باعث روشن نشدن یا درست عمل نکردن تاچ و ال سی دی گوشی شده باشند. که در چنین مواقعی نیازی به تعویض صفحه نمایش گوشی نیست و حتی با تعویض آن نیز مشکل بر طرف نخواهد شد. بنابراین ابتدا برای بررسی اینکه آی سی تاچ، آی سی لایت یا آی سی تصویر گوشی شما آسیب دیده باید به یک تعمیرکار مراجعه کنید اگر اینکه مشکل از طرف صفحه نمایش گوشی باشد اقدام به تعویض آن کنید.

 

این محصول  چینی با اینکه به صورت اختصاصی در کشور چین تولید وتمام مالکیت آن را در اختیار دارد، نتوانسته از تولید جنس های تقلبی بازار جلوگیری کند. برای صفحه نمایش این گوشی  مانند دیگر گوشی های موبایل انواع مختلفی از اجناس نظیر High Copy، ORG و تقلبی وجود دارد که در مقایسه با کیفیت صد در صد اورجینال صفحه نمایش این گوشی، از کیفیت پایین تری برخوردارند. استفاده از این نوع اجناس در عملکرد تاچ گوشی شما هیچ اختلالی ایجاد نمی کند اما از نظر کیفیت رنگ و نور صفحه نمایش، این نوع اجناس بسیار ضعیف می باشند.

استفاده این اجناس مصرف باتری گوشی شما را بالا می برد و برای چشم شما نیز تاثیر بسیار بدی دارند. به این علت  پیشنهاد می شود در صورتی که از کیفیت OEM برای صفحه نمایش گوشی خود استفاد نمی کنید، از ORG که به اصل چین نیز معروف است در گوشی موبایل خود به کار ببرید. اجناس OEM دقیقا همان چیزی هستند که توسط خود شرکت اصلی ساخته شده اند. البته باید به این موضوع نیز دقت داشت که در بازار برخی از اجناس به نام تاچ و ال سی دی روکاری وجود دارد که با جنس OEM هیچ تفاوتی ندارد چرا که از روی گوشی دیگری که برد آن آسیب دیده برداشته می شود.

اگر به دلیل شکستن یا ترک افتادن روی آن مجبور به تعویض تاچ ال سی دی گوشی هواوی پی۹ شدین می توانید از این مقاله تعمیرات موبایل  کمک بگیرید. تعویض تاچ ال سی دی گوشی هواوی پی۹ جزو سخت ترین تعمیرات موبایل است که افراد حرفه ای می توانند این کار انجام دهند و باید دارای دانش و دقت کافی باشند  . توجه کنید که این مقاله آموزش تعمیرات تخصصی موبایل است برای افرادی که دوره تعمیرات تخصصی موبایل دیده باشند بنابراین بدون دانش و تخصص کافی اقدام به انجام مراحل زیر نکنید زیرا گوشی شما خراب می شود.

 

چه مواقعی بهتر است تاچ ال سی دی گوشی هواوی تعویض  گردد

 

اگر تاچ  گوشی شما کار نمی کند مطالب را  طبق مراحل و  توضیحات مطالعه کنید

مرحله 1: خاموش کردن گوشی

مرحله 2: جداسازی درب پشت

مرحله 3: جداسازی باتری

مرحله 4: باز کردن پیچ های نگهدارنده درپوش روی برد

مرحله 5: جداسازی درپوش روی برد

مرحله 6: آزاد کردن کانکتور تاج (دیجیتایزر)

مرحله 7: شل کردن تاچ (دیجیتایزر

 

  • گوشی خود را خاموش کنید . اگر دکمه  ی پاور کار نمی کند با فشردن همزمان دکمه پاور و کلید زیاد کردن صدا به مدت ۱۰ ثانیه  سیستم را مجددا راه اندازی کنید.
  • با استفاده از روش بالا موفق به راه اندازی مجدد گوشی خود نشدید، باتری دستگاه خود را جدا وپس از حدود ۱۰ ثانیه مجدد سر جای خود قراردهید و دستگاه را روشن کنید.
  • هنگام استفاده از برنامه خاصی دستگاه شما قفل می کند، آن برنامه را پاک کنید.
  • در صورتی که از طریق هیچ یک از راه حل های بالا گوشی شما از حالت قفل خارج نشد، لازم است آن را به تنظیمات کارخانه برگردانید . در این حالت ی  اطلاعاتی را که در داخل حافظه گوشی دارید از دست خواهید داد.

اگر تاچ موبایل شما کار نمی کند ، جهت بررسی و رفع مشکل ، با کارشناسان تعمیرات تخصصی موبایل تماس بگیرید .

 

مقاله مرتبط: علت روشن نشدن وای فای گوشی هواوی

 

جدا کردن خشاب سیمکارت و پیچ های لبه زیرین گوشی

قبل از اینکه خشاب سیمکارت را در بیاورید حتما باید شارژ باتری به کمتر از ۲۵ درصد برسد.

  • گوشی را خاموش کنید.
  • از سمت چپ قاب گوشی خشاب سیمکارت را در بیاورید.
  • باز کردن لبه زیرین قاب گوشی هواوی پی۹
  • گوشی را طوری داخل قاب کش قرار دهید که صفحه نمایشگر گوشی به سمت بالا باشد.
  • دستگیره قاب کش را باز کنید تا کاپ های مکنده آن روی ال سی دی و درب پشت گوشی بچسبند.
  • با فشار دستگیره قاب کش را جمع کنید تا لبه زیرین گوشی جدا شود.
  • توجه داشته باشید به دلیل وجود سیم اسکنر انگشت از جدا کردن سریع لبه زیرین قاب گوشی جلوگیری کنید.
  • لبه سیم ال سی دی هوآوی P9تعمیری را با انگشت گرفته و آن را به سمت بالا بکشید تا کاملا از پشت فریم ال سی دی جدا شود.
  • لبه زیرین ال سی دی گوشی را از روی فریم آن بلند کنید و به تدریج کاملا ال سی دی را از فریم جدا نمایید.
  • می‌توانید تعویض و تعمیرات موبایل و تاچ ال سی دی هوآوی P9را انجام دهید. 

 

جدا کردن خشاب سیمکارت و پیچ های لبه زیرین گوشی

 

ال سی دی موبایل هواوی

ال سی دی یا نور پس زمینه مهمترین قسمت صفحه است که تحت لمس قرار می گیرد. به طور کلی ، ال سی دی تلفن های هوشمند به دو قسمت مشترک ، صفحه نمایش کریستال مایع و نور پس زمینه تقسیم می شود. لایه شیشه ای محتویات صفحه را پخش می کند و در بیشتر مدل ها به لمس متصل می شود. خرابی صفحه نمایش معمولاً چیزی است که قابل تعمیر نیست. با این حال ، بسته به شدت و نوع آسیب ، تعمیرکار متخصص تصمیم می گیرد ال سی دی موبایل هواوی نیاز به تعویض دارد یا خیر و بهترین راه حل را انتخاب و اجرا می کند.

نور پس زمینه

یکی دیگر از اجزای ال سی دی لایه ای است که از چندین چراغ تشکیل شده است. این لایه درست زیرال سی دی گوشی قرار دارد و هیچ رابطی بین ال سی دی و این لایه وجود ندارد. به همین دلیل ، در بیشتر موارد آسیب و صدمه به ال سی دی ، نور پس زمینه نیز آسیب دیده و نیاز به تعویض دارد.

فریم ال سی دی

در نهایت ، تمام اجزای ال سی دی موبایل قاب شده است. قاب ال سی دی در واقع یک قاب نگهدارنده است که روی آن مجموعه ای از شیشه ، تاچ ، ال سی دی و نور پس زمینه فشار داده شده است.

 

نکاتی پس از تعویض ال سی دی گوشی هواوی و تحویل گرفتن آن

زمانی که برای تعویض ال سی دی گوشی هوآوی خود به تعمیرکاران مراجعه مینمایید؛ پس از تحویل گوشی نکات زیر را در نظر بگیرید.

1) عملکرد لمسی (تاچ) تمام قسمت‌‌های صفحه‌نمایش گوشی‌تان را چک نمایید.

2) یک تصویر تمام مشکی را در گوشی خود به نمایش بگذارید و دقت کنید تمام صفحه‌نمایش یک ‌دست سیاه باشد تا اگر پیکسلی سوخته بود، متوجه شوید و از تعمیرکننده درخواست مجدد تعویض ال سی دی گوشی را نمایید.

3) گوشی‌تان را در حالت روشن دست گرفته و به جهت افقی (چپ و راست) بچرخانید تا بدین وسیله بتوانید زاویه دید آن را بسنجید.

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد. تعمیر گوشی هواوی خود را به مرکز تعمیر گوشی هواوی در تعمیرات موبایل کرج بسپارید.

پانوشت: برای خرید انواع آی سی، هارد b309 ( آی سی هارد b309) به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید.

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
شما اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کنید