ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

چگونه لرزش گوشی را قطع کنیم

چگونه لرزش گوشی را قطع کنیم Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-07-25 11:19:14. چگونه لرزش گوشی را قطع کنیم، اگر شما هم زمانی که می خواهید با کیبورد گوشی تان تایپ کنید و با صدا و یا ویبره مواجه می شوید و این موجب آزار شما میشود و تا حالا راهی برای غیرفعال کردن آن پیدا نکره اید پس نیاز دارید که این مطلب را در تعمیرات تخصصی موبایل بخوانید. چگونه لرزش گوشی را قطع کنیم، اگر شما هم زمانی که می خواهید با کیبورد گوشی تان تایپ کنید و با صدا و یا ویبره مواجه می شوید و این موجب آزار شما میشود و تا حالا راهی برای غیرفعال کردن آن پیدا نکره اید پس نیاز دارید که این مطلب را در تعمیرات تخصصی موبایل بخوانید. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
چگونه لرزش گوشی را قطع کنیم
چگونه ویبره گوشی را قطع کنیم
تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

چگونه لرزش گوشی را قطع کنیم، اگر شما هم زمانی که می خواهید با کیبورد گوشی تان تایپ کنید و با صدا و یا ویبره مواجه می شوید و این موجب آزار شما میشود و تا حالا راهی برای غیرفعال کردن آن پیدا نکره اید پس نیاز دارید که این مطلب را در خدمات تعمیرات موبایل بخوانید. 

Google keyboard  کیبورد پیشفرض گوشی های اندرویدی است و در حقیقت کیبورد بسیار خوب و کاملی است و دلایل بسیار زیادی وجود دارد تا آن را دوست داشته باشید . اما مشکلاتی در آن وجود دارد که بعضی از کاربران دوست دارند تا آن را تغییر داده و به سراغ کیبورد دیگری می روند . در کیبورد های دیگری نیز امکان بروز این مشکل وجود دارد پس برای اینکه صدا و ویبره کیبورد گوشی خود را بتوانید خاموش کنید در ادامه با ما همراه باشید . 

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02691009091 با کارشناسان مجموعه پارس ارتباط در تماس باشید. همینطور می توانید با مراجعه به صفحه تعمیرات موبایل به صورت آنلاین گوشی خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

مطالبی که قرار است در این مقاله بخوانید:

 

روش های گرفتن لرزش گوشی های اندرویدی

 

 چه جوری صدا و ویبره کیبورد گوشی اندرویدی را غیر‌فعال کنم؟!

برای شروع، ابتدا وارد محیطی شوید که کیبورد شما بالا بیاید. یعنی مثلا قسمت SMS های گوشی را باز کنید، یا اینکه مرورگر اینترنت خود را باز کنید تا کیبورد هم باز شود. اکنون گزینه شبیه به ویرگول در گوشه پایین سمت چپ کیبورد را فشار دهید و برای چند لحظه‌ی کوتاه به همان حالت نگه دارید (البته در بعضی از گوشی‌ها، کلید دیگر به جای این ویرگول وجود دارد، مثلا چیزی شبیه به این: علامت “/” اگر کیبورد شما هم این گزینه را دارد، به جای ویرگول، آن را لمس کنید و نگه دارید).

مشاهده میکنید که دو گزینه برای شما ظاهر میشود، گزینه‌ی Google Keyboard Settings را انتخاب کنید.

اکنون وارد صفحه تنظیمات کیبورد خواهید شد. گزینه Preferences را انتخاب کنید.

برای غیرفعال کردن صدا، گزینه Sound on keypress را غیرفعال کنید.

حتی میتوانید صدا را به جای قطع کردن، کم کنید. با انتخاب گزینه Volume on keypress این کار را انجام دهید.

برای غیرفعال کردن ویبره نیز در همین منو، به دنبال گزینه Vibrate on keypress بگردید و آن را غیرفعال کنید.

البته برای ویبره هم میتوانید به جای قطع کردن کامل، مقدار ان را کم کنید. با زدن گزینه Vibration strength on keypress میتوانید تعیین کنید که ویبره چند میلی‌ثانیه طول بکشد.

 

چگونه لرزش گوشی را قطع کنیم

 

نحوه خاموش کردن صدا و ویبره در کیبورد اندروید

روش دوم برای وارد شدن و انجام عملیات بالا برای غیرفعال کردن لرزش

در ابتدا از قسمت Setting گوشی وارد قسمت تنظیمات گوشی شوید . حال با اسکرول کردن از قسمت پایین در بخش Personal گزینه Language & input را انتخاب کنید . 

حال در بخش Keyboard & Input Methods از سمت راستِ کیبوردی که می خواهید تنظیمات را بر روی آن اعمال کنید گزینه تنظیمات را بزنید . 

در این صفحه می توانید با برداشتن تیک گزینه Vibrate on keypress ویبره کیبورد و با برداشتن تیک گزینه Sound on keypress صدای کیبورد را خاموش کنید . 

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل شیائومی

 

صفحه کلیدهای متفاوت و کاربردی

در دستگاه های اندرویدی قابلیتی موقع نوشتن در صفحه کلید وجود دارد که صدا و لرزش را بر روی تلفن اجرا می کند، این قابلیت ممکن است برای شما مهم باشد. اگر شما نمی خواهید در مواقع تایپ متن های خود در صفحه کلید لرزشی و یا صدایی از صفحه کلید داشته باشید در مطالب بالا چگونگی نحوه خاموش کردن صدا و لرزش صفحه کلید اندروید را آموزش دادیم

Google Keyboard  یک صفحه کلید پیش فرض اندروید است که بسیار صفحه کلید خوب و مناسبی است و دلایل کاربر پسند زیادی دارد، برخی از ویژگی های بالقوه این صفحه کلید این است که شما ممکن است بخواهید خودتان صفحه کلید را خاموش کنید. اگر شما می خواهید از قابلیت های بیشتر صفحه کلید دستگاه اندروید خود استفاده کنید، می توانید از Google Play Store این برنامه را به صورت رایگان دریافت نمایید. اگر شما می خواهید از صفحه کلید دیگری استفاده کنید می توانید از  swiftkey یا  swype استفاده کنید که تنظیمات متفاوتی دارند.

 

گوشی های آیفون

در گوشی های آیفون ما مشکلاتی از قبیل لرزش نداشتن و ویبره نخوردن را داریم که در ادامه به ان می پردازیم.

 

مقدمه‌ای در رابطه با ویبره نخوردن آیفون

اگر بنا به هر دلیلی متوجه شدید که آیفونتان هشدار لرزشی ارائه نکرده یا به اصطلاح ویبره نمی‌خورد، باید برخی از تنظیمات دستگاه را بررسی کنید. در این مطالب قصد داریم که به آموزش رفع مشکل ویبره نخوردن آیفون بپردازیم. به بیان دیگر به بررسی وضعیت هشدار لرزشی در سیستم عامل آی او اس به شما آموزش داده می‌شود.

هشدار لرزشی یا همان ویبره در واقع قابلیتی است که در گوشی‌های هوشمند ارائه شده و به موجب آن کاربر از طریق حس لامسه در جریان نوتیفیکیشن یا تماس‌های دریافتی خود قرار می‌گیرد. در شرایط عادی هنگامی که قابلیت ویبره یا همان هشدار لرزشی گوشی شما فعال باشد، به محض دریافت تماس یا هر نوتیفیکیشن دیگری گوشی شما شروع به لرزش می‌کند.

افراد زیادی هستند که بنا به دلایل خاصی هشدار لرزشی یا همان ویبره را جایگزین صدای زنگ گوشی خود می‌کنند. به عنوان مثال افراد ناشنوا نیازی به ارائه زنگ یا هشدار صوتی ندارند و فعال بودن هشدار لرزشی یا همان ویبره در گوشی آن‌ها بهترین بازده را به همراه خواهد داشت.

بسیاری از افراد هم ترجیح می‌دهند در مکان‌ها و تحت شرایط خاص هشدار لرزشی یا همان ویبره گوشی خود را فعال کرده و هشدار صوتی آن را غیر فعال کنند. به عنوان مثال اگر قصد مراجعه به یک جلسه کاری یا ملاقات را داشته باشید، به احتمال زیاد ترجیح می‌دهید که گوشی هوشمندتان به جای هشدار صوتی هشدار لرزشی ارائه کند.

در این بین گزارش‌های مبنی بر عدم ارائه هشدار لرزشی یا اصطلاحا ویبره نخوردن آیفون به دست آمده است. این موضوع سبب شد که ما این مشکل را به طور دقیق‌تری مورد بررسی قرار دهیم و راهنمای رفع آن را در مطالبی مناسب خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

ویبره نخوردن آیفون یا غیر فعال بودن هشدار لرزشی در این محصولات با بخش تنظیمات دستگاه ارتباط دارد. آیفون‌های اپل و سیستم عامل آی او اس شامل تنظیمات و گزینه‌هایی می‌شود که با فعال کردن آن‌ها بار دیگر آیفونتان شروع به ویبره خوردن یا ارائه هشدار لرزشی می‌کند.

قصد داریم که به آموزش نحوه حل مشکل ویبره نخوردن آیفون بپردازیم یا به بیان دیگر شما عزیزان را با نحوه فعال سازی و بررسی هشدار لرزشی آیفون آشنا کنیم. چنانچه در رابطه هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان ما در تعمیرات موبایل تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌ تری بخواهید.

اگر بنا به هر دلیلی متوجه شدید که آیفون شما در حین دریافت تماس هشدار صوتی ارائه کرده اما هشدار لرزشی را به همراه ندارد، احتمالا برخی از تنظیمات دستگاه باید تغییر داده شوند. به منظور فعال کردن قابلیت ویبره یا همان هشدار لرزشی در آیفون خود مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد بخش تنظیمات یا همان Settings آیفون شوید.
  • به بخش با عنوان Sounds مراجعه کنید.
  • از فعال بودن گزینه Vibrate on Ring اطمینان حاصل کنید. اگر این گزینه غیر فعال بود، سریعا آن را فعال کنید.
  • حال به بخش با عنوان Ringtone مراجعه کنید.

 

در بخش فوقانی این صفحه گزینه Vibration با کادر قرمز رنگ نمایش داده شده است. این گزینه باید حتما فعال باشد تا آیفونتان در حین دریافت تماس هشدار لرزشی ارائه کند. به احتمال زیاد مشکل ویبره نخوردن آیفون شما با غیر فعال بودن این گزینه در ارتباط است.

اگر گزینه Vibration در حالت None قرار داشت، آن را لمس کنید و سپس یک الگوی مناسب نظیر حال پیش‌فرض ویبره Alert (Default)  را به عنوان الگوی ویبره آیفونتان انتخاب کنید.

پس از انجام مراحل فوق حتما یک موضوع دیگر که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم را هم بررسی کنید. این گزینه مربوط به فعال بودن کلی قابلیت ویبره در آیفون می‌شود. این احتمال وجود دارد که ویبره نخوردن آیفون شما با غیر فعال بودن کلی این قابلیت در تنظیمات دستگاه ارتباط داشته باشد. بنابراین به منظور بررسی این موضوع و فعال کردن هشدار لرزشی در آیفونتان مراحل زیر را طی کنید:

 

به بخش Settings یا همان تنظیمات آیفون خود مراجعه کنید.

  • گزینه General را لمس کنید.
  • گزینه Accessibility را انتخاب کنید.
  • حال گزینه Vibration را انتخاب کنید.

 

اگر گزینه Vibration آیفون تان غیر فعال باشد، دستگاه هیچ هشدار لرزشی ارائه نخواهد کرد. بنابراین مشکل ویبره نخوردن آیفون با این موضوع در ارتباط بوده است. با فعال کردن گزینه Vibration مشکل ایجاد شده برطرف می‌شود.

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل در سرتاسر ایران و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیرات موبایل و مشاوره تعمیرات موبایل با همکاران ما در تماس باشید.

  پانوشت: برای خرید انواع آی سی، هارد b309 ( آی سی هارد b309) به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید.

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
شما اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کنید