ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

مشکلات اسپیکر گوشی شیائومی + مشکل نیامدن صدا هنگام مکالمه در گوشی شیائومی

مشکلات اسپیکر گوشی شیائومی Reviewed by Mrs. Bagheri on 2022-05-23 11:32:36. قطع شدن صدای مکالمه یکی از چالش‌های جدی کاربران شیائومی است؛ این مشکل ممکن است برای همه‌ی گوشی‌های شیائومی رخ دهد و به مدل خاصی محدود نمی‌شود. قطع شدن صدای مکالمه گوشی شیائومی دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد، اما نگران نباشید در بسیاری از موارد به راحتی می‌توان این مشکل را برطرف کرد. قطع شدن صدای مکالمه یکی از چالش‌های جدی کاربران شیائومی است؛ این مشکل ممکن است برای همه‌ی گوشی‌های شیائومی رخ دهد و به مدل خاصی محدود نمی‌شود. قطع شدن صدای مکالمه گوشی شیائومی دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد، اما نگران نباشید در بسیاری از موارد به راحتی می‌توان این مشکل را برطرف کرد. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
مشکلات اسپیکر گوشی شیائومی
مشکلات اسپیکر گوشی شیائومی
تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۱ تاریخ بازنویسی : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

 قطع شدن صدای مکالمه یکی از چالش‌های جدی کاربران شیائومی است؛ این مشکل ممکن است برای همه‌ی گوشی‌های شیائومی رخ دهد و به مدل خاصی محدود نمی‌شود. قطع شدن صدای مکالمه گوشی شیائومی دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد، اما نگران نباشید در بسیاری از موارد به راحتی می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

 

مشکل قطع شدن صدای گوشی شیائومی هنگام مکالمه

برخی کاربران شیائومی با یک مشکل روبرو شده‌اند. آنها هنگام مکالمه صدای طرف مقابل خود را نمی‌توانند بشنوند. قطع شدن صدای گوشی شیائومی باعث شده کاربران از صحبت با دیگران دچار مشکل شوند.

با توجه به این مشکل، کاربران مجبور می‌شوند هنگام مکالمه، در حالت اسپیکر با طرف مقابل خود صحبت کنند. قطع شدن صدای گوشی شیائومی می‌تواند نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری باشد. اگر مشکل سخت‌افزاری باشد، کاربر باید گوشی خود را تعمیر و اسپیکر داخلی موبایل را تعویض کند.

برای تشخیص مشکل سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری گوشی شیائومی، باید تست‌هایی روی گوشی انجام شود. در ادامه به حل مشکل قطع شدن صدای گوشی شیائومی می‌پردازیم.

 

مشکل قطع شدن صدای گوشی شیائومی هنگام مکالمه

 

اسپیکر گوشی شیائومی

مشکلات مربوط به اسپیکر، از جمله مشکلاتی است که ممکن است برای کلیه موبایل ها به وجود بیآید گوشی های شیائومی هم از این قائده مستثنی نیستند و این احتمال وجود دارد که به صورت ناگهانی متوجه شوید که اسپیکر گوشی شما کار نمی کند و دچار مشکل شده است وصدایی را پخش نمی کند. این سوال برای شما پیش می آید که این مشکل به چه دلیلی به وجود می آید و چگونه اقدام به از بین بردن آن کنیم؟ در این مطلب از مقاله تعمیرات موبایل ما سعی داریم که به تمامی سوالات شما در خصوص اسپیکر گوشی شیائومی بپردازیم. منشا این مشکل در اکثریت مواقع سخت افزاری می باشد ولی در بعضی از موارد هم ممکن است دچار اختلالات نرم افزاری شود که در اثر یک سهل انگاری رخ داده است.

 

رفع مشکل اسپیکر گوشی شیائومی

یک نکته ای که در این خصوص وجود دارد این است که بعضا ممکن است این مشکل به این دلیل رخ دهد که دستگاه شما به یک لوازم جانبی دیگر مانند هنذفری یا هدست بی سیمی وصل باشد و همین باعث قطع شدن صدا از اسپیکر شده باشد. بنابراین پیش از این که هر گونه اقدامی برای تعمیرات دستگاه خود انجام دهید بهتر است ابتدا این موضوع را چک کنید و این اتصالات را قطع کنید و بعد دوباره اسپیکر موبایلتان را چک کنید که در اکثریت مواقع این مشکل بر طرف می شود.

اما گاها این مسئله وجود دارد که دستگاه شما با هیچ هدست یا بلوتوثی ارتباط ندارد اما باز هم مشکل اسپیکر وجود دارد، باز هم جای نگرانی نیست می توانید گوشی خود را FORCE RESTART  کنید که برای انجام این کار تنها کافیست که دکمه پاور و کاهش صدا را همزمان نگه دارید تا دستگاهتان ریستارت شود.

بعد از این که دستگاه مجددا راه اندازی شد اسپیکر را چک کنید، اگر هر گونه مشکلات و اختلالات و مشکلات نرم افزاری موبایل منجر به بروز چنین مشکلی شده باشد با ریستارت کردن بر طرف می شود. اگر بعد از این که این کار را انجام دادید هنوز هم با این مسئله مواجه بودید دستگاه را ریست فکتوری کنید تا مشکلتان بر طرف شود که برای انجام این کار باید وارد تنظیمات، بخش ریکاوری شوید. برای انجام راحت این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

مراحل ریست فکتوری کردن :

  • وارد SETTING شوید.
  • گزینه BACKUP را انتخاب کنید.
  • و بعد از انجام این کار ریست فکتوری را کلیک کنید.

و بعد باید صبر کنید تا دستگاهتان ریست شود و در نظر داشته باشید که انجام ریست فکتوری کلیه اطلاعات و داده های دستگاه پاک می شود پس قبل از انجام این کار از اطلاعات ذخیره شده روی دستگاهتان بک آپ بگیرید بعد از انجام ریست فکتوری اگر مشکل دستگاه بر طرف شد که به این نتیجه می رسیم مشکل نرم افزاری بوده است اما اگر بر طرف نشده باشد، دیگر مسئله سهل انگاری و…

نیست بلکه ریشه در سخت افزار دارد و باید با تعویض قطعه مشکلش بر طرف شود. زمانی که با انجام تمامی مراحل بالا به این نتیجه می رسید که مشکل دستگاه شما سخت افزاری می باشد  باید آن را در مراکز معتبر برای تعمیر بسپارید تا به دست یک تکنسین مجرب و متخصص تعمیراتش انجام شود و بابت هر گونه خدمات به مشتری ضمانت نامه کتبی ارائه می کند. اگر اسپیکر گوشی شیائومی شما هم دچار مشکل شده است می توانید برایتعمیرات موبایل خود به مرکز تعمیرات موبایل شیائومی مراجعه کنید.

 

 مشکل نیامدن صدا هنگام مکالمه در شیائومی

  1. اسپیکر را روشن کنید. اگر در طرف دیگر خط نمی‌توانید صدای کسی را بشنوید، بررسی کنید که آیا بلندگو فعال است یا خیر. اگر فعال شود، آیکون بلندگو سبز یا برجسته است. اگر این طور نیست، روی آیکون اسپیکر ضربه بزنید تا روشن و فعال شود.
  2. صدای مکالمه را زیاد کنید. اگر اسپیکر فعال باشد، ممکن است میزان صدا خیلی کم شود. دکمه افزایش صدا را در گوشی خود فشار دهید. این دکمه در بیشتر گوشی‌ها در سمت چپ قرار دارد.
  3. تنظیمات صدای برنامه را تنظیم کنید. برخی از برنامه ها مانند فیس بوک به شما امکان می‌دهد صدا را جدا از کنترل اصلی صدا قطع کنید. اگر صدا را در یک برنامه خاص نمی‌شنوید، تنظیمات صدای برنامه را بررسی کنید. ممکن است صدا در برنامه خاموش یا کم شده باشد.
  4. مطمئن شوید حالت «مزاحم نشوید» یا Do Not Disturb فعال نیست. این ویژگی مفید می‌تواند در برخی مواقع مقصر مشکل صدای گوشی شیائومی می‌باشد. برای غیرفعال کردن این تنظیمات، به setting بروید و دکمه « Do not disturb » را خاموش کنید.
  5. مطمئن شوید که هدفون به گوشی وصل نشده است. اکثر گوشی‌های اندرویدی در صورت اتصال هدفون به طور خودکار بلندگوی خارجی را غیرفعال می‌کنند. اگر هدفون کاملاً در جک صوتی قرار نگرفته نباشد، این مورد نیز می‌تواند به عنوان دلیل قطع شدن صدای گوشی مطرح شود.

 

 

رفع مشکل اسپیکر گوشی شیائومی

 

تست اسپیکر گوشی شیائومی

برای تست کردن سالم بودن اسپیکر گوشی، باید یک کد دستوری را اجرا کنید. بنابراین، اپلیکیشن تلفن را باز کنید و کد دستوری پایین را وارد کنید:

*#*#6484#*#*       

وارد کردن کد دستوری برای تست سخت‌افزاری

زمانی که این کد را وارد کردید، دکمه تماس را بزنید. پس از چند ثانیه، صفحه‌ای برای تست سخت‌افزار گوشی باز می‌شود. روی گزینه Main Mic Speaker Feedback Test کلیک کنید و صفحه را ببندید. سپس گوشی خود را خاموش و روشن کنید.

دوباره کد دستوری را وارد کنید تا صفحه تست باز شود. حالا گزینه Main Mic Speaker Feedback Test را انتخاب کنید و تست کنید که صدایی از اسپیکر گوشی می‌شنوید یا خیر. اگر صدایی شنیده شد، دستگاه مشکل نرم‌افزاری دارد. اما اگر صدایی نشنیدید، گوشی شیائومی شما مشکل سخت‌افزاری دارد و باید آن را برای تعمیرات سخت افزاری موبایل  به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید.

 

عواملی که منجر به خرابی اسپیکر شیائومی می شود :

  • به کار بردن قطعه بی کیفیت و کپی در امر تعمیرات
  • مشکلات نرم افزاری
  • آبخوردگی دستگاه
  • نفوذ آلودگی
  • ضربه خوردگی
  • بهم خوردن تنظیمات

 

نحوه تعویض اسپیکر گوشی شیائومی :

  • خاموش کردن دستگاه و خارج کردن کارت حافظه و سیم کارت
  • باز کردن درب پشت
  • جدا کردن فینگرتاچ
  • باز کردن فریم دستگاه
  • جدا کردن کانکتور ها
  • تعویض اسپیکر گوشی و بستن درب پشت و قرار دادن سیم کارت و کارت حافظه

 

دلایلی که ممکن است باعث قطع شدن صدای اسپیکر شیائومی شود

 بررسی تنظیمات صدای مکالمه گوشی شیائومی

یکی دیگر از دلایلی که برای رفع قطع شدن صدای مکالمه شیائومی وجود دارد، تنظیمات صدای مکالمه است. صدای مکالمه را با کلید volume up زیاد کنید، ممکن است علت کم شدن یا قطع شدن صدا مربوط به این تنظیمات باشد. از طرفی اگر حالت do not disturb در گوشی شیائومی شما فعال است پنل نوتیفیکیشن را پایین بکشید و DND یا همان Do Not Disturb را غیرفعال کنید. لازم به ذکر است که حالت سایلنت نیز می‌تواند برای صدای مکالمه گوشی اختلالی ایجاد کند، مطمئن شوید که گوشی در حالت سایلنت نیست.

 

هدفون معیوب علت قطع شدن صدای مکالمه گوشی شیائومی

قبل از هر چیزی اگر با هدفون مکالمه می‌کنید مطمئن شوید که مشکل قطع شدن صدا از هدفون نباشد. برای این کار یک بار گوشی را بدون هدفون تست کنید. اگر مشکل قطع شدن صدای گوشی شیائومی بدون هدفون برطرف شد، پس مشخص است که مشکل از میکروفون هدفون است. در این حالت مطمئن شوید که سیم هندزفری سالم است و جک 3.5 میلی‌متری نیز به علت گرد و غبار گرفته نشده باشد. اما اگر بدون هندزفری هم صدای مکالمه شما قطع می‌شود مشکل نرفتن صدا هنگام مکالمه می‌تواند دلایل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری داشته باشد.

 

بلندگو گوشی را تمیز کنید

اسپیکر صدای گوشی یک قسمت عالی برای تجمع آلودگی‌ها و گرد و غبار است. بسیاری از افراد تنها با تمیز کردن اسپیکر گوشی شیائومی، مشکل صدا اسپیکر خود را حل کرده‌اند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که ابتدا نسبت به تمیز کردن گوشی شیائومی خود اقدام نمایید و سپس موارد دیگر را امتحان کنید. مقاله چگونه سوکت گوشی را تمیز کنیم را مطالعه کنید.

 

بلندگو گوشی را تمیز کنید

 

برنامه‌های اخیرا نصب شده را بررسی کنید

ممکن است شما اخیرا برنامه‌هایی نصب کرده باشید که باعث اختلال در عملکرد سیستم گوشی شیائومی شما شده باشد. برای حل این مشکل باید آخرین برنامه‌های نصب شده را بررسی کنید تا برنامه‌ای که باعث به وجود آوردن مشکل شده است را حذف کنیم. حتی شاید نیاز باشد که حالت Safe Mode را فعال کنید.

 

حالت Safe Mode را فعال کنید

در هنگام استفاده از سیف مود شما متوجه می‌شوید که مشکل گوشی شما سخت افزاری یا نرم‌افزاری است. در حالت Safe Mode اگر همچنان مشکل قطع شدن صدا، مشکل کم شدن صدای مکالمه و یا مشکل نرفتن صدا را داشتید، احتمالا مشکل سخت‌افزاری است و ممکن است میکروفون یا اسپیکر گوشی دچار مشکل شده باشد. اما اگر در حالت Safe Mode، مشکل قطع صدا برطرف شد، نشان‌دهنده این است که مشکل قطع صدای گوشی شیائومی شما به علت تداخل با یکی از برنامه‌های نصب شده در گوشی است.

 

اتصال هدفون را بررسی کنید

اتصال هدفون یکی از رایج ترین دلایلی است که باعث قطع شدن صدای اسپیکر گوشی شما می‌شود مخصوصا اگر به صورت بلوتوثی متصل باشد. در این صورت شما می‌توانید بلوتوث گوشی را خاموش کنید و یا اتصال آن را با هدفون قطع کنید. چون گاهی اوقات حتی با وجود قطع کردن بلوتوث هدفون، گوشی موبایل شما هنوز با بلوتوث به هدفون متصل می‌ماند و باعث اختلال در صدای اسپیکر گوشی شما می‌شود.

 

دلایلی که ممکن است باعث قطع شدن صدای اسپیکر شیائومی شود

 

اتصال به خودرو را بررسی کنید

این مورد هم مشابه مورد قبل است؛ اتصال گوشی به ماشین با استفاده از بلوتوث باعث می‌شود که گوشی با خودرو همگام سازی شود و تماس‌های دریافتی یا صدای موزیک برای شما به صدا در نیاید. برای رفع این مشکل بلوتوث گوشی را قطع کرده تا مشکل صدای اسپیکر گوشی شما بر طرف شود. بازگردانی گوشی به تنظیمات کارخانه را امتحان کنید. اگر تمام راه‌های بالا جواب نداد باید گوشی را به تنظیمات اولیه کارخانه یا Factory settings برگردانید. با این کار تمام تنظیمات گوشی به حالت اولیه بازگردانی می‌شوند.

 

مشکل نیامدن صدا هنگام مکالمه در شیائومی note 9 pro

صدای مکالمه را با کلید volume up زیاد کنید، ممکن است علت کم شدن یا قطع شدن صدا مربوط به این تنظیمات باشد. از طرفی اگر حالت do not disturb در گوشی شیائومی شما فعال است پنل نوتیفیکیشن را پایین بکشید و DND یا همان Do Not Disturb را غیرفعال کنید.

 

 

 

کلام آخر

با راه اندازی مجدد دستگاه در حالت Safe Mode در اصل همه برنامه‌ها / خدمات شخص ثالث را غیرفعال می‌کنید و سیستم عامل اندروید کاملا لود می‌شود. برای شنیدن اینکه صدایی از گیرنده / بلندگو می‌آید، تماس صوتی برقرار کنید. اگر صدا وجود دارد، به احتمال زیاد تداخل برنامه شخص ثالث در سیستم عامل دستگاه شما وجود دارد. در این شرایط توصیه می شود گوشی را ریست فکتوری کنید (به تنظیمات کارخانه برگردانید). اگر صدا وجود ندارد، احتمالاً مسئله نرم افزاری نیست و باید به سراغ سخت افزار گوشی بروید.

 

سوالات متداول

دلیل نیامدن صدا از گوشی هنگام مکالمه چیست؟

مطمئن شوید حالت «مزاحم نشوید» یا Do Not Disturb فعال نیست. این ویژگی مفید می‌تواند در برخی مواقع مقصر نشنیدن صدا باشد. برای غیرفعال کردن این تنظیمات، به setting بروید و دکمه « Do not disturb » را خاموش کنید. ۶- مطمئن شوید که هدفون به گوشی وصل نشده است.

 

تنظیمات صدای گوشی شیائومی پوکو x3 چگونه است؟

به قسمت Setting یا تنظیمات گوشی خود بروید. وارد بخش “Sounds and vibration”بشوید. اگر منوی گوشی شما فارسیست، احتمالاً این گزینه را با نام “صداها و لرزش” مشاهده می‌کنید. سپس روی “Volume” یا همان “صدا” ضربه بزنید.

 

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
. تاریخ : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
سلام . خسته نباشید . گوشی من Redmi note 12 pro 4G هست و چند ماهی میشه که خریدمش . چند وقتی هست که متوجه شدم از بلندگوهاش صدایی شبیه خش خش یا صدای باد میاد البته این صدا شبانه روزی از بلندگوها میاد فقط چند ثانیه بعد از اینکه گوشی رو خاموش میکنم قطع میشه ولی خب چون صدا خیلی آهستس کسی متوجه نمیشه و فقط در صورتی که گوشی رو کنار گوش گذاشت میشه شنیدش ممنون میشم راهنماییم کنید
امیر تاریخ : ۲۹ آبان ۱۴۰۲
سلام گوشی من mi11t pro هستش چند وقته یکی از اسپیکر هاش کار نمیکنه در اصل به صورت رندوم کار می‌کنه وقتی آهنگ پلی میدم بسته به سمت قرار گرفتن گوشی صدا پخش میشه اگه گوشی سمت پایین باشه از سمت پایین و اگه سمت بالا باشه صدا از اسپیکر بالا پخش میشه ولی اگه حالت صاف قرار بگیره صدا از سمت پایین پخش میشه خودم اشتباهی یکی از تنظیمات صدا رو فعال کردم ولی نمی‌دونم کدومه اگه امکانش هست کمکم کنین ممنون میشم
Eli تاریخ : ۳۰ شهریور ۱۴۰۲
یک هفته است ردمی نوت ۱۲ رم ۸ گرفتم. هنگام مکالمه صدای طرف مقابل یهو قطع میشه ولی اون صدای منو میشنوه.باید دوباره تماس بگیرم.سر ثانیه گاهی قطع میشه صدای طرف مقابل برای من. مشکل چیه؟ سپاس
ادمین

سلام دوست عزیز

این مشکل از باگ های نرم افزاری گوشی های شیائومی هست و تنها کاری که میشه کرد یکبار گوشی رو ریست فکتوری کنید و اگر مشکل حل نشد باید فلش بشه

Roxana تاریخ : ۹ شهریور ۱۴۰۲
وقتی گوشی زنگ میخوره صدای زنگ گوشی نمیاد گوشی هم سایلنت نیست
۹۸۹حح تاریخ : ۲۶ تیر ۱۴۰۲
سلام نه درست نشد فقط صدای زنگ و اهنگ و رسانه و اینا نمیاد وگرنه هنگام زنگ زدن صداش نمیاد ولی وقتی حرف میزنیم صدا به خوبی رد و بدل میشع خلاصه فقط صدای اهنگ و صدای زنگ و .... اینا نمیاد
ادمین

سلام دوست عزیز

باید حضوری مراجعه کنید تا اول اسپیکر گوشی بررسی بشه اگر مشکل حل نشد آی سی صدا بررسی بشه

۹۸۹حح تاریخ : ۲۶ تیر ۱۴۰۲
گوشی من ردمی نوت ۸ پرو هس که امروز خود به خود صداش رفت و اصلا نمیاد
ادمین

سلام

ممکنه مشکل مقطعی و نرم افزاری باشه. گوشی رو یکبار خاموش و روشن کنید ببینید مشکل حل میشه یا خیر

رهام تاریخ : ۲۱ تیر ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید من ی گوشی شیائومی ردمی نوت 9اس دارم که اکثر وقت ها وقتی زنگ میزنم صدا پخش نمیشه و باید ی بار گوشی رو خاموش روشن کنم تا درست بشه.خواستم بدونم قابل تعمیر کردن هست؟
ادمین

سلام دوست عزیز

بله. حضوری مراجعه کنید تا گوشی بررسی و تعمیر بشه

حمید تاریخ : ۴ تیر ۱۴۰۲
سلام یک هفته نشده گوشی ردمی A1 plus خریدم بصورت رندم در برخی مکالمه ها وسط مکالمه صدای من برای طرف مقابل نمیره باید قطع کنم دوباره تماس بگیرم. مشکل چی میتونه باشه؟
ادمین

سلام

این مشکل از باگ های نرم افزاری این سری های شیائومی هست. یکبار ریست فکتوری کنید

مهدی تاریخ : ۲ خرداد ۱۴۰۲
سلام من پوکو x3پرو دارم یه چند وقتیه صدا فقط از یک بلندگو میاد ( یا بالایی یا پایینی)قبلا درست بود وقتی هم به ایرپاد وصل میکنم از یکی یا چپی یا راستی صدا میاد خواهشن مشکلش رو بگین
Baharin تاریخ : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر من گوشیم شیایومی نوت ۱۱پرو‌ هستش زمانی که فیلم میگیرم صدایی که تو فیلم میوفته خیلی بد و بی کیفیتِ..یا وقتی یه موزیک پخش میشه فیلم میگیرم صدا خیلی توهم تو همه ...
Amir تاریخ : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
من گوشیم ۱۱تی پرو وقتی به هنزفیری یا بلوتوث وصل میشم صدا از یه باند میاد و دکمه یه طرفه اسپیکر گوشیم خاموشه
محمد تاریخ : ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
سلام، وقت بخیر گوشیم نوت11s هست، یک هفتس خریدم. از روز اول صداش کم بود و همه میگفتن صدای این گوشی باید بیشتر باشه. از دیروز متوجه شدم وصتی گوشیو سریع تکون بدی جای اتصال یک اسپیکز قطع میشه... مثلا اسپیکر پایین صدا داره ولی بالایی نه یا بلعکس! خیلی دیدمو به گوشی بد کرده. یعنی ایتقدر سریع چنین مشکل سخت افزاری باید بروز داده بشه؟!
ادمین

سلام دوست عزیز

اگر گوشی گارانتی داره حتما به نمایندگی مراجعه کنید تا گوشی بررسی و تعمیر بشه

هویدا تاریخ : ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
سلام وقتتون بخیر من گوشیم نوت 9 پرو هستش هنگام مکالمه صدای طرف مقابل برای من نمیاد باید بزارم رو اسپیکر یا هندزفری بزنم مشکلش چیه؟
فرهاد تاریخ : ۱۹ فروردین ۱۴۰۲
سلام وقت بخیرروزاولی که گوشی ردمی۹سی خریدم صدای تصویرزنده که روصفحه اصلی میگذاشتم فعال بوداما الان هرفیلمی روی صفحه میزارم بیصداست بایدچیکارکنم؟؟
ادمین

سلام دوست عزیز

احتمالا مشکل از اسپیکر گوشی هستش. باید حضوری مراجعه کنید تا گوشی بررسی و تعمیر بشه

هیدن تاریخ : ۹ فروردین ۱۴۰۲
سلام من ی مشکلی ک دارم وقتی فیلم میگیرم صدای اصلی داخل ویدیو نمیاد صدا خش خشی برام پخش میشه گوشیم نوت۱۱پرو
رضا تاریخ : ۱۷ دی ۱۴۰۱
سلام گوشی من ردمی نوت ۱۰پرو است و وقتی فیلم نگاه میکنم و هندزفریم وصله بازم صدا از اسپیکر گوشی میاد.چکار کنم این مشکل حل شه یعنی همزمان صدا از هرو میاد
دنیا محمودی تاریخ : ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
علت کم و زیاد شدن خودکار صدای گوشی شیائومی چیست؟
ادمین

سلام

امکانش هست مشکل از اسپیکر گوشیتون باشه. بهتره که حضوری به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشیتون بررسی و تعمیر بشه