ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

یادگیری تعمیرات موبایل | یادگیری تعمیرات موبایل چقدر طول میکشد

یادگیری تعمیرات موبایل Reviewed by Mrs. Bagheri on 2022-03-15 11:44:28. آموزش تعمیرات موبایل یکی از پرطرفدارترین و تخصصی‌ترین دوره ها بوده که در بازار کار از درآمد بسیار بالایی برخوردار می باشد. دوره یادگیری تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس با هزینه بسیار مناسب برگزار شده و به آموزش کامل سخت افزار و نرم افزار اندروید و آیفون از مبتدی تا پیشرفته می پردازد. آموزش تعمیرات موبایل یکی از پرطرفدارترین و تخصصی‌ترین دوره ها بوده که در بازار کار از درآمد بسیار بالایی برخوردار می باشد. دوره یادگیری تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس با هزینه بسیار مناسب برگزار شده و به آموزش کامل سخت افزار و نرم افزار اندروید و آیفون از مبتدی تا پیشرفته می پردازد. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
یادگیری تعمیرات موبایل
Learn mobile repairs
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ تاریخ بازنویسی : ۱۲ تیر ۱۴۰۲

آموزش تعمیرات موبایل یکی از پرطرفدارترین و تخصصی‌ترین دوره ها بوده که در بازار کار از درآمد بسیار بالایی برخوردار می باشد. دوره یادگیری تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس با هزینه بسیار مناسب برگزار شده و به آموزش کامل سخت افزار و نرم افزار اندروید و آیفون از مبتدی تا پیشرفته می پردازد.

 برای کسب اطلاعات در  خصوص دوره های آموزش تعمیرات موبایل می توانید با شماره های02691009091 و 09197922279 تماس بگیرید.

 

مطالبی که قرار است در مقاله بخوانید:

 

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل در مجموعه پارس ارتباط لوتوس به دو بخش کلی آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل و آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل تقسیم بندی می شود.

مجموعه پارس ارتباط لوتوس با استفاده از تجهیزات بروز و با داشتن اساتید مجرب این امکان را فراهم کرده است تا کارآموزان در آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل و آموزش سخت افزاری موبایل، از هر لحاظ آموزش دیده و تجربه کافی برای ورود به بازار کار را کسب کنند. افرادی که علاقه دارند در دوره آموزش تعمیرات موبایل شرکت کنند، می‌توانند به صفحه آموزش تعمیرات موبایل مراجعه کنند تا با مطالعه سرفصل ها اقدام به ثبت نام نمایند.

 

آموزش تعمیرات موبایل

 

دوره یادگیری تعمیرات موبایل به صورت سخت افزاری

تعمیرات سخت افزار گوشی موبایل از مهمترین بخش های یادگیری تعمیرات موبایل است که در مرکز پارس ارتباط لوتوس توجه ویژه ای به آن داریم. کارآموزان ما به طور کامل تعمیرات سخت افزاری موبایل را آموزش می بینند و برای این کار ما از به روز ترین تجهیزات سخت افزاری در این حوزه بهره می بریم.  هدف این است که در نهایت افراد از نظر علمی و دانش نظری با به روز ترین سخت افزارهای دنیا هماهنگ باشند.

اساتیدی که به کارآموزان تدریس می کنند جزو اساتید مجرب هستند. دانش فنی در رابطه با تمام جوانب گوشی های مختلف باعث می شود تا ما به آسانی بتوانیم اشکالات و ایرادات موبایل را برطرف کنیم. برای شروع تعمیرات موبایل به یک دانش اولیه و مقدماتی نیاز داریم که این دانش با پیدا کردن مشخصات فنی دستگاه های مختلف بدست می آید.

یعنی به مرحله ای برسیم که بتوانیم مشخصات فنی چند گوشی را با یکدیگر مقایسه کنیم و از امکانات کاربردی هریک مطلع شویم. سرفصل های دوره ی آموزشی سخت افزاری گوشی موبایل بسیار جامع و شامل است. در این دوره موارد بسیار زیادی آموزش داده می شود که از آن جمله: آموزش عملی و تئوری الکترونیک،‌نحوه ی قرارگیری قطعات مختلف در مدار،آموزش نحوه ی تعویض آی سی های چسبی، نحوه ی تعویض قطعه ی آی سی از نوع غیرچسبی و دولایه، آموزش کار با ابزارهای مختلف همچون مولتی مار و منبع تغذیه، آموزش تست آمپر و نحوه ی عیب یابی گوشی های مختلف،‌ آموزش سیم کشی،‌نقشه خوانی به صورت شماتیک و آموزش های بیشتر در این حوزه.

 

 خرابی هارد موبایل و تعویض آن

یکی از مشکلات رایج و دردسر ساز در اکثر گوشی های هوشمند، از جمله گوشی های برند سامسونگ، بروز مشکل در هارد موبایل است. برای این که بتوان به صورت دقیقی گفت که مشکل ایجاد شده در دستگاه از هارد آن است، باید از علائم خرابی هارد موبایل اطلاع داشت.

این روز ها خرابی آی سی هارد (eMMC) در بین گوشی های هوشمند بسیار زیاد شده اما در بعضی از برندها و مدلها خرابی هارد بیشتر دیده میشود ادامه به برخی از علائم آن اشاره می کنیم:

 

علائم خرابی هارد موبایل

  • بروز مشکل در حین ریست فکتوری کردن گوشی
  • گوشی دائما روشن و خاموش شده و ریستارت می شود.
  • گوشی به صورت کامل خاموش شده و روشن نمی شود.
  • دستگاه دائما هنگ می کند.
  • در صورت فلش کردن گوشی، دستگاه دیگر روشن نمی شود.
  • گوشی روشن می شود اما روی لوگوی شرکت سازنده دستگاه قفل شده و هیچ عملکردی نشان نمی دهد.
  • گوشی به یک دستگاه بدون استفاده تبدیل می شود و نمی توان هیچ داده ای را از آن پاک کرد یا به آن اضافه کرد.
  • نمایش پیغام Encrypt Unsuccessful زمانی که دستگاه روشن شده و بالا می آید از نشانه های خرابی هارد موبایل است.
  • زمانی که گوشی بالا می آید، دستگاه مدام روی حالت ویبره قرار می گیرد.
  • در برخی موارد یکی از نشانه ها، پریدن IMEI و بیس باند است.
  • نمایش پیغامی مبتنی بر این که حافظه داخلی دستگاه آسیب دیده است.
  •  

 

بازیابی اطلاعات هارد سوخته موبایل

آسیب دیدگی های هارد موبایل عموما یا فیزیکی هستند و یا منطقی. قسمت های فیزیکالی شامل قطعات مکانیکی و فیزیکی مثل موتور، هد و دیسک یا همان پلاتر می شوند و منظور از قسمت لاجیکالی یا منطقی هارد هم سیستم عامل یا فریم ور است. خرابی فریم ور را باید جدی گرفت چون تمامی عملکردهای این قطعه را تحت تاثیر قرار می دهد.

برای بازیابی اطلاعات هارد موبایل  و سایر گوشی های اندرویدی، اول باید دید کدام بخش ها آسیب دیده اند. سپس عملیات تعمیر هارد سوخته گوشی انجام شده و به تناسب نوع خرابی، روشهای مختلفی هم برای ریکاوری اطلاعات اجرا می گردند. اگر با مشکل سوختن هارد موبایل سامسونگ مواجه شدید، به هیچ وجه از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات استفاده نکنید. کار کردن با این برنامه ها نیاز به مهارت و تخصص دارد و اگر اشتباهی کنید، ممکن است گوشی به طور کلی از کار بیفتد!

 

دوره یادگیری تعمیرات موبایل به صورت سخت افزاری

 

یادگیری تعمیرات موبایل به صورت نرم افزاری

یک تعمیرکار حرفه ای تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را همراه به صورت حرفه ای دنبال میکند. در این دوره ما تمرکز ویژه ای به بحث نرم افزاری تعمیرات موبایل خواهیم داشت. این دوره ها تحت نظر مجرب ترین اساتید و مهندسین نرم افزار برای هنرآموزان اعم از مبتدی و حرفه ای برگزار می شود. تمامی مشکلات در بخش نرم افزاری جز سرفصل های تحت پوشش این دوره است. در نهایت هنرآموز این دوره بعنوان یک تعمیرکار حرفه ای در حوزه ی تعمیرات نرم افزاری وارد بازار کار می شود.

سرفصل های دوره ی تعمیرات نرم افزار موبایل شامل موارد زیادی است از جمله: معرفی سیستم عامل های موبایل های موجود در بازار،آموزش کار با باکس ها به صورت حرفه ای، آموزش نحوه ی فلش کردن انواع گوشی های همراه، آموزش پشتیبان گیری از انوع گوشی، ترمیم سریال گرفتن در گوشی ها، روت کردن و جلبریک کردن گوشی های همراه،‌ آموزش باز کردن قفل شبکه های سامسونگ ونوکیا،‌آموزش ترفند های نرم افزاری متنوع، آموزش فارسی سازی گوشی های همراه موجود در بازار.

علاوه بر موارد قید شده در بند قبلی مواردی مانند نصب رام ها و کاستوم رام سفارشی برای تمامی گوشی ها، کار با انوع نرم افزارها، ست کردن اپل آیدی ها روی گوشی های آیفون، حل کردن مشکل های مربوط به حساب کاربری گوگل، ترمیم بوت دستگاه، ویروس کشی برای سیستم عامل های مختلف، آموزش آنلاک فکتوری گوشی های وارداتی نیز در این دوره با بالاترین سطح ممکن آموزش داده می شود.

 

مشکلات نرم افزاری گوشی های سیستم عاملiOS 

درسته که کار با این سیستم عامل نسبت به اندروید راحت‌تره ولی به‌ هر حال سیستم عامل قوی‌تری نسبت به اندرویده و کمتر دچار مشکلات نرم افزاری می‌شه؛ اما در این قسمت به بعضی از مشکلات نرم افزاری گوشی های iOS می‌پردازیم:

  • کرش کردن برنامه‌ها
  • خاموش شدن ناگهانی
  • هنگ کردن
  • بوت نشدن دستگاه
  • سفید شدن تصویر زمینه
  • عدم کارکرد وای فای و بلوتوث 

 

یادگیری تعمیرات موبایل به صورت نرم افزاری

 

تعمیرات گوشی های اندروید

همانطور که پیشتر ذکر کرده ایم،‌از آموزش هیچ یک از انواع گوشی در این دوره غافل نمی شویم. تمامی آموزش های ارائه شده در این مرکز که به صورت عمومی و تخصصی برای هنرآموزان حرفه و آماتور آموزش داده می شود،‌مباحث مختلف گوشی های اندروید را پوشش می دهد. گوشی های اندروید بخش بزرگی از بازار موبایل را تشکیل میدهند و هنرآموز تعمیر در این دوره ها با تسلط به تمامی موارد مربوط به این گوشی ها وارد بازار کار خواهد شد.

آموزش های تعمیرات موبایل در بخش اندروید با حضور اساتید به نام و حرفه ای در این مرکز شما را برای ورود حرفه ای به بازار کار آماده خواهد کرد. آموزش در این مجموعه بر مبنای جامعیت موضوع و به شیوه ای کاملا نوین و مطابق با استانداردهای روز دنیا خواهد بود. آموزش تعمیرات تمامی برندها به صورت تخصصی و ریز در این آموزش گنجاده شده است.

در انتهای این دوره قادر هستید که به عیب یابی و تشخیص صحیح، ترمیم و تعمیر دقیق خرابی ها در انواع گوشی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکنند، دست یابید. در نهایت نیز به رسم همیشه مدرک معتبری از طرف مجموعه در اختیار شما قرار میگیرد تا به واسطه ی آن بتوانید پس از ورود موفقیت به بازار کار به کسب اعتبار بپردازید.

 

تعمیرات گوشی های اندروید

 

آموزش تعمیرات گوشی اپل

باید بدانید قدرت در آگاهی است. هر چه اطلاعات بیشتری در مورد انوع مشکلات مربوط با گوشی ها داشته باشید، بهتر می توانید خودتان به تعمیر گوشی خود بپردازید. نمایندگی تعمیرات موبایل ما مطالب بسیار مفیدی در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد. با دنبال کردن این آموزش ها می توانید آشنایی نسبتا خوبی با مشکلات مربوط به موبایل، قطعات موبایل و نحوه ی تعمیرات آنها پیدا کنید.

تردید نداشته باشید که بعد از گذراندن دوره های تخصصی تعمیرات موبایل آیفون می توانید به بازار کار وارد شوید. هدف ما پیشرفت شما و ارتقا سطح علمی هنرآموزان است و برای تحقق این هدف از هیچ کوششی دریغ نمیکنیم. به کارگیری مجرب ترین اساتید و مشاورین در حین دوره و پس از آن گواهی برمدعای ماست. در انتهای دوره بعنوان کارآموز مجموعه میتوانید به خوداشتغالی برسید و با به کارگیری بهترین تجهیزات به کسب درآمد بپردازید.

 

آموزش تعمیرات گوشی اپل

 

هزینه آموزش تعمیرات موبایل چقدر است؟

یکی از موارد مهمی که افراد در هنگام ثبت نام در دوره های آموزشی به آن توجه دارند، شهریه دریافتی توسط آموزشگاه می باشد. خوشبختانه هزینه ای که بابت شرکت در دوره های تخصصی تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس دریافت می شود زیاد نبوده و تقریبا همه افراد از عهده این هزینه بر می آیند. شما می توانید برای اطلاع از میزان دقیق شهریه ها سری به سایت پارس ارتباط لوتوس بزنید و یا به آموزشگاه مراجعه کنید و با کارشناسان ما صحبت نمایید.

 

هزینه آموزش تعمیرات موبایل چقدر است؟

 

بهترین شیوه یادگیری تعمیرات موبایل

لازم به ذکر است که به علت تخصصی و مهارت محور بودن کار تعمیرات موبایل، سطح کیفی و نوع یادگیری برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. امروزه متاثر از گسترش بستر وب و شبکه های مختلف اجتماعی، مطالب گوناگونی در زمینه تعمیرات موبایل در اینترنت منتشر شده است بسیاری از افراد تنها به این مطالب اکتفا کرده و وارد عرصه تعمیرات موبایل می شوند.

در این باره باید بگوییم که  از آنجایی که تعمیرات موبایل بسیاری تخصصی می باشد و تکنولوژی موبایل روز به روز حساس و پیچیده تر می شود بنابراین صرف آموزش تئوری به منظور فراگیری و یادگیری تعمیرات موبایل هرگز برای متخصص و متبحر شدن در این زمینه کافی و وافی به نظر نمی رسید. بدون شک و تردید، برای متخصص شدن در این حوزه علاوه بر دانش کافی، فراگیری مهارت های تخصصی و روش های عملی بسیار مؤثر و تاثیرگذار می باشد. شایان ذکر است که حضور در دوره های یادگیری تعمیرات موبایل، مؤثرترین و بهترین شیوه برای یادگیری تعمیرات موبایل به شمار می رود.

 

بهترین شیوه یادگیری تعمیرات موبایل

 

نکات مهم در خصوص تعمیرات موبایل که باید بدانید

دوره های پیشرفته آموزش تعمیرات موبایل در تهران برای دانشجویان و متخصصانی که می خواهند در زمینه سرویس دهی گوشی فعالیت کنند ، برگزار می کند. این دوره شامل تعمیرات همه برندهای عمده تلفن های همراه است. دوره آموزش تعمیرات موبایل تمام مهارت های مورد نیاز برای تعمیر و سرویس دهی انواع گوشی های اندورید و ios را پوشش می دهد.

آموزش در پارس ارتباط لوتوس از اصول مبتدی آغاز می شود و تا عیب یابی پیشرفته خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری منتهی می گردد. پس از گذراندن دوره آموزش تعمیر موبایل، کارآموز می تواند به راحتی در تعمیر و سرویس دهی انواع گوشی های موبایل فعالیت کند.

دانشجویان ، متخصصان ، افرادی که می خواهند کسب و کار خودشان را داشته باشند، صاحبان فروشگاه های موبایل، دانشجویانی که نمی خواهند بیشتر تحصیل کنند، افرادی که می خواهند شغل خود را تغییر دهند، افرادی که می خواهند یک شغل پر درآمد دوم داشته باشند و هر کسی که علاقمند به تعمیر تلفن های هوشمند و یا یادگیری یک مهارت جدید هستند ، می تواند در این دوره تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس شرکت کنند.

 

نکات مهم در خصوص تعمیرات موبایل که باید بدانید

 

ویژگی های یک آموزشگاه تعمیرات موبایل خوب

یکی از مهم ترین موضوعاتی که برای یادگیری تعمیرات موبایل بایستی مورد توجه قرار گیرد انتخاب آموزشگاه تعمیرات موبایل است. با توجه به بازار کار خوب تعمیرات موبایل در سالهای اخیر و درآمد بالا تعمیرکاران موبایل امروزه متقاضیان یادگیری تعمیرات موبایل بیشتر شده است و همین موضوع باعث شده تا آموزشگاه های بسیاری دوره های  تعمیرات موبایل را برگزار کنند. اما کیفیت برگزاری دوره تعمیر موبایل در تمامی این مراکز یکسان نخواهد بود و برخی از این مراکز برای سودآوری بیشتر تنها به آموزش تعمیرات موبایل به صورت تئوری پرداخته و امکان تمرین و کار عملی را برای کارآموزان فراهم نمی کنند.

یک آموزشگاه تعمیرات موبایل خوب و کاربردی ویژگی هایی دارد که پیش از ثبت نام بهتر است که به آن توجه کنید. اگر بخواهیم مهم ترین ویژگی یک آموزشگاه خوب را بیان کنیم آموزش عملی تعمیرات موبایل است. با آموزش عملی شما مباحث را تمرین کرده و این موضوع باعث میشود تا به خوبی رفع اشکال کنید و با اعتماد به نفس بیشتری در بازار کار وارد شوید. کامل بودن سرفصل های آموزشی از دیگر موضوعاتی است که باید هنگام ثبت نام در دوره آموزش تعمیر موبایل به آن توجه داشت.

یکی از دیگر ویژگی هایی که باید هنگام ثبت نام دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای مورد توجه قرار گیرد تجربه و مهارت استاد دوره است. اگر استاد مهارت کافی نداشته باشید یا به خوبی نتواند به آموزش مفاهیم بپردازد طی دوره تنها زمان و هزینه خود را هدر داده اید. نحوه پشتیبانی پس از دوره تعمیر موبایل نیز از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه داشت.

متاسفانه برخی از مراکز پس از پایان دوره هیچ گونه پشتیبانی نداشته و کارآموز را رها می کنند. توجه داشته باشید که هر چه که آموزشها طی دوره کامل و جامع باشد باز هم هنگام ورود به بازار کار ممکن است سوالاتی ذهن شما را درگیر کند بنابراین پیشتیبانی از دیگر موضوعات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. ارائه مدرک معتبر فاکتور دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید.

 

ویژگی های یک آموزشگاه تعمیرات موبایل خوب

 

یادگیری تعمیرات موبایل چقدر طول میکشد

مدت زمان یادگیری تعمیرات موبایل

برای یادگیری تعمیرات موبایل از کجا شروع کنیم

 

 

یادگیری تعمیرات موبایل چقدر زمان میبرد

 

کلام آخر

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

 

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
شما اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کنید