ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

علت قطع شدن صدای موبایل ایفون | رفع مشکل قطع شدن صدای موبایل ایفون

علت قطع شدن صدای موبایل ایفون | رفع مشکل قطع شدن صدای موبایل ایفون Reviewed by Mrs. Bagheri on 2021-09-26 11:02:09. یکی از اتفاقات بدی که ممکن است در هنگام استفاده از گوشی متوجه آن شوید از کار افتادن اسپیکر گوشی آیفون است، علت قطع شدن صدای موبایل ایفون ممکن است به دلیل مشکلات سخت افزاری باشد و یا اینکه فقط صدای فیلم، موزیک، صدا ضبط شده و ... را نداشته باشید. یکی از اتفاقات بدی که ممکن است در هنگام استفاده از گوشی متوجه آن شوید از کار افتادن اسپیکر گوشی آیفون است، علت قطع شدن صدای موبایل ایفون ممکن است به دلیل مشکلات سخت افزاری باشد و یا اینکه فقط صدای فیلم، موزیک، صدا ضبط شده و ... را نداشته باشید. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
علت قطع شدن صدای موبایل ایفون | رفع مشکل قطع شدن صدای موبایل ایفون
علت قطع شدن صدای موبایل ایفون
تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۰ تاریخ بازنویسی : ۸ خرداد ۱۴۰۲

یکی از اتفاقات بدی که ممکن است در هنگام استفاده از گوشی متوجه آن شوید از کار افتادن اسپیکر گوشی آیفون است، علت قطع شدن صدای موبایل ایفون ممکن است به دلیل مشکلات سخت افزاری باشد و یا اینکه فقط صدای فیلم، موزیک، صدا ضبط شده و ... را نداشته باشید.

از اینرو در صورت نداشتن مشکلات سخت افزاری می تواند چندین روش ساده مانند ( تست از کار افتادن اسپیکر آیفون، بررسی کردن تنظیمات صدای آیفون، چک کردن صدای اسپیکر با برنامه برای رفع مشکل قطع شدن صدای اسپیکر، وصل کردن هدفون، خاموش کردن بلوتوث، بررسی تنظیمات صدا، چک کردن تنظیمات، ریستارت کردن آیفون، آپدیت کردن برای حل مشکل عدم پخش صدا) جهت رفع مشکل صدا در گوشی آیفون امتحان نمود تا مشکل بر طرف شود. همچنین در صورت وجود مشکلات نرم افزاری باید از طریق نمایندگی ها و دفاتر تعمیر معتبر اقدام به تعمیر گوشی نمایید.

در بعضی مواقع علت قطع شدن صدای اسپیکر گوشی که باعث اختلال و مشکل صدا در گوشی آیفون می شود ممکن است به دلیل مسائل نرم افزاری یا سخت افزاری باشد. از اینرو بهتر است روش هایی که باعث خرابی اسپیکر می شوند را به خوبی شناخت تا با روش تعمیر اسپیکر به خوبی آشنا و به رفع مشکل صدا در گوشی آیفون اقدام نمود.

در ادامه بررسی مشکل صدا در گوشی آیفون بهتر است با رایج ترین مشکلات این مدل گوشی به خوبی آشنا شد. در برخی موارد ممکن است مایعات وارد اسپیکر آیفون شده باشد و باعث اختلال و مشکل صدا در گوشی آیفون شده باشد. همچنین ممکن است ندانسته ضربه ای به گوشی شما وارد شده باشد و باعث اختلال در عملکرد گوشی شود.

همچنین احتمال دارد گرد وغبار وارد اسپیکر آیفون شده و آن را کثیف ومسدود کند. از دیگر مواردی که باعث بروز مشکل صدا در گوشی آیفون شده و عملکرد گوشی شدن گوشی آیفون را دچار اختلال کند بهم خوردن تنظیمات صدا در گوشی آیفون است. همچنین استفاده ازهدست یا هندزفری ایفون به نوعی باعث بروز مشکل صدا در گوشی آیفون و اسپیکر آن خواهد شد.

 

چند دلیل مهم مشکل در صدای موبایل آیفون

به غیر از دلیل اصلی که برای مشکل صدا iPhone وجود دارد، دلایل آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل مختلفی هستند که باعث بروز این مشکل می‌شوند که با شناختن آن‌ها خیلی بهتر می‌توانید اقدام به رفع مشکل کم شدن صدا گوشی آیفون کنید.

مایعاتی که وارد گوشی می‌شوند می‌توانند جزو دلایلی باشد که بر روی خرابی قطعه اسپیکر تاثیر گذار است و حتی می‌تواند منجر به قطع شدن صدا اسپیکر Apple شود؛ ضربات ناگهانی که به صورت غیرعمد به گوشی وارد می‌شود نیز تاثیر زیادی بر روی تمامی سخت‌افزارهای داخل گوشی اپل دارد؛ وارد شدن ضربه به گوشی نه تنها می‌تواند دستگاه را دچار مشکل کم شدن صدا گوشی کند بلکه امکان دارد باعث شکستگی قطعات داخلی آن شود.

ورود گرد و غبار به هر دستگاه الکتریکی مانند گوشی‌های هوشمند بر روی عملکرد آن تاثیر گذار است، اسپیکر نیز از این موضوع مستثنی نیست و ورود گرد و غبار به آن می‌تواند باعث بروز مشکل کم شدن صدا گوشی اپل شود.

بهم خوردن تنظیمات صدا در گوشی آیفون در کم یا زیاد بودن آن تاثیر دارد، بهتر است قبل از بردن گوشی به تعمیرگاه از تنظیمات گوشی خود اطمینان حاصل فرمایید تا هزینه‌های اضافی را بر روی دوش خود نیندازید.

 

چند دلیل مهم مشکل در صدای موبایل آیفون

 

آشنایی با مشکلات صدا در گوشی ایفون که پیش می آید

در مورد صدا ایفون مشکلات زیادی وجود دارد که برای بسیاری از کاربران سوال است که چرا این مشکلات پیش می آید و چگونه مشکلات صدا در گوشی ایفون را باید رفع کرد. در ادامه به سوالات متعددی که کاربران شرکت اپل و دارندگان گوشی آیفون دارند میپردازیم.

قطع شدن صدا در گوشی ایفون

3 دلیل اصلی قطع شدن صدا در گوشی ایفون را در اینجا تعویض خواهیم داد و راهکار حل کردن آن را به شما خواهیم آموخت

  1. سوختن قطعه اسپیکر 2. پارگی فلت اسپیکر ( معمولا با باز کردن گوشی موبایل برای تعمیر این مشکل حاصل میشود) 3. خرابی آی سی صدا ( IC Sound )

کم شدن صدای گوشی آیفون

گوشی ایفون شما دچار کم شدن صدا یا کم آمدن صدا شده؟ حالا باید توری اسپیکر گوشی شما سرویس شود.

  1. اگر صدای شما برای کاربر واضح باشد و صدای کاربر به گوش شما نرسد یعنی اسپیکر گوش (ear speaker iphone) مشکل دارد. برای تمیر کردن این اسپیکر باید به دفتر تعمیرات موبایل مراجعه کنید چراکه اگر این اسپیکر را از رو تمیز کنید کثیفی ها به داخل دستگاه انباشته شده و در طولانی مدت باعث کیپ شده اسپیکر و خرابی اسپیکر گوش میشود. 2. اما اگر بازر اسپیکر(زنگ) یا اسپیکر پخش آهنگ شما خراب شده میتوانید با استفاده از مسواک و تینر دستگاه خود را تمیز کرده و مشکل کم آمدن صدای اهنگ آن را در خانه برطرف کنید.

 

اشتباهات رایج و پیش پا افتاده که منجر به قطع شدن صدای آیفون می شود

شاید برایتان پیش پا افتاده باشد اگر بگوییم تنظیمات صدای گوشی را بررسی کنید یا مطمئن شوید که گوشیتان سایلنت نیست اما در حقیقت این مسائل برای بسیاری از کاربران پیش می آید! از آنجایی که گوشی های آیفون تفاوت های بسیاری با گوشی های اندروید دارند و کاربرانی که به تازگی یک گوشی آیفون تهیه کرده اند به نحوه عملکرد آن آشنایی کامل ندارند، در مواقعی برخی از تفاوت های آیفون و اندروید را فراموش می کنند.

به طور مثال در مواقعی تنها دکمه سایلنت گوشی آیفون فعال است و همین مورد کاربران را به شک می اندازد که آیا گوشی هوشمندشان خراب شده یانه! در صورتی که کافیست تنها دکمه سایلنت را بررسی کنند.

 

علت قطع شدن صدای موبایل ایفون چیست؟

به صورت کلی علت قطع شدن صدای گوشی ایفون را هم می توان به اختلالات نرم افزاری و هم مشکلات سخت افزاری در دستگاه نسبت داد. بسته به این که کدام اسپیکر ها از کار افتاده باشند و مشکلات صدای آیفون به چه صورت نمایان شود، دلایل مختلف نرم افزاری و تعمیرات سخت افزاری موبایل را می توان برای بروز مشکل برشمرد.

برای مثال معمولا اگر صدا در زمان برقراری تماس قطع یا کم و زیاد می شود و در دریافت صدای مخاطب اختلال ایجاد می شود، به هم خوردن تنظیمات نرم افزاری و باگ های نرم افزاری می تواند دلیل بروز مشکل باشد. از طرفی نیز در صورت کار نکردن اسپیکر گوشی و پخش نشدن صدای موسیقی و ویدئو ها از دستگاه می توان حدس زد که احتمالا یک نقص سخت افزاری موجب بروز مشکل قطع شدن صدا در آیفون شده است. خرابی و بروز مشکل در اسپیکر ها اصلی ترین دلیل سخت افزاری قطع شدن صدای آیفون است.

 

مشکل قطع شدن صدای آیفون در چه حالت هایی دیده می شود؟

مشکل قطع‌شدن صدا در آیفون می تواند در حالت های مختلفی دیده شود. در یکی از این حالت ها مشکل صدا به صورت ناگهانی در زمان پخش موسیقی یا محتوا های ویدئویی ایجاد می شود و صدا درست وسط پخش موسیقی قطع می شود. حالت دیگر زمانی است که گوشی در حال زنگ خوردن است اما صدایی از آن شنیده نمی شود. قطع شدن صدای پیام نیز می تواند حالت دیگر مشکل صدا در آیفون باشد. آیفون دو بلندگو داخلی دارند و ممکن است هر کدام از آن ها قطع شوند.

قطع شدن اسپیکر مکالمه می تواند در زمان برقراری تماس ها ایجاد شود و صدای مخاطب دریافت نشود. بنابراین قطع شدن صدا می تواند هم در اسپیکر های مربوط به پخش صدا ایجاد شود و هم این که صدا های تماس و مکالمه قطع شود. نکته دیگر این است که گاهی اسپیکر ها موقتا قطع می شوند و دائما صدا در آن ها قطع و وصل یا کم و زیاد می شود. حالت دیگر زمانی است که بلندگو کاملا از کار افتاده و صدا کامل در آن قطع می شود. ضعیف شدن صدا و بی کیفیت شدن هم می تواند در لیست مشکل قطع‌شدن صدا در آیفون قرار داده شود.

 

عیب یابی گوشی آیفون برای رفع مشکل قطع شدن صدای آیفون

برای این که بتوان مشکل قطع شدن صدا در آیفون را برطرف کرد در درجه اول تشخیص دلیل بروز مشکل و عیب یابی دستگاه اهمیت دارد. معمولا برای عیب یابی اول از همه در نظر می گیرند که میزان قطع شدن صدا در چه حدی است و در چه شرایطی بروز می کند. برای مثال زمانی که صدا موقتا و معمولا در زمان برقراری تماس های تلفنی قطع می شود، ابتدا موارد نرم افزاری را در نظر می گیرند و با دنبال کردن یک سری رویکرد آموزش رفع مشکلات نرم افزاری موبایل، سعی در رفع مشکل می کنند.

در ادامه نیز باید خرابی های سخت افزاری بررسی شود. آسیب، ضربه و آب خوردگی گوشی آیفون از مهم ترین عواملی است که می توانند موجب خرابی سخت افزاری اسپیکر ها شده و به دنبال آن مشکل قطع شدن صدا در آیفون بروز کند. در ادامه روش های مختلف تعمیرات نرم افزاری موجود برای رفع مشکل صدا در آیفون را بررسی می کنیم.

 

تنظیمات صدا در زمان تماس را بررسی کنید

در درجه اول خصوصا اگر مشکل قطع شدن صدا در آیفون در زمان برقراری تماس مشاهده می شود، بهتر است تنظیمات صدای گوشی را بررسی کنید. ممکن است صدا میوت شده باشد. به همین سادگی با بلند کردن صدای اسپیکر دستگاه مشکل برطرف می شود. از طرفی نیز اگر میوت بلندگو در زمان تماس فعال باشد، مشکل قطع شدن صدا در آیفون در زمان تماس ایجاد می شود.

 

تنظیمات صدا در زمان تماس را بررسی کنید

 

مقاله پیشنهادی مجله خبری لوتوس: 15 نکته مخفی آیفون که باید بدانید

 

بررسی کنید و مطمئن شید که گزینه Do Not Disturb روشن نباشد

یکی از روش های مهم رفع علت قطع شدن صدای گوشی ایفون بررسی کردن حالت Do Not Disturb است. روشن کردن این گزینه مثل این مورد است به گوشی آیفون خود بگویید که تحت هیچ شرایطی مزاحم من نشو و اجازه ندهید که صدای گوشی شما در بیاید. قطعا با فعال کردن این گزنه نباید انتظار داشته باشید که در این حالت از آیفون شما صدایی بشنوید. برای بررسی این گزینه در تنظیمات گوشی خود به قسمت Do Not Disturb  بروید و فعال بودن یا نبودن این گزینه رو بررسی نمایید.

 

تجهیزات متصل به گوشی را بررسی کنید

در مواردی قطع شدن صدای آیفون یک دلیل بسیار ساده دارد، آن هم وصل بودن تجهیزات جانبی نظیر هدفن و هندزفری به گوشی است. خصوصا در زمانی که گوشی از طریق بلوتوث به هدفن وصل است و کاربر متوجه این موضوع نیست. از طرفی نیز گاهی این تجهیزات جانبی مشکل دارند و صدا را پخش نمی کنند و کاربر تصور می کند مشکل از اسپیکر های دستگاه است.

بنابراین در یک راهکار ساده ابتدا تمام تجهیزات جانبی را از دستگاه جدا کنید، بلوتوث را غیر فعال کنید و پخش صدای گوشی را بررسی کنید. معمولا مشکل قطع شدن صدا در آیفون در بسیاری از موارد به این دلیل است.

 

تجهیزات متصل به گوشی را بررسی کنید

 

سیستم عامل را به روز رسانی کنید

باگ های نرم افزاری همیشه با به روز رسانی سیستم عامل گوشی و نصب آخرین نسخه رسمی عرضه شده توسط شرکت سازنده برطرف می شود. به این ترتیب حتما اگر با مشکل قطع‌شدن صدای آیفون مواجه هستید، به روز رسانی سیستم عامل دستگاه را در نظر بگیرید. در بخش تنظیمات گوشی و بخش آپدیت می توان بررسی کرد که آیا آپدیتی برای گوشی مورد نظر وجود دارد یا خیر. مشکل قطع شدن صدا در آیفون اگر ناشی از باگ های نرم افزاری باشد به احتمال زیاد با این روش به راحتی برطرف خواهد شد.

 

سیستم عامل را به روز رسانی کنید

 

بدافزار ها را حذف کنید

یک سری نرم افزار هایی که کاربران از منابع غیر ایمن به جز اپل استور دانلود و نصب می کنند می توانند خود عامل بروز مشکلات نرم افزاری و بد افزاری در دستگاه شده و در نتیجه آن مشکل قطع‌شدن صدای آیفون نیز ایجاد شود. در نتیجه بهتر است با حذف این برنامه از گوشی، مجددا مشکلات صدا در آیفون را بررسی کرد. حذف این برنامه ها می تواند به رفع مشکل قطع شدن صدا در آیفون کمک زیادی کند.

 

بدافزار ها را حذف کنید

 

از ریستور بکاپ قدیمی تر دستگاه استفاده کنید

اگر اخیرا مشکلات صدای آیفون را شاهد بوده اید، می توانید از طریق آیتونز یا آیکلود ریستور بکاپ قدیمی تر گوشی خود را دریافت و استفاده کنید و تنظیمات گوشی را به زمانی برگردانید که مشکل قطع شدن صدای آیفون وجود نداشت. خصوصا اگر ایراد قطعی صدا دستگاه به دلیل باگ ها و مشکلات نرم افزاری باشد، با استفاده از ریستور بکاپ قدیمی می توان آن را برطرف کرد. بکاپ گرفتن از گوشی آیفون

 

ریست فکتوری کردن راه کار آخر

در نهایت آخرین گزینه ای که برای رفع مشکلات نرم افزاری باقی می ماند، البته اگر مشکل دستگاه و قطع شدن صدای آیفون واقعا به دلیل مشکلات نرم افزاری باشد، ریست فکتوری کردن آن است. در بخش تنظیمات آیفون می توان مسیر Settings > General > Reset> Erase all Content & Settings  را دنبال کرد و به این ترتیب دستگاه را ریست فکتوری کرد. بعد از انجام کار و اتمام پروسه ریست فکتوری موبایل آیفون، اگر مشکل قطع شدن صدای آیفون به دلایل نرم افزاری باشد، با این کار برطرف می شود.

 

ریست فکتوری کردن راه کار آخر

 

رفع مشکل قطع شدن صدای مکالمه گوشی در گوشی های آیفون 

علت قطع شدن صدای مکالمه در گوشی آیفون ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد، چرا که آیفون واجد دو بلندگوی داخلی بوده و ممکن است یکی از آنها دچار اختلال شده باشد. یکی از آنها اسپیکر مکالمه می باشد که در بخش بالایی قاب گوشی تعبیه شده و در حین مکالمه فعال می گردد و شما می توانید از طریق آن صدای طرف مقابل را بشنوید.

اسپیکر دوم در بخش انتهایی قاب جایگیری شده که یک اسپیکر نسبتاً بزرگ محسوب می‌شود و زمانی که گوشی را در حالت بلندگو قرار دهید یا زمانی که در حال پلی کردن موزیک باشید صدای طرف مقابل و موزیک را از این اسپیکر خواهید شنید.

پس با این تفاسیر ممکن است قطع شدن صدای آیفون ناشی از خرابی هر یک از این اسپیکر ها باشد. البته این مشکلات معمول و رایج نیستند و در پاره‌ای از موارد ممکن است با آنها روبرو شوید.

چنانچه دچار قطع شدن صدا در حین مکالمه تلفنی شدید، مطمئن شوید که این قطعی شامل اختلالات نرم‌افزاری و تنظیمات نیست. چنانچه با مشکل قطع شدن صدای مکالمه گوشی آیفون روبه رو هستید پس با توجه به توضیحات بالا احتمالا “اسپیکر مکالمه” گوشی شما دچار مشکل شده است. اما چنانچه در هنگام پلی کردن موزیک یا فیلم دچار قطعی صدا شدید احتمالاً مربوط به اسپیکر دوم یا “کپسول اسپیکر” می باشد و در صورتی که در هیچ موردی قادر به شنیدن صدا نیستید احتمالاً هر دو اسپیکر های شما مختل شده اند.

 

تعمیر ات سخت افزاری موبایل آیفون

خوشبختانه مشکل صدای گوشی اپل اختلالی به عملکرد دستگاه –از نطر امکان برقراری تماس- وارد نمی‌کند. به عبارتی دیگر علی‌رغم وجود چنین اشکالی در دستگاه، کاربران قادر خواهند بود تا تماس‌ها را به درستی و همانند قبل دریافت کنند. اما مشکلی که در این میان وجود خواهد داشت آن است که در این هنگام هیچ صدایی از طرف مخاطب برای کاربر به گوش نمی‌رسد یا اینکه صدای شنیده شده بسیار پایین خواهد بود.

(حتی زمانی که ولوم صدا تا حد ممکن بالا باشد.)توصیه می‌شود در صورت مواجهه با چنین اشکالی از راهکارهای ارائه شده در بخش زیر جهت تعمیر مشکل صدای گوشی اپل بهره ببرید. در صورت استفاده از این روش‌ها و تداوم اشکال پیش آمده می‌توانید به مرکز تعمیر گوشی آیفون مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایید.

 

مشکل قطع شدن صدا اسپیکر آیفون 6s چیست؟

اطمینان از فعال نبودن میوت بلندگو در تماس: اگر مشکل قطع شدن صدای آیفون فقط در شرایطی نمایان می‌شود که تماس تلفنی برقرار می‌کنید، مطمئن شوید که در حین مکالمه گزینه میوت اسپیکر فعال نباشد. فعال بودن این گزینه سبب می‌شود که صدای مخاطب توسط گوشی ساطع نگردد.

 

تعمیر تخصصی اسپیکر آیفون در پارس ارتباط لوتوس

همان طور که می دانیم ، آیفون از محصولات اپل است و تعمیرات محصولات  آیفون ، نیازمند تخصص و مهارت ویژه می باشد و کار هر کسی نیست. برای رفع مشکل کم شدن صدای آیفون شما به یک مرکز معتبر و به روز نیازمند هستید. بنابراین در صورتی که اسپیکر آیفون  شما آسیب دیده است از مراجعه به مراکزی که تخصص لازم را در این زمینه ندارند پرهیز کنید . پارس ارتباط لوتوس، از جمله مراکزی است که با داشتن متخصصین حرفه ای در زمینه ی تعمیرات اپل آماده ی خدمت رسانی به شما می باشد . کارشناسان تعمیر آیفون ما، با دقت و مهارت نسبت به تعمیر و یا تعویض اسپیکر آیفون شما اقدام خواهند کرد .

 

سوالات متداول

مشکل نیامدن صدا هنگام مکالمه در ایفون چیست؟

حتما دکمه میوت را چک کنید ،اولین و ساده‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید، این است که مطمئن شوید گوشیتان را به طور اتفاقی میوت نکرده‌اید. برای چک کردن آن، تنها لازم است روی علامت Mute بزنید تا صدایتان پخش شود و یا از طریق فشردن دکمه + صدا که در بخش کناری iPhone قرار دارد، آن را از حالت میوت خارج کنید.

 

علت غیر فعال شدن اسپیکر ایفون چیست؟

آپدیت سیستم عامل: آپدیت نبودن سیستم عامل آیفون می‌تواند منجر به بروز اختلال های نرم افزاری شود و قطعی صدای اسپیکر هم در برخی مواقع یکی از همین اختلال هاست. بنابراین مطمئن شوید که جدیدترین نسخه و آپدیت iOS روی آیفون شما نصب است.

 

مشکل قطع شدن صدای بلندگو و فعال بودن هدفون ایفون چیست؟

اگر اخیرا با مشکل قطع شدن صدای گوشی آیفون خود رو به رو شدید، می توانید از طریق iTunes یا iCloud ریستور بکاپ قدیمی تر گوشی را دریافت کرده و استفاده کنید و تنظیمات گوشی را به تنظیمات قبلی برگردانید تا مشکل آن برطرف شود.

 

 

 

اطمینان از فعال نبودن میوت بلندگو در تماس: اگر مشکل قطع شدن صدای آیفون فقط در شرایطی نمایان می‌شود که تماس تلفنی برقرار می‌کنید، مطمئن شوید که در حین مکالمه گزینه میوت اسپیکر فعال نباشد. فعال بودن این گزینه سبب می‌شود که صدای مخاطب توسط گوشی ساطع نگردد.

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
شما اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کنید