ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

رفع مشکل هنگ و ریستارت شیائومی

رفع مشکل هنگ و ریستارت شیائومی | 9 روش اساسی برای حل مشکل Reviewed by Mrs. Bagheri on 2021-05-30 12:29:59. علت ‌های مختلفی برای کار نکردن و یا در اصطلاح هنگ کردن گوشی موبایل شیائومی یا هر گوشی اندرویدی وجود دارد. در این مقاله سعی می ‌کنیم به علت هنگ گوشی شیائومی و همینطور رفع مشکل هنگ و ریستارت شیائومی بپردازیم. علت ‌های مختلفی برای کار نکردن و یا در اصطلاح هنگ کردن گوشی موبایل شیائومی یا هر گوشی اندرویدی وجود دارد. در این مقاله سعی می ‌کنیم به علت هنگ گوشی شیائومی و همینطور رفع مشکل هنگ و ریستارت شیائومی بپردازیم. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
رفع مشکل هنگ و ریستارت شیائومی | 9 روش اساسی برای حل مشکل
رفع مشکل هنگ و ریستارت شیائومی
تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۰ تاریخ بازنویسی : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

بدون شک همه ما در طول مدت استفاده از گوشی‌های اندرویدی‌مان، هنگ کردن دستگاه را تجربه کرده‌ایم.هنگ کردن یا کند شدن دستگاه‌ها ، جزء مشکلات رایج گوشی‌های هوشمند بوده و در طول عمر نسبتاً کوتاهی که دارند ، بارها با این مشکل مواجه خواهند شد و این مسئله  به‌هیچ‌عنوان، دلیل بر بد بودن دستگاه یا خرابی آن نیست. گاهی یک اختلال کوچک سبب هنگ کردن یا کندی گوشی‌های اندرویدی خواهد شد.

گاهی با وجود روشن بودن گوشی موبایل، دستگاه واکنشی نسبت به تب‌ ها از خود نشان نمی ‌دهد و یا حتی ممکن است رابط کاربری MIUI آن به‌طور خودکار ری استارت شود، و این سؤال پیش می‌آید که علت سیاه شدن صفحه گوشی شیائومی و هنگ کردن چیست؟

ناگفته نماند که در مدل‌ های جدید شیائومی این مشکلات را تجربه نخواهند کرد به این دلیل که این شرکت اقدامات بسیار قابل ‌توجهی را برای روان بودن نرم افزار خود ارائه می ‌دهد. لازم به ذکر است که این روز ها مشکلات مربوط به هنگ کردن گوشی ‌های این شرکت حتی در مقایسه با سایر گوشی‌ های اندرویدی بسیار نادر است و طبق تجربه می ‌توان گفت که شیائومی حتی کمتر از سایر برند ها با مشکل هنگ شدن مواجه می‌ شود.

علت ‌های مختلفی برای کار نکردن و یا در اصطلاح هنگ کردن گوشی موبایل شیائومی یا هر گوشی اندرویدی وجود دارد. در این مقاله از تعمیرات موبایل شیائومی سعی می ‌کنیم به علت هنگ گوشی شیائومی و همینطور رفع مشکل هنگ و ریستارت شیائومی بپردازیم. 

 

مطالبی که قرار است بخوانید:

 

چرا گوشی شیائومی هنگ میکند و دلایل آن

 

در ابتدا باید بگوییم که همه گوشی های اندرویدی از جمله گوشی های سامسونگ ، هواوی ، سونی و … با مشکل هنگ کردن مواجه هستند و شیائومی تنها برندی نیست که کاربرانش از این مشکل رنج می برند. اما تعداد افرادی که در سال های اخیر از هنگ کردن گوشی های شیائومی شکایت داشته اند؛ در مقایسه با سایر برند ها بیشتر بوده است. علت چیست؟!

در حالت کلی می توان گفت در اکثر گوشی های هوشمند از جمله گوشی های شیائومی زمانی که حجم اطلاعات ذخیره شده در گوشی با حافظه داخلی آن تناسب ندارد و گوشی به طور مداوم اخطار پر شدن حافظه را به کاربر می دهد و یا زمانی که تعداد برنامه های نصب شده و در حال اجرا فراتر از توانایی رم گوشی باشد؛ مشکل هنگ کردن رخ می دهد.

اما در گوشی های شیائومی ، مشکل هنگ کردن می تواند دلایل دیگری هم علاوه بر مواردی که در بالا ذکر کردیم داشته باشد که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

رام یا “حافظه فقط خواندنی” در گوشی های اندرویدی نقش بسیار مهمی دارد و آن هم ذخیره اطلاعات به صورت بلند مدت می باشد. در گوشی های شیائومی رام ها توسط کشورها و مناطق مختلف از جمله چین ، اندونزی ، هند و گلوبال (جهانی) عرضه می شود.

گوشی های شیائومی که وارد بازار ایران می شوند باید دارای رام نوع گلوبال باشند . اما متاسفانه بعضی از واردکنندگان گوشی های هوشمند ممکن است به خاطر افزایش سودآوری خود هنگام وارد کردن گوشی های شیائومی، رام های گلوبال را با رام چین عوض کنند. این کار باعث می شود بعدها گوشی دچار لگ سیستمی شده و یا به اصطلاح ساده تر هنگ کند.

شیائومی در مقایسه به برندهایی مانند سامسونگ و اپل دارای سابقه بسیار کمتری بوده و به نوعی در دنیای گوشی های هوشمند تازه وارد محسوب می شود.

همین امر باعث می شود گوشی های این برند با برخی مشکلات نرم افزاری و باگ های سیستمی مواجه شوند که به مرور زمان با ارتقای پوسته مخصوص شیائومی یعنی MIUI به احتمال زیاد برطرف خواهند شد.

از سوی دیگر اگر برند شیائومی بخواهد از موفق ترین برند گوشی تلفن همراه یعنی اپل یا آیفون الگوبرداری کند و در امر تولید گوشی به خودکفایی برسد؛ می تواند کیفیت گوشی های موبایل و دیگر محصولاتش را بهبود ببخشد.

منظور از خودکفایی در تولید موبایل این است که تمام بخش های گوشی از سخت افزار و قطعات داخلی گرفته تا نرم افزار و سیستم عامل آن توسط یک شرکت یا برند تولید شوند.

با توجه به این که سایر محصولات شیائومی مانند دوربین ، پاور بانک و … دارای مشکلاتی مانند هنگ کردن و کند شدن نیستند؛ می توان پیش بینی کرد که آینده خوبی در انتظار گوشی های شیائومی باشد و این برند بتواند در آینده ای نزدیک گوشی هایی بسیار قدرتمندتر و با کیفیت تر تولید نماید.

 

 

دلایل بروز مشکل در گوشی های شیائومی

به دلایل مختلفی ممکن است گوشی های Xiaomiدچار مشکل شده و دیگر کار نکنند. به همین دلیل قبل از اینکه اقدام به ریستارت کردن این تلفن ها کنید، باید بدانید که به چه دلیل این اتفاق افتاده است. مهم ترین دلایل هنگ کردن این نوع از گوشی ها از قرار زیر هستند:

 

1- حجم بالای اطلاعات ذخیره شده در حافظه گوشی

وجود حجم زیادی از اطلاعات در حافظه گوشی باعث می شود که سرعت موبایل کم شده و نتواند داده های ورودی را به خوبی پردازش کند. به همین دلیل دچار مشکل شده و هنگ می کند.

2- زیاد بودن تعداد برنامه های در حال اجرا

در بسیاری از موارد برنامه هایی که بر روی گوشی خودتان نصب می کنید، در پس زمینه در حال اجرا هستند. حتی اگر شما از برنامه خارج شده و کاری با آن نداشته باشید، این اپلیکیشن ها فضای حافظه رم را اشغال می کنند. به همین دلیل برای اجرای سایر برنامه ها فضای کافی وجود ندارد و گوشی هنگ می کند.

3- نفوذ امنیتی در گوشی

یکی از دلایلی که ممکن است باعث هنگ کردن گوشی شیائومی شود، نفوذ امنیتی به آن است. به عبارت بهتر در برخی از موارد به دلیل کلیک کردن بر روی یک لینک ناشناس و یا نصب برنامه ای با منبع نامشخص، ویروس هایی به درون گوشی شما راه پیدا می کنند که سرعت آن را کاهش داده و باعث بروز مشکل در آن می شوند.

 

دلایل بروز مشکل در گوشی های شیائومی

 

راه‌حل رفع هنگ کردن گوشی شیائومی

رفع مشکل هنگ و ریستارت شیائومی - مشکلات نرم افزاری

طور مرتب اتفاق می افتد که گوشی شیائومی به دلیل اشکال نرم افزاری خود به خود قطع می شود. شناسایی دقیق علت دقیقاً مشکل نسبتاً دشوار است. با این حال مشکلات به روزرسانی یا برنامه‌های شخص ثالث می توانند این نوع مشکل را ایجاد کنند.

ارتباطات XIAOMI REDMI 6 من به دلیل تماس من قطع شده است.

مهم‌تر از همه  هنگ کردن با یک مکالمه اتفاق می افتد. با این حال عمدتاً با خدمات پس از فروش اتفاق می افتد که پس از یک سال خاص ارتباط بدون دلیل قطع شود. این یک اشکال در سرور است که این مشکلات پایداری ارتباط را ایجاد می کند. اکنون راه حل‌هایی که به شما پیشنهاد می‌شود تا بتوانید هنگ کردن گوشی خود را متوقف کنید:

 

رفع مشکل هنگ و ریستارت شیائومی - گوشی خود را مجدداً راه اندازی کنید

ممکن است ساده به نظر برسد اما این روزها بسیار نادر است که گوشی خود را مجدداً راه اندازی کنید یا آن را خاموش کنید اکثر افراد آن را ۲۴ ساعت روشن نگه می‌دارند ناگهان تلفن همراه می‌تواند اشکالاتی را جمع کند. بنابراین بهتر است که گاهی اوقات آن را مجدداً راه اندازی کنید تا حافظه RAM آزاد شود و اشکالات برطرف شود. توصیه می‌شود قبل از شروع فرایندهای پیچیده تر با این راه حل شروع کنید.

 

برای رفع هنگ کردن گوشی وارد تنظیمات developer option شیائومی شوید

  1. برای رفع هنگ کردن گوشی  و رفع قفل شدن گوشی شیائومی به تنظیمات گوشی مراجعه کنید و منوی about phone را باز کرده و روی گزینه ورژن miui هفت بار پشت سر هم ضربه بزنید. سپس یک پیام در مانیتور شما ظاهر می‌شود مبنی بر اینکه شما اکنون developer هستید.
  2. و سپس این متن محو می‌ شود. اکنون تنظیمات developer options برای شما باز شده است، حال به تنظیمات بروید و منوی additional settings را باز کنید و وارد منوی developer options شوید. در این بخش دنیایی از تنظیمات تخصصی که مخصوص افراد متخصص و فنی است در دسترس شما قرار گرفته است.
  3. سراغ گزینه Transition animation scale بروید و آن را off کنید تا دیگر انیمیشن ‌های پیش‌فرض اجرا نشده با این اقدام فشار روی پردازنده گوشی کمتر می ‌شود.
  4. همچنین گزینه بعدی آن نیز که animation duration است که باید برای کم کردن بار بر دوش پردازنده آن را در حالت off قرار دهید. در واقع با این اقدام شما از اشغال حافظه رم گوشی برای انیمیشن‌های رابط کاربری جلوگیری می ‌کنید و مشکلتان حل خواهد شد. با کمی دقت در سایر گزینه‌ های همین بخش developer options خواهید دید که تنظیمات بسیار زیادی در دسترستان قرار گرفته که در حالت عادی در منو وجود ندارد.
  5. همچنین در این قسمت شما گزینه window animation scale  را نیز می‌توانید مشاهده کنید. با off کردن این گزینه نیز می‌توانید رم بیشتری را برای سرعت بخشیدن به گوشی شیائومی خود در اختیار داشته باشید. بعد از off کردن این موارد سرعت گوشی شیائومی به نحو قابل ‌توجهی افزایش خواهد یافت.
  6. اما توصیه می ‌شود که هر کدام یک از گزینه‌های developer option را تنها با اطلاع از عملکرد آن تغییر دهید. اگر اطلاعات فنی لازم را نداشته بهتر است که این کار را به یک متخصص بسپارید.
  7. با off کردن این سه گزینه سرعت باز و بسته شدن اپلیکیشن ‌ها و جا به‌ جایی بین صفحات مختلف بهتر شده و سرعت گوشی به نحو قابل ‌توجهی افزایش می ‌یابد.

 

راه‌حل رفع هنگ کردن گوشی شیائومی

 

رفع مشکل هنگ و ریستارت شیائومی - گزینه Transition animation scale

سراغ گزینه Transition animation scale بروید و آن را off کنید تا دیگر انیمیشن ‌های پیش‌فرض اجرا نشده با این اقدام فشار روی پردازنده گوشی کمتر می ‌شود.

 

رفع مشکل هنگ و ریستارت شیائومی - گزینه animation duration 

همچنین گزینه بعدی آن نیز که animation duration است که باید برای کم کردن بار بر دوش پردازنده آن را در حالت off قرار دهید. در واقع با این اقدام شما از اشغال حافظه رم گوشی برای انیمیشن ‌های رابط کاربری جلوگیری می ‌کنید و مشکلتان حل خواهد شد. با کمی دقت در سایر گزینه‌ های همین بخش developer options خواهید دید که تنظیمات بسیار زیادی در دسترستان قرار گرفته که در حالت عادی در منو وجود ندارد.

 

رفع مشکل هنگ و ریستارت شیائومی - گزینه window animation scale 

همچنین در این قسمت شما گزینه window animation scale  را نیز می ‌توانید مشاهده کنید. با off کردن این گزینه نیز می ‌توانید رم بیشتری را برای سرعت بخشیدن به گوشی شیائومی خود در اختیار داشته باشید. بعد از off کردن این موارد سرعت گوشی شیائومی به نحو قابل ‌توجهی افزایش خواهد یافت.

اما توصیه می ‌شود که هر کدام یک از گزینه‌های developer option را تنها با اطلاع از عملکرد آن تغییر دهید. اگر اطلاعات فنی لازم را نداشته بهتر است که این کار را به یک متخصص بسپارید. با off کردن این سه گزینه سرعت باز و بسته شدن اپلیکیشن ‌ها و جا به‌ جایی بین صفحات مختلف بهتر شده و سرعت گوشی به نحو قابل ‌توجهی افزایش می ‌یابد.

 

بیشتر بخوانید: چگونه گوشی هنگ کرده خود را دوباره به کار بیاندازیم

 
دلایل هنگ کردن گوشی شیائومی

شرایط سنسور نزدیک بودن گوشی خود را بررسی کنید

ممکن است مشکلات شما به دلیل خرابی سنسور مجاورت شما بوجود آمده باشد. برای بررسی علت این امر بررسی کنید که وقتی تلفن همراه به چهره (یا هر شی دیگری برای آزمایش) نزدیک می شود صفحه تلفن خاموش می شود. تعمیر این قطعه به خودی خود بسیار گران نیست. فقط نیروی کار برای باز کردن گوشی شما می تواند به سرعت بالا برود. برای برآورد دقیق با یک فروشگاه تخصصی تماس بگیرید.

 

رفع مشکل هنگ و ریستارت شیائومی - حافظه نهان سیستم را پاک کنید

گاهی اوقات ایجاد فایل‌های حافظه پنهان موقت باعث ایجاد چندین مشکل در گوشی هوشمند MIUI شما می‌شود. برای رفع هنگ کردن گوشی و پاک کردن حافظه پنهان در دستگاه شیائومی خود، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • دستگاه خود را خاموش کرده و به حالت بازیابی بروید.
  • از منوی اصلی، با استفاده از دکمه‌های تنظیم صدا و سپس کلید پاور گوشی را ریست و حافظه پنهان آن را پاک کنید.
  • wipe, cache را انتخاب کنید.
  • Yes را انتخاب کرده و تمام!

 

رفع مشکل هنگ و ریستارت شیائومی - گوشی خود را بازنشانی کنید

یک راه حل کاملاً بنیادین نسبت به راه اندازی مجدد اما با کار آیی بیشتر است. می توانید گوشی خود را بازنشانی کنید تا از قطع شدن تلفن همراه خود به خود جلوگیری کنید. این کار آن را به تنظیمات کارخانه باز می گرداند و یا اصطلاحا ریست فکتوری موبایل انجام می دهید، بدین معنی که شما فقط برنامه‌های اصلی را دارید و حافظه شما پاک می شود.

برای احتیاط با اتصال گوشی شیائومی خود به رایانه برای تهیه نسخه پشتیبان از تمام اطلاعات ضروری خود وقت بگذارید. چونکه بعد از ریست فکتوری موبایل تمامی اطلاعات موبایل شما از بین خواهد رفت و نیاز است که پیش از اینکار اقدام به بکاپ گرفتن از اطلاعات گوشی نمایید.

 

 علت های اصلی هنگ کردن گوشی موبایل شیائومی

یکی از مواردی که بر روی علت هنگ کردن گوشی خیلی خیلی موثر است، حافظه است چون در پردازش وظایف موبایل نقش بسزایی دارد. البته، این تنها یک مورد به خصوص است و علت می‌تواند سخت افزاری و نرم افزاری باشد. در این مطلب به بررسی علل این موضوع خواهیم پرداخت.

 

علت های اصلی هنگ کردن گوشی و یا فریز شدن گوشی شیائومی

ظرفیت RAM پایین است

وقتی یک موبایل هنگ می کند به احتمال قوی و ابتدایی، رم یا RAM آن دارای ظرفیت پایین است و امکان پردازش هم‌زمان چندین برنامه با هم وجود ندارد. وقتی بیشتر از ظرفیت رم از آن استفاده کنید، کاملاً بدیهی است که یا گوشی از کارکرد عادی بیفتد یا برنامه جاری متوقف شود و مجبور به خروج از آن باشید. در بسیاری از موارد علت هنگ کردن گوشی به این مورد خلاصه می شود.

 

 علت های اصلی هنگ کردن گوشی موبایل شیائومی

 

حافظه داخلی پر شده است

پر شدن حافظه موبایل دیگر علت هنگ کردن گوشی  می باشد. بسیاری از گوشی های هوشمند امروزی دارای فضای ذخیره سازی محدودی هستند و این محدود بودن به این معناست که می توانند تعداد فایل ها و برنامه های مشخصی را در خود جای دهند.

وقتی داده های داخل موبایل زیاد تر از حد فضای ذخیره سازی شود (مثل ویدئو ها، عکس ها، بازی ها و غیره) امکان و فرصت پردازش وظایف یا پروسه های بدون وقفه را از موبایل تان می گیرند. اگر بیشتر از 80 درصد فضای حافظه داخلی موبایل تان پر باشد، به احتمال قوی هنگ کردن گوشی تان به این مورد مربوط می شود. سعی کنید بخشی از فایل های غیر ضروری را از روی آن پاک کنید و شرایط موبایل را مجددا بررسی کنید.

 

علت های اصلی هنگ کردن گوشی و یا فریز شدن گوشی شیائومی

 

بیشتنر بخوانید: علت داغ شدن گوشی و راه های جلوگیری از آن

 

وجود برنامه هایی به نام بد افزار ها

تا به حال شده است که با نصب یک برنامه هرچند ناشناس و جدید حس کنید که گوشی تان عملکرد عادی اش دچار اختلال شده است یا اینکه دائماً هنگ می کند؟ یکی از دیگر دلایل مربوط به هنگ کردن گوشی به این مورد مربوط می شود.

بد افزار ها معمولاً حاوی ویروس هستند که برای موبایل های هوشمند بسیار مضر می باشند. این ویروس ها در فرآیند های پس زمینه موبایل شما تداخل ایجاد می کنند و در نهایت باعث می شود گوشی تان هنگ کرده و عملکرد عادی اش را نداشته باشد.

 

استفاده مداوم از گوشی

علت هنگ کردن گوشی = داغ شدن آن بیش از حد عادی

استفاده مداوم از گوشی درست زمانی که داغ شده است، علت هنگ کردن گوشی را باعث می شود. وقتی این حالت پیش می آید موبایل تان یک دور ریست یا راه اندازی مجدد می شود تا بتواند مجدداً اعمال خود را از سر بگیرد. دمای گوشی باید به طور معمول بین 35 تا 38 درجه سلسیوس باشد تا مشکلی برایش پیش نیاید. اگر گرمای داخل گوشی از این اعداد بیشتر شود، سبب یا علت هنگ کردن گوشی تان است.

 

استفاده از نسخه های قدیمی یک برنامه

نسخه های قدیمی یک برنامه که دیگر چندان مورد استفاده همگان قرار نمی گیرد، یک علت هنگ کردن گوشی به حساب می آید. نرم افزار ها عموماً به طور روزانه یا طی دوره های زمانی خاصی به روز رسانی می شوند تا باگ هایشان از بین برود و روی گوشی های هوشمند تاثیر منفی نگذارند.

 

سخن پایانی

عوامل مختلفی وجود دارند که در این مورد می توانند علت هنگ کردن گوشی تان به حساب بیایند. استفاده از نسخه های قدیمی این نوع برنامه ها باعث گذاشتن تاثیر منفی روی حافظه یا سایر برنامه های فعال گوشی تان می شود که کاملاً بدیهی است. بهتر است از به روز بودن کلیه برنامه های گوشی تان مطمئن باشید تا با این مشکل مواجه نشوید. اگر با رعایت تمامی نکات بالا همچنان مشکل شما پا برجا بود به مرکز تعمیرات تخصصی موبایل پارس ارتباط لوتوس مراجعه کنید

 

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
محمد علی متقیان پور تاریخ : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
سلام.من می ۱۱ لایت دارم همش هنگ می‌کنه می‌خوام وویس گوش کنم صفحه قفل میشه بعدم می‌خوام گوشیو‌از حالت قفل دربیارم نمیشه ۱۰ بار باید بزنم تا صفحه باز بشه
سهیلا تاریخ : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
سلام گوشی دخترم 12 ساعت بود هنگ کرده بود و بسیار ناراحت بود، فک میکردیم باید کلی هزینه بدیم و تاچ و السیدی رو عوض کنیم ولی اتفاقی مقاله رو خوندم و مشکلش حل شد. ممنونم از شما
ادمین

سلام

خوشحالیم که مشکلتون حل شد