ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

تعمیر گوشی htc

تعمیر گوشی htc Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-09-16 13:30:21. تعمیرات گوشی htc در این مرکز با داشتن به‌روزترین تجهیزات تعمیرات موبایل و با حضور کارشناسانی انجام می‌گیرد که ضمن دارا بودن سال‌ها سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل، به علت داشتن اطلاعات در زمینه متدهای نوینی در تعمیر گوشی‌های HTC و با به‌کارگیری آن‌ها موفق به رفع غالب اشکالات نرم‌افزاری و به ویژه سخت‌افزاری گوشی‌های HTC گشته‌اند. تعمیرات گوشی htc در این مرکز با داشتن به‌روزترین تجهیزات تعمیرات موبایل و با حضور کارشناسانی انجام می‌گیرد که ضمن دارا بودن سال‌ها سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل، به علت داشتن اطلاعات در زمینه متدهای نوینی در تعمیر گوشی‌های HTC و با به‌کارگیری آن‌ها موفق به رفع غالب اشکالات نرم‌افزاری و به ویژه سخت‌افزاری گوشی‌های HTC گشته‌اند. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
تعمیر گوشی htc
تعمیر گوشی htc
تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۵ مرداد ۱۴۰۱

تعمیرات گوشی htc در این مرکز با داشتن به‌روزترین تجهیزات تعمیرات موبایل و با حضور کارشناسانی انجام می‌گیرد که ضمن دارا بودن سال‌ها سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل، به علت داشتن اطلاعات در زمینه متدهای نوینی در تعمیر گوشی‌های HTC  و با به‌کارگیری آن‌ها موفق به رفع اکثر اشکالات نرم‌افزاری و به ویژه مشکلات سخت‌افزاری گوشی‌های HTC شده اند.

 

تعمیر تاچ موبایل اچ تی سی

در صورت خرابی تاچ گوشی موبایل می توانید با انجام اقداماتی ساده خودتان تعمیرکار گوشی خودتان باشید. در بسیاری از مواقع ریستارت کردن گوشی هوشمند می تواند مشکل گوشی شما را حل کند. در برخی مواقع استفاده از قاب‌های هوشمند می تواند دردسر ساز باشد.

بنابراین در چنین مواقعی گوشی را از قاب خارج کنید. این قاب ها دارای ویژگی روشن و خاموش کردن خودکار هستند که می تواند باعث نقص در عملکرد تلفن همراه‌ شود. همچنین شما می توانید راه حل هارد ریست را امتحان نمایید.

همچنین در مواقعی که دکمه پاور کارآیی‌ خود را از دست می‌دهد و نمی توان گوشی را ریست کرد می توان سیم کارت و کارت حافظه را از گوشی خارج نموده و سپس باتری را در صورت امکان برای چند ثانیه دربیاورید. اگر هیچ یک از راه های گفته شده جواب نداد می توانید گوشی خود را در جهت عیب یابی به مرکز تعمیرات تخصصی موبایل بیاورید.

تعمیر تاچ گوشی اچ تی سی توسط متخصصین مراکز تعمیرات موبایل با ارائه گارانتی تعمیرات صورت میگیرد. متخصصین پس از بررسی مشکلات و عیب یابی درست مراحل تعمیرات موبایل را آغاز خواهند کرد.

تعمیرکاران ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته قادر به حل تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی شما خواهد بود. کارشناسان بخش تعمیرات تخصصی موبایل تاچ گوشی اچ تی سی بهترین محصولات را در اختیار دارند و به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل های htc مسلط هستند. بنابراین قادر به حل مشکل تاچ موبایل در کمترین زمان خواهند بود.

 

تعمیر تاچ موبایل اچ تی سی

 

تعویض باتری گوشی اچ تی سی

همونطور که می‌دانید عمر باتری محدود است و پس از مدتی عملکرد باتری ضعیف میشود. همچنین به دلایلی دیگر مثل ضربه یا آب‌خوردگی موبایل هم ممکن است باتری گوشی شما نیاز به تعویض داشته باشد. تعویض باتری گوشی اچ تی سی در مرکز تعمیرات موبایل، در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام میشود.

 

مشکلات باتری

باتری بخش حساس و البته بسیار مهم هر گوشی موبایل است که اختلال در کار آن بسیار آزاردهنده خواهد بود. در انواع مدل‌های برند اچ تی سی گزارش‌های زیادی از به مشکل خوردن این بخش گوشی موبایل وجود دارد. مشکلاتی نظیر شارژ نشدن گوشی موبایل، باد کردن باتری، خالی شدن سریع شارژ و… از رایج‌ترین مواردی است که کاربران با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند. اولین اقدام در این خصوص، عیب‌یابی است. در مرکز بستینال عیب‌یابی به بهترین شکل توسط کارشناسان باتجربه و ماهر صورت می‌گیرد و دلیل به مشکل خوردن باتری گوشی مشخص خواهد شد.

سپس کارشناسان ما ممکن است تعویض باتری را برای مشتری پیشنهاد دهند. در این خصوص نباید نگران مورد خاصی بود؛ زیرا فرآیند تعویض و آماده‌سازی به بهترین شکل و با بهترین قطعات صورت می‌گیرد و عملکرد گوشی پس از تعمیر کاملا مشابه با روزهای ابتدایی آن است. بستینال ضمانت این عملکرد را خم به شما خواهد داد. بنابراین با خرابی و مشاهده کوچکترین علائم از خرابی باتری، حتما به مرکز تخصصی بستینال مراجعه کنید؛ زیرا رفع عیب این بخش گوشی موبایل، نیازمند تعمیرات تخصصی موبایل HTC است.

 

تاخیر و کار نکردن دوربین گوشی

دوربین گوشی‌های اچ تی سی به ویژه اچ تی سی ۱۰ در بین گوشی‌های هوشمند بهترین هستند، اما بسیاری از کاربران با راه اندازی دوربین اچ تی سی ۱۰ مشکل دارند و نمی‌توانند با آن عکس بگیرند، که برای رفع ایراد گوشی‌ می‌توانید به بخش تنظیمات برنامه بروید و گزینه دوربین را انتخاب کنید و روی آن ضربه بزنید.

گزینه Storage> Clear data را انتخاب کنید و اگر نرم افزار جانبی روی گوشی خود نصب کرده‌اید بهتر است آن‌ها را از حذف کنید و سپس گوشی موبایل خود را مجدد راه اندازی کنید و دوربین را بار دیگر امتحان نمائید.

 

تاخیر و کار نکردن دوربین گوشی

 

تعمیر ویبره ی موبایل اچ تی سی

ویبره قابلیتی کاربردی در تمامی گوشی های موبایل عصر جدید است. به کمک ویبره  می توان بدون استفاده از صدای زنگ گوشی از تماس های دریافتی، پیام ها و سایر اعلانات دیجیتالی مطلع شد. خرابی ویبره احتمال دارد با روشن ماندن مداوم آن همراه شود. در چنین شرایطی عملا استفاده از گوشی غیر ممکن می گردد. در اکثر مواقع گوشی براساس پیدایش معضل آب خوردگی اتصالی کرده و ویبره ی روشنی خواهد داشت. توصیه می شود با مشاهده ی این حالت سریعا گوشی مربوطه را خاموش کنید تا از سرایت خرابی به اجزای مختلف دستگاه جلوگیری شود.

نمایندگی تعمیرات گوشی htc با استفاده از ابزارالات پیشرفته تمامی اختلالات مرتبط با آب خوردگی و اتصالی ویبره را برطرف می سازد. لازم به ذکر است که  در صورت ضرورت فرآیند تعویض ویبره ی موبایل، جایگزینی را با نمونه ی اورجینال مشابه انجام خواهد شد.

 

تعمیرات نرم افزاری موبایل htc

تعمیرات نرم افزاری موبایل htc ، در بر گیرنده مجموعه اقداماتی است که در راستای حل مشکلات غیر سخت افزاری این محصول انجام می شود. تکنسینی که این کار را انجام می دهد، باید از دانشی تخصصی و تجربه کافی در این حوزه برخوردار می باشد؛ در غیر این صورت ممکن است دچار اشتباهی جبران ناپذیر شده و گوشی را غیر قابل استفاده نماید.

نمایندگی اچ تی سی ضمن اشراف بر تبعات این مساله، از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل برای ترمیم نرم افزاری این دستگاه دعوت به عمل آورده است. به این ترتیب شما عزیزان می توانید اطمینان داشته باشید که کلیه اختلالات موبایل شما نظیر فرمت شدن اطلاعات، ویروسی شدن، کرش کردن و مواردی از این دست، به تخصصی ترین شکل ممکن برطرف خواهد شد. مرکز تعمیرات موبایل htc برای این منظور از مدرن ترین برنامه های روز دنیا استفاده می کند و جدید ترین متدهای تعمیراتی را به کار می بندد.

 

نشان دادن علامت یو اس بی در بالای صفحه نمایش

برخی از مدل‌های گوشی بعد از مدتی استفاده این مشکل را پیدا می‌کنند، که بعد از جدا کردن USB همچنان آیکن بالای صفحه باقی می‌ماند. این مشکل در بیشتر موارد مربوط به خراب بودن سوکت شارژ گوشی است و باید سوکت را تعویض کنید، تا این نوع مشکلات متداول گوشی موبایل اچ تی سی برطرف شود.

 

تعمیرات سخت افزاری موبایل htc

نمایندگی اچ تی سی، خدمات مربوط به تعمیرات سخت افزاری موبایل htc را نیز به کاربران این محصول ارائه می کند. ترمیم و تعویض قطعاتی مانند ال سی دی، تاچ، گلس، اسپیکر، میکروفن، قاب و … را می توان به عنوان اصلی ترین اقدامات حوزه تعمیرات سخت افزاری موبایل نام برد. تعمیرکاران در زمینه تعمیرات سخت افزاری موبایل، از تجربه کافی در این زمینه برخوردار بوده و می توانند فرایند تعمیر و تعویض قطعات را بدون هیچ گونه خطا و اشتباهی انجام دهند.

به منظور تسریع کار، از پیشرفته ترین دستگاه ها و ابزار آلات روز دنیا در این فرایند استفاده می شود. در صورت بروز هرگونه مشکل و یا ایراد در قطعات و بخش های ذکر شده موبایل خود، حین مراجعه به نمایندگی تعمیرات گوشی اچ تی سی در کرج، از با کیفیت ترین سرویس ها در زمینه تعمیرات سخت افزاری موبایل htc خود بهره مند شوید.

 

رفع مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی

از مشکلاتی که دارندگان گوشی های هوشمند بارها با آن مواجه می شوند مشکل قطع و وصل شدن و پریدن آنتن گوشی است. در این مواقع ممکن است تصور کنید منشأ این مشکل، اپراتور تلفن همراه شما می باشد. با وجود آنکه پوشش جغرافیایی و قدرت اپراتور از اصلی ترین دلایل عدم آنتن دهی به حساب می آید. اما همیشه این مشکل به اپراتور برنمی گردد. این اتفاق ممکن است به دلایل دیگری نیز اتفاق بیفتد.

عوامل مختلف نرم افزاری و سخت افزاری را می توان از دیگر دلیل این مشکل دانست. حتی یک تنظیم اشتباه در گوشی شما می تواند در پرش آنتن گوشی شما تاثیر گذار باشد. از آنجا که متخصصین مرکز تعمیرات تخصصی موبایل پارس ارتباط از کارشناسان خبره در زمینه تعمیرات موبایل هستند می توانند با بررسی گوشی شما مشکلات به وجود آمده را در کوتاه ترین زمان ممکن رفع کنند. بنابراین در صورت مواجه با چنین مشکلی از مراجعه به مراکز نامعتبر جلوگیری کنید و تعمیر گوشی خود را به متخصصین کار بلد بسپارید.

 

رفع مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی

 

خاموش شدن ناگهانی گوشی

یکی از متداول­ترین مشکلات گوشی اچ تی سی خاموش شدن مداوم این گوشی‌ها است، که در زمان استفاده و در بین کار گوشی ناگهان خاموش می­شود. برای رفع ایراد گوشی‌های موبایل می توان ابتدا گوشی را به تنظیمات کارخانه باز گردانید. ریست فکتوری گوشی موجب می­شود، تنظیماتی که بعدها روی آن ایجاد شده است، به کلی پاک شود و گوشی به حالت اولیه باز گردد.

سپس روی گوشی خود یک آنتی ویروس مطمئن نصب کنید، چرا که ممکن است روشن خاموش شدن گوشی در اثر بدافزار و ویروس به وجود آید. یکی دیگر از راه‌های برطرف کردن مشکل خاموش شدن گوشی برگرداندن، سیستم عامل به نسخه قبل از آپدیت است که می‌تواند کمک کننده باشد.

 

 

خاموش شدن ناگهانی گوشی

 

شکستگی صفحه نمایش گوشی HTC

اتفاقاتی که منجر به شکستگی یا خرابی تاچ و ال سی دی می‌شود، امری رایج است. از مهم‌ترین علل آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی می‌توان به آب خوردگی یا ضرب دیدگی اشاره نمود. تعمیر شکستگی تاچ و ال سی دی گوشی HTC کار سختی است زیرا احتمال دارد قطعات حیاتی دستگاه درگیر آسیب دیدگی شده باشند.

به همین علت نقش یک تعمیرکار زبده در تعمیر این مشکل مهم است. خوشبختانه تعمیر خرابی صفحه نمایش HTC در مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس انجام است. این مجموعه با در اختیار داشتن تاچ و ال سی دی اورجینال اچ تی سی، اقدام به تعویض نمایشگر گوشی می‌کند. در ادامه با اصلی‌ترین نشانه‌های خرابی تاچ و LCD اشاره خواهیم کرد:

کار نکردن تاچ صفحه نمایش: با افتادن گوشی بر روی زمین و فشار ناشی از ضربه، امکان دارد تاچ گوشی به خوبی نتواند دستورات را اجرا نماید. در این حالت، راهی به غیر از تعویض تاچ و ال سی دی نخواهید داشت.

ظاهر شدن نقاط سفید یا سیاه رنگ بر روی LCD: این نشانه شاید خود به خودی ایجاد شده باشد یا بر اثر ضرب خوردگی پدیدار شود. متاسفانه برای رفع این مشکل هم، باید گوشی را نزد یک تعمیرکار ببرید تا تاچ و ال سی دی را تعویض نماید.

رنگ پریدگی ال سی دی: گاهی اوقات ممکن است پیکسل‌های زیر صفحه نمایش خاصیت خود را از دست بدهند و رنگ تصاویر موجود در ال سی دی را کدر یا کم رنگ نشان دهد. این مشکل هم فقط با تعویض تاچ و ال سی دی میسر خواهد بود.

 

تعمیر گوشی HTC آب خورده

مدارهای الکترونیکی داخل گوشی از حساسیت بالایی برخوردار هستند و در مقابل آب یا رطوبت بسیار آسیب پذیراند. در صورتی که آب وارد گوشی شود، آسیب‌های فراوانی برای دستگاه ایجاد خواهد کرد. سوختن صفحه نمایش و یا از کار افتادن هارد گوشی از مهم‌ترین علائم نشان دهنده آبخوردگی هستند. آبخوردگی گوشی HTC مشکل مهمی است و نباید آن را مسئله‌ای ساده در نظر گرفت. نفوذ آب به داخل گوشی می‌تواند مشکلات حادی ایجاد کند.

در صورتی که گوشی شما در آب افتاد و خیس شد بهترین کار این است که تلاشی برای خشک کردن آن نکنید و دستگاه را به نزدیک‌ترین مرکز تعمیر گوشی ببرید. تعمیر گوشی آب خورده اچ تی سی باید زیر نظر متخصصان حرفه‌ای انجام شود تا به نحو احسن عملیات تعمیر صورت گیرد. این عمل در مرکز ما به سهولت قابل انجام است. پس از آب خوردگی گوشی HTC خود هراسان نباشید و دستگاه خود را جهت تعمیر به مجموعه ما ارسال نمایید. قبل از مراجعه یا ارسال گوشی خود به این نکات توجه کنید:

گوشی خود را به هیچ عنوان معاینه نکنید: تکان دادن دستگاه آب خورده فقط باعث نفوذ بیشتر آب به قطعات حساس خواهد شد. اگر گوشی تان خیس شده آن را معاینه نکنید. با حرکت دادن گوشی احتمال آسیب دیدگی و سوختن مدارهای حساس مانند مدارشارژ و آیسی‌های مرتبط بیشتر می‌شود. اگر دلتان نمی خواهد هزینه‌های بیشتری بپردازید پس از این کار صرفه نظر کنید.

پرهیز از متصل کردن گوشی آب خورده: دستگاه زمانی که در درون آب می‌افتد و خیس می‌شود، به احتمال خیلی زیاد آب به داخل گوشی سرایت می‌کند. گرچه بدنه گوشی پس از مدتی خشک می‌شود اما آبی که درون دستگاه رفته است خشک نخواهد شد و محیط داخل گوشی را مرطوب نگه می‌دارد. با متصل کردن گوشی تان به برق، فقط خطر انفجار را افزایش خواهید داد. این کار بسیار خطرناک است. پس برای سالم ماندن خودتان و همینطور گوشی بخت برگشته، این عمل را انجام ندهید.

 

مشکلات متداول گوشی اچ تی سی

 

1- داغ شدن گوشی موبایل

یکی از مشکلات متداول در گوشی موبایل اچ تی سی، داغ شدن بیش از حد گوشی موبایل است، که دلیل آن استفاده بیش از حد استاندارد گوشی موبایل است. برای اینکه گوشی خنک شود، به گوشی خود استراحت دهید و از کار کردن بیش از حد با آن خودداری کنید. داغ کردن سی پی یو (CPU) یکی از مشکلات متداول گوشی موبایل اچ تی سی است. داغ شدن سی پی یو گوشی می‌تواند، مشکل ساز شود و به گوشی آسیب وارد کند.

 

2- هنگ کردن گوشی موبایل

هنگ کردن گوشی موبایل از دیگر مشکلات متداول و رایج در گوشی اچ تی سی است. به ویژه موبایل‌های اچ تی سی که مدل‌های قدیمی تری دارند و ارزان قیمت تر هستند. بیشتر کاربران گوشی‌های اچ تی سی با این مشکل مواجه شده‌اند، که گوشی هنگ کرده و یا از کار افتاده است. مشکلی که در تمامی گوشی‌های هوشمند مشاهده می‌شود، هنگ کردن تصادفی گوشی در هنگام کار با آن است. ممکن است برخی مواقع برایتان پیش بیاید که گوشی‌تان کند شود و یا از کار بیفتد.

 

3- عدم کارایی مناسب کیبورد یا صفحه کلید

بسیاری از کاربران ما گفته اند در هنگام تایپ و استفاده از کیبورد گوشی‌های موبایل اچ تی سی دچار مشکلات زیادی هستند به خصوص آن دسته از کاربرانی که مجبورند، از دو زبان متفاوت هنگام تایپ استفاده کنند. البته این مشکل آن‌چنان هم به مشکلات نرم افزاری گوشی مربوط نمی‌شود.

 

4- عدم اتصال بلوتوث و مشکل اتصالات

همانطور که در هر دستگاه جدیدی نیاز است، باید ویژگی‌های کانکت و یا اتصال کردن را تعریف کرد. عدم اتصال درست بلوتوث، در گوشی‌های هوشمند موردی است که به دفعات پیش می آید. به خصوص زمانی که می‌خواهید گوشی خود را توسط بلوتوث به کیت بلوتوث ماشین متصل کنید، و یا از طریق بلوتوث به بلوتوث دستگاه های دیگر متصل شوید با این نوع مشکلات متداول گوشی موبایل روبرو می‌شوید.

 

مشکلات متداول گوشی اچ تی سی

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد.

پارس ارتباط نمایندگی تعمیرات موبایل و فروشگاه انواع قطعات مختلف گوشی موبایل اعم از خرید آی سی صدا ، آی سی pf ،آی سی تغذیه ، آی سی هارد b309 و ... می باشد.

تعمیر ویبره ی موبایل اچ تی سی

ویبره قابلیتی کاربردی در تمامی گوشی های موبایل عصر جدید است. به کمک ویبره  می توان بدون استفاده از صدای زنگ گوشی از تماس های دریافتی، پیام ها و سایر اعلانات دیجیتالی مطلع شد. خرابی ویبره احتمال دارد با روشن ماندن مداوم آن همراه شود. در چنین شرایطی عملا استفاده از گوشی غیر ممکن می گردد. در اکثر مواقع گوشی براساس پیدایش معضل آب خوردگی اتصالی کرده و ویبره ی روشنی خواهد داشت. توصیه می شود با مشاهده ی این حالت سریعا گوشی مربوطه را خاموش کنید تا از سرایت خرابی به اجزای مختلف دستگاه جلوگیری شود.

نمایندگی تعمیرات گوشی htc با استفاده از ابزارالات پیشرفته تمامی اختلالات مرتبط با آب خوردگی و اتصالی ویبره را برطرف می سازد. لازم به ذکر است که  در صورت ضرورت فرآیند تعویض ویبره ی موبایل، جایگزینی را با نمونه ی اورجینال مشابه انجام خواهد شد.

 

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
Javad تاریخ : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
با سلام گوشی من HTCe9جدیدا نرم افزار ایوا بانک ملی رو گوشی من نصب نمیشه علتشو اگه دوستان میدونن راهنناییم کنن
ادمین
با سلام لطفا یکبار دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید.
صابری تاریخ : ۲ فروردین ۱۴۰۰
سلام. گوشی htc m9+ من که ازش استفاده نمیکنم و خاموش/ کردم هر یک هفته یا چند روز یکبار شروع به ویبره زدن میکند و وقتی به شارژ وصل میکنم قطع میشود.علت چیست؟چیکار کنم?منفجر نشود.
سارا تاریخ : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
سلام، من گوشی htc one M9 دارم که یه وقتایی خود به خود خاموش-روشن میشد. اما الان دیگه کلا صفحه اش سیاد شد و حتا ورودی شارژر رو هم درک نمیکنه، چراغش روشن نمیشه. با up+down+power هم بالا آوردمش اما هر گزینه رو انتخاب میکنم، یکم لوگوی htc نشون میده بعد دوباره صفحه مشکی میشه. میدونید مشکلش کجاست؟
محمود تاریخ : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام گوشی htc 626 دارم ولی متاسفانه صدا از دهنی پایین نمیره دو جا برای تعمیر بردم میگن که بردی که صدا رو از دهنی به میبره به برد اصلی و گویا قطعه اش کم یاب اگه امکانش هست لطفا کمک کنید با تشکر
ادمین
با سلام بله درسته این قطعه کم یابه. میتونید به کارشناسان ما مراجعه کنید تا قطعه رو براتون تهیه کنند
مهدی تاریخ : ۳۰ آبان ۱۳۹۹
با سلام، گوشی باترفلای اس دارم که مدتیه دوربین اصلیش کار نمیکنه، دوربین سلفیش هم پرش تصویر داره، باتری گوشی هم دیگه کارایی نداره و زود خالی میشه، میخواستم بپرسم آیا قابل تعمیر هست یا نه، ممنون
ادمین
با سلام توضیحاتی کهدادید مربوط به خرابی لنز دوربین و باطری گوشی تون می باشد که در صورتیکه این قطعات در بازار باشد قابل تعویض و حل شدن دارد ، اما از آنجایی که گوشی شما مدل خاص می باشد لوازم آن به سختی گیر میاد و باید به نمایندگی ها و مراکز آن مراجعه کنید
نازنین تاریخ : ۱۳ مهر ۱۳۹۹
سلام گوشی من بعضی وقتا تاچ اسکرینش خوب عمل نمیکنه آیا نیاز هست که تاچ گوشی تعویض بشه؟
ادمین
سلام دوست عزیز اپلیکیشنی مانند Screen Touch Test را دانلود و بر روی گوشی نصب کنید تا به طور دقیق بفهمید که کدام قسمت از صفحه نمایش مشکل بیشتری دارد. سپس میتوانید با اپلیکیشن SGS Touch Screen Booster میزان حساسیت صفحه ی لمسی را تنظیم کنید. اگر کالیبره کردن صفحه ی لمسی جواب نداد و مشکل پا بر جا بود، تنها راه حل تعویض آن است. در صورتی که در حال حاضر تعویض تاچ گوشی برای شما مقدور نیست میتوانید از حالت کار با دستکش استفاده کنید و گزینه ی Glove Mode را فعال کنید که میزان حساسیت صفحه نمایش را بالا میبرد و لمس انگشتان را سریع تر و بهتر شناسایی میکند.
مهسا تاریخ : ۵ مهر ۱۳۹۹
سلام گوشی من HTC 10 هستش و بعضی مواقع انگار رنگ صفحه نمایش میپره میخوام بدونم مکشلش چیه چجوری میشه این مشکل و حل کرد؟
ادمین
سلام دوست عزیز می توانید با استفاده از نرم افزار Screen Equalizer رنگ بندی گوشی خود را تنظیم کنید. اما اگر دنبال راه حل دائمی و بدون استفاده از نرم افزار هستید، می توانید به قسمت Setting> Display, gesture and buttons> Color profile بروید و تنظیمات آن جا را تغییر دهید.