ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

روش برگرداندن عکس های پاک شده از گوشی شیائومی (بازیابی عکس های پاک شده در گوشی شیائومی)

روش برگرداندن عکس های پاک شده از گوشی شیائومی Reviewed by Mrs. Bagheri on 2023-05-15 11:48:05. روش برگرداندن عکس های پاک شده از گوشی شیائومی , این روزها شیائومی یکی از پرفروش ترین برندهای تولید کننده ی تلفن همراه است. گوشی های این کمپانی ساختار باکیفیتی دارند و به ندرت با اختلالات فنی رو به رو می شوند. اما به هر حال هارد هیچ دستگاه دیجیتالی مصون از خرابی نبوده و گاهی ممکن است با اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی رو به رو شود. پاک شدن هارد گوشی شیائومی مشکل دردسرسازی برای کاربرانی است که عکس های شخصی و اسکرین شات های مهمی در درون گوشی خود حمل می کنند. در اینجا قصد داریم کلیه ی جوانب مرتبط با ریکاوری عکس گوشی شیائومی را شرح دهیم. روش برگرداندن عکس های پاک شده از گوشی شیائومی , این روزها شیائومی یکی از پرفروش ترین برندهای تولید کننده ی تلفن همراه است. گوشی های این کمپانی ساختار باکیفیتی دارند و به ندرت با اختلالات فنی رو به رو می شوند. اما به هر حال هارد هیچ دستگاه دیجیتالی مصون از خرابی نبوده و گاهی ممکن است با اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی رو به رو شود. پاک شدن هارد گوشی شیائومی مشکل دردسرسازی برای کاربرانی است که عکس های شخصی و اسکرین شات های مهمی در درون گوشی خود حمل می کنند. در اینجا قصد داریم کلیه ی جوانب مرتبط با ریکاوری عکس گوشی شیائومی را شرح دهیم. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
روش برگرداندن عکس های پاک شده از گوشی شیائومی
روش برگرداندن عکس های پاک شده از گوشی شیائومی
تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ تاریخ بازنویسی : ۲۴ مهر ۱۴۰۲

چگونه عکس های پاک شده را برگردانیم شیائومی یکی از سوالاتی است که اکثر کاربران گوشی های شیائومی از ما هنگام مراجعه می پرسند. این روزها شیائومی یکی از پرفروش ترین برندهای تولید کننده ی گوشی های موبایل است. گوشی های این کمپانی ساختار باکیفیتی دارند و به ندرت با اختلالات فنی رو به رو می شوند. اما به هر حال هارد هیچ دستگاه دیجیتالی مصون از خرابی نبوده و امکان دارد با اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی رو به رو شود. پاک شدن هارد گوشی شیائومی مشکل دردسرسازی برای کاربرانی است که عکس های شخصی و اسکرین شات های مهمی در درون گوشی خود حمل می کنند. در این مقاله از تعمیرات موبایل در کرج قصد داریم کلیه ی جوانب مرتبط با ریکاوری عکس گوشی شیائومی را شرح دهیم.

 

بازیابی اطلاعات گوشی شیائومی

چگونه عکس های پاک شده را برگردانیم شیائومی ؟ برخی افراد گمان می‌کنند که با حذف کردن اطلاعات گوشی شیائومی خود، دیگر نمی توانند آنها را بازیابی کنند، اما این تفکر کاملا  اشتباه است، زیرا پس از پاک کردن فایل‌هایی مانند عکس، فیلم و مواردی از این دست، تمامی آنها در حافظه داخلی گوشی شیائومی ذخیره می‌شوند. پیش از اقدام به ریکاوری حافظه داخلی گوشی شیائومی، به منظور انجام مراحل بازیابی اطلاعات از این که فایل‌های قدیمی را روی فایل‌های جدید قرار نداده باشید، مطمئن شوید.

نحوه انجام بازیابی عکس های پاک شده در گوشی شیائومی اطلاعات Mi با حافظه Mi Cloud از طریق xiaomi.com در مرورگر دستگاه خود وارد حساب Mi خود شوید. روی گزینه محصولات کلیک کرده و Mi Cloud را انتخاب کنید. پنجره ای ظاهر می شود که از شما می خواهد با حساب Mi خود وارد شوید. پس از ورود به سیستم، انواع فایلی که می توانید بازیابی کنید نمایش داده می شود.

همواره سعی کنید فایل جدیدی را ذخیره نکنید تا بتوانید بازیابی اطلاعات پاک شده گوشی شیائومی را به نحو احسن انجام دهید. بازیابی اطلاعات حذف شده از گوشی شیائومی با انجام چند روش مختلف امکان پذیر است. ممکن است این روش‌ها بسته به فایل مدنظر کمی متفاوت و با یکدیگر فرق داشته باشند. در ادامه برخی روش‌های بازیابی اطلاعات گوشی شیائومی را بررسی خواهیم کرد.

 

بازیابی اطلاعات گوشی شیائومی

 

برگرداندن عکسهای پاک شده شیائومی

چگونه عکس های پاک شده را برگردانیم شیائومی با Fonedog Toolkit- Android Data Recovery

اگرچه با بکاپ گرفتن، شانس بیشتری برای ریکاوری عکس گوشی شیائومی دارید، اما در صورت نداشتن نسخه پشتیبان هم، می توانید این کار را انجام دهید. استفاده از نرم افزار Fonedog Toolkit- Android Data Recovery به شما کمک می کند که عکس های گوشی خود را بازیابی کنید. این برنامه امنیت خوبی دارد و کار کردن با آن تقریبا راحت و بدون چالش است. برای بازیابی عکس های پاک شده موبایل شیائومی به کمک این نرم افزار، آن را دانلود کرده و در یک لپ تاپ یا کامپیوتر نصب کنید. سپس مراحل زیر را دنبال نمایید:

1- گوشی خود را به رایانه وصل کنید. برای این کار می توانید از کابل USB یا همان کابل شارژ گوشی استفاده کنید.

2- بعد از شناسایی گوشی در رایانه (مک یا ویندوز) نوع فایل های مورد نظرتان را انتخاب کنید.

3- برای ادامه روند ریکاوری گوشی Xiaomi، گزینهNext  را بزنید.

4- در این مرحله تمامی عکسها (هم موارد حذف شده و هم تصاویر موجود) نمایش داده می شوند. موارد را بررسی کرده و گزینه بازیابی را بزنید.

 مقاله مشکل قطع و وصل شدن اینترنت گوشی شیائومی را بخوانید.

 

برگرداندن عکس های پاک شده در گوشی شیائومی

مانند موضوع برجسته ما به نظر می رسید، به نظر می رسید که هیچ پشتیبان تهیه شده از عکس های ذخیره شده در تلفن شیائومی وجود ندارد. به احتمال زیاد شما قادر به بازگرداندن آن در هر نقطه از دستگاه نیست، مگر اینکه از برنامه های بازیابی شخص ثالث استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که عکس های حذف شده در دستگاه های شیائومی در واقع رفته اند. بر خلاف دستگاه های iOS که در آن از پوشه ” Recently Deleted ” استفاده می کنند تا فایل ها را قبل از اینکه آنها به طور دائم پس از 30 روز پاک شوند، دستگاه های اندرویدی نداشته باشند، مگر اینکه از برنامه های دانلود شده استفاده نکنید.

بنابراین تنها راهی که می توانید آن عکس های حذف شده را در گوشی شیائومی بازیابی کنید، استفاده از Data Fonedog Toolkit- Android Data Recovery است. Fonedog Toolkit- Android Data Recovery اثبات شده است که موثر و امن برای استفاده به خصوص به گوشی های شیائومی است. این بالاترین میزان بازیابی در صنعت با گزینه های انعطاف پذیر و نرم افزار کاربر پسند است.

 

نحوه بازیابی عکس‌های حذف شده از گوشی شیائومی

 

امروزه ما یک راه حل نجات داده را به اشتراک می گذاریم که می تواند به شما کمک کند تصاویر حذف شده را از تلفن همراه شیائومی بدون هیچ گونه پشتیبان تهیه کنید. این راهنماها را برای بازیابی عکس های حذف شده در شیائومی بررسی کنید:

مرحله 1 . دانلود Fonedog Toolkit- Android Data Recovery و نصب بر روی کامپیوتر

برای شروع بازیابی عکس های حذف شده در تلفن شیائومی، ابتدا باید Fonedog Toolkit- Android Data Recovery را دانلود کنید و آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. مقاله علت خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو x3 را بخوانید.

این برنامه برای هر دو ویندوز و مک در دسترس است تا با نیازهای هر کاربر مناسب باشد. دستورالعمل ها را برای نصب کامل دنبال کنید و سپس برنامه را اجرا کنید.

مرحله 2 . دستگاه اندروید را به کامپیوتر وصل کنید

با استفاده از یک کابل USB، تلفن شیائومی خود را به کامپیوتر وصل کنید تا روند بازیابی را آغاز کنید. اطمینان حاصل کنید که اشکال زدایی USB را بر روی گوشی فعال کرده اید تا دستگاه بتواند به رسمیت شناخته شود.

مرحله 3 . انواع فایل‌ها را انتخاب کنید گالری یا کتابخانه تصویر

پس از اینکه دستگاه توسط کامپیوتر شناسایی شده است، شما هم اکنون می توانید یک صفحه پاپ را ببینید که در آن شما نیاز به انتخاب فایل های مورد نیاز برای بازیابی مانند پیام های واتساپ، فیلم ها و خیلی بیشتر. از اینجا، شما می توانید جعبه را برای عکس ها بررسی کنید و روی «Next» کلیک کنید تا ادامه یابد.

مرحله 4 . پیش نمایش عکس‌های حذف شده در شیائومی و بازیابی

بازگردانی عکس های پاک شده شیائومی همه عکس ها هر دو موجود و حذف شده را به نمایش می گذارند، بنابراین شما می توانید پیش نمایش و رفتن به هر مورد. هنگامی که شما تمام عکس های مورد نیاز را دارید، می توانید جعبه را به صورت جداگانه بررسی کنید و روی دکمه بازیابی در پایین صفحه برنامه کلیک کنید.

توجه: شما می توانید برای اطلاعات اندروید بیشتر و بازیابی فایل با نرم افزار بروید.

 

ریکاوری عکس گوشی شیائومی توسط نرم افزار

اگر کمی در اینترنت سرچ کنید، نرم افزارهای بسیاری برای ریکاوری عکس گوشی شیائومی و سایر موبایل های اندرویدی می یابید. اما کارشناسان مرکز سخت افزار ایران، توصیه می کنند به جای تلاش برای بازیابی اطلاعات موبایل، دستگاه را به یک متخصص بسپارید. دستکاری های ناشیانه و اجرای نرم افزارهای مختلف ریکاوری نه تنها منجر به بازگردانی باکیفیت عکس ها و فیلم های حذف شده ی گوشی نمی شود، بلکه ممکن است سد راه ریکاوری اصولی تصاویر و دیتاهای گوشی زیر نظر تعمیرکاران مجرب گردد.

به طور کلی اگر با مشکل حذف و فرمت شدن اطلاعات گوشی رو به رو هستید، گوشی را خاموش کنید و به هیچ وجه از آن استفاده نکنید. عکس جدیدی با دستگاه نگیرید و از تست ناشیانه ی سیستم بپرهیزید.

 

بازیابی تصاویر حذف شده در شیائومی از پشتیبان گیری برنامه.

شیائومی در حال حاضر صدای بلند را در دنیای تلفن همراه ایجاد می کند. این نام تجاری اکنون در خارج از آسیا بازدید می کند و در میان خطوط حق بیمه دستگاه های آندروید بسیار رقابت می کند. در این جهان پر از سامسونگ و اپل، شیائومی در حال حاضر یکی از ستاره های تلفن های هوشمند قیام است که قطعا قادر به پیوستن به مسابقه سخت است. شیائومی متولد سال 2010، شیائومی تمام یادداشت ها را در مورد ویژگی های خوب و بد از همه مارک های معروف گرفته است و مطمئن شوید که پیشنهادات منحصر به فرد و منحصر به فرد خود را ایجاد کرده اند. ویژگی های شیائومی به دلیل ترکیبی کامل از iOS و مشخصات آندروید است. مقاله علت داغ شدن گوشی هنگام استفاده از اینترنت را بخوانید.

شیائومی MI5 / 4/3/2 دارای گزینه پشتیبان گیری در برنامه خود برای پشتیبان گیری آسان تر و بدون دردسر است. اگر گوشی شیائومی شما این برنامه را داشته باشد، شروع به استفاده از آن کنید و یک روز فایل های خود را ذخیره کنید. برای استفاده از این گزینه در گوشی خود، از دو مرحله اصلی برای بازیابی عکس های پاک شده در شیائومی پیروی کنید:

 

یک: ایجاد یک پشتیبان از یک برنامه

1 . برنامه پشتیبان از تلفن شیائومی خود را راه اندازی کنید

2 . برخی از موارد قبلا به طور پیش فرض انتخاب شده اند، اما شما می توانید برنامه ها، تنظیمات و محتویات مورد نظر خود را سفارشی کنید

3 . روی دکمه پشتیبان گیری ضربه بزنید

4 . پشتیبان در حال پیشرفت است و یک بار انجام می شود. در صورت لزوم روی دکمه انجام شد

5 . پشتیبان گیری با موفقیت ایجاد شد

 

دو: برای بازگرداندن داده ها از پشتیبان برنامه

1 .  برنامه پشتیبان گیری باز بر روی دستگاه شما

2 .  تمام پشتیبان تهیه شده نمایش داده خواهد شد

3 . فایل پشتیبان دلخواه را انتخاب کنید

4 . روی دکمه Restore زیر ضربه بزنید

5 . محتویات پشتیبان گیری و تنظیمات به دستگاه اعمال می شود

 

این برنامه پشتیبان بسیار راحت است زیرا آن را رایگان و ساخته شده در دستگاه های شیائومی است. نیازی به خرید پشتیبان پشتیبان برای فایل ها و داده های تلفن شما نیست.

 

برگرداندن عکسهای پاک شده شیائومی

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
شما اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کنید