ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

14 برنامه عالی برای دانلود از یوتیوب برای موبایل ، معرفی بهترین برنامه دانلود از یوتیوب

14 برنامه عالی برای دانلود از یوتیوب برای موبایل ، معرفی بهترین برنامه دانلود از یوتیوب Reviewed by Mrs. Bagheri on 2023-03-18 11:26:23. شاید شما نیز گاهی نیاز به دانلود یک فیلم از یوتیوب پیدا کرده باشید اما به دلیل محدودیتهای دسترسی به این اپلیکیشن نتوانسته باشید فیلم مورد نظر را دانلود کنید. در این مقاله این مشکل را برای شما برطرف خواهیم کرد. شاید شما نیز گاهی نیاز به دانلود یک فیلم از یوتیوب پیدا کرده باشید اما به دلیل محدودیتهای دسترسی به این اپلیکیشن نتوانسته باشید فیلم مورد نظر را دانلود کنید. در این مقاله این مشکل را برای شما برطرف خواهیم کرد. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
14 برنامه عالی برای دانلود از یوتیوب برای موبایل ، معرفی بهترین برنامه دانلود از یوتیوب
10 برنامه عالی برای  دانلود از یوتیوب برای موبایل
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ تاریخ بازنویسی : ۱ مرداد ۱۴۰۲

بهترین برنامه دانلود از یوتیوب، شاید شما نیز گاهی نیاز به دانلود یک فیلم از یوتیوب پیدا کرده باشید اما به دلیل محدودیتهای دسترسی به این اپلیکیشن نتوانسته باشید فیلم مورد نظر را دانلود کنید. در این مقاله از تعمیرات موبایل لوتوس این مشکل را برای شما برطرف خواهیم کرد.

 

برنامه دانلود از یوتیوب برای گوشی

بهترین برنامه دانلود از یوتیوب برای اندروید YouTube Go

YouTube Go یکی از برنامه های سبک اندرویدی Google است که برای گوشی های هوشمند کم کار در نظر گرفته شده است. اما کاربرانی که به دنبال بارگیری فیلم های YouTube بصورت رایگان و قانونی هستند می توانند از آن به نفع خود استفاده کنند.

بر خلاف برنامه YouTube معمولی که فقط دکمه بارگیری در فیلم های منتخب را نشان می دهد و شما را به عضویت در YouTube Premium برای دسترسی کامل ترغیب می کند، YouTube Go با چنین محدودیت هایی فلج نمی شود.

YouTube Video Downloader همچنین به شما امکان می دهد فیلم هایی با کیفیت بالا و بدون اینترنت به اشتراک بگذارید. تنها محدودیت این برنامه این است که به شما امکان نمی دهد فیلم هایی را از سایر خدمات مانند Instagram ، Facebook و غیره بگیرید.

 

بهترین برنامه دانلود از یوتیوب YouTube Go

 

برنامه دانلود از یوتیوب با سرعت بالا اندروید KeepVid

KeepVid یک برنامه دانلود آسان کاربرد برای یوتیوب است که می تواند ویدئو ها را نه تنها از یوتیوب بلکه از 27 سایت دیگر دانلود کند. این یک ابزار دانلود شگفت انگیز است که یک رابط کاربر پسند دارد و به شما امکان می دهد تا ویدئو ها را از سایت های زیادی مثل YouTube، Vimeo و Dailymotion دانلود کنید. KeepVid همچنین به شما این امکان را می دهد که چندین ویدئو را به طور هم زمان بر اساس کیفیت فیلم ها دانلود کنید.

مزایا:

  • این برنامه هیچ محدودیتی برای حجم و اندازه ویدئو ندارد.
  • هیچ تبلیغاتی ندارد.
  • می تواند ویدئو ها را به خوبی کیفیت 4K دانلود کند.

 

معایب:

تنها عیبش این است که باید برنامه را از سایت رسمی KeepVid.com دانلود کنید.

 

screen-5

 

بهترین برنامه دانلود از یوتیوب EasyTube

اگر به‌دنبال یک برنامه همه‌چیز تمام هستید اپلیکیشن EasyTube مناسب شماست. این اپلیکیشن هرچه خوبان دارند را در خود جای داده است. با استفاده از این اپ می‌توانید ویدیوهای مدنظر خود را با کیفیت‌های مختلف دریافت کنید. علاوه‌بر این از فایل صوتی MP3  از ویدیو نیز نسخه جداگانه تهیه می‌شود و در گوشی شما ذخیره خواهد شد و از همه مهم‌تر استفاده از این برنامه بسیار ساده است و شما را با هیچ پیچیدگی گیج‌کننده‌ای روبه‌رو نخواهد کرد. این ویژگی‌های منحصربه‌فرد که در این اپلیکیشن وجود دارد آن را به یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای دانلود فیلم تبدیل کرده‌است.

 

pr_source

 

بهترین برنامه دانلود از یوتیوب برای اندروید Videoder

Videoder یک نرم افزار قدرتمند و یکی از بهترین دانلود کننده‌های ویدیو از یوتیوب برای اندروید است. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد علاوه بر YouTube، ویدیوهای مورد نظر خود را از اینستاگرام، فیسبوک و … هم دانلود نمایید.

رابط کاربری Videoder بسیار آسان است و در استفاده کردن از آن، با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. این برنامه همچنین به شما اجازه می‌دهد فرمت و کیفیت فایل خروجی را به دل‌خواه خود تغییر دهید. یک پخش کننده ویدئوی داخلی هم برای تماشای آنلاین فیلم‌ها، در این اپلیکیشن قرار داده شده است.

Videoder در فروشگاه گوگل پلی در دسترس نیست، اما می‌توانید برنامه را به صورت رایگان از سایت رسمی آن دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. این برنامه کاملا رایگان است؛ با این حال، ممکن است تبلیغات درون برنامه‌ای، باب میل شما نباشند.

برای دانلود ویدیوهای یوتیوب از طریق Videoder، کافیست این اپلیکیشن را باز کرده و از طریق آن، وارد YouTube شوید. ویدیوی مورد نظر خود را پیدا کرده و بعد از انتخاب فرمت، نام فایل و محل ذخیره آن را هم تعیین کنید. در انتها، روی Start Download ضربه بزنید تا دانلود شروع شود.

 

اپلیکیشن Videoder

 

برنامه دانلود از یوتیوب با سرعت بالا اندروید TubeMate

TubeMate یکی از نرم افزارهای محبوب اندروید برای دانلود ویدئو از یوتیوب است، یکی از برنامه هایی که بیشتر از بقیه در App stores جستجو شده است. این نرم افزار به کاربر اجازه می دهد ویدئوهای یوتیوب را به طور مستقیم، با سرعت و کیفیت بالا روی دستگاه موبایل دانلود کنید. علاوه بر گرفتن ویدئو از یوتیوب، TubeMate  ذخیره ویدئوهای Facebook ،Vimeo ،MetaCafe ،DailyMotion و YouKu را نیز پشتیبانی می کند.

از طرف دیگر، اگر بیشتر از ویدئو، طرفدار فایل های صوتی هستید، این برنامه یک انتخاب خوب برای دانلود ویدئو به طور مستقیم به شکل فایل MP3 است. در حالی که این برنامه اندروید دانلود ویدئو از یوتیوب را روی تلفن خود نصب می کنید، باید روی گزینه هایی که اجازه دسترسی آن برنامه به تلفن شما را می دهد دقت بیشتری داشته باشید، زیرا امنیت شما مهمترین اولویت  است.

مرحله 1: TubeMate را دانلود و نصب کنید

وقتی می خواهید نرم افزار را دانلود کنید، باید دقت زیادی داشته باشید چون TubeMate روی Google Play نیست، و بسیاری از نرم افزارهای کاذب با این نام روی Google Play و اینترنت وجود دارد که می تواند تلفن شما را آلوده کند، بنابراین باید آ نرا تنها از وب سایت رسمی معتبر دانلود کنید. بعد از دانلود، فایل APK آن را روی تلفن خود نصب کنید.

 

برنامه TubeMate

 

دانلود برنامه دانلود از یوتیوب TubeMate

مرحله 2: ویدئوهای مورد علاقه خود را جستجو کنید

از آنجایی که TubeMate دارای نوار جستجو است، پس می توانید هر کلمه کلیدی که می خواهید را برای پیدا کردن ویدئوی مورد نظرتان در آن وارد کنید، یا می توانید لینک ویدئوی یوتیوب را به طور مستقیم در آن وارد کنید. وقتی ویدئو انتخاب شد، می توانید آن را دانلود یا تماشا کنید. اگر ویدئو را دوست داشتید، پیکان سبز رنگ دانلود را بزنید تا ویدئو در گوشی ذخیره بشود. در این لحظه پنجره جدیدی باز می شود که می توانید کیفیت ویدئویی که دانلود می کنید را انتخاب کنید. TubeMate به کاربران اجازه می دهد ویدئوهایی تا حداکثر اندازه 2K را دانلود کنند، بنابراین در انتخاب هر رزولوشنی که مناسبتان است آزاد هستید.

مرحله 3: دانلود ویدئوها

وقتی رزولوشن مورد نظرتان را انتخاب کردید، تنها روی دکمه Download کلیک کنید و دانلود ویدئو شروع می شود. باید توجه کنید که ویدئوهای دانلود شده به طور پیش فرض روی کارت SD شما ذخیره می شود، البته می توانید محل ذخیره را طبق دلخواه خودتان تغییر بدهید.

 

برنامه دانلود از یوتیوب برای گوشی InsTube

خوشبختانه توسعه دهندگان InsTube هم قابلیت دانلود ویدیو از دیگر برنامه‌ها نظیر فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و … را در این برنامه گنجاندند و لذا می‌توان آن را در دسته اپلیکیشن‌های کاربردی قرار داد. فعلا هیچ گزارشی مبنی بر بدافزار بودن این برنامه منتشر نشده و به همین خاطر می‌توانید در حال حاضر روی قابلیت‌های آن حساب کنید.

قابلیت‌هایی نظیر سرعت بالا در دانلود برنامه، اشتراک گذاری ویدیو، قابلیت شخصی سازی بالا، امکان مخفی کردن ویدیو، انتخاب فرمت و کیفیت ویدیو قبل از دانلود و بسیاری از موارد دیگر، InsTube را به یکی از بهترین اپلیکیشن‌های دانلود ویدیو از یوتیوب تبدیل کرده است. شاید تنها نقطه ضعف آن، نمایش تبلیغات زیاد و عدم توانایی کاربران در بستن آن‌ها باشد که خب می‌توان با آن کنار آمد. InsTube را هم باید از طریق وب‌سایت اصلی برنامه دانلود کنید.

 

برنامه InsTube

 

بهترین برنامه دانلود از یوتیوب  YouTube Downloader

برنامه YouTube Downloader هم مانند ربات تلگرامی که با همین نام برای دانلود فیلم از یوتیوب ارائه شده است، کیفیت عملکرد بسیار عالی دارد. این اپلیکیشن که به صورت رایگان عرضه شده، قابلیت دانلود ویدیو های یوتیوب با کیفیت های مختلف را فراهم می‌کند. رابط کاربری برنامه هم بسیار زیبا و کاربرپسند طراحی شده است. پس برنامه YouTube Downloader هم یکی از بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب فعلی موجود برای دستگاه های اندرویدی خواهد بود. با کیک بر روی لینک زیر قادر به دانلود مستقیم این اپلیکیشن خواهید بود.

 

برنامه YouTube Downloader

 

بهترین برنامه دانلود از یوتیوب برای اندروید YTD Downloader

YTD یک برنامه بارگیری ویدیو و صدا برای اندروید است. با استفاده از این برنامه می توانید به تعداد نامحدود بارگیری از تعدادی از سایت های پخش کننده مانند یوتیوب دسترسی داشته باشید. یک لیست پخش ایجاد کنید و مجموعه رسانه مورد علاقه خود را حفظ کنید. همچنین می توانید برای محافظت از محتوا رمز عبور تعیین کنید. YTD یک برنامه سبک وزن است و بنابراین حافظه زیادی از دستگاه شما را مصرف نمی کند.

سایت: www.ytddownloader.com

 

دانلود از یوتیوب با اپلیکیشن YTD Downloader

 

برنامه دانلود از یوتیوب با سرعت بالا اندروید VidMate App

VidMate یک برنامه بارگیری کننده ویدیو آندروید قابل توجه است. این برنامه برای بارگیری فیلم های YouTube بسیار قابل اعتماد است. می توانید فایل ها را بر اساس دسته بندی های مختلف مانند فیلم ، موسیقی ، نمایش تلویزیونی جستجو کنید یا مستقیماً هر پرونده را از نوار جستجوی آن جستجو کنید.

VidMate سرعت بارگیری سریع ویدیو را در اختیار شما قرار می دهد ، اما می توانید نرخ را به صورت دلخواه تنظیم کرده و مکان دلخواه را در تنظیمات بارگیری آن انتخاب کنید. علاوه بر این، این برنامه شامل یک پخش کننده ویدیوی داخلی ، پخش کننده موسیقی است ، همچنین می توانید یک فضای رمزگذاری شده را درون برنامه ایجاد کنید تا فیلم ها را مخفی کنید.

  • با استفاده از VidMate ویدئوها را در اندروید دریافت کنید
  • برنامه را راه اندازی کنید و به سایت موبایل YouTube در برنامه ضربه بزنید.
  • ویدئویی را که می خواهید بارگیری کنید جستجو کنید و بر روی دکمه قرمز بارگیری روی محتوا ضربه بزنید.
  • کیفیت فیلم خود را انتخاب کرده و روی گزینه “بارگیری” ضربه بزنید. فیلم شما شروع به بارگیری می کند.

دانلود برنامه VidMate

 

برنامه VidMate App

 

برنامه دانلود از یوتیوب برای گوشی Snaptube

دانلود از گوگل پلی

Snaptube یکی دیگر از برنامه های دانلود ویدئوی یوتیوب است که می توانید از آن برای دانلود ویدئو ها از منابع مختلف استفاده کنید. این اپلیکیشن یک رابط کاربر پسند همراه با سایت و ویدئو های محبوب و دسته بندی های سازمان یافته ای به صورت بلوکی دارد. همچنین می توانید جستجوی یوتیوب را مستقیما از نوار جستجو انجام دهید.

Snaptube همچنین به عنوان یک دانلود کننده سریع یوتیوب اندروید عمل می کند و می توانید قبل از دانلود ویدئو ، کیفیت آن را انتخاب کنید. همچنین می توانید ویدئو های دانلود شده را در فیس بوک، توییتر و غیره از طریق این برنامه به اشتراک بگذارید. ویدئو های دانلود شده به طور خودکار در حافظه گوشی شما ذخیره می شوند و می توانید فایل های دانلود شده را در دسته بندی های موسیقی و ویدئو مشاهده کنید.

دانلود ویدئو ها با استفاده ازSnaptube :

  • برنامه را باز کنید و سایت یوتیوب را از صفحه اصلی آن انتخاب کنید.
  • ویدئو را در نوار جستجوی یوتیوب جستجو کنید.
  • ویدئو را انتخاب کنید و روی دکمه قرمز Download که در سمت راست ویدئو نمایش داده شده، ضربه بزنید.
  • کیفیت ویدئو را انتخاب کنید ، بلافاصله دانلود ویدئوی شما شروع می شود.
  • می توانید اپلیکیشن اسنپ تیوب را از سایت رسمی آن دانلود کنید. این برنامه به صورت رایگان و بدون خرید درون برنامه ای در دسترس است اما تبلیغات هم دارد.

 

برنامه Snaptube

 

برنامه دانلود از یوتیوب برای گوشی arkTube

arkTube یک دانلود کننده ویدیوی YouTube بدون تبلیغات و با استفاده آسان برای اندروید است که از برنامه خط فرمان YouTube-dl به طور کامل استفاده می‌کند. این برنامه بسیار کم حجم است و رابط کاربری آسان و جذابی هم دارد. برخلاف سایر دانلود کنندگان، arkTube دارای یک بخش درون برنامه‌ای برای یوتیوب نیست. اما در عوض، بعد از نصب این برنامه، می‌توانید ویدیوها را به صورت مستقیم و از طریق اپلیکیشن رسمی YouTube دانلود کنید.

تنظیم وضوح تصویر پیش‌فرض، انتخاب کدک صوتی، دانلود با فرمت MKV و … از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های اپلیکیشن arkTube به شمار می‌روند. این برنامه به صورت رایگان عرضه می‌شود، اما برای دستیابی به همه ویژگی‌های حرفه‌ای، باید نسخه پرمیوم آن را خریداری کنید.

بعد از دانلود و نصب برنامه arkTube باید اجازه دسترسی این برنامه به بخش رسانه تلفن همراه خود را صادر کنید. سپس به اپلیکیشن رسمی YouTube بروید و ویدیوی مورد نظر خود را پیدا کنید. روی نماد اشتراک گذاری ضربه بزنید و Video را انتخاب کنید تا دانلود شروع شود.

 

اپلیکیشن arkTube

 

بهترین برنامه دانلود از یوتیوب Dentex YouTube Downloader

Dentex یکی دیگر از دانلود کننده‌های ویدیو است که می‌توانید از آن برای دانلود رایگان ویدیوهای یوتیوب استفاده کنید. این برنامه اندروید دارای رابط کاربری ساده و بدون تبلیغات است. به محض انتخاب ویدیو، برنامه شما را به تب Format می‌برد که در آن‌جا، می‌توانید فرمت ویدیو را انتخاب کنید.

پیش نمایش ویدیو در این دانلود کننده ویدیو برای ویدیوهای YouTube در دسترس نیست. پس از انتخاب فرمت، وضعیت دانلود را در داشبورد مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از فیلترها، جستجو را محدود کنید یا نتایج جستجو را برای زمان‌های دیگری ذخیره کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این برنامه، امکان استخراج فایل‌های صوتی، از ویدیوهای یوتیوب است. بعد از دانلود و نصب Dentex یک ابزار عالی برای دانلود از یوتیوب در اندروید در اختیار خواهید داشت.

 

اپلیکیشن Dentex YouTube Downloader

 

بهترین برنامه دانلود از یوتیوب NewPipe

NewPipe یک اپلیکیشن متن باز اندرویدی است که به عبارتی باید آن را نسخه کم حجم‌تر یوتیوب دانست که هیچ نیازی به وارد کردن حساب کاربری گوگل ندارد. یکی از مزیت‌های این برنامه در کنار حجم بسیار پایین آن، عدم نمایش تبلیغات آزار دهنده است. همچنین از بهترین قابلیت‌های آن می‌توان به امکان پخش موسیقی در پس زمینه اشاره کرد که به کمک آن می‌توانید هر موسیقی از یوتیوب را حین استفاده از دیگر برنامه‌ها در پس زمینه گوش کنید.

دانلود ویدیو در این برنامه بدون هیج مشکل و پیچیدگی انجام می‌شود و سرعت آن نیز بسیار بالاست. امکان انتخاب فرمت و وضوح دلخواه مانند دیگر برنامه‌ها در NewPipe نیز وجود دارد و از این بابت جای نگرانی نیست. از امکانات خوب دیگری که NewPipe در اختیار شما قرار می‌دهد، عضویت در کانال‌های یوتیوبی، نمایش پاپ آپ ویدیو، پشتیبانی از وضوح ۴K، تم‌های گوناگون و … بوده و استفاده از آن نیز کاملا رایگان است.

اگر این برنامه را از فروشگاه F-Droid دانلود کنید، می‌توانید بروزرسانی‌های آینده آن را هم دریافت کنید اما در صورت عدم تمایل می‌توانید از طریق فروشگاه‌های دیگر برای انجام این کار اقدام کنید. بعد از دانلود برنامه F-Droid، روی عبارت سرچ کلیک کرده و نام برنامه NewPipe را وارد کنید تا برنامه برایتان به نمایش دربیاید. سپس آن را دانلود و نصب کنید.

 

برنامه NewPipe

 

دانلود از یوتیوب با ربات تلگرام

یکی دیگر از روش های آسان و کاربردی برای دانلود ویدیو و فیلم از یوتیوب استفاده از ربات های تلگرام است. طرز کار ربات های دانلود از یوتیوب تلگرام به این گونه است که ربات های مذکور با دریافت لینک یا URL ویدیوی یوتیوب ، فایل یا لینک دانلود آن ویدیو در کیفیت های مختلف مانند 360 ، 480 ، 720 ، 1080 و … را برای شما ارسال می کنند.

برخی از مهم ترین و بهترین ربات های دانلود از یوتیوب در تلگرام عبارت اند از :

  • ربات ریموت یوتیوب به آیدی RemoteYoutubedl_bot@
  • ربات یوتیوب دی ایکس به آیدی YouTubeV2DXBot@
  • ربات یوتیوب لوودر به آیدی YproloaderBot@
  • ربات وای تی بی داون به آیدی YtbDownBot@

اگر آیدی این ربات ها را در تلگرام جست و جو نمایید؛ به راحتی می توانید از امکان دانلود ویدیو از یوتیوب آن ها به رایگان استفاده نمایید. البته اکثر این ربات ها برای ارائه خدمات خود و فعال شدن در ابتدا از شما می خواهند که در یک یا دو کانال تلگرامی عضو شوید.

 

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
شما اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کنید