ثبت درخواست تعمیرات
zarbdar

بازگرداندن پیامک‌های پاک شده از گوشی های اندروید

روش های بازیابی اس ام اس های پاک شده در گوشی های اندروید Reviewed by Mrs. Bagheri on 2022-10-26 10:45:03. پیامک‌ها در مقایسه با سایر اطلاعات موبایل حجم زیادی ندارند، ولی برخی اوقات ممکن است به علت افزایش حجم کلی و یا به منظور مدیریت پیام‌ها در گوشی اقدام به حذف آن‌ها کنیم. در این بین امکان دارد به صورت تصادفی پیامی را حذف کنیم که حفظ آن در روابط شخصی، اجتماعی یا شغلی ما اهمیت داشته است. در این مقاله از پارس ارتباط به طور مختصر، راه‌های بازیابی اس ام اس های پاک شده در گوشی و از طریق نرم‌افزار و اپلیکیشن های مخصوص معرفی کنیم با ما همراه باشید. همچنین به منظور تعمیرات موبایل در کرج ، تعمیرات موبایل سامسونگ در کرج و آموزش تعمیرات موبایل در کرج می توانید با کارشناسان پارس ارتباط در تماس باشید. پیامک‌ها در مقایسه با سایر اطلاعات موبایل حجم زیادی ندارند، ولی برخی اوقات ممکن است به علت افزایش حجم کلی و یا به منظور مدیریت پیام‌ها در گوشی اقدام به حذف آن‌ها کنیم. در این بین امکان دارد به صورت تصادفی پیامی را حذف کنیم که حفظ آن در روابط شخصی، اجتماعی یا شغلی ما اهمیت داشته است. در این مقاله از پارس ارتباط به طور مختصر، راه‌های بازیابی اس ام اس های پاک شده در گوشی و از طریق نرم‌افزار و اپلیکیشن های مخصوص معرفی کنیم با ما همراه باشید. همچنین به منظور تعمیرات موبایل در کرج ، تعمیرات موبایل سامسونگ در کرج و آموزش تعمیرات موبایل در کرج می توانید با کارشناسان پارس ارتباط در تماس باشید. 4.5
جدیدترین مقالات close
چرا گوشی آیفون پس از آپدیت روشن نمیشود؟
چرا گوشی آیفون پس از آپدیت روشن نمیشود؟
پارت نامبر آیفون چیست؟ کدام پارت نامبر آیفون بهتر است؟
پارت نامبر آیفون چیست؟ کدام پارت نامبر آیفون بهتر است؟
5 علت خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو x3
5 علت خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو x3
حالت ایمن گوشی سامسونگ
حالت ایمن گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
چطور می‌توانم عکس‌های پاک‌شده را بازیابی کنیم؟
چطور می‌توانم عکس‌های پاک‌شده را بازیابی کنیم؟
4 روش برای برگرداندن اس ام اس های پاک شده از گوشی شیائومی
4 روش برای برگرداندن اس ام اس های پاک شده از گوشی شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
جدیدترین مقالات ←
روش های بازیابی اس ام اس های پاک شده در گوشی های اندروید
روش های بازیابی اس ام اس های پاک شده در گوشی های اندروید
تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۱ تاریخ بازنویسی : ۱ مرداد ۱۴۰۳

پیامک‌ها در مقایسه با سایر اطلاعات موبایل حجم زیادی ندارند، ولی برخی اوقات ممکن است به علت افزایش حجم کلی و یا به منظور مدیریت پیام‌ها در گوشی اقدام به حذف آن‌ها کنیم. در این بین امکان دارد به صورت تصادفی پیامی را حذف کنیم که حفظ آن در روابط شخصی، اجتماعی یا شغلی ما اهمیت داشته است. در این مقاله از پارس ارتباط به طور مختصر، راه‌های  بازیابی اس ام اس های پاک شده در گوشی و از طریق نرم‌افزار و اپلیکیشن های مخصوص معرفی کنیم با ما همراه باشید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان به وبسایت  تعمیرات موبایل در کرج مراجعه نمایید و از طریق شماره 02691009091 با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

راه های بازیابی اس ام اس های پاک شده

شما برای بازیابی اس ام اس های پاک شده از گوشی سامسونگ  می‌توانید از چندین روش استفاده کنید. این روش‌ها به دو صورت کلی می باشند. روش اول پیام‌های حذف شده گوشی موبایل خود را به واسطه فایل‌های پشتیبانی که قبلا تهیه کرده اید بازیابی کنید. از جمله این روش‌ها می‌توان به برنامه Samsung Kies، استفاده از فضای ابری سامسونگ (Samsung Cloud)، استفاده از برنامه‌های موجود در فروشگاه پلی (SMS Backup+، SMS Backup & Restore) اشاره کرد.

روش دوم استفاده از برنامه Samsung Data Recovery و ابزار diskdigger برای بازیابی پیامک های پاک شده است که  بدون فایل پشتیبان می باشند. ما می خواهیم در این مقاله بر روی روش دوم تمرکز کنیم زیرا خیلی از کاربران بدون گرفتن فایل پشتیبان از اطلاعات گوشی خود اطلاعاتشان پاک می گردد و تنها روش همین روش دوم است.

 

بازیابی اس ام اس های پاک شده از گوشی سامسونگ بدون پشتیبان‌ گیری

همانطور که گفتیم در صورتی که معمولا بدون گرفتن پشیتبان اطلاعات خود را پاک می کنید. اصلا نگران نباشید، شما حتی بدون داشتن فایل پشتیبان از اطلاعات گوشی خودتان می‌توانید با استفاده از برنامه بازیابی اس ام اس های پاک شده از گوشی سامسونگ و اندروید، اطلاعات و پیامک‌های از دست رفته تلفن خود را بازیابی کنید. این روش یک روش موثر برای بازیابی اس ام اس های پاک شده از گوشی سامسونگ و اندروید است. این ابزارها به طور کامل کل دستگاه شما را اسکن می‌کنند تا پیامک‌های حذف شده تلفن را پیدا نمایند و بازیابی کنند.

مهم نیست که پیام های گوشی شما چگونه حذف شده اند ، مهم‌ترین چیز چگونگی بازیابی اس ام اس های پاک شده می باشد. بنابراین، با استفاده از این برنامه نرم افزاری، نه تنها پیام‌های متنی پاک شده شما بلکه داده‌های دیگری همچون عکس، صدا، فیلم، مخاطبین، سابقه تماس و بسیاری دیگر از داده‌ها را می‌توانید بازیابی کنید. این برنامه از هر مدل گوشی سامسونگ و اندرویدی پشتیبانی می‌ کند. بنابراین، بدون هیچ تاخیری، فقط کافی است نرم افزارSamsung Data Recovery  را بارگیری نمایید و اس ام اس های حذف شده را از تلفن سامسونگ خود بازگردانید.

 

2351

 

اس ام اس های پاک شده از گوشی سامسونگ بدون نیاز به کامپیوتر

بازیابی اس ام اس های پاک شده از گوشی سامسونگ بدون نیاز به کامپیوتر راحت ترین روشی است که شما می توانید داده های خود را بازگردانید. در ادامه ما به شما این روش را توضیح می دهیم تا بتوانید به آسانی مشکل را حل کنید.

 

بازیابی اس ام اس های پاک شده با نسخه پشتیبان

برای بازیابی اس ام اس های پاک شده در گوشی اگر پشتیبان‌گیری Google Drive را در گوشی خود فعال کرده باشید، می‌توانید با داشتن نسخه پشتیبان پیامک های خود را بازیابی کرده و از این طریق پیامک‌های حذف شده را بازگردانید. نکته اصلی و مهم این است که برای بازیابی نسخه پشتیبان باید تنظیمات گوشی را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. درواقع تمامی اطلاعات موجود در گوشی را پاک می‌کنید تا بتوانید پیام‌های متنی از دست رفته را برگردانید. اگر این روش را انتخاب کردید حتما از فایل‌های مهم تان پشتیبان بگیرید و سپس فرآیند زیر را طی کنید:

1. وارد Setting یا تنظیمات دستگاه شوید و گزینه System را انتخاب کنید.

2. سپس روی Reset Options کلیک کنید.

3. در صفحه پیش رو با انتخاب Reset All Data فرآیند ریست شدن شروع می‌شود.

بازنشانی به تنظیمات کارخانه ممکن است چند دقیقه زمان ببرد. پس از روشن شدن گوشی، شروع به انجام تنظیمات آن کنید. زمانی که گوشی از شما می‌خواهد با حساب Google وارد شوید، باید جیمیلی را که هنگام راه‌اندازی اولیه گوشی و برای تهیه نسخه پشتیبان استفاده کرده‌اید را وارد کنید. به این ترتیب به پشتیبان Google Drive خود دسترسی پیدا می کنید. سپس بازیابی اطلاعات را انجام دهید و گزینه SMS Messages را فعال نمایید. پس از اتمام بارگیری محتویات از نسخه پشتیبان می‌توانید تمام پیام‌های پاک شده را بازیابی نمایید.

 

بازیابی اس ام اس های پاک شده با نسخه پشتیبان

 

برنامه ی Doctor  MobiKin برای بازیابی اس ام اس های پاک شده از گوشی سامسونگ

برای آن که بتوانید اس ام اس های پاک شده از روی گوشی را  بازگردانید، برنامه های بسیاری وجود دارد. در این پست قصد داریم یکی از بهترین این برنامه ها را معرفی کنیم. این برنامه با نام Doctor  MobiKin شناخته می شود.

با استفاده از این برنامه می توانید تمام داده های پاک شده از روی گوشی خود را به سرعت و با بیش ترین صحت بازگردانی کنید. وقتی می گوییم تمام داده های روی گوشی، یعنی تمامی اس ام اس های پاک شده از روی گوشی شامل داده های قابل بازیابی می شود. در ادامه روش بازگردانی اس ام اس های پاک شده از روی گوشی با استفاده از این برنامه را به شما خواهیم داد.

 

برنامه ی Doctor  MobiKin برای بازیابی اس ام اس های پاک شده از گوشی سامسونگ

 

بازیابی اس ام اس در گوشی روت نشده

در مورد بازیابی اس ام اس در گوشی لازم است بدانید که هرچه زمان کمتری از پاک کردن پیامک گذشته باشد، شانس بیشتری برای بازگرداندن دارید. اگر قصد دارید پیامک‌های پاک شده را بازیابی کنید و گوشی شما سیستم عامل اندروید دارد و روت نشده است، باید مراحل زیر را طی کنید.

بازگرداندن پیامکدر مرحلۀ اول اطلاعات نوشتاری جدیدی را وارد دستگاه نکنید. برای این کار باید اپلیکیشن‌های اجرایی را که در پس‌زمینه دستگاه وجود دارند غیرفعال کنید. اتصال وای‌فای و موبایل‌دیتای گوشی را هم قطع کنید. سپس سیم‌کارت را از دستگاه خارج کنید تا سرویس‌دهی آن مختل شود. مقاله از کجا بفهمیم گوشی روت شده را مطالعه نمایید تا بتوانید راحت تر تشخیص دهید که آیا گوشی روت شده یا خیر.

در مرحلۀ بعد باید یک برنامۀ ریکاوری پیامک دانلود کنید. برای این کار، برنامه‌ای را انتخاب کنید که با دستگاه اندروید شما سازگاری داشته باشد. بیشتر ابزارهای بازیابی پیامک در دستگاه اندروید، نیازمند دسترسی به روت هستند. یعنی اگر گوشی شما روت شده باشد به احتمال زیاد، نتیجه بهتری خواهد داشت. این برنامه ها عبارتنداز:

 

برنامه DiskDigger

برنامه Data Recovery Suite

 

بازیابی اس ام اس های پاک شده در گوشی روت شده

اگر گوشی شما روت شده باشد شانس شما برای بازیابی اطلاعات پیامک‌ها بیشتر است. در این شرایط، دو روش برای بازیابی اطلاعات از دست‌رفته‌تان وجود دارد.

با نصب اپلیکیشن روی دستگاه اندروید، شما می‌توانید اطلاعات پیامک‌های خودتان را بازیابی کنید. در این روش نیاز به استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ ندارید. مقاله آموزش روت کردن گوشی موبایل را مطالعه نمایید.

روش دیگر این است که مانند آنچه که در بالا برای گوشی‌های روت نشده گفته شد، عمل کنید. بهتر است برای ریکاوری پیامک‌های‌تان از روش دوم که در بالا توضیح دادم استفاده کنید. در این روش باید از یک برنامه غیر اندرویدی و کامپیوتر واسط  استفاده کنید. برای این کار، مراحل زیر را طی کنید.

  • ابتدا باید اتصال به شبکه وای‌فای را قطع کنید. دستگاه را روی حالت Airplane Mode گذاشته و برنامه‌های در حال اجرا را ببندید، سپس برنامه ریکاوری موردنظرتان را انتخاب کنید. خوشبختانه ابزارها و برنامه‌های موجود برای ریکاوری پیامک در دستگاه‌های اندرویدی روت شده، تنوع بیشتری نسبت به ابزارهای موجود در دستگاه‌های اندرویدی روت نشده دارند.
  • برای بازیابی پیامک‌های دستگاه، می‌توانید از ابزارهایی مانند Wonder share یا Android Data Recovery استفاده کنید. درهرحال یکی از ابزارهای موجود را روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌تان نصب و اجرا کنید. نحوۀ بازیابی پیامک‌ها در هر یک از برنامه‌های گفته شده، مشابه است اما ممکن است تفاوت‌های کمی وجود داشته باشد.
  • پس از اجرای برنامه مورد نظر، دستگاه اندرویدی را از طریق کابل USB به کامپیوتر وصل کنید. منتظر شوید که حافظۀ دستگاهتان توسط برنامه اجرا شده شناسایی شود. برای اینکه کار شناسایی دستگاهتان به‌درستی انجام شود، قابلیت USB debugging آن را فعال کنید.
  • سپس مواردی را که قصد دارید در حافظۀ دستگاه اندرویدیتان بازیابی شوند، انتخاب کنید. با استفاده از گزینه‌های موجود در محیط برنامه موردنظر، حافظۀ داخلی دستگاه را اسکن کنید. پس از تمام شدن اسکن، پیامک‌های حذف شده نمایش داده می‌شود. بعد با انتخاب گزینه‌هایی مثل Restore پیام‌ها را بازیابی کنید.

 

بازیابی اس ام اس های پاک شده در گوشی با مراجعه به اپراتورهای خدماتی

یکی دیگر از راه های بازیابی اس ام اس های پاک شده در گوشی مراجعه به اپراتور مورد نظر است. اگر واقعاً به پیام‌های متنی حذف شده خود نیاز دارید و روش‌های بالا برای شما کارساز نبوده است، چاره‌ای ندارید جز اینکه با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید. برخی از شرکت‌ها پیام‌های متنی را در حافظه سرورهای خود ثبت می‌کنند و با طی مراحل قانونی می‌توان در برخی از موارد به پیام‌های حذف شده دست یافت.

 

بازیابی اس ام اس های پاک شده در گوشی با مراجعه به اپراتورهای خدماتی

 

دوره های آموزشی تعمیرات موبایل در پارس ارتباط

پارس ارتباط برگذار کننده دوره های آموزشی با جدیدترین متد های روز و به روز است. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره آموزش تعمیرات موبایل در کرج می توانید به وبسایت پارس ارتباط مراجعه نمایید.

 

 

سخن پایانی

برخی اوقات بازیابی اس ام اس های پاک شده در گوشی برای ما بسیار مهم و حیاتی می شود زیرا ممکن است حاوی اطلاعات مهمی باشد که به طور اتفاقی پاک شده است. در این مقاله راه های بازیابی اس ام اس های پاک شده در گوشی را مورد بررسی قرار دادیم که با انجام این مراحل می توانید به اطلاعات پاک شده ی خود دسترسی پیدا کنید.

اگر با روش های ذکر شده در این مقاله نتوانستید مشکل خود را حل کنید می توانید به مجموعه تعمیرات موبایل سامسونگ در کرج مراجعه نمایید.

 

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
شقایق تاریخ : ۱۲ آذر ۱۴۰۲
سلام‌من‌ با استفاده از روش‌ اول برای سامسونگ‌ بک اپ‌گرفتم‌ ولی فقط برنامه توی صفحه اصلیم‌ ریخت بهم‌ پیامای پاک شدم‌ نیومد بالا باید چیکار کنم
هستی تاریخ : ۱۳ شهریور ۱۴۰۲
گوشیم a*13 هس ممنون میشم بگید چطوری پیام های حذف شده رو بازگردونم
mohmmad02 تاریخ : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
پیامهای گوشیم که سامسونگه پاک شده و اون برنامه ای هم که گفتین رو گوشیم پیدا نکردم چیکار میتونم بکتم
علی آقا تاریخ : ۹ مرداد ۱۴۰۲
سلام . خدا خیرتون بده . واقعا عالی بود . ممنونم.
ناشنــاس تاریخ : ۹ مرداد ۱۴۰۲
سلام برای ریکاوری اس ام اس چه برنامه ای امنیت بالاتری داره ؟
سینا تاریخ : ۲۶ تیر ۱۴۰۲
سلام وقتی بازیابی کامل شد از کجا پیام ها رو پیدا کنیم؟؟
بیانی تاریخ : ۲۶ تیر ۱۴۰۲
سلام‌من‌ با استفاده از روش‌ اول برای سامسونگ‌ بک اپ‌گرفتم‌ ولی فقط برنامه توی صفحه اصلیم‌ ریخت بهم‌ پیامای پاک شدم‌ نیومد بالا باید چیکار کنم
saber تاریخ : ۱۳ تیر ۱۴۰۲
سلام restore dataهمان باز نشانی است؟اگر هست بعد کلیک بر روی بازنشانی کدام یک از گزینه ها ی زیر انتخاب شود ۱- باز نشانی همه تنظیمات ۲-باز نشانی تنظیمات شبکه ۳-باز نشانی تنظیمات دسترسی ۴-باز نشانی داده کارخانه ۵-راه اندازی مجدد خودکار مقرر از راهنمایی که میفرمایید متشکرم
صدرا تاریخ : ۱۳ تیر ۱۴۰۲
آیا امکان بازیابی پیامک ها و داده های حذف شده از گوشی اندروید وجود دارد؟
saba تاریخ : ۱۳ تیر ۱۴۰۲
سلام من گوشیم G2هست مدلش این گزینه در تنظیماتش نیست چکارکنم پیامکهاموبتونم برگردونم
ghazal تاریخ : ۳ تیر ۱۴۰۲
واقعاً برنامه‌هایی که پیاما رو بر میگردونن میتونن باعث آسیب دیدن گوشی بشن؟
ادمین

سلام دوست عزیز

خیر مشکلی ایجاد نمیکنه

اکرمی تاریخ : ۳ تیر ۱۴۰۲
با شیامی قهرید؟ خب برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی هم میگفتین
ادمین

سلام دوست عزیز

این برنامه های برای اندروید هستن و می تونید برای شیائومی هم استفاده کنید

پیام دانش دوست تاریخ : ۳ تیر ۱۴۰۲
سلام . خدا خیرتون بده . واقعا عالی بود . ممنونم.