ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

معرفی بهترین برنامه های ایمیل اندرویدی+ 20 مورد از بهترین برنامه های ایمیل برای سیستم عامل اندروید Reviewed by Mrs. Bagheri on 2021-09-04 16:40:06. معرفی 10 مورد از بهترین برنامه های ایمیل برای سیستم عامل اندروید. معرفی 10 مورد از بهترین برنامه های ایمیل برای سیستم عامل اندروید. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
معرفی بهترین برنامه های ایمیل اندرویدی+ 20 مورد از بهترین برنامه های ایمیل برای سیستم عامل اندروید
معرفی بهترین برنامه های ایمیل اندرویدی
تاریخ انتشار : ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ تاریخ بازنویسی : ۲۷ آذر ۱۴۰۲

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای گوشی‌ها و تبلت‌ها مربوط به ارسال و دریافت آنی ایمیل می‌شود. شما با استفاده از گوشی هوشمندتان می‌توانید به طور آنی و در هر زمان از دریافت ایمیل جدید باخبر شوید و سریعا مانند یک پیامک برای ایمیل دریافتی، پاسخ تایپ کرده و ارسال کنید. بنابراین ارسال و دریافت ایمیل یکی از کاربردهای اصلی گوشی‌های هوشمند امروزی است.

در این که جیمیل با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر، محبوب ترین اپلیکیشن مدیریت ایمیل دنیاست شکی نیست. اما این محبوبیت یا نصب بودن آن به طور پیش فرض در موبایل های اندرویدی نباید مسبب آن شود که از دیگر محصولات مشابهش غافل بمانید، چرا که شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که از چند سرویس ایمیل استفاده می‌کنند. با این اوصاف داشتن یک اپ مدیریت ایمیل کاربردی برایتان ضروری به نظر می‌رسد.

با جستجوی کلیدواژه ایمیل در اپ استور و گوگل پلی، فهرست بلند بالایی از اپلیکیشن های مدیریت ایمیل به چشمتان خواهد خورد؛ محصولاتی که علیرغم داشتن امکانات عالی زیر سایه غول آسای گوگل از چشم کاربران پنهان مانده اند. در جعبه ابزار امروز چند نمونه از این اپلیکیشن های نه چندان مشهور را به شما معرفی می کنیم، محصولاتی که شاید بیشتر از جیمیل بتوانند برایتان کاربرد داشته باشند.

بنابراین جای تعجبی وجود ندارد که اپلیکیشن‌ها یا برنامه های ایمیل متنوع و متعددی برای دستگاه‌های اندرویدی موجود باشد. اما به نظر شما کدامیک از این برنامه های ایمیل اندرویدی بهترین کیفیت ممکن را دارند؟هدف ما در این مقاله معرفی چند نمونه از بهترین برنامه های ایمیل اندرویدی موجود است. اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌های ایمیلی که در این مقاله معرفی می‌شوند، بهترین و کامل‌ترین قابلیت‌های ممکن را در رابط کاربری ساده ارائه می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال یک برنامه ایمیل اندرویدی مناسب هستید، حتما با ادامه این مقاله از تعمیرات موبایل همراه باشید.

 

 معرفی بهترین برنامه های ایمیل اندرویدی

1-AOSP Email

اولین مورد در این لیست AOSP Email است. این اپلیکیشن کهنه‌کار، ظاهری کلاسیک داشته و از ابتدای خلقت اندروید تا به امروز بر روی دستگاه های اندرویدی وجود داشته است. البته این برنامه بروزرسانی شده و چند بار باز طراحی شده است. AOSP Email ، تقریباً مخاطبین محبوب ترین ارائه‌دهندگان ایمیل را پشتیبانی می‌کند و همچنین به گونه‌ای طراحی شده است که کار کردن با آن ساده باشد. باید در نظر داشت که این برنامه ویژگی‌های اساسی ایمیل را پشتیبانی می‌کند. اما اگر شما به یک برنامه با ویژگی هایی بیشتر و قدرتمندتر نیاز دارید،این اپلیکیشن شما را راضی نخواهد کرد.

 

AOSP Email-parsertebatco

 

2-K-9 Mail

برنامه ایمیل اندروید بعدی این فهرست K-9 Mail نام دارد. این اپ از افزودن چند حساب ایمیل مختلف به طور همزمان پشتیبانی می کند. پروتکل های قدیمی و جدید ارسال ایمیل شامل POP3 و IMAP نیز برای آن تعریف شده است.

 

 

K-9 Mail

 

بیشتر بخوانید: نحوه مخفی کردن اعلان‌ها در نوار وضعیت اندروید

 

3-Spark Email

با وجود اینکه زمان زیادی از انتشار Spark Email نمی‌گذرد و این اپلیکیشن مدیریت ایمیل در اوایل سال ۲۰۱۹ برای کاربران عرضه شده، اما در همین مدت توانسته نظر مثبت کاربران را به سمت خود جلب کند. در این اپلیکیشن تمام کاربردهای پایه‌ای همچون امکان زمانبندی ایمیل‌ها، یادآورها، امکان پین کردن ایمیل‌ها و لغو ایمیل ارسال شده که از یک اپ در این حوزه انتظار دارید را خواهید یافت.

علاوه بر این نکته مثبت دیگر Spark Email رابط کاربری تر و تمیز و مینیال آن است که امکان مشاهده اینباکس‌هایتان را به دو صورت در اختیارتان قرار می‌دهد: می‌توانید هر اینباکس را به صورت جداگانه مشاهده کنید و یا اینکه هر چند اینباکسی که دارید به صورت مجتمع در یک صفحه (universal inbox) به شما نمایش داده شود. با توجه به اینکه این اپ اخیرا منتشر شده شاید تعدادی باگ در آن مشاهده کنید که احتمالا با آپدیت‌های بعدی بر طرف خواهند شد.

 

Spark Email

 

4- بهترین برنامه مدیریت ایمیل اندروید یاهو ، جیمیل ، اتولوک و..

برنامه اندرویدی MyMail شاید یکی از بهترین برنامه هایی باشد که امروز معرفی می کنیم. این به این معنا نیست که برنامه های دیگر بد هستند، فقط برنامه ایمیل MyMail گزینه های بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه ایمیل تمام کارهایی که برنامه های ایمیل دیگر انجام می دهد را می تواند انجام دهد.شما می توانید برای مدیریت بهتر پوشه های اضافه شده را با هم ترکیب کنید. شما می توانید همه چیز به آن اضافه کنید. شما می توانید فایل های اتچ شده را به صورت کامل مرور کنید. این برنامه از Hotmail, Gmail, Yahoo, Outlook, AOL, iCloud, Exchange, و سرویس های IMAP یا POP3 پشتیبانی می کند.

 

5- برنامه مدیریت ایمیل Email TypeApp برای اندروید

Email TypeApp یک برنامه ایمیل رایگان و زیبا برای Android است که به کاربران امکان می دهد حساب های ایمیل مختلف را از یک برنامه واحد مدیریت کنند. بهترین چیز در مورد Email TypeApp این است که از طیف گسترده ای از پروتکل ها و خدمات ایمیل از جمله یاهو ، iCloud ، Gmail ، Outlook و موارد دیگر پشتیبانی می کند. جدا از آن ، Email TypeApp همچنین چندین حالت را به کاربران ارائه می دهد و می تواند تقویم و مخاطبین را همگام کند.

 

برنامه مدیریت ایمیل Email TypeApp برای اندروید

 

6-Microsoft Outlook Mobile

چه طرفدار مایکروسافت باشید چه نباشید واقعیت این است که مایکروسافت برنامه موبایل ایمیل در قالب Outlook Mobile ارائه می دهد. این برنامه به شما اجازه می دهد به حساب جیمیل خود متصل شوید. همچنین می توانید ایمیل خود را از آفیس 365، Outlook.com و Yahoo Mail دریافت کنید.

از مزایای Outlook می توان به صرفه جویی در وقت، انتقال نامه ها به سیستم شخصی و امکان دسترسی به آنها و نوشتن نامه به صورت آفلاین، سازماندهی کردن پست الکترونیکی برای کاربر با استفاده از دفترچه تلفن قدرتمند و تقویم و برنامه های زمانبندی کارها اشاره کرد. اما اگر بخواهیم معایب این برنامه را برایتان بازگو کنیم باید بگوییم نامه های الکترونیکی پس از دانلود بر روی سیستم منتقل می شوند حتی اگر ویروسی باشند بنابراین از باز کردن و خواندن ایمیل هایی که گیرنده آن را نمی شناسید خودداری کنید.

 

Microsoft Outlook Mobile-پارس ارتباط لوتوس

 

7-Newton Mail

اگر به دنبال جایگزینی عالی برای Newton Mail می گردید، Newton Mail یک انتخاب ایده آل برای شماست. همچنین این اپ برای اکثر پلت فرم های رایج به جز اندروید هم عرضه شده است. و از خدمات دهنگان ایمیل گوناگونی نیز در آن می توانید ایمیل وارد کنید.

 

Newton Mail

 

 

بیشتر بخوانید: ۱۰ برنامه اندرویدی به منظور بک آپ گیری محتوای دستگاه

 

 

8-نرم افزار اندروید مدیریت ایمیل MailDroid

خوب ، MailDroid یکی از بهترین و قدیمی ترین نرم افزارهای مدیریت ایمیل است که می توانید در تلفن هوشمند اندرویدی خود استفاده کنید. تنها تمرکز MailDroid آسانتر کردن فرآیند ارسال نامه است. برنامه قادر به مدیریت همزمان حساب های Yahoo Mail ، AOL ، Mail ، Outlook ، Gmail و غیره است. یکی دیگر از بهترین موارد MailDroid این است که به کاربران امکان تنظیم قوانین نامه های سفارشی را می دهد.

 

نرم افزار اندروید مدیریت ایمیل MailDroid

 

9-Outlook

Outlook برای کسانی است که به دنبال یک سرویس دهنده ایمیل با یک رابط کاربری عالی بوده اند. نکته جالب در مورد Outlook این است که همه ایمیل های دریافتی را تجزیه و تحلیل می کند و سپس آنها را بر اساس اولویت ها مرتب می کند. نه تنها این ، بلکه دارای یک برگه ‘دیگران’ است که ایمیل های اجتماعی ، نامه های ناخواسته و غیره را در خود جای داده است.

 

Outlook

 

10-Zoho Mail

Zoho Mail یک برنامه ایمیل ، تقویم و مخاطب برای اندروید است. این برنامه تلفن همراه دارای پشتیبانی از حساب چندگانه است که به شما امکان می دهد با یک ضربه بین حساب های مختلف ایمیل Zoho خود جابجا شوید. همچنین ، برنامه Zoho Mail Android اقدامات سریع را برای بایگانی یا حذف فوری ایمیل ها ارائه می دهد.

 

Zoho Mail

 11- مدیریت موثر جیمیل با استفاده از Inbox

Inbox برنامه دیگری از گوگل است که برای مدیریت جیمیل نظیر اپ اندرویدی اصلی Gmail می باشد که قابلیت های گسترده تری نسبت به نسخه استاندارد برای کاربران دارد. با استفاده از این برنامه می توانید به سادگی ایمیل های گوگل را به شیوه ای پیشرفته تر طبقه بندی کنید. Inbox میان ایمیل های شما جست وجو می کند و براساس بازشدن ایمیل های قبلی مهم ترین آن ها را بلافاصله بعد از رسیدن در پنجره پاپ آپ نمایش می دهد.

برای ایمیل های مشابه گزینه ای به نام “bundle” وجو دارد که با استفاده از آن ایمیل های مشابه تبدیل به یک “کلاف” می شوند و به سادگی می توانید آن ها را در کنار هم از قدیمی به جدید بررسی کنید. با توضیحات داده شده می توان نتیجه گرفت که استفاده از برنامه Inbox برای آن دسته از کاربرانی است که ایمیل های زیادی دریافت می کنند و می خواهند با نظم بیش تری به آن ها رسیدگی کنند.

 

12- Email – Lightning Fast & Secure Mail

Well، Email – Lightning Fast & Secure Mail یکی از بهترین و محبوب ترین سرویس گیرندگان ایمیل در لیست است. با استفاده از Email – Lightning Fast & Secure Mail ، به راحتی می توانید حساب های ایمیل نامحدود را یکپارچه مدیریت کنید. نه تنها این بلکه  دارای یک الگوریتم مسدود کننده هرزنامه است که به طور موثر ایمیل های هرزنامه را اسکن و مسدود می کند.

 

Lightning Fast & Secure Mail

 

13-  Aqua Mail

این برنامه، یک سرویس گیرنده‌ی اینترنتی با کمی قدرت بیشتر و ویژگی‌های محیطی زیادتر است. آکوا نه تنها به شما اجازه می‌دهد که که اکانت‌های IMAP را با هم مبادله کنید، بلکه می توانید آن را با OFFICE 365 ادغام کنید. نسخه‌ی جدید این برنامه با طراحی متریال آپدیت شده است. این برنامه در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده است. در نسخه پولی علاوه بر اینکه شما می‌توانید بیشتر از دو اکانت ایمیل داشته باشید، می‌توانید شناسه‌های تبلیغاتی از ایمیل‌های خروجی را نیز بردارید.

 

Aqua Mail

 

14- Blue Mail

بلو میل (Blue Mail) یک سرویس ارائه‌دهنده ایمیل ساده اما ظریفی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از اکانت‌های ایمیل از جمله Yahoo ,Gmail ,iCloud ,Office365 و بیشتر را یکجا داشته باشید. محیط این برنامه ساده بوده و بسیار شبیه به رابط کاربری AOSP Email، اما با کمی تغییر در جزئیات است. علاوه بر ویژگی‌های استانداردی که این اپلیکیشن ارائه می‌کند، شما می‌توانید کارهای دیگری را هم با آن انجام دهید.

از جمله اینکه شما می‌توانید تنظیم کنید در یک ساعت مشخص، هیچ اعلانی دریافت نکنید، ایمیل را برای فرستادن در یک زمان مشخص یا یک تاریخ مشخص تنظیم کنید، منوهای قابل شخصی‌سازی داشته باشید، و بسیاری قابلیت‌های دیگر. این برنامه حتی برخی ویژگی‌های امنیتی از جمله قفل کردن ایمیل‌های شخصی را دارا است.

 

Blue Mail

 

بیشتر بخوانید: چند روش برای افزایش سرعت گوشی های اندرویدی

 

15- Email for Exchange - Mail Wise

یکی از ویژگی‌های دشوار برای اغلب اپلیکیشن‌های ایمیل، پشتیبانی از پروتکل Exchange است و هدف این برنامه، کمک کردن به کاربرانی است که از سرویس‌هایی مبتنی بر این ویژگی استفاده می کنند. همچنین برای اینکه پیام‌ها برای خواندن ساده تر باشند،از سبک پیام (message - style) استفاده می کند. با وجود اینکه تمرکز این برنامه بیشتر بر تبادل ایمیل در سرویس مایکروسافت است، اما شما می توانید از سایر اکانت‌های ایمیل‌تان نیز استفاده کنید.

 

16- امنیت ایمیل ها با اپلیکیشن Nine

اپلیکیشن Nine می‌تواند امنیت خوبی برای ایمیل‌های شما فراهم کند. این اپلیکیشن که هم برای اندروید ارائه شده هم برای آی او اس هیچ سرور یا کلود جداگانه‌ای نداد و فقط شما را به کلاینت‌ سرویس‌های ایمیل‌تان متصل می‌کند. البته در Nine امکانات دیگری هم دارید. مثلا اینکه می‌توانید فولدرهای خاصی را برای به روزرسانی انتخاب کنید. تنها چیزی که در ارتباط با اپلیکیشن Nine وجود دارد این است که رایگان نیست و شما می‌توانید فقط تا دو هفته از امکانات رایگانش استفاده کنید.

 

17- CloudMagic

اپلیکیشن CloudMagic نسبت به دیگر رقبایش تازه کار است. برخی از بخش‌های این app به صورت متریال طراحی شده است. CloudMagic چند اکانت ایمیل را به صورت هم زمان پشتیبانی می کند. ویژگی منحصر به فردی که این اپلیکیشن جذاب دارد این است که بسیاری از ابزارهای مختلف از جمله Todoist،Asana ،MailChimp ،Pocket ،Evernote، را باهم ادغام کرده است که واقعا مفید هستند.

 

CloudMagic

 

18- Email for Exchange - Mail.Ru

حدود ده میلون بار از گوگل‌پلی دانلود شده و از نظر امتیازبندی، 4.5 از 5 امتیاز را در این فروشگاه از آن خود کرده است. از جمله ویژگی‌های این برنامه می‌توان به پشتیبانی از چند اکانت، جستجوی پیشرفته، فیلتر اطلاع‌رسانی، فیلتر داخلی ضد تبلیغات (anti spam) اشاره کرد. رابط کاربری Mail.Ru شباهت محسوسی به نسخه‌های قدیمی‌تر جیمیل دارد، اما در کل دارای طراحی و ویژگی های مناسب و کاربردی است.

 

19- WeMail

WeMail در سال 2014 همراه با چند ایده جالب و منحصربه‌فرد منتشر شد. ویژگی اصلی این برنامه، رابط کاربری آن است. طراحی متریال، مرتب‌سازی ایمیل‌ها بر اساس فرستنده و نشان‌دادن ایمیل در قالب پیام، از جمله ویژگی‌های آن است. WeMail تجربه ای متفاوت از کار کردن با ایمیل را برای شما به ارمغان می‌آورد. تنها مشکل عمده‌ی این اپلیکیشن این است که از بسیاری سرویسهای معروف ایمیل پشتیبانی نمی‌کند.

 

 

کلام آخر :

بنابراین ، اینها بهترین گزینه های Gmail برای Android هستند که امروز می توانید استفاده کنید. امیدوارم این مقاله تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس به شما کمک کرده باشد! لطفاً آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. اگر برنامه های دیگری را می شناسید ، با اما این اپ را به اشتراک بزارید.

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
شما اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کنید