ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

تعویض اسپیکر ایفون ۶

تعویض اسپیکر ایفون ۶ Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-09-09 12:33:49. اسپیکر مکالمه گوشی آیفون 6 از قطعات داخلی و سخت‌افزاری این دستگاه به حساب می آید که وظیفه‌ی ارسال صدای مخاطبین در حین مکالمه برای کاربران را برعهده دارد. اسپیکر مکالمه گوشی آیفون 6 مانند دیگر اسپیکر مکالمه‌ها در حاشیه‌ی بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است و از طریق یک توری فلزی در برابر ضربه٬ آبخوردگی و یا گرد و غبار محافظت می‌شود. اسپیکر مکالمه گوشی آیفون 6 از قطعات داخلی و سخت‌افزاری این دستگاه به حساب می آید که وظیفه‌ی ارسال صدای مخاطبین در حین مکالمه برای کاربران را برعهده دارد. اسپیکر مکالمه گوشی آیفون 6 مانند دیگر اسپیکر مکالمه‌ها در حاشیه‌ی بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است و از طریق یک توری فلزی در برابر ضربه٬ آبخوردگی و یا گرد و غبار محافظت می‌شود. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
تعویض اسپیکر ایفون ۶
 تعویض اسپیکر ایفون
تاریخ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۱ آذر ۱۴۰۰

اسپیکر مکالمه گوشی آیفون 6 از قطعات داخلی و سخت‌افزاری این دستگاه به حساب می آید که وظیفه‌ی ارسال صدای مخاطبین در حین مکالمه برای کاربران را برعهده دارد. اسپیکر مکالمه گوشی آیفون 6  مانند دیگر اسپیکر مکالمه‌ها در حاشیه‌ی بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است و از طریق یک توری فلزی در برابر ضربه٬ آبخوردگی و یا گرد و غبار محافظت می‌شود.

کاربران می‌توانند با استفاده از دکمه‌ی ولوم که در لبه‌ی کناری گوشی قرار دارد صدای خروجی اسپیکر مکالمه آیفون 6  را تنظیم و کنترل کنند. چنانچه پس از استفاده‌ی طولانی از این قطعه با ضعیف شدن صدای خروجی مواجه شده‌اید لازم است با استفاده از یک دستمال مرطوب این قطعه را تمیز نمایید چرا که مشکل از گرفتگی گرد و غبار می‌باشد.

در صورت عدم رفع مشکل لازم است با مراجعه به این مرکز جهت عیب یابی دقیق دستگاه خود اقدام نمایید. تعمیرکاران در صورت لزوم به تعمیر و یا  تعویض اسپیکر ایفون 6  با استفاده از قطعات اورجینال می‌پردازند.

 

دلیل کار نکردن اسپیکر آیفون 6 

از کار افتادن اسپیکر های گوشی آیفون می‌تواند دو دلیل اصلی داشته باشد. اولین دلیل مربوط به وجود یک مشکل ساده و نرم افزاری می‌شود که با بررسی چند مورد و انجام اقدامات خاص قابل تشخیص و رفع خواهد بود. دلیل دوم هم به مشکلات سخت افزاری مربوط می‌شود که طبیعتا باید با روش های خاص و کمک گرفتن از تجربه یک تعمیرکار خوب آن را برطرف کرد. در ادامه این بخش به مراحل و اقداماتی اشاره خواهیم کرد که می‌بایست به ترتیب برای رفع کار نکردن اسپیکر آیفون انجام دهید.

 

 تعویض اسپیکر ایفون ۶

 

  1. اطمینان از فعال نبودن حالت سایلنت

قبل از هر چیز مطمئن شوید که حالت سایلنت و به ویژه دکمه سایلنت در گوشی آیفون شما فعال نباشد. در خیلی از مواقع دیده شده که کاربر گوشی را در وضعیت سایلنت قرار داده و بعد از اینکه تماسی دریافت می‌کند و صدایی از گوشی پخش نمی‌شود تصور خواهد داشت که اسپیکر موبایل او دچار مشکل شده است اما در واقع اینطور نیست و مشکل از سمت اسپیکر نخواهد بود. بنابراین حتما در اولین قدم مطمئن شوید که حالت سایلنت در گوشی فعال نباشد.

برای اطمینان از این امر می‌توانید منوی کنترل سنتر (Control Center) آیفون را اجرا کرده و وضعیت گزینه مربوط به حالت سایلنت را در این قسمت بررسی کنید. همچنین دکمه فیزیکی فعالسازی حالت سایلنت که در گوشه سمت چپ قاب آیفون های اپل تعبیه شده را هم بررسی کنید. در حیلی از مواقع دیده شده که ناخواسته این دکمه فعال شده و کاربر از فعال بودن آن بی‌خبر است و همین امر منجر به بروز اختلال در عملکرد اسپیکر گوشی می‌شود.

 

  1. اطمینان از خفه نبودن صدا

یکی دیگر از اقداماتی که باید برای رفع مشکل کار نکردن اسپیکر آیفون انجام دهید مربوط به فشردن دکمه افزایش صدا (Volume Up) و اطمینان از خفه نبودن مقدار صدای دستگاه می‌شود. برای مثال تصور کنید موزیکی در گوشی اپل خویش پخش کرده‌اید اما صدایی از گوشی دریافت نمی‌کنید. در این شرایط حتما دکمه افزایش صدای گوشی را فشرده و مطمئن شوید که وضعیت صدا در حالت خفه و حداقل قرار نداشته باشد. از سمت دیگر حتما از سالم بودن دکمه افزایش صدا و عملکرد بدون مشکل آن هم اطمینان حاصل کنید.

اگر بنا به هر دلیل احساس کردید دکمه ولوم (Volume) گوشی درست کار نمی‌کند از طریق منوی تنظیمات آیفون وارد مسیر Settings > Sounds & Haptics شوید و در اسلایدری که برای تنظیم شدت صدای گوشی در این قسمت ارائه شده است، شدت صدا را روی حالت ماکسیمم قرار دهید. اگر همچنان هیچ صدایی از سمت آیفون شما پخش نشد، مشکل از دکمه افزایش صدا یا خفه بودن صدای گوشی نیست و باید از راه حل های بعدی برای رفع مشکل کار نکردن اسپیکر آیفون کمک بگیرید.

 

  1. اطمینان از فعال نبودن ایرپلی و اتصال به دیگر گجت ها

آیفون های اپل قابلیتی تحت عنوان ایرپلی (AirPlay) دارند که با استفاده از آن می‌توانند خیلی سریع تر و راحت تر به دیگر گجت های اپلی مثل اپل تی وی (Apple TV) و غیره وصل شوند. زمانی که این نوع اتصال به گوشی اپل برقرار باشد، صدای خروجی از آیفون ممکن است از طریق اسپیکر های گجت متصل به آن پخش شده و این امر منجر به بروز اختلال در عملکرد اسپیکر گوشی گردد. برای مثال تصور کنید از طریق قابلیت ایرپلی گوشی آیفون خود را به یک اپل تی وی وصل کرده‌اید.

در این شرایط صدای خروجی آیفون مستقیما از تلویزیون پخش خواهد شد و بسته بودن صدای تلویزیون یا گاها باگ های خاص می‌توانند این تصور را در کاربر ایجاد کنند که اسپیکر موبایل اپل آن ها دچار مشکل شده است. برای اطمینان از فعال نبودن قابلیت ایرپلی گوشی اپل کافیست منوی کنترل سنتر آن را اجرا کنید و سپس آیفون ایرپلی را انتخاب نمایید و از غیر فعال بودن این قابلیت یا عدم اتصال گوشی به هیچ گجت دیگری اطمینان حاصل نمایید.

 

  1. اطمینان از وصل نبودن به هندزفری بلوتوث و دیگر گجت ها

دقیقا مشابه حالتی که قبلا در مورد ایرپلی به آن اشاره داشتیم می‌تواند در اتصال آیفون از طریق بلوتوث هم به وجود آید. یعنی اگر آیفون شما از طریق بلوتوث به ایرپاد یا هندزفری بلوتوث یا هر گجت مشابه دیگری وصل باشد، صدای آیفون از اسپیکر هایش پخش نخواهد شد بلکه از گجت متصل به آن پخش می‌شود. بنابراین شاید دلیل کار نکردن اسپیکر آیفون هم همین امر باشد و آیفون شما از طریق بلوتوث به گجت دیگری وصل بوده و صدای دستگاه از آن گجت ساطع می‌گردد!

برای رفع این مشکل و اطمینان از وصل نبودن گوشی به هندزفری بلوتوث یا دیگر گجت های مشابه کافیست که قابلیت بلوتوث آیفون خود را غیر فعال کنید. برای انجام این کار می‌توانید به سادگی منوی کنترل سنتر را اجرا کرده و آیکون بلوتوث را لمس کنید تا غیر فعال شود. طبیعتا اگر این قابلیت از قبل غیر فعال باشد دیگر این راه حل برایتان کاربردی نخواهد بود. بعد از اینکه مطمئن شدید قابلیت بلوتوث در گوشی اپل شما غیر فعال است، می‌توانید دوباره سعی در پخش صدا از آیفون داشته باشید. اگر مشکل همچنان رفع نشد می‌بایست از سایر روش هایی که نام می‌بریم کمک بگیرید.

 

  1. فورس ریستارت آیفون

فورس ریستارت در واقع نوعی ریستارت سخت افزاری است که منجر می‌شود برای چند لحظه ارتباط مابین باتری و دیگر قطعات گوشی متوقف و دستگاه ریستارت شود. بدین ترتیب خیلی از باگ هایی که در عملکرد موبایل به وجود آمده‌اند و موقت و ناخواسته هستند قابل رفع می‌شوند. در بررسی های صورت گرفته انجام فورس ریستارت در خیلی از مواقع توانسته مشکل کار نکردن اسپیکر آیفون را هم رفع کند.

 

6 . فکتوری ریست (Factory Reset)

فکتوری ریست منجر می‌شود که تمام تنظیمات آیفون شما به حالت پیش فرض کارخانه بازگردانده شود و طبیعتا خیلی از باگ ها و مشکلات آن هم برطرف گردند. بنابراین شاید مشکل کار نکردن اسپیکر آیفون شما هم با فکتوری ریست گوشی برطرف شود. از آنجایی که انجام این کار منجر به از دست رفتن تمام اطلاعات فعلی شما می‌شود توصیه داریم حتما قبل از شروع آن یک بکاپ گرفتن از گوشی آیفون تهیه کنید. ضمنا برای عدم مواجه شدن با آنلاک قفل آیکلود آیفون iCloud Activation حتما قبل از انجام فکتوری ریست قابلیت Find My iPhone را در گوشی غیر فعال کنید.

 

 

 

مراحل تعویض اسپیکر ایفون ۶

 

 تعویض اسپیکر ایفون ۶

علت کار نکردن اسپیکر گوشی آیفون

از مهمترین دلایل ایجاد اختلال در عملکرد اسپیکر گوشی آیفون می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • ضربه وارد شدن به دستگاه و یا افتادن گوشی که موجب خرابی آن می شود
  • گرد و غبار گرفتن اسپیکر گوشی آیفون
  • به هم خوردن تنظیمات صدا در گوشی موبایل آیفون
  • ورود هرگونه مایع به داخل اسپیکر گوشی آیفون
 

 

مراحل تعویض اسپیکر ایفون ۶

 

1- باز کردن دو پیچ زیر آیفون

هشدار: در ابتدا شارژ باتری زیر 25 درصد باشد. باتری لیتیومی شارژ شده ممکن است هنگام ضربه به آیفون دچار آتش سوزی و یا انفجار شود.

ابتدا آیفون را خاموش کنید.

دو پیچ 3.6 میلی متری زیر آیفون، کنار کانکتور لاتینگ آیفون را باز کنید.

 

باز کردن دو پیچ زیر آیفون

 

2-  قرار دادن آیفون در قاب کش (در صورت داشتن قاب کش):

نکته: به دو روش مختلف قادر به باز کردن قاب آیفون ۶ خواهید بود.

در روش اول نیازمند ابزاری به نام iSclack یا قاب کش هستید. اما در روش دوم فقط به ساکشن کاپ و قاب باز کن نیاز خواهید داشت. بنابراین با توجه به شرایط خود مراحل مناسب را انتخاب کنید.

زائده موجود در وسط قاب کش (iSclack) که به منظور قرار دادن لبه زیرین آیفون تعمیری بر روی آن تعبیه شده را از این ابزار جدا کنید.

دستگیره قاب کش را جمع کنید تا کاپ های مکنده سمت مخالف آن از هم فاصله بگیرند.

آیفون ۶ تعمیری را مثل عکس های ضمیمه شده در داخل قاب کش قرار داده و دستگیره آن را باز کنید تا کاپ های مکنده این ابزار روی صفحه نمایش و درب پشت آیفون چفت شوند.

نکته: حتما دقت کنید که کاپ های مکنده قاب کش کاملا محکم روی صفحه نمایش و درب پشت آیفون ۶ پلاس نصب شوند.

 

2-  قرار دادن آیفون در قاب کش (در صورت داشتن قاب کش):

 

3- کشیدن ساکشن کاپ

آیفون 6 تعمیری را بر روی میز کارتان قرار دهید. دست خود را به گونه‌ای روی نمایشگر گوشی تکیه دهید که با یکی از انگشتانتان (عموما انگشت اشاره یا شصت) قادر به گرفتن گیره ساکشن کاپ و کشیدن آن باشید. ساکشن کاپ را با تمرکز نیرو روی لبه زیرین آیفون به سمت بالا بکشید و با انتهای دستتان بدنه گوشی را نگه دارید تا جابجا نشود. نیروی کششی اعمالی را به تدریج تا جایی افزایش دهید که در لبه زیرین قاب گوشی شکاف باریکی ایجاد شود.

نکته: سعی کنید که فشار و نیروی خمشی اعمالی روی صفحه نمایش آیفون 6 اس تعمیری را در طول انجام این مرحله به حداقل مقدار خود برسانید.

 

3- کشیدن ساکشن کاپ

 

4- باز کردن به صورت دستی

اگر آی اسلک ندارید، از یک مکنده برای برداشتن پنل جلویی استفاده کنید.

مکنده را در روی پنل جلوی آیفون و بالاتر از دکمه ی خانه قرار دهید.

نکته: اطمینان حاصل کنید که مکنده محکم به اسکرین چسبیده است.

درحالی که با یک دست خود آیفون را نگه داشته اید، مکنده را آرام به بالا بکشید تا پنل جلویی از بدنه اصلی جدا شود.

نکته: با حوصله عمل کنید و نیروی زیاد و ثابتی وارد کنید. مجموعه صفحه نمایش خیلی سفت تر از قسمت های دیگر متصل شده است.

از یک ابزار پلاستیکی برای باز کردن استفاده کنید، پنل را به آرامی هنگام استفاده از مکش بالا ببرید.

نکته: چندین گیره برای متصل کردن پنل جلویی به بدنه اصلی وجود دارد، بنابراین احتمالا شما به چندین مکنده در جاهای مختلف و ابزار مخصوص برای باز کردن نیاز دارید.

 

4- باز کردن به صورت دستی

 

5- وارد کردن نوک اسپاتول در لبه زیرین قاب

نوک اسپاتول را دقیقا از بالای سوکت 3.5 میلیمتری هندزفری به داخلی شکاف لبه زیرین قاب آیفون تعمیری فرو کنید.

دقت کنید: از فرو کردن بیش از اندازه نوک اسپاتول در قاب آیفون اکیدا خودداری کنید. همچنین توجه داشته باشید که نوک اسپاتول را حتما از بالای سوکت 3.5 میلیمتری هندزفری وارد قاب آیفون کنید.

 

 

5- وارد کردن نوک اسپاتول در لبه زیرین قاب

 

6- باز کردن گوشی

آیفون را از قسمت پایین دکمه خانه و پنل جلویی از بدنه اصلی دور کنید؛ از قسمت بالای آیفون به عنوان لولا استفاده کنید.

نکته: چندین گیره در امتداد لبه ی بالایی آیفون، لولای جدایی تشکیل داده اند.

نکته: هنگام نصب مجدد، گیره ها را زیر لبه ی بالایی بدنه اصلی هم ردیف کنید. سپس پنل جلویی را به سمت لبه بالا حرکت دهید تا با بدنه ی اصلی هم تراز شود.

صفحه نمایش را با زاویه 90 درجه باز کنید و آن را به جایی تکیه دهید تا هنگام کار، آیفون ثابت بماند.

با یک نوار لاستیکی صفحه نمایش را به تکیه گاه متصل کنید تا هنگام کار به کابل های صفحه نمایش فشار وارد نشود.

 

6- باز کردن گوشی

 

7- بستن عمودی پنل جلوی آیفون

آیفون 6 تعمیری را روی میز کارتان قرار دهید یا مثل عکس اول در دستتان بگیرید. خیلی آرام پنل جلوی گوشی را به صورت کتابی و با تکیه بر لبه فوقانی قاب بلند کنید. به محض اینکه پنل جلوی گوشی نسبت به درب پشت آن زاویه 90 درجه پیدا کرد، آن را با کش به جعبه یا هر ابزار دیگری که بتواند نقش تکیه‌گاه را ایفاء کند وصل نمایید.

نکته: به دلیل اینکه دو پنل پشت و جلوی آیفون با کابل های شکننده‌ای به هم وصل هستند، سعی نکنید که آن دو را در این مرحله از هم جدا نمایید.

 

 

بستن عمودی پنل جلوی آیفون

 

 8- باز کردن پیچ های براکت کانکتور باتری

  • پیچ ۲٫۳ میلیمتری که با رنگ قرمز در عکس مشخص شده را باز کنید.

  • پیچ ۳٫۱ میلیمتری که با رنگ نارنجی در عکس مشخص شده را باز کنید.

 

باز کردن پیچ های براکت کانکتور باتری

 

9- جداسازی براکت کانکتور باتری

  • براکت کانکتور باتری آیفون ۶ پلاس تعمیری را از درب پشت گوشی جدا کنید.

 

جداسازی براکت کانکتور باتری

 

10- باز کردن پیچ های براکت گوشه درب پشت

  • سه پیچ ۱٫۲ میلیمتری که در عکس با رنگ قرمز مشخص شده‌اند را باز کنید.

  • پیچ ۱٫۵ میلیمتری که در عکس با رنگ نارنجی مشخص شده را باز کنید.

  • پیچ ۲٫۹ میلیمتری که در عکس با رنگ زرد مشخص شده را باز کنید.

    نکته: زمانی که در حال بستن پیچ براکت های روی درب پشت آیفون ۶ پلاس تعمیر شده هستید، دقت کنید که حتما هر پیچ را در مجرای صحیح خودش قرار دهید. اگر این کار را به درستی انجام ندهید، ممکن است فشاری که به منظور بستن پیچ ها در مجرای نادرست وارد می‌کنید منجر به آسیب دیدن برد و قطعات سخت افزاری آن شود.

 

- باز کردن پیچ های براکت گوشه درب پشت

 

11- قطع کانکتور باتری

با ابزاری مخصوص کانکتور باتری را از سوکت خود در برد بالا بیاورید.

نکته: توجه کنید که کانکتور باتری را بالا ببرید نه سوکت روی برد را. اگر سوکت روی برد را بالا کنید ممکن است کل کانکتور را بشکنید.

 

قطع کانکتور باتری

 

12- جداسازی کانکتور باتری

کانکتور باتری آیفون ۶ را با قاب باز کن از روی برد گوشی جدا نمایید.

نکته: دقت داشته باشید که به سوکت روی برد آیفون ۶  آسیبی وارد نشود.

 

 13- باز کردن پیچ های براکت گوشه درب پشت

  • سه پیچ ۱٫۲ میلیمتری که در عکس با رنگ قرمز مشخص شده‌اند را باز کنید.
  • پیچ ۱٫۵ میلیمتری که در عکس با رنگ نارنجی مشخص شده را باز کنید.
  • پیچ ۲٫۹ میلیمتری که در عکس با رنگ زرد مشخص شده را باز کنید.

نکته: زمانی که در حال بستن پیچ براکت های روی درب پشت آیفون ۶ تعمیر شده هستید، دقت داشته باشید که حتما هر پیچ را در مجرای صحیح خودش قرار دهید. اگر این کار را به درستی انجام ندهید، ممکن است فشاری که به منظور بستن پیچ ها در مجرای نادرست وارد می‌کنید منجر به آسیب دیدن برد و قطعات سخت افزاری آن شود.

 

باز کردن پیچ های براکت گوشه درب پشت

 

14- جدا کردن مجموعه پنل جلویی از بدنه اصلی

مجموعه پنل جلویی را از بدنه اصلی جدا کنید.

 

جدا کردن مجموعه پنل جلویی از بدنه اصلی

 

 

15- اسپیکر مکالمه

سه پیچ فیلیپس که براکت اسپیکر مکالمه را به پنل جلو متصل نگه می‌دارد باز کنید:

  • یک پیچ 2.3 میلی متری (قرمز)
  • یک پیچ 3.0 میلی متری (نارنجی)
  • یک پیچ 2.2 میلی متری (زرد)

براکت یا محافظ فلزی اسپیکر مکالمه / دوربین جلو را از پنل جلو جدا کنید.

 

اسپیکر مکالمه

 

16- بلند کردن دوربین اصلی از جایگاهش

لبه اسپاتول را به آرامی در گوشه سمت راست لنز دوربین اصلی آیفون قرار داده و خیلی آرام آن را به سمت بالا هول دهید تا کمی از جایگاهش بلند شود.

دوربین جلو را به عقب برگردانید تا به اسپیکر مکالمه دسترسی داشته باشید.

 

بلند کردن دوربین اصلی از جایگاهش

 

17- باز کردن پیچ های براکت اسپیکر مکالمه

  • دو پیچ ۲٫۳ میلیمتری که در عکس با رنگ نارنجی مشخص شده‌اند را باز کنید.
  • پیچ ۱٫۵ میلیمتری که در عکس با رنگ قرمز مشخص شده را باز کنید.

 

 

20-60

 

 

18- اسپیکر مکالمه را جدا کنید

هشدار: محل تماس یا کانتکت های روی کپسول صدا یا کابل را لمس نکنید – روغن روی پوست می تواند به آن صدمه برساند و اتصال را مختل کند. اگر کانتکتی را لمس کردید، آن را با مقدار کمی ایزوپروپیل الکل تمیز کنید و زمان دهید تا خشک شود.

 

اسپیکر مکالمه را جدا کنید

 

تعویض اسپیکر ایفون ۶

اسپیکر مکالمه آیفون ۶ تعمیری را با پنس از روی درب جلوی گوشی بردارید.

 

تعویض اسپیکر ایفون آیفون ۶

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات موبایل و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل می باشد. تعمیر گوشی آیفون خود را به تیم حرفه ای ما در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل بسپارید.

 پانوشت: برای خرید انواع آی سی، هارد b309 ( آی سی هارد b309) به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید.

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
ناشنــاس تاریخ : ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
ممنون از مقاله کاربردیتون. امیدوارم که از این مقاله ها و آموزش های خوب باز هم توی سایتتون بزارید :)