ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

تعمیرات موبایل آیفون در کرج Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-08-25 13:18:59. تعمیر گوشی آیفون با استفاده از روش های سنتی یک دردسر بزرگ و دشوار است، اما با پیشرفتی که تکنولوژی در عصر ارتباطات داشته است دیگر جایی برای این مشکل وجود ندارد. یکی از بهترین روش هایی که معضل نام برده شده است را برطرف کرده مربوط به سرویس تعمیر گوشی اپل در پارس ارتباط لوتوس می‌شود. تعمیر گوشی آیفون با استفاده از روش های سنتی یک دردسر بزرگ و دشوار است، اما با پیشرفتی که تکنولوژی در عصر ارتباطات داشته است دیگر جایی برای این مشکل وجود ندارد. یکی از بهترین روش هایی که معضل نام برده شده است را برطرف کرده مربوط به سرویس تعمیر گوشی اپل در پارس ارتباط لوتوس می‌شود. 4.5

تعمیر گوشی آیفون

آیفون ها مجموعه ای چشمگیر ازقابلیت های متفاوت را ارائه می کند. فناوری ساخت و قطعات بکار برده شده در گوشی های اپل منحصر بفرد هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. از اینرو کمتر گوشی های آیفون با اشکال مواجه می شوند. اما این بدان معنا نیست که هیچ وقت خراب نمی شوند و هرگز به تعمیر نیاز نخواهند داشت. اگر شما نیز جزء کاربران اپل هستید و گوشی آیفون شما با مشکل سخت افزاری و یا نرم افزاری مواجه شده است، می توانید از خدمات تعمیرات آیفون پارس ارتباط لوتوس موبایل استفاده کنید.

راهنمای ثبت درخواست

برای ثبت درخواست و اطلاع از نرخ تعمیرات موبایل 1401 شما میتوانید در کادر رو به رو با وارد کردن مدل گوشی و علل خرابی درخواست خود را ثبت نموده تا در اسرع وقت همکاران ما درخواست شما را بررسی نمایند.

پس از بررسی مشکل گوشی شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و مشکل دقیق گوشی و هزینه تعمیر را به شما اعلام میکنند. سپس پیک مرکز تعمیرات موبایل به صورت رایگان به آدرس شما مراجعه میکنند و گوشی شما را تحویل می گیرند. پس از تعمیر موبایل مجدد پیک گوشی را درب منزل شما تحویل می دهند. شرکت پارس ارتباط در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل اندروید و ios در برندهای مختلف می باشد..

برای استعلام قیمت تعمیرات اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی و دیگر برندهای معتبر موبایل، می توانید با وارد کردن برند، مدل و مشکل گوشی خود در همین قسمت اقدام کنید. پس از واردکردن شماره همراه و کلیک روی دکمه ثبت و استعلام قیمت تعمیرات، منتظر تماس کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن باشید.

لطفا تلفن همراه روشن و معتبری را وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند با شما تماس بگیرند.
ثبت گوشی loading
گوشی شما با موفقیت ثبت شد. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
icon

1. تکمیل و ارسال فرم درخواست تعمیرات موبایل یا تبلت

icon

2. تماس کارشناسان شرکت با شما جهت هماهنگی های لازم

icon

3. ارسال پیک اختصاصی شرکت به محل و دریافت دستگاه از شما

icon

4. تعمیر دستگاه شما در کمترین زمان و تحویل مجدد آن توسط پیک شرکت

تعمیرات موبایل آیفون در کرج
تعمیر گوشی آیفون
تاریخ انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۱۴ آذر ۱۴۰۲

تعمیر گوشی اپل با استفاده از روش های سنتی یک دردسر بزرگ و دشوار است، اما با پیشرفتی که تکنولوژی در عصر ارتباطات داشته است دیگر جایی برای این مشکل وجود ندارد. یکی از بهترین روش هایی که معضل نام برده شده است را برطرف کرده مربوط به سرویس تعمیر گوشی اپل در پارس ارتباط لوتوس می‌شود.

 خدمات تعمیرات اپل در نمایندگی خدمات تعمیرات موبایل بسیار متنوع هستند و بسته به مشکل گوشی موبایل به مشتری ارائه می شود. اگر ایراد موبایل نرم افزاری باشد، سرویس های ما شامل اقداماتی مانند ویروس کشی، بازیابی اطلاعات، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب و بروز رسانی برنامه ها، بروز رسانی سیستم عامل، تعمیر هنگ کردن گوشی، رفع مشکل کرش کردن اپل استور، ترمیم فرمت شدن موبایل، رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و آنتن دهی و …، می باشند.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02691009091 با کارشناسان مجموعه پارس ارتباط در تماس باشید. همینطور می توانید با مراجعه به صفحه تعمیرات موبایل به صورت آنلاین گوشی خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

مطالبی که قرار است در این مقاله مطالعه کنید:

  1. تعمیر گوشی آیفون در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل
  2. تعميرات ايفون در تعمیرات موبایل
  3. تعمیراتی که در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل پارس ارتباط انجام می شود
  4. فراموش کردن رمز یا غیرفعال شدن آیفون
  5. تعمير ال سي دي آيفون و تعویض گلس ال سی دی ایفون6
  6. تعمیر برد گوشی آیفون
  7. تعمیرات نرم افزاری آیفون
  8. تعمیرات سخت افزاری آیفون
  9. رایج ترین مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آیفون
  10. در چه شرایطی برای تعمیر گوشی اپل باید اقدام کنیم
  11. سرفصل های آموزش تعمیرات ایفون

 

سوالات متداول

هزینه تعویض تاچ ال سی دی تعمیر گوشی اپل چقدر می شود؟

هزینه تعویض انواع مخدل گوشی آیفون با یکدیگر متفاوت است و با توجه به هر مدل قیمت پرداختی فرق می کند.

 

تعویض تاچ و ال سی دی و یا گلس موبایل چقدر زمان می برد؟

اگر تاچ و ال سی دی و یا گلس ال سی دی موبایل شما به راحتی پیدا شود حدودا 2 ساعت تعویض زمان میبرد.

 

اگر گوشی آیفون آبخورد قابلیت تعمیر دارد؟

بله. با انجام عملیات تعمیر مخصوص آبخوردگی گوشی شما تعمیر می شود.

 

 

تعمیر گوشی آیفون در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل

گوشی های آیفون محصولات بسیار گران قیمت و با کیفیتی هستند، اما این موضوع به این معنی نیست که این دسته از گوشی موبایل هیچوقت دچار مشکلات سخت افزاری نمی شوند. متاسفانه زمانی که یک گوشی آیفون خراب شود، تعمیر آن به یک درد سر بزرگ تبدیل می شود چون که اولا باید گوشی خود را به دست تعمیرکار مجربی بسپارید، ثانیا هزینه گزافی برای تعمیر گوشی آیفون پرداخت شود و ثالثا چند روز منتظر تعمیر موبایل آیفون خود باشیم.

 

اما تصور کنید که با یک راه حل ساده هر سه مشکل اصلی نام برده شده قابل رفع و حل باشند. با سرویس تعميرات ايفون دقیقا این سه معضل از بین خواهند رفت. پارس ارتباط سعی می‌کند با بکاربردن تجربه تعمیرکاران مجرب و گارانتی عملکرد آن‌ها بهترین سرویس ممکن را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در ادامه مقاله بیشتر در مورد سرویس تعمیرات تخصصی موبایل و تعمیر گوشی اپل صحبت می‌کنیم، با ما همراه باشید.

 

تعمیر گوشی آیفون در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل

 

تعميرات ايفون در تعمیرات موبایل

 تعمیر گوشی اپل، توسط کادر حرفه ای و مجرب تعمیرات تخصصی موبایل در کرج، در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای متناسب انجام می شود.  تمامی خدمات ما، شامل  گارانتی بوده و بدون هیچ گونه دغدغه ای می توانید تعمیرات ایفون خود را به متخصصین ما در مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط  بسپارید.

 

تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات گوشی آیفون

 

خرابی آیفون نشانه‌های دیگری هم مانند: متوقف شدن بر روی لوگوی اپل، عدم امکان ریختن اطلاعات و پاک کردن آن‌ها، نمایش پیغام  Encrypt Unsuccessful، نمایش پیغام  Internal Storage Damaged، ویبره‌های متوالی در هنگام بالا آمدن گوشی و پریدن سریال IMEI را به همراه خود دارد.

بروز هر کدام از این مشکلات در گوشی آیفون نه تنها نشان می‌دهد که هارد این دستگاه با مشکل روبه‌ رو شده است بلکه نیاز به تعمیرات تخصصی موبایل و یا حتی تعویض هارد دارد، بلکه نشان می‌دهد که تمام اطلاعات شما نیز در خطر هستند. بنابراین بهتر است که درصورت مشاهده هر یک از این موارد در موبایل اپل خود سریعاً به یکی از به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه نمایید و تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات آن را به این مرکز بسپارید.

 

تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات گوشی آیفون

 

تعمیر و تعویض دوربین موبایل آیفون با قیمت مناسب

خوشبختانه دوربین گوشی های آیفون  تا زماتی که هیچ ضربه و فشاری به آن وارد نشود، دچار آسیب‌دیدگی فیزیکی نخواهد شد و اکثر اوقات مشکلاتی که برای آن به وجود می‌آید به دلیل اختلالات نرم‌افزاری مانند ویروسی شدن آیفون و نصب بدافزارها بر روی این دستگاه است. فرقی نمی‌کند که دوربین موبایل اپل دچار مشکلات نرم‌افزاری شده باشد یا سخت‌افزاری به هر حال متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس، خدمات عیب‌یابی، تعمیر و تعویض دوربین گوشی آیفون این دستگاه را به کاربران ارائه میکند.

کافیست که به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید و یا اینکه این دستگاه را از طریق ثبت درخواست تعمیر موبایل به شرکت بفرستید. تعمیرکاران ما بعد از دریافت گوشی شما به عیب‌یابی تخصصی و تعمیر یا تعویض دوربین آن می‌پردازند.

 

تعمیر و تعویض دوربین موبایل آیفون با قیمت مناسب

 

فراموش کردن رمز یا غیرفعال شدن آیفون

احتمالا رمز آیفون‌تان را فراموش کرده‌اید و بعد از چندین بار امتحان کردن رمزهای مختلف، پیغامی روی صفحه شما مبنی بر غیرفعال شدن آیفون شما برای مدت زمان مشخصی ظاهر شده است. برای قفل ‌گشایی یک گوشی آیفون غیرفعال شده شما ابتدا باید دیوایس را ریست کنید و یک رمزعبور جدید انتخاب کنید. با ریستور کردن آیفون از طریق آیتونز یا آیکلاد، رمزعبور قدیمی شما پاک خواهد شد. شما همچنبن می‌توانید برای برطرف کردن مشکل iPhone Disabled از Recovery Mode نیز بهره بگیرید. البته در این راه تمام اطلاعات آیفون شما هم پاک خواهد شد.

 

فراموش کردن رمز یا غیرفعال شدن آیفون

 

خالی شدن باتری آیفون 

این مشکل نرم افزاری گوشی اپل بسیار رایج است، زیرا آیفون‌ها به طور معمول دارای باتری‌های حجیمی نیستند. برای افزایش بیشتر عمر باتری می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • سلامت باتری را چک کنید: این ویژگی جدید در iOS 11 معرفی شد. از قسمت Settings وارد Battery و Battery Health شوید. این قسمت به شما می‌گوید که تا چه حد باتری دستگاه در طول زمان تضعیف شده است، و آیا شما نیاز به تعویض آن دارید یا نه.
  • بلوتوث را خاموش کنید.
  • نور نمایشگر را کم کنید.
  • حالت lower power را فعال کنید.
  • از قسمت Settings وارد General و سپس Background app refresh شده و آن را غیرفعال کنید.

اگر با روش های گفته شده مشکل شما حل نشد باید به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه نمایید تا اقدام به تعویض باتری موبایل شما کنند.

 

خالی شدن باتری آیفون 

 

علائم خرابی باتری آیفون

ممکن است گوشی به صورت ناگهانی خاموش گردد: ممکن است خرابی باتری موجب خاموشی ناگهانی گوشی آیفون شما شود. موضوع ناراحت کننده تر این است که ممکن است بعد از خاموشی گوشی، دیگر نتوان آن را روشن نمود. این موضوع می تواند شما را مجبور به تعویض باتری کند.

ممکن است برای روشن ماندن گوشی لازم باشد آن را به برق متصل نگه دارید: در صورت خرابی باتری آیفون ممکن است گوشی خاموش شده و برای روشن نمودن آن، مجبور باشید گوشی را در حالت شارژ نگه داری کنید. این یعنی باتری خراب شده و دیگر توان نگه داری شارژ را ندارد.

ممکن است گوشی برای مدت کوتاهی خاموش گردد: در مواردی هم امکان دارد با وجود این که باتری را به صورت 100% شارژ نموده اید ولی باز هم بعد از خارج نمودن آن از شارژ، به یک باره تمام شارژ خود را خالی نموده و ناگهان گوشی خاموش گردد. در صورتی که دلیل دیگری برای این موضوع نباشد، پس حتما باتری آیفون خراب شده و لازم است تعویض گردد.

باتری و در نتیجه گوشی بیش از اندازه داغ گردد: باتری ممکن است در صورت استفاده زیاد، داغ شود؛ البته شارژ شدن باتری هم می تواند موجب افزایش دمای آن گردد. اما در صورت خرابی باتری، این موضوع می تواند بدون علت ایجاد گردد که ممکن است به سلامت گوشی آسیب وارد نماید.

باتری خراب ممکن است باد کند: پس از مدتی که از گوشی آیفون خود استفاده نمودید، ممکن است متوجه تغییر شکل آن و به عبارتی تورم باتری شوید. زمانی که باتری شکل اصلی و طبیعی خود را از دست داد، لازم است هر چه سریع تر نسبت به جایگزینی آن اقدام نمایید.

 

تعمير ال سي دي آيفون و تعویض گلس ال سی دی ایفون

تعویض گلس ال سی دی ایفون را تنها در مراکز مطمئن و مجاز انجام دهید. در غیر این صورت آسیب های شدیدتر و جبران ناپذیرتری به گوشی موبایل شما وارد خواهد شد. برای تعویض گلس ال سی دی ایفون باید ابتدا بررسی شود که تاچ و ال سی دی گوشی سالم است یا نه.

 اگر تاچ و ال سی دی گوشی نیز دچار آسیب دیدگی شده باشد، به طور کلی مسیر تعمیر تغییر می کند و از روش های دیگری برای تعمیر گوشی اپل آسیب دیده استفاده می گردد. در صورتی که تنها گلس ال سی دی آیفون شکسته باشد، می توان با استفاده از دستگاه های خاص عملیات تعویض را انجام داد. هزینه تعمیر و تعویض گلس ال سی دی ایفون به مراتب بسیار پایین تر از هزینه تعویض ال سی دی و تاچ گوشی آیفون است.

به علاوه با این روش همچنان می توانید از ال سی دی اورجینال گوشی خود را استفاده کنید. بد نیست بدانید که برای تعویض گلس ال سی دی ایفون از دستگاه های جدید گلس اورجینال و چسب OCA استفاده می شود. با این شرایط گلس گوشی شکل ابتدایی را به دست می آورد. مزایای استفاده از این روش این است که دقت بالایی در صافی و مسطح بودن صفحه لمینت و ال سی دی موبایل دارد و ایمنی بالایی را تضمین می کند.

 

تعمير ال سي دي آيفون و تعویض گلس ال سی دی ایفون

 

نشانه های خرابی LCD آیفون

تا اینجا شما با دلایل خرابی ال سی دی گوشی آشنا شدید، حال می‌خواهیم در ادامه به سراغ نشانه های خرابی LCD آیفون و سامسونگ و دیگر برندها برویم.

 

1. کار نکردن تاچ

 یکی از اصلی ترین نشانه های خرابی LCD گوشی آیفون و سامسونگ و دیگر برندها، کار نکردن تاچ گوشی و یا بروز اختلال و تاخیر در عملکرد تاچ گوشی است. برای اطمینان از اینکه این مشکل واقعا سخت افزاری است؛ توصیه می‌کنیم یک بار گوشی را هارد ریست یا حتی فکتوری ریست کنید. اگر مشکل همچنان وجود داشت؛ پس باید هرچه زودتر به تعویض کامل تاچ ال سی دی آیفون بپردازید.

 

2. روشن نشدن صفحه نمایش

یکی دیگر از نشانه های خرابی LCD آیفون و سامسونگ و دیگر برندها روشن نشدن صفحه نمایش است. البته دقت داشته باشید که همیشه روشن نشدن صفحه نمایش گوشی دلیلی مبنی بر خراب شدن تاچ ال سی دی نخواهد بود و در برخی شرایط می‌تواند ناشی از بروز اختلال در عملکرد قطعات برد و مدارهای آن، مدار پاور و شارژ، باتری و غیره باشد. از سوی دیگر هم روشن نشدن صفحه نمایش ممکن است به دلیل سوختن ال سی دی نیز باشد. پس باید گوشیتان را به دست کارشناس بسپارید تا علت را بیابد. 

 

3. سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش

از دیگر نشانه های خرابی LCD آیفون و سامسونگ می‌توان به سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش اشاره کرد. سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش نشان از سوختن قسمتی از ال سی دی است. پس در این مواقع باید به تعویض کامل تاچ ال سی دی پرداخته شود. 

 

کند شدن و هنگ کردن ایفون ۸ و ایفون ۸ پلاس

مشکل کندی عملکرد، هنگ کردن و فریز شدن iphone 8 و iphone 8 plus ممکن است به دلیل نصب یک نرم افزار جدید، عدم بروزرسانی نرم افزارهای قدیمی یا مشکلاتی از سوی سیستم عامل باشد. پیشنهاد میکنیم برای کشف علت توجه کنید که آیا در چند روز اخیر برنامه جدیدی را نصب یا بروزرسانی نکرده اید.

 

کند شدن و هنگ کردن ایفون ۸ و ایفون ۸ پلاس

 

ارتقا هارد آیفون

شاید یکی از مشکلاتی که بسیاری از دوستان و مشترکین تعمیر گوشی اپل  پسند با آن درگیر هستند، ظرفیت آیفون میباشد. شاید همگی از عملکرد آیفون خود راضی باشند و تنها خورده ای که از گوشی خود داشته باشند ظرفیت هارد آن باشد.

.اگر ظرفیت حافظه گوشی آیفون تان زیاد باشد، دیگر نگران پر شدن حافظه گوشی تان نخواهید بود. امروزه حافظه های 16 گیگا باید و 32 گیگا بایت و شاید 64 گیگابایت، ظرفیتهای کمی محسوب می شوند و بعد از مدتی با مشکل کمبود حافظه گوشی مواجه می شویم.

 

 

خاموش شدن گوشی آیفون به صورت خودکار

خیلی از کاربران با مشکل خاموش شدن خودکار آیفون مواجه هستند! آیفون این دسته از کاربران به صورت خودکار در بازه ها زمانی نامشخصی خاموش یا ریستارت می‌شود. در اغلب موارد این مشکل ناشی از عملکرد ضعیف باتری است، اما در برخی موارد دیگر مشکل مورد نظر می‌تواند نرم افزاری یا سخت افزاری و مرتبط با اجزای دیگر آیفون باشد که باید با عیب یابی دقیق آن را مشخص و تعمیرات گوشی آیفون را انجام داد. بنابراین اگر با مشکل خاموش شدن خودکار آیفون مواجه هستید، راه حل های زیر را امتحان کنید:

  • اپلیکیشن های مشکوک به بدافزار را از روی گوشی پاک کنید. 
  • آیفون را فکتوری ریست کنید.
  • اگر با انجام موارد فوق مشکل آیفون برطرف نشد، توصیه می‌کنیم تماسی با کارشناسان واحد تعمیرات آیفون موبایل کمک برقرار نمایید و سفارشی برای بررسی آیفونتان ثبت کنید. کارشناسان موبایل کمک بعد از بررسی دقیق آیفون شما و پیدا کردن منشا مشکل آن را تعمیر می‌کنند.

اگر همچنان مشکل گوشی شما پابرجا است گوشی خود را به مراکز تعمیرات موبایل آیفون بسپارید تا مشکل گوشی شما حل شود.

 

خاموش شدن گوشی آیفون به صورت خودکار

 

چند روش برای خاموش شدن ناگهانی آیفون

خاموش شدن ناگهانی آیفون امری است که نمی توان آن را انکار کرد اما واقعا به راحتی می توان آن را حل نمود. کار کردن با سیستم عامل iOS و به تبع آن گوشی آیفون، به دلیل قابلیت های منحصر به فردی که دارد، یکی از خواسته های نسل امروز است. کمپانی بزرگ اپل که با تولید جدیدترین محصولات، در این سال ها، بیش از پیش صاحب نام و آوازه شده است، تمام تلاش خود را به کار گمارده تا علاوه بر ارائه جدیدترین فناوری، محصولی بی عیب و نقص به مشتریان خود عرضه کند.

 

Force Restart (راه اندازی مجدد اجباری)

اگر از خاموش شدن آیفون یا آیپد خود به صورت ناگهانی نگران هستید و یا متوجه این مسئله شده اید که گوشی آیفون شما شارژ نمی شود و با یک صفحه سیاه یا سفید مواجه شده اید، باید به شما بگوییم که گوشی شما در اولین قدم، نیاز به انجام عملیات Force Restart دارد.

برای انجام راه اندازی مجدد اجباری در آیفون 8 یا ورژن های جدیدتر آیفون و حتی iPad ها باید از Face ID کمک بگیرید. به منظور انجام این کار باید یک بار دکمه افزایش صدا را فشار داده و رها کنید، سپس بلافاصله دکمه کاهش صدا را فشرده و مجددا آن را رها نمایید. پس از آن دکمه جانبی را تا ظاهر شدن لوگوی اپل نگه دارید.

شما به همین سادگی گوشی خود را مجبور به راه اندازی مجدد کرده اید.

همان طور که می دانید، برخی از مدل های گوشی آیفون که برای  قبل از سال 2017 هستند؛ دارای دکمه هوم هستند که این دکمه فرآیند ریستارت را آسان تر می کند.

عملیات Force Restart در آیفون 7 یا ورژن های قدیمی تر به شرح زیر است:

اگر شما در زمره کاربرانی هستید که آیفون 7 و یا آیفون 7 پلاس دارید، با فشردن همزمان دکمه Sleep / Wake و دکمه Volume Down می توانید گوشی خود را مجبور به راه اندازی مجدد نمایید.

همین عملیات در ورژن های پایین تر آیفون، مانند آیفون 6 با فشردن همزمان دکمه Sleep / Wake و دکمه Home قابل اجرا است.

روش Force Restart دربیشتر موارد برای فع خاموش شدن آیفون و خاموش شدن آیپد به صورت ناگهانی جواب داده است. اما اگر پس از اجرای این روش عیب دستگاه شما رفع نشد، روش دیگری را انتخاب کنید.

 

چند روش برای خاموش شدن ناگهانی آیفون

 

plug in

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم؛ اگر احساس می کنید که خاموش شدن آیفون یا آیپد شما به صورت ناگهانی حاصل از خالی شدن باتری دستگاهتان است، گوشی خود را برای مدتی به برق متصل کنید. البته این نکته را در نظر بگیرید که ممکن است شارژر و یا کابل گوشی شما خراب باشد، پس برای اطمینان بیشتر از یک کابل و شارژر دیگر استفاده کنید.

اگر احتمال می دهید که گوشی شما شارژ ندارد و در زمان متصل بودن به شارژر هم شارژ نمی‌شود، ممکن است شارژر دستگاه یا کابل آن خراب شده باشد. برای اطمینان از این موضوع دستگاه خود را با یک کابل و شارژر دیگر شارژ کنید.

به گوشی آیفون یا آیپد خود، یک ساعت زمان بدهید تا شارژ شود، اگر پس از یک ساعت گوشی شما روشن شد، مشکل شما رفع شده ومی توانید بدون هچ گونه نگرانی از آن استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس شکسته گوشی موبایل

 

حل مشکلات برنامه‌ای آیفون 6

در صورت وجود چنین مشکلاتی راه‌های اندکی وجود دارد. ابتدا مطمئن شوید برنامه‌ها بروزرسانی شده‌اند. مشکل بروزرسانی از زمان راه اندازی iOS 11 و با پشتیبانی آن نیز رفع شده است.

برای کاربران فراموشکاری که بروزرسانی برنامه ها را فراموش می‌کنند، گزینه بروزرسانی خودکار در اپ استور می‌تواند بهترین راه حل باشد. زیرا برنامه‌ها را همیشه با آخرین بروزرسانی‌ها که البته مشکلات آنها رفع شده است بروز نگه می‌دارد. اگر در دانلود برنامه‌ها در اپ استور مشکل دارید، دستگاه یک بار ریست کنید. این روش در بسیاری از موارد به تعمیرات اپل کمک می‌کند.

 

حل مشکلات برنامه‌ای آیفون 6

 

دلیل از کار افتادن فیس ایدی آیفون چیست؟

اگر دستگاه از شما می خواهد که رمز عبور را وارد کنید و فیس آیدی عمل نمی کند، ممکن است فرایند طبیعی باشد. زیرا در موارد زیر نیاز است به جای استفاده از فیس آیدی، کد عبور یا اپل آیدی را وارد کنید.

  • شما ماسک به صورت زده باشید.
  • دستگاه به تازگی روشن یا ریستارت شده باشد.
  • بیش از ۴۸ ساعت قفل دستگاه باز نشده باشد.
  • در شش و نیم روز گذشته از رمز عبور برای باز کردن قفل دستگاه استفاده نشده باشد و فیس آیدی در ۴ ساعت گذشته قفل دستگاه را باز نکرده باشد.
  • دستگاه دستور قفل از راه دور دریافت کرده باشد.
  • پنج تلاش ناموفق برای مطابقت چهره انجام شده باشد.
  • پس از اجرای حالت Emergency SOS با فشار دادن و نگه داشتن همزمان دکمه تنظیم صدا و کناری به مدت دو ثانیه.

 

راهکارهای رفع مشکل فیس ‌آی‌ دی

عوامل مختلفی منجر به اختلال درعملکرد تشخیص چهره می شود که مشکلاتی را به همراه دارد.گاهی کثیف بودن و وجود گرد و غبار روی سنسور تشخیص چهره باعث می شود فیس ای دی با شکست رو به رو شود. پس در ابتدا با کمک یک پنبه یا دستمال سنسور تشخیص چهره که در جلو و بالای گوشی تعبیه شده است را تمیز کنید. در میان سنسور های تشخیص چهره یک لنز اختصاصی به اسم True Depth در گوشی های ایفون وجود دارد جزئیات چهره کاربر را در حالتی سه بعدی اسکن می کند. حال مجدد امتحان کنید. اگر مشکل اسکن تشخیص چهره باز هم با مشکل مواجه شد راه حل دوم را امتحان کنید.

 

دلیل از کار افتادن فیس ایدی آیفون چیست؟

 

گاهی مشکلات فیس ای دی هم مانند خیلی از اختلالات گوشی و کامپیوتر با یک خاموش روشن کردن ساده رفع می شود. پس این راهکار را امتحان کنید. به این صورت که از منوی Settings گزینه ی Face ID & Passcode را انتخاب کنید. در این مرحله باید پسور ایفون خود را وارد کرده و گزینه های فیس ای دی را غیر فعال کنید. سپس باید آیفون را ری استارت کنید و دوباره مجدد وارد بخش Setting و Face ID & Passcode شوید و گزینه های فیس آیدی را فعال کنید. اگر مشکل رفع نشد راهکار های دیگر را امتحان کنید.

روش دیگری که می تواند اختلالات فیس ای دی را رفع کند ریست کردن فیس ایدی است. پس از ریست دوباره مراحل اسکن چهره را انجام دهید. به این صورت که از منوی Settings گزینه ی Face ID & Passcode را انتخاب کنید پس از وارد کردن رمز عبور گزینه ی Reset Face IDرا انتخاب کنید. در این مرحله باید مجدد از بخش Reset Face ID گزینه ی Set Up Face ID و سپس  Get Started را بزنید و بر اساس فاصله ای که قبلا گفتیم چهره خود را اسکن کنید. در اکثر مواقع با این روش مشکل پیش آمده رفع می شود.

 

تعمیر برد گوشی آیفون

همانطور که می دانید، برد مغز متفکر گوشی است و کنترل تمام بخش های دستگاه را بر عهده دارد. این یعنی خرابی برد می تواند باعث آسیب دیدگی دیگر قطعات و مختل شدن روند کاری گوشی شود. یکی از مهم ترین مراحل تعميرات موبايل اپل، ترمیم برد اصلی آن است.

برای تعمیر این قطعه، باید بخش های متفاوت آن شامل مقاومت، خازن، سیم پیچ، دیود و ترانزیستور به دقت بررسی شوند. پس از تشخیص دادن قطعه معیوب، آن قطعه تعویض می گردد و به این ترتیب، عملکرد برد به حالت عادی بر می گردد. البته گاهی اوقات تعمیر برد گوشی اپل امکان پذیر نخواهد بود و تنها با تعویض این قطعه می توان مشکلات ناشی از خرابی آن را برطرف نمود.

 

تعمیر برد گوشی آیفون

 

تعمیر بیس باند ایفون و حل مشکل no service در آیفون 7

اگر شما هم با مشکل بیس باند آیفون  خود مواجه هستید و به دنبال راهی برای حل آن هستید؛ شرکت درستی را انتخاب کردید. با ما در بررسی مشکل بیس باند آیفون  و تعمیر بیس باند ایفون و همینطور راه‌ حل‌های آن همراه باشید. مشکل No Service  یکی از شایع‌‌ترین اختلالات در آیفون 7 بوده که باعث نارضایتی بسیاری از کاربران در سراسر دنیا شده، این اختلال معمولا ناشی از مشکلات مربوط به بیس ‌باند است. 

 

بیس‌باند در واقع واحد پردازش اطلاعات می باشد و دریافت و انتقال داده‌ها در این بخش انجام می شود و هرگونه خلل در این پردازش باعث قطع ارتباط کاربران با شبکه‌‌های مخابراتی شده که بسیار آزاردهنده است. کمپانی اپل وجود اختلال در بیس‌باند آیفون 7 را تایید کرده واعلام کرده که مدل نامبرهای A1660، A1780،A1779 عملا با مشکل بیس باند مواجه می باشند و کابران در صورت داشتن گارانتی بین المللی اپل می توانند این دستگاه ها را برای شرکت اپل ارسال و از این خدمات برای تعویض و تعمیر دستگاه های خود استفاده نمایند.

 

تعمیر بیس باند ایفون و حل مشکل no service در آیفون 7

 

حل مشکل وصل نشدن بلوتوث

گاهی پیش می‌آید هنگام وصل کردن گوشی به سیستم چندرسانه‌ای اتومبیل یا پخش صوتی خانگی از طریق بلوتوث، با مشکل مواجه شوید. در اکثر موارد این یک مشکل نرم افزاری است که به سادگی رفع می‌شود. ساده‌ترین راه، خاموش و روشن کردن بلوتوث است. برای این کار صفحه گوشی خود را بالا بکشید، از کنترل سنترل روی دکمه بلوتوث کلیک کنید تا از حالت آبی درآید، سپس مجدداً روی آن ضربه بزنید تا‌ آبی شود. با این کار بلوتوث را در گوشی خود خاموش و روشن کرده‌اید. به عنوان یک راه جایگزین شما می‌توانید گوشی خود را به حالت هواپیما برده و دربیاورید. با این کار بلوتوث نیز به صورت خودکار خاموش و روشن می‌شود.

راه حل بعدی، قطع اتصال دستگاه وصل شده است که راه اندازی ناصحیح آن باعث شده اتصال به خوبی برقرار نشود. برای این کار از صفحه تنظیمات آیفون خود به منوی بلوتوث بروید، از فهرست موجود در کنار نام دستگاه بلوتوثی مورد نظر روی آیکون i کلیک کنید و سپس گزینه Forget This Device را انتخاب کنید.

ممکن است شما از طریق بلوتوث به دستگاه‌های متعددی که دیگر اعضای خانواده، دوستان، همکاران یا هم کلاسیان شما هم به آن‌ها دسترسی دارند وصل شده باشید. اگر یکی از این افراد به دیوایس مورد نظر شما وصل باشد، آیفون شما دیگر نمی‌تواند به آن دسترسی پیدا کند و ابتدا باید دیوایس اول قطع شده تا شما اتصال را برقرار کنید.

 

حل مشکل وصل نشدن بلوتوث

 

کار نکردن تاچ آیدی

دکمه هوم آیفون ها سال هاست که نقش تاچ آیدی آن ها را هم ایفاء می‌کند، یعنی کاربر با لمس این دکمه و قرار دادن انگشت خود بر روی آن می‌تواند قفل صفحه نمایش را آنلاک کند. اما در برخی شرایط دیده شده که دکمه هوم آیفون یا قابلیت اسکن انگشت آن از کار می‌افتد. در این شرایط راه حل چیست؟

اگر دکمه هوم آیفون شما کاملا از کار افتاده باشد، احتمالا ماژول دکمه هوم گوشی کلا خراب شده و نیاز به تعویض دارد که انجام این کار یک تعمیر سخت افزاری تعمیرات اپل است و خودتان از پس انجام آن بر نخواهید آمد.

ضمن اینکه با تعویض عادی ماژول دکمه هوم آیفون ها باز هم قابلیت اسکن انگشت آن قابل استفاده نخواهد بود، چون اپل در طراحی آیفون ها و تاچ آیدی آن ها بستر امنیتی را تعبیه کرده که منجر به تعامل متقابل تاچ آیدی با مادربرد گوشی می‌شود و تعویض هر یک از این دو قطعه منجر به از کار افتادن قابلیت اسکن انگشت خواهد شد. بنابراین اگر دکمه هوم آیفونتان را تعویض کنید، باز هم نمی توانید که از قابلیت اسکن انگشت آن استفاده به عمل آورید.

 

دلیل عدم شناسایی تاچ آیدی و کار نکردن دکمه هوم

یکی دیگر از مشکلات مرتبط با تاچ آیدی آیفون که ممکن است بعد از تعمیر این گوشی رخ دهد مربوط به شناسایی نشدن تاچ آیدی و عدم کارکرد این قطعه موبایل به عنوان دکمه هوم می‌شود! دقت داشته باشید که در این حالت اینطور نیست که دکمه هوم گوشی کار کند اما فقط قابلیت اسکن انگشت نداشته باشد! بلکه در این حالت کلا دکمه هوم گوشی که شامل تاچ آیدی آیفون می‌شود از کار خواهد افتاد و به هیچ عنوان نمی‌توانید از این دکمه برای بازگشت به هوم اسکرین گوشی استفاده کنید. راه حل موجود در این شرایط چیست؟

 

کار نکردن تاچ آیدی

 

فکتوری ریست کردن آیفون با استفاده از برنامه آیتیونز (iTunes) در این شرایط ممکن است مشکل را برطرف کند. اگر با انجام فکتوری ریست مشکل کار نکردن تاچ آیدی آیفون شما برطرف نشد، باید تمام راه حل هایی که در بخش های قبل به آن ها اشاره کردیم را انجام دهید. اگر باز هم مشکل رفع نشد، مطمئن باشید که تاچ آیدی گوشی خراب است و باید آن را تعویض نمایید تا حداقل بتوانید قابلیت بازگشت به صفحه هوم را در آن مورد استفاده قرار دهید.

 

تعمیرات نرم افزاری آیفون

مشکلات نرم افزاری یکی از رایج ترین مشکلات در انواع گوشی ها از جمله در گوشی های آیفون می باشند که متاسفانه در بیشتر مراکز تعمیرات تخصصی موبایل ، تعمیرکاران مبتدی برای رفع مشکلات نرم افزاری با یک اشتباه کوچک باعث آسیب سخت افزاری به گوشی می شوند.

 

تعمیر گوشی اپل در پارس ارتباط لوتوس با بروزترین فایل های رسمی آیفون و با استفاده از باکس های تعمیراتی آیفون صورت می پذیرد. این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی ایرادات نرم افزاری گوشی آیفون در بخش تعميرات موبايل اپل قابل رفع می باشد. تکنسین های نرم افزاری در این مرکز دارای مدرک بین المللی تعمیرات نرم افزاری موبایل می باشند.

 

تعویض اسپیکر ایفون ۶

اسپیکر مکالمه گوشی آیفون 6 از قطعات داخلی و سخت‌افزاری این دستگاه به حساب می آید که وظیفه‌ی ارسال صدای مخاطبین در حین مکالمه برای کاربران را برعهده دارد. اسپیکر مکالمه گوشی آیفون 6  مانند دیگر اسپیکر مکالمه‌ها در حاشیه‌ی بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است و از طریق یک توری فلزی در برابر ضربه٬ آبخوردگی و یا گرد و غبار محافظت می‌شود.

کاربران می‌توانند با استفاده از دکمه‌ی ولوم که در لبه‌ی کناری گوشی قرار دارد صدای خروجی اسپیکر مکالمه آیفون 6  را تنظیم و کنترل کنند. چنانچه پس از استفاده‌ی طولانی از این قطعه با ضعیف شدن صدای خروجی مواجه شده‌اید لازم است با استفاده از یک دستمال مرطوب این قطعه را تمیز نمایید چرا که مشکل از گرفتگی گرد و غبار می‌باشد.

در صورت عدم رفع مشکل لازم است با مراجعه به این مرکز جهت عیب یابی دقیق دستگاه خود اقدام نمایید. تعمیرکاران در صورت لزوم به تعمیر و یا  تعویض اسپیکر ایفون 6  با استفاده از قطعات اورجینال می‌پردازند.

 

تعویض اسپیکر ایفون ۶

 

تعمیرات سخت افزاری آیفون

در بخش تعمیرات سخت افزاری آیفون، جدیدترین متدهای تعمیرات تخصصی موبایل با استفاده از قطعات اورجینال گوشی های اپل صورت می گیرد. کاملترین مجموعه بردهای داغی مدل های متفاوت آیفون با سخت افزارکار حرفه ای آیفون در پارس ارتباط گرد هم آمده اند تا تمامی مشکلات گوشی هایآیفونقابل رفع باشد.  تعمیر و تعویض آی سی هارد (EMMC) و بیس باند، تعویض گلس و …  از تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری موبایل می باشد که در  این مرکز در کمترین زمان و با بهترین قیمت صورت می پذیرد.

 

رایج ترین مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آیفون

خرابی های گوشی های هوشمند به هیچ عنوان محدود به یک یا چند مورد خاص نمی باشند و گستره بسیار وسیعی را شامل می شوند. مشکلاتی مانند کرش کردن، هنگ کردن های مداوم و مکرر، کاهش سرعت اجرای برنامه ها، پاک شدن اطلاعات، خاموش شدن و یا روشن نشدن و در برخی موارد نصب نشدن برنامه ها و ویروسی شدن، از جمله مشکلات نرم افزاری آیفون محسوب می شوند.

 

 اما در صورت خالی شدن باتری، خاموش شدن ناگهانی گوشی، روشن نشدن، کار نکردن تاچ، سیاه شدن نمایشگر، از کار افتادن بلندگو، شکستن ال سی دی یا بدنه، شکستن گلس ال سی دی، باد کردن باتری و مشکلاتی از این دست، باید بخش های سخت افزاری دستگاه مورد بررسی قرار بگیرند.

 

مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آیفون باید به صورت تخصصی برطرف گردند. در واقع برای رفع هریک از این ایرادها و مشکلات، نیاز به انجام اقدامات خاصی است. گاهی با یک ویروس کشی ساده مسئله حل می شود و گاهی هم نیاز به ترمیم یا تعویض قطعاتی مانند ال سی دی، باتری، تاچ و … می باشد. تیم تعمیر گوشی آیفون با جدیدترین تجهیزات فنی، برای رفع انواع مشکلات آیفون در خدمت شما عزیزان است.

 

رایج ترین مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آیفون

 

مزایای تعمیر گوشی اپل

همان طور که گفته شد گوشی های تولید کمپانی اپل به واسطه خصوصیات منحصر به فرد خود، قیمت بالایی دارند. اگر کاربری تاکید دارد که گوشی مورد استفاده باید حتما از تولیدات این کمپانی باشد، در واقع با این تصمیم گیری مسئولیت های بعدی را نیز پذیرفته است. اصلا بعید نیست که روزی تعمیر گوشی اپل نیاز ضروری و مهم او باشد، اما نگران نباشید متخصصین تعمیرات گوشی اپل به سرعت و با دقت این مشکل را رفع خواهند کرد .

 

اگر بتوان مشکلات پیش آمده در گوشی اپل را با تعمیر حل و فصل نمود و به تعویض نیازی نباشد، این به معنای شانس واقعی و خوش شانسی تمام برای کاربران اپل است، چونکه در تعمیر گوشی آیفون همواره تلاش بر این است که قطعات اورجینال و اصل دستگاه بر روی دستگاه باقی بمانند و با ترمیم، مشکلشان حل شود و تعویض لازم نشوند. اما در صورت تعویض در نمایندگی اپل فقط از قطعات اصل برای تعویض قطعات بهره خواهیم گرفت.

 

تعویض ال سی دی آیفون 4s

خرابی ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل هر روز منجر می‌شود که کاربران زیادی به مراکز تعمیرات تخصصی موبایل مراجعه کرده و از آن ها کمک بخواهند. خراب شدن ال سی دی و تاچ گوشی می‌تواند بنا به دلایل مختلفی رخ دهد اما در اغلب مواقع این مسئله ناشی از افتادن گوشی از دست کاربر و زمین خوردن آن خواهد بود. مقاله  تعویض ال سی دی آیفون 4s را مطالعه نمایید تا دلایل خرابی ال سی آیفون 4s را بدانید.

 

تعویض ال سی دی آیفون 4s

 

بیشتر بخوانید: تشخیص شارژر اصلی آیفون از تقلبی به چه صورت است؟

 

در چه شرایطی برای تعمیر گوشی اپل باید اقدام کنیم:

  • مشکلات مربوط پورت USB
  • تعمیرات اسپیکر
  • مشکلات مربوط ورودی های گوشی
  • تعمیرات شبکه و WIFI
  • رفع مشکلات مربوط به کیبورد و Trackpad
  • نصب ویندوز
  • نصب انواع نرم افزارهای اورجینال
  • رفع مشکلات مربوط به EMMC یا هارد گوشی
  • ضربه خوردن
  • آب خوردگی
  • اتصال به پاوربانک یا شارژر غیر اورجینال
  • شکستگی یا ترک صفحه نمایش
  • تعمیر یا تعویض صفحه نمایش
  • تعمیر یا تعویض دکمه Home
  • مشکلات مربوط به باتری
  • مشکلات مربوط دکمه روشن کردن

 

مشکل خطا در اتصال اپل آیدی

آیا می‌خواهید وارد iTunes و Apple Store شوید اما پیغام خطای Verification Failed را دریافت می‌کنید. در چنین حالتی متوجه می‌شوید که در اتصال به اپل آیدی شما مشکلی به وجود آمده است. برای رفع مشکل تأیید اعتبار اپل آیدی، این نکات را دنبال کنید.

سعی کنید از شبکه WiFi دیگری استفاده کنید یا به شبکه داده تلفن همراه خود متصل شوید. اگر به نظر می‌رسد که نمی‌توانید به سرویس‌های اپل خود متصل شوید یا دستگاه شما به اینترنت وصل نمی‌شود و قبلا اتصال Wi-Fi یا تلفن همراه خود را بررسی کرده‌اید، زمان آن رسیده است که تنظیمات شبکه را بررسی کنید. با این کار تنظیمات Cellular شما بازنشانی می‌شود و باید دوباره به شبکه‌های Wi-Fi که در گذشته به آن متصل شده‌اید، وارد شوید.

 

رفع مشکلات اپل آیدی (review)

اگر در زمان ساخت اپل آیدی، یکی از مراحل اصلی را نادیده گرفته باشید، معمولا با این خطا روبه‌­رو می­‌شوید. خطای review  به معنی این است که باید اطلاعات دقیق­‌تری از خود وارد نمایید. به طور کلی شما باید اطلاعاتی نظیر نام، نام خانوادگی، ایمیل معتبر، پسورد مورد نظر، تاریخ تولد به میلادی، سوالات امنیتی و پاسخ به آ‌ن‌ها، آدرس، عنوان و روش پرداختی را برای ساخت اپل آیدی خود ارائه دهید.

اگر بخواهید اپل آیدی خود را در نرم­‌افزاری چون آیتونز sign in کنید، معمولاً با این مشکل برخورد خواهید کرد و از شما خواسته می­‌شود که اطلاعات مربوط به آدرس خود و همچنین روش پرداختی خود را وارد نمایید. اما اگر همه مراحل ساخت اپل آیدی را از طریق سایت انجام دهید همه اطللاعات در آنجا به طور کامل از شما خواسته می­‌شود و دیگر با مشکل review مواجه نمی­‌شوید. تنها روش حل این مشکل که می­‌توان به آن اشاره نمود، استفاده از نرم افزارهای تغییر­دهنده آی پی و بعد وارد کردن اطلاعات آدرس و روش پرداختی است.

 

رفع مشکلات اپل آیدی (رفع مشکل به‌روزرسانی شماره تلفن اپل آیدی)

همیشه پیامی مبنی بر اینکه باید شماره تلفن اپل آیدی را به‌روزرسانی کنید را روی آیفون خود مشاهده می‌کنید؟ حتی زمانی که آیفون خود را خاموش می‌کنید و دوباره آن را روشن می‌کنید، آن پیام همچنان وجود دارد و شما نمی‌دانید چرا و چه کاری باید در مورد آن انجام دهید!

اساسا، اپل از شما می‌خواهد که یک شماره قابل اعتماد مرتبط با حساب اپل آیدی خود داشته باشید. این شماره تلفن قابل اعتماد برای حفظ دسترسی به حساب شما بسیار مهم است، به خصوص اگر اپل آیدی یا رمز عبور خود را فراموش کرده باشید.

 

قیمت تعمیر گوشی آیفون

هزینه تعمیرات موبایل آیفون با توجه به مدل، نوع خرابی و برخی از موارد متفاوت است. به عنوان مثال اگر ال سی دی آیفون 13 شما بشکند شما مجبور به پرداخت هزینه بسیار زیادی هستید. اما اگر مشکلات قطعات دیگر باشد امکان دارد مجبور به پرداخت هزینه کمتری باشید.

 

سرفصل های آموزش تعمیرات ایفون

  • بررسی مدلهای مختلف آیفن از سری آیفن ۳ تا آیفن ۷ در مرکز آموزش تعمیرات موبایل در کرج
  • تدریس روش باز کردن گوشی اپل توسط ابزارهای مخصوص و تخصصی.
  • اموزش انواع مقاومت Types of Resistance.
  • تدریس انواع خازن Types of Capacitors در مرکز آموزش تعمیرات موبایل.
  • آموزش انواع سلف و سیم پیچ Types of inductors and coils.
  • تدریس نقشه خوانی استفاده تخصصی از مرجع های کمپانی اپلblock diagrame , flow chart , data sheet , schematic.
  • آموزش تخصصی اسمبل و دیس اسمبل(باز و بسته کردن و تعویض قطعه معیوب) تمامی مدلها با استفاده از video , photo , اصول دقیق ,انجام تعویض قطعه توسط کار آموز.
  • تدریس مباحث اولیه و اصطلاحات در تعمیر گوشی اپل Apple.

 

پارس رتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل می باشد.تعمیر گوشی آیفون خود را به متخصصین ما در تعمیرات گوشی آیفون  بسپارید.

پانوشت: برای خرید انواع آی سی، هارد b309 ( آی سی هارد b309) به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید.

مقالات آموزشی تعمیر گوشی آیفون

تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
10 ترفند موثر برای افزایش سلامت باتری آیفون
تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲
10 ترفند موثر برای افزایش سلامت باتری آیفون
مشکل شارژ نشدن گوشی آیفون (در حالت خاموش و روشن)
تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲
مشکل شارژ نشدن گوشی آیفون (در حالت خاموش و روشن)

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
مسعود تاریخ : ۱۱ دی ۱۴۰۱
گوشی من HTCاست وباداشتن شارژ کافی خاموش می شود علت چه می باشد ودرتهران به کدام تعمیرگاه مجاز بروم وآن را تعمیر کنم
ادمین

سلام

باید گوشی بررسی بشه ممکنه مشکل ازهارد گوشی باشه

ELHAM تاریخ : ۳۱ فروردین ۱۴۰۱
سلام وقتتون بخیر من گوشی دیروز ضربه خورد اولش مشکلی نداشت ولی الان خاموش شده و روشن نمیشه. چیکار میتونم کنم؟
ادمین

سلام دوست عزیز

خاموش شدن موبایل این امکان رو داره که بخاطر باتری موبایل باشه. بهترین کار اینه که به مجموعه تعمیرات موبایل آیفون ما مراجعه کنید تا متخصصین ما گوشیتون رو بررسی کنند و مشکل اصلی مشخص کنند. همینطور می تونید برای دریافت مشاوره با کارشناسان تیم ما تماس بگیرید. 02691009091

سارا تاریخ : ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
سلام بیخشید من گوشیمو میخام بفروشم 7پلاس میخاستم بدونم امکان اینکه بعد از فروش کسی میتونه اطلاعات رو بدون داشتن اپل ایدیم برگردونه؟اخه اشنا هستن
ادمین

باسلام

خیر امکان بازیابی اطلاعات بدون داشتن اپل آیدی وجود ندارد.

Amin تاریخ : ۱۷ تیر ۱۴۰۰
سلام و وقت بخیر بنده ایفون ۱۲ پرو دارم نیخواستم بدونم میشه گوشی رو با پاور بانک شیائومی با کابل تایپ سی شارژ کنم یا اون درگاه تایپ سی فقط ورودی هست و برای شارژ خود پاوربانک؟ ممنون میشم اطلاع بدین
ادمین

با سلام

دوست عزیز بهتر است با شارژر و یا پاوربانکی با ولتاژ مناسب دستگاه تلفن ، شارژ شود. در بلند مدت باعث بروز مشکل برای باتری میشود.

رها تاریخ : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
سلام من گوشی آیفونم کلا شکست الان گوشی جدید گرفتم اما پسورد اپل آی دی رو فراموش کردم چیکار باید بکنم
ادمین
با سلام بدون داشتن رمز اپل آیدی دستگاه شما متاسفانه قابل استفاده نمیباشد.
Arash tafavot تاریخ : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
ببینید من یه گوشی اپل 6s از یکی گرفتم آشنا گفته اپل آیدی گوشی یادش رفته و من اصلا نمیتونم هیچکاری با گوشی بکنم آیا قابلیت حذف کردنش وجود داره؟ چگونه؟
ادمین
با سلام خیر ، متاسفانه دستگاه آیفون بدون اپل آیدی هیچ کاربردی ندارد.
Ali تاریخ : ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
سلام ،من ی گوشی ۷ پلاس خریدم ، تاچش توی گوشه ها یعنی گوشه ی چپ و بالا و راست و پایین یکم مشکل داره و انگشت یکم روی صفه گیر میکنه ، این مشکل معمولیه ، یا اینکه تاچش مشکل داره ، توی تایپ و اینجور چیزا اوکیه ولی با ی برنامه هم ب اسم toolchecker چک کردم اون گوشه ها تاچ میشه ولی توی کار کردن باهاش درست کار نمیده مثلا زدن روی حرف j داخل مخاطبین ، اگ این معمولیه و مشکل نداره، اون گیر کردن انگشت و سخت حرکت کردن روی صفه میتونه نشونه تعویضی بودن صفه باشه؟ با تشکر
ادمین
با سلام لطفا مقاله را در لینک زیر مشاهده فرمایید. http://www.parsertebatco.com/post/92
بهنام حیدری تاریخ : ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
بنده باتری و فلت شارژر موبایلم رو تعویض کردم ولی الان با کابل شارژ قدیمی در حالی که سالم هست شارژ نمیکنه باید کابل جدید بگیرم یا مشکل از جای دیگر است
ادمین
با سلام احتمالا مشکل از آی سی شارژ و یا مسیر شارژ هستش. گوشی باید بررسی بشه
ناصر تاریخ : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام ، در آیفونهای 7 plus کدام سری مشکل بیس باند دارند ؟ ممنون
ادمین
با سلام سری های کوالکام سون و سون پلاس مشکل بیس باند دارند
کیمیا تاریخ : ۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام حافظه ی گوشیم کاملا پر شده اما نمیتونم برنامه ای رو پاک کنم یعنی گزینه delete ندارن توی قسمت storage هم به حافظه ی پنهان اپلیکیشن ها دسترسی ندارم دلیلش رو هم نمیدونم میشه بگید چطور میتونم برنامه ای رو پاک کنم ؟!
ادمین
با سلام از تمامی اطلاعاتتون بک آپ بگیرید و گوشی رو به تنظیمات کارخانه برگردونید. حافظه داخلی کلا پاکسازی میشه
علی تاریخ : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام من از ایتیونز کامپیوتر به گوشیم اهنگ ریختم ولی میگه این اهنگ ها تو کشور شما ساپورت نمیشه راه حلش چیه؟
ادمین
سلام دوست عزیز از نرم افزار 3utools استفاده کنید
شکیبا تاریخ : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام ببخشید گوشی من ایفون هست . من دیروز اشتباهی چند تا از عکس هایی که برام خیلی مهم بودن رو از اسنپ چتم حذف کردم . در اصل میخواستم مخفیشون کنم ولی اشتباهی روی گذینه حذف زدم میخواستم بدونم چجوری میتونم اون چند تا عکس رو ریکاور کنم لطفا اگه میدونید بهم بگین چون خیلی برام مهم بودن اون عکسا
ادمین
سلام دوست عزیز احتمالا از طریق آی کلود گوشی بشه برگردوند. آی کلود رو روی کامپیوتر باز کنید و یوز پسورد اپل ای دی رو بزنید. احتمالا عکس های حذف شده اونجا باشند
جمشید تاریخ : ۲۹ دی ۱۳۹۹
سلام و وقت بخیر گوشی بنده آیفون sEهستش رفت زیر ماشین و السیدی و دیگر لوازم رو تعویض کردم گوشی درست شده و همه چیزش درست کار میکنه اما رفته رو حالت serching و no servicچندجا نشون دادم گفتن از بیس باندشه و نتونستن تعمیر کنن آیا دیگر گوشی خراب است و کارایی نداره؟؟؟
ادمین
سلام دوست عزیز احتمال مشکل از آی سی تغذیه بیس باند هستش. بهتره برای تشخیص دقیق تر مشکل به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید
B تاریخ : ۲۸ دی ۱۳۹۹
سلام‌ خسته نباشید من گوشیم خاموش روشن کردم الان فقط ارم آیفون میاد چیکار میتونم بکنم
ادمین
سلام دوست عزیز گوشی باید فلش بشه
ام اس اچ تاریخ : ۲۵ دی ۱۳۹۹
سلام من گوشیمو ریستور‌کردم و بکاپ جدید نصب کردم روی گوشیم ولی الان میخوام چنتا از تصاویر قبلیمو بازیابی کنم، ایا میشه تصاویری که قبل از بکاپی که نصب کردمو بازیابی کنم؟
ادمین
سلام دوست عزیز نه نمیشه
حسام تاریخ : ۲۳ دی ۱۳۹۹
سلام من ایفون سون دارم مشکلش اینه که همه بازی ها رو اجرا میکنه در حالت افلاین و بازی های مثل آسفالت ۹ کالای دیوتی موبایل رو بعد ۱۰دقیقه بازی کردن گوشی گرم میشه و کرش میکنه و لگ زیاد میشه و اینترنت روشن میکنم تو وب گردی بعد ۲۰دقیقه گرم میشه گوشی و خیلی کند میشه اینترنتش یه ایرادی فک کنم داره بعضی وقتی بعد اینا یه پیامی میاد و خاموش میشه بعد گرم شدن زیاد سیستم عاملم ۱۴.۰.۱ و ریستور هم کردم درست نشد .نت وقتی خاموشه مشکلی نیست گوشی خوب کار میکنه و بازی های افلاین راحت و روان اجرا میشن و عادی هست باتری گوشی هم سالمه به نظرتون مشکل چیه ؟
ادمین
سلام دوست عزیز اول باید گوشیتون کامل فلش بشه اگر مشکل حل نشد مسیر آنتن ایراد داره باید عیب یابی بشه. برای بررسی کامل به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید
Mehran 10th تاریخ : ۱۹ دی ۱۳۹۹
سلام من یه باطری ایفون 6s گرفته بودم یه سال استفادش نکردم تو کشو موند بعد انداختیمش رو گوشی کار نکرد. سوالم اینه میشه احیاش کرد یا دیگه خراب شده کلا؟
ادمین
با سلام اگر باطری باد نکرده باشد با دشارژ مجدد قابل استفاده است .
امیر تاریخ : ۱۲ دی ۱۳۹۹
سلام من آیفون۸دارم افتاد تو آب بعد خشکش کردم چندساعت استفاده کردم یه دفعه خاموش شد الان گذاشتمش تو برنج چیکاربایدکنم
ناشنــاس تاریخ : ۱۲ دی ۱۳۹۹
سلام من آیفون۸دارم افتاد تو آب بعد خشکش کردم چندساعت استفاده کردم یه دفعه خاموش شد الان گذاشتمش تو برنج چیکاربایدکنم
امیر تاریخ : ۱۲ دی ۱۳۹۹
سلام من آیفون ۸دارم گوشی افتاد تو آب من برداشتم خشکش کردم چند ساعت استفاده کردم ناگهان خاموش شد الان گذاشتمش تو برنج حالا چیکاربایدکنم
ادمین
باسلام شما باید به محض اینکه گوشی افتاد تو اب میبردید پیش تعمیر کار تا گوشیو سرویس کنه الانم احتمال زیاد روی برد اتصالی دارید دقیق نمیشه گفت مشکل از کجاست باید باز بشه ضمن اینکه شما میتوانید گوشی خود را در سایت ما ثبت تعمیری فرمایید تا کارشناسان ما در اسراع وقت باشما تماص حاصل فرمایند
Taitan تاریخ : ۸ دی ۱۳۹۹
سلام من اپل ایدیم لاک شده باید وری فای بشه ولی من جزیات اپل ایدیم رو فراموش کردم واسه انلاک کردن حالا چی کار باید کرد ؟
ادمین
باسلام وقتتون بخیر گوشیتونو توی سایت ما ثبت تعمیری کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و راهنمایی کنند
Saeed Alizadeh تاریخ : ۱ دی ۱۳۹۹
سلام گوشی من سون هسته امروز دوربین جلوم رو عوض کردم تو کمرا باز می‌کنم ولی تو اپلیکیشن های دیگه کار نمیگنه مشکلش چی میدونه باشه ممنون میشم جواب منو بدین
ادمین
باسلام مشگل از دوربین یا قسمت اتصال یا همون کاکتور است
مریم تاریخ : ۱۲ آذر ۱۳۹۹
سلام تصویر گوشیم یهو رفته اما زنگ میخوره و صدای پیام هم میاد چیکارش باید بکنم؟
ادمین
با سلام باید LCD گوشی تون تعویض شه
الهام تاریخ : ۱۲ آذر ۱۳۹۹
سلام گوشی من ایفون ایکسه و نصب نسخه ی جدید رو زدم و الان دو ساعته که در حال اپدیته و قادر به استفاده از گوشی نیستم و خاموش هم نمیشه کرد چیکار میشه کرد
ادمین
با سلام فقط صبر کنید تا کار گوشی تون تموم شه و هیچ اقدامی برای متوقف کردن اون انجام ندید . حجم آپدیت فایل بالاست و بسته به سرعت اینترنت این کار زمانبر می باشد .
حسین تاریخ : ۱۳ مهر ۱۳۹۹
سلام گوشی من آیفون se هستش و خیلی زود باتری گوشیم خالی میشه حتی اگر کار زیادی هم انجام ندم میشه راهنمایی کنید ک چطور میتونم این مشکل رو حل کنم؟
ادمین
سلام احتمال زیاد جریان کشی میتونه از خود گوشیتون باشه که اغلب با تعویض آیسی شارژ گوشی مشکل برطرف میشه
سهیل تاریخ : ۵ مهر ۱۳۹۹
سلام گوشی من 6پلاس هستش و وقتی کیبورد گوشی و میخوام به صورت افقی استفاده کنم کیبورد نصفه نمایش داده میشه مثلا دو ردیف بالای کیبوردم نیس. میشه بگید چجوری این مشکل و میشه حل کرد؟
ادمین
سلام دوست عزیز گوشی را یک بار خاموش و روشن کنید. احتمالا فعلا به صورت موقف مشکل حل خواهد شد. به قسمت Settings > Messages در گوشی خود بروید و گزینه Raise to Listen را روی حالت غیرفعال یا همان Off قرار دهید. به Settings > General > Accessibility بروید و Button Shapes را فعال کنید. به نظر میاید انجام این کار به بعضی کاربران کمک کرده است. اگر مشکل حل نشد، یک کیبرد دیگر مثلا Swiftkey را روی آیفون خودتان نصب کنید و استفاده کنید.
فاطمه تاریخ : ۱ مهر ۱۳۹۹
سلام گوشیه من چند وقته که سیم کارتمو شناسایی نمیکنه نمیدونم دقیقا مشکلش چیه، میشه راهنمایی کنید؟
ادمین
سلام دوست عزیز پیش از هر چیز مطمئن بشید که سیم کارت را به درستی در خشاب آیفون جا زده باشید. برای اطمینان از این موضوع یک بار سیم کارت را از گوشی خارج و بار دیگر وارد آن کنید. سیم کارت خود را در داخل گوشی دیگری بیندازید و از صحت عملکرد درست آن اطمینان حاصل کنید. مطمئن شوید که حالت هواپیما (Airplane Mode) در آیفون فعال نباشد. با نگه داشتن همزمان دو دکمه پاور و هوم گوشی را فورس ریستارت کنید. آیفون را فکتوری ریست کنید. اگر با انجام موارد گفته شده مشکل شناسایی نشدن سیم کارت توسط آیفون برطرف نشد، احتمالا خشاب سیم کارت گوشی مشکل دارد و باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.
ناشنــاس تاریخ : ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
سلام. بعضی مواقع گوشیم هنگ می کنه و نمی تونم به حالت عادی برش گردونم. چجوری این مشکل رو میشه برطرف کرد؟
ادمین
سلام دوست عزیز اینجور مواقع اصلاحا میگن که گوشی فریز شده. با روش زیر در اینجور مواقع میتونید گوشی و به حالت عادی برگردونید دکمه هوم (Home) و پاور (Power) گوشی را به طور همزمان فشرده و نگه دارید. بعد از دیدن لوگوی شرکت اپل، انگشت خود را از روی دو دکمه مورد نظر بردارید. به همین سادگی آیفونتان فورس ریست (Force Reset) می‌شه و می‌توانید از آن استفاده کنید.
هادی تاریخ : ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
سلام. گوشی آیفون یکی از آشنایان‌ما خراب شده بود، ولی تعمیرکار نتونست درستش کنه. گفت که قطعه اش گیر نمیاد و بردش باید عوض بشه. میخواستم بدونم شما بردش رو موجود دارین؟ آیفون 6s هست.
ادمین
سلام دوست عزیز بله موجود هست. می تونید به وب سایت digitaalo.com مراجعه کنید.
محمد تاریخ : ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
خیلی ممنون از محتوای خوبتون. بسیار عالی و مفید بود