ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

15 نکته مخفی آیفون که باید بدانید ! بررسی ترفند های مخفی iOS 15

15 نکته مخفی آیفون که باید بدانید ! بررسی ترفند های مخفی iOS 15 Reviewed by Mrs. Bagheri on 2021-05-08 12:34:42. وقتی صحبت از فناوری موبایل می شود، آیفون ها به لطف صفحات OLED رنگارنگ ، پردازنده های قدرتمند و دوربین های پیشرفته ، در سطر این جدول خود قرار دارند. اینها برخی از ویژگی های برجسته ای است که کاربران را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می دهد. وقتی صحبت از فناوری موبایل می شود، آیفون ها به لطف صفحات OLED رنگارنگ ، پردازنده های قدرتمند و دوربین های پیشرفته ، در سطر این جدول خود قرار دارند. اینها برخی از ویژگی های برجسته ای است که کاربران را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می دهد. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
15 نکته مخفی آیفون که باید بدانید ! بررسی ترفند های مخفی iOS 15
ترفند های مخفی ایفون
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ تاریخ بازنویسی : ۱۴ آبان ۱۴۰۲

وقتی صحبت از فناوری موبایل می شود، آیفون ها به لطف صفحات OLED رنگارنگ ، پردازنده های قدرتمند و دوربین های پیشرفته ، در سطر این جدول خود قرار دارند. اینها برخی از ویژگی های برجسته ای است که کاربران را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می دهد. با این حال ، برای باز کردن پتانسیل کامل آیفون خود ، باید از تنظیمات پنهان و سایر ویژگی های کمتر شناخته شده آن آگاهی داشته باشید.

15 نکته مخفی آیفون که باید بدانید ذکر شده در زیر به شما کمک می کند تا این ویژگی ها را شناسایی کنید، چه برای ذخیره سازی پشتیبان ساده یا عکس گرفتن با هندزفری.

 

ترفند های مخفی ایفون 

1. به اشتراک گذاری عکس به سرعت

به اشتراک گذاری عکس به سرعت

برای گرفتن عکس از صفحه ، دکمه روشن / خاموش و پایین را پایین نگه دارید. سپس روی آن ضربه بزنید و بعد از آن ، برای اشتراک گذاری یا ذخیره آن روی نماد صفحه اشتراکی ضربه بزنید یا برای اشتراک گذاری آن به برنامه عکس ها بروید. همچنین ، برای باز کردن صفحه اشتراک ، می توانید روی تصویر پیش نمایش کوچک در پایین ضربه بزنید و نگه دارید.

 

2. پشتیبان گیری از اطلاعات خود

پشتیبان گیری از اطلاعات خود

شما باید از فضای ذخیره سازی iCloud برای پشتیبان گیری از اطلاعات مهم هم برای iPhone و Mac خود استفاده کنید. روند کار کاملاً ساده است: "تنظیمات> [نام شما]> روی دستگاه ضربه بزنید> روی iCloud Backup ضربه بزنید."

 

3. iPhone من را پیدا کنید

iPhone من را پیدا کنید

 

گم کردن گوشی اتفاقی است که ممکن است مرتباً برای شما پیش بیاید. راه آسان برای یافتن آن در دو مرحله ساده نهفته است. یکی با اطمینان از فعال بودن تنظیمات Find My iPhone در تنظیمات تلفن (تنظیمات> [نام شما]> iCloud> Find My iPhone) و دو مورد دیگر با نصب برنامه Find My iPhone که از طریق آن می توانید ردیابی کنید تلفن را از طریق دستگاه دوم اپل گم کرد.

 

4. سرعت بخشیدن به جستجوها

سرعت بخشیدن به جستجوها

آیا لازم دارید برخی از وب سایت ها را با عجله لیست کنید؟

یک آدرس وب خاص را در سافاری تایپ کنید و سپس نماد دوره را در صفحه کلید تلفن خود فشار دهید. این یک لیست از انتهای URL ها را با پسوندهای استاندارد مانند .co.uk. ، .com و موارد نه چندان معمول مانند .ie یا .edu ارائه می دهد.

 

5. شارژ سریعتر تلفن خود

شارژ سریعتر تلفن خود

هیچ چیز آزار دهنده تر از تماشای شارژ تلفن شما با سرعت کند نیست ، به ویژه هنگامی که با مشکل کم بودن زمان روبرو هستید. برای سرعت بخشیدن به شارژ ، حالت هواپیما را روشن کنید. با این کار یک مکث موقت بر روی داده تلفن همراه و اعلان های تصادفی ایجاد می شود که باتری را هنگام شارژ خالی می کند.

 

6. صدای بلندگوها را بلندتر کنید

صدای بلندگوها را بلندتر کنید

 

ساده ترین تغییر برای انجام این کار ، "روی تنظیمات ضربه بزنید> موسیقی> EQ و سپس Late Night را پیدا کنید و کلیک کنید". این نکته آسان باعث بلندتر شدن بلندگوها بدون آسیب رساندن به آنها می شود.

 

7. iMessaging فوری از مکان فعلی شما

iMessaging فوری از مکان فعلی شما

با تایپ کردن "من در این مکان هستم" می توانید مکان فعلی خود را فوراً به اشتراک بگذارید و به صورت خودکار برگه مکان فعلی را در بخش فرهنگ لغت نشان می دهد. سپس ، بر روی مکان فعلی کلیک کنید ، و مکان فعلی شما را فوراً با فرد مربوطه به اشتراک می گذارد.

 

8. تلفظ Siri را تصحیح کنید

تلفظ Siri را تصحیح کنید

سیری بسیار باهوش است اما بی عیب نیست. اگر او چیزی را نادرست تلفظ کند ، مانند آدرس یا نام شما به طور پیش فرض ، در واقع می توانید آن را اصلاح کنید. پس از آن ، سیری از شما خواهد خواست که تلفظ صحیح را بیان کنید. هنگامی که تلفظ درست را گفتید ، او دوباره آن را تکرار می کند و آن را با شما تأیید می کند ، تا اطمینان حاصل کند که او آن را درست دریافت کرده است.

 

9. تلفن شما چقدر در مورد شما می داند

تلفن شما چقدر در مورد شما می داند

برای آگاهی از میزان اطلاعاتی که تلفن شما درباره شما دارد ، به "تنظیمات> حریم خصوصی> خدمات موقعیت مکانی> خدمات سیستم> مکانهای مکرر" بروید. در اینجا ، شما با لیستی از تمام مکان هایی که بوده اید و مدت زمانی که در آنجا بوده اید مواجه خواهید شد. اگر این مسئله مزاحم به نظر می رسد ، می توانید به راحتی با ضربه زدن روی «پاک کردن تاریخچه» و تغییر گزینه سمت چپ روی «مکان های مکرر» ، این ویژگی را خاموش کنید.

 

10. با هندزفری عکس بگیرید

 با هندزفری عکس بگیرید

 

اگر دستان شما برای گرفتن عکس  آزاد نیستند ، نگران نباشید! iPhone شما این مشکل را بر طرف می کند. هندزفری سازگار خود را به آن وصل کنید و روی دکمه میزان صدا ضربه بزنید ، تا iPhone شما عکس را بگیرد.

 

11. هنگام ضبط فیلم، همزمان عکس بگیرید

 

هنگام ضبط فیلم، همزمان عکس بگیرید

 

دوربین iPhone شما علاوه بر گرفتن عکس بدون هندزفری ، می تواند هنگام فیلمبرداری فیلم ها نیز عکس بگیرد. برای این منظور ، تنها کاری که باید انجام دهید فشار دادن دکمه شاتر در کنار نماد فیلم است. توجه داشته باشید که سنسورهای دوربین فیلمبرداری در آن زمان کیفیت عکس را از بین می برند، بنابراین وضوح آن به اندازه تصاویر دیگر نخواهد بود.

 

12. پیدا کردن انواع مشابه آهنگ ها در  Apple Music

پیدا کردن انواع مشابه آهنگ ها در  Apple Music

 

این نکته شبیه جستجوی آهنگ در Spotify است. فقط یک آهنگ را به صورت سه بعدی لمس کنید و روی "ایجاد یک ایستگاه" کلیک کنید. ایستگاه ایجاد شده آهنگ های مشابه آهنگی را که 3D لمس کرده اید خواهد داشت.

 

 13. با تکان دادن تلفن، متن طولانی تایپ شده را پاک کنید

 

با تکان دادن تلفن، متن طولانی تایپ شده را پاک کنید

 

نوشتن پیام های طولانی ، حتی در بندهایی که می خواهید نا امیدی یا عصبانیت خود را تخلیه کنید، طبیعی است! با این حال، در بیشتر موارد، شما احتمالاً قبل از فشار دادن دکمه ارسال، دو بار فکر می کنید. بنابراین، برای پاک کردن سریع آن پاراگراف طولانی، آیفون خود را تکان بدهید و سپس روی "Undo Typing" کلیک کنید. برای لغو پاک کردن ، تلفن را دوباره تکان دهید و روی "Redo Typing" ضربه بزنید تا کل پیام دوباره ظاهر شود.

 

14.  شناسه پزشکی خود را تنظیم کنید

 

شناسه پزشکی خود را تنظیم کنید

اطلاعات پزشکی اصلی شما باید در موارد اضطراری برای پرسنل پزشکی قابل دسترسی باشد. برای انجام این کار ، "برنامه سلامت> کلیک کنید شناسه پزشکی> روی ویرایش ضربه بزنید" را باز کنید. سپس تمام جزئیات اصلی خود مانند شرایط خاص پزشکی، آلرژی، فرد تماس اضطراری و غیره را وارد کنید و همه این اطلاعات در صفحه قفل به راحتی قابل دسترسی است.

 

15. جستجوی عکس از طریق چندین کلمه کلیدی

 

جستجوی عکس از طریق چندین کلمه کلیدی

جستجوی یک عکس خاص هنگام جستجوی بایگانی های 1000 عکس می تواند یک کار چالش برانگیز باشد. قابلیت جستجوی کلمات کلیدی در برنامه عکس ها می تواند در چنین زمان هایی بسیار کمک کند. بنابراین، شروع به وارد کردن کلمات کلیدی عمومی در گزینه جستجو کنید ، و iPhone شما از نرم افزار تشخیص شی recognition خود برای یافتن یک یا همه تصاویر مربوط به کلمات کلیدی استفاده می کند. برای نتایج بهتر، در هر جستجو چند کلمه کلیدی تایپ کنید.

 

نکته بسیار مهم: ضبط سریع صفحه در آیفون از مرکز کنترل

در iOS 11 یا بالاتر ، فقط با یک ضربه بر روی گزینه Screen Recording در مرکز کنترل می توانید ضبط صفحه را بر روی iPhone خود ایجاد کنید.

 

در اینجا چگونگی فعال کردن ضبط صفحه در مرکز کنترل وجود دارد:

 

فعال کردن ضبط صفحه در مرکز کنترل

 

به تنظیمات> مرکز کنترل> سفارشی کردن کنترل ها بروید ، سپس روی نماد + در کنار ضبط صفحه ضربه بزنید

پس از فعال کردن این ، از پایین صفحه به سمت بالا بکشید تا به مرکز کنترل دسترسی پیدا کنید و نماد ضبط را فشار دهید. اگر می خواهید صدا را نیز ضبط کنید، مدت طولانی همین نماد را فشار داده و میکروفن را انتخاب کنید.

پس از 3 ثانیه شمارش معکوس ، ضبط صفحه نمایش شما شروع می شود.

می توانید با فشار دادن نماد ضبط صفحه قرمز در مرکز کنترل، ضبط را متوقف کنید یا به راحتی روی نوار وضعیت قرمز در بالا ضربه بزنید و ضبط را متوقف کنید.

امیدواریم که نکات جدید ، مهیج و مفیدی را از این وبلاگ یاد گرفته باشید و اکنون بتوانید از iPhone خود به روش بهتری استفاده کنید.

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد.

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
شما اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کنید