ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

تعمیر گوشی هواوی (کیفیت قطعات تضمینی - تحویل فوری) Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-08-26 12:37:21. اگر شما هم یکی از کاربران گوشی هواوی هستید و گوشی شما با مشکلاتی مواجه شده است، نگران نباشید در مرکز تعمیرات موبایل در کرج می توانید کلیه خدمات تعمیرات موبایل هوآوی را دریافت کنید. با توجه به پیشرفت های چشمگیر شرکت هوآوی در طی سال های اخیر و همینطور پایین تر بودن قیمت این گوشی ها در مقایسه با گوشی های دیگر برندها، توانسته طرفداران بسیار زیادی در ایران به دست آورد. فروش بیشتر هر محصولی نیازمند خدمات پس از فروش آن نیز می باشد. اگر شما هم یکی از کاربران گوشی هواوی هستید و گوشی شما با مشکلاتی مواجه شده است، نگران نباشید در مرکز تعمیرات موبایل در کرج می توانید کلیه خدمات تعمیرات موبایل هوآوی را دریافت کنید. با توجه به پیشرفت های چشمگیر شرکت هوآوی در طی سال های اخیر و همینطور پایین تر بودن قیمت این گوشی ها در مقایسه با گوشی های دیگر برندها، توانسته طرفداران بسیار زیادی در ایران به دست آورد. فروش بیشتر هر محصولی نیازمند خدمات پس از فروش آن نیز می باشد. 4.5

تعمیر گوشی هواوی

شاید تصور کنید که گوشی های هوآوی حساسیت چندانی ندارند و نسبت به مارک های دیگر حساسیت کمتری دارند اما در واقعیت اینگونه نیست و تنها در صورت باز شدن یکی از آنها می توانید از ظرافت این گوشی ها دیدن کنید و دقت به کار رفته در تمام گوشی های آن را مشاهده کنید قطعات. این ظرافت و حساسیت بالا باعث افزایش حساسیت هنگام تعمیر گوشی هوآوی می شود. اگر موبایل هوآوی شما مشکلی دارد ، بهتر است برای تشخیص مشکل سخت افزار یا نرم افزار با نمایندگی تعمیرات موبایل هوآوی پارس ارتباط لوتوس تماس بگیرید.

راهنمای ثبت درخواست

برای ثبت درخواست و اطلاع از نرخ تعمیرات موبایل 1401 شما میتوانید در کادر رو به رو با وارد کردن مدل گوشی و علل خرابی درخواست خود را ثبت نموده تا در اسرع وقت همکاران ما درخواست شما را بررسی نمایند.

پس از بررسی مشکل گوشی شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و مشکل دقیق گوشی و هزینه تعمیر را به شما اعلام میکنند. سپس پیک مرکز تعمیرات موبایل به صورت رایگان به آدرس شما مراجعه میکنند و گوشی شما را تحویل می گیرند. پس از تعمیر موبایل مجدد پیک گوشی را درب منزل شما تحویل می دهند. شرکت پارس ارتباط در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل اندروید و ios در برندهای مختلف می باشد..

برای استعلام قیمت تعمیرات اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی و دیگر برندهای معتبر موبایل، می توانید با وارد کردن برند، مدل و مشکل گوشی خود در همین قسمت اقدام کنید. پس از واردکردن شماره همراه و کلیک روی دکمه ثبت و استعلام قیمت تعمیرات، منتظر تماس کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن باشید.

لطفا تلفن همراه روشن و معتبری را وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند با شما تماس بگیرند.
ثبت گوشی loading
گوشی شما با موفقیت ثبت شد. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
icon

1. تکمیل و ارسال فرم درخواست تعمیرات موبایل یا تبلت

icon

2. تماس کارشناسان شرکت با شما جهت هماهنگی های لازم

icon

3. ارسال پیک اختصاصی شرکت به محل و دریافت دستگاه از شما

icon

4. تعمیر دستگاه شما در کمترین زمان و تحویل مجدد آن توسط پیک شرکت

تعمیر گوشی هواوی (کیفیت قطعات تضمینی - تحویل فوری)
تعمیر گوشی هواوی
تاریخ انتشار : ۵ شهریور ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲

اگر شما هم یکی از کاربران گوشی هواوی هستید و گوشی شما با مشکلاتی مواجه شده است، نگران نباشید در مرکز تعمیرات موبایل در کرج می توانید کلیه خدمات تعمیرات موبایل هوآوی را دریافت کنید. با توجه به پیشرفت های چشمگیر شرکت هوآوی در طی سال های اخیر و همینطور پایین تر بودن قیمت این گوشی ها در مقایسه با گوشی های دیگر برندها، توانسته طرفداران بسیار زیادی در ایران به دست آورد. فروش بیشتر هر محصولی نیازمند خدمات پس از فروش آن نیز می باشد. 

 

 مقاله مرتبط: معرفی سرویس موبایل هواوی

 

تعویض هارد هواوی

هارد (EMMC) بخشی از گوشی های موبایل است که اکثرا دچار مشکل می‌شود و عملکرد گوشی‌های هوشمند را مختل می‌کند. تعمیرات هارد گوشی هواوی یک کار بسیار حساس و تخصصی است. از این رو فردی که دارای دانش تخصصی و تجربه در این زمینه باشد می‌تواند مشکل را تشخیص دهد و گوشی را تعمیر کند. هارد گوشی حافظه‌ی داخلیِ چندرسانه‌ایِ گوشی هوشمند است. منظور از حافظه داخلی این است که قابل جداسازی نیست و چند رسانه‌ای بدین معنا است که قابلیت ذخیره ‌سازی انواع اطلاعات در فرمت‌های متفاوت را دارد. سوختن هارد گوشی یک آسیب الکترونیکی است و شدت آسیب تعیین می‌کند هارد نیاز به تعمیر دارد و یا تعویض. اگر هارد گوشی قابل تعمیر نباشد هر چه اطلاعات در گوشی ذخیره داشته‌اید از بین خواهد رفت.

 

تعمیر گوشی هواوی در تعمیرات موبایل کرج

 

تعویض هارد گوشی هواوی

تعویض هارد گوشی های هواوی پروسه ای بسیار حساس  ومهم میباشد و به تخصص بالایی نیاز دارد چون هارد یکی از قطعات بسیار حساس گوشی های موبایل است . این ای سی در بسیاری از مدل های گوشی های هواوی آسیب پذیربوده و خرابی آن بسیار شایع است. از موارد شایع در خرابی هارد گوشی های هواوی هنگ روی لوگو ، ریستارت ، ویبره ممتد ، نمایش پیام های متعدد بر روی صفحه گوشی که با فلش کردن حل نمیشوند میباشد که نیاز به تعمیر و یا تعویض هارد گوشی میباشد.

در صورتی که بتوان هارد را تعمیر کرد ، نیاز به در اوردن هارد از روی گوشی میباشد که به تخصص و دانش فنی بالایی نیاز دارد و بعد از آن استخراج اطلاعات از روی هارد بوسیله دستگاه های خاص و ترمیم هارد و در نهایت قراردادن دوباره هارد روی گوشی موبایل که توصیه می شود در مراکز تعمیرات تخصصی موبایل دارای تاییدیه این کار را انجام دهید.

در صورتی هم که هارد گوشی کاملا سوخته باشد و قابل تعمیر نباشد باید از ای سی های اورجینال و با کیفیت برای گوشی استفاده کرد که آنهم به دانش و تخصص فنی بالایی نیاز دارد و البته کیفیت ای سی بسیار شرط میباشد که این ای سی ها در فروشگاه آی سی ما یافت می شود. برای خرید آی سی های اورجینال به فروشگاه آی سی ما مراجعه کنید.

 

تشخیص خرابی هارد گوشی هواوی

دلایلی که باعث تعویض هارد هواوی  می شوند به صورت زیر است:

  • یکی از دلایل خاموشی
  • یکی از دلایل ماندن روی لوگو
  • یکی از دلایل فلش نشدن
  • اشتباه نشان دادن ظرفیت حاقظه داخلی

 

بیشتر بخوانید: علت روشن نشدن وای فای گوشی هواوی

تعمیرات هارد گوشی هواوی

همانطور که گفتیم تعویض هارد گوشی هوآوی کاری بسیار حساس است و به دقت بالایی نیاز دارد زیرا هارد یکی از قطعات داخلی و حساس گوشی های موبایل است . لذا این قطعه در برخی از گوشی ها بسیار آسیب پذیر هستند . به عنوان مثال یکی از مشکلات رایج در گوشی های هوآوی آسیب هایی است که به  هارد گوشی وارد می شود . در این حالت شما نیاز به تعمیرات هارد گوشی هواوی دارید این آسیب ها به دو دسته تقسیم می شوند.

 

خرابی هارد و ترمیم هارد موبایل 

در صورت خرابی هارد اطلاعات داخل گوشی شما در معرض آسیب قرار میگیرد . تعویض هارد هواوی و بازیابی اطلاعات آن کاری بسیار تخصصی و حرفه ای می باشد زیرا برای تعویض هارد گوشی هوآوی ،  باید هارد را خارج کرده و آن را مجددا داخل دستگاه قرار دهید که این کار نیاز به تخصص و مهارت ویژه ای دارد  به گونه ای که اکثر تعمیرکاران از انجام آن سربازمی زنند و به شما پیشنهاد می کنند که هارد را تعمیر نکنید که این پیشنهاد کاملا نادرست است . کارشناسان پارس ارتباط در تعمیرات موبایل در کرج  با داشتن چند سال تجربه در زمینه تعویض هارد گوشی هوآوی، مهارت و توانایی لازم را در این زمینه دارند و تعویض هارد گوشی هوآوی را به بهترین شکل ممکن  انجام می دهند واطلاعات شما را بازیابی می نمایند.

 

 سوختن هارد موبایل و تعویض هارد گوشی هوآوی 

یکی دیگر از مشکلات رایج در برخی از گوشی ها پیش می آید سوختن هارد آن ها است . در صورتی که هارد گوشی هوآوی بسوزد تعویض آن ضروری می شود . تعویض هارد سوخته نیز همچون تعمیر آن به تخصص و مهارت بسیار زیادی نیاز دارد و باید توسط متخصص حرفه ای در زمینه تعمیرات موبایل انجام شود . اگر تعمیر کار از تخصص و مهارت لازم برخوردار نباشد تعویض به درستی انجام نمی شود و قطعات دیگر گوشی نیز آسیب خواهند دید .

لذا در صورت سوختن هارد گوشی هوآوی از سپردن آن به مراکزی که دانش لازم را در این زمینه ندارند جدا پرهیز کنید .  مرکز پارس ارتباط این اطمینان را به شما می دهد که تعویض هارد سوخته هوآوی در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل توسط کارشناسان و متخصصین حرفه ای و مجرب انجام می شود متخصصین ما در تعمیرات موبایل کرج هارد سوخته را بادقت خارج کرده ، هارد جدید را پس از پروگرام کردن جایگزین خواهند کرد.

 

 سوختن هارد موبایل و تعویض هارد گوشی هوآوی

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل در کرج و برگذار کننده دوره های  می باشد.

 برای خرید آی سی هارد b309 و دیگر آی سی های مورد نیاز به فروشگاه آی سی ما مراجعه کنید.

مقالات آموزشی تعمیر گوشی هواوی

حذف ویروس از گوشی هواوی + ترفند های موثر برای ویروس کشی گوشی هواووی
تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲
حذف ویروس از گوشی هواوی + ترفند های موثر برای ویروس کشی گوشی هواووی
طریقه نصب گوگل پلی روی هواوی  | راه حل هایی برای آموزش نصب گوگل پلی روی هواوی و رفع محددیت ها
تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲
طریقه نصب گوگل پلی روی هواوی | راه حل هایی برای آموزش نصب گوگل پلی روی هواوی و رفع محددیت ها
 EMUI چیست؟
تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲
EMUI چیست؟
دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی هواوی
تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲
دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی هواوی

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
ناشنــاس تاریخ : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر گوشی من p9liteهست بعد حافظش خالیه ولی وقتی میخام برنامه نصب کنم یا عکس وفیلم بگیرم مینویسه حافظه پراست
ادمین
با سلام يه يار گوشى رو ريست كنید اگر مشکل حل نشد گوشى بايد فلش شه
فریبا تاریخ : ۱۳ مهر ۱۳۹۹
سلام گوشی من mate 30 هستش و بعضی مواقع ک میخوام از دوربین گوشیم استفاده کنم سرعتش خیلی پایین و کند عمل می کنه، مشکلش چیه ؟ نیاز به تعمیر داره؟
ادمین
سلام دوست عزیز ممکن است در حین اجرای اپلیکیشن دوربین در گوشی Mate 8 هواوی احساس کنید که دستگاه دچار افت سرعت عملکرد شده و اپلیکیشن دوربین با تاخیر اجرا می‌شود. این موضوع در شرایطی که برای مدت زمان طولانی از اپلیکیشن دوربین استفاده نکرده و به یک‌باره اقدام به اجرای آن کنید به شکل محسوس‌تری دیده می‌شود. بروز این مشکل و تاخیر عملکرد در شرایطی که برای اولین بار (پس از مدت خاصی) اپلیکیشن دوربین دستگاه را اجرا می‌کنید تقریبا طبیعی است. پس از پشت سر گذاشتن این مرحله، سرعت عملکرد اپلیکیشن دوربین دستگاه بهبود می‌یابد. بنابراین پس از اجرای اولیه اپلیکیشن دوربین، سرعت عمل آن بهبود یافته و امکان استفاده سریع‌تر از آن فراهم می‌شود.
ناشنــاس تاریخ : ۵ مهر ۱۳۹۹
سلام گوشی من هواوی پی ۳۰ هستش و مشکل اسپیکر داره و صدا کم میاد. مشکلش چیه؟ حتما نیاز به تعویض داره؟
ادمین
سلام دوست عزیز اول با یک دستمال پنبه‌ای اسپیکر روگوشی را تمیز کنید. با این کار گرد و غبار از روی آن برداشته شده و کیفیت صدا بهبود پیدا می‌کند. شاید هم مشکل به خاطر ضعف در سیگنال‌دهی گوشی باشد، اما شما آن را به کیفیت پایین صدای منتشر شده توسط اسپیکر روگوشی نسبت بدهید.
ناشنــاس تاریخ : ۱ مهر ۱۳۹۹
سلام گوشی من بعضی مواقع تاچ کار نمیکنه، چجوری میشه این مشکل رو حل کرد
ادمین
سلام دوست عزیز زمانی که در حال استفاده از گوشی تلفن خود هستید و یا در یکی از برنامه‌ها قرار گرفته‌اید به طور ناگهانی صفحه نمایش هنگ کرده و هیچ عملکردی ندارد. این حالت که می‌تواند از ضعف‌های دستگاه هوآوی به شمار رود فقط با نگه داشتن دکمه پاور گوشی برای مدت ۱۳ ثانیه برطرف می‌شود. زمانی که دکمه پاور را نگه دارید گوشی مجدد راه اندازی می‌شود و تمامی فایل‌های راه انداز مجدد کار می‌افتد و صفحه نمایش از حالت فریز خارج می‌شود.