ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

تعمیرات موبایل سامسونگ - تعمیرات موبایل سامسونگ فوری در کرج ( استعلام هزینه فوری 1402)

تعمیرات موبایل سامسونگ Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-08-24 13:02:05. گوشی های هوشمند به خاطرساختار خاص و ویژه ای که دارند، معمولا دچار ایرادهای عملکردی متعددی می شوند. مشکلات و ایرادهای این محصولات، گاهی اوقات به اندازه ای جدی هستند که کاربران قادر به برطرف کردن آن مشکلات نیستند. تعمیرات موبایل سامسونگ یا هر برند دیگری در این شرایط، نیاز به دانش نرم افزاری و سخت افزاری بسیار بالایی دارد و باید توسط تعمیرکاران با تجربه در مرکز تعمیرات موبایل انجام شود. گوشی های هوشمند به خاطرساختار خاص و ویژه ای که دارند، معمولا دچار ایرادهای عملکردی متعددی می شوند. مشکلات و ایرادهای این محصولات، گاهی اوقات به اندازه ای جدی هستند که کاربران قادر به برطرف کردن آن مشکلات نیستند. تعمیرات موبایل سامسونگ یا هر برند دیگری در این شرایط، نیاز به دانش نرم افزاری و سخت افزاری بسیار بالایی دارد و باید توسط تعمیرکاران با تجربه در مرکز تعمیرات موبایل انجام شود. 4.5

تعمیر گوشی سامسونگ

تعمیر موبایل سامسونگ در پارس ارتباط لوتوس به شکلی انجام می شود که کمترین نگرانی و دغدغه را برای تعمیر گوشی نداشته باشید. قبل از هرچیز برای رساندن گوشی به تعمیرکار، ساده ترین روند را طی می کنید. تیم تعمیرات گوشی سامسونگ پس از عیب یابی دقیق و شناسایی بخش های آسیب دیده، قطعات موبایل شما را با پیشرفته ترین تجهیزات ترمیم می کنند. تمامی قطعات معیوب ترمیم شده و در صورت نیاز، با نمونه های اورجینال تعویض می گردند.

راهنمای ثبت درخواست

برای ثبت درخواست و اطلاع از نرخ تعمیرات موبایل 1401 شما میتوانید در کادر رو به رو با وارد کردن مدل گوشی و علل خرابی درخواست خود را ثبت نموده تا در اسرع وقت همکاران ما درخواست شما را بررسی نمایند.

پس از بررسی مشکل گوشی شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و مشکل دقیق گوشی و هزینه تعمیر را به شما اعلام میکنند. سپس پیک مرکز تعمیرات موبایل به صورت رایگان به آدرس شما مراجعه میکنند و گوشی شما را تحویل می گیرند. پس از تعمیر موبایل مجدد پیک گوشی را درب منزل شما تحویل می دهند. شرکت پارس ارتباط در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل اندروید و ios در برندهای مختلف می باشد..

برای استعلام قیمت تعمیرات اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی و دیگر برندهای معتبر موبایل، می توانید با وارد کردن برند، مدل و مشکل گوشی خود در همین قسمت اقدام کنید. پس از واردکردن شماره همراه و کلیک روی دکمه ثبت و استعلام قیمت تعمیرات، منتظر تماس کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن باشید.

لطفا تلفن همراه روشن و معتبری را وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند با شما تماس بگیرند.
ثبت گوشی loading
گوشی شما با موفقیت ثبت شد. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
icon

1. تکمیل و ارسال فرم درخواست تعمیرات موبایل یا تبلت

icon

2. تماس کارشناسان شرکت با شما جهت هماهنگی های لازم

icon

3. ارسال پیک اختصاصی شرکت به محل و دریافت دستگاه از شما

icon

4. تعمیر دستگاه شما در کمترین زمان و تحویل مجدد آن توسط پیک شرکت

تعمیرات موبایل سامسونگ
تعمیرات موبایل سامسونگ
تاریخ انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌ های کره جنوبی می باشد و شرکتی است که از تعداد زیادی شرکت تابع و زیر مجموعه تشکیل شده ‌است. این شرکت ‌ها در صنایع مختلف فعالیت می ‌کنند. شرکت سامسونگ در سال ۱۹۳۸ تأسیس شد و توانست در زمینه های الکتریکی و فناوری اطلاعات ، ساخت گوشی موبایل ، لپ تاپ و لوازم خانگی فعالیت کنند.

گوشی های هوشمند به خاطرساختار خاص و ویژه ای که دارند، معمولا دچار ایرادهای عملکردی متعددی می شوند. مشکلات و ایرادهای این محصولات، گاهی اوقات به اندازه ای جدی هستند که کاربران قادر به برطرف کردن آن مشکلات نیستند. تعمیرات موبایل سامسونگ یا هر برند دیگری در این شرایط، نیاز به دانش نرم افزاری و سخت افزاری بسیار بالایی دارد و باید توسط تعمیرکاران با تجربه در مرکز خدمات تعمیرات موبایل انجام شود. بسیاری از کاربران به خاطر مبتدی بودن تعمیرکار، ناچار به پرداخت هزینه ای چند برابری برای ترمیم گوشی شان می شوند یا ناچارند یک گوشی جدید خریداری کنند.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09197922279 با کارشناسان مجموعه پارس ارتباط در تماس باشید. همینطور می توانید با مراجعه به صفحه تعمیرات موبایل به صورت آنلاین گوشی خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

مطالبی که قرار است در این مقاله بخوانید:

 

 

 

مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ

 

 

گوشی های سامسونگ امروزه از سری برندهای پر استفاده در بین کاربران می باشد، ولی این گوشی پرچم دار با مرور زمان دار مشکلاتی می شود که کاربر را وادار می کند که برای تعمیر گوشی به مراکر تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کند. از سری مشکلات رایج در گوشی های سامسونگ که به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه می کننمی توان به پرش آنتن موبایل، کارنکردن تاچ و ال سی دی، شکستن گلس ال سی دی، خرابی و سوختن هارد گوشی و خرابی برد اصلی موبایل.

 

تعمیرات موبایل سامسونگ در کرج

 

پارس ارتباط لوتوس این افتخار را دارد که در زمینه تعمیرات موبایل سامسونگ آماده ارائه خدمت رسانی می باشد. شما اگر کرج باشید می توانید برای تعمیر گوشی سامسونگ خودتان به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ در کرج مراجعه کنید. اگر شهرستان هستید و نمی توانید مراجعه حضوری داشته باشید اصلا نگران نباشید. تنها کافی است فرم بالا را پر کنید مشکل موبایل خود را با یک شماره تماس روشن ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ پارس ارتباط لوتوس گوشی شما را د رب منزل تحویل میگیرید و پس از تعمیر درب منزل به شما نیز تحویل می دهد.

 

30258560046555170_44641

 

آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ

تعمیرات موبایل سامسونگ این روزها به علت گرونی بسیار زیاد گوشی های موبایل به یک شغل پر طرفدار تبدیل شده است. اما یک نکته بسیار مهم در این خصوص این است که برای یادگرفتن این حرفه باید به یک آموزشگاه مطمئن مراجعه کنید تا دوره های مربوطه را به صورت حرفه ای آموزش ببینید. پارس ارتباط لوتوس این افتخار را دارد که میزبان شما عزیزان برای باشد. اگر شما کرج هستید می توانید به آموزشگاه تعمیرات موبایل کرج پارس ارتباط لوتوس مراجعه نمایید. اگر هم از شهرستان های دیگر قصد دارید که در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شرکت می توانید به مرکز آموزش تعمیرات موبایل کرج مراجعه نمایید.

کارشناسان ما در این دوره های آموزشی تمام نکات مورد نیاز برای تعمیرات موبایل را با جدید متدهای آموزشی و ابزارهای مورد نیاز به شما آموزش می دهند. دوره های آموزش تعمیرات موبایل ما هم به صورت خصوصی و هم به صورت نیمه خصوصی برگذار می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت با مشاورین ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

 

XXLll

 

شماره تعمیرات موبایل سامسونگ

شماره تلفن تعمیرات موبایل سامسونگ ، برای اینکه بتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید می توانید از طریق زیر با ما در تماس باشید

  • 09197922279

تعمیر دکمه پاور موبایل سامسونگ

از رایج‌ترین علل خرابی دکمه پاور موبایل سامسونگ می‌توان به وارد شدن ضربه به دستگاه، شکستگی آن یا آب خوردگی موبایل سامسونگ اشاره کرد. از این‌رو در بعضی از مواقع می‌توان با تعمیر دکمه پاور گوشی سامسونگ مشکل آن را برطرف نمود اما گاهی اوقات میزان آسیب وارد شده به قدری زیاد است که تعمیرکاران مجبور به تعویض دکمه پاور این دستگاه می‌شوند.

نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج به عنوان حرفه‌ای‌ترین مرکز در زمینه تعمیر موبایل سامسونگ، خدمات مربوط به تعویض یا تعمیر دکمه پاور را به کاربران ارائه می کند. از این‌رو اگر شما هم با مشکلاتی در دکمه پاور گوشی خود مثل: سفت شدن دکمه پاور یا عمل نکردن آن مواجه شدید، تعمیر یا تعویض این قطعه را به مرکز تعمیرات تخصصی موبایل پارس ارتباط بسپارید.

 

تعمیر دکمه پاور موبایل سامسونگ

 

 

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

یکی از مهم‌ترین قطعات گوشی موبایل‌ که محل قرارگیری آن به شکلی است که بیشتر در معرض آسیب‌دیدگی وجود دارد، دوربین گوشی موبایل است. گاهی امواقع افتادن گوشی از ارتفاع و یا وارد شدن ضربه به آن می‌تواند، باعث بروز شکستگی در دوربین گوشی موبایل شود که در این صورت امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت و باید دوربین گوشی موبایل  را تعویض کرد.

البته گاهی اوقات هم بروز یکسری مشکلات نرم‌افزاری موجب از کار افتادن دوربین گوشی می‌شود که در این صورت با بررسی منشأ نرم‌افزاری بروز این مشکل و برطرف کردن آن می‌توان به تعمیر دوربین گوشی سامسونگ پرداخت. متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل در کرج با عیب‌یابی دقیق دوربین گوشی موبایل سامسونگ با تعمیر و یا تعویض آن، مشکلات به وجود آمده برای دوربین گوشی سامسونگ را برطرف می‌نمایند.

 

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

 

تعویض تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ

افتادن گوشی از دست و شکستن ال سی دی آن یکی از اصلی ترین و شایع ترین معضلاتی است که کاربران گوشی سامسونگ با آن رو به رو می شوند. عوامل متعددی می‌توانند منجر به افتادن گوشی از دست و شکستن ال سی دی آن شوند، اما سوال اصلی اینجاست که اگر این اتفاق رخ داد، بهترین و کم هزینه ترین روش تعویض تاچ ال سی دی گوشی موبایل چیست؟ برای تعویض تاچ و ال سی موبایل خود کافیست به یک نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل مراجعه کنید تا در اسرع وقت گوشی خود را سالم تحویل بگیرید.

 

تعویض تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ

 

عدم کارکرد تاچ در گوشی سامسونگ

کار نکردن تاچ از آن دسته مشکلاتی است که مانع از کار کردن با گوشی های هوشمند می شود. گاهی تاچ به طور کلی از کار می افتد و گاهی هم فرمان های لمسی به درستی انجام نمی شوند. در هردو مورد، باید اول نرم افزار و سیستم عامل را بررسی نمایید. معمولا گوشی سامسونگ برنامه ای برای تست تاچ و تنظیم سرعت دارند.

اگر مشکل حل نشد، احتمالا دستگاه ویروسی شده و یا تنظیمات به هم ریخته است. در غیر این صورت ممکن است ال سی دی آسیب دیده باشد و تاچ هم تحت تاثیر آن از کار افتاده باشد. مراکز تعمیرات تخصصی موبایل با اقداماتی مانند اصلاح تنظیمات، ریست فکتوری و تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ و یا تعویض آن در صورت نیاز، مشکل تاچ را برطرف می کنند.

 

عدم کارکرد تاچ در گوشی سامسونگ

 

 

تعمیرات نرم افزاری موبایل سامسونگ

تعمیر موبایل سامسونگ در بخش نرم افزاری نیز توسط متخصصین مجرب و ماهر IT ما انجام می شود. خدمات و سرویس هایی نظیر نصب و فعال کردن آنتی ویروس، فلش کردن گوشی، بازیابی اطلاعات حذف شده، رفع مشکلات آنتن دهی، رفع مشکلات اتصال گوشی به اینترنت و مواردی از این دست، از جمله مهم ترین اقداماتی هستند که برای ترمیم نرم افزاری موبایل سامسونگ توسط واحد نرم افزار تعمیرات تخصصی موبایل ارائه می شود. برای حل مشکلات رایج گوشی های سامسونگ اینجا کلیک کنید و مقاله را بخوانید.

 

آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل سامسونگ با استفاده از جدید ترین برنامه ها و متدهای تعمیراتی روز دنیا انجام می شود و همراه با ارائه ضمانت نامه های معتبر و کتبی است. تعمیرات موبایل سامسونگ در تعمیرات موبایل در کرج آماده خدمت رسانی به همشهری های کرجی می باشد.

 

باز شدن خودکار برنامه ها

از دیگر مشکلاتی که کاربران گوشی های اندروید و سامسونگ دارند این است که مثلا در حال مرور بخش تنظیمات گوشی خود هستند که ناگهان برنامه تلگرام باز می شود و یک دعوتنامه عضویت فرد در یک کانال تلگرام را ارائه می دهد. این مشکل به دلیل وجود اپلیکیشن های ویروسی و مخرب می باشد.

برای رفع مشکل باید به دنبال برنامه ای باشید که حاوی ویروس می باشد به یاد داشته باشید که این تنها برنامه تلگرام نیست که ممکن است ناگهانی باز شود بلکه در هر گوشی، یک برنامه خاص به صورت خودکار باز می شود و کاربر را با مشکل روبه رو می کند.

 

کم شدن سرعت گوشی

از رایج ترین مشکلاتی که تقریبا برای تمامی گوشی ها با سیستم عامل های مختلف روی می دهد و نمی توان گفت برای تعدادی از گوشی ها اتفاق نمی افتد. اما خب در گوشی های رده پایین تر این اتفاق زودتر از سایرین رخ می دهد. این مشکل تا ۹۰ درصد می تواند مربوط به مشکلات نرم افزاری باشد و با تعمیرات سخت افزاری در ارتباط نمی باشد.

 

تعمیرات سخت افزاری موبایل سامسونگ

تعمیرات سخت افزاری موبایل سامسونگ یکی از سرویس های است که به طور کاملا تخصصی در واحد تعمیر موبایل سامسونگ عرضه می شود. گوشی های پیشرفته و مدرن سامسونگ از بخش ها و قطعات متعددی ساخته شده اند که دارای حساسیت بالای تعمیراتی هستند. تشخیص اشتباه و تعمیرات غیر اوصولی تعمیرکاران مبتدی می تواند هزینه های بازیابی را افزایش داده و باعث سرایت خرابی به ناحیه های دیگر گوشی های سامسونگ شود.

رفع اوصولی و استاندارد اختلالات ساختاری مرتبط با موارد تخریب کننده ای مانند ضربه های شدید و آب خوردگی،  نیازمند تعمیرات سخت افزاری موبایل سامسونگ توسط متخصصین خبره ی ما در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل  می باشد. نمایندگی مجاز تعمیر گوشی سامسونگ  تعمیر و ترمیم قطعاتی مانند باتری، ال سی دی، تاچ، میکروفن، اسپیکر، برد گوشی و… را با داشتن دانش کارشناسان مجرب و استفاده از تجهیزات پیشرفته  انجام می دهد.

 

 

 تعمیرات سخت افزاری موبایل سامسونگ

 

 

از کار افتادن گوشی سامسونگ بر اثر آب خوردگی

از رایج ترین مشکلاتی که کاربران گوشی های موبایل سامسونگ با آن رو به رو می شوند از کار افتادن گوشی توسط آب خوردگی می باشد. از کار افتادن گوشی در اثر تماس با آب به دلیل اختلالات به وجود آمده در اجزای سخت افزاری و الکترونیکی ظریف آن ها می باشد.

 

از کار افتادن گوشی سامسونگ بر اثر آب خوردگی

 

 

تعمیرات موبایل سامسونگ در کرج

  • تعمیر صفحه نمایش موبایل سامسونگ
  • تعمیر صفحه نمایش تلفن همراه سامسونگ
  • تعمیر صفحه لمسی موبایل سامسونگ
  • تعمیر صفحه لمسی تلفن همراه سامسونگ
  • تعمیر بلندگو موبایل سامسونگ
  • تعمیر بلندگو تلفن همراه سامسونگ
  • تعمیر تمامی قطعات موبایل سامسونگ
  • تعمیر تمامی قطعات تلفن همراه سامسونگ
  • تعویض هارد گوشی سامسونگ
  • تعویض EMMC گوشی سامسونگ
  • ترمیم بوت گوشی سامسونگ
  • تعویض بیس باند Baseband گوشی سامسونگ
  • ترمیم IMEI گوشی سامسونگ
  • تعویض گوریلا گلس گوشی سامسونگ

 

تعمیر ویبره گوشی سامسونگ

موتور ویبره از یک موتور چرخشی الکتریکی ساده تشکیل شده می باشد که به محور آن یک وزنه با نسبت چگالی بالا نصب شده است. در برخی  از تلفن های همراه هوشمند، لرزش ناشی از یک کریستال مصنوعی است. زمانی که گوشی موبایل زنگ می خورد ، اختلاف پتانسیلی در دو سر کریستال اعمال می شود و همین موضوع  باعث لرزش گوشی موبایل سامسونگ شما می شود.

این کریستال از طریق علم بلورشناسی در رشته فیزیک ساخته می شود. کاربرد اصلی موتور ویبره موبایل این است که به ما کمک می کند،  در محیط های شلوغ متوجه زنگ تلفن همراه خود شویم. فناوری ساخت موتور ویبره، از چندین دهه ی قبل تغییر نکرده است و جزو ساده ترین قطعات تلفن های همراه کنونی محسوب می شود. برای تعمیر ویبره گوشی سامسونگ این مقاله را مطالعه نمایید تا علت خرابی را متوجه شوید.

 

تعمیر ویبره گوشی سامسونگ

 

 

روند ثبت سفارش در تعمیرات موبایل سامسونگ

روش ثبت سفارش در تعمیرات موبایل در کرج بسیار ساده است. مراحل کار به شرح زیر هستند:

  • برای ثبت سفارش به صفحه درخواست تعمیر موبایل  کنید و یا با شماره 09197922279 تماس بگیرید.
  • پیک ما به صورت رایگان برای تحویل گرفتن گوشی شما اعزام می شود.
  • پس از دریافت گوشی متخصصین ما اقدام به تعمیر گوشی می کنند
  • سپس گوشی با پیک به آدرس شما فرستاده می شود.

 

سوالات متداول

 

1- مدت زمان تعویض تاچ و ال سی دی موبایل سامسونگ و تحول آن چقدر طول می کشد؟

تعویض تاچ و ال سی دی و تعمیرات موبایل سامسونگ به مدل گوشی بستگی دارد. اگر تاچ و ال سی دی گوشی شما به راحتی در بازار پیدا شود حدودا دو ساعت زمان میبرد تا گوشی تعمیر و به شما تحویل داده شود.

 

 2- آیا برای تعمیر گوشی حتما نیاز است حضوری مراجعه کنیم؟

خیر لزومی نیست. اگر مایل باشید می توانید گوشی خود را از بخش ثبت درخواست موبایل ثبت نمایید. گوشی را با تیپاکس ارسال کنید، پس از بررسی و تعیین مشکل و برآورد هزینه کارشناسان ما با شما تماس میگیرند. در صورت رضایت شما گوشی تعمیر و با تیپاکس گوشی به شما تحویل داده می شود.

 

 3-  آیا گوشی سامسونگ آبخورده قابل تعمیر است؟

بله. زمانی که گوشی شما آبخورد، در اسرع وقت به یک مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کنید تا تعمیرات گوشی آبخورده انجام شود تا مشکل جدی تری برای شما پیش نیاید.

 

 4- گوشی سامسونگ پس از ضربه خورد خاموش مکی شود،علت  آن چیست؟

زیاد غیر عادی نیست که گوشی پس از ضربه خوردن، خاموش شده و یا مشکلاتی در آن ایجاد شود. ممکن است شدت ضربه به اندازه بوده باشد که برد یا دیگر قطعات را از کار انداخته باشد. اگر موبایل را به شارژ زدید و روشن نشد، شاید مدارهای آن آسیب دیده باشند. در صورت شکستن ال سی دی هم بعید است که شانسی برای روشن شدن مجدد گوشی وجود داشته باشد. اگر چنین شرایطی پیش آمد حتما به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید.

 

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات موبایل  و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل  می باشد. تعمیرات گوشی سامسونگ خود را به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ بسپارید.

پانوشت: برای خرید انواع آی سی، هارد b309 ( آی سی هارد b309) به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید.

مقالات آموزشی تعمیر گوشی سامسونگ

علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
باز کردن قفل گوشی سامسونگ بدون از دست رفتن اطلاعات (فراموش كردن رمز گوشي سامسونگ)
تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲
باز کردن قفل گوشی سامسونگ بدون از دست رفتن اطلاعات (فراموش كردن رمز گوشي سامسونگ)
شارژ اولیه گوشی سامسونگ چند ساعت است؟
تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲
شارژ اولیه گوشی سامسونگ چند ساعت است؟
علت ویبره زدن گوشی سامسونگ چیست؟ بررسی دلایل علت ویبره زدن بی دلیل گوشی سامسونگ
تاریخ بازنویسی : ۱۸ آذر ۱۴۰۲
علت ویبره زدن گوشی سامسونگ چیست؟ بررسی دلایل علت ویبره زدن بی دلیل گوشی سامسونگ

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
sepehr تاریخ : ۷ مرداد ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید. من یک گوشی سامسونگ گلکسی A70 دارم. تا چند هفته پیش وقتی با استفاده از otg یو اس بی بهش وصل می کردم هیچ مشکلی نداشت. اما الان یا کلا otg رو نمی خونه و نوتیفیکیشن بالای گوشی نمیاد یا بعضی وقت ها می خونه ولی میزنه وصل شد و یک ثانیه بعد میگه قطع شد و اصلا اجازه انجام هیچ کاری رو نمیده. هم otg و هم usb رو، روی یک گوشی a70 دیگه هم امتحان کردم و هیچ مشکلی نداشتند. وقتی گوشی رو توی شارژ میزنم یا با کابل به لپتاپ وصل میکنم هم مشکلی نداره. الان من دقیقا باید چکار کنم؟ مشکل از کجاست؟
ادمین

سلام

با توضيحاتى كه داديد مشكل از خود گوشيتون مى باشد ، ابتدا بايد گوشيتون فلش شه و اگر با نرم افزار و فلش حل نشد سپس مشكل از خود سوكت گوشيتون و نهايتا مسير مربوطه روى برد گوشيتون مى باشد كه بايد به مراكز معتبر تعميرات مراجعه شود .

گوشیم بیدلیل پره تاریخ : ۴ مرداد ۱۴۰۲
گوشیه من سامسونگ j510 و بدون هیچ دلیلی حافظه داخلیش پره . کلا برنامه هام ۲ گیگ هم نمیشن .عکس ، فیلم و موزیک هم کلا ۶۰۰ مگه .و میزان مصرف خود سیستم از حافظه ۴۹۰۰ مگه .من نمی فهمم چرا توی ستینگ نوشته که فضام پره و از ۱۶ گیگ فضای داخلی فقط ۵۰۰ مگ خالیه . همیشه کش برنامه هامو پاک میکنم .همیشه بعد از استفاده برنامه هامو فورس استاپ میکنم . بازی هم ندارم . برنامه های اجتماعی ای هم که دارم کلا تلگرام و واتس اپه که توی اون ها هم فایل هارو باز نمیکنم .یه فایلی هم به اسم thumbnase هست که هر کاری کردم ، از دیگران هم پرسیدم ولی نتونستم پاکش کنم اون ۲ گیگ حجم داره .سیری ها بهم گفتن ریست فکتوری کن . یسریها گفتن فلش کن . شما راه حل دیگه ای رو میتونید پیشنهاد بدید؟
ناشنــاس تاریخ : ۴ مرداد ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید تبلتم صفش پریده و تصویر تشون نمیده اماهم اعللن پیام میاد براش هم زنگ میخوره رنگ سفحم سیاه سیاه نشده یکم نور داره خیلی کم دوماه پیشم همینطوری شد بردیمش گفتن سختافزاریه احتمالا مطمئن نیستن باید تبلت باز بشه که ممکنه بسوزه ،اون موقع تمیرش نکردیم هفته خودش روشن شد درست شد الان دوباره همونطوری شده مشکلش چیه باید چیکار کنم تبلت سامسونگ tab A10
ادمین
سلام احتمالا مشکل از ال سی دی هستش و نیاز به تعویض داره. ولی بهتره حضوری مراجعه کنید تا کارشناسان ما تبلت رو بررسی کنند
محمدعلی تاریخ : ۸ بهمن ۱۴۰۱
سلام و خسته نباشید گوشی سامسونگ اس ۹ دارم به شارژ که میزدم خیلی خیلی کند شارژ می شد الان خاموش شده و دیگه روشن نمیشه مشکل از کابل شارژ هم نیست چون کابل شارژ گوشی های دیگه را شارژ میکنه
ادمین

سلام

دوست عزیز باید گوشی هم از نظر سخت افزاری بررسی بشه هم نرم افزاری، بهترین راه اینه که حضوری مراجعه کنید تا کارشناسان ما گوشیتون رو بررسی کنند

هلیا احمدی تاریخ : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
سلام ببخشید گوشیه من به شدت هنگ میکنه و حافظه داخلی گوشیم پره ولی هرچی میگردم چیزی داخلی نیست نمیدونم مشکلش چیه چیکار باید کنم؟
ادمین

سلام دوست عزیز

باید گوشیتون فلش بشه. ممکنه بخاطر نصب یک بدافزار گوشیتون ویرووسی شده باشه و باعث ایجاد این مشکلات شده باشه. به مرکز تعمیرات موبتایل سامسونگ مراجعه کنید تا گوشیتون تعمیر بشه

tina تاریخ : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام و خسته نباشید ببخشید من گوشیم وزدم شارژ بعدش دیگه روشن نشد. اولش یکبار روشن شد تا روی لوگو اومد بعد ک خاموش شد دیگه روشن نشد. مشکلش چیه؟
ادمین

سلام دوست عزیز

احتمالا مشکل از خرابی هارد موبایل هست و باید تعویض شه. حتما به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کنید تا گوشیتون رو بررسی و تعمیر کنند.

SAMA تاریخ : ۳۱ فروردین ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید ببخشید من دیروز گوشیم یکم خیس شد گذاشتم توی برنج. بنظرتون مشکلی براش پیش نمیاد؟البته الان درسته ها مشکلی هم نداره.
ادمین

سلام دوست عزیز

بهترین کار اینه که وقتی گوشیتون خیس میشه خاموشش کنید و دیگه روشنش نکنید و در سریع ترین زمان به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کنید تا تعمیرات مخصصوص گوشی آیبخورده رو براتون انجام بدن. شما میتونید برای دریافت مشاوره با کارشناسان تیم پارس ارتباط تماس بگیرید. 02691009091

sm تاریخ : ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
سلام تبلت سامسونگA6 T285 چرا یک مرتبه موقع تماس تلفنی و یا در بازی یک دفعه می‌نویسد که سیم کارت خارج شد و برای راه اندازی مجدد شروع کنید کلید شروع مجدد را میزنم بعضی وقتها به شبکه متصل می شود و بعضی وقتها هم دو سه مرتبه میزنم بعد متصل میشود.علت مشکل چیست و چه باید کرد.
ادمین

سلام

احتمالا مشکل نرم افزاری هستش و نیاز هست یکبار فلش بشه

اگر مشکلتون حل نشد می تونید با تیم کارشناسان تعمیرات موبایل سامسونگ از طریق شماره تماس 02691009091 در تماس باشید.
b.a تاریخ : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
گوشیم سامسونگ نوت۲هسته چن روز پیش باتریشو در اوردم زدم جا دیگه روشن نشد....تو شارژ زدم و هرکاری کردم فایده ای نداشت. بردم پیش دوتا تعمیرات موبایلی. یکیشون گفت هاردش سوخته تعمیر هم بشه معلوم نیست درست بشه یکی هم گفت ای سی شارژش احتمالا سوخته. بنظر شما مشکلش چیه لطفا راهنمایی کنید.
ادمین

سلام

احتمالا سوختن هارد هستش. باید گوشی رو بیارید بررسی کنیم

برای کسب اطلاعات بیشتر می تونید با کارشناسان تعمیرات موبایل سامسونگ از طریق شماره تماس 02691009091 تماس بگیرید
احمد تاریخ : ۱۹ تیر ۱۴۰۰
سلام وقتتون بخیر من گوشیمو دادم برای تعمیر (a12) میخواستم ببینم چجوری میتونم روند تعمیر گوشیمو پیگیری کنم. امکانش هست راهنمایی کنید.
ادمین

سلام دوست عزیز

به صفحه اصلی تعمیرات موبایل مراجعه کنید، در قسمت ثبت درخواست تعمیر موبایل سمت چپ گزینه پیگیری تعمیرات رو انتخاب کنید، با وارد کردن کدرهگیری که متخصصین ما به شما دادن و مدل گوشیتون میتونید ببینید که گوشی شما در چه وضعیتی هستش.

امیر تاریخ : ۱۱ تیر ۱۴۰۰
سلام ببخشید من قبلا سامسونگ داشتم و الان یه گوشی دیگه خریدم و الان میخوام سامسونگ رو ریکاوری کنم ولی هیچ عکسی واسه ریکاوری کردن نمیاد
ادمین

با سلام

لطفا آموزش ریکاوری دستگاه را در لینک زیر مطالعه فرمایید.

ریکاوری موبایل چیست؟

بهار تاریخ : ۱۱ تیر ۱۴۰۰
سلام. من یک برنامه مخرب رو گوشیم نصب کردم (اولش معلوم نبود که مخربه) بعد از چند دقیقه گوشی شروع کرد به ری استارت کردن خودش و خاموش و روشن شدن. درست موقعی ک دوباره میخواست گوشی رو راه اندازی کنه دوباره ری استارت میکنه و همه چی از اول. من نمیخوام گوشیمو فلش و ریست کنم. لطفا بهم بگید راه دیگه ای هست که بتونم بدون فلش کردن گوشی، نجاتش بدم؟ انقدر خاموش و روشن شده که میترسم بسوزه!
ادمین

با سلام

دوست عزیز خاموش شدن پی در پی و هنگ کردن از علائم خرابی هارد است. در چنین شرایطی در مرحله اول دستگاه توسط متخصص فلش میشود و در صورت پابرجا بودن مشکل ، هارد دستگاه عویض میشود. بنا بر این متاسفانه راهی برای نگه داشتن اطلاعات وجود ندارد.

شما می تونید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تیم تعمیرات موبایل سامسونگ از طریق شماره 02691009091 تماس بگیرید.
ندا تاریخ : ۸ تیر ۱۴۰۰
سلام ببخشید من یه فایل زیپ دارم هر کاری میکنم تو گوشی خودم باز نمیشه وای تو گوشی بقیه باز میشه چیکار کنم
ادمین

با سلام

لطفا یک برنامه تحت عنوان RAR نصب فرمایید و با استفاده از آن فایل های زیپ خود را باز کنید.

امیر تاریخ : ۸ تیر ۱۴۰۰
سلام گوشی من a11رام سه هست و بنظرم از زانی که بروز رسانیش کردم حالت فریز شدن دارد آیا این مشکل رفع میشود به حالت کارخانه برگشتوندمش ولی باز هنگ میکنه متسفانه
ادمین

با سلام

دوست عزیز متاسفانه راهی جز فلش وجود ندارد. لازم به ذکر است که هنگ کردن مکرر از علائم خرابی هارد نیز هست. در هر صورت در مرحله اول دستگاه باید توسط متخصص تعمیرات موبایل سامسونگ فلش شود.

ناشناس تاریخ : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
سلام گوشی من سامیونگ مدلSM.A260F هست دیروز گالری رو بروزرسانی کردم ولی گالری متوقف شد بعدش هم حذفش کردم بعدش از دوسانی که گوشی مثل من داشتن گالری اوردم ولی نصب نمی شه لطفا راهنمایی کنید که چطور برنامه ی گالری اصلی گوشیم رو برگردونم؟
ادمین
با سلام لطفا دستگاه را یکبار به تنظیمات کارخانه برگردانید. اگر مشکلتون حل نشد حتما با کارشناسان ما در تعمیرات موبایل سامسونگ تماس بگیرید.
پوریا تاریخ : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
سلام.ممنون از پاسخ گویی سریع شما میخواستم بگم قبلا گلس گوشی ضرب دیده که موجب شد تعویض کنم اما ال سی دی یا تاچ هیچی مشکلی براش پیش نیومد و سالم بود با این اوصاف به نظر شما احتمال خرابی کدام قطعه بیشتره؟؟ با تشکر
ادمین
دوست عزیز در هر حالت دستگاه باید توسط متخصص چک شود.
پوریا تاریخ : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
سلام.من گوشیم سامسونگ M51 هست.میخواستم به وصیله smart view صفحه گوشیو بفرستم روی TV که فیلم ببینم بعد که این کارو کردم گوشیو خاموش کردم و نمیدونستم این کار باعث میشه ارتباط گوشی با تلویزیون قطع بشه برای همین امدم که دوباره گوشیو روشن کنم اما از اون به بعد هر کار میکنم صفحه گوشی بالا نمیاد وقتی گوشیو میزنم به پریز، شارژ میشه اما صفحه گوشی اصلا روشن نمیشه حتی وقتی به گوشی زنگ میزنم زنگ میخوره اما صفحه روشن نمیشه و لمس کار نمیکنه چیکار کنم؟؟ لطفا سریع پاسخ بدید.با تشکر
ادمین
با سلام امکان خرابی ال سی دی و یا آیسی لایت وجود دارد. دستگاه باید توسط متخصص چک شود. برای استعلام هزینه با کارشناسان ما در مجموعه تخصصی پارس ارتباط لوتوس تماس برقرار کنید. تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱
Maryam تاریخ : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
سلام. من گوشیم از دستم افتاد تو آب ولی زود برداشتمش. الان هر کی زنگ میزنه صدای من میرسه بهش ولی صدای ایشون رو من نمیشنوم وقتی رو بلندگو میزنم فقط میتونم بشنوم
ادمین
با سلام دستگاه شما باید توسط متخصص سرویس آبخوردگی شود.
محمد تاریخ : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
سلام.گوشی a31 دارم اون رو از lightmod به darkmod تغییر دادم حالا هر کاری میکنم به light mod برنمیگرده.حس میکنم یه چیزی(برنامه ای) به اون اجازه نمیده که صفحه روشن بشه و به lightmod برگرده باید چیکار کنم؟
ادمین
با سلام لطفا دستگاه را یکبار به تنظیمات کارخانه برگردانید.
Fatemeh* تاریخ : ۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام گوشی پدرم S5هست که مدتیه داده تلفن خاموش شد و دیگه روشن نمیشه ...و به خدمات ...زنگ زدیم اما کاری برا ما نکردن لطفا اگر میتونید شما یه راه حلی راهنمایی کنید ممنون میشم .
ادمین
با سلام لطفا تنظیمات اینترنت را به صورت دستی وارد نمایید.
سهیل تاریخ : ۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام a20s دارم ولی نمیتونم به روز رسانیش کنم و به روز رسانیش تو تنظیماتش برام نمیاد ممنون میشم بگین چجوی اندرویدش رو به روز رسانی کنم اگه راهکار وصل کردن به کامپیوتره چجوری باید اندرویدش رو با کامپیوتر به روز کنم؟
ادمین
با سلام آپدیت کردن با سیستم کامپیوتر بهتر است توسط متخصص انجام شود.
علی تاریخ : ۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام گوشی من سامسونگ a6هست هاردش خراب شدم تعویضش کردم.اومدم برنامه های بانگی نصب کنم دیدم نوشته گوشی شما روت هست.میخواستم ببینم میتونم روت گوشی رو بردارم؟مشکلی به رام نمیزند؟با چه برنامه روت گوشی را بردارم.
ادمین
با سلام لطفا برای آموزش رفع روت گوشی ، مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید. http://www.parsertebatco.com/post/157
محمد تاریخ : ۵ خرداد ۱۴۰۰
با سلام من گوشیم s6 edge سامسونگ هست . به هیچ عنوان به کامپیوتر وصل نمیشود تمام مراحل هم رفتم 4 تا کابل عوض کردم . usb debug رو فعال کردم از برنامه های مختلف رابط گوشی و کامپیوتر استفاده کردم جواب نداد در کامپیوتر های مختلف و ویندوز متفاوت هم تست کردم اما نشد . موقع اتصال کابل به کامپیوتر چیزی نمیشناسه در قسمت manage هم چیزی نمیاره خلاصه هر کاری به ذهنتون میرسه انجام دادم اما نشد . لطفا راهنمایی کنید
ادمین
با سلام امکان ایراد در سوکت شارژ وجود دارد. لطفا برای تعویض سوکت اقدام نمایید.
امیر حسین تاریخ : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام،من گوشیم a21s،اندروید گوشیم به ١١ ارتقا دادم ولی فیلم از صفحه واسم فعال نشده،توی قسمت ویرایش دکمه ها هم میزنم اصلا اینجور چیزی به گوشیم اضافه نشده،ممنون میشم راهنماییم کنین که چیکار کنم
ادمین
با سلام لطفا یکبار با اتصال به کامپیوتر اقدام به بروزرسانی به آخرین نسخه فرمایید.
امید تاریخ : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام وخسته نباشیدمن گوشی a71خریدم یک ماه میش هفته اول خوب بودتانسخه بروزرسانی آندبروزرسانیش کردم ساعتی ۲درصدکم میکنه بدون استفاده وتنظیمات کارخانه بزنم محتویاتش پاک نمیش وگوشی بیش ازحدداغ میکنه که فرستادم شرکتش بعدچندهفته گوشی رودوباره فرستاده برام که ساعتی یک درصدکم میکنه اونم بدون استفاده وکارکنم چنددقیقه ای یک درصدکم میکنه ممنون میشم راهنماییم کنیدچکارکنم
ادمین
با سلام امکان ایراد نرم افزاری وجود دارد. دستگاه توسط متخصص فلش شود.
سعید محبی تاریخ : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
باسلام گوشی من A10s هستش و از دیشب بطورناگهانی خاموش شد و پس راه اندازی مجدد اجازه استفاده و ورود به صفحه گوشی داده نمی شود و به سیوموود هم وارد نمی شود. علت چیست؟
ادمین
با سلام لطفا دستگاه را توسط متخصص فلش کنید.
تاریخ : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
من گوشیم آ ۲۰ اس هستش الان گذاشتمش آپدیت تا ۲۹ درصد پر‌میشه بعد اخطار میاه و گوشی هی صفحه اسم گوشیو میاره و خاموش میشه چیکار کنم
ادمین
با سلام لطفا دستگاه را با اتصال به کامپیوتر به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.
...... تاریخ : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام گوشی من سامسونگ A50 هست برای این گوشی اپدیت اندروید ۱۱ امده ولی برای من چرا مینویسه دستگاه شما اخرین اپدیت است و اندرویدش ۹ ؟
ادمین
با سلام لطفا دستگاه را با اتصال به کامپیوتر به آخرین نسخه آپدیت کنید.
N تاریخ : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر. ۲ یا سه روزه که در برنامه شاد عکس ها و فیلم ها باز نمیشه، حافظه گوشیم رو خالی کردم و شاد رو حذف کردم دوباره نصب کردم و در تنظیمات شاد قسمت داده ها و ذخیره سازی قسمت آبی رنگ رو تا انتها ادامه دادم و ... اما فایده ای نداشت، به نظرم مشکل از گوشیه چون بقیه همکلاسی هام این مشکل رو ندارن و من هم با یک گوشی دیگه وارد اکانت خودم شدم مشکل برطرف شده بود، باید چی کار کنم؟
ادمین
با سلام لطفا یکبار دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید.
bahar تاریخ : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید گوشیم سامسونگِ ، secure folder گوشیمو فعال کرده بودم چند وقت بعد مجبور شدم گوشیمو reset factory کنم ، هرچی که تو اون فایل هم بود پاک شده میخواستم بدونم امکان برگشتنش هست؟
Nasim تاریخ : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام، خسته نباشید. حدوداً اواسط عید بود که من گوشیو آپدیت کردم، بار اول که اینکارو کردم وقتی بعد انجام بروزرسانی می خواست روشن بشه خیلی خیلی طول کشید و واقعا ترسیدم چون قبلا اینطوری نبود. وقتی روشن شد اعلان بروزرسانی میومد و حتی با خاموش روشن کردن هم نمی رفت و مجبور شدم دوباره بروزرسانی کنم، حالا از اون موقع تا الآن گوشی من هر وقت که می خوام ری استارت کنم یا کلا خاموشه، می خوام روشن کنم، هفت هشت تا ده دقیقه طول می کشه روشن شه و مطمئنم که از همون آپدیت اولی اینطوری شد نه دومی که بخاطر اعلان دوباره بروزرسانی کردم. سامسونگ a20s راه حلی هست که درست بشه؟ به غیر از تنظیمات کارخانه و بیرون رفتن از خانه...
ادمین
با سلام لطفا در مرحله اول دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید،در صورت پابرجا بودن مشکل دستگاه باید توسط متخصص فلش شود.
محمد تاریخ : ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
سلام ببخشید من یه سوال داشتم من وقتی از گوشیم استفاده می‌کنم مثلا بازی میکنم قسمت پشت گوشیم خیلی داغ میشه فکر کنم از سی پی یوش هست چون پشت دوربینه دوربینم داغ میشه میخاستم بدونم که داغ شدن سی پی یو ممکنه باعث سوختن گوشی بشه یا نه؟؟ من گوشیمو تازه خریدم چون استفاده زیاد دارم راه حلی برام ندارید؟ در ضمن گوشی من a12 هست.
ادمین
با سلام احتمالا علت اصلی ، گرم شدن بیش از حد باتری موبایل است . لطفا برای اطلاعات بیشتر مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید. http://www.parsertebatco.com/post/112
سوگند تاریخ : ۲۵ فروردین ۱۴۰۰
سلام ببخشین من دیروز موبایل مو 3بار بصورت دستی فلش کردم الان که روشن شد هرچقدرمیخوام تماس بگیرم پیامی میاد که تلفن متوقف شده است ...ن میتونم با کسی تماس بگیرم و نه اگه کسی تماس گرفت باهام میتونم جواب بدم چون گزینه ای برای رد تماس با وصل تماس نیس...ازگوگر پلی یا تلفن جدید دانلود کردم با دونم نمیشه تماس گرفت با جواب داد ممنون میشم راهنمایی کنین
ادمین
با سلام لطفا دستگاه را توسط مراکز تخصصی تعمیر فلش کنید. برای اطلاعات بیشتر مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید. http://www.parsertebatco.com/post/129
نازنین تاریخ : ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
گوشی من سامسونگ a31هستش و سالم ولی وقتی میزنم به شارژ بعد که دکمه پاور رو فشار میدم یه صفحه زرد رنگ ظاهر میشه بعد از چند ثانیه قرمز وابی میشه پایین هم یه نوار رنگی میاد بعد هم حتمن باید صفحه رو بالا بکشم تا بتونم اثر انگشت رو بزنم مشکل خاصی نیس ولی میخام همچین چیزی نباشه چطوری باید رفع کنم این مشکلو؟
ادمین
با سلام لطفا مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید. http://www.parsertebatco.com/post/124
yeganeh تاریخ : ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
سلام مدل گوشی من سامسونگ s6 edge هستش و الان یکدفعه لوگوی سامسونگ روی صفحه امد و وقتی گلید پاور و ولوم رو همزمان گرفتم و به شارژ وصل کردم علامت باتری در حال شارژ وسط صفحه میاد ولی وقتی میخوام روشنش کنم دوباره لوگوی سامسونگ میاد نمیدونم چیکارش کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
ادمین
با سلام در مرحله اول دستگاه باید توسط متخصص فلش شود. در صورت رفع نشدن مشکل ، هارد دستگاه نیاز به تعویض دارد. لطفا برای اعلام هزینه با مجموعه تخصصی پارس ارتباط لوتوس تماس بگیرید. 02691009091
Xx تاریخ : ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
سلام مدل گوشیم A01coreهستش وقتی بعضی نرم افزارا رو مثل رکوردر رو میخوام نصب کنمارور میده ویژگی در دسترس نیست این ویژگی غیرفعال شده چون باعث کاهش سرعت گوشی میشود چجوری این ویژگی رو فعال کنم یا کاری کنم که ارور نده
ادمین
با سلام یک بار گوشی را به حالت تنظیمات کارخانه برگردانید و بعد اقدام به نصب کنید. در صورت بروز دوباره مشکل توسط متخصصین دستگاه را فلش کنید.
سامیه تاریخ : ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
من اسنپ چت رو نصب گردم بعد که خواستم برم تو برنامه یه آیکون اومد به عنوان دو پیامرسان من فعالش کردم الان اسنپ چت رو حذف کردم ولی هنوز وقتی میخوام رمز گوشی رو باز کنم صفحه سیاه میشه و نوشته سامسونگ میاد و بعد از چند دقیقه درست میشه لطفا بگید چی کار کنم
ادمین
با سلام باید دستگاه توسط متخصص چک شود . امکان اینکه هارد یا تغذیه دستگاه نیم سوز شده باشد هست. در مرحله اول دستگاه توسط متخصصین فلش شود .
هما تاریخ : ۱۹ فروردین ۱۴۰۰
سلام ببخشید رنگ و کیفیت عکسایی ک با گوشیم میگیرم با گوشی یکی از آشناهامون ک اونم a30s داره فرق میکنه و واسه من بی رنگ و کیفیته و به سفیدی میزنه انقد روشنه و اصلا خوش رنگ نیست میدونین چرا؟
ادمین
با سلام احتمال خرابی لنز دوربین دستگاه وجود دارد که توسط متخصصین باید چک شود.
شوشتری تاریخ : ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
سلام شب خوش گوشی من A5 2017 هست متاسفانه شارژ نمیشد بردم تعمیر گفتن سیم کشیهاش ایراد داره تعمیر کردن بعد از تحویل دیدم دیگه فست شارژ نمیشه زنگ زدم گفتن مدارش ایراد پیدا کرده و دیگه فست شارژش درست نمیشه آیا همچین چیزی امکان داره ؟ که دیگه درست نشه واقعا ؟
ادمین
با سلام بله امکان تعمیر هستش. برای اطلاع از هزینه تعمیر با کارشناسان ما تماس بگیرید. 02691009091
مطهره تاریخ : ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید گوشی من سامسونگa30با شارژ 100% یهوویی خاموش شد دیگه روشن نمیشه باید چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید ضروریه ممنون
ادمین
با سلام گوشی یکبار باید فلش بشه اگر مشکل حل نشد باید هارد گوشی تعویض بشه
Hesam تاریخ : ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
سلام من گوشیم A31 هست ی چند وقت هست بعضی موقع ها جمله Mod by Ajeethk روی گوشیم میاد و بعد ۲ ثانیه میره ،آیا گوشی مشکل داره؟
ادمین
با سلام گوشی رو یکبار ریست کنید
نرگس تاریخ : ۱۲ فروردین ۱۴۰۰
سلام من گوشیم یه مشکلی پیدا کرده وقتی آنلاین میشم خود گوشی یهویی میپره و میره تو یه سایتی که تو سایت نوشته میشه اگه آپدیت نکنید دستگاه سامسونگ شما باتریش از کار میکنه و روند کار کم میشه حتی یه بار ریست فکتوری کردم این اتفاق دوباره افتاده به نظر شما ناشی از چیه میتونه به خاطر این باشه تبلیغاتی که سایت ها اجازه میگیرن برای فرستادن به گوشی را اکسپت(قبول) کردم ؟ چجوری گوشی درست بشه به نظرتون ویروسی شده؟خواهشا یه راهی بهم بگین و اینکه وقتی یهویی گوشی میپره تو سایت مختلفی میره مثلا اسم رونیکسان فکر کنم و معمولا تو این سایت ها هشدار داده میشه به اینکه گوشی تا دو دقیقه دیگه باتری ضعیف میشه
ادمین
با سلام مشکل گوشی نرم افزاری هستش باید گوشیتون یکبار فلش بشه
Mohammad تاریخ : ۱۰ فروردین ۱۴۰۰
با سلام حافظه گوشیم ۳۲ گیگ هست کلا اما در بخش آنالیز محل ذخیره که نگاه کردم ، ۲۰ گیگ رو موارد دیگر پر کرده و ۸ گیگ رو سیستم. و در کل ۴ گیگ فقط حافظه دارم و هیچ برنامه ای نمیتونم نصب کنم برام سوال شد موارد دیگر دقیقا چی هستش؟
ادمین
با سلام باید چهار فایل گوشی فلش بشه اگر مشکل حل نشه هارد مشکل داره
محمد ابراهیم سرسالاری تاریخ : ۱۰ فروردین ۱۴۰۰
باسلام گوشی گالاکسی S4 اینجانب در اثر ضربه صفحه نمایش آن خراب شده و آیکون ها دیده نمی شود. لطفآ امکان تعمیر و یا تعویض صفحه نمایش و هزینه آنرا اعلام بفرمایید. با تشکر سرسالاری
ادمین
با سلام دوست عزیز لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند و هزینه نهایی را به شما اعلام کنند. 02691009091
della تاریخ : ۹ فروردین ۱۴۰۰
سلام وقتتون بخیر ببخشید گوشی من سامسونگ a50عه و وقتی میخوام روشنش کنم رو همون بخش سامسونگش میمونه و کاری نمیشه کرد باهاش ریستارت کردنشو اینارو امتحان کردم ولی بازم نتیجه ای نداشت.. ممنون میشم اگه راه دیگه‌ای میدونین بگین
ادمین
با سلام گوشی باید یکبار فلش بشه اگر مشکل حل نشد امکانش هست مشکل از هارد گوشی باشه
حمید تاریخ : ۳ فروردین ۱۴۰۰
سلام گوشی سامسونگ A31 مدتی نو خریدم نوار وضعیت بالا خود ب خود بالا پایین میشه خش گیر و قاب پشت را باز کردم دوباره این مشکل برطرف نشد
ادمین
با سلام ممکنه بخاطر استفاده از الکل یا ضربه باشه. باید گوشی باز بشه و فلت ها بررسی بشه
جدید یاوریان تاریخ : ۳ فروردین ۱۴۰۰
با عرض سلام ببخشید گوشی من a30 a که چند روز پیش آفرینش کردم و موقع وصل کردن otg بالا نمیاد و وقتی که او تی جی رو قطع میکنم روی گوشی به تکرار هشدار وصل شدن و قطع شدن میاد خواستم ببینم به نظرتون علتش چیهراهی داره؟
ادمین
با سلام گوشی و یکبار به تنظیمات کارخانه ببرید اگر مشکل حل نشد باید فلش بشه گوشی.
قاسم تاریخ : ۳ فروردین ۱۴۰۰
برنامه یاهو و ایمیل از امروز تو بعضی گوشی سامسونگ کار نمیکنه میزنه متوقف شد
ادمین
با سلام گوشی رو یکبار ریست کنید اگر درست نشد باید فلش بشه
حسام تاریخ : ۲ فروردین ۱۴۰۰
با سلام من یک گلکسی ام سی دارم که یه مشکل شارژ شدن داره وقتی با اداپتور خود موبایل شارژ میکنم شارژ نمیشه اما وقتی به کامپیوتر وصلش میکنم شارژ میشه بدون هیچ مشکلی
ادمین
با سلام آداپتور گوشی رو عوض کنید شاید مشکل از آداپتور گوشی باشه
فائزه تاریخ : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام خسنه نباشید من یک گوشی سامسونگ a30 دارم صفحش خاموش شده اما تاچش کار میکنه پیش یک تعمیرکار بردم گفتن سوکت شارژش باید عوض بشه و عوضش کردیم دوباره همون مشکل پیش اومد گوشی چن روز خاموشه باز چن روز خودش روشن میشه گاهیم با ضربه کوچیک خودش روشن میشه فلش هم زدیم گوشی رو ب نظر شما مشکل از کجاست
ادمین
باسلام ممکنه مشکل از هارد گوشی باشه و نیاز به تعویض داشته باشه. به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی کامل بررسی بشه
علیرضا تاریخ : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
سلام من هندزفری تمیز و هیچ مشکلی نداشته به موبایلم وصل میشه ولی صداش خیلی بده ولی هندزفری های دیگه به گوشیم میخوره ولی هندزفری گوشی خودم به گوشیم نمیخوره من خیلی ناراحتم لطفا مرا راهنمایی کنید راستی هندزفری خودم باز به گوشی های دیگه میخوره.
ادمین
با سلام هندزفری خودتون رو عوض کنید و یک هندزفری دیگه تهیه کنید
مهدی معصومی تاریخ : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
با سلام من یه گوشی s20 fe خریدم بعد از اینکه اندوریدش رو به 11 ارتقا دادم وقتی میرم داخل فایل های شخصی قسمت اندروید و obb چیزی رو به من نشون نمیده یعنی میگه قایلی داخل پوشه دیتا و بقیه پوشه ها نیست ولی وقتی وصلش میکنم به کامپیوتر همه فایل ها سر جاشون هستن
ادمین
با سلام از اطلاعات گوشی بک آپ بگیرید بعد ببرید به تنمظیمات کارخانه. مشکل گوشی حل میشه
مهدی تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام قیمت باطری اورجینال a6 plus با تعویض چقدره؟؟؟
ادمین
سلام دوست عزیز برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما تماس بگیرید. 02691009091
ن مرادقلی تاریخ : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
سلام.گوشیم سامسونگA11 است؛اثر انگشت ش کار نمیکنه..ری استارت میکنم چند بار کار میکنه دوباره از کار می افته.چاره اش چیه؟
ادمین
سلام دوست عزیز اگر با ریستارت موقت مشکل حل میشه یکبار گوشی رو فلش کنید
اسماعیل زاده تاریخ : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
گوشی سانسونگj5 رم گوشی رو نمیخونه...قبلا درست بود اما الان چندروزه رم رو نمیخونه مشکل چی میتونه باشه؟ممنون
khaksar تاریخ : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
سلام سه ماه پیش گوشیم ریست شد و تنها بخشی از اطلاعات بازیابی شد آیا با گذشت سه ماه می توان با ریکاوری مجدد کلیه اطلاعات بازیابی نشده رو برگرداند؟ گوشیم مدلش سامسونگ j5 pro
ادمین
سلام دوست عزیز بخاطر این مدت زمانی که گذشته امکانش کمه که بشه اطلاعات رو بازیابی کرد
محمد تاریخ : ۱ بهمن ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر . گوشی سامسونگ من ال سی دیش باز شده بود یعنی چسب نداشت. افتاد زمین کابل فلت ال سی دی پاره شده ، ایا میشه تعمیرش کرد ؟ باید تعویض بشه ؟ ایا تعویضش برا تاچ خطری نداره ؟ قیمتش چطوره ؟ باید تاچ و ال سی دی هم عوض بشن ؟ گوشی سامسونگ (one5 (2016
ادمین
سلام دوست عزیز مجموعه ما فلت رو تعویض میکمنه ولی انجام اینکاره ریسک داره. ممکنه که کریستال گوشی از بین رفته باشه و با تعویض فلت دیگه تصویر نیاد.
سید محمد تاریخ : ۱ بهمن ۱۳۹۹
سلام هارد گوشی j7 هزینش چقدره؟
ادمین
سلام دوست عزیز لطفا با مجموعه تماس بگیرید برای اطلاع قیمت ها.02691009091
Z تاریخ : ۲۸ دی ۱۳۹۹
سلام وقتتون بخیر گوشی پدرم سامسونگ j5 ,2016 هستش میگن گوشی داغ می‌کنه و شارژش هم زود خالی میشه،۱۰۰درصد شارژ داشت اما بعد دو یا سه ساعت شد حدود سی درصد میخواستم بدونم مشکل از باتری هستش؟
ادمین
سلام دوست عزیز اگر داغ میکنه گوشی احتمال اتصال داخلی هستش
ناشنــاس تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۹
گوشی من صفحش سیاه شده وقتی دکمه کنارو بگیرم گزینه خاموش کردن و ری استارت کردن میاد ولی رو هر کدوم میزنم کار نمیکنه دوسه بار بردم مغازه درستش کردن چجوری میتونم تو خونه خودم درستش کنم تعمیر کارا ب کامپیوتر وصل میکردن دیده بودم الان من چیکار کنم؟
ادمین
سلام دوست عزیز باید گوشیتون رو بررسی کنیم تا بتونیم مشکل دقیقش رو بهتون بگیم
آیدا رنجبر تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید. ببخشید شما iceشارژ گوشی A51 دارید.؟
ادمین
سلام دوست عزیز بله، با مجموعه تماس بگیرید 02691009091
Sogand تاریخ : ۲۵ دی ۱۳۹۹
سلام،گوشی من A8 2018 الان چندروزه که درحالت خاموش بخوام شارژش کنم ارور میزنه که رطوبت داره شارژنمیکنه‌ولی وقتی روشنه این مشکلو نداره‌.خشک کردم،باشارژر دیگه روشن کردم ولی برطرف نشده هنوز
ادمین
سلام دوست عزیز مشکل آبخوردگی نیست، این یک قطعه است داخله گوشیتون که باید تعمیر بشه. ب مجموعه تعمیرات موبایل مراجعه کنید
حسین تاریخ : ۲۵ دی ۱۳۹۹
سلام من گوشیم a21s هستش روی گوشیم هیچ برنامه الکی نصب نمیکنم ولی دیشب یهو صحفه گوشیمو روشن کردم صحفه پشت سرهم خاموش روشن میشد و تاچش دیگه کار نمیکرد که یجوری خاموشش کردم و درست شد. بنظرتون مشکل از چی بوده؟ ممکنه بروزرسانی مشکل داشته .اخه چن روز پیش بردز رسانی کردم
ادمین
سلام دوست عزیز بله مشکل از بروزرسانیه. یکبار ریست فکتوری کنید
فرزانه تاریخ : ۲۴ دی ۱۳۹۹
سلام وقتتون بخیر . من رمز گوشی مو فراموش کردم گوشیمم سامسونگA50 است رمزش چهره ام‌بود متاسفانه رمز تشخیص چهره از بین رفته و نیاز به است اما پینش رو فراموش کردم و درصورتی که نمیخوام گوشیم پاک بشه امکانش هست راهنماییم کنید ؟؟
ادمین
سلام دوست عزیز گوشی رو یکبار باید فلش کنید
amir تاریخ : ۲۴ دی ۱۳۹۹
سلام ، من گوشی A20s دارم و هنوز ۸ ماه نشده که خریدم ! اولین بار که خراب شد ic شارژرش خراب بود ! که دادم تعمیرات محلمون ! دوباره بعد از یک هفته خراب شد و شارژ نمیشد که یه هفته تو مغازه بود و گفتن مشکل از برد شارژ بوده که طول کشیده و ... الانم که برای بار هفتم درست شده ، با هیچ نوع کابل شارژی گوشیم شارژ نمیشد جز یه کابل :/ الانم تا روی ۶۷ درصد مشکلی نداره و تو دو ساعت میرسه به ۶۷ ! ولی دیگه ۶۸ نمیشه ! یعنی امکان داره قطعه های موبایلم رو برداشته باشن ؟ چون هنگی هم شده کلا به هم ریخته !
ادمین
سلام دوست عزیز باید کل مسیر شارژ گوشی بررسی بشه تا مشکل اصلی گوشی مشخص شه.
Mahdis_mdn تاریخ : ۲۱ دی ۱۳۹۹
سلام .گوشی من مدلش a30 از دیشب وقتی شارژر و وصل میکنم همش اخطار میزنه ک اتصال شارژر رو برسی کنین شارژر سالمه بعد حدود دوساعت وقتی زدم ب شارژ درست شد دیگه اخطار نزد و کامل پر شد امروز وقتی امدم باز بزنم ب شارژ همون اخطارو داد و شارژ نمیشه وقتی هم با کابل ب تلوزیون یا دستگاه وصلش میکنم جواب میده ولی با برق اصلی نه مشکلش چیه چیکار باید بکنم
ادمین
سلام دوست عزیز مشکل میتونه از برد شارژ، فلت شارژ و یا آی سی شارژ باشه.برای بررسی دقیق تره گوشی به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید
امیرحسین تاریخ : ۱۹ دی ۱۳۹۹
سلام.من ۲ هفتس ک گوشی سامسونگa31رو خریداری کردم تا ۲روز پیش مشکل پذیرش سیمکارت و استفاده از اینترنت و تماس رو داصتم ولی ۲روزه ک سیمکارتو بالا میاره ولی نمیتونم اط سیمکارت استفاده زیادی کنم و اینترنت خیلی ضعیف و تماس و پیام نمیتونم بدم
ادمین
با سلام احتما ل خیلی زیاد مشکل و خرابی گوشی شما مربوط به باطری گوشی می باشد که باید تعویض و تست کنید .
امیرعباس جوادی تاریخ : ۱۷ دی ۱۳۹۹
با سلام گوشی من هاردش سوخته برای تعویض هارد آقای تعمیر کار می خواد گوشی رو روت کنه ومن هم نمی تونم نه بازگشت به تنظیمات کارخانه بزنم و نه فلش آیا راه دیگری وجود داره که گوشی روت نشه؟ تورو خدا هر کی می دونه جواب بده davarjavadii@gmail.com
ادمین
سلام دوست عزیز لطفا برای مشاوره و حل مشکلتون با مجموعه پارس ارتباط تماس بگیرید 02691009091
مونا تاریخ : ۱۷ دی ۱۳۹۹
سلام گوشی من مدلش a3 هست ۲۰۱۶ برای رفع هنگی تنظیمات کارخانه رو زدیم بعد یه هفته هی روشن خاموش شد و الان روشن نمیشه علتش چیه چیکار میشه کرد
ادمین
سلام دوست عزیز باید اول دستگاه شما فلش بشه، اگر با فلش درست نشه مشکل از هارد گوشیه و باید تعویض بشه
کیان تاریخ : ۱۳ دی ۱۳۹۹
سلام.من ۶ ماه پیش یه گوشی a10s گرفتم الان رنگ صفحش ی طوری شده انگار رنگش پریده.مثلا مشکی رو قهوه ای نشون میده..ممنون میشم راهنمایی کنید
کیان تاریخ : ۱۳ دی ۱۳۹۹
سلام.ببخشید گوشی من سامسونگ a10s هست مدت زیادیم نیست خریدم ۶ ماهه خریدم ولی رنگ صفحش ی طوری شده مشکی رو قهوه ای نشون میده.تنظیمات کارخانه کردم.تم زمینه رو عوض کردم ولی باز رفع نشد.میشه ی راهنمایی بکنید.ممنون میشم.
ادمین
باسلام احتمالا السیدی هستش وباید اول یه السیدی روش تست بشه وعد نتیجه بگیریم ضمن اینکه شما میتوانید گوشی خود را در سایت ما ثبت تعمیری فرمایید تا کارشناسان ما در اسراع وقت باشما تماص حاصل فرمایند
جهاد مهدوی تاریخ : ۱۲ دی ۱۳۹۹
سلام گوشیم سامسونگ A10 , اندروید ۱۰ گاهی گوشیم رو یک جا ، نرم افزار یا برنامه ای هنگ یا متوقف میشه بعد مینویسه : Ui مرتبا متوقف می شود ... در حالی که حافظه گوشی هم پر نیست و حافظه پنهان هم پاک کردم سرعت گوشی خوبه فقط گاهی روی یک برنامه گیر میکنه نمیدونم مشکلش چیه
ادمین
باسلام گوشیتونو ریست فکتوری یا بازگشت به کارخونه بزنید اما دقت فرمایید قبل اینکار حتما جیمیلتونو پاک کنید درغیر این صورت گوشی قفل میشه بعد ریست فکتوری
فاطمه تاریخ : ۱۱ دی ۱۳۹۹
سلام. من نوددرصد لینکها رو که باز میکنم نمیتونم تایپ کنم، یعنی هرچی مینویسم حرفی تایپ نمیشه. حتی الانم تعجب کردم که داره مینویسه! لطفا راهنماییم کنید
ادمین
باسلام وقتتون بخیر تلفونتونو بازگشت به کارخونه بزنید درست میشه فقط اول اکانت جیمیلتونو خذف کنید که گوشی بعد ریست فکتوری قفل نشه ضمن اینکه شما میتوانید گوشی خود را در سایت ما ثبت تعمیری فرمایید تا کارشناسان ما در اسراع وقت باشما تماص حاصل فرمایند
امید تاریخ : ۸ دی ۱۳۹۹
سلام من یه تبلت سامسونگ دارم تب 3 لایت و روش یه خط سیاه بزرگ افتاد بعد چند وقت شدن 2 تا گوله سیاه ولی دیگه خط نداره ولی الان یکیشون داره رنگش پخش میشه اگه میشه یه شماره موبایل بدید عکس بفرستم خدمتتون
ادمین
باسلام وقتتون بخیر مشکل از السیدی هستش گوشیتونو در سایت ما ثبت تعمیری کنید تا کارشناسان ما باشما تماس حاصل فرمایند
فرزاد تاریخ : ۶ دی ۱۳۹۹
درود به شما ادمین عزیز، یه گوشی A70 دارم و قبلا هر بار که یک لینک دانلود رو کپی میکردم خودش مستقیما وارد برنامه ی ADM میشد و لینک رو اونجا الصاق میکرد، اما الآن حدود چند ماهه که این روند دچار مشکل شده و بعد از کپی هر لینک دانلود مجبورم خودم وارد برنامه ی ADM بشم و اونجا الصاقش کنم ، آیا میشه دوباره به حالت قبل برش گردوند که لینک دانلود کپی شده خود به خود توی برنامه ی ADM الصاق بشه ؟
ادمین
با سلام بهتره یکبار برنامه را پاک کرده و مجددا نصب نمایید . ممکنه نرم افزار فوق مدت محدود به صورت رایگان فعال باشه و این امکانات پس از مدت محدود غیرفعال شود که برای فعال سازی باید یا آن را خریداری نمایید یا از نسخه های مود شده استفاده کنید .
صبا حیدری تاریخ : ۳ دی ۱۳۹۹
سلام من هرچی در خواست میدم برای ساخت اکانت سامسونگ یا میزنه رمز اشتباه یا میگه پردازش انجام نشد من از جیمیل استفاده میکنم و از صحت پسورد مطمئنم اما اصلا قبول نمیکنه من حتی یه جیمیل دیگه ساختم اما بازهم مثل قبل قبول نکرد لطفا راهنمایی کنید
Moein تاریخ : ۳ دی ۱۳۹۹
سلام من با دستیار گوگل به مشکل برخوردم غیرفعال هم کردم ولی باز هندزفری یا هدفون صدارو انتقال نمیده هر کاری هم کردم نتونستم درست کنم لطفا کمککنید
ادمین
با سلام احتمال زیاد جک هندزفری گوشی تون خراب شده و باید سرویس و نهایتا تعویض شه .
احمد تاریخ : ۲ دی ۱۳۹۹
سلام من وقتی گوشی رو میزارم تو شارژ شارژش قطع و وصلم میشه مدل گوشیمم a20
ادمین
سلام دوست عزیز یا مشکل از سوکت گوشیه که نیاز به تعویض داره و یا مشکل از شارژر موبایله
حسین تاریخ : ۱ دی ۱۳۹۹
سلام گوشی من سامسونگ a51 هستش وقتی اینترنتم رو 4gهست آنتن به ظاهر هست ولی نمیشه تماس گرفت و کسی زنگ بزنه اما وقتی میزارم رو حالت 2gآنتن برمیگرده
ادمین
باسلام اول باید فلش بشه و اگه درست نشد مشگل ایسی 4g isja
یاسر تاریخ : ۳۰ آذر ۱۳۹۹
سلام گوشی a30 دارم ۴ ماه گارانتیش مونده از دیشب گوشیم انگار روشناییش بیشتر شده و تو عکس کاملا مشگی پیکسلاش خاموش نیست بدون ضربه و ابخوردگی میباشد لطفا راهنمایی کنید از نرم افزاره یا سخت افزار
ادمین
باسلام گوشیو ببرید نمایندگی قبل هر اقدامی اگه قبول نکردن گوشی فلش کنید .و اگه حل نشد مشگل از السیدی
پژوهنده تاریخ : ۲۵ آذر ۱۳۹۹
سلام من ی سوال در مورد برودکست داشتم، چرا وقتی مثلا برای حدود 100 و خورده ای نفر برودکست میکنیم، برای ی عده ای ک واتساپ دارن ، این برودکست ارسال نمیشه. اونایی ک واتساپ ندارن منظورم نیست
مهسا تاریخ : ۲۱ آذر ۱۳۹۹
سلام.گوشی من سامسونگ‌مدلa11هستش.من یک دانش اموزم وبرای اینکه راحتر به مطالب ارسالی ازدبیر حالا چه وویس چه ویدئووچه جزوه پی دی اف و...مجبورم که اسم اونارو تغییربدم اما به محضی که اینکارومیکنم دیگ نمیتونم بترشون کنم ینی درواقعا گوشی اونارو بازنمیکنه ومیزنه این نوع فایل درگوشی شما بارنمیشه.حتی وقتی چیزی رو خودم ازجایه دیگه هم دانلود میکنم باراین نشکل هس.اینم بگم گوشیمو به تازگی خریداری کردم وخرابی نداره.خواهش میکمم خواهش میکنم هرچه سریعتر راهنماییم کنید.آیا راه حلی برای حل این مشکل هس؟
ادمین
با سلام شما با این کار پسوند و فرمت فایل را تغییر میدین و قابل شناخت گوشی نیست این زبان
محمد تاریخ : ۲۰ آذر ۱۳۹۹
سلام. من گوشیم مشکلی که داره هر کارت حافظه ای که میزارمو میسوزونه گوشیممj5 هستش به نظرتون مشکلش چی هست؟
ادمین
با سلام احتمال خیلی زیاد مشگل نرم افزاره و با فلش اوکی میشه
ریحانه تاریخ : ۲۰ آذر ۱۳۹۹
سلام من با استفاده از شریت نسخه جدید یه برنامه رو روی گوشیم ریختم اما انگار چون مدل اون گوشی بالتر بود نصب نشد،اما بعدش گوشم تا بالترین حد ممکن پرشد،من شریت و حتی اصل اون برنامه رو پاک کردم گوشیم رو ریبوت کردم اما فایده نداشت الان گوشی من حافظش پره درصورتی که هیچ چیزی روش نیست،لطفا بگید چیکار کنم
ادمین
با سلام پوشه share it و پاک کنید از مدیریت فایل و اگه اوکی نشد باید فلش بخوره ضمنن احتمال اینکه هارد گوشی خراب باشه هم هست
ftme تاریخ : ۲۰ آذر ۱۳۹۹
سلام گوشی من مدل a10 s هست میخوام فونت نوشتاری گوشیم رو تغییر بدم اما از هیچ کدوم از فونتا پشتیبانی نمیکنه میشه کمکم کنید ممنون
ادمین
با سلام از نرم افزار های فونت استفاده کنید. برای دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان ما در تیم تعمیرات موبایل سامسونگ از طریق شماره 02691009091 در تماس باشید.
Nashjnvg تاریخ : ۱۷ آذر ۱۳۹۹
سلام. من گوشیم یه مشکلی پیدا کرده وقتی هندزفری میزنم صدارو درست پخش نمیکنه یا بعضی موقع ها اصلا پخش نمیکنه با چند تا هندزفری سالم امتحان کردم بازم صدارو پخش نمیکرد احتمالا جک هدفون گوشیم خراب شده گوشیمم سامسونگj5هست به نظرتون قابل تعمیره؟
ادمین
بل یک گوش پاک کن و استفاده از الکل تمیزش کنید و اگه اوکی نشد باید تعویش بشود. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تعمیرات موبایل سامسونگ از طریق شماره 02691009091 در تماس باشید.
رحیم تاریخ : ۱۵ آذر ۱۳۹۹
سلام چطور میتونم مشکل متوقف شدن گوکل پلی رو در گوشی A3 2016 حل کنم؟
ناشنــاس تاریخ : ۱۰ آذر ۱۳۹۹
سلام من ایمیلی درست کردم چندسال پیش که الان روی گوشیم بعنوان اکانت سامسونگ ذخیره شده و هر برنامه ای رو در گوشیم میخام استفاده کنم گذرواژه اون ایمیل رو میخاد که من متاسفانه فراموش مردم و برای بازنشانی رمز عبورهم چندین بار از سایت جیمیل اقدام کردم اکا موفق نشدم چون شماره تلفنی توی اطلاعات شخصی ایمیلم ذخیره نشده و ایمیل بازیابی هم وجودنداره الان چطوری میتونم رمز عبور این حساب رو عوض کنم یا کلا این حساب ایمیلم رو حذف کنم؟؟ چون برای حذفش هم رمز عبور میخاد
ادمین
با سلام شما از تنظیمات بخش اکانت ها می تونید از این ایمیل خارج شید و به جاش یک ایمیل جدید بسازید . اگر مشکلتون حل نشد میتونید با شماره 02691009091 با کارشناسان تعمیرات موبایل سامسونگ در تماس باشید.
محمد تاریخ : ۵ آذر ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید حدود چهار پنج روزه یه نوشته انگلیسی روی موبایل من ظاهر میشه و تا وقتی گوشی رو خاموش روشن نکنم از بین نمیرن حدودا روزی سه یا چهار بار. اگه لطف کنید یه شماره بدین عکس نوشته هارو براتون واتساپ منم ممنون میشم.
ادمین
با سلام این به خاطر نصب یک بدافزار می باشه که روی گوشی تون نصب کردید که با فلش دستگاه قابل حل می باشد .
ناشنــاس تاریخ : ۲۹ شهریور ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید. چجوری میتونم کش پارتیشن گوشی سامسونگ a51 رو پاک کنم؟
ادمین
سلام دوست عزیز دکمه پاور و ولوم بالا را نگه دارید تا لوگوی اندروید روی گوشی بیاد. حالا یک صفحه سیاه با تعدادی گزینه می بینید. به این حالت Recovery Mode می گن. وقتی که لوگو سامسونگ روی صفحه نمایش اومد دکمه power را ول کنید. از دکمه volume پایین برای انتخاب کردن گزینه wipe cache partition استفاده کنید. از دکمه power هم برای تایید انتخاب استفاده کنید. با استفاده از دکمه volume پایین گزینه yes را انتخاب کنید و دکمه power را برای تایید آن فشار دهید. وقتی که پاک کردن حافظه Cache تکمیل شد، گزینه Reboot system now انتخاب میشه. دکمه power را برای راه اندازی مجدد فشار دهید. ممنون که به تیم تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کردید. امیدوارم که مشکلتون حل بشه.
ناشنــاس تاریخ : ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
بسیار عالی بود ممنون