ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

علائم خرابی فلت گوشی و تعمیر آن

علائم خرابی فلت گوشی و تعمیر آن Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-08-18 13:24:49. مروزه استفاده از گوشی های موبایل امری رایج و تا حدودی می توان گفت ضروری محسوب میشود. از طرفی دیگر با توجه به پرطرفدار بودن این پیشرفت کسب درآمد از آن رونق می گیرد و افرادی به فکر درآمدزایی از آن می افتند که بعضی درآمدزایی ها مفید و برخی دیگر مضر هستند. مروزه استفاده از گوشی های موبایل امری رایج و تا حدودی می توان گفت ضروری محسوب میشود. از طرفی دیگر با توجه به پرطرفدار بودن این پیشرفت کسب درآمد از آن رونق می گیرد و افرادی به فکر درآمدزایی از آن می افتند که بعضی درآمدزایی ها مفید و برخی دیگر مضر هستند. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
علائم خرابی فلت گوشی و تعمیر آن
علائم خرابی فلت گوشی و تعمیر آن
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲

امروزه استفاده از گوشی های موبایل امری رایج و تا حدودی می توان گفت ضروری محسوب میشود. از طرفی دیگر با توجه به پرطرفدار بودن این پیشرفت کسب درآمد از آن رونق می گیرد و افرادی به فکر درآمدزایی از آن می افتند که بعضی درآمدزایی ها مفید و برخی دیگر مضر هستند.

معمولا در ساختارها داخلی دستگاه های الکترونیکی، کابل های فلت نادیده گرفته می شوند. این کابل ها نقشی اساسی در فناوری های امروز به خصوص تلفن های همراه ایفا می کنند. به کمک کابل های فلت، تصاویر بر روی صفحه نمایش تلفن های هوشمند نمایش داده می شوند و صفحه لمسی نسبت به درخواست های کاربر واکنش نشان می دهد.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02691009091 با کارشناسان مجموعه پارس ارتباط در تماس باشید. همینطور می توانید با مراجعه به صفحه تعمیرات موبایل به صورت آنلاین گوشی خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

فلت گوشی چیست؟

فلت نام مداری در پشت ال سی دی گوشی موبایل است که به وسیله آن تصویر به نمایش در می آید و با لمس صفحه نمایش می توان گوشی موبایل را مدیریت و کنترل نمود. دو نو فلت در انواع گوشی های موبایل و تبلت ها وجود دارد که به ترتیب زیر هستند:

1- فلت تصویر یا فلت ال سی دی: این فلت با اتصال به برد گوشی امکان نمایش تصاویر و رنگ ها را ایجاد میکند.

2- فلت تاچ: این فلت با اتصال به برد گوشی موبایل و یا تبلت ها امکان تاچ و لمس را ایجاد می کند.

فلت در برخی از گوشی ها وتبلت ها در بالای ال سی دی و در برخی دیگر از مدل ها در پایین قرار میگیرد که بسته به نوع و مدل گوشی موبایل یا تبلت می باشد.

 

فلت گوشی سامسونگ

حال ممکن است که بر اثر برخی اتفاقات چه برای مشتری و چه برای تعمیرکار فلت آسیب ببیند، که می توان به آب خوردگی، ضربه، ضد عفونی کردن با الکل و یا برای تعمیرکاران هنگام تعمیر بر اثر اشتباه کوچک فلت پاره شود و یا محل اتصال فلت به ال سی دی و یا دیگر عوامل صدمه ببیند که در این هنگام شاید راه حلی که به ذهن افراد برسد، تعویض کامل تاچ و ال سی دی باشد که هزینه سنگین برای افراد و ضرر بسیار برای تعمیرکاران دارد.

 

نشانه های صدمه دیدن فلت گوشی سامسونگ :

  1. پرپر زدن تصویر که گاهی ممکن است در  پرپر زدن تصویر با فشردن بالای ال سی دی این مشکل برطرف شود.
  2. در برخی موارد پرپر زدن تصویر هنگامی اتفاق می افتد که نور صفحه نمایش شما کم می باشد و در صورتی که نور صفحه را زیاد کنید این مشکل رفع میشود در چینین مواقعی اکثرا مشکل از آی سی می باشد و باید تاچ و ال سی دی کاملا تعویض شود.
  3. بد کار کردن تاچ
  4. سیاه شدن صفحه نمایش

گروه تخصصی avenger با پیشرفته ترین و به روز ترین امکانات این امکان را به شما می دهد که در این مواقع فلت تصویر و فلت تاچ گوشی یا تبلت خود را تعمیر کرده و از صرف هزینه های سنگین تعویض تاچ و ال سی دی جلوگیری کنید.

 

 

فلت گوشی چیست؟

 

کابل فلت چیست؟

در گذشته سیم های گرد تنها انتخابی بود که متخصصان ساخت قطعات الکترونیک، برای توسعه محصولات، پیش روی خود می دیدند. مشکل بزرگی که استفاده از این سیم ها با خود به همراه داشتند، پیچ خوردن دور هم و اشغال کردن فضای زیادی در یک برد الکترونیکی بود. به مرور زمان این سیم ها جای خود را به کابل های مسطح یا فلت دادند. کابل های فلت از نظر وزنی سبک تر هستند و انعطاف پذیری بیشتری دارند.

 

انواع مختلف فلت گوشی

کابل فلت گوشی بر اساس مادر برد تلفن همراه در گونه های مختلف اعم از فلت مین، تاچ، فلت ال سی دی، دوربین، پاور و اثر انگشت طراحی می شود.  لازم به ذکر است نوع قرار گیری کابل ها نیز نسبت به جایگاه مادر برد بستگی دارد. در اکثر مواقع کابل فلت در مرکز یا قسمت بالایی تلفن تعبیه می شود.  

  1. فلت شارژ

فلت شارژ یکی از فلت های تلفن همراه به شمار می رود که موظف به انتقال کانکتور شارژ دستگاه به مدارهای مختلف نظیر مدار مادر برد است.  فلت شارژ در گونه های مختلفی طراحی می شود. در برخی از فلت شارژ ها قطعاتی نظیر آنتن، میکروفون دهنی، سوکت و کانکتور شارژ تعبیه می گردد.    2. فلت تاچ و فلت ال سی دیرایج ترین کابل های فلت در تلفن های هوشمند، فلت ال سی دی یا تصویر و تاچ است. فلت تاچ با برقراری اتصال به برد تلفن همراه، قابلیت لمس صفحه ی نمایش را فراهم می کند.  فلت ال سی دی نیز با برقراری اتصال به برد گوشی زمینه ی نمایش رنگ های مختلف و تصاویر را به وجود می آورد. 

 

      2. فلت تاچ و فلت ال سی دی

رایج ترین کابل های فلت در تلفن های هوشمند، فلت ال سی دی یا تصویر و تاچ است. فلت تاچ با برقراری اتصال به برد تلفن همراه، قابلیت لمس صفحه ی نمایش را فراهم می کند. 
فلت ال سی دی نیز با برقراری اتصال به برد گوشی زمینه ی نمایش رنگ های مختلف و تصاویر را به وجود می آورد. ال سی دی به وسیله ی نوار باریکی از الکترود به نام " COF" به برد پردازنده ی مرکزی با عنوان " PCB در ارتباط است. 

 

  1. فلت آنتن

فلت آنتن متشکل از مدار آنتن دهی و محور مجاور آنتن دهی می باشد. مدار های فلت آنتن وظیفه ی برقراری اتصال از شبکه به قسمت برد و تقویت آنتن دهی در طول مکالمه را بر عهده دارند.  بدین ترتیب زمانی که آنتن دهی تلفن همراه دچار اختلال گردد، حاکی از آسیب دیدگی فلت آنتن می باشد.  

  1. فلت تنظیم کننده ی میزان صدا

در تلفن های هوشمند دکمه ی کنترل کننده ی صدا به وسیله ی فلت پاور ولوم، به سوئیچ اصلی مادر برد متصل است و فرایند تنظیم صدا را تکمیل می سازد. 

 

  1. فلت باتری

فلت باتری بر روی مدار باتری تعبیه می شود. این نوع فلت به وسیله ی خازن "IC" میزان ورود جریان برق به برد، باتری و ولتاژ را کنترل می سازد.   

  1. فلت سنسور 

در فلت سنسور گوشی روند سنسور صفحه نمایش و تماس از طریق ماژور سنسور تلفن به مین برد و مادر برد انجام می گردد.   

  1. فلت دوربین

فلت دوربین در قسمت پشتی دوربین تلفن هوشمند قرار دارد که به وسیله ی اتصال با مادر برد فعالیت می کند. نفوذ مایعات در داخل لنز دوربین گوشی عامل اختلال در کارکرد فلت دوربین محسوب می شود. 

 

کابل فلت چه کاربردهایی دارد؟

ساختار کابل های فلت سبب شده که نسبت به کابل های مشابه فضای کمتری را اشغال کنند. به دلیل انعطاف پذیری زیادی که کابل های FCC دارند، سیستم های الکترونیکی با چگالی بالا، بیشترین استفاده را از این سیم های مسی می کنند. در کنار استفاده از کابل فلت در تلفن های همراه و تبلت ها، دستگاه های مختلف دیگری چون لوازم الکترونیکی مصرفی مانند دستگاه پخش کننده CD و DVD، گیرنده های ماهواره ای و تجهیزات خانگی مثل ماشین ظرفشویی نیز از کابل فلت بهره می برند. سیستم رادیویی و GPS اتومبیل نیز مهمترین سیستم هایی در صنعت خودرو هستند که از کابل فلت استفاده می کنند.

 

خرابی فلت گوشی و تعمیر کردن آن

خراب شدن فلت گوشی یکی از مشکلاتی است که امکان دارد هنگام تعمیر و یا هنگام استفاده های روز مره برای گوشی های هوشمند پیش بیاید. گفتیم که فلت در حقیقت مداری است که در پشت ال سی دی گوشی نصب می شود و باعث می شود محتوای تصویری و رنگ ها قابل مشاهده باشند و همینطور بتوان با استفاده از لمس عمل کرد گوشی را کنترل کرد. در صورتی که فلت تبلت و یا گوشی های هوشمند دچار مشکل بشوند نشانه های خاصی دارند.

 

نشانه ها و علائم خرابی فلت گوشی موبایل

همانطور که قبلا اشاره کردیم، فلت ال سی دی در گوشی موبایل شامل مدارهایی نازک و آسیب پذیر هستند. فلت ممکن است به واسطه اشتباه کاربران موبایل و یا موقع انجام عملیات تعمیرات تخصصی موبایل توسط تعمیرکاران موبایل دچار صدمه و آسیب دیدگی شود.

 صدمات و آسیب ها از طرف کاربران موبایل، در بیشتر موارد شامل ضربه و آب خوردگی می باشد. تعمیرکاران موبایل نیز ممکن است به هنگام انجام تعمیرات تخصصی موبایل بر روی گوشی های تلفن همراه، به اشتباه و سهوا، فلت گوشی را پاره کنند و یا امکان دارد به محل اتصال فلت تاچ به ال سی دی صدمه جدی بزنند. اگر قرار باشد، فلت تاچ  ال سی دی تعویض شود، هزینه آن خیلی زیاد می شود.

وقتی که فلت ال سی دی موبایل صدمه ببیند و خراب شود، می‌توان از یکسری نشانه ها و  علائم خرابی فلت گوشی ، آن را تشخیص داد. از جمله نشانه ها و علایم خرابی فلت تاچ ال سی دی عبارتند:

  • اختلال در عملکرد تاچ ال سی دی موبایل
  • وجود پرش در تصویر صفحه نمایش موبایل
  • وقتی سمت بالای تاچ ال سی دی فشار داده شود، پرش تصویر از بین می‌رود

 

انواع خرابی های فلت گوشی

بعد از ضربه به گوشی فلت گوشی و ال سی دی آن هر دو سالم و بدون عیب هستند ولی در این حالت، هیچ تصویری رویت نمی‌شود و یا اینکه صفحه تاچ یا صفحه لمسی موبایل از کار می‌افتد و یا به خوبی کار نمی‌کند. برای تعمیر این نوع خرابی، نیازی به تعویض فلت گوشی نمی باشد و عملیات تعمیر فلت تاچ ال سی دی، به وسیله‌ی فلت خود گوشی موبایل به انجام خواهد رسید.

حالت دیگر این است که ال سی دی موبایل، کار می‌کند و سالم است. ولی مشکل اینجاست که فلت دچار پارگی می شود و بنابراین، هیچ تصویری بر روی گلس صفحه نمایش مشاهده نخواهد شد. در این حالت باید به تعمیر فلت پاره شده موبایل  پرداخت تا مشکل گوشی حل شود. تعمیر فلت پاره شده موبایل هزینه بیشتری نسبت به تعمیر فلت سالم دارد. در حالت دیگر هم به این شکل است که محل اتصال فلت تاچ به ال سی دی صدمه دیده باشد و نمی‌توان آن را تعمیر داد. در صورت بروز این حالت، فلت قابل تعمیر نمی باشد که تنها راه حل تعویض فلت گوشی است؛ که هزینه بسیار زیادی به کاربر در این حالت وارد میشود.

 

کابل فلت گوشی چیست؟

در گذشته سیم های گرد تنها انتخابی بودند که متخصصان ساخت قطعات الکترونیکی، برای توسعه محصولات، پیش روی خود داشتند. مشکل بزرگی که استفاده از این سیم ها با خود به همراه داشتند، پیچ خوردن دور هم و اشغال کردن فضای بسیار زیاد در یک برد الکترونیکی بود. به مرور زمان این سیم ها جای خود را به کابل های مسطح  و یا همین فلت ها دادند. کابل های فلت از لحاظ وزنی سبک تر هستند و انعطاف پذیری بیشتری دارند.

 

کابل فلت گوشی چیست؟

 

چرا نیاز به تعویض فلت داریم؟

حال ممکن است که بر اثر اتفاقاتی چه برای مشتری و چه برای تعمیرکار فلت آسیب ببیند، که می توان به آب خوردگی، ضربه و یا برای تعمیرکاران هنگام تعمیر بر اثر اشتباه کوچک فلت پاره شود و یا محل اتصال فلت به ال سی دی و یا دیگر عوامل صدمه ببیند که در این هنگام شاید راه حلی که به ذهن افراد برسد، تعویض کامل تاچ و ال سی دی باشد که هزینه سنگین برای افراد و ضرر بسیار برای تعمیرکاران دارد.

 

نشانه های صدمه دیدن فلت گوشی

  1. پرپر زدن صفحه نمایش که گاهی ممکن است در  پرپر زدن تصویر با فشردن بالای ال سی دی این مشکل برطرف شود. در بعضی از موارد پرپر زدن تصویر هنگامی اتفاق می افتد که نور صفحه نمایش شما کم می باشد و در صورتی که نور صفحه را زیاد کنید این مشکل رفع میشود در چینین مواقعی اکثرا مشکل از آی سی می باشد و باید تاچ و ال سی دی کاملا تعویض شود.
  2. بد کار کردن تاچ
  3. سیاه شدن صفحه نمایش

 

کاربرد کابل فلت

ساختار کابل های فلت باعث شده است تا که نسبت به کابل های متشابه فضای کمتری را اشغال کنند. به خاطر انعطاف پذیری خیلی زیادی که کابل های FCC دارند، سیستم های الکترونیکی با چگالی بالا، بیشترین استفاده را از این سیم های مسی می کنند.

در کنار استفاده از کابل فلت در تلفن های همراه و تبلت ها، دستگاه های مختلف دیگری مانند لوازم الکترونیکی مصرفی مثل دستگاه پخش کننده CD و DVD، گیرنده های ماهواره ای و تجهیزات خانگی مانند ماشین ظرفشویی نیز از کابل فلت بهره می برند. سیستم رادیویی و GPS اتومبیل نیز مهمترین سیستم هایی در صنعت خودرو هستند که از کابل فلت استفاده می کنند.

 

علائم خرابی فلت شارژ گوشی

علاوه بر آب خوردگی یک عامل دیگر هم به شدت در خراب شدن فلت شارژ گوشی تاثیر گذار می باشد. این عامل مربوط به عدم استفاده صحیح کاربران می‌شود. متاسفانه 90 درصد کاربران به نحوه جداسازی و نصب صحیح شارژر به سوکت شارژ گوشی توجهی نمی‌کنند و در این راستا رفتار درستی با گوشی ندارند.

 این امر هم می‌تواند در دراز مدت منجر به آسیب دیدن فلت شارژ گوشی یا حداقل معیوب شدن سوکت شارژ آن شود. بنابراین آب خوردگی و استفاده نادرست دو دلیل اصلی خراب شدن فلت شارژ گوشی به حساب می آیند.

 

بایدها و نبایدهای تعویض فلت گوشی

فلت گوشی اگر چه کیفیت قابل توجهی در ساختار خود دارد، اما همچنان در برابر عوامل مخربی آسیب‌پذیر می باشد. خرابی‌های پیش آمده در فلت گوشی عمدتا ناشی از آب‌خوردگی و وارد شدن ضربه به این بخش از دستگاه اتفاق می‌افتد. در ارتباط با تعمیر فلت گوشی بد نیست بدانید که این قطعه ممکن است در حین تعمیرات موبایل بر اثر یک اشتباه کوچک پاره شده و یا صدمه ببیند.

در این شرایط تنها روش حل باقی مانده تعویض فلت گوشی خواهد بود که هزینه سنگین برای صاحب دستگاه و ضرر بسیار برای تعمیرکاران را در پی خواهد داشت. به طور کلی دانش و مهارت تعمیرکار در درست تعمیر شدن فلت گوشی نقش بسزایی دارد. از همین رو اکیدا توصیه می‌شود تعمیر این بخش از دستگاه را صرفا به تعمیرکاران مجرب و زبده بسپارید.

 

پروسه تعویض فلت ال سی دی گوشی 

به منظور تعمیر و تعویض کابل فلت ال سی دی ابتدا پس از باز کردن دستگاه چسب های مخصوص به کار رفته برای اتصال کابل فلت قدیمی توسط حلال نرم شده و کابل فلت معیوب جدا می شود و سپس فلت جدید جایگذاری و بر روی دستگاه پرس می شود. در اکثر موبایل های مدرن پروسه چسباندن فلت ال سی دی گوشی توسط دستگاهی به نام بندینگ ماشین به همراه چسب مخصوص انجام می پذیرد ، در واقع فلت به وسیله چسب مخصوص و با دقت بسیار زیاد توسط این ماشین به دستگاه پرس می شود.

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی خدمات تعمیرات موبایل و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل می باشد.

 پانوشت: برای خرید انواع آی سی، هارد b309 ( آی سی هارد b309) به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید.

 

سوالات متداول

فلت گوشی سامسونگ چیست؟

فلت نام مداری در پشت ال سی دی گوشی های موبایل می باشد که به وسیله آن تصاویر به نمایش در می آیند و با لمس صفحه نمایش می توان گوشی موبایل را مدیریت کرد.

 

 

 

فلت نام مداری در پشت ال سی دی گوشی های موبایل می باشد که به وسیله آن تصاویر به نمایش در می آیند و با لمس صفحه نمایش می توان گوشی موبایل را مدیریت کرد.

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
مجید تاریخ : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
ببخشید اگه فلت گوشی آسیب ببینه گوشی فلش رو از طریق مبدل شناسایی نمی کنه آیا ربطی به فلت گوشی داره
حجت تاریخ : ۲۹ دی ۱۴۰۱
راستی گوشیم y8p هواوی هست!!!
حجت تاریخ : ۲۹ دی ۱۴۰۱
سلام ووقت بخیر جای فلت گوشی من سولفات زده ایا درست میشه با تعویز فلت ؟چون تعمیر کار میگه فلت به دلیل سولفات نمیچسبه!!!!! ایا راه حلی برای از بین بردن سولفات هست یا به گفته تعمیر کا باید ال سی دی عوض بشه؟؟؟ تشکر از سایت خوبتون
ادمین

سلام دوست عزیز

لطفا با شماره 02691009091 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما رو راهنمایی کنند

محمدحسین تاریخ : ۸ مرداد ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید صفهLCDکاملا سفید شده ولی تاچ کار میکنه میتونه مشکل از فلت باشه
ادمین

سلام

بله ممکن هست مشکل از فلت ال سی دی گوشی باشه. بهتره حضوری به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی بررسی و مشکل اصلی مشخص بشه

دانیال تاریخ : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام من گوشی سامسونگ M12 رو هنوز دو ماه نشده خریدم ولی دقیقا این علامت که «پرپر زدن تصویر هنگامی که نور صفحه نمایش شما کم می باشد و در صورتی که نور صفحه را زیاد کنید این مشکل رفع میشود» در گوشی بنده وجود دارد هیچ ضربه‌ یا آب خوردگی نیز طی این مدت کوتاه نداشته است مثل اینکه از کارخانه این مشکل را داشته است که بسیار باعث تعجب و تاسف است. میخواستم بدونم اگر مدتی بیخیال این مشکل بشوم آیا اشکالی دارد؟ یعنی ممکن است وضعیت بدتر شود یا خیر میتوانم به همین شکل استفاده کنم و چندماه بعد از طریق گارانتی اقدام کنم؟ باسپاس و تشکر
ادمین

سلام دوسنت عزیز

گوشی شما مشکل ال سی دی داره و تا وقتی که ال سی دی از کار نیوفتاده می تونید استفاده کنید ولی اگر گوشی گارانتی داره حتما به نمایندگی مراجعه کنید تا قبل از خراب یگوشیتون رو تعمیر کنند برای شما.

reza rahmannezhad تاریخ : ۸ دی ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر. دادم فلت گوشیمو عوض کردن بعد از اون دیگه گوشیم شارژ سریع یا همون فست شارژ انجام نمیده. لطفا راهنمایی بفرمایید.
محمدرضا نیک‌بنیان تاریخ : ۶ دی ۱۴۰۰
باسلام و عرض ادب و احترام بسیار از توضیحات شما بهره بردم و اکنون یقین پیدا کردم که فلت گوشی من آسیب دیده البته نه ضربه و نه آب خورده ولی نشانه‌هایی که گفته شد در گوشی من هم میباشد در بالای صفحه حالت پرش و خط برای چند ثانیه ظاهر میشود و بعد عادی .مدل گوشی من سامسونگ گرندپریم پرو است ازشما خواهشمندم بفرمائید چقدر هزینه تعمیر آن میشود تا بتوانم تهیه کنم بسیار ازشما و زحمات شما متشکرم. ارادتمند نیک‌بنیان
ادمین

سلام

لطفا برای اطلاع از هزینه ها با شماره زیر تماس بگیرید

02691009091