ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

مشکلات رایج گوشی های سامسونگ; رفع ایرادات گوشی سامسونگ

مشکلات رایج گوشی های سامسونگ Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-06-30 16:01:23. مشکلات رایج گوشی های سامسونگ، سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌ های کره جنوبی می باشد و شرکتی است که از تعداد بسیار زیادی شرکت تابع و زیر مجموعه تشکیل شده می باشد. این شرکت ‌ها در صنایع زیاد و مختلفی فعالیت می ‌کنند. شرکت سامسونگ در سال ۱۹۳۸ تأسیس شده و توانسته در زمینه های الکتریکی و فناوری اطلاعات ، ساخت گوشی موبایل ، لپ تاپ و لوازم خانگی فعالیت کنند. مشکلات رایج گوشی های سامسونگ، سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌ های کره جنوبی می باشد و شرکتی است که از تعداد بسیار زیادی شرکت تابع و زیر مجموعه تشکیل شده می باشد. این شرکت ‌ها در صنایع زیاد و مختلفی فعالیت می ‌کنند. شرکت سامسونگ در سال ۱۹۳۸ تأسیس شده و توانسته در زمینه های الکتریکی و فناوری اطلاعات ، ساخت گوشی موبایل ، لپ تاپ و لوازم خانگی فعالیت کنند. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
مشکلات رایج گوشی های سامسونگ
مشکلات رایج گوشی های سامسونگ
تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۲۰ مهر ۱۴۰۱

مشکلات رایج گوشی های سامسونگ، سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌ های کره جنوبی می باشد و شرکتی است که از تعداد بسیار زیادی شرکت تابع و زیر مجموعه تشکیل شده می باشد. این شرکت ‌ها در صنایع زیاد و مختلفی فعالیت می ‌کنند. شرکت سامسونگ در سال ۱۹۳۸ تأسیس شده و توانسته در زمینه های الکتریکی و فناوری اطلاعات ، ساخت گوشی موبایل ، لپ تاپ و لوازم خانگی فعالیت کنند. تعمیرات موبایل سامسونگ با بروز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات در پارس ارتباط لوتوس.

 

مشکلات متداول گوشی های سامسونگ

در این مقاله قصد داریم چندین مورد از مشکلات رایج گوشی های سامسونگ و مشکلات متداول گوشی های سامسونگ را با شما در میان بگذاریم که تا حدودی بتوانید خودتان مشکلات گوشی خود را حل کرده و در نتیجه در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. 

 

مشکلات متداول گوشی های سامسونگ

 

مشکل ارسال عکس‌های تصادفی به مخاطبین

 در مدل‌گوشی های سامسونگ مانند s9 و s9 پلاس دیده شده است که موبایل به صورت خودکار در نرم افزار Samsung message تصاویری را تصادفی بدون ثبت شدن سابقه آن، در گوشی ارسال می‌کند که با شکایت‌های بسیار زیادی در شرکت سامسونگ مواجه شد.

برای حل این مشکلات در منوی apps دسترسی نرم افزار Samsung message را به حافظه گوشی قطع نمایید که این کار نیز مشکلات مخصوص خود را دارد. برای مثال وقتی که قصد دارید برای دوستان خود عکسی ارسال کنید، باید دوباره دسترسی این برنامه به حافظه گوشی را فعال نمایید.

 

کم ماندن روشنایی صفحه

 گوشی های سامسونگ +Galaxy S9/S9، وقتی که صفحه گوشی قفل می‌شود، سطح روشنایی صفحه در شب و یا مناطق تاریک، بر روی حالت بسیار کم تنظیم می‌شود. این اتفاق هنگامی اتفاق می‌افتد که حالت‌های “Auto Brightness” روشنایی خودکار و Blue Night Mode (فیلتر نور آبی) غیرفعال می باشند. حل این مشکل یک راه دارد. تنها راه حل این مسئله، بازنشانی داده های کارخانه (Factory reset) برای دستگاه می باشد. اطمینان حاصل کنید که گزینه Restore System Settinge بازگرداندن تنظیمات سیستم را غیرفعال نمایید.

 

ایراد توقف شارژ بی سیم در گوشی های سامسونگ

 این روش، شارژ بسیار کندتری نسبت به کابل دارد. اگر خیلی زیاد از جایگاه شارژ بی‌سیم خود استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد خطای شارژ بی سیم متوقف شد را مشاهده کرده‌اید، که با سه روش زیر می‌توانید این مشکل را حل نمایید:

 

ریبوت کردن دستگاه 

 دکمه کم کردن صدا را نگه دارید و رها نکنید.

سپس کلید روشن و خاموش کردن گوشی را نگه دارید تا دستگاه ریبوت شود.

در مرحله بعدی دستگاه را روی شارژر بی سیم قرار داده و امتحان نمایید.

 

خالی کردن cashe 

 دستگاه خود را خاموش کنید.

سپس کلیدهای ترکیب home + power + volume up را نگه دارید.

زمانی لوگوی شرکت نشان داده شد، در حالی که دکمه‌های Home و زیاد کردن صدا را نگه داشته‌اید، دکمه Power را رها کنید.

سپس زمانی که لوگوی اندروید را مشاهده کردید، دکمه‌های دیگر را نیز رها کنید. حالا  با دکمه کم و زیاد کردن صدا، روی گزینه Wipe Cache Partition بروید.

از  دکمه Power برای انتخاب کردن گزینه مورد نظر استفاده کنید .

برخی از گوشی‌ها  در این منو  با حالت تاچ هم می‌شود بر روی گزینه مورد نظر کلیک کرد.

وقتی درخواستی بر روی صفحه ظاهر شد، گزینه yes را انتخاب کنید .حالا صبر کنید تا کش خالی شود و دستگاه ریبوت گردد.

 

بازگردانی به حالت کارخانه

 تنظیمات گوشی را باز کنید و به بخش About Phone  بروید و گزینه reset را که به صورت معمول رنگ آبی دارد را بزنید و بعد factory reset را انتخاب نمایید و صبر کنید تا عملیات انجام شود. اگر مشکل باز هم حل نشد، باید آن را به دست متخصصین تعمیرات موبایل بسپارید چونکه به احتمال خیلی زیاد مشکل از سخت افزار می باشد.

 

سایه رنگ زرد در LCD

به بخش تنظیمات و سپس به منوی display و سپس به بخش color mode بروید و حالت رنگ یا RGB را تا جایی که خوب شود، تنظیم نمایید اگر این مشکل حل نشد، باید گوشی خود را پیش متخصصین تعمیرات موبایل ببرید و تعمیر کنید.

 

مشکلات وای فای

ابتدا روتر را ریست کنید اگر مشکلتان حل نشد، نقطه اتصال را قطع کنید. به مناطق شلوغ بروید و اتصال را بررسی کنید.

 

مشکلات وای فای در گوشی سامسونگ

 

مشکل گرم شدن بیش از حد باتری

گلکسی فون‌ها معمولا دارای پردازنده‌های قدرتمندی هستند. اما نسل‌های قدیمی‌تر این پردازنده‌ها در موقع کار گرمای بیشتری را تولید می‌کنند. بنابراین اگر در موقع شارژ شدن گوشی مخصوصا گوشی‌های قدیمی و ارزان قیمت‌تر که از پردازنده‌های قدیمی‌تری استفاده می‌کنند از آن استفاده کنید خصوصا اجرای بازی و اپ‌هایی که مصرف cpu بالایی دارند، آنگاه دستگاه شما به شدت گرم می شود و این امر می‌تواند باعث ایجاد صدمه جدی تری به باتری آن شود.

پس در هنگام شارژ شدن باتری از گوشی استفاده نکنید. در صورت داغ شدن دستگاه، آن را به محلی خنک و دور از نور آفتاب منتقل کنید. در صورتی که مقدور است، گوشی را در هنگام شارژ شدن خاموش نمایید.

 

مشکل دوربین

اگر از یک گلکسی فون، مخصوصا اسمارت فون‌های قدیمی‌تر سری j استفاده می‌کنید، احتمالا تاکنون با مشکل از کار افتادن دوربین و عمل نکردن آن مواجه شده‌اید. خوشبختانه برای حل این نوع مشکل نرم افزاری گوشی سامسونگ هم راه حل‌هایی آسان وجود دارد.

 

بلوتوث موبایل

یک بار بلوتوث گوشی خود را خاموش و روشن کنید و صبر نمایید و تمامی دستگاه‌های وصل شده قبلی را از آن حذف کنید و دوباره امتحان کنید. به تنظیمات رفته و مدیریت برنامه‌ها را انتخاب کنید. بعد به قسمت بلوتوث رفته و کش بلوتوث را حذف کنید و اگر نشد دستگاه را به آخرین نسخه به روزرسانی کنید.

 

حسگر اثر انگشت

راه حل این مشکل این است که دوباره اثر انگشت خودتان را با زوایای مختلف ثبت کنید تا مشکل حل شود و اگر مشکل شما  برطرف نشد ایراد از خود حسگر اثر انگشت است که در این صورت می‌توانید با متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات موبایل پارس ارتباط مشکل خود را در میان بگذارید.

 

حسگر اثر انگشت در گوشی سامسونگ

 

مصرف بیش از حد باتری

اگر باتری گلکسی فون شما خیلی سریع تمام می‌شود، با انجام چند کار ساده می‌توانید عمر باتری را افزایش دهید. در لیست زیر، چند راهکار ساده و پیش پا افتاده و در عین حال کارامدی را برای بهبود طول عمر گوشی ملاحظه می‌کنید:

  • استفاده از Live Wallpaper ها را غیرفعال کنید. برای این کار از قسمت settings وارد display و سپس wallpaper شوید.
  • روشنایی صفحه نمایش گوشی خود را کم کنید. همان طور که می‌دانید، بیشتر انرژی باتری در هر بار شارژ شدن صرف روشنایی نمایشگر گوشی خود می‌شود. پس تا جایی که می‌توانید نور صفحه نمایشگر خود را در کمترین حالت ممکن قرار دهید. استفاده از حالت auto-brightness می‌تواند میزان نور صفحه را در شرایط محیطی مختلف کنترل کند.
  • بهتر است دریافت ایمیل توسط گوشی خود را محدود نمایید. بروزرسانی دائمی ایمیل‌ها باعث مصرف بیش از اندازه باتری و دیتای گوشی شما می‌شود. بهتر است تا برای دریافت ایمیل‌ها از قسمت تنظیمات گلکسی فون خود ساعت خاصی را مشخص نمایید.
  • در گوشی‌های galaxy S4 به بعد، شما می‌توانید در قسمت باتری از تنظیمات، مقدار مصرف اپ‌های مختلف را مشاهده نمایید. اگر اپ‌هایی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید در بک‌گراند دستگاه، باتری مصرف می‌کنند، آن‌ها را غیرفعال کرده و یا uninstall کنید.
  • بلوتوث و location services را از قسمت تنظیمات خاموش کنید.

 

مشکل زود خالی شدن شارژ باتری در گوشی های سامسونگ

برخی کاربران در هنگام نیاز مبرم به تلفن همراه خود، با خالی شدن شارژ باتری در سریع‌ترین بازه زمانی روبرو می شوند. برای برطرف کردن مشکل می بایست به قسمت تنظیمات باتری گوشی رفته و برنامه ها و اپلیکیشن هایی که مصرف شارژ بالایی دارند را بررسی کنید.

عدم بهینه سازی برنامه هایی که در پس زمینه گوشی اجرا می گردند، خالی شدن سریع باتری را به دنبال دارد. بنابراین، حذف برنامه های افزایش مصرف باتری، از بهترین راهکارها محسوب می شود.

 

نقاط ریزی به نام Dead pixels روی صفحه نمایش

در برخی مواقع در صفحه نمایش گوشی خود، ممکن است برخی از نقاط تیره باشند، به عبارتی با مشکل وجود نقاط ریزی به نام Dead pixels روی صفحه مواجه باشید. جهت رفع این مشکل گوشی‌های سامسونگ، اجرای مراحل زیر توصیه می‌شود.

  1. ابتدا برنامه‌ Dead Pixel Test and Fix را دانلود، نصب و اجرا کنید.
  2. اجازه دهید برنامه روند خود را طی کند و سپس نقاط ریز روی صفحه از بین می‌روند.
  3. چنانچه تغییری حاصل نشد، تنها راه چاره تعمیر LCDگوشی، توسط تکنسین است.

 

مشکل سبز شدن صفحه نمایش سامسونگ

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که صفحه مشکی را در گوشی سامسونگ خود باز می کنید اما به جای  رنگ مشکی رنگ سبز را به شما نشان می دهد. گوشی اغلب کاربران در هنگام بروز این مشکل دارای نرخ نوسازی (Refresh Rate) 120 هرتز قرار دارد.

راه حل :

برای رفع این مشکل شما باید Refresh Rate را روی 60 هرتز قرار دهید. بدین منظور می توانید به قسمت Settings رفته و Display را انتخاب کنید. و در آن جا نرخ نوسازی را تغییر دهید.

در صورتی که صفحه نمایش و یا ال سی دی گوشی سامسونگ شما دچار مشکل شده است؛ می توانید از خدمات تعویض ال سی دی گوشی در مرکز تعمیرات موبایل استفاده کنید. به علاوه در کنار خدمات تعویض یا تعمیر ال سی دی گوشی، شما می توانید از سایر سرویس های پرطرفدار مانند تعویض گلس گوشی با تعرفه مناسب و یا تعمیرات هارد گوشی نیز استفاده کنید.

 

فریز شدن برنامه ها در گوشی های سامسونگ

یکی دیگر از مشکلات گوشی سامسونگ که به نوعی بسیاری از کاربران آن را تجربه نموده‌اند، عدم پاسخ‌دهی سیستم یا فریز شدن اپلیکیشن ها و برنامه های موبایل می باشد. برای رفع این ایراد در ابتدای کار می‌بایست دستگاه خود را راه اندازی مجدد نمایید. سپس به صورت همزمان دکمه پاور دستگاه را نگه داشته و پس از آن گزینه resume انتخاب گردد.

سپس نسبت به پاک کردن cache برنامه فریز شده اقدام کنید. حذف کردن cache برنامه های مختلف از طریق دستور تنظیمات، حافظه و پس از آن cache صورت می گیرد. همچنین، پاک کردن نرم افزارهای غیر ضروری نیز می‌تواند کمک شایانی نماید. در ادامه سیستم عامل دستگاه را update نموده و سپس گوشی را در وضعیت safe mode راه اندازی نمایید. در مرحله آخر از داده های گوشی خود back up تهیه نموده و پس از آن دستگاه را reset factory کنید.

 

راه‌های جلوگیری از داغ شدن گوشی هنگام شارژ

گزینه شارژ سریع را غیر فعال نمایید. با این کار زمان شارژ باتری طولانی تر شده اما عمر باتری بیشتر می‌شود. لازم به ذکر است که حتما گوشی خود را به روز نگه دارید.

 

حاشیه‌های قرمز رنگ روی LCD

بهترین راه حل، به روزرسانی گوشی به آخرین نسخه نرم افزار است.

 

تمام صفحه نبودن برخی از برنامه‌ها

برای رفع این مشکل به تنظیمات سپس صفحه نمایش و بعد برنامه‌های تمام صفحه بروید و تمام  برنامه‌هایی که فعال نشده‌اند را روشن کنید. راه حل دیگر این است که دکمه‌های نرم افزار در حال اجرا را بزنید و علامت سبز بزرگ کردن را لمس کنید تا برنامه را به حالت تمام صفحه تغییر دهید.

 

آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل سامسونگ

 

مشکل خالی شدن باتری یا شارژ گوشی

از مشکلات متعددی که کاربران گوشی همراه با آن مواجه هستند خالی شدن زود هنگام باتری و یا شارژ گوشی است که با انجام چند عمل ساده می توان جلوی خالی شدن زود هنگام باتری را گرفت. از جمله این کارها عبارتند از: کم کردن نور صفحه نمایش، زمانی که از گوشی استفاده ای ندارید بهتر است صفحه نمایش را خاموش کنید. اتصالات غیر ضروری مثل بلوتوث و دیتا و … را غیر فعال نمایید.

در صورتی که باتری گوشی شما به سرعت شارژ خالی می کند بهتر است باتری گوشی را تعویض کنید و دقت داشته باشید که موقع تعویض باتری گوشی خود را باید به فردی بسپارید که مطمئن است.

 

شکستن صفحه نمایش

معمولا مشاهده کرده ایم که اکثر مشکلات گوشی های موبایل به علت ظرافت و دوام پایین آن ها است. بنابراین باید در استفاده از آن ها دقت عمل کافی را داشته باشید تا دچار مشکل شکستگی صفحه نمایش گوشی نشوید.

برای رفع این مشکل دقت کنید که گوشی خود را به دست کسی که نمی شناسید و از کارش اطمینان کامل را ندارید نسپارید.

 

شکستن صفحه نمایش در گوشی سامسونگ

 

از کار افتادن گوشی سامسونگ در اثر آب خوردگی

از رایج ترین مشکلاتی که کاربران گوشی سامسونگ با آن رو به رو می شوند از کار افتادن گوشی توسط آب خوردگی است. از کار افتادن گوشی در اثر تماس با آب به دلیل اختلالات به وجود آمده در اجزای سخت افزاری و الکترونیکی ظریف آن ها می باشد.

 

اعتیاد کاربر به گوشی

درواقع این مشکل به خود گوشی مربوط نمی شود بلکه مشکل برای کاربران گوشی موبایل می باشد. با توجه به گسترش برنامه های مجازی اینستاگرام و فیسبوک و … و همینطور برنامه های مسنجری همانند تلگرام و وبگردی کردن همه و همه باعث شده است تا همه ما زمان زیادی را صرف وقت گذراندن با گوشی خود کنیم و زمانی برای آشنایان، اقوام و دوستان نداشته باشیم. این یکی مشکل را نمی توان با تعمیرات موبایل سخت افزاری و یا نرم افزاری حل کرد بلکه باید در عملکرد خود نگاهی بیندازیم و تجدید نظر کنیم.

.

کم شدن سرعت گوشی

از رایج ترین مشکلاتی که تقریبا برای تمامی گوشی ها با سیستم عامل های مختلف پیش می آید و نمی توان گفت برای تعدادی از گوشی ها اتفاق نمی افتد. اما خب در گوشی های رده پایین تر این اتفاق زودتر از دیگر گوشی ها رخ می دهد. این مشکل تا ۹۰ درصد می تواند مربوط به مشکلات نرم افزاری موبایل باشد و با تعمیرات سخت افزاری در ارتباط نمی باشد.

 

پر شدن حافظه گوشی

از دیگر مشکلات کاربران گوشی های اندرویدی حافظه گوشی و نداشتن فضای کافی برای دخیره سازی اطلاعات است که برای رفع این مشکل نمی توان از طریق تعمیرات سخت افزاری عمل کرد و باید با به کار گیری روش های نرم افزاری عمل کرد.

 

پر شدن حافظه گوشی سامسونگ

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات موبایل  و تعمیرات تخصصی موبایل در سرتاسر ایران می باشد. تعمیرات موبایل سامسونگخود را به متخصصین ما بسپارید.

برگذاری دوره های آموزش تعمیرات موبایل در نمایندگی پارس ارتباط لوتوس.

  پانوشت: برای خرید انواع آی سی، هارد b309 ( آی سی هارد b309) به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید.

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
محسن تاریخ : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام.گوشیم چند ماهی میشه ک یهویی نور صفحه نمایش کم میشه بعد دوباره ب حالت عادی برمیگرده.روشنایی خودکارم خاموشه.خیلی رو اعصابه میشه کمک کنین.گوشیمa32
پری تاریخ : ۱۵ دی ۱۴۰۰
سلام.من گوشی a52 دارم - خودم راه اندازی رو انجام دادم و برنامه هارو نصب کردم.از روز اول یک دفعه نور صفحه تند تند کم و زیاد میشه مثل زمانی که مهتابی نیم سوز میشه سرعت گوشی میاد پایین باطری هم تو اون روز زود تر تموم میشه .وقتی گوشی رو قفل میکنم و باز میکنم درست میشه.چیکارش کنم دیوونم کرده
ادمین

سلام و وقت بخیر

این مشکل معمولا سخت افزاریه و از نور صفحه است . گوشیتون رو به متخصص و کارشناس نشون بدید که براتون حل کنند.

سهراب حبیبی تاریخ : ۹ تیر ۱۴۰۰
با سلام گوشی من از من رمز ورود میخواهد ولی من هیچ رمزی نگذاشته ام . وقتی هم باز میکنم رمزی ندارم ولی وقتی میخواهم رمز گذاری کنم میگوید رمز فعلی را وارد کنید حتی نمیتوانم بازنشانی کنم چون رمز فعلی میخواهد منم رمز فعلی ندارم
ادمین

با سلام

لطفا دستگاه را یا توسط متخصص فلش کنید و یا به تنظیمات کارخانه برگردانید.آموزش ریست کردن را در لینک زیر مطالعه فرمایید.

آموزش ریست فکتوری موبایل

Abolfazl تاریخ : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام گوشی من a31هستش وقتی گوشی خاموشه یه سایه های سبز رنگی نمایان هست این برا همه هست یا فقط برا منه لطفا جواب بدید
ادمین
با سلام خیر ، این سایه ها طبیعی نیست.لطفا برای چک شدن تاچ و ال سی دی توسط متخصص به مراکز تعمیراتی مراجعه کنید.
Momax تاریخ : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام چند وقت هستش که آیکون بعصی از برنامه ها پاک شده و برنامه های جدید رو نصب می کنم ایکونشان نیست . و مرتبا از طریق پلی استور اونها رو اجرا می کنم
ادمین
با سلام لطفا دستگاه را یکبار به تنظیمات کارخانه برگردانید.
علی عباسی تاریخ : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام چند وقته دوربین گوشیم از کار افتاده وقتی میزنی رو دوربین میگه دوربین متوقف شده
ادمین
با سلام امکان ایراد نرم افزاری وجود دارد.در مرحله اول دستگاه توسط متخصص فلش شود در صورت پابرجا بودن مشکل ، لنز دوربین و مسیر دوربین چک شود.
رضا تاریخ : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
درود ، من گوشیم A30s هستش و جدیدا وقتی هندزفری بهش وصله مایکش کار نمیکنه. با هندزفری های زیاد هم امتحان کردم ولی جوابی نگرفتم
ادمین
با سلام لطفا جک هنزفری توسط متخصص چک شود.
Erfan تاریخ : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام گوشی من a12 است ولی وقتی حالت دوضربه میزنی تا روشن بشه گوشی بعد یک یا دو روز دیگه کار نمیکنه و باید برم دوباره از تنظیمات غیر فعال و دوباره فعالش کنم به نظرتون مشکل از کجاست؟
ادمین
با سلام احتمال باگ نرم افزاری بخاطر نصب بدافزار ها وجود دارد، لطفا دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید.
Arian تاریخ : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
یه چند روزی هست که گوشیم دائم پیغام میده که خدمات (گوگل پلی متوقف می شود ) هر کاری کردم درست نشد خیلی تند تند میاد تقریبا هر ۲ ثانیه بدجوری کلافم کرده لطفا کمک کنید
ادمین
با سلام گوشی باید یکبار ریست فکتوری بشه اگر مشکل حل نشد باید فلش بشه. اگر همچنان مشکل پابرجا بود از نظر سخت افزاری باید بررسی بشه
مهرداد تاریخ : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام و عرض خدا قوت حالت روشنایی تطبیقی گوشی من وقتی جایی نشستم و از گوشی استفاده میکنم یا وب گردی خودکار نور صفحه رو مداوم کم و زیاد میکنه و خیلی این اتفاق اعصابم رو خورد کرده نمیدونم علت چیه میشه راهنمایی کنید گوشی من a71 سامسونگ هستش و تازه گرفتم
ادمین
با سلام تو قسمت تنظیمات گوشی، تنظیمات روشنایی صفحه گزینه تنظیم خودکار روشنایی را باید غیر فعال کنید
عارف معماری تاریخ : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
چندماه که وقتی گوشیم خاموش میکنم دایورت میشه روی یه خط از شهرهای شمالی که موجب ناراحتی شده تمام کارها انجام دادم از طریق ایرانسل چند کد دادن امتحان کردم ولی حل نشد راهنمایی میفرمایید تشکر
ادمین
با سلام كد #21# رو بزنید تمام تماس هاى منتقل شده كنسل ميشه
Maedeh تاریخ : ۶ دی ۱۳۹۹
گوشیم وقتی کسی بهم زنگ میزنه میگه یو ای سیستم متوقف شده !!بعد خیلی طول میکشه تا بتونم ج بدم میشه راهنمایی کنین!؟
ادمین
با سلام اول باید گوشی تون یکبار از نظر نرم افزار بررسی شه و فلش شه . در صورتیکه این مشکل با نرم افزار مشکل تون برطرف نشد هارد گوشی خرابه .