ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ (samsung) با تضمین 100% کیفیت و قیمت مناسب Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-09-01 12:52:00. صفحه نمایش موبایل و تبلت شما در واقع مهمترین وظیفه را در عملکرد گوشی موبایل شما را بر عهده دارند در صورتی که بدون صفحه نمایش عملا گوشی موبایل شما از کار می‌افتد. به همین خاطر تعمیر سریع و تعویض گلس ال سی دی موبایل امری بسیار مهم و ضروری می باشد. صفحه نمایش موبایل و تبلت شما در واقع مهمترین وظیفه را در عملکرد گوشی موبایل شما را بر عهده دارند در صورتی که بدون صفحه نمایش عملا گوشی موبایل شما از کار می‌افتد. به همین خاطر تعمیر سریع و تعویض گلس ال سی دی موبایل امری بسیار مهم و ضروری می باشد. 4
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
تعویض گلس ال سی دی سامسونگ (samsung) با تضمین 100% کیفیت و قیمت مناسب
تعویض گلس ال سی دی سامسونگ
تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۲۳ آبان ۱۴۰۲

صفحه نمایش موبایل و تبلت شما در واقع مهمترین وظیفه را در عملکرد گوشی موبایل شما را بر عهده دارند در صورتی که بدون صفحه نمایش عملا گوشی موبایل شما از کار می‌افتد. به همین خاطر تعمیر سریع و تعویض گلس ال سی دی موبایل امری بسیار مهم  و ضروری می باشد.

گلس ال سی دی از نظر مردم معمول به لایه ی پلاستیکی گفته می‌شود که به عنوان یکی از لوازم جانبی گوشی خریداری می کنند و بر روی صفحه نمایش موبایل آن را نصب می‌کنند تا از به وجود آمدن خط و خش و آسیب دیدگی صفحه نمایشگر گوشی موبایل جلوگیری کنند.

اما از نظر فنی گلس ال سی دی گوشی مفهوم دیگری را دارد که مفهوم آن از نظر متخصصین کاملا متفاوت با طرز تفکر مردم  است. گلس ال سی دی موبایل در اصل شیشه‌ محافظ و ضد خط و خش است که شرکت سازنده ی گوشی موبایل آن را بر روی تاچ و ال سی دی موبایل پرس می‌کنند و با این کار از آسیب رسیدن به تاچ و ال سی دی موبایل ممانعت می‌کنند.

برای تعویض گلس ال سی دی موبایل خود کافی است از قسمت ثبت درخواست موبایل گوشی خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

مطالبی که قرار است در ادامه مقاله بخوانید:

 

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ و آیفون

صفحه نمایش گوشی و تبلت شما در واقع مهمترین وظیفه را در عملکرد دستگاه شما دارد به طوری که بدون صفحه نمایش عملا دستگاه شما از کار می‌افتد. بر همین اساس تعمیر سریع و به موقع آن امری حیاتی و ضروری است. امروزه مدل‌ها و برندهای متفاوتی از گوشی‌های هوشمند در اختیار کاربران قرار گرفته که این باعث تنوع در نوع تعمیرات می‌گردد و باعث تخصصی و فنی تر شدن مباحث مرتبط با آن گردیده است. تعمیرات تخصصی ال سی دی و گلس موبایل آیفون و سامسونگ بخشی از خدمات تعمیرات 118 می‌باشد که با ابزارها و فناوری‌های جدید صورت می‌گیرد.

متخصصان و تکنسین‌های Repair 118 می‌توانند گلس گوشی‌های آیفون و سامسونگ شما رو تعمیر کنند. اما برای تعمیر چند نکته حائز اهمیت است. نکته اول اینکه گلس روی ال سی دی که همان شیشه بیرونی گوشی شما محسوب می‌شود شکسته باشد. نکته دوم اینکه شما همچنان تصویر داشته باشید و تاچ شما بدون لگ کار کند.

تعویض گلس ال سی دی با تجهیزات مدرن و چسب OCA انجام می‌شود. از جمله مزایای این روش می‌توان به دقت بالا در صافی و مسطحی صفحه لمینت و ال سی دی آن اشاره نمود. همچنین در بخش آموزش تعمیرات موبایل، تعویض اصولی گلس آموزش داده می شود.

چطور امکان دارد که تکه‌های شکسته ال سی دی گوشی شما به یکدیگر بچسبند و دوباره همانند روز اول شروع به فعالیت کند. دستگاه OCA لمینت می‌تواند این کار را انجام دهد اما چگونه؟ در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم تا ببینیم چگونه دستگاه OCA تکه‌های شکسته ال سی دی را به یکدیگر متصل می‌کند.

در گوشی‌های سامسونگ و آیفون می‌توان گلس را تعویص نمود اما این کار چند شرط دارد:

یک: باید گلس روی ال سی دی که در واقع همان شیشه بیرونی است شکسته باشد.

دو: گوشی شما همچنان تصویر داشته باشد و تاچ آن بدون هیچ لگی کار کند.

مزیت این روش در این است که هزینه تعمیر یک ال سی دی به مراتب از تعویض آن کمتر است و در زمان تعمیر، ال سی دی اورجینال گوشی خود شما تعمیر می‌گردد و دوباره شاهد همان کیفیت قبلی ال سی دی خود هستید. تعویض گلس ال سی دی با فناوری های نوین و مجهزترین دستگاه و چسب OCA انجام می‌شود و زمانی که گوشی شما تعمیر شد کیفیت ال سی دی آن به حالت اولیه باز می‌گردد.

 

 

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ و آیفون

 

گلس گوشی چیست؟

گلس ال سی دی دارای دو تعریف متفاوت است. یک تعریف عمومی و یک تعریف تخصصی! در تعریف عمومی، گلس ال سی دی لایه‌ای پلاستیکی است که توسط دارنده‌ی گوشی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به صفحه نمایش خریداری می‌شود و بر روی نمایشگر گوشی نصب می‌گردد. درحالیکه در تعریف تخصصی گلس ال سی دی گوشی آیفون یا سامسونگ یک شیشه‌ی محافظت کننده و ضد خط و خش است که توسط شرکت سازنده‌ی گوشی روی صفحه نمایش پرس می‌شود و از این طریق مانع آسیب رسیدن به تاچ و ال سی دی گوشی می‌شود.

درصورتی که متوجه ترک برداشتن یا جدا شدن گلس گوشی شدید می‌بایست در اسرع وقت آن را تعویض کنید. زیرا دیگر کارایی لازم را نخواهد داشت. از طریق فرم زیر می توانید درخواست تعویض گلس گوشی خود را بصورت آنلاین انجام دهید.

گلس محافظ صفحه نمایش وظیفه‌ی جلوگیری از آسیب رسیدن به نمایشگر گوشی را دارد. در صورتی که این محافظِ گوشی یا تبلت ترک بردارد یا جدا شود دیگر نمی‌تواند به وظیفه‌ی خود به درستی عمل کند. از این رو برای بازگرداندن کارایی اولیه آن لازم است به سرعت تعویض شود. در مطلب پیش رو قصد داریم به آموزش نحوه‌ی تعویض گلس محافظ صفحه نمایش بپردازیم.

 

تعویض گلس ال سی دی موبایل به چه معنا است؟

بیشتر مردم تصور می کنند که منظور از گلس ال سی دی، همان لایه ی تلقی است که در قالب تجهیزات جانبی خریداری می کنند و بر روی گوشی نصب می کنند. اما عبارت گلس ال سی دیموبایل یک اصطلاح فنی است و به تجهیزات جانبی گوشی گفته نمی شود.

 در واقع این نوع گلس ال سی دی، شیشه محافظی است که خود شرکت سازنده بر روی نمایشگر موبایل نصب می کند تا این قطعه را از شکست یا خط خش در امان نگاه دارد.

برای درک بهتر و به اشتباه نیفتادن کاربران، تکنسین ها از عبارت گلس ال سی دیبرای شیشه پرس شده استفاده می کنند و هنگام تعویض نوع دیگر گلس، از کلمه تعویض گلس گوشی استفاده می کنند. بنابراین، منظور از تعویض گلس ال سی دی موبایل ، تعویض همان گلس شیشه ای است که توسط خود کمپانی سازنده بر روی گوشی نصب شده است.

 

تفاوت گلس ال سی دی موبایل با گلس محافظ

اگر به ترتیب بخواهیم نمایشگر یک گوشی را بررسی کنیم، از داخل ابتدا ال سی دی سپس پنل تاچ، قاب، گلس ال سی دی و در بیرونی ترین بخش نیز گلس محافظ صفحه را داریم. گلسی که آن را به عنوان گلس محافظ صفحه می شناسیم، یک صفحه طلقی شکل یا مواردی مشابه است که بعد از خرید می توان آن را نصب کرد. در واقع این لایه که محافظت چندانی هم ندارد از وارد شدن برخی ضربه های سطحی و خط و خش به گلس محافظ ال سی دی جلوگیری می کند. اما گلس ال سی دی در زمان ساخت گوشی با دستگاه های مخصوص روی ال سی دی پرس می شود و از جنس شیشه ای نازک و با مقاومت بالا است. همین تفاوت پروسه تعویض گلس موبایل را با گلس محافظ صفحه متمایز می کند و دلیلی است که چرا باید تعویض گلس ال سی دی گوشی را در یک مرکز معتبر انجام داد.

 

تعویض گلس ال سی دی موبایل در چه شرایطی مهم و ضروری است؟

تا به اینجا با عنوان و مفهوم اصلی گلس ال سی دی موبایل آشنا شدید. به نظر شما چه موقع نیاز به تعویض گلس ال سی دی می باشد؟  گاهی اوقات ممکن است فشار بسیار زیادی به گوشی وارد شود و یا گوشی از دست شما به زمین بیفتد. در این صورت وقتی موبایل را بر می دارید با یک نمایشگر ترک خورده یا شکسته مواجه خواهید شد. شما باید در این شرایط تاچ را امتحان کنید.

اگر تاچ گوشی آیفون شما به درستی کار می کرد و به محتوای گوشی دسترسی داشتید، یعنی آدم خوش شانسی هستید و خود ال سی دی آسیب ندیده است. در واقع گلس ال سی دی کارش را درست انجام داده و مانع از شکستن این قطعه شده است. حالا تنها کاری که باید انجام بدهید، تماس با نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج و تعویض گلس ال سی دی گوشی توسط تعمیکاران با تجربه در این مجموعه است.

 

تعویض گلس ال سی دی موبایل در چه شرایطی مهم و ضروری است؟

 

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ بر عکس تعویض گلس های پلاستیکی کار آسانی نیست و بدون شک شما شخصا به انجام این کار نمی باشید. حتی خیلی از تعمیرکاران در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل هم نمی‌توانند تعویض گلس ال سی دی سامسونگ را انجام دهند، چونکه انجام این کار علاوه بر نیاز به دستگاه مخصوص نیازمند تجربه و دقت بالایی هم می باشند. برای تعویض گلس ال سی دی که توسط شرکت سازنده بر روی ال سی دی گوشی موبایل نصب می شود باید از ابزارها و دستگاه هایی استفاده کنند که بسیار گران قیمت و حساس می باشند.

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ زمانی امکان پذیر است که فقط گلس گوشی و یا همان شیشه بیرونی موبایل شکسته شود، تصویر منعکس شده از ال سی دی کاملا واضح باشد و تاچ گوشی بدون هیچگونه ایرادی کار کند. همانطور که قبلا گفتیم واژه گلس در اصطلاح عموم برای مردم محافظی است که بر روی سطح گوشی کشیده می شود تا به شیشه ی بیرونی، صفحه ی ال سی دی و تاچ گوشی آسیبی وارد نگردد. منظور ما از تعویض گلس ال سی دی سامسونگ این گلس معمولی نیست. اگر در هنگام کار تاچ گوشی مشکلی داشته باشد مجبور به تعویض تاچ و ال سی دی موبایل می شوید.

منظور از تعویض گلس موبایل و یا تبلت Samsung ، عوض کردن لایه شیشه ای مقاومی است که توسط خود کارخانه بر روی ال سی دی نصب می شود تا تاثیر شدت ضربه ها را کنترل نماید. هنگامی که موبایل می افتد و یا تحت فشار زیاد قرار می گیرد، امکان دارد که صفحه نمایش موبایل ترک بخورد و بشکند. این شکستگی گاهی اوقات نیاز به تعویض تاچ و ال سی دی پیدا می کند و گاهی مواقع نیز تنها با تعویض گلس ال سی دی موبایل این مشکل رفع می شود.

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ یکی از خدمات قابل ارائه در شرکت تعمیرات تخصصی موبایل در کرج پارس ارتباط لوتوس می باشد که در بالاترین سطح کیفیت انجام می شود. تعویض گلس ال سی دی علاوه بر نیاز به مهارت و دقت، باید با نمونه های باکیفیتی انجام شود تا باعث ایجاد مشکلاتی در روند کاری تاچ و ال سی دی موبایل خود همراه نشود.

 

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ

 

مزیت تعویض گلس ال سی دی سامسونگ

با تعویض گلس ال سی دی سامسونگ در واقع شما از ایجاد هزینه های احتمالی صرفه جویی نموده اید، چونکه هزینه تعویض گلس ال سی دی به مراتب بسیار ارزان قیمت تر از هزینه تعویض ال سی دی گوشی موبایل سامسونگ است. به علاوه با این روش همچنان می توانید از ال سی دی اورجینال گوشی خود با همان کیفیت سابق استفاده نمایید. از طرفی با تعویض گلس ال سی دی موبایل ماندن ال سی دی اورجینال موبایل شما، عملکرد دستگاه ۱۰۰ درصد حفظ خواهد شد.

 

 

در چه شرایطی نیاز به تعویض گلس ال سی دی سامسونگ دارید؟

در بعضی از موارد خاص ممکن است که به علت ضربه و یا وارد شدن فشار به صفحه ی نمایش گوشی موبایل، گلس روی آن بشکند و یا دچار ترک خوردگی گردد اما خود ال سی دی و تاچ گوشی موبایل سالم بمانند. در این موقعیت صفحه نمایش موبایل ترک خورده و یا شکسته شده است اما همچنان شما می‌توان از آن استفاده کنید و محتوای نمایشگر را به آسانی ببینید.

حتما برای شما هم پیش آمده که با گوشی موبایل رو به رو شوید که علیرغم ترک ها و شکستگی هایی که بر روی صفحه نمایش آن ایجاد شده همچنان قابل استفاده می باشد و کاربر به آسانی از ال سی دی آن می تواند استفاده کند. این حالت دقیقا حالتی است که گلس ال سی دی شکسته و نیاز به تعویض گلس شکسته پیدا می کند و خود تاچ و ال سی دی دستگاه سالم می باشد. در اینگونه شرایط شما فقط لازم است با تعویض گلس ال سی دی موبایل خود را به جای تعویض کل صفحه نمایش و ال سی دی با هزینه ی بسیار ناچیزتری را مشکل دستگاه را برطرف کنید. بریا تعویض گلس ال سی دی موبایل خود به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کنید.

 

لمینت بدون ایجاد حباب هوا

یک: ابتدا دستگاه را به برق وصل نموده و دکمه Start را فشار می‌دهیم.

دو: دکمه توقف اضطراری را در جهت ساعتگرد (جهت حرکت عقربه های ساعت) می‌چرخانیم تا دکمه به بالا بپرد.

سه: از پنل سیستم استارت، دکمه تنظیمات را انتخاب نموده و سپس تنظیمات لمینت را انتخاب می‌کنیم. دمای لمینت را روی 40 درجه سانتی گراد، زمان وکیوم را روی پانزده ثانیه و زمان لمینت را روی 180 ثانیه یا سه دقیقه قرار می‌دهیم. اکنون دکمه تایید را فشار می‌دهیم و در ادامه بر روی دکمه بازگشت می‌زنیم و از صفحه نخست گزینه لمینت را انتخاب می‌کنیم.

چهار: فشار مربوط به لمینت را روی سی و پنج صدم مگا پاسکال قرار می‌دهیم.

پنج: ال سی دی در را تمیز نموده و فیلم OCA را با چسب آن می‌کشیم و با سرعت و دقت، کاملا روی ال سی دی می‌گذاریم و روی وسط ال سی دی با ضربه انگشت سبابه آن را روی ال سی دی پخش می‌کنیم.

شش: ال سی دی را روی سینی قرار داده و در تانک لمینت قرار می‌دهیم. اکنون دکمه استارت را فشار داده و با یک دست فشار می‌آوریم تا زمانی که مکش شروع شود.

هفت: زمانی که پمپ خلا به مقدار پیش فرض خود برسد، سینی لمینت به پایین رانده می‌شود و وقتی که زمان تنظیم شده به انتها رسید درب وکیوم به طور اتوماتیک باز می‌شود.

 

لمینت سریع

یک: زمان لمینت را روی 20 ثانیه و فشار را روی چهار دهم مگا پاسکال قرار می‌دهیم.

دو: سایر تنظیمات همانند قسمت قبل (لمینت بدون حباب) انجام می‌شود.

 

حذف حباب های هوا

یک: دکمه اگزوز را فشار داده و پس از پایان کار، درب مخزن حذف کننده حباب را باز می‌کنیم.

دو: نمایشگر را به مخزن حذف کننده‌ حباب تغییر دهید.

سه: بر روی دکمه بازگشت زده و وارد تنظیمات حذف حباب شوید و زمان حذف حباب را روی 10 تا 20 دقیقه و دمای آن را روی 40 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.

چهار: بر روی بازگشت زده و سپس در صفحه اصلی حذف حباب را استارت می‌کنیم. وقتی که زمان تنظیم شده به پایان رسید درب مخزن حذف حباب را باز نموده و صفحه نمایش را خارج می‌کنیم.

 

هزینه تعویض گلس ال سی دی سامسونگ است؟

سوال بعدی که احتمال در ذهن شما هم ایجاد شده این خواهد بود که هزینه تعویض گلس ال سی دی سامسونگ چقدر است!؟ خوشبختانه هزینه تعویض گلس ال سی دی گوشی های موبایل در مقایسه با تعویض کل مجموعه تاچ و ال سی دی به مراتب کمتر است. بنابراین اگر بتوانید مشکل صفحه نمایش گوشی خود را فقط با تعویض گلس ال سی دی مرتفع سازید، از نظر هزینه و قیمت به نفعتان خواهد شد.

متاسفانه همیشه وارد شدن ضربه و فشار به صفحه نمایش گوشی فقط منجر به شکستن گلس ال سی دی نمی‌شوند و در خیلی از شرایط آسیب به LCD و تاچ گوشی هم وارد خواهد شد که در این حالت با تعویض گلس ال سی دی مشکل برطرف نمی‌شود و نیازمند تعویض کل مجموعه تاچ و ال سی دی  در  نمایندگی تعمیرات سامسونگ خواهید بود که هزینه گزافی برایتان به همراه دارد.

 

سخن پایانی

بنابراین فراموش نکنید که اگر بر روی صفحه نمایش گوشی شما شکستگی ایجاد شد، اما با این حال ال سی دی و تاچ گوشی بدون هیچ مشکل قابل استفاده بودند، در این صورت شکستگی به تاچ و ال سی دی گوشی آسیبی نرسانده است. در این شرایط فقط شیشه یا گلس ال سی دی دستگاه شکسته است. دقت کنید که در این شرایط هیچ لزومی مبنی بر تعویض ال سی دی نخواهید داشت، بلکه فقط با تعویض گلس ال سی دی آیفون مشکل برطرف می‌شود.

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل می باشد.

پانوشت: برای خرید انواع آی سی، هارد b309 ( آی سی هارد b309) به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید.

سوالات متداول
تعمیر گلس شکسته با این دستگاه چه فوایدی دارد؟
  • منطبق بودن لمینت اتصال شل میان صفحه لمینت و سیلندر، باعث صافی و مسطحی ال سی دی شده و از اینکه نیمی از ال سی دی لمینت شود جلوگیری می‌نماید.
  • استفاده از این دستگاه باعث افزایش ایمنی و بالا رفتن دقت می‌گردد.
  • به کمک این دستگاه می‌توان بیش از 20 ال سی دی آیفون را برای بیرون آوردن حبابهای هوا به صورت یکجا در داخل دستگاه جای دهد.
میزان ریسک تعویض گلس در گوشی چقدر است؟

ریسک تعویض گلس با توجه به تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده، متغیر است. از آنجایی که آوافیکس از بروزترین و مدرن ترین تجهیزات برای تعویض گلس گوشی سامسونگ استفاده می کند، میزان این ریسک را به پایین ترین حد ممکن یعنی زیر 10 درصد می رساند.

تعویض گلس آیفون و سامسونگ چقدر زمان می‌برد؟

تعویض گلس آیفون تا سری 8 در حدود یک ساعت ، از سری ایکس به بعد بین 2 تا 3 ساعت زمان می برد و تعویض گلس سامسونگ بین 2 تا 3 ساعت زمان خواهد برد.

بعد از تعویض گلس گوشی سامسونگ پیکسل سوختگی نیز رفع می شود؟

بسیاری از مشتریان به اشتباه فک می کنند که اگر تعویض گلس گوشی سامسونگ با موفقیت انجام شود، پیکسل سوختگی ها نیز رفع می شوند. اما توجه داشته باشید که این پیکسل سوختگی بر اثر آسیب دیدگی صفحه نمایش است و هیچ ارتباطی به گلس که فقط یک شیشه محافظ است ندارد. بنابراین در صورتی که تعویض گلس گوشی شما با موفقیت به پایان برسد، پیکسل سوختگی ها روی صفحه باقی می مانند.

پیشنهاد شما تعویض گلس یا ال سی دی است؟

از آنجایی که هزینه تعویض گلس با تعویض ال سی دی رایج است، پیشنهاد می کنیم ابتدا برای تعویض گلس اقدام کنید. اگر تعویض گلس برای گوشی شما موفقیت آمیز نبود، برای تعویض ال سی دی اقدام کنید.

از کجا بدانم که تاچ اسکرین ال سی دی گوشی ام شکسته است؟

علائم شکستگی ال سی دی به شرح زیر است:

  • وجود لکه های رنگی در برخی قسمت های نمایشگر
  • ایجاد خطوط عمودی روی صفحه نمایش
  • عمل نکردن تاچ صفحه
  • تاچ بر اثر فشار شکستگی گلس خود به خود عمل می کند.
  • پرش تصویر روی نمایشگر دیده می شود
چه چیزی باعث شکسته شدن ال سی دی گوشی می شود؟

ال سی دی گوشی به ضربه مکانیکی و حرارت بسیار حساس است، چرا که فشار ممکن است سیال موجود در بین صفحات صفحه نمایش را فشرده کند و همین باعث آسیب به صفحه شود. حرارت بیش از حد ممکن است ویژگی های فیزیکی سیال را تغییر دهد و همین به بخش هایی از ال سی دی آسیب وارد کند و لکه های رنگی و سیاه روی صفحه دیده شود.

اگر ال سی دی گوشی موبایل شکست چه کنیم؟

در صورتی که ال سی دی گوشی موبایل شما شکست و با ترک خوردگی ریز تارعنکبوتی مواجه شد، جندین راه حل پیش پای شما وجود دارد اول اینکه می توانید به تعمیرکار مراجعه کنید و از او بخواهید که ال سی دی گوشی شما را تعمیر کند، در صورتی که امکان تعویض گلس وجود داشته باشد، با هزینه کمتری نسبت به تعویض آن صفحه نمایش گوشی خود را نوسازی کنید. راه حل بعدی می توانید گوشی ال سی دی شکسته خود را به تعمیرگاه به فروش برسانید.

تعویض گلس ال سی دی شکسته گوشی بجای تعویض کل صفحه نمایش چه مزیتی دارد؟

اولین مزیت تعویض گلس در گوشی های موبایل شاید حفظ اصالت و فابریک بودن صفحه نمایش گوشی باشد. وقتی که ال سی دی به طور کامل تعویض شود، دیگر قطعه فابریک کارخانه سازنده پیدا نخواهید کرد تا روی گوشی نصب کنید. مزیت دوم می تواند به کاهش هزینه های تعمیر و نوسازی صفحه نمایش اشاره کرد. ال سی دی حدود یک سوم قیمت هر گوشی است که در صورت تعویض، به کاربر هزینه بالایی تحمیل می شود.

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
شما اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کنید