ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

تعمیرات گوشی ایسوس(Asus) - تعمیرات موبایل ایسوس در کرج

تعمیرات گوشی ایسوس(Asus) - تعمیرات موبایل ایسوس در کرج Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-09-14 12:59:05. نمایندگی تعمیرات گوشی ایسوس ، خدمات تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت را به مشتریان گرامی ارائه می کند. خدمات نمایندگی تعمیرات ایسوس ، با پیشرفته ترین ابزار و بهره مندی از متدروز در تعمیرات موبایل ارائه می گردد. پارس ارتباط لوتوس مرکز تعمیرات گوشی ایسوس در کرج و دیگر نقاط ایران می باشد. نمایندگی تعمیرات گوشی ایسوس ، خدمات تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت را به مشتریان گرامی ارائه می کند. خدمات نمایندگی تعمیرات ایسوس ، با پیشرفته ترین ابزار و بهره مندی از متدروز در تعمیرات موبایل ارائه می گردد. پارس ارتباط لوتوس مرکز تعمیرات گوشی ایسوس در کرج و دیگر نقاط ایران می باشد. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
تعمیرات گوشی ایسوس(Asus) - تعمیرات موبایل ایسوس در کرج
نمایندگی تعمیرات گوشی ایسوس
تاریخ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۱۴ آبان ۱۴۰۲

نمایندگی تعمیرات گوشی ایسوس ، خدمات تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت را به مشتریان گرامی ارائه می کند. خدمات نمایندگی تعمیرات ایسوس ، با پیشرفته ترین ابزار و بهره مندی از متدروز در تعمیرات موبایل ارائه می گردد. پارس ارتباط لوتوس مرکز تعمیرات گوشی ایسوس در کرج و دیگر نقاط ایران می باشد.

 

تعمیر موبایل ایسوس

انجام سرویس های تعمیر موبایل ایسوس در نمایندگی تعمیرات موبایل شامل رسیدگی به حوزه های مختلف مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل میشود. مرکز تعمیرات تخصصی موبایل با ارائه ی جامع سرویس های پشتیبانی، هر گونه نیاز کاربر را در زمینه ی خدمات پس از فروش تامین میکند. از آن جا که تعمیرات گوشی ایسوس نیازمند دانش و تخصص بالایی است، به همین خاطر توصیه می شود که به هیچ عنوان تعمیرات موبایل خود را به مراکز نا معتبر نسپارید.

با نظر به افزایش چشمگیر قیمت موبایل و دیگر تجهیزات الکترونیکی، تعمیر کارآمد خرابی و اختلال بهترین و مناسب ترین گزینه با هدف جلوگیری از خرید گوشی موبایل جدید است. گوشی های موبایل ایسوس امکان دارد با آسیب دیدگی متعددی روبرو شوند که اگر قصد اشاره به متداول ترین آن ها را داشته باشیم، لازم است مشکلاتی مربوط به صفحه ی نمایش و استهلاک باتری و کند شدن سرعت عملکرد تلفن همراه، را مورد بررسی قرار دهیم.

هر یک از این مشکلات میتوانند نگرانی و ناراحتی بسیاری از کاربران را به وجود آورند. چرا که عملکرد کلی دستگاه تلفن همراه را با وقفه روبرو میکنند. در مجموع نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس ، با به کارگیری از بالاترین سطح تخصص و تجهیزات، پتانسیل پشتیبانی از تمامی کاربران گوشی های هوشمند ایسوس را دارد. لازم به ذکر است که این مجموعه فعالیت خود را در چندین شعبه ی بزرگ و متشکل از واحد های مجزا دنبال میکند.

 

از جمله کارهایی که در نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل انجام می شود

 

تعویض هارد موبایل ایسوس

نشانه‌های خرابی احتمالی هارد موبایل ایسوس

خرابی هارد گوشی ایسوس هم می‌تواند به علت نرم‌افزاری باشد و هم سخت‌افزاری. عوامل نرم‌افزاری که امکان دارد به هارد گوشی آسیب وارد کنند شامل: ویروسی شدن گوشی و همینطور نصب برخی از اپلیکیشن‌های نامعتبر و ویروسی می‌باشند.

عوامل سخت‎‌افزاری هم که باعث آسیب‌دیدگی هارد گوشی و حتی سوختن آن می‌شوند شامل: مشکآبخوردگی و وارد شدن ضربه به موبایل می‌باشند که در این صورت امکان از بین رفتن اطلاعاتی که در حافظه داخلی گوشی خود ذخیره کرده‌اید نیز وجود دارد.

اگر با هر یک از نشانه‌های خرابی هارد موبایل ایسوس مواجه شدید بهتر است عیب‌یابی و تعمیر هارد موبایل خود را به مرکز تعمیرات موبایل در کرج بسپارید. تعمیرکاران ما برای  تعمیر موبایل ایسوس با عیب‌یابی دقیق منشأ دقیق مشکل هارد موبایل ایسوس را پیدا کرده و درصورت امکان به تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات آن می‌پردازند اما در غیر این صورت هارد این دستگاه را تعویض می‌کنند.

 

تعمیر و تعویض دوربین گوشی ایسوس

دوربین موبایل ایسوس مانند دیگر برند های دنیا ، امکان دارد با مشکلات مختلفی رو به رو شوند. دلیل بروز این مشکلات ممکن است نرم افزاری و یا  سخت افزاری باشد. در هر صورت عیب یابی و تعمیر هر کدام از آن ها باید به دست کارشناسان مرتبط انجام می شود. کار نکردن فلاش دوربین ،سیاه شدن صفحه ی دوربین ، بالا نیامدن دوربین، تار و بی کیفیت شدن دوربین گوشی، ایجاد برخی لک های مزاحم بر عکس ها و … از مشکلات رایج دوربین گوشی است. تعمیر تمامی این اختلالات در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل انجام می شود.

گاهی مواقع معیوب شدن دوربین چاره ای جز تعویض دوربین موبایل ندارد. انجام مراحل تعویض دوربین گوشی کار ساده ای نیست و باید حتما توسط متخصصی در زمینه تعمیرات موبایل  انجام گردد. پیشنهاد میکنیم در صورت نیاز به تعویض دوربین، به مرکز تعمیرات گوشی ایسوس مراجعه کنید تا از کیفیت مراحل انجام کار و اورجینال بودن قطعات اطمینان خاطر داشته باشید. استفاده از قطعات غیراصل و بی کیفیت هیچگاه کیفیت سابق عکاسی و فیلمبرداری را به گوشی ایسوس و هر گوشی دیگری بر نمیگرداند.

 

تعمیر و تعویض دوربین گوشی ایسوس

 

رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل ایسوس

مشکلاتی که برای گوشی موبایل‌ها بوجود می‌آیند به دو دسته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شوند. بعضی از مشکلات نرم افزاری امکان دارد به سادگی رفع شوند. اما برخی از آن ها احتیاج به تخصص ویژه ای دارند. برای مثال ؛  گاهی با یک ریست کردن ممکن است مشکل نرم افزاری موبایل حل گردد. اما گاهی اوقات مشکلات نرم افزاری پیچیده هستند و رفع آن ها احتیاج به تخصص و مهارت دارد . متخصصین تعمیرات موبایل در پارس ارتباط با تسلط به نرم افزارهای موبایل ، تعمیر نرم افزار تلفن همراه را در اسرع وقت انجام خواهند داد.

 

تعمیر موبایل آب خورده ایسوس

واحد تعمیر موبایل ایسوس، تعمیر گوشی آبخورده ایسوس را با نهایت دقت انجام می دهند. باید به عنوان یک قانون و قاعده کلی بگوییم که تعمیر گوشی آبخورده غیر ممکن نیست، البته اما و اگر هایی هم دارد. آنچه مهم است میزان آبخوردگی و شدت صدمات وارد شده در اثر آبخوردگی به گوشی است.

از آنجا که آب یک رسانای الکتریکی است و تماس آن با قطعات الکترونیکی می تواند صدمات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد، همواره احتمال سوختگی و از کار افتادن دستگاه بسیار بالا می رود. برای تعمیر گوشی آب خورده باید هرچه سریع تر عمل کنید، احتمال اینکه بتوانید مقدار خسارات را کم کنید، بیشتر می شود.

مسیر تعمیر در این مشکل حساس و پیچیده است. در کنار اینکه به دقت و مهارت نیاز دارد، به ابزار و تجهیزات مدرن و خاصی هم نیازمند می باشد. واحد تعمیرات تخصصی موبایل  با مجهز بودن به بهترین و پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات می تواند صفر تا صد مشکلات گوشی آب خورده ایسوس را با بالاترین درجه احتمال برطرف کند.

 

تعویض CPU موبایل ایسوس

نشانه‌های خرابی CPU موبایل ایسوس:

  1. هنگ کردن مکرر گوشی
  2. روشن نشدن گوشی

CPU یا همان پردازنده وظیفه پردازش تمامی عملیات‌هایی که در این دستگاه انجام می‌شود را برعهده دارد با این وجود اگر دچار مشکلی شود نمی‌تواند کارهایی که در این دستگاه انجام می‌شود را پردازش کند از این‌رو یا موبایل شما شدیداً کند می‌شود و نمی‌توانید با آن کار کنید یا اینکه خاموش می‌شود و روشن نمی‌شود. البته روشن نشدن موبایل زمانی رخ می‌دهد که CPU گوشی شما کاملا سوخته باشد که در این صورت راهی جزء تعویض آن وجود نخواهد داشت.

تعمیرکاران در مرکز تعمیرات موبایل با عیب‌یابی دقیق تشخیص خواهند داد که مشکل از پردازنده گوشی است یا خیر و اگر مشکل از پردازنده است امکان تعمیر آن وجود دارد یا باید تعویض گردد؟ درصورتی که امکان تعمیر CPU وجود داشته باشد به صورت کاملاً حرفه‌ای به تعمیر آن می‌پردازند اما اگر سوخته باشد آن را تعویض می‌کنند. توجه داشته باشید که آبخوردگی گوشی و وارد شدن ضربه شدید به آن از اصلی‌ترین دلایلی هستند که باعث خرابی پردازنده موبایل می‌شوند.

 

تعویض صفحه نمایش موبایل ایسوس

یکی از پرطرفدارا ترین سرویس‌های مرتبط با گوشی‌های تلفن همراه، سرویس تعویض تاچ و ال سی دی موبایل است. دلیل این امر نیز فراوانی وارد شدن ضربه‌های ناگهانی به گوشی‌ است. با وارد شدن ضربه به گوشی، صفحه نمایش، جزو اولین قطعاتی است که دچار شکستگی می‌شود. در صورت خرابی این بخش، نیاز است تا گوشی تلفن همراه بررسی شده و بسته به مقدار خسارت وارد شده، گلس، ال سی دی و یا هر دو آنها تعویض شود.

توصیه می‌شود در صورت نیاز به سرویس‌های مرتبط با تعویض صفحه نمایش موبایل ایسوس، به دلیل حساسیت‌های مرتبط با این بخش از دستگاه، صرفاً به مراکز تخصصی و مجاز تعمیرات تخصصی موبایل مراجعه نمایید. بی‌توجهی به این مسئله سبب دوچندان شدن اشکالات دستگاه و چه بسا خرابی کامل آن توسط تعمیرکاران نابلد خواهد شد.

 

تعویض صفحه نمایش موبایل ایسوس

 

تعمیر باتری موبایل ایسوس

تعمیر باتری گوشی ایسوس، به مهارت زیادی نیاز دارد که متخصصین ما در مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط در این زمینه تبحر زیادی دارند.

مواردی مانند: شارژ نشدن گوشی، روشن نشدن گوشی، کند شدن فرایند شارژ و … از جمله مشکلاتی هستند که باتری گوشی با آنها مواجه می شود.

متخصصین تعمیر موبایل ایسوس با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های تعمیراتی روز دنیا، باتری را به صورت حرفه ای ترمیم کرده و به این ترتیب، مشکلات شارژ گوشی را برطرف می کنند. همچنین در شرایطی که نیاز به تعویض این قطعه باشد، همکاران ما با استفاده از قطعه ی اورجینال، اقدام به تعویض باتری معیوب با نمونه ی جدید می نمایند.

 

تعمیر باتری موبایل ایسوس

 

بازیابی اطلاعات موبایل ایسوس

بازیابی اطلاعات موبایل یکی از سرویس‌های تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل است. این سرویس، بسته به انتخاب صاحب دستگاه، به یکی از دو شیوه‌ی بازیابی با نرم افزار و بازیابی با pc3000 انجام می‌پذیرد. همانگونه که می‌دانید بازیابی اطلاعات با نرم افزارها معمولا رندوم‌وار است و تضمینی برای بازیابی کلیه اطلاعات توسط آنها نیست.

بنابراین در صورت مهم بودن اطلاعات از دست رفته، توصیه می‌شود، روش انتخابی، بازیابی اطلاعتن موبایل ایسوس با pc3000 باشد. همانگونه که می‌دانید pc3000 یکی از قدرتمندترین تجهیزات حال حاضر دنیا در حوزه ریکاوری اطلاعات است که متأسفانه مراکز معدودی در کشور ما به آن مجهز هستند. اگر چه بازیابی اطلاعات در این روش نیز به صورت صد در صدی نیست اما مطمئن‌ترین راه و امن‌ترین روش است.

 

تعمیرات گوشی ایسوس

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد.

پارس ارتباط نمایندگی تعمیرات موبایل و فروشگاه انواع قطعات مختلف گوشی موبایل اعم از خرید آی سی صدا ، آی سی pf ،آی سی تغذیه ، آی سی هارد b309 و ... می باشد.

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
شما اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کنید