ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

تعمیرات فوق تخصصی موبایل در کرج Reviewed by Mrs. Bagheri on 2019-10-12 22:30:46. آموزش تعمیرات موبایل آموزش تعمیرات موبایل با راهکارهای به روز علمی در پارس ارتباط لوتوس صورت میگیرد . مدرسین ما به کارآموزان آموزش می دهند که چگونه یک موبایل را با کمترین امکانات عیب یابی نمایند . آموزش تعمیرات موبایل آموزش تعمیرات موبایل با راهکارهای به روز علمی در پارس ارتباط لوتوس صورت میگیرد . مدرسین ما به کارآموزان آموزش می دهند که چگونه یک موبایل را با کمترین امکانات عیب یابی نمایند . 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
تعمیرات فوق تخصصی موبایل در کرج
تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ تاریخ بازنویسی : ۲۳ آبان ۱۴۰۲

 بسیاری از ما، از گوشی های خود به طور دائم استفاده می‌کنیم. فرقی نمی کند این استفاده مربوط به زنگ زدن، پیام دادن و یا کار کردن با برنامه های موبایل باشد. ما از امکانات متعدد تلفن های همراه خود استفاده می کنیم و احساس می‌کنیم که این امکانات برای همیشه در دسترس ماست.

اما درست زمانیکه که موبایل ما دچار خرابی می شود و به تعمیرات نیاز دارد، در می یابیم که تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس  نیز از آن دسته از باید‌ها در زندگی ماست که باید در حداقل زمان و بهترین کیفیت انجام گیرد تا زندگی ما به حالت عادی خود بازگردد!

 

 

 

تعمیرات فوق تخصصی موبایل در کرج توسط متخصصین با تجربه

در حوزه تعمیرات موبایل بارها مشاهده شده است که دستگاه کاربران به علت اینکه توسط تعمیرکار غیر متخصص مورد تعمیر قرار گرفته است با خرابی های متعددی همراه بوده است. اکثر گوشی های این مجموعه به دلیل اینکه توسط این افراد تعمیر می شوند به این مجموعه آورده شده تا مورد تعمیر قرار بگیرند. تعمیرکاران با تجربه این مرکز با عیب یابی دقیق و درست دستگاه گوشی اقدام به تعویض قطعه معیوب می پردازند. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعمیرات موبایل باعث افزایش طول عمر گوشی می گردد و باعث کاشه خطاهای بعد از تعمیر با قطعات غیر اصلی می گردد.

این مرکز با گردآوری تیمی از متخصصین کاملا حرفه‌ای در هر زمان و هر مکان آماده کمک رسانی به شما عزیزان است. به عنوان یک مرکز تعمیرات تخصصی گوشی تیم تعمیرکاران و کارشناسان عیب یابی مرکز تعمیرات تخصصی موبایل از بین بهترین متخصصان انتخاب شده‌اند که با گذراندن دوره‌های آموزشی پیشرفته و فیلترهای گوناگون توانسته‌اند مهارت ها و صلاحیت های لازم برای فعالیت به عنوان تعمیرکار موبایل در مرکز تعمیرات موبایل را به دست آورند. بنابراین زمانی که تعمیرات موبایل را به ما بسپارید می‌توانید با خیال آسوده از کیفیت تعمیر اطمینان داشته باشید.

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل در سرتاسر ایران می باشد، همچنین برگذار کننده های دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج است. برای کسب اطلاعات بیشتر اطلاع از دوره های آموزش تعمیرات موبایل می توانید با همکاران ما در پارس ارتباط لوتوس در تماس باشید و از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند گردید.

 

 

 

تعمیرات تخصصی گوشی های اندروید و آیفون

مرکز مرکز تخصصی تعمیرات فوق تخصصی موبایل در کرج پارس ارتباط دارای 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات انواع موبایل و تبلت می باشد. شما میتوانید هر برندی از گوشی و تبلت خود را با خیالی آسوده به کارشناسان و متخصصین ما در پارس ارتباط بسپارید. هدف اصلی ما در مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس رضایت شما مشتریان عزیز می باشد و در همین راستا برای ارائه خدماتی بهتر از جدید ترین متد ها و به روز ترین ابزار آلات استفاده می شود. برای ثبت درخواست و اطلاع از نرخ تعمیرات موبایل 1400 شما میتوانید به صفحه درخواست تعمیر موبایل مراجعه کنید و با وارد کردن مدل گوشی و علل خرابی درخواست خود را ثبت نموده تا در اسرع وقت همکاران ما درخواست شما را بررسی نمایند. پس از بررسی مشکل گوشی شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و مشکل دقیق گوشی و هزینه تعمیر را به شما اعلام میکنند. سپس پیک  مرکز تعمیرات موبایل به صورت رایگان به آدرس شما مراجعه میکنند و گوشی شما را تحویل می گیرند. پس از تعمیر موبایل مجدد پیک گوشی را درب منزل شما تحویل می دهند. شرکت پارس ارتباط در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل اندروید و ios در برندهای مختلف می باشد.

همچنین می توانید در قسمت مشاوره رایگان ما سوالات خودتان را با متخصین ما در میان بگذارید و از پشتیبانی آنلان تعمیرات موبایل بهترین سایت تعمیرات موبایل تیم پارس ارتباط بهرمند شوید. متخصصین ما در سریع ترن زمان ممکن پاسخ شما را می دهند.

 

تعمیرات موبایل ios (آیفون)

برند آیفون سال هاست که توانسته به شهرت جهانی برسد و در سرتاسر دنیا طرفداران خود را داشته باشد. این برند با توجه به قیمت بسیار بالایی که دارد از کیفیت عالی ای برخوردار است. این کیفیت بالا در گوشی موبایل باعث می شود که گوشی آیفون دیرتر خراب شود ولی این کیفیت به این معنا نیست که گوشی موبایل به هیچ عنوان خراب نمیشود. خرابی گوشی های آیفون یک دردسر بزرگ برای کاربران است که حتما نیاز به یک مرکز تعمیرات گوشی آیفون  مراجعه نموده و اقدام به تعمیر گوشی آیفون خود کنید.

تیم پارس ارتباط لوتوس با داشتن متخصصین حرفه ای در زمینه تعمیرات موبایل آیفون می تواند این اطمینان را به شما بدهد که گوشی شما را در سریع ترین زمان ممکن و با یک هزینه بسیار مناسب تعمیر و به شما برساند. شما می توانید با متخصصین ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

 

تعمیرات موبایل اندروید

گوشی های اندروید امروزه با توجه به قیمت نسبتا مناسب و همینطور کیفیت خوبی که دارند مورد توجه عموم مردم قرار گرفته اند. اکثر افراد از برندهای مختلف گوشی های اندروید استفاده می کنند. خرابی گوشی اندروید امروزه یک مشکل بزرگ محسسوب می شود. اگر گوشی خود را به مراکز تعمیر نا معتبر بسپارید علاوه بر اینکه مشکل شما را حل نمی کنند بلکه ممکن است باعث به وجود آمدن مشکلات جبران ناپذیر تری شود. تیم تعمیراتی پارس ارتباط لوتوس با ارائه ی خدمات شایسته تضمین می کند که گوشی موبایل شما را در کوتاه ترین زمان به شما تحویل دهد.

 

تعمیرات موبایل سامسونگ

گوشی های سامسونگ امروزه از سری برندهای پر استفاده در بین کاربران می باشد، ولی این گوشی پرچم دار با مرور زمان دار مشکلاتی می شود که کاربر را وادار می کند که برای تعمیر گوشی به مراکر تعمیرات موبایل سامسونگمراجعه کند. از سری مشکلات رایج در گوشی های سامسونگ می توان به پرش آنتن موبایل، کارنکردن تاچ و ال سی دی، شکستن گلس ال سی دی، خرابی و سوختن هارد گوشی و خرابی برد اصلی موبایل.

 

تعمیرات موبایل شیائومی

گوشی های شیائومی امروزه به دلیل قیمت مناسب و کارایی بسیار عالی ای که دارد مورد توجه کاربران قرار گرفته است. ولی این گوشی تازه کار باگ های نرم افزاری دارد که اکثر کاربران برای حل آن مجبورند که به مراکز تعمیرات موبایل شیائومی مراجعه کنند. از جمله مشکلات نرم افزاری برند شیائومی می توان به مشکل Guard Provider، خالی شدن سریع باتری، مشکل باز نشدن برنامه ها در شیائومی، ذخیره نشدن ویدئوهای اسلوموشن و دیگر مشکلات رایج سخت افزاری موبایل اشاره کرد.

 

تعمیرات گوشی آیفون

آنچه که گوشی های آیفون را از دیگر  تلفن های هوشمند متمایز می کند، حفظ ارزش خود و پشتبانی فوق العاده این کمپانی است. گوش های آیفون به عنوان کالایی لوکس و باارزش شناخته می شوند که ارزش خود را طی سالیان زیاد در بازار های مختلف جهان حفظ کرده است.

شاید سخت بتوان از مشکلات متداول در تلفن های آیفون سخن گفت اما خرابی های آن در میان کاربران ایرانی شایع می باشد. مواردی نظیر عدم کانکت شدن وایفای به دلیل صدمه برد گوشی ، شکستگی اسکرین و کار نکردن دوربین گوشی به دلیل ضربۀ شدید، از خرابی های متداول در میان کاربران آیفون می باشد. برای تعمیر گوشی خود بهتر است به مرکز تعمیرات موبایل آیفون مراجعه نمایید.

 

تعمیرات گوشی آیفون 

 

تعمیرات گوشی هواوی

هواوی از دیگر برندهای محبوب در بازار ایران به شمار می رود. این برند چینی با عرضۀ تلفن های هوشمند در انواع مختلف و قیمتی مقرون به صرفه، یکی از رقبای سامسونگ در بازار تلفن های هوشمند شناخته می شود. قابلیت شارژ سریع، تعبیه دوربین های با کیفیت و استفاده از صفحات OLED در میان پرچم داران خود، گوشی های هواوی را یکی از برند های باکیفیت در بازار تلفن های هوشمند کرده است.

از خرابی و مشکلات متداول در گوشی های هواوی که تعمیرکاران ما  با آن آشنایی کامل دارند می توان به خرابی بلوتوث ، کار نکردن تاچ و یا شارژ نشدن گوشی به دلیل خرابی پورت آن اشاره کرد. ما با ارتباط مستقیم با نمایندگی تعمیرات گوشی هواوی، تجربه ای آسان و بی دردسری را در تعمیرات این برند برایتان رقم خواهیم زد. 

 

 

تعمیرات گوشی هواوی

 

 تعویض تاچ و ال سی دی گوشی هواوی

یکی از شایع ترین تعمیرات موبایل تعویض تاچ ال سی دی گوشی هوآوی میباشد. که البته پروسه خیلی پیچیده و دشواری را به همراه ندارد. تعویض تاچ ال سی دی هوآوی چیزی در حدود 30 الی 60 دقیقه برای افراد تعمیر کار زمان خواهد برد. پس حتما کار تعویض تاچ و ال سی دی هواوی را دست یک متخصص حرفه ای و باتجربه بسپارید.

شکستن ال سی دی موبایل عموما به دلیل سهل انگاری کاربران در حین استفاده از آن رخ می‌دهد. به عنوان مثال افتادن گوشی از دست کاربر شایع ترین عامل وقوع این مشکل است. یا ایجاد فشار و نیروی زیاد روی صفحه گوشی می‌تواند منجر به شکستن LCD آن شود. در نظر داشته باشید که هرگونه شکستگی و ترکی که روی صفحه موبایل به وجود می‌آید، قطعا نمی‌تواند بر این معنا باشد که خود ال سی دی موبایل شکسته است و در خیلی از مواقع این شکستگی می‌تواند سطحی بوده و با تعویض گلس ال سی دی موبایل برطرف شود

 

نکاتی پس از تعویض ال سی دی گوشی هواوی و تحویل گرفتن آن

زمانی که برای تعویض ال سی دی گوشی هوآوی خود به تعمیرکاران مراجعه مینمایید؛ پس از تحویل گوشی نکات زیر را در نظر بگیرید.

1) عملکرد لمسی (تاچ) تمام قسمت‌‌های صفحه‌نمایش گوشی‌تان را چک نمایید.

2) یک تصویر تمام مشکی را در گوشی خود به نمایش بگذارید و دقت کنید تمام صفحه‌نمایش یک ‌دست سیاه باشد تا اگر پیکسلی سوخته بود، متوجه شوید و از تعمیرکننده درخواست مجدد تعویض ال سی دی گوشی را نمایید.

3) گوشی‌تان را در حالت روشن دست گرفته و به جهت افقی (چپ و راست) بچرخانید تا بدین وسیله بتوانید زاویه دید آن را بسنجید.

 

از کجا بفهمیم تاچ شکسته یا ال سی دی؟

دلایل متعددی برای فهمیدن این موضوع که تاچ شکسته یا ال سی دی وجود دارد، که میتوان به این دو حالت اشاره کرد.

1- ال‌سی‌دی شکسته اما تاچ سالم: این حالت را می‌توان خوشبینانه‌ترین حالت ممکن در نظر گرفت. چون اگر فقط لایه روی ال‌سی‌دی گوشی هوآوی شما شکسته باشد و تاچ دستورات کاربر را به صورت لمسی و به درستی اجرا کند هزینه کمتری برای شما در برخواهد داشت.

2- ال‌سی‌دی و تاچ شکسته: در صورتی که غیر از ال‌سی‌دی شکسته گوشی، تاچ‌اسکرین نیز آسیب دیده باشد،‌ ، چاره ای جز تعویض کامل تاچ و ال‌سی‌دی گوشی هوآوی شما نیست. 

 

تعویض تاچ ال سی دی هواوی

 

تعمیرات موبایل سامسونگ

هارد موبایل سامسونگ حساس‌ترین قطعه این دستگاه نسبت به ضربه است. بنابراین وارد شدن ضربه شدید به موبایل سامسونگ موجب خرابی هارد این دستگاه می‌شود. البته آبخوردگی و نوسان برق هم دیگر عواملی هستند که موجب خرابی هارد موبایل می‌شوند. نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ خدمات بازیابی اطلاعات از دست رفته هارد موبایل سامسونگ و همچنین بازیابی اطلاعات هارد سوخته این دستگاه را به کاربران ارائه می‌دهد.

از نشانه‌های خرابی هارد موبایل سامسونگ می‌توان به خاموش شدن گوشی، ریستارت شدن مداوم این دستگاه و هنگ کردن آن اشاره کرد. حتی در گاهی اوقات خرابی هارد موبایل موجب بالا نیامدن گوشی و متوقف شدن آن بر روی لوگوی سامسونگ می‌شود. در صورتی که با هر یک از این مشکلات در موبایل سامسونگ مواجه شدید بهتر است این دستگاه را جهت عیب‌یابی و تعمیر هارد به مراکز تعمیرات موبایل سامسونگ بسپارید.

 

تعمیرات موبایل سامسونگ

 

تعویض گلس موبایل سامسونگ

یکی از خدمات نمایندگی موبایل سامسونگ ، تعویض گلس گوشی سامسونگ است. آسیب های وارد شده به گلس موبایل ممکن است به گونه ای باشد که چاره ای جز تعویض گلس نداشته باشیم. ازین رو نمایندگی موبایل سامسونگ آرشیوی جامع از گلسِ انواع مدل های موبایل سامسونگ را فراهم نموده  تا در صورت بروز مشکل در گلس موبایل ، از گلس اورجینال جهت تعویض استفاده نماید.

از آن جا که روزانه شاهد مراجعه ی افراد بسیاری به مراکز موبایل سامسونگ جهت تعویض گلس هستیم ، به کاربران گرامی توصیه می کنیم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به صفحه نمایش موبایل  از گلس های محافظ که در بازار موجود است، استفاده نمایند. این امر ضمن مراقب از گوشی سامسونگ ، از رسیدن آسیب جدی به صفحه نمایش موبایل جلوگیری به عمل خواهد آورد.

به هر روی ، در صورتی که صفحه نمایش گوشی شما آسیب دیده، بدون هیچ گونه نگرانی می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی موبایل سامسونگ تماس بگیرید. تعمیرکاران موبایل سامسونگ پس از عیب یابی اولیه ، با توجه به مدل گوشی شما ، اقدام به تعمیر یا تعویض گلس موبایل سامسونگ خواهند نمود.

 

خرابی ال سی دی گوشی سامسونگ

به طور کلی ال سی دی گوشی، ممکن است به دلایل متفاوتی نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد. علاوه بر مشکلات مربوط به برد این قطعه، شکستن ال سی دی نیز می تواند یکی از خرابی های آن باشد. علاوه بر این، مواردی از جمله: داغ شدن ال سی دی، کند شدن سرعت گوشی، کار نکردن تاچ موبایل، نفوذ مایعات در ال سی دی و کم شدن و یا محو شدن نور صفحه نمایش نیز می تواند موجب تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ شود.

 

مشکلات رایج ال سی دی گوشی سامسونگ

ال سی دی گوشی های هوشمند یکی از قطعات حساس و آسیب پذیر گوشی است و بنا به علت های گوناگونی دچار شکستگی و خرابی خواهد شد. می توان این طور بیان کرد که اصلی ترین علت خرابی ال سی دی گوشی، آب خوردگی و ضربه خوردن (وارد شدن فشار یا ضربه شدید به ال سی دی گوشی در اثر افتادن یا ضربه خوردن) می باشد.

این نکته را مد نظر داشته باشید که هزینه تعمیر ال سی دی ، همیشه یکی از گران ترین بخش های تعمیرات موبایل به حساب می آید و شما دچار هزینه نسبتا سنگینی در قبال تعمیر گوشی تلفن همراه خود خواهید شد. اجزا و قطعات تشکیل دهنده تاچ ال س دی شامل مواردی همچون: گلس نگهدارنده ال سی دی، تاچ یا دیجیتایزر، ال سی دی و بک لایت و فریم ال سی دی می باشد.

به خاطر داشته باشید که ال سی دی و تاچ گوشی موبایل پس از خراب شدن با استفاده از راه های متفاوتی باید تعمیر شوند. برای تعویض گلس خود می توانید در صفحه تعویض گلس گوشی سامسونگ درخواست خود را بصورت آنلاین ثبت نمایید. مشکلات و خرابی های رایجی که ممکن است در ال سی دی گوشی های هوشمند به وجود بیایند به شرح زیر هستند:

  • LCD گوشی سیاه شده و روشن

در رابطه با این موضوع باید بدانید که در حقیقت سیاه شدن تمام صفحه نمایش نشان دهنده سوختگی ال سی دی خواهد بود که اغلب بر اثر ضربه یا فشار زیاد به دستگاه موبایل رخ می دهد و این را نیز از یاد نبرید که در بعضی از مواقع هم نفوذ آب به داخل گوشی منجر به سوختن ال سی دی خواهد شد. می توان گفت که تنها راه تعمیری که در هنگام سوختن ال سی دی می توان اتخاذ کرد، تعویض کامل تاچ ال سی دی گوشی به حساب می آید که هزینه نسبتا زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

  • ال سی دی روشن می شود ولی تاچ گوشی کار نمی‌ کند

در بعضی از مواقع پیش می آید که در اثر ضربه ای که به گوشی تلفن همراه وارد می آید، ال سی دی آن به مشکل بر خواهد خورد که در این صورت ال سی دی روشن خواهد بود و تصویر بالا می آید اما تاچ آن کار نخواهد کرد که در واقع این امر نشان دهنده سوختن تاچ یا دیجیتایزر آن دستگاه می باشد.

در همین راستا و به منظور برطرف کردن چنین مشکلی باید تاچ ال سی دی گوشی را به صورت تمام و کمال تعویض کرد، بخاطر این که نمی توان تاچ را به تنهایی عوض کرد.

 

  • بخشی از ال سی دی گوشی سیاه شده است

سیاه شدن یا خاموش شدن ال سی دی گوشی های سامسونگ در برخی از اوقات شدت ضربه آن قدر نیست که به سوختگی تاچ یا ال سی دی گوشی منجر شود، بلکه فقط قسمتی از ال سی دی آن سیاه خواهد شد و گوشی محتوای مورد نیاز را نشان نخواهد داد، در این شرایط هم نیز می بایست تاچ ال سی دی به صورت کامل تعویض شود.

 

مشکلات رایج ال سی دی گوشی سامسونگ

 

تعمیرات موبایل شیائومی

از برند شیائومی به عنوان ” اپل آسیا ” یاد می کنند! شاید با شنیدن چینی بودن این برند، کمی نا امید شوید اما کیفیت و طراحی گوشی های شیائومی به هیچ عنوان قابل مقایسه با برند های متفرقه چینی نیست! این برند که به قرار دادن امکانات گوشی های پرچم دار در تلفن های میان رده خود شهرت دارد، سهمی بزرگ در بازار تلفن های هوشمند آسیا دارد.

همچنین قیمت پایین آن در مقابل دیگر برندها مثل سامسونگ و آیفون، باعث شده است تا میان کاربران ایرانی محبوبیت خاصی پیدا کند. از مشکلات متداول در گوشی های شیائومی می توان به داغ شدن گوشی شیائومی ،خرابی دوربین و قطعی حسگر انگشت آن به دلیل سرویس غیر حرفه ای گوشی اشاره کرد! ما تعمیرات گوشی شیائومی را توسط تعمیرکارانی حرفه ای انجام می دهیم تا نگرانی بابت کارکرد دوبارۀ آن نداشته باشید.

 

تعمیرات موبایل شیائومی

 

تعویض تاچ و ال سی موبایل شیائومی

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی گوشی شیائومی طبق پیشرفت چشم گیر این برند که در چند سال اخیر و بالا رفتن سطح طراحی این گوشی های شیائومی به تخصصی تر شدن این برند و روند تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی شده است. به طور کلی تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی باید با دقت فراوان انجام بگیرد چون اگر زمان عوض کردن تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی دچار اشتباه بشوید امکان دارد به گوشی یا صفحه نمایش آن آسیب برسد.

در تعویض و تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی باید از تعمیرکاران و متخصصان بکار بگیرد تا بتوانید در موقعیت مناسب تمامی ایرادات گوشی های شیائومی را پیدا کنید و آن را برطرف کنید. تعمیرکاران و متخصصان ما با گذراندن انواع دوره تخصصی تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی توانسته اند به سطح بالایی از تخصص و توانایی برسند که زمان عوض کردن تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی به بهترین نحو انجام دهند.

 

تعمیرات موبایل آیفون

آیا آیفون اپل شما اخیرا دچار مشکل شده و درست کار نمی کند؟ در این صورت می توانید با مطالعه ادامه این مطلب، نکات کاربردی و جالبی را در مورد تعمیر گوشی اپل به دست آورید. موبایل اپل به جرات جزء پرطرفدارترین گوشی های هوشمند است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. این محصول در مدل های مختلف تولید شده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. علی رغم کیفیت مطلوب ساختاری و نرم افزاری، iphone هم ممکن است تحت تاثیر عواملی، دچار ایراداتی شده و نیاز به تعمیرات موبایل آیفون داشته باشد.

 

تعمیرات موبایل آیفون

 

تعویض تاچ و ال سی دی آیفون

تعمیرات ال سی دی آیفون یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های انجام شده در نمایندگی تعمیرات اپل است که متقاضیان آن، می توانند با حضور در این مرکز آن را دریافت نمایند. در صورتی که به آیفون مورد استفاده‌تان، ضربه سنگینی وارد شده و صفحه نمایش آن دچار شکستگی و ترک‌های شدیدی گشته است، می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات آیفون سرویس های مرتبط با تعویض ال سی دی آیفون خود را دریافت نمایید.

در تعمیر ال سی دی آیفون آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد میزان خرابی پیش آمده در صفحه نمایش است. بدین معنا که اگر ضربه وارد شده به آیفون تنها منجر به شکستگی گلس شده است دیگر نیازی به تعمیرات ال سی دی آیفون نخواخد بود و تنها تعویض گلس ال سی دی آیفون تعویض می شود. اما اگر ضربه وارد شده سنگین بوده و تاچ و ال سی دی دستگاه را نیز دچار خرابی و شکستگی کرده است لازم است تا تعمیرات ال سی دی آیفون نیز بر روی دستگاه پیاده گردد.

 

مهم ترین خرابی های موبایل 

یکی از قطعات گوشی که زیاد نیاز به تعمیرات موبایل برای شما ایجاد می‌کند، باتری موبایل است. برای طولانی‌تر شدن عمر باتری موبایل خود و بی‌نیازی از تعمیرات باتری موبایل می‌توانید موارد زیر را تا جای ممکن رعایت کنید:

  • از کابل شارژ بی‌کیفیت و غیراستاندارد استفاده نکنید.
  • از آداپتور و شارژر غیر اصلی استفاده نکنید تا نیازی به تعمیرات موبایل نداشته باشید.
  • لازم نیست گوشی تلفن همراه خود را طولانی به شارژ بزنید، بخصوص وقتی شارژش تکمیل شد.
  • بلوتوث و وای‌فای خود را تنها هنگام نیاز روشن کنید و در سایر موارد خاموش نگهدارید. روشن بودن دایمی بلوتوث هم موجب مصرف شارژ و کاهش عمر باتری و در نتیجه نیاز به تعمیرات موبایل می‌شود و هم از لحاظ امنیت اطلاعات و مصرف اینترنت به نفع شما نیست.
  • اگر از اینترنت فقط برای ارسال متن استفاده می‌کنید، نیازی به فعالسازی 3G و 4G ندارید. خسیس باشید!
  • نور صفحه نمایش خود را در داخل اتاق کم کنید و از نور موجود اتاق استفاده کنید. هر چه کمتر باتری موبایل مصرف کنید، امکان احتیاج به تعمیرات موبایل کمتر می‌شود.
  • شاید عجیب به نظر برسد، ولی گوشی موبایل خود را ترجیحا روی سطوح خنک با دمای پایین‌تر قرار دهید. گرم شدن گوشی یک پدیده کاملا فیزیکی است و راه‌حل‌های فیزیکی می‌تواند به شما کمک کند که کمتر به تعمیرات موبایل فکر کنید.
  • برای مدت طولانی از گوشی خود استفاده نکنید.
  • یک عامل دیگر که باعث می‌شود سروکارتان به متخصصین تعمیرات موبایل بیافتد، این است که وقتی گوشی موبایل دارد شارژ می‌شود از آن استفاده کنید.
  • یک عامل خطرناک دیگر گرم شدن بیش از حد گوشی است. اگر عواملی که ذکر کردیم را رعایت کنید تا حد خوبی از احتمال گرم شدن گوشی تلفن همراه خود و نیاز به تعمیرات موبایل جلوگیری می‌کنید. اما بد نیست بدانیم که یک گوشی تلفن همراه اصولا چرا داغ می‌شود؟

 

تعمیرات نرم افزاری موبایل

همانطور که همه شما می دانید امروزه گوشی های موبایل قسمتی تقریبا جداناپذیر به زندگی همگی ما تبدیل شده است . به علت اینترنتی شدن کارهای به طور میانگین هر فرد زمان خودش را صرف استفاده از گوشی موبایل خود می کند. اما این گجت جذاب دردسرهای مختص به خودش را هم دارد که مشکلات نرم افزاری، بخش عمده ای از آن را تشکیل می دهند.

تعمیرات نرم افزاری موبایل ، شامل تمامی مشکلات نرم افزاری که ممکن است برای تلفن همراه ایجادشود. مشکلاتی که برای موبایل‌ها بوجود می‌آیند به دو دسته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شوند. برخی مشکلات نرم افزاری ممکن است  به سادگی رفع شوند .  اما در برخی موارد وجود تخصص و مهارت ضروری است.

برای مثال ؛  گاهی اوقات با یک ریست کردن ممکن است مشکل نرم افزاری موبایل شما حل شود . اما گاهی اوقات مشکلات نرم افزاری پیچیده تر هستند و باید توسط متخصصین بازیابی و تعمیر گردند . متخصصین تعمیر موبایل در پارس ارتباط لوتوس با تسلط و دانش کافی به نرم افزارهای موبایل ، تعمیرات نرم افزاری تلفن همراه را در اسرع وقت انجام می دهند .

بروز مشکلات نرم افزاری در گوشی های هوشمند ، که رایج ترین آن هنگ کردن تلفن همراه می باشد. از ایراداتی است که امروزه توسط کاربران گزارش می شود. این مشکل ممکن است در گوشی های هوشمند با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس اتفاق بیفتد.

 

تعمیرات سخت افزاری موبایل

با گسترش روز افزون کاربران گوشی های هوشمند، قابل پیش بینی است که هر روز بنا به دلایل مختلف این گجت ها دچار مشکلات سخت افزاری شوند و نیازمند به تعمیرات نیز گردند. تعویض باتری، تعویض تاچ ال سی دی، تعویض برد و بسیاری از موارد این چنینی همگی جزو تعمیرات موبایل نسبتا رایجی هستند که یک تعمیرکار تلفن همراه در طول روز ممکن است به دفعات انجام دهد.

به همین خاطر این روزها ضرورت تعمیر گوشی به امری اجتنا‌ب ناپذیر تبدیل شده و طبق آمار نیز روز به روز، حجم درخواست های ورودی به مراکز تعمیر موبایل افزایش می یابد.

تعمیرات سخت افزاری یعنی تعمیرات به صورت فیریکی و باز کردن لوازم موبایل و تعمیر به طور مستقیم گویند و در این تعیمرات کارهایی نظیر تعویض و تعمیر لوازم سخت افزار هایی همچون هارد و cpu وغیره انجام می شود .تعمیرات سخت افزاری جزء ظریف ترین کارها می باشد و باید دقت کافی را در این کار داشت و تعمیرات موبایل سخت افزاری موبایل جزو کارهایی است که فقط آموزش کافی نبوده و باید به طور مکرر تمرین شود تا قلق کار پیدا شود.

در تعمیرات سخت افزاری گوشی موبایل باز می شود و پس از عیب یابی کامل تعمیر می گردد که یکی از تعمیرات رایج هارد و cpu می باشد که درآمد بسیار خوبی نیز دارد و به خاطر اینکه یک شغل جوان و تازه می باشد آینده روشنی نیز دارد . تعمیرات سخت افزار نه تنها یک علم مهندسی است بلکه یک هنر نیز می باشد و متخصین حرفه ای در این کار از علم مهندسی معکوس برای تعمیرات بهره می برند.

 

ابزار مورد نیاز برای تعمیر سخت افزار موبایل

ابزار مورد نیاز برای تعمیر سخت افزار موبایل را باید قبل از هر چیزی بررسی کنیم. ‌برای تعمیر گوشی شما نیاز به ابزار خاصی دارید که در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. یک تعمیرکار موبایل حرفه ای معمولا همه ابزار مورد نیاز برای تعمیر گوشی را دارد.

  • مهمترین ابزاری که برای باز کردن گوشی موبایل به آن نیاز دارید پیچ گوشتی است. شما می توانید ست کامل دقیق پیچ گوشتی که برای هر موبایلی استفاده می شود را تهیه کنید.
  • ست استاندارد پیچ گوشتی می تواند مناسب باشد. این ست حاوی سه پیچ گوشتی است. یک پیچ گوشتی پنج پر، یک پیچ گوشتی صاف و یک پیچ گوشتی فیلیپس است.
  • شما به یک اهرم پلاستیکی هم نیاز دارید.موچین پلاستیکی نیز یکی از ابزار تعمیر گوشی است که به وسیله آن سخت افزارهای مختلف مثل باطری یا سیم ها را جدا کنند. به هنگام کار بر روی سیم های گوشی موبایل خیلی مراقب باشید. زیرا کوچکترین خطا روی سیم ها ممکن است خرابی به بار بیاورد.
  • وسیله مکنده یا ساکشن برای باز کردن گوشی خیلی به کار شما می آید. از این ابزار برای کشیدن صفحه گوشی استفاده کنید. با این روش صفحه گوشی بدون اعمال زور زیاد یا بدون استفاده از ابزار تیز خارج خواهد شد.
  • بعد از باز کردن گوشی با استفاده از محلول های الکلی یا متانول دار، برد گوشی را از کثیفی تمیز کنید. هرگز از آب برای اینکار استفاده نکنید.
  • سشوار یکی دیگر از ابزار مورد نیاز تعمیر سخت افزار موبایل است. از آن برای خشک کردن گوشی که در آب افتاده استفاده کنید.
  • در آخر شما به یک مسواک نرم برای تمیز کردن سخت افزار موبایل نیاز دارید.

 

ابزار مورد نیاز برای تعمیرات نرم افزاری موبایل

اگر شما نیز می خواهید در حیطه تعمیرات نرم افزاری موبایل فعالیت داشته باشید به ابزار تعمیرات موبایل نیاز دارید. برخی از ابزارهای تعیمرات موبایل عبارتند از: دستگاه هیتر و هویه، دستگاه لوپ یا میکروسکوپ، ست پیچ گوشتی و آچار تعمیراتی، منبع تغذیه و مولتی متر، سیم قلع و روغن فلکس و روغن لحیم، پنس آنتی شوک، قاب بازکن، شابلون، گیره کار و ...

تعمیرات تخصصی تلفن همراه دو بخش دارد

  1. تعمیرات سخت افزاری موبایل 

پارس ارتباط لوتوس در زمینه آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل کار آموزان خود را با جدیدترین برندها آشنایی می کند و روش عیب یابی را به طور کامل آموزش می دهد. تمامی وسایل تعمیرات روز دنیا را می شناسند و با کمک آنها قـطعات خراب را بدون آسیب دیدن دیگر قطعات جـانبی تعویض می کند.

 

کارآموزان بعد از اتمام دوره آموزش تعمیرات موبایل با تمامی قطعات سخت افزاری موبایل کاملا آشنایی پیدا می کنند و بر تعمیر آنها توانایی کامل را دارند. تعمیرات سخت افزاری موبایل همراه شامل خرابی قطعات موبایل , تعویض و هر قسمتی که در برد اصلی و  یا صفحه کلید ، ال سی دی و تاچ موبایل و ... قابل مشاهده و لمس کردن می باشد . 

 

تعمیرات موبایل

 

بخشی از سرفصل های تعمیرات سخت افزاری موبایل در دوره های آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تست و عیب یابی قطعات الکترونیک گوشی

تست و عیب یابی قطعات الکترونیک موجود در سخت افزار موبایل بسیار مهم است بطوری که می توان گفت تعمیرکاری که این دانش را نداشته باشد به قطعیت می توان گفت قادر به تعمیر گوشی موبایل نخواهد بود.

 

آموزش تعویض LCD، سوکت شارژ، هارد 

موبایل از قسمت های سخت افزاری مختلفی تشکیل شده که هر کدام از آنها معمولا قابل تعمیر و تعویض هستند از جمله آنها می توان به تعویض تاچ و ال سی دی موبایل اشاره کرد که معمولا بیشتر بدلیل وارد آمدن ضربه به آن می شکنند و سوکت ها نیز بدلیل استفاده زیاد و نادرست از آنها گاها نیاز به تعویض دارند. ما در دوره های آموزشی تعمیرات تخصصی موبایل تمامی این مشکلات را توضیح داده و به شما آموزش میدهیم که چگونه ای مشکلات را حل نمایید.

 

آموزش شابلون زدن، پایه سازی و تعویض تخصصی قطعات الکترونیکی موبایل

برای تعویض برخی قطعات حساس بر روی برد موبایل از شابلون زدن و پایه سازی استفاده می شود این آموزش ها به صورت عملی به کارآموزان ارائه خواهند شد.

 

آموزش تعمیرات گوشی های لمسی، دکمه ای

امروزه گوشی های موبایل لمسی بیشترین کاربرد را نسبت به گوشی های دکمه ای دارند از این رو این هدف ما است تا تعمیرات جدیدترین گوشی ها و بروزترین آنها را به کارآموزان انتقال دهد و در کنار آنها به آموزش تعمیر موبایل های قدیمی نیز پرداخته خواهد شد.

 

  1. تعمیرات نرم افزاری موبایل

دوره ی آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل شامل آموزش تمام سرفصل های مربوط به تعمیرات نرم افزاری موبایل در انواع برندهای متفاوت می باشد. در دوره آموزش تعمیرات موبایل مباحثی از جمله: ترمیم بوت، آنلاک شبکه، تغییر زبان گوشی، روت کردن گوشی، فلش کردن، سریال زدن، نصب برنامه های کاربردی و .... به کارآموز آموزش داده می شود.

 

یکی دیگر از آموزش تعمیرات تخصصی موبایل که توسط متخصصین ما ارائه می شود مربوط به کار با باکس تعمیرات موبایل در انواع برندهای متفاوت آن ها می باشد. کارآموزان با استفاده از آموزش باکس تعمیرات موبایل می توانند اقدام به عیب یابی و رفع ارورهای موبایل در انواع برندها کنند.

 

تعمیرات موبایل

 

بخشی از سرفصل های تعمیرات نرم افزاری موبایل در دوره های آموزش تعمیرات موبایل

  • آموزش آنلاک کردن شبکه گوشی on lock
  • آموزش تنظیمات کارخانه موبایل
  • آموزش شناخت انواع باکس های نرم افزاری و تعمیرات آن
  • آموزش نحوه فلش کردن  انواع گوشی ها و تعمیرات آن ها
  • آموزش بکاپ گیری
  • آموزش ساخت اپل آیدی و ست کردن آن روی موبایل
  • آموزش نصب گیم و اپلیکیشن های انواع گوشی های موبایل

 

آموزش تعمیرات موبایل اندروید

تمامی آموزش های سخت افزاری و نرم افزاری در دوره های متفاوت آماتور و حرفه ای، عمومی و تخصصی، شامل آموزش تعمیرات تخصصی موبایل اندروید میگردد. در طول این دوره کارآموز با تمامی مسائل مربوط به گوشی های اندروید آشنا بشود و با کسب اطلاعات و شناخت بالا وارد دوره های عملی تعمیرات موبایل اندروید میشود.

 

 از آن جا که  هدف پارس ارتباط لوتوس آموزش حرفه ای تعمیرکاران موبایل میباشد،برای رسیدن به این هدف هیچ مرحله ای از آموزش نادیده گرفته نمیشود. در این مرکز آموزش ایراد یابی گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل های اندورید متناسب با ساختار آن ها انجام میشود.

 

آیا ممکن است هزینه تعمیر موبایل تغییر کند؟

گاهی بسته به نوع خرابی و یا شدت آسیب وارد شده، هزینه تعمیر موبایل تغییر می‌کند، که در صورت رضایت شما برای ادامه کار، دستگاه تعمیر می‌شود. البته تغییر قیمت تعمیر موبایل شامل اجرت نمی‌شود و به نوع قطعه‌ای که روی دستگاه وصل می‌شود بستگی دارد.

هزینه‌هایی که در لیست تعرفه آچارباز برای تعمیر موبایل ذکر شده، شامل اجرت کار است و قیمت قطعه مصرفی خارج از این لیست است و براساس نرخ بازار محاسبه می‌شود.

 

چرا لازم است که در دوره های آموزشی تعمیر موبایل شرکت کنید؟

هر چقدر که در کلاس‌های آموزش تعمیرات موبایل شرکت کنید به همان اندازه تخصص بیشتری در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل به دست می آورید و در آینده درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. شرکت در دوره ی آموزش تعمیرات موبایل در کرج بهترین سرمایه گذاری برای کار شما در آینده در این زمینه است که می توانید انجام بدهید، آموزش تعمیرات تخصصی موبایل را می توانید خود به عنوان مربی آموزشی سپری نموده و یا به عنوان صاحب کسب و کار در آن شرکت کنید.

 

آموزش تعمیر موبایل  برای افرادی که تصمیم دارند در این زمینه فعالیت کنند مهم است. رشد فناوری های امروزی باعث شده تا آموزش تعمیرات موبایل به عنوان یک حرفه شناخته شود و امروزه تعداد فروشگاه ها و مراکز تعمیرات موبایل نیز رو به گسترش است. با کمی دقت متوجه میشویم که ضرورت آموزش تعمیرات موبایل بیش از هر زمان دیگری احساس می شود تا بتواند شما را صاحب کسب و کار خود کند.

 

تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس

 

ابزار مورد نیاز آموزش تعمیرات موبایل

تجهیزات لازم تعمیرات موبایل شامل: دستگاه هیتر، پیچ گوشتی و پنس، شابلون، روغن فلکس، مولتر متر و دستگاه لوپ، منبع تغذیه، سیم قلع، روغن لحیم می باشد. به یک لپ تاپ هم برای کارهای نرم افزاری موبایل نیازمندید و همین طور دکوراسیون و میز و صندلی. اجاره مکان نیز با توجه به محلی که می خواهید مغازه خود را در آنجا راه اندازی کنید متفاوت می باشد.

 

ثبت درخواست تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس

برای ثبت دارخواست موبایل نیازی به مراجعه حضوری ندارید، اگر در شهر دیگری هستید فقط  لازم است به بخش ثبت درخواست تعمیر موبایل مراجعه کنید مدل و مشکل گوشی خود را به همراه شماره تماس ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. پس از بررسی وم مشخص شدن مشکل و در صورت رضایت شما می توانید گوشی را با پیک به مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس بفرستید و پس از تعمیر نیز گوشی را در محل تحویل بگیرید.

 

 

چرا باید تعمیرات موبایل خود را به فردی با تجربه و حرفه‌ای بسپاریم؟

مشکلات تلفن همراه نه تنها موجب نا امیدی می‌شوند بلکه اگر با تعمیر، دستگاه به حالت نرمال خود باز نگردد، موجب نگرانی بیشتر نیز می‌شوند. این مساله وقتی تشدید می‌شود که شما به تازگی یک گوشی هوشمند مدل بالا را خریداری کرده باشید و گوشی کارایی صحیحی نداشته باشد. در حالی که مرکز تخصصی تعمیر موبایل بسیاری وجود دارد، چالش بزرگ یافتن کارشناسان ماهری است که بتواند بر خلاف دیگران برای تعمیر تلفن اقدام کنند.

اگر تعمیر گوشی موبایل خود را به دست فردی بسپارید که کم تجربه و غیر حرفه‌ای است و اعتماد کردن به او از دیگر مشکلات موجود باشد، ریسک های زیادی را متحمل می‌شود که برخی از اصلی ترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • پرداخت هزینه بیشتر و اضافه
  • ریسک آسیب وارد شدن به دیگر قطعات گوشی
  • امکان بکارگیری قطعات بی‌کیفیت
  • امکان خراب شدن مجدد گوشی بعد از مدت زمانی کوتاه
  • امکان تعویض قطعات اصلی گوشی با قطعات دست دوم
  • امکان سوء استفاده از اطلاعات شخصی

موارد فوق تنها بخشی از مشکلاتی هستند که در صورت واگذار کردن گوشی خود به دست تعمیرکاری غیرقابل اعتماد و کم تجربه ممکن است با آن‌ها رو به رو شوید. بیشتر تلفن‌های پیشرفته به رسیدگی حساس و دانش بیشتر در زمینه تکنولوژی نیاز دارند. در واقع ، تنها تعدادی معدود مرکز تخصصی تعمیر موبایل با کارشناسان واجد شرایط هستند که تخصص لازم را برای اکثر برندهای اصلی دارند و دوره آموزش تعمیرات موبایل را برای تمامی برندها گذرانده اند.

تعمیرات موبایل که توسط آنها انجام می‌شود شامل تعمیر کردن جنبه‌هایی مانند شکستن صفحه LCD، میکروفن‌های معیوب، اسپیکرها، امکانات ویدیویی و دوربین، کابل‌های آسیب‌دیده، صفحه کلید معیوب و بسیاری از مشکلات دیگر، می‌باشد. علاوه بر این، تنها یک مرکز تخصصی تعمیر موبایل با افراد با تجربه است که می‌تواند کارهای سختی نظیر باز کردن GSM اصلی تلفن‌ها یا دسترسی به اطلاعات به روز شده را انجام دهد.

 

گوشی تعمیر شده از عمرش کاسته می شود!؟

از اشتباه ترین باوری که بین مردم رایج است همین موضع است که با تعمیر گوشی عمر گوشی شما کم می شود و دیگر کارایی گذشته را ندارد! اما این موضع کاملا اشتباه است! اگر تعمیرات موبایل شما با دقت و با قطعات اصلی انجام شود به هیچ عنوان عمر گوشی شما کم نمی شود. بسیارند افرادی که گوشی های خود را برای تعمیر به تعمیرکاران مجرب می سپرند و سال هاست که در حال استفاده از همان گوشی هستند و هیچ مشکلی هم برای آن ها ایجاد نمی شود. پس اگر تعمیر گوشی موبایل خود را به فردی مجرب بسپارید، مطمئن باشید که هیچوقت از عمر مفید گوشیتان کاسته نمی‌شود.

 

پیدا کردن یک مرکز تعمیرات تخصصی موبایل معتبر

تعمیرات خودسرانه موبایل می تواند مشکلات بیشتری را در دستگاه ایجاد نموده و هزینه زیادی را بر دوش کاربر قرار دهد. به همین جهت باید به یک مرکز قابل اعتماد که از تکنسین ها و تعمیرکاران حرفه ای برخوردار است مراجعه نمود. از مزایای مراجعه به یک تعمیرگاه حرفه ای و قابل اعتماد می توان به تشخیص دقیق مشکل دستگاه، ارائه گارانتی عالی، زمان مناسب تحویل، ارائه راه حل های مناسب برای مشکلات مختلف، حل کردن مشکلات پیچیده، تعمیرات موبایل با کیفیت انواع دستگاه ها با برندهای مختلف، صرفه جویی در زمان و هزینه و بسیاری از موارد دیگر است.

مطمئنا می‌توانید برای پیدا کردن یک مرکز قابل اعتماد که به صورت تخصصی به تعمیرات موبایل می پردازد، روش‌های سنتی پرسیدن از دوستان و اقوام را امتحان کنید. می‌توانید چندین وب ‌سایت تعمیرگاه ‌های موبایل را بررسی کرده و رتبه ‌بندی‌ ها و نظرات مشتریان را مشاهده کنید و اگر کیفیت خدمات آنها امیدوار کننده به نظر می ‌رسد، به مرکز مورد نظر مراجعه نموده و نسبت به تعمیرات اقدام نمایید.

 

هزینه تعمیرات موبایل معمولا چقدر می شود؟

خیلی از کاربران که برای تعمیرات موبایل خود مراجعه می کنند تصور این را دارند که هزینه تعمیرات گوشی زیاد است، در حالی که در اکثر مواقع چنین چیزی نیست و هزینه تعمیر موبایل فقط برای اجزای خاصی از گوشی های هوشمند مانند ال سی دی و یا برد موبایل بالاست این مورد هم برای گوشی های گرون قیمت صدق می کند. صفحه نمایش یا برد گوشی شما نیاز به تعویض داشته باشد، مطمئنا هزینه تعمیرات بالا می رود چون اصلا اجزایی همچون صفحه نمایش بخش عظیمی از قیمت پایه خود گوشی رادر برد میگیرد، پس طبیعی است که تعویض کردن آن هم بریا شما هزینه زیاید داشته باشد. اما به این صورت نیست که تمامی تعمیرات هزینه زیادی در بر داشته باشد!

تعمیرات کم هزینه مانند تعویض باتری، تعویض جک هدفون، تعویض دوربین سلفی، تعویض دکمه ولوم، تعویض قاب و غیره همگی از تعمیراتی هستند که نسبت به قیمت امروزی موبایل اصلا هزینه بردار حساب نمی شوند. اگر بخواهیم بگوییم تعمیرات موبایل پر هزینه یا کم هزینه هستند، باید بگوییم که حداقل 70 درصد از پروسه های تعمیر گوشی کم هزینه هستند و شاید فقط 30 درصد از این تعمیرات هزینه زیادی بریا شما در بر داشته باشند. بنابراین این باور که تعمیرات موبایل هزینه زیادی دارند، یک باور رایج غلط محسوب می‌شود. پارس ارتباط لوتوس تلاش می کند تا تعمیرات موبایل را با کمترین هزینه به شما ارائه کند.

 

گوشی های آب خورده دوباره درست می شوند؟

اکثر مراجعه کنندگان ما به مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس بر این باورند، زمانی که گوشی خیس می شود دیگر این امکان وجود ندارد که گوشی تعمیر شود! اما این یک باور اشتباه است و ما موردهایی داشتیم که این گوشی های آبخورده تعمیر شده و سال ها کاربر ازش استفاده کرده است. یکی از روش هایی که برای تعمیر گوشی های آب خورده می‌توانید از آن استفاده نمایید، این است که گوشی را دیک کیسه برنج قرار دهید. برنج خاصیت جذب رطوبت و مایعات را دارد و بدین سبب می‌تواند آب و رطوبت نقوذ کرده در گوشی را از آن خارج کند.

البته باید این را هم بگوییم که استفاده از برنج همیشه کارساز نیست و توصیه ما این است که اگر یک گوشی آب خورده دارید، هرچه سریع تر به یک مرکز تعمیرات تخصصی موبایل مراجعه کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن گوشی را باز کرده و اب و نم موجود را با ابزارهای پیشرفته  مناسب از قطعات سخت افزاری گوشی خارج کند. متخصصین پارس ارتباط لوتوس در مجموعه با تعمیرات آبخوردگی موبایل گوشی شما را در سریع ترین زمان گوشی شما را تعمیر کرده و به شما تحویل می دهد.

 

تعمیرات فوق تخصصی موبایل در کرج

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
Z تاریخ : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر گوشی من Poco m3 هست یک روزه که آنتنش پریده خاموش روشن کردم سیم‌کارت هارو هم دوباره جا انداختم دوباره راه اندازی کردم حالت پروازم گذاشتم ولی درست نشد مشکل چی می‌تونه باشه؟
ادمین

سلام

مشکل گوشی سخت افزاریه باید حضوری مراجعه کنید تا گوشی بررسی و عیب یابی بشه

محمد تاریخ : ۱۳ فروردین ۱۴۰۱
سلام گوشی من Poco m3 هست بعضیا میگن آپدیت کنی خاموش میشه بعضی ها هم میگن مشکلی پیش نمیاد. الان من گوشیم رو آپدیت اندروید ۱۱ بزنم (تا حالا هیچ آپدیتی نزدم)
ادمین

سلام

خیر دوست عزیز مشکلی پیش نمیاید برای گوشی

آیدا تاریخ : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
گوشی شارژ نداشت خاموش شد بعد شارژ نمیشه روشن هم نمیشه چه کنم
ادمین

با سلام

دوست عزیز امکان خرابی باتری وجود دارد . اول باتری توسط متخصص چک شود و در صورت پابرجا بودن مشکل ، دستگاه فلش شود.

سارا محبی تاریخ : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید من یه گوشی z2 دارم که خیلی هنگ میکنه جوری که هر ماه باید فلش شه بعد اولین فلش گوشیم بعد دوماه هی هنگ میکرد که ریستارت میشد بعد چند بار که این اتفاق افتاد دیگه بالا نیومد دوباره فلش زدم که باز روز از نو روزی از نو الان دیگه جوری شده که به ماه نمیکشه بدون پیش زمینه هنگ میکنه ریستارت میشه و بالا نماید و رام اصلی فلش میزنم اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید
ادمین

با سلام

توضيحاتى كه داديد از علائم خرابى و نيم سوز شدن هارد گوشى تون هست . براى اطلاعات بيشتر با متخصصين پارس ارتباط تماس بگيريد .

سعید سعیدی تاریخ : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام یه سوال من الان این 4 رومین باطریه که گرفتم. قبلیا. که شب تا صبح خالی میکرد این یکی یه باطری تاز گرفتم این تو هواس سرد خودش خاموش میکنه دیروز هدزفری تو گوشم بود خاموش میکرد. بعضی موقع 50 درصد تو 10 دقیقه خالی میکنه گوشی فروشیه میگه مشکل از گوشیته فلش کنی. به نظر شما این از باطری یا خود گوشی. باطری قبلیه اینجوری نمیکرد یکم ضعیف شده بود؟؟؟
ادمین

با سلام

بله ممکنه مشکل از گوشی باشه ولی نمیشه قطعی گفت مشکل سخت افزاریه یا نرم افزاری. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.

02691009091

خرابی هارد تاریخ : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام .من یک تبلت لنوو a8_50دارم،از برنامه ای خارج شدم و بلافاصله هنگ کرد،بعد هم سیمکارت و اس دی کارت رو خارج کردم و خاموش شد،دیگه روشن نشد،به تعمیر کار هم مراجعه کردم،اما اولین تعمیرکار گفت هارد و مادربرد سوخته و همینطور گفت که هزینه تعویض هارد و مادر برد رو بدیم و درست شدن و نشدنش دست خودمونه درست نشد هم نشد،و تعمیرکار دوم هم کلا گفت که تعمیر ناپذیره. _به نظر شما واقعا به هیچ وجه تعمیر نمیشه؟یعنی با پایین ترین قیمت بفروشیمش؟ _الان چیکار کنیم؟ ممنون.
ادمین

سلام

هارد گوشی مشکل داره باید تعویض بشه

سپهر تاریخ : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام من یک موبایل A70 دارم و به تازگی از دستم افتاد و ضربه تقریبا شدیدی خورد و دیگه شارژنمیشه تحقیق کردم که باید به تکنسین بگم مبخواستم بدونم حد اقل قیمتی که برای خدمات شارژ موبایل پرداخت باید کرد چقدره یا به قطعاتی احتیاج داره که در دست رس نیست ؟
ادمین

با سلام اگر فقط مدار شارژ باشه هزینه ی حدودی 400 تومن هستش ولی اگر آی سی شارژ یا قطعات دیگه باشه هزینه بیشتر میشه. برای اطلاع دقیق تر قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید. 02691009091

NAZI تاریخ : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
گوشی من سامسونگ a31هستش و سالم ولی وقتی میزنم به شارژ بعد که دکمه پاور رو فشار میدم یه صفحه زرد رنگ ظاهر میشه بعد از چند ثانیه قرمز وابی میشه پایین هم یه نوار رنگی میاد بعد هم حتمن باید صفحه رو بالا بکشم تا بتونم اثر انگشت رو بزنم مشکل خاصی نیس ولی میخام همچین چیزی نباشه چطوری باید رفع کنم این مشکلو؟
الی تاریخ : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام ،گوشیم ساعت ۱۱,شب خود بخود سیاه سفید میشه و حالت ماه می‌ره تا ۱۲،چطوری درستش کنم؟
ادمین

با سلام لطفا دستگاه را یکبار به تنظیمات کارخانه برگردانید.

parsa تاریخ : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام من یک گوشی j5 prime دارم هنگامی که اومدم وارد دیجی کالا بشوم گوشی صفحش سیاه شد و پیام اومد دیگر از گوشی شما پشتیبانی نمی شود و باید ان را به تنظیمات کارخانه برگردانید و یک کلید که نوشت بود پایین صفحه بازنشانی رو زدم و حالا گوشی وارد اکانت گوگل نمیشه و صفحه برنامه ها نمیاد و رو حالت اول راه اندازی گوشی میمونه به نظر شما مشکل از کجاست
ادمین

باسلام

اگر دستگاه روی لوگو میماند، امکان خرابی هارد وجود دارد. در چنین شرایطی دستگاه اول توسط متخصص فلش می شود و در صورت پابرجا بودن مشکل، هارد دستگاه تعویض میشود. برای دریافت خدمات ایمن و سریع با کارشناسان ما در مرکز تخصصی پارس ارتباط لوتوس تماس برقرار کنید.

تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱

ساحل تاریخ : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید خواهش میکنم هرچه سریعتر ب سوالم جواب بدین، گوشیم redmi note 8 pro هستش امروز که داشتم یسری فایل دانلود میکردم سرعت نت پایین بود، برا همین سیمکارت دومم رو تو تنظیمات مخفی گوشی گذاشتم رو حالت only LTE قبلا هم چندباری این کارو کرده بودم، اما امروز یدفعه سیمکارت ۱ گوشیم ناپدید شد، هرسیمکارتی تو اسلات سیمکارت اول میندازم انگار نه انگار، حتی تنظیمات گوشی هم جوری شده که انگار گوشی تک سیمکارتس، کد *#06# رو هم که میگیرم فقط IMEI دوم رو میاره، خواهش میکنم بگید چیکار کنم، آیا با ریست فکتوری یا فلش زدن درست میشه یا باید ببرم پیش متخصص؟
ادمین

سلام

اول گوشیتون رو ریست فکتوری کنید مشکل حل نشد، گوشیتون اگر گارانتی داره ببرید به گارانتی

 

 

صمد تاریخ : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید یک گوشی htc10 دارم این گوشی رو انلاک بوتلودر کردم طبق دستورالعملش و بعد رام کاستوم زدم رام باگ داشت خواستم برگردم رام اصلی خودش ولی رام فلش نمیخورد و من به اشتباه بوت لودر رو روی رام کاستوم relock کردم الان گوشی بالا نمیاد نه ریکاوری مود نه فست بوت و نه دانلود مود تنها برای یک ثانیه لوگو گوشی میاد و ریست میشه بردم یک جا تعمیرات نرم افزاری نتونستن درستش کنن این راهی برای تعمیرش هست؟ لطفاً راهنمایی کنید ممنون
ادمین

سلام بله قابل حل شدن هست ، باید به صورت حضوری مراجعه کنید .

ثریا تاریخ : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
با سلام من ایفون سون دارم چند روز پیش گوشی من اب رفت داخلش من بردمش پیش متخصص گفت که مشکلش داخل برد و تعمیرش کرد و‌حدود ۶۰۰ هزار تومن گرفت من دیروز تحویل گرفتم گفت تا امروز وقت دارم ک اگر مشکلی بود بهش بگم میخواستم بدونم چجور چکش کنم در ضمن الان مشکلی که داره اینه که عکسای لایو اجرا نمیشن وقتی رو صفحه فشار میدم
ادمین

سلام

موضوع اول اینکه تست های اولیه مثل صدا ، شارژ ، هنگ کردن ، داغ کردن و مشکلات ظاهری اولیه توی 24 ساعت اولیه قابل تست می باشد ، اما اینکه به شما گفتند فقط تا امروز وقت چک کردن دارید منطقی نیست و باید حتی اگر تا چند روز دیگه هم مشکلی در کارکرد گوشی داشته باشید مسئولیتش رو قبول کنند .

مهدیس تاریخ : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام خدمت شما من موقعی که میخواهم مصرف اینترنتم را بررسی کنم در گوشی من که a51 هست میگه ۲۵ گیگ درحالیکه در ریزحزئیات بیشترین مصرف من مال نرم افزار کروم با مقدار ۲ گیگ هست و مجموعا شاید ۶ گیگ در ریز جزئیات هست پس بقیه اینترنت کجا مصرف شده.؟؟؟ ایا ریز جزئیات اشتباه است چون اعدادش بسیار کم هستند
ادمین

سلام دوست عزیز

auto update گوشی و گوگل پلی رو خاموش کنید.

دانیال تاریخ : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام ! گوشی من honor 6x هست.ده روز میشه که یک لکه ابی روش ایجاد شده که با فشار دست روی ال سیدی جابه جا میشه و در آخر برمیگرده سر جای اول ! خواستم ببینم ضربه خورده یا آب زیرش رفته ! در نهایت برای درست شدنش چیکار باید کرد؟ تکرار میکنم لکه جابه جا میشه با فشار دست و لعد از برداشتن دست به جای ثابتش برمیگرده،در زمان فشار دادن جای اصلی لکه سالم هست !
ادمین

با سلام

اگر لکه ای که می فرمایید سیاه رنگ می باشد قابل تعمیر نیست ، اما اگر مثل حاله آب می باشد قابل تعمیر می باشد و در غیر اینصورت باید تعویض شود .

gh تاریخ : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام صبح بخیر،من ۲ماهه که گوشی ردمی نوت ۸پرو خریدم،یکی دوتا بازی روش نصب کردم،بعد از چند روز که میرم تو بازی میبینم ژیروسکوپ کار نمیکنه،و وقتی که توتنظیمات گوشی میرم میبینم سنسور حرکت میکنه،با یه ریستارت ژیروسکوپ دوباره فعال میشه!!
ادمین

با سلام خدمت شما دوست عزیز

. این مشکل احتمالا به خاطر به روز رسانی ایجاد شده و راه حل این مشکل این است که گوشی را یکبار به تنظیمات کارخانه برگردانید.

عارفه محمودی تاریخ : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید گوشی من ایفون ایکس هستش تازه دیت دوم گرفتمش باطری تعویض شده ظرفیتش ۱۰۰درصد میزنه -اما زود خالی میشه معمولا با ۳یا ۴ساعت وب گردی کامل شارژش خاموش میشه و به ۲۰یا ۳۰درصد که میرسه خیلی زودتر خالی میشه مثلا یدفعه از ۲۰میاد ۱۵ و وقتی شارژش زیر ۲۰درصد باشه بعضی وقتا ی برنامه سنگین یا دوربین باز کنی خاموش میشه و از شب تا صبح هم حدود ۱۰تا ۱۵درصد شارژ خالی میکنه . و از طرفی هم با هرکابلی شارژی شارژ دوطرف شارژ نمیشه و برعکس بزنیش شارزثژ نمیشه فقط ی طرفش شارژ میکنه باید کابل فابریک باشه تا بادوطرف دوطرفش شارژ بشه و هنزفیری هم باید فابریک باشه تا ساپورتش کنه درصورتی ک گوشی رفیقم ک مثه گوشی خودمه همچین مشکلاتی نداره. ممنون میشم کمکم کنید .
ادمین

سلام

مشکل ممکنه از باتری،مدار شارژ و یا آی سی شارژ باشه. با متخصصین ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند 02691009091

سهیل تاریخ : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام گوشی من چند روزی هست ب طور کند شده و یکم گیر میکنه و حتی بازی های سبک رو با لگ و هنگ اجرا میکنه ک قبلا بازی های سنگین راحت اجرا میکرد قبلا خیلی روون بود ریست فاکتوری هم کردم درست نشد ایا با فلش درست میشه حافضه ۶۴ گیگ داره و رمش هم 4 گیگ redmi8a میشه بگید مشکل از چی هست؟
ادمین

با سلام

بله گوشی باید فلش بشه اگر مشکل حل نشد مشکل از هارد گوشی هستش

رامین تاریخ : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام من گوشیم ردمی9هست بارم3هست تقریبا ۵روزی میشه که دیر شارژ میشه نمی‌دونم مشکل از شارژرها یا باتری به برنامه ای هم نصب کردم که اسمشAccuBattery وقتی که به شارژ متصل میکنم مینویسه میزان جریان شارژ ۴۴۵میلی آمپر و همینطور زیرش می‌نویسه میانگین سرعت شارژ ۱۰٪تا۱۵٪درساعت هس اگه الان گوشیم 0درصد باشه تا10ساعت وقت می‌بره تا به100درصد برسه یعنی دریک ساعت 10٪شارژ میشه اما قبلاً دریکساعت۴۴٪شارژ میشد لطفاً راهنمایی کنین که مشکل از باتری های یا از شارژر ممنون
ادمین

با سلام گوشی باید از نظر سخت افزاری بررسی بشه تا مشخص بشه مشکل از چیه. ممکنه مشکل از سوکت شارژ، آی سی شارژ و یا مسیر شارژ باشه

saeid تاریخ : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام. میبخشید من گوشی ردمی نوت ۸ پرو دارم و چند ماهی هست که هنگ میکنه بیشتر خود برنامه کروم هنگ می‌کنه و یهو متوقف میشه، مدتی هم هست که هم یه برنامه رو که میبندم مثلا توی اون نوار بالا یا توی صفحه قفل سایه ی برنامه اوفتاده و هم اینکه مدتیه بی دلیل آنتن دهیش خیلی بد شده و دائما آنتنش میپره در حالیکه جاییکه ساکن هستیم بسیار آنتن دهی عالی و 4.5G داره. باید چکار کنم موقع امتحاناتم هست و این مشکل اینترنت بسیار داره اذیت میکنه
ادمین

با سلام

در خصوص آنتن دهی ،CPU به قدرت بیشتری برای پردازش کردن اطلاعات، درخواست و مدیریت بسته های اینترنتی و انتقال دادن اطلاعات مربوط به بسته، به اپراتور نیازمند خواهند بود. در مورد هنگ کردن، امکان ایراد نرم افزاری وجود دارد و دستگاه باید توسط متخصص فلش شود.

MM تاریخ : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام روزتون بخیر میخواستم بپرسم چجوری میتونم گوشیمو برای تعمیر ارسال کنم براتون. میشه راهنمایی کنید
ادمین

سلام دوست عزیز

به صفحه تعمیرات موبایل مراجعه کنید. تو قسمت ثبت درخواست تعمیر موبایل گوش تون رو ثبت کنید یه شماره تلفن روشن هم بنویسید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و توضیحات تکمیلی رو به شما توضیح بدن.

ar تاریخ : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
باسلام گوشی من سامسونگj5 هست. در هفته گذشته چندبار هنگ میشد و خاموش میشدولی بعد روشن میشد. امروز این اتفاق افتاد ولی هیچ رقمه روشن نمیشه. مشکل چیه؟ باتشکر
ادمین

دوست عزیز سلام

امکان ایراد نرم افزاری وجود دارد که در آن صورت دستگاه با یکبار فلش کردن درست میشود . در غیر این صورت هارد دستگاه مورد بررسی قرار میگیرد.

آیدا تاریخ : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر چند روزیه که وقتی با گوشی کار میکنم خودبه خود صفحه گوشی خاموش میشه و بعد چند ثانیه دوباره روشن میشه وقتی هم که تلفن قفله و کلید خاموش / روشن رو فشار میدم اول صفحه سیاه میشه وبعد پس زمینه نمایش داده میشه لطفا راهنماییم کنید مدل گوشی هم a20
ادمین

با سلام

خاموش شدن یا سیاه شدن صفحه گوشی به عوامل زیادی بستگی دارد که مهم ترین آن ها می تواند جز موارد زیر باشد: نصب کردن اپلیکیشن های دارای ویروس و باگ های زیاد ، استفاده از شارژر گوشی نامناسب و ناسازگار با گوشی ، آسیب دیدن ال سی دی در صورت آب خوردگی یا ضربه خوردن ، در شارژ نگه داشتن بیش از گوشی سامسونگ پس از فول شدن ، استفاده از باتری فیک یا غیر اورجینال.در نتیجه دستگاه باید توسط متخصص چک شود.

معصومه تاریخ : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام گوشی من اچ تی سی وان هست هنگ کرده و روی صفحه شروع بالا اومدن که آرم رو نشون میده مونده هرچی پاور و دکمه پایین ویولون رو میگیرم خاموش نمیشه لطفا راهنماییم کنید ممنون
ادمین

با سلام

دستگاه علائم خرابی هارد را دارد. در چنین شرایطی دستگاه در مرحله اول توسط متخصص فلش میشود و در صورت پابرجا بودن مشکل، هارد دستگاه تعویض میشود. برای اطلاعات بیشتر مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید. همچنین برای دریافت خدماتی سریع و ایمن با کارشناسان ما در مجموعه تخصصی پارس ارتباط لوتوس تماس برقرار کنید.

تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱</p> <p><a href="https://www.parsertebatco.com/post/62" target="_blank">هارد گوشی چیست؟</a></p>

فاطمه تاریخ : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم حدودا یازده ماهی ست ک گوشی ردمی نوت هشت شیومی رو خریدم . از همون شارژری که موقع خرید گوشی از مرکز معتبر گرفتم استفاده میکنم اما به تازگی متوجه داغ شدن گوشیم شدم مقاله رو هم مطالعه کردم . موقع شارژ یا استفاده از وای فای گوشیم خیلی داغ میشه برای رفعش چیکار کنم ؟
ادمین

باسلام

باتری دستگاه باید توسط متخصص چک شود.

sara تاریخ : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام نظرات منفی درمورد آپدیت اندروید ۱۱ برای گوشی سامسونگ a51میبینم اگه آپدیت کنم و ارتقا بدم آیا مشکلی براش پیش میاد برای گوشی
ادمین

با سلام

دوست عزیز، اندروید 11 دارای مشکلاتی است که بهتر است تا بروزرسانی اندروید بعد شکیبا باشید.

ASAL تاریخ : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید من گوشی سامسونگ جی5 دارم که ریست کارخانه ش کردم و برای ریست ارور داد چند بار اینکار رو انجام دادم چون حجم گوشی خیلی پرشده بود خواستم خالی بشه اما حالا خاموش شده و فقط لوگوش بالا میاد و البته دکمه پاور و کم و زیاد صداش هم چند بار زدم هیچ تاثیری نداشته و روی لوگو با کم و زیاد شدن نورش مونده چیکار کنم که باز روشن بشه؟
ادمین

باسلام

دوست عزیز; دستگاه شما علائم خرابی هارد را دارد. دستگاه باید توسط متخصص چک شود و در صورت لزوم هارد دستگاه تعویض شود.

محمد تاریخ : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید ببخشید گوشی من چند وقتی هست ک یه اتفاقی افتاده براش گاهی اوقات نت روشن هس ولی کامل برنامه هایی مث پیام رسان ها و گوگل از کار میوفته و دوباره وصل میشه مثل این میمونه ک حد استفاده گذاشته لاشن برای نت و خود‌کار قطع کنه توضیحاتی ک نوشته بودین هم اکثرا گزینه هاشو نداشتم بخوام چک کنم راهنمایی کنید لطفا
ادمین

سلام و وقت بخیر

به تنظیمات گوشی مراجعه کنید . بخش شبکه های تلفن همراه ; نام های نقطه دستیابی , ایجاد نقطه دستیابی جدید بزنید و توی صفحه ای که براتون میاد نام نقطه دستیابی رو یه اسم دلخواه بزارید و نام APN; رو هم یه اسم دلخواه بزارید و ذخیره کنید و توی نام های نقطه های دستیابی اضافه میشه و انتخابش کنید . گوشیتون روو خاموش و روشن کنید بعد از انجام این کار ها و استفاده کنید. چنانچه مشکلتون حل نشد با شماره 02691009091 تماس بگیرید همکارامون راهنماییتون کنند

M تاریخ : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
سلام من چند روز پیش گوشیم از دستم افتاد صفحم شکسته، ولی همه چیش اوکیه و داره کار میکنه، ایا ال سی دی گوشیم مشکلی پیدا کرده؟
ادمین

سلام

اگر تاچ گوشی مشکل نداره احتمالا فقط گلس ال سی دی موبایل شکسته

ATI تاریخ : ۹ اسفند ۱۴۰۰
سلام ببخشید ما دیروز گوشی مادرم رو زدیم شارژ بعد از ۴۵ دقیقه وقتی از شارژ درش آوردیم دیگه روش نشد هر کاری کردیم نمیشه مدل گوشی a10s هستش
ادمین

با سلام

دوست عزیز، در مرحله اول باتری دستگاه توسط متخصص چک میشود و در صورت پابرجا بودن مشکل اول آی سی تغذیه و شارژ چک میشود و در صورت لزوم تعویض میشوند.

سعید تاریخ : ۹ اسفند ۱۴۰۰
سلام من پوکو ایکس تری جی تی خریدم گفتن باید شارژ اولیش ۴ ساعت باشه شارژ کردم الان به شارژ میزنم خیلی خیلی داغ میشه
ادمین

سلام

دوست عزیز گوشی نباید برای مدت خیلی زیادی توی شارژ بمونه. وقتی گوشی به شارژ میزنید و تا 80 درصد شارژ میشه بهتره که از شارژر بکشید. ولی اگر با این کارهم دیدید که گوشی داغ میکنه بهتره گوشیتون رو به یک مرکز تعمیرات ببرید تا گوشی بررسی بشه و مشکل اصلی مشخص بشه.

SAHAR تاریخ : ۹ اسفند ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر من گوشیم رو فلش کردم گوشی A8 هس ولی گوشی روی حالا Reboot system nowگیر کرده و هیچ دکمه ای نه دکمه پاور نه دکمه ولوم کار نمیده ممنون میشم کمکم کنید
ادمین

سلام و وقت بخیر

با شماره 02691009091 تماس بگیرید راهنماییتون کنن. میتونید ابتدا با دکمه های ولوم پایین و بالا برید روی گزینه Wipe و با دکمه پاور انتخابش کنید و بعدش Yes بزنید. بعد از انجامش روی گزینه اول reboot system now بزنید و دوباره Yes رو انتخاب کنید. با انجام این کار گوشیتون بالا میاد. اگه بازم گوشیتون بالا نیومد میتونید تماس بگیرید راهعنماییتون کنم یا به یک کارشناس مراجعه کنید که گوشیتون رو فلش کنند.

suzi تاریخ : ۹ اسفند ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید من گوشی شیائومیx3 دارم.چگونه می تونم برنامه ها در حال اجرا ببندم که باتری بیشتر بمونه
ادمین

سلام دوست عزیز

همون دکمه کنار دکمه هوم که میزنید و بین برنامه ها جابجا میشید میتونید برنامه ها رو ببندید

ATI تاریخ : ۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام، گوشی a12سامسونگ یهویی و بدون هیچ ضربه و مشکلی یهویی صفحه کلا سیاه شده خط و نوری نیس اصلا روی صفحه فقط کامل مشکیه ، گوشی زنگ میخوره و میشه صدای کم و زیاد شدن ولوم گوشی میاد اما صفحه روشن نمیشه، بنظرتون مشکلش چیه؟چیکار کنم
ادمین

سلام

احتمالا مشکل از الا سی دی هستش. میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بیشتر راهنمایی کنند

02691009091

مبین تاریخ : ۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام ، من گوشیم سامسونگ j5هستش ، تقریبا ۷ ماه پیش ضربه خورد و آل سی دی شو عوض کردم، مشکلی نداشت تا امروز که گوشی تو دستم بود ناگهان خاموش شد و هر کاری کردم دیگه صفحه روشن نمیشه...گوشی روشنه و کار میکنه ولی صفحه مشخص نیست...باید چیکار کنم؟هزینه ش چه قدر میشه؟
ادمین

سلام

در مرحله اول دستگاه توسط متخصص فلش شود و در صورت پابرجا بودن مشکل هارد دستگاه چک شود.

mahdis تاریخ : ۸ اسفند ۱۴۰۰
مالک دستگاه شماره دیگریست به دلیل فعالیت همزمان چنددستگاه با این شناسه(IMEI) و جلوگیری از تضییع حقوق مالک،موقتا تا 1400/12/19 با 09940000000 سرویس خواهد گرفت جهت استفاده بیش از مهلت فوق،کدفعالسازی را از مالک دستگاه گرفته و باشماره گیری#7777*فعالسازی کنید برند: Xiaomi مدل: Redmi Note 8 Pro IMEI: 0000000000000000 برای گوشی مشکلی پیش نمیاد؟؟
ادمین

سلام

گوشیتون سریال نداره و بر ای حل این مشکل بهتون تایم داده. بعد از این زمانی که شخص کرده از کار میوفته. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا مشکلتون رو حل کنند. 02691009091

رویا تاریخ : ۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام حدود ۴ ساعت قبل گوشی من افتاد روی زمین ،ولی ب نحوی نبود که با صفحه نمایش ب زمین بخوره یا گلسش،خراب شه ،الان رفتم روشنش کنم،گوشی روشنه ولی صفحه تاریکه،و هیچ چیزی نمایش نمیده،میخواستم بدونم چیکار کنم؟!
ادمین

سلام

احتمالا بخاطر ضربه ال سی دی خراب شده و باید تعویض بشه.

طاهر تاریخ : ۸ اسفند ۱۴۰۰
باسلام چراگوشی روتویه شارژمیشه استفاده کردولی ازشارژدرمیارم چرابعدیه ۱۰دقیقه یایه ربع خاموش میشه ولی شارژشم پره وقتی که دوباره روشن می کنم شارژش۲درصده لطفابهم کمک کنین هرچه سریع
ادمین

سلام

ممکنه مشکل از باتری باشه. باتری گوشی رو تعویض کنید اگر مشکل همچنان پابرجا بود ممکنه مشکل از آی سی شارژ یا مسیر شارژ باشه و گوشی کامل باید بررسی بشه تا مشکل اصلی معلوم و تعمیر بشه

za تاریخ : ۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام من یه گوشی Honor 8a دارم وقتی یه خورده به اینترنت وصل میشم گوشی سریع داغ میکنه بعد هنگ میکنه و خودش خاموش میشه احتمال داره آی سی تغذیه مشکل داشته باشه؟
ادمین

با سلام

اگر به وای فای وصل میشه و این مشکل پیش میاد ممکنه مشکل از آی سی وای فای بلوتوث باشه. اگر هم به دیتا گوشی وصل میشید و گوشی داغ میکنه مشکل از مدار آنتن هستش