ثبت درخواست تعمیرات
zarbdar

اینترنت گوشی وصل است ولی کار نمی کند سامسونگ

اینترنت گوشی وصل است ولی کار نمی کند سامسونگ Reviewed by Mrs. Bagheri on 2021-04-13 10:58:15. از مهم ترین ویژگی هایی که این روزها گوشی های موبایل برای ما دارند اتصالشان به شبکه جهانی اینترنت است . این ویژگی در گوشی های هوشمند باعث شده تا بیشترین استفاده از گوشی موبایل صرف مرور صفحات اینترنتی یا استفاده از برنامه های شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها و یا بازی های تحت اینترنت، شود. در برخی از مواقع پیش می آید که دیتای شما روشن است ولی نمیتوانید به اینترنت متصل شوید. در این مقاله قصد داریم به علت اینکه چرا اینترنت گوشی سامسونگ وصل است اما کار نمی کند بپردازیم با ما همراه باشید. از مهم ترین ویژگی هایی که این روزها گوشی های موبایل برای ما دارند اتصالشان به شبکه جهانی اینترنت است . این ویژگی در گوشی های هوشمند باعث شده تا بیشترین استفاده از گوشی موبایل صرف مرور صفحات اینترنتی یا استفاده از برنامه های شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها و یا بازی های تحت اینترنت، شود. در برخی از مواقع پیش می آید که دیتای شما روشن است ولی نمیتوانید به اینترنت متصل شوید. در این مقاله قصد داریم به علت اینکه چرا اینترنت گوشی سامسونگ وصل است اما کار نمی کند بپردازیم با ما همراه باشید. 4.5
جدیدترین مقالات close
چرا گوشی آیفون پس از آپدیت روشن نمیشود؟
چرا گوشی آیفون پس از آپدیت روشن نمیشود؟
پارت نامبر آیفون چیست؟ کدام پارت نامبر آیفون بهتر است؟
پارت نامبر آیفون چیست؟ کدام پارت نامبر آیفون بهتر است؟
5 علت خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو x3
5 علت خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو x3
حالت ایمن گوشی سامسونگ
حالت ایمن گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
چطور می‌توانم عکس‌های پاک‌شده را بازیابی کنیم؟
چطور می‌توانم عکس‌های پاک‌شده را بازیابی کنیم؟
4 روش برای برگرداندن اس ام اس های پاک شده از گوشی شیائومی
4 روش برای برگرداندن اس ام اس های پاک شده از گوشی شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
جدیدترین مقالات ←
اینترنت گوشی وصل است ولی کار نمی کند سامسونگ
حل مشکل کار نکردن اینترنت گوشی
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ تاریخ بازنویسی : ۱۸ تیر ۱۴۰۳

 

از مهم ترین ویژگی هایی که این روزها گوشی های موبایل برای ما دارند اتصالشان به شبکه جهانی اینترنت است . این ویژگی در گوشی های هوشمند باعث شده تا بیشترین استفاده از گوشی موبایل صرف مرور صفحات اینترنتی یا استفاده از برنامه های شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها و یا بازی های تحت اینترنت، شود.

در برخی از مواقع پیش می آید که دیتای شما روشن است ولی نمیتوانید به اینترنت متصل شوید. در این مقاله قصد داریم به علت اینکه چرا اینترنت گوشی سامسونگ وصل است اما کار نمی کند بپردازیم با ما همراه باشید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان به منظور تعمیرات موبایل در کرج و تعمیرات موبایل سامسونگ در کرج و آموزش تعمیرات موبایل در کرج با شماره 02691009091 با کارشناسان مجموعه پارس ارتباط در تماس باشید. همینطور می توانید با مراجعه به صفحه تعمیرات موبایل به صورت آنلاین گوشی خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

علت اینکه اینترنت گوشی وصل است ولی کار نمی کند سامسونگ چیست؟

همانطور که در ابتدا مقاله به آن اشاره شد یکی از امکانات جذاب گوشی‌های همراه امروزه‌، امکان دسترسی به شبکه جهانی اینترنت بدون نیاز به خطوط و مودم‌های اینترنت است. اما گاهی پیش می‌آید که به هر دلیلی امکان دسترسی به اینترنت موبایل برای ما قطع شود و قطعا این مسئله برای افرادی که کارهایشان را با اینترنت انجام می‌دهند، یک اتفاقا بسیار ناگوار است و قطع شدن اینترنت حتی برای مدتی کوتاه، ضرر زیادی به کسب‌وکارشان وارد می کند.

در این مقاله از خدمات تعمیرات موبایل پارس ارتباط، می خواهیم بدانیم چرا اینترنت گوشی سامسونگ وصل است ولی کار نمی کند؟ با ما همراه باشید.

 

حل مشکل اینترنت گوشی وصل است ولی کار نمی کند سامسونگ

 

1- بررسی داده‌های تلفن همراه

در نخستین قدم برای حل مشکل اینترنت گوشی وصل است ولی کار نمی کند سامسونگ، باید از روشن بودن داده‌های تلفن همراه خود، مطمئن شوید. به این منظور هم می‌توان از نوار نوتیفیکیشن‌ها و هم از طریق تنظیمات گوشی، اقدام کرد. وارد تنظیمات گوشی شوید، در قسمت Wreless and Network مطمئن شوید که گزینه Mobile Data روشن است. اگر داده‌های تلفن همراه روشن است اما همچنان اینترنت وصل نیست، از همان قسمت، وارد تنظیمات داده‌های تلفن همراه شده و مطمئن شوید که اپراتور شبکه یا Network Operator را صحیح انتخاب نموده‌اید.

 

Galaxy-1S6-mobile-data-problems

 

2- دیتا در آپدیت جدید Android  کار نمی‌کند

 در صورتی که اخیراً سیستم عامل گوشی خود را آپدیت کرده باشید، امکان دارد به دلیل باگ آپدیت جدید دچار این مشکل شوید. این باگ موجود در آپدیت باعث می‌شود صفحه تنظیمات e-sim به هم بریزد و دیتای شما وصل نشود.

برای رفع این مشکل، به تنظیمات Android خود بروید، سپس “Carrier” را در کادر جستجو در قسمت بالا تایپ کنید. به تنظیمات شرکت مخابراتی خود بروید، سپس در زیر گزینه “Carrier” شبکه خود را انتخاب کنید (ممکن است به طور پیش‌فرض روی “null” تنظیم شده باشد) تا دوباره دیتا کار کند.

 

3-  استفاده از قابلیت Forget Network

این روش هنگامی به کار شما می آید که از اینترنت وای فای استفاده می کنید و با اتصال به یک شبکه وای فای آنتن دهی مناسبی نداشته باشید. پس اگر در اینترنت موبایل دیتا و یا سیم کارت شما مشکلی به وجود آمده باشد این روش قابل استفاده نخواهد بود. برای بکارگیری این روش باید ابتدا به مسیر Settings > Wi-Fi بروید تا لیست شبکه های وای فای در دسترس برای شما نمایش داده شود. در این مرحله شبکه وای فایی که به آن وصل نشده‌‌اید هم مشخص می شود و می‌توانید آن را مشاهده کنید. انگشت خود را روی آن قرار داده و چند لحظه نگه دارید تا گزینه هایی برای انتخاب نمایان شوند. از بین این گزینه ها آپشن Forget Network را انتخاب نمایید.

با این کار اتصال گوشی از شبکه وای فای نام برده شده قطع می‌شود. گزینه Refresh را انتخاب نمایید تا لیست شبکه های وای فای که در دسترس  هستند دوباره نمایش داده شوند. مجددا شبکه وای فایی که می‌خواهید به آن وصل شوید را انتخاب نمایید و رمز عبور آن را تایپ کنید و گزینه Connect را بزنید. چند لحظه منتظر بمانید تا اتصال وای فای با موفقیت انجام شود. حالا دوباره وضعیت اینترنت گوشی را بررسی کنید. به احتمال خیلی زیاد مشکل کار نکردن اینترنت گوشی برطرف خواهد شد، اگر اینطور نشد یا کلا از اینترنت وای فای استفاده نمی‌کنید باید راه حل های بعدی را بکار ببرید.

 

استفاده از قابلیت Forget Network

 

 

4- تنظیمات APN  گوشی سامسونگ خود را به‌صورت دستی وارد کنید

در ادامه ی اینترنت گوشی وصل است ولی کار نمی کند سامسونگ شاید این سوال برای شما به وجود آید که اینترنت دارم اما کار نمیکند ؟ بهم ریختن تنظیمات APN  یک اتفاق عجیب است اما باید گفت که غیرمعمول نیست. تنظیمات APN شما پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار اندرویدی ممکن است از حالت عادی خود خارج شود، و اگر یک تنظیم مجدد استاندارد مشکل موبایل شما را برطرف نکرد امکان دارد لازم باشد آدرس APN خود را به‌صورت دستی وارد نمایید. برای این کار ابتدا به لیست APN خود بروید، سپس روی گوشه سمت راست‌بالای نماد “+” ضربه بزنید. سپس تمام جزئیات APN را برای شبکه خود وارد کنید که می‌توانید در وب‌سایت رسمی شرکت مخابراتی پیدا کنید بعد از آن تنظیمات APN جدید خود را ذخیره کنید، سپس آن را از لیست APN در دستگاه خود انتخاب کنید.

 

 تنظیمات APN  گوشی سامسونگ خود را به‌صورت دستی وارد کنید

 

5- بررسی محدودیت استفاده از داده

از جمله امکانات کاربردی که تلفن‌های همراه اندرویدی دارند، توانایی تنظیم یک سقف برای حداکثر میزان استفاده از داده‌های تلفن همراه و اینترنت سیم‌کارت است. این قابلیت سبب می‌شود تا پس از رسیدن به سقف موردنظر، علاوه بر نمایش اخطار، ارتباط اینترنت نیز قطع گردد تا از مصرف بی‌رویه اینترنت و کاهش مصرف اینترنت جلوگیری شود. ممکن است همین مورد دلیلی برای ایجاد مشکل اتصال به اینترنت گوشی باشد.

برای برطرف کردن این مشکل و برداشتن محدودیت می‌توانید به مسیر تنظیمات گوشی رفته و در گزینه Data Usage یا “استفاده از داده تلفن همراه” را انتخاب کنید. در این قسمت تیک مربوط به محدودیت استفاده از داده (Limit mobile data usage) را بردارید تا محدودیت استفاده از داده‌ها خاموش شود. همچنین می‌توانید با ایجاد تغییر، حداکثر سقف مصرف را بیشتر نمایید تا دیرتر اخطار قطع مصرف برای شما نمایش داده شود.

 

بررسی محدودیت استفاده از داده

 

6- در زمان قطع شدن اینترنت گوشی میزان حجم داده و مهلت اتمام آن را چک کنید.

 اگر اینترنت گوشی سامسونگ وصل است ولی کار نمی کند یکی از دلایلش می تواند اتمام بسته‌ی اینترنتی یا به پایان رسیدن مهلت استفاده از آن باشد. با توجه به نوع اپراتور سیم‌کارت گوشی خود، کد مربوطه را وارد نمایید تا از میزان حجم و تاریخ انقضای آن اطلاع حاصل کرده و در صورت لزوم اقدام به فعالسازی مجدد آن نمایید.

 

7- حافظه پنهان گوشی سامسونگ را از ریکاوری پاک کنید

در موبایل شما، بخش قابل‌ توجهی از حافظه به حافظه پنهان یا همان کش اختصاص‌یافته است، جایی که داده‌های مربوط به برنامه‌ها و فرایندهای مختلف «در سیستم‌عامل» ذخیره شده و به طور خودکار فعال می‌شود تا این برنامه‌ها و پردازش‌ها با سرعت بیشتری درگوشی شما شروع بکار کنند.

برخی اوقات بروز خطایی در حافظه پنهان می‌تواند علت بروز مشکل قطع شدن اینترنت موبایل باشد. برای رفع این مشکل، باید اقدام به پاک کردن حافظه پنهان سامسونگ نمایید، این گزینه از صفحه بازیابی گوشی شما قابل‌دسترسی است. دسترسی به این گزینه در گوشی‌های مختلف، متفاوت است اما به طور کلی به صورت زیر انجام می‌پذیرد:

گوشی موبایل خود را خاموش کنید و کلید پاور و افزایش صدا را هم‌زمان به مدت چند ثانیه فشار دهید.

سپس با منوی زیر روبرو می‌شوید که گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار داده است. با استفاده از کلید پاور می‌توانید در این صفحه بین گزینه‌ها پیمایش کنید.

سپس روی گزینهٔ «wipe cache partition» یا «wipe cache» رفته و با استفاده از کلید پاور آن را انتخاب کنید.

این پردازش ممکن است کمی طول بکشد، پس از به اتمام رسیدن آن گوشی خود را ری استارت کنید.

 

حافظه پنهان گوشی سامسونگ را از ریکاوری پاک کنید

 

8- فعال کردن حالت پرواز (Flight Mode)

چرا اینترنت گوشی کار نمی کند ؟ یکی دیگر از روش‌های بررسی و رفع مشکل اینترنت در گوشی های موبایل، فعال کردن حالت پرواز است. هنگامی که حالت پرواز گوشی هوشمند خود را فعال نمایید، ارتباط گوشی با شبکه‌های موبایل به صورت کامل قطع خواهد شد؛ این اقدام همچون یک راه‌اندازی مجدد شبکه به حساب می‌آید. پس از گذشت چند ثانیه می‌توانید حالت پرواز را غیرفعال نمایید تا بدین ترتیب، شرایط به حالت طبیعی برگردد. پس از انجام این کار و شبکه‌یابی مجدد گوشی هوشمند، مشکل قطعی اینترنت هم باید حل شود و در غیر این صورت، مراحل بعدی را مورد بررسی قرار دهید.

 

فعال کردن حالت پرواز (Flight Mode)

 

9- فعال بودن برخی برنامه‌ها از قبیل آنتی‌ویروس

از دیگر دلایلی که ممکن است به‌صورت موقت منجر به اینکه اینترنت گوشی سامسونگ وصل است ولی کار نمی کند شود، فعال بودن برخی برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هاست. به طور مثال تنظیمات برخی از آنتی‌ویروس گوشی‌ها ممکن است دسترسی به اینترنت را با اختلال روبرو کند.

 

10-  اطمینان از آنتن دهی مناسب

چنانچه بنا به هر دلیل در آنتن دهی گوشی شما اختلالی به وجود آمده باشد و آنتن سیم کارت ضعیف به نظر برسد، احتمال اینکه در دسترسی اینترنت هم مشکل به وجود آید بالاست . بنابراین اگر اینترنت سیم کارت استفاده می‌کنید حتما مطمئن شوید که قدرت آنتن دهی سیم کارت در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشد. عموما در مناطقی که سیم کارت شما به خوبی آنتن نمی‌دهد یا مثلا مواقعی که در خودرو هستید و با افزایش سرعت اینترنت گوشی  بالا حرکت می‌کنید و به سفر می‌پردازید، سیگنال های آنتن گوشی ضعیف شده و دچار قطع و وصل خواهند شد.

بدین ترتیب در عملکرد اینترنت موبایل دیتا یا همان سیم کارت هم اختلال هایی نمایان می‌شود. پس همیشه برای اینکه مشکل اینترنت گوشی وصل است ولی کار نمی کند سامسونگ برای شما رخ ندهد سعی کنید در مکان های از اینترنت موبایل استفاده کنید که مطمئن هستید سیم کارت گوشی آنتن دهی کامل دارد و اینترنت هم پوشش شبکه‌ای لازم را ارائه می‌کند.

 

 اطمینان از آنتن دهی مناسب

 

سخن پایانی

تنظیمات زیادی وجود دارد که می تواند بر عملکرد اتصالات اینترنت تلفن همراه شما تأثیر بگذارد . زمانی که با اینترنت گوشی وصل است ولی کار نمی کند سامسونگ برخورد کردید ، پیش از انجام هر کاری مراحل گفته شده را امتحان کنید .معمولاً راه حل های این مشکلات بسیار ساده است . پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل در سرتاسر ایران و همینطور برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج و تعمیرات موبایل سامسونگ در کرج و آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد.

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
Mehrdad تاریخ : ۱۸ شهریور ۱۴۰۲
خیلی عالی بود اطلاعاتی که ارایه شد واقعا برای من حیاطی وکارامد بودند .خیلی راحت به مسایل که یادم رفته بود و توجهی نداشتم به صورت آسان و قابل درک و فهم ساده و بسیار کامل بیان گردید . با چند دقیقه وقت گذاشتن ومرورمطالب عنوان شده توانستم مشکل اینترنت گوشیم را کامل حل کنم .از شما تشکر میکنم و برایتان بهروزی و سلامت آرزو میکنم .متشکرم از شما .
ادمین

سلام دوست عزیز

خوشحالیم که مشکلتون بر طرف شد

مهدی تاریخ : ۲۶ تیر ۱۴۰۲
وقتی اینترنت گوشی کار نمیکنه چیکار کنیم؟
داریوش تاریخ : ۲۶ تیر ۱۴۰۲
مقاله جالبی در مورد علت کار نکردن داده تلفن همراه بود . واقعا متشکرم…این مشکلی بود که همیشه باهاش سرو کله میزدم
امیر علی تاریخ : ۳ تیر ۱۴۰۲
من تمام تنظیمات apn گوشی گلکسی a50 خودمو انجام میدم ولی وقتی ثبت رو میزنم هیچی ذخیره نشده و نام نقطه دستیابی که تنظیم کردم مشاهده نمیشه.لطفا راهنمایی بفرمایید، سپاسگزارم
nimaaa تاریخ : ۳ تیر ۱۴۰۲
سلام گوشی من هم ۴g میاد وقتی نت روشنه بسته ام دارم ولی نمیدونم چرا هیچی و بالا نمیاره لطفا کمک کنید؟
ادمین

سلام دوست عزیز

تنظیمات apn رو انجام بدین. اگه قبلا انجام دادین حذف کنید و دوباره دقیق انجام بدین مشکلتون حل میشه

دوام تاریخ : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر گوشی هواوی دارم تا دیروز تمام برنامه هام با وای فا کار میکردن ولی الان به جز گوگل و یکی دوتا برنامه دیگه بقیه کار نمیکنن و میزنه مشکل در برقراری ارتباط مشکل از چی میتونه باشه چیکار کنم درست بشه خاموش روشن کردم هم مودم هم گوشی فیلتر شکنمم قطعه ولی هیچ تاثیری نداشته لطفا راهنمایی کنید
دنیا تاریخ : ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
سلام من همه موارد بالارو انجام دادم accsess point names رو زدم شبکه رو انتخاب کردم حالت اینترنتو انجام دادم نت هم دارم یعنی کاری نمونده که نکرده باشم ولی اصلا علامت نتم نمیاد نمیدونم مشکل چیه
ادمین

سلام دوست عزیز

امکانش هست مشکل گوشی شما نرم افزاری باشه توصیه میکنیم به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشیتون رو بررسی و عیب یابی کنه

aliii تاریخ : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
سلام گوشی من هم ۴g میاد وقتی نت روشنه بسته ام دارم ولی نمیدونم چرا هیچی و بالا نمیاره لطفا کمک کنید؟
ادمین

سلام

تنظیمات apn و تغییر بدین. اگر قبلا انجام دادین پاک کنید و مجدد اینکارو انجام بدید

سروش تاریخ : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
سلام من گوشی رو ب تنظیمات کارخانه برگردوندن الان هر کاری میکنم ایترنتم بالا نمیاد چیکارش کنم؟
خانوم میم تاریخ : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
سلام من همه ی کارهایی رو که توضیح دادین انجام دادم نت بالای صحفه گوشیم میاد ولی کار نمیکنه تو برنامه ها نمیره
رادوین تاریخ : ۸ بهمن ۱۴۰۱
سلام چرا در قسمت APNها خالیست و هیچ گزینه ای وجود ندارد چکارکنم؟
ادمین

سلام

علاوه پایین صفحه رو بزنید و یک APN جدید ایجاد کنید

مقاله https://www.parsertebatco.com/post/347 رو مطالعه کنید تا کمکتون کنه

کیانا تاریخ : ۸ بهمن ۱۴۰۱
سلام با روش های بالا مشکلم حل نشد چیکار کنم!!!
ادمین

سلام دوست عزیز

با شماره 02691009091 تماس بگیرید و به بخش تعمیرات وصل بشید تا کارشناسان ما شمارو راهنمایی کنند.

nakisa تاریخ : ۲۸ آذر ۱۴۰۱
سلام گوشی من هم ۴g میاد وقتی نت روشنه بسته ام دارم ولی نمیدونم چرا هیچی و بالا نمیاره
ادمین

سلام دوست عزیز تنظیمات apn رو انجام بدین. اگه قبلا انجام دادین حذف کنید و دوباره دقیق انجام بدین مشکلتون حل میشه

کیوان تاریخ : ۲۸ آذر ۱۴۰۱
وصل نشدن گوشی به اینترنت سیم کارت دلیل دیگه ‌ای هم داره؟یا فقط همینا که گفتید
مبینا تاریخ : ۲۸ آذر ۱۴۰۱
سلام گوشی من اندروید هست بسته اینترنتی تازه خریدم علامت اینترنت بالای گوشیم هست ولی کار نمیکنه خاموش کردم حالت پروازو روشن و خاموش کردم نت و خاموش و روشن کردم راه اندازی مجدد هم زدم ولی کار نمیکنه
کامران تاریخ : ۳۰ آبان ۱۴۰۱
سلام گوشی من سامسونگ j1 aceهست وقتی خاموش میشه و روشن میکنم شبکه دیر بالا میاره اینترنتم که روشن میکنم دوباره شبکه میپره تا یکم بعد بالا میاد بعضی اوقات شبکش که میپره همزمان گوشی هم خاموش میشه امروز موقع روشن شدن وقتی اسم سامسونگ اومد رو صفحه توهمون حالت موند و یه صدای ناهنجاری هم داشت ک باطریو دراوردم و دوباره روشن کردم البته شارژشم 2 درصد بود ولی باز همون مشکل شبکه رو داشت..
ادمین

با سلام گوشیتون اید یکبار فلش بشه اگر مشکل با فلش کردن حل نشد باید گوشی باز بشه و از لحاظ سخت افزاری بررسی بشه

کیانا تاریخ : ۳۰ آبان ۱۴۰۱
گوشی من شیائومی 11t pro هست ، مشکلی که دارم اینه که وقتی وارد مرورگر اینترنت میشم گاهی قسمتی از صفحه سیاه میشه که با بالا و پایین کردن صفحه حالت چشمک زن پیدا می‌کنه و از صفحه مرورگر خارج میشم درست میشه ، مشکل از کجاست !؟
radin تاریخ : ۱۴ آبان ۱۴۰۱
من همه ی کارهایی رو که توضیح دادین انجام دادم نت بالای صحفه گوشیم میاد ولی کار نمیکنه تو برنامه ها نمیره
rm تاریخ : ۱۴ آبان ۱۴۰۱
سلام گوشی من اندروید هست بسته اینترنتی تازه خریدم علامت اینترنت بالای گوشیم هست ولی کار نمیکنه خاموش کردم حالت پروازو روشن و خاموش کردم نت و خاموش و روشن کردم راه اندازی مجدد هم زدم ولی کار نمیکنه
دانیال مهرورزی تاریخ : ۱۴ آبان ۱۴۰۱
سلام گوشی من هم ۴g میاد وقتی نت روشنه بسته ام دارم ولی نمیدونم چرا هیچی و بالا نمیاره
ادمین

سلام دوست عزیز

تنظیمات apn رو انجام بدین. اگه قبلا انجام دادین حذف کنید و دوباره دقیق انجام بدین مشکلتون حل میشه

داریوش تاریخ : ۱۴ آبان ۱۴۰۱
سلام چرا اینترنت گوشی کار نمی کند ؟ اینترنت گوشی من فعال میشه و علامت H+ هم میاد ولی وقتی می خوام برم توی گوگل یه مطلب رو سرچ کنم می گه شما اینترنت نداری می شه بگید مشکل از چی هست؟
ادمین

سلام

نیازه که نقاط دسترسی ( APN ) رو دوباره ست کنید تا مشکلتون حل بشه

کامران تاریخ : ۲۲ شهریور ۱۴۰۱
سلام من همه موارد بالارو انجام دادم accsess point names رو زدم شبکه رو انتخاب کردم حالت اینترنتو انجام دادم نت هم دارم یعنی کاری نمونده که نکرده باشم ولی اصلا علامت نتم نمیاد نمیدونم مشکل چیه . همه این کارارو فولم ولی درست نشد مدل گوشیم جی ۳ پرایم هست .
حسن تاریخ : ۲۲ شهریور ۱۴۰۱
وقتی گوشیم رو میزنم به شارژ نمیتونم اینترنت گوشی رو روشن کنم لطفا راهنمایی کنید
رادین تاریخ : ۲۲ شهریور ۱۴۰۱
اینترنت گوشی من فعال میشه و علامت H+ هم میاد ولی وقتی می خوام برم توی گوگل یه مطلب رو سرچ کنم می گه شما اینترنت نداری می شه بگید مشکل از چی هست؟
ادمین

سلام دوست عزیز

نقاط دسترسی ( APN ) رو دوباره ست کنید

SORI تاریخ : ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
سلام میخواستم تشکر کنم ازتون. هفته پیش اومدم همینمشکل بود برای گوشیم.چند جا بردم ولی نتونستند مشکل وحل کنند. یعنی درست میشدولی چندروز بعد دوباره خراب میشد. اوردم مرکز تعمیرات موبایل شما آی سی آنتن گوشیم مشکل داشت. تعویض کردید و توی این یک هفته دیگه خراب نشده. دم شما گرم
صمد تاریخ : ۱۵ شهریور ۱۴۰۱
اینترنت گوشی سامسونگ من وصل بود ولی کار نمی کرد. یکبار ریست فکتوری کردم ولی مشکلش حل نشد اخرش با اپراتور خط تماس گرفتم و اونا مشکل رو حل کردند. همیشه مشکل از گوشی نیست اولش با اپراتورتماس بگیرید و مطمئن شید که مشکل از سمت خط نباشه
ساحل تاریخ : ۲ خرداد ۱۴۰۱
من چنین مشکل برام پیش اومد ولی هرکاری کردم درست نشد. مجبور شدم ریست فکتوری کنم ولی بعدش درست شد