ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

دلیل قطع و وصل شدن اینترنت گوشی

دلیل قطع و وصل شدن اینترنت گوشی Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-07-29 13:01:46. امروزه کمتر کسی با وجود داشتن گوشی اندروید از اینترنت استفاده نمی کند. اینترنت حرف اول را برای گوشی ها می زند تا کاربران بتوانند به آسانی به شبکه های اجتماعی و تمامی سایت های جهانی دسترسی داشته باشند. هر چقدر که سرعت اینترنت بالا تر باشد و از سیمکارت های ۴G یا بالاتر استفاده شود بهتر است امروزه کمتر کسی با وجود داشتن گوشی اندروید از اینترنت استفاده نمی کند. اینترنت حرف اول را برای گوشی ها می زند تا کاربران بتوانند به آسانی به شبکه های اجتماعی و تمامی سایت های جهانی دسترسی داشته باشند. هر چقدر که سرعت اینترنت بالا تر باشد و از سیمکارت های ۴G یا بالاتر استفاده شود بهتر است 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
دلیل قطع و وصل شدن اینترنت گوشی
دلیل قطع و وصل شدن اینترنت گوشی
تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۲۵ مهر ۱۴۰۲

امروزه کمتر کسی با وجود داشتن گوشی اندروید از اینترنت استفاده نمی کند. اینترنت حرف اول را برای گوشی ها می زند تا کاربران بتوانند به آسانی به شبکه های اجتماعی و تمامی سایت های جهانی دسترسی داشته باشند. هر چقدر که سرعت اینترنت بالا تر باشد و از سیمکارت های ۴G یا بالاتر استفاده شود بهتر است.

بعضی مواقع با قطعی اینترنت گوشی های موبایل مواجه می شود. با اینکه اکثر اوقات قطع شدن اینترنت گوشی در ایران مرتبط به قطعی اپراتور سرویس دهنده می باشد اما برخی مواقع مشکلاتی از جمله تنظیمات نادرست APN و تنظیمات مرتبط به وی پی ان می تواند باعث قطعی اینترنت گوشی موبایل شما شود که باید نسبت به رفع آن اقدام کنید. در این مقاله از تعمیرات تخصصی موبایل با ما همراه باشید تا بتوانید این مشکل را رفع نمایید.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02691009091 با کارشناسان مجموعه پارس ارتباط در تماس باشید. همینطور می توانید با مراجعه به صفحه تعمیرات موبایل به صورت آنلاین گوشی خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

مطالبی که قرار است در این مقاله بخوانید:

 

دلیل قطع و وصل شدن اینترنت چیست؟

یکی از دلیل قطع و وصل شدن اینترنت گوشی ، سیگنال ضعیف شبکه است. این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که در منطقه ای با پوشش ضعیف، مانند یک زیرزمین یا یک مکان دور افتاده هستید. در موارد دیگر، تلفن شما ممکن است به دلیل ازدحام یا تداخل دستگاه های دیگر برای اتصال به شبکه دچار مشکل شود. اگر به دلیل سیگنال ضعیف شبکه با قطع شدن اینترنت مواجه هستید، چندین چیز وجود دارد که می توانید برای رفع این مشکل تلاش کنید. ابتدا سعی کنید به مکان دیگری بروید که سیگنال ممکن است قوی تر باشد. اگر این کار جواب نداد، سعی کنید تلفن خود را مجددا راه اندازی کنید یا حالت هواپیما را روشن و خاموش کنید تا اتصال شبکه بازنشانی شود.

قطعی نت ایرانسل و سایر موبایل دیتاها می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. مثلاً در ساده‌ترین حالت ممکن است در منطقه‌ای قرار گرفته باشید که آنتن دهی شبکه مشکل دارد و یا در بدترین حالت سخت‌افزار گوشیتان آسیب دیده باشد. در واقع باید گفت که علت بالا نیامدن اینترنت گوشی می‌تواند یکی از موارد فوق باشد:

  • سرعت اینترنت بسیار پایین است.
  • سیستم عامل و یا رابط کاربری گوشی شما مشکل دارد (مشکلات نرم‌افزاری)
  • مشکل سخت‌افزاری گوشی
  • سیمکارتتان آسیب دیده و یا قطع شده است.
  • شبکه‌ی ارائه دهنده‌ی اینترنت مشکل دارد.
  • در تنظیمات، شبکه‌ی ارائه دهنده‌ی اینترنت شما به درستی انتخاب نشده است.

در صورتی که ایراد کار مربوط به کم بودن سرعت باشد، مقاله‌ی افزایش سرعت اینترنت گوشی می‌تواند به شما کمک کند، در غیر این صورت موارد فوق را برای رفع مشکل وصل نشدن اینترنت گوشی امتحان کنید.

 

حل مشکل اتصال به اینترنت گوشی

دلایل مختلفی ممکن است برای عدم اتصال به اینترنت سیم کارت در گوشی های اندرویدی وجود داشته باشد. از عدم تنظیمات صحیح APN گرفته تا استفاده بیش از حد مجاز از اینترنت، می تواند باعث وجود مشکلات در اتصال به اینترنت گوشی موبایل شود و در نهایت باعث بروز قطعی و از کار افتادن اینترنت همراه شود. البته این نکته را پیش از هرچیزی باید به یاد داشته باشید که در کشور ما، اکثرا اوقات دلیل اصلی قطعی و بروز مشکلات اتصال به اینترنت گوشی موبایل ، مربوط به ایجاد قطعی در اپراتور سرویس دهنده اینترنت می باشد و ارتباطی به تنظیمات گوشی نخواهد داشت.

پس توصیه می شود پیش از هر اقدامی، اول از طریق منابع و افراد دیگری که مشترک اپراتور یکسان می باشند و در نزدیکی شما هستند، در رابطه با اتصال و یا عدم اتصال اینترنت، اطمینان داشته باشید. چراکه امکان دارد مشکل اینترنت سراسری باشد و با دستکاری در تنظیمات، باعث شوید که پس از ایجاد ارتباط، گوشی شما نتواند به اینترنت متصل شود.

اما اگر که به تازگی گوشی تلفن همراه خود را خریداری کرده اید و یا سیم کارت خودتان را تغییر داده اید، ممکن است مشکل اصلی اتصال به اینترنت، مربوط به عدم تنظیمات درست APN باشد. همینطور در مواردی که اتصال اینترنت شما از قبل برقرار بوده است اما به تازگی دچار مشکلاتی شده است، دلیل دیگری است که می تواند دخیل باشد. در ادامه به توضیح راهکارها و راه حل هایی برای ایجاد دوباره ارتباط اینترنت و رفع مشکل اتصال به اینترنت گوشی در تعمیرات موبایل ، ارائه خواهیم داد.

 

 حل مشکل اتصال به اینترنت گوشی

 

عملکرد بهتر دستگاه

بعضی مواقع یکی از عوامل در قطعی اینترنت مشکل موبایل است که با خاموش کردن و روشن کردن مجدد گوشی این مشکل حل خواهد شد. البته شما می توانید داده های اتصال را یک بار خاموش کنید و یا حالت پرواز را روشن و خاموش کنید و مجددا اتصال داده را روشن کنید.

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ

 

چک کردن محدودیت استفاده از داده

یکی از امکانات کاربردی که موبایل اندرویدی دارند، توانایی تنظیم یک سقف برای حداکثر مقدار استفاده از داده های تلفن همراه و اینترنت سیم کارت را دارد. این قابلیت سبب می شود تا بعد از رسیدن به سقف مورد نظر، علاوه بر نمایش اخطار، ارتباط اینترنت هم قطع شود تا از مصرف بی رویه اینترنت جلوگیری گردد. ممکن است همین مورد دلیلی برای ایجاد مشکل اتصال به اینترنت گوشی همراه باشد.

برای حل کردن این مشکل و برداشتن محدودیت می توانید به مسیر تنظیمات گوشی بروید و در گزینه استفاده از داده تلفن همراه را انتخاب کنید. در این قسمت تیک مربوط به محدودیت استفاده از داده Limit mobile data usage را بردارید تا محدودیت استفاده از داده ها خاموش شود. همینطور می توانید با ایجاد تغییر، حداکثر سقف مصرف را بیشتر کنید تا دیرتر اخطار قطع مصرف داده برای شما نمایش داده شود.

 

تنظیمات مربوط به VPN دلیل قطع و وصل شدن اینترنت ایرانسل

گاهی مواقع استفاده از فیلتر شکن وی پی ان و یا نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی باعث قطع شدن اینترنت گوشی اندروید شما می شود. از طریق تنظیمات گوشی در بخش wireless and network گزینه Proxy یا VPN را انتخاب کنید و پاک کنید تا مشکل شما حل شود.

 

تنظیم مجدد APN  دلیل قطع و وصل شدن اینترنت ایرانسل

ارتباط میان گوشی هوشمند و اینترنت از طریق APN برقرار می‌شود و بروز اخلال در آن را می‌توان به عنوان یکی از دلایل قطع اینترنت همراه اول روی اسمارتفون‌ها به حساب آورد. شما می‌توانید برای رفع مشکل قطع شدن اینترنت، تنظیمات مربوط به APN را مجددا تغییر کنید.

برای انجام این کار وارد تنظیمات شوید و از بخش سیم کارت‌ها و شبکه‌های موبایل، اپراتور همراه اول را انتخاب کرده تا بتوانید وارد بخش APN یا همان Access Point Names شوید. در این بخش یک فهرست از اسامی APN را مشاهده خواهید کرد؛ در ادامه باید روی گزینه راه‌اندازی مجدد (Reset) ضربه بزنید. با انجام این کار، کلیه تنظیمات مجددا راه‌اندازی خواهند شد و می‌توانید وضعیت اینترنت خود را بررسی کنید.

فراموش نکنید که شما باید در مراحل ذکرشده، نماد موجود در کنار APN را هم انتخاب کرده و روی گزینه Edit Access Point ضربه بزنید تا بدین ترتیب، امکان تنظیم پروتکل APN روی iPv4/IPv6 فراهم شود. با انجام این کار و ذخیره‌سازی تغییرات انجام شده، می‌توانید وضعیت اینترنت همراه اول خود را مورد بررسی قرار دهید.

 

خاموش و روشن کردن

خاموش و روشن کردن دستگاه های الکترونیکی، مخصوصا موبایل و یا کامپیوتر، همواره یکی از بهترین روش ها برای رفع بعضی از مشکلات و باگ های نرم افزاری بوجود آمده در سیستم عامل است. اگر در اتصال گوشی به اینترنت مشکل دارید، پیشنهاد می کنیم یک بار اتصال اینترنت خود را خاموش و روشن نمایید و یا گوشی را به حالت پرواز برده و دوباره برگردانید.

حالت هواپیما یا Airplane mode باعث می شود تمامی ارتباطات گوشی شما خاموش و دوباره روشن شود و در صورتی که سیم کارت در محدوده اپراتور دیگری قرار گرفته باشد، دوباره به اپراتور خود برگشته و قویترین آنتن را برای اتصال جستجو کند. همینطور پیشنهاد می کنیم یک بار تلفن همراه خود را نیز به طور کلی خاموش کرده و پس از یک دقیقه دوباره روشن کنید تا احیانا مشکلات نرم افزاری سیستم عامل حذف بشوند. گاهی اوقات این کار باعث افزایش سرعت اینترنت گوشی شما خواهد شد.

 

تنظیمات Proxy را بررسی کنید دلیل قطع و وصل شدن اینترنت همراه اول

گاهی مواقع نصب بعضی از برنامه ها و یا استفاده از ابزار تغییر دهنده آی پی، باعث می شود تا تنظیمات پروکسی گوشی، تغییر پیدا کند که در بعضی مواقع باعث بروز مشکلات اتصال به اینترنت گوشی می گردد. برای این کار از طریق مسیر تنظیمات گوشی، در بخش Wireless and Networks گزینه Proxy (پروکسی) یا VPN را انتخاب کنید. در مرحله بعدی پروکسی یا VPN ایجاد شده را پاک کنید تا مشکل وصل نشدن اینترنت گوشی شما، حل شود.

 

برطرف کردن مشکلات مودم در مورد قطع شدن اینترنت

برای برطرف کردن این مشکل اگر خوش شانس باشید می توانید با روشن و خاموش کردن مودم خودتان این مشکل را حل کنید، اگر با انجام این کار مشکل شما حل نشد می توانید مودم خود را ریست کنید، در پشت تمامی مودم ها بخشی به نام ریست وجود دارد که با نگه داشتن آن می توانید مودم خود را ریستارت کنید، توجه داشته باشید که حدود10 الی 15 ثانیه باید دکمه  آن را نگه دارید.

بعد از چند دقیقه مودم شما ریست می شود و می توانید از آن استفاده کنید، در نظر داشته باشید که ریست کردن مودم دستگاه شما را به حالت اولیه در هنگام خرید بر میگرداند، از این رو باید تظیمات اولیه مودم را مجددا انجام بدهید.

حالا می توانید دوباره به اینترنت متصل شوید، توجه داشته باشید که اگر مشکل شما برطرف نشد و مراحل ریست کردن و تنظیمات اولیه را درست انجام داده باشید این احتمال وجود دارد که مودم شما با مشکل سخت افزاری رو به رو شده باشد.

 

برطرف کردن مشکلات مودم در مورد قطع شدن اینترنت

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی آیفون

 

علت بالا نیامدن اینترنت گوشی

 لحظاتی پیش می آید  که ما بدون Wi-Fi هستیم و  نیاز داریم که به اینترنت دسترسی داشته باشیم، ضروری است که داده های تلفن همراه به درستی کار کند. اگر نه ، این یک فاجعه است. در ادامه برخی نکات را برای حل این مشکل به شما می گوییم.

 

قدم اول راه اندازی مجدد گوشی موبایل دلیل قطع و وصل شدن اینترنت گوشی شیائومی

به نظر می رسد یادآوری این قانون اساسی و مهم بیهوده بنظر برسد ، اما بیشتر مشکلات موجود در تلفن هوشمند می تواند از طریق این کار حل شود. بنابراین لازم به ذکر است که اولین رفلکس که هنگام بروز اشکال رخ می دهد ، هرچه که باشد ،  خاموش و روشن کردن تلفن همراه است. این روش فقط به مشکلات مربوط به داده های تلفن همراه مربوط نمی شود و برای حل بیشتر مشکلات گوشی اندرویدی می تواند کارساز باشد.

 

سیم کارت خود را خارج کنید

سیم کارت خود را از گوشی خارج کنید و دوباره وارد کنید اگر مشکل شما برطرف نشد، گزینه انتخابی دیگر شما این است که سیم کارت خود را خارج کنید و دوباره مجددا وارد کنید و یا اینکه گوشی خود را با یک سیم کارت دیگر آزمایش کنید و ببینید مشکل از تلفن و یا سیم کارت شما است، همینطور یک ترفند اضافی هم وجود دارد که می تواند گوشی شما را مجددا راه اندازی کند.

قبل از راه اندازی مجدد گوشی Airplane Mode گوشی خودتان را روشن کنید و بعد از گذشت ۳۰ ثانیه Airplane Mode را خاموش کنید. اگر هنوز موبایل دیتای شما کار نمی کند، Airplane Mode را مجددا روشن کنید و سپس گوشی خود را خاموش کنید، یک دقیقه صبر کنید و سپس گوشی را روشن کنید و Airplane Mode را خاموش کنید، ۳۰ ثانیه منتظر بمانید و سپس موبایل دیتا را روشن کنید.

 

اگر گوشی هوشمند به وای فای متصل نشود چه باید کرد؟

دلیل قطع و وصل شدن اینترنت شیائومی در بخش بالا به بررسی تمام موارد پرداختیم و در این بخش قصد داریم فرض خود را بر این بگذاریم که مودم و اینترنت مشکلی ندارند و تنها گوشی موبایل ما به اینترنت وای فای متصل نمی شود، این موضوع بدون شک ناراحت کننده است اما اگر دستگاه با مشکل سخت افزاری رو به رو نشده باشد می توان به سادگی آن را برطرف کرد.

در صورت بروز مشکل در ابتدا فرض را بر این می گذاریم که گوشی موبایل با با مشکل نرم افزاری رو به رو شده است، از این رو بهتر است که گوشی هوشمند خود را یک بار خاموش روشن کنیم. این بخش در بیشتر موارد پاسخ گو است و می تواند بسیاری از مشکلات شما را در این زمینه برطرف کند، علت آن نیز می تواند استفاده از نرم افزار هایی باشد که در گوشی هوشمند شما اختلالاتی ایجاد کرده است.

با این وجود اگر مشکل شما در این زمینه برطرف نشد می توانید وارد بخش وای فای شوید و گزینه فراموشی رمز عبور وای فای را انتخاب کنید و دوباره رمز عبور خود را وارد کنید. این موضوع زمانی که اینترنت وای فای شما به طور کلی متصل نمی شود اهمیت دارد.

 دلیل قطع و وصل شدن اینترنت ایرانسل

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی خدمات تعمیرات موبایل در سرتاسر ایران و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیرات موبایل و مشاوره تعمیرات موبایل با همکاران ما در تماس باشید.

  پانوشت: برای خرید انواع آی سی، هارد b309 ( آی سی هارد b309) به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید.

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
امیررضا تاریخ : ۸ شهریور ۱۴۰۲
یک ردمی نوت ۱۲ دارم تازی ۲ روزه خریدم ولی اینترنتی خیلی ضعیفه apn رو هم چک کردم و چند باز تعویض کردم ولی اینترنت خیلی ضعیفه چیکار کنم ترو خدا بگید
دیوید بکام تاریخ : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
علامت انترنت من می پره یبار میاد دوباره میره چیکار کنم?
فاطمه تاریخ : ۱۶ دی ۱۴۰۱
سلام ببخشید من گوشیمو خاموش کردم و بعد روشن کردم ب وای فا وصل میشه ولی هیچی نمیاره چیکار باید بکنم ؟
ادمین

سلام

لطفا مقاله علت وصل نشدن گوشی به وای فای چیست؟ رو بخونید

سحر تاریخ : ۲۶ آذر ۱۴۰۱
من دو تا سیم دارم یکی ایرانسل ک خوب کار نمیکرد تو خیلی نرم افزارا کار نمیکرد تو گوگل خوندم یک کارایی کردم درست شد الان اینترنت همراه اولم سرعتش بشدت اومده پایین میشه بگید چیکار کنم؟
ادمین
سلام دوست عزیز وقت بخیر احتمالا تنظیمات درست نیست از اپراتور کمک بگیرید
رحمان تاریخ : ۲۶ آذر ۱۴۰۱
چرا علامت اینترنت همراه اول نمیاد ؟ مشکل وصل نشدن اینترنت همراه اول سراسریه؟
Sara تاریخ : ۱۳ مهر ۱۴۰۱
سلام ،ممنون از برنامه شما گوشی به نام shine4 دارم . بعد چند وقت خواستم استفاده کنم ولی رمز گوشی یادم رفت . چند باری رمز را وارد کردم و گوشی کلا خاموش شد. بردم تعمیرات فلش زد ولی باز هم روشن نشد. گوشی سامسونگ هم دارم هنوز یک هفته از خریدش نگذشته بود که دادم دست بچه بازی کرده و یکباره خاموش شده و متاسفانه اون هم روشن نمیشه بردم برای تعمیر گفتند که برنامه اصلی خود گوشی پاک شده و قابل استفاده نیست. لطفا راهنمایی کنید .متشکرم
ادمین

سلام

احتمالش هست مشکل از هارد گوشی باشه. چون مشکل سختی افزاریه باید حضوری مراجعه کنید تا گوشی بررسی و تعمیر بشه. با شماره 02691009091 تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند

.. تاریخ : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
سلام من گوشیم خراب شد بردمش برای تعمیرات بع از تعمیر اینترنت گوشی خیلی خیلی ضعیف شده و وقتی هم حالت پرواز میزنم کلا قطع میشه
ادمین

سلام

ممکنه آی سی آنتن گوشی شما دچار مشکل شده باشه. مجدد به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشیتون بررسی و تعمیر بشه

عماد ابراهیمی تاریخ : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
اونایی که poco x3 شیامی یا سامسونگ دارن و مکرر اینترنتشون قطع میشه، بیشتر بخاطر نصب انواع وی پی ان، برنامه شاد یا استفاده از اینترنت رایگانه، بهترین کار در وهله اول اینه که این برنامه هارو حذف و مجددا نصب کنن
حامد تاریخ : ۹ تیر ۱۴۰۱
سلام من داده رو که روشن می کنم اینترنت در حد 30 ثانیه وصل هست بعد از اون نمایشگر تبادل داده از بالای گوشی محو و اینترنت قطع میشه. با خاموش و روشن کردن داده و یا گوشی و یا در حالت پرواز گذاشتن گوشی و برگشت به حالت اتصال در حد 30 ثانیه کار می کنه و مجدد قطع میشه. سیمکار هم جابجا کردم ولی مشکل پابرجاست. مشکل چیه؟
ادمین

سلام

ممکنه مشکل از سمت سامانه همتا باشه و گوشی ثبت نشده باشه. بررسی کنید این مورد رو اگر مشکل از سمت سامانه همتا نبود مشکل گوشیتون نرم افزاریه و نیاز به فلش داره

کسرا تاریخ : ۴ تیر ۱۴۰۱
سلام. اقا گوشی من پوکو ام ۳ هست وقتی میخام فیلمی دان کنم اینترنت گوشی (ایرانسل) هی قطع و وصل میشه. وقتی قطع میشه باید هی برم رو حالت هواپیما تا دوباره وصل بشه و دانلود کنم. خیلی داره اذییت میکنه حتی apn هارو هم چک کردم ولی درسته. لطفا راهنمایی کنید
ادمین

سلام

احتمالامشکل از اپراتور خط باشه. با اپراتور تماس بگیرید اگر مشکل از سمت اپراتور نباشه مشکل سخت افزاریه و ممکنه مشکل از مدار انتن گوشی باشه . باید به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشی بررسی و تعمیر بشه

مینا تاریخ : ۱۸ فروردین ۱۴۰۱
سلام . ببخشید من یک رد می نوت ۱۱ خریدم و سیم کارتم رو از تبلت زدم روی گوشی.. الان اینترنت وصله و میتونم استفاده کنم ولی با هر جابه‌جایی سایت یا برنامه باید یک بار خاموش روشنش کنم .. همین الان برای وارد شدن به گوگل یک بار خاموش و روشن کردم بعد وارد این سایت شدم گفت که نت وصل نیست و دوباره خاموش و روشن کردم تا سایت بیاد بالا... برنامه به برنامه هم همینه ایده ای برای حل این مشکل ندارید؟ .. جایی نیافتم ممنون میشم پاسخ بدید.
ادمین

سلام دوست عزیز

قبل از هرکاری اوفل با اپراتور خط تماس بگیرید احتمالا مشکل از تنظیمات شبکه سیمکارتتون هستش

faezeh تاریخ : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام ببخشید من اینترنتم هی قطع وصل میشه مثلا یک اینترنت 1 ساعته میگرم 30 دقیقه اخرش هی قطع وصل میشه
Yas تاریخ : ۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام من تبلتم(لنوو تب۳) الان چندین روزه که اینترنت دیتاشو روشن میکنم وقتی شروع به دانلود چیزی میکنم هر ۱۰ ثانیه ای قطع میشه اینترنت یعنی علامت 4g که اون بالا هست میپره. اینطوری هیچ کاری نمیتونم بکنم! از سایت سرعت سنج استفاده که میکنم، تا سرعت دانلودو میسنجه یهو علامت4G میپره و سایت میگه نت شما متصل نیست. ازونجا فهمیدم این پریدن 4Gمن با دانلود و کلن استفاده از نت ارتباط مستقیم داره چون وقتی درحالت معمولی به نت وصلم اینطوری نمیشه ولی وقتی میرم تو سایتی که حجیمه یا وقتی چیزی دانلود میخوام بکنم اینطوری میشه خاموش روشن کردم درست نشد اینم بگم که هیچ VPNی ندارم روی دستگاهم دیتا لیمیت هم نداره تنظیماتم. به اوپراتور ایرانسل زنگ زدم گفتن مشکلی نداره خط شما و منطقه تون من دیگه مستاصل شدم اگر راهی به نظرتون میرسه کمکم کنید این سایت تیری تو تاریکی بود دیگه برام
حانیه تاریخ : ۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام دوست عزیز، وقت شما به خیر. متاسفانه اینترنت گوشی من جوری شده که در روز، نهایتا یک ساعت اینترنت پر‌سرعت دارم و مابقی روز با وجود اینکه آنتن و علامت 4G سیمکارتم قابل رویته، اینترنتم کلا قطع میشه و هیچ صفحه مجازی و سایتی برام بالا نمیاد. همه راهکارهای شما رو امتحان کردم و حتی گوشیم رو ریست کردم، اما باز هم نتیجه نداد. میتونید راهنماییم کنید که چکار کنم؟
ادمین

سلام

با پشتیبانی خطتتون تماس بگیرید شاید مشکل از سیم کارت باشه

رویا تاریخ : ۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام دوست عزیز گوشی من طوری شده که صبح های زود تا ساعت ۹ نتش کار می‌کنه بعدش دیگه هیچی بالا نمیاد حتی اگه بزاری رو حالت هواپیما دوباره برداری.. یا اگه خیلی بزارم رو حالت هواپیما بردارم شاید نت یه دقیقه پر سرعت کار کنه بعد دوباره قطع میشه(علامت نت نمیپره ولی کار نمیکنه) مشکل از گوشیمه یا سیم کارت؟
ادمین

سلام

احتمالا مشکل از سیمکارت باشه با اپراتور خط تماس بگیرید

amin تاریخ : ۲۳ دی ۱۴۰۰
گوشی من ردمی 9 تی هستش من حتی APN روعوض کردم حتی خاموش روشن کردم حتی سیم‌کارت و خط جدید گرفتم بازم اینترنت من قطع میشه
ادمین

سلام دوست عزیز

مشکل شما از خط شماست

ناشنــاس تاریخ : ۱۷ دی ۱۴۰۰
سلام.سامسونگ a12خریدم بعداز یک ما سیم۲کلا قطع شد سیم یک هم همش نتش میره حالت هواپیما میزارم دوباره برمیگرده بارها سیم کارت رو در اوردم بازم تغییر نکردهمچنان داره اذیت میکنه ۴۵۰۰پول گوشی دادیم بعداز یک ماه رفت رو اعصاب
ادمین

سلام و وقت بخیر

دوست عزیز دستگاهتون رو باید رام بزنید یا به اصطلاح فلش کنید. به کارشناس مراجعه کنید.

Mohammad تاریخ : ۱۲ دی ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید ببخشید گوشی من چند وقتی هست ک یه اتفاقی افتاده براش گاهی اوقات نت روشن هس ولی کامل برنامه هایی مث پیام رسان ها و گوگل از کار میوفته و دوباره وصل میشه مثل این میمونه ک حد استفاده گذاشته لاشن برای نت و خود‌کار قطع کنه توضیحاتی ک نوشته بودین هم اکثرا گزینه هاشو نداشتم بخوام چک کنم راهنمایی کنید لطفا
ادمین

سلام و وقت بخیر

به تنظیمات گوشی مراجعه کنید . بخش شبکه های تلفن همراه ==> نام های نقطه دستیابی ==> ایجاد نقطه دستیابی جدید بزنید و توی صفحه ای که براتون میاد نام نقطه دستیابی رو یه اسم دلخواه بزارید و نام APN  رو هم یه اسم دلخواه بزارید و ذخیره کنید و توی نام های نقطه های دستیابی اضافه میشه و انتخابش کنید . گوشیتون روو خاموش و روشن کنید بعد از انجام این کار ها و استفاده کنید. چنانچه مشکلتون حل نشد با شماره 02691009091 تماس بگیرید همکارامون راهنماییتون کنند.

سینا تاریخ : ۲۱ آبان ۱۴۰۰
سلام گوشی من شیامیِ هس تا وقتی نتو یه بار روشن خاموش نکنم ب جز واتساپ ب هیچی وصل نمیشه
ادمین

باسلام

لطفا یکبار به تنظیمات کارخانه برگردانید.

حسین تاریخ : ۱۳ مهر ۱۴۰۰
سلام من یک مشکلی دارم ممنون میشم راهنماییم کنین من پارسال یک سیم کارت انارستان گرفته بودم و قشنگ کار میکرد اما بعد از اینکه ۱۸ سالم شد واسم پیام اومد از طرح سیم کارت انارستان خارج شده و عادی شده و اینترنت نوترینو فعال شده ولی بعد اون روز وقتی نت رو روشن میکنم علامت نت هی میاد و میره چیکار کنم ؟؟؟
ادمین

باسلام

لطفا با اپراتور سیمکارت خود تماس برقرار کنید.

Zainulabudin تاریخ : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
Very good information