ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

دلیل خش خش اسپیکر موبایل

دلیل خش خش اسپیکر موبایل Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-10-31 12:35:00. گوشی شما طوری ساخته شده است که تمامی این مشکلات را تحمل کند، اما همیشه در برابر گرد و غبار ایستادگی نمی‌کند که باعث ایجاد صدای خفه و حتی خراب شدن بلندگو می‌شود. اگر بلندگوی گوشی شما مشکل دارد، قبل از مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل، روش های زیر را برای اطلاع از دلیل خش خش اسپیکر موبایل و تعمیر بلندگو می‌توانید امتحان کنید. گوشی شما طوری ساخته شده است که تمامی این مشکلات را تحمل کند، اما همیشه در برابر گرد و غبار ایستادگی نمی‌کند که باعث ایجاد صدای خفه و حتی خراب شدن بلندگو می‌شود. اگر بلندگوی گوشی شما مشکل دارد، قبل از مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل، روش های زیر را برای اطلاع از دلیل خش خش اسپیکر موبایل و تعمیر بلندگو می‌توانید امتحان کنید. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
دلیل خش خش اسپیکر موبایل
دلیل خش خش اسپیکر موبایل
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

قسمت های خروجی صدای گوشی شما همیشه در معرض خطرات مختلفی از اطراف محیط هستند، حتی اگر آن ها را در یک قاب محافظ قرار داده باشید. درحالی که گوشی شما طوری ساخته شده است که تمامی این مشکلات را تحمل کند، اما همیشه در برابر گرد و غبار ایستادگی نمی‌کند که باعث ایجاد صدای خفه و حتی خراب شدن بلندگو می‌شود. اگر بلندگوی گوشی شما مشکل دارد، قبل از مراجعه به مراکز خدمات تعمیرات موبایل، روش های زیر را برای اطلاع از دلیل خش خش اسپیکر موبایل و تعمیر بلندگو می‌توانید امتحان کنید. مقاله علت قطع شدن صدای اسپیکر گوشی را نیز بخوانید.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02691009091 با کارشناسان مجموعه پارس ارتباط در تماس باشید. همینطور می توانید با مراجعه به صفحه تعمیرات موبایل به صورت آنلاین گوشی خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

مطالبی که قرار است بخوانید:

 

 

مشکل خش خش اسپیکر گوشی

منظور ما از خش خش اسپیکر گوشی، صدای آزار دهنده ای است که در هنگام پخش صدا از اسپیکر گوشی شنیده می شود. اگر از گوشی خود برای فیلم دیدن یا پخش موزیک استفاده می کنید، کیفیت پایین صدای خروجی اسپیکر می تواند غیر قابل تحمل باشد. گاهی اوقات این صدا های اضافی به شکل نامحسوسی در پس زمینه شنیده می شوند. در مواردی نیز ممکن است عملا استفاده از اسپیکر گوشی را ناممکن کنند.

سوراخ های اسپیکر گوشی، این قطعه مهم و کوچک را به شدت آسیب پذیر می کنند. گرد و خاک یا آب به راحتی می توانند از طریق این سوراخ ها به گوشی آسیب بزنند. همچنین مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری خود گوشی نیز ممکن است در این مشکل تاثیر گذار باشند.

 

عیب یابی و تعمیر اسپیکر گوشی موبایل

پیش از انجام هر کاری ابتدا باید لوازم جانبی گوشی را آن جدا نمایید سپس به تست های مختلف برای عیب یابی اسپیکر گوشی خود بپردازید. به طور کلی مشکل در اسپیکر موبایل ها در سه بخش بازر، بلندگو و میکروفون اتفاق می افتد. روش های تست کردن هر بخش اسپیکر گوشی را بیان می کنیم با ما همراه باشید.

 

میکروفون

 ابتدا یک پیغام صوتی ارسال کنید. اگر پیام صوتی شما ارسال نشد احتمالا مشکل از بخش میکروفون اسپیکر گوشی است. یک تعمیرکار ماهر می داند اگر اسپیکر گوشی دچار چنین مشکلی شود، باید اتصال میکروفون به برد مورد بررسی قرار گیرد. در صورت اتصال به برد و باقی ماندن اختلال، باید تعویض شود زیرا امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت.

 

بلندگو

 اگر قادر به دریافت پیام صوتی نباشید مشکل از بلندگوی اسپیکر گوشی است. اگر گوشی را به تعمیر گاه ببرید متوجه می شوید که تعمیرکار ابتدا اتصال به برد را بررسی می کند سپس مسیر ارتباطی بلندگو تا آی سی را بر روی برد چک می کند. مقاومت بلندگو به طور معمول باید بین ۳۰ تا ۵۰ اهم باشد. اگر عددی خارج از این مقدار باشد بلندگو خراب بوده و نیاز  به تعویض خواهد داشت.

 

مدار بازِر

 در صورت ایراد در پخش صدای زنگ و موسیقی، می توان گفت که مشکل از اسپیکر گوشی در قسمت بازر است. مقاومت این قطعه نیز بین ۸ تا ۱۶ متغییر است. اگر صدای خش خش شنیده شود به طور قطع خراب است و نیاز به تعویض خواهد داشت.

 

عیب یابی و تعمیر اسپیکر گوشی موبایل

 

روش حل مشکل خش خش اسپیکر موبایل

 

 راه اندازی مجدد گوشی

اولین روشی که اگر کامپیوتر، مودم و یا هر دستگاه دیگری دچار اختلال می شود، امتحان می کنید راه اندازی مجدد است. همین امر در مورد گوشی های هوشمند نیز صدق می کند. در بسیاری از مقالات، راه اندازی مجدد را به عنوان یکی از راه حل ها مشاهده می کنید. بنابراین اگر اسپیکر گوشی شما کار نمی کند بهترین راه حل راه اندازی مجدد گوشی موبایل است.

 

بررسی مشکلات نرم افزاری موبایل

ابتدا  باید اطمینان حاصل کنید که مشکل گوشی شما سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری است. از طریق چند روش می‌توانید اینکار را انجام دهید.

ابتدا  باید گوشی خود را ریبوت کنید. اینکار باعث شروع دوباره همه سرویس‌های پس‌زمینه می‌شود و به گوشی شما حالتی تازه می‌دهد. در صورتی که چیزی بعد از ریبوت قبلی کرش کرده باشد، دوباره راه‌اندازی می‌شود.

در مرحله بعدی باید ببینید که خروجی صدای گوشی روی بلندگو‌های خود گوشی تنظیم شده باشد. اگر شما به طور مداوم از هدفون و یا بلندگو‌های بی‌سیم استفاده می‌کنید، ممکن است گوشی شما هنوز به دستگاه دیگری وصل باشد.

به تنظیمات گوشی خود بروید و چک کنید که دستگاه بلوتوثی به گوشی شما متصل نباشد. بعد از این به قسمت صدا بروید و مطمئن شوید که به صورت تصادفی حالت Do Not Disturb یا Silent را فعال نکرده باشید.

 

 استفاده از حالت Safe Mode

سیستم عامل اندروید دارای حالتی است که با فعال کردن آن گوشی تنها با سرویس ها و نرم افزار های نصب شده پیشفرض اجرا می شود. با فعال کردن این حالت در گوشی میتوانید بسیاری از مشکلات گوشی خود را رفع کنید. نام این حالت “Safe Mode” می باشد و در تمامی گوشی های اندرویدی موجود است.

به منظور دسترسی به این حالت ابتدا دکمه ی پاور گوشی خود را فشار داده و نگه دارید، پس از نمایش داده شدن گزینه های خاموش کردن گوشی، ریستارت و...، گزینه ی “Power Off” را لمس کرده و نگه دارید، و پس از نمایش دادن متن مربوط به ورود گوشی به حالت “Safe Mode”، گزینه ی OK را لمس کنید.  اگر با نگه داشتن انگشت تان بر روی گزینه ی “Power Off” پیغام مربوط به ورود به حالت “Safe Mode” ظاهر نشد، انگشت خود را بر روی گزینه ی “Restart” نگه دارید.

 

گوشی خود را هارد ریست کنید

تست گوشی در حالت safe mode امکان مداخله را به برنامه‌های third party نمی‌دهد. اگر بلندگوی گوشی شما در این حالت به درستی کار کرد، باید مشکل را به یک برنامه خاص، تنظیمات یا دستگاه محدود کنید. اگر مشکلات بلندگوی شما پس از انجام تغییرات در این گزینه‌ها ایجاد شده بود، باید آنها را به حالت اول برگردانید.

اگر این راهکار شکست خورد باید بر روی گوشی خود هارد ریست اجرا نمایید. بعد از ریست کردن تنظیمات کارخانه، گوشی شما از اول شروع به کار می‌کند و هر ایراد نرم‌افزاری مخرب که مانع احتمالی بوده است از سر راه برداشته خواهد شد. گزینه ریست را از مسیر زیر می‌توانید پیدا کنید و یا آن را در نوار جستجوی تنظیمات جستجو کنید.

Settings > System > Advanced >Reset options

 

روش حل مشکل خش خش اسپیکر موبایل

 

دلیل خش خش اسپیکر موبایل

 

وارد شدن ضربه به گوشی باعث خش خش اسپیکر موبایل

به طور کلی گوشی های هوشمند همواره در خطر وارد شدن ضربات کوچک و بزرگ قرار دارند. یکی از دلایل خش خش اسپیکر گوشی، وارد شدن ضربه به گوشی است. شکستگی های ریز یا آسیب به اسپیکر و قطعات مرتبط به آن کیفیت صدای خروجی گوشی را به شدت تحت تاثیر خود  قرار می دهند. ضربات کوچک و بزرگ می توانند باعث کم شدن صدای خروجی، نویز دار شدن و خش دار شدن صدای گوشی شوند.

امکان دارد بعد از یک ضربه شدید، در ابتدا تنها شاهد کاهش حجم صدای خروجی گوشی خود باشید؛ اما این مشکل به مرور نیز بیشتر می شود. خصوصا در صورتی که چنین ضربه ای دوباره تکرار شود. در این موارد باید برای تعویض اسپیکر گوشی خود اقدام نمایید. توصیه می کنیم با استفاده از گارد گوشی از بروز این مشکل در آینده جلوگیری و از گوشی خود در مقابل ضربه ها محافظت کنید.

 

خیس شدن گوشی دلیل خش خش اسپیکر گوشی

یکی از شایع ترین و اصلی ترین دلایل خش خش اسپیکر گوشی، خیس شدن گوشی موبایل است. اسپیکر به صورت مستقیم با محیط اطراف در ارتباط است و آب به آسانی می تواند از طریق سوراخ های اسپیکر وارد گوشی شود. حتی یک قطره آب یا نم دار شدن بلندگو نیز می تواند مشکلاتی از جمله  نویز و خش خش را ایجاد کند. در بسیاری از موارد با خشک کردن گوشی و اسپیکر آن می توان این مشکل را حل کرد.

در صورت خیس شدن گوشی، حتی گوشی های ضد آب، ترجیحا تا یک ساعت بعد هیچ صدایی از اسپیکر گوشی خود پخش نکنید. تمام قطعات جانبی را از گوشی جدا کنید و آن را در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود. اگر پس از چند ساعت مشکل اسپیکر رفع نشد باید آن را به مراکز تعمیرات تخصصی موبایل بسپارید. به هیچ وجه از روش هایی مانند خشک کردن با سشوار استفاده نکنید. در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، مقاله رفع مشکل آب خوردگی موبایل را مطالعه کنید.

 

وجود گرد و خاک باعث خش خش بلندگو موبایل می شود

همانند خیس شدن اسپیکر، گرد و غبار یا خاک گرفتگی نیز یکی از عوامل بسیار شایع خش خش اسپیکر است. گرد و غبار های ریز به مرور زمان می توانند به درون اسپیکر نفود کنند و مشکلاتی مانند خش خش یا کاهش حجم صدا را به همراه داشته باشند. تمیز کردن اسپیکر گوشی با یک مسواک می تواند موثر باشد. البته بعضی از گوشی های هوشمند جدید برای حل این مشکل، به قابلیت Self-Cleaning مجهز شده اند.

در تنظیمات این گوشی ها گزینه ای Clean Speaker وجود دارد که با فعال کردن آن، صدای بلندی از اسپیکر خارج می شود و اسپیکر را تمیز می کند. از این قابلیت می توانید برای رفع خش خش اسپیکر گوشی شیائومی استفاده کنید. اگر گوشی شما چنین قابلیتی ندارد، بهترین کار مراجعه به تعمیرکار است. فراموش نکنید که سشوار وسیله خوبی برای تمیز کردن اسپیکر گوشی نیست. مشکل خش خش کردن فقط مربوط به اسپیکر نیست و در هدفون‌ها هم دیده می‌شود.

 

خش خش و نویز اسپیکر گوشی به دلیل مشکلات نرم افزاری

مشکلات نرم افزاری می توانند باعث ایجاد نویز، خش یا حتی از کار افتادن اسپیکر گوشی شوند. بعضی از نرم افزار های پخش موسیقی به دلیل تنظیم های ویژه Equalizer  باعث بروز نویز یا خش در بلندگو می شوند. همچنین تنظیمات سیستم عامل مانند Do Not Distrub در گوشی های آیفون یا تنظیمات خاص صدا در بعضی از گوشی ها نیز می توانند مشکلاتی ایجاد کنند. ریستارت کردن گوشی و استفاده از نرم افزارهای پخش مختلف ممکن است در رفع مشکل تاثیر داشته باشند .

یکی از راه های رفع خش خش اسپیکر گوشی های سامسونگ استفاده از حالت Safe Mode است. برای اینکار گوشی خود را خاموش کنید. بعد از روشن کردن دوباره گوشی، به محض مشاهده لوگو روی صفحه، کلید پاور و ولوم پایین را نگه دارید تا وارد Safe Mode شوید. اگر در حالت Safe Mode صدای گوشی به حالت عادی برگشت باید گوشی خود را ریست فکتوری کنید تا مشکل نرم افزاری آن حل شود. در غیر این صورت احتمالا مشکل سخت افزاری است.

 

مشکلات سخت افزاری اسپیکر گوشی و ایجاد نویز و خش در صدا

فرسوده شدن بلندگو به دلیل استفاده طولانی مدت یا به وجود آمدن مشکلاتی مانند شکستگی گوشی و پارگی اسپیکر در دسته مشکلات سخت افزاری قرار می گیرند. در این حالت بهتر است گوشی خود را به دست یک تعمیر کار حرفه ای بسپارید.

تعمیر اسپیکر گوشی می تواند هزینه نسبتا بالایی را روی دست شما بگذارد. خصوصا اگر اسپیکر تماس و اسپیکر اصلی هر دو دچار مشکل شده باشند. اگر اسپیکر گوشی دارای نویز و خش است و از کیفیت صدای آن راضی نیستید، خرید هندزفری اصل و با کیفیت می تواند گزینه بهتری به جای تعویض اسپیکر باشد.

 

علائم خرابی اسپیکر و صدای ایفون

نبود صدا یا به عبارتی دیگر از کار افتادن میکروفون ها یا اسپیکرهای گوشی به طور کلی یا تعدادی از آنها نشانه های خرابی آی سی صدا آیفون می باشد.همچنین مصرف زیاد از اندازه باطری نیز از نشانه های خرابی آیسی صدا آیفون می تواند باشد ، در کنار همه‌ی این نشانه ها خاموشی نیز می تواند از نشانه های خرابی آی سی صدا آیفون باشد.

 

دلایل خش خش كردن اسپيكر آيفون

قسمتهای مختلف یک بورد شامل اجزایی همچون خازن ها میشود. که عموما هیچ صدایی را از خودشان تولید نمیکنند. این اجزا در تمامی دستگاه های الکترونیکی وجود دارند. اما یک نوع از آنها که ممکن است در شرایطی خاص، باعث تولید صدی بلند شود، خازنهای سرامیکی کلاس 2 هستند. زمانی که جریان برق با نسبت مشخصی در این خازن ‌ها شدت پیدا میکند، صدایی تولید میشود که انسان میتواند آنرا بشنود. احتمالا همین موضوع دلیل اصلی خش خش در صدای گوشی آیفون به هنگام پردازش های سنگین است.تعویض اسپیکر ایفون ۶ را مطالعه کنید.

 

دلایل خش خش كردن اسپيكر آيفون

 

اختلال در عملکرد اسپیکر گوشی سامسونگ

اسپیکر از جمله قطعات مهم و حساسی است که نیاز به مراقبت خیلی بیشتر دارد. اگر این قطعه در معرض عوامل خارجی قرار بگیرد به طور حتم با مشکل جدی تری برای تعمیر و یا تعویض مواجه می شود. شایع ترین دلیلی که باعث اختلال در عملکرد قسمت های مختلف اسپیکر گوشی سامسونگ می شود به بخش نرم افزاری و سخت افزاری آن مربوط می شود. زمانی که صدا در گوشی نپیچد، صدای خش خش وجود دارد و یا قطع و وصلی صدا مشاهده می کنید قطعا با مشکل در اسپیکرگوشی خود مواجه شده اید.

همیشه مراقب باشید که تنظیمات صدای گوشی را تغییر ندهید. اگر خواسته و ناخواسته تنظیمات حذف و یا تغییر داده شد، با تنظیمات مجدد و یا بازگشت به کارخانه آن را بر طرف کنید. به یاد داشته باشید که هر برنامه ای را بر روی گوشی خود نصب نکنید ممکن است بدافزار باشد و عملکرد کل گوشی را مختل کند.

در مواقع دیگر مشاهده شده است که کاربر با بی توجهی گوشی خود را در معرض رطوبت، افتادن، ضربه، گرد و خاک، مایعات و … قرار می دهد. همین امر موجب خرابی اسپیکر گوشی سامسونگ شده و مراجعه به یک تعمیرکار ماهر و زبده ای که از قطعات اورجینال و اصل استفاده می کند را بر کاربر لازم می دارد.

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل ارائه دهنده خدمات تعمیر تخصصی اسپیکر گوشی و همینطور آموزش تعمیرات موبایل در کرج ، تعمیرات سخت افزاری موبایل و تعمیرات نرم افزاری موبایل به شما عزیزان می باشد.

آموزش تعمیرات موبایل به صورت پیشرفته توسط متخصصین حرفه ای و کار بلد ما در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل صورت میپذیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیرات موبایل و مشاوره تعمیرات موبایل می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با همکاران ما در تماس باشید.

 پانوشت: برای خرید انواع آی سی موبایل، هارد b309 ( آی سی هارد b309) به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید.

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
محمدامیر تاریخ : ۳ تیر ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید من گوشیم نوت ۱۰ s هستش تازه خریدمش هیچ مشکلی هم نداره موقع فیلم دیدن و اهنگ گوش کردن اما بازی کالاف رو بازی میکنم وقتی کمی لگ میزنه صدای وز وز مگس رو میده چیکار کنم ؟
ادمین

سلام

گرافیک بازی شما از گرافیک گوشیتون بالاتره به همین خاطر لگ داره

Fatemeh تاریخ : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام گوشی منم a52s هس ک یه ماهه خریدم اما موقع مکالمه تلفنی گزگز میکنه باید چیکار کنم؟
ادمین

سلام

احتمالا مشکل از اسپیکر گوشی هستش و باید تعویض شه

Zahra تاریخ : ۲ بهمن ۱۴۰۰
سلام گوشی من a52 s هست تقریبا یک ماهه که خریدم بعضی وقتا صدای خش خش داره و وقتی که شروع مجدد میزنم درست میشه معمولا تو طول روز این اتفاق نمیفته وقتی صبح از خواب پا میشم اینطوریه چیکار باید بکنم؟
mohammad تاریخ : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
سلام من گوشیa01افتاد توی روغن سریع درش اوردم صدای اسپیکرش در نمیاد صدای میکروفونش هم قطع بود که الان درست شده ولی بلندگو همچنان صدایی ازش نمیاد الان گذاشتم توی برنج. رفتن روغن داخل بلندگو میتونه باعث سوختنش بشه،یا اگر صبر کنم درست میشه؟؟؟
ادمین
با سلام در چنین شرایطی دستگاه را اصلا روشن نکنید و در اولین فرصت دستگاه باید توسط متخصص سرویس آب خوردگی شود.
Nrgs تاریخ : ۲ خرداد ۱۴۰۰
من گوشی a02s تازگی خریدم بخاطر کرونا چند بار با دستمالی که آغشته به الکله تمیزش کردم وقتی میخام فیلم بگیرم صدای خش خش میده ولی موقع پخش اهنگ یا ویس گرفتن اینجوری نیست . لطفا راهنمایی کنید ممنون
ادمین
با سلام دستگاه توسط متخصص باز و چک شود در قسمت اسپیکر.
دانیال تاریخ : ۴ اسفند ۱۳۹۹
یه گوشی سامسونگ a11 دارم اسپیکر خش خش میکنه صداش کمه. تنظیمات کارخانه کردم اسپیکر عوض کردم حتی برد شارژم عوض کردم که درس بشه ولی نشد. مشکلش از چی میتونه باشه33
ادمین
با سلام بای گوشیتون بررسی کامل بشه. ممکنه مشکل توی مسیر صدا باشه، آی سی صدا و یا اسپیکر باشه
سامان تاریخ : ۳ بهمن ۱۳۹۹
سلام من گوشی ردمی۸ شیامی هست وقتی می‌خوام آهنگ گوش کنم وقتی صدا کلن قطعه ولی آهنگ در حال پخش یه صدای خش خش ضعیفی از اسپیکر شنیده میشه طبیعی یا مشکل داره ممنون میشم راهنمایی کنید
ادمین
سلام دوست عزیز خیر این مشکل عادی نیس نباید اسپیکر تو حالت عادی صدا بده.