ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

تعویض گلس شکسته گوشی موبایل Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-10-14 14:03:42. پیش از هر چیز و ارائه هر مطلبی بهتر است شما را با مفهوم گلس صفحه نمایش یا ال سی دی گوشی های موبایل آشنا کنیم. خیلی از کاربران تصور دارند زمانی که از گلس ال سی دی می گوییم منظور لایه محافظ و نازکی است که آن ها به عنوان لوازم جانبی گوشی خریداری کرده و بر روی صفحه نمایش آن نصب کرده‌اند. درست است که در بازار و اصطلاح عامیانه به این قطعه گلس ال سی دی موبایل گفته می‌شود اما در زمینه تعمیرات موبایل این اصطلاح مفهوم کاملا متفاوتی دارد. زمانی که در تعمیرات موبایل از تعویض گلس شکسته گوشی صحبت می‌شود، منظور تعویض کردن لایه شیشه‌ای است که خود شرکت سازنده بر روی ال سی دی گوشی پرس کرده است. پیش از هر چیز و ارائه هر مطلبی بهتر است شما را با مفهوم گلس صفحه نمایش یا ال سی دی گوشی های موبایل آشنا کنیم. خیلی از کاربران تصور دارند زمانی که از گلس ال سی دی می گوییم منظور لایه محافظ و نازکی است که آن ها به عنوان لوازم جانبی گوشی خریداری کرده و بر روی صفحه نمایش آن نصب کرده‌اند. درست است که در بازار و اصطلاح عامیانه به این قطعه گلس ال سی دی موبایل گفته می‌شود اما در زمینه تعمیرات موبایل این اصطلاح مفهوم کاملا متفاوتی دارد. زمانی که در تعمیرات موبایل از تعویض گلس شکسته گوشی صحبت می‌شود، منظور تعویض کردن لایه شیشه‌ای است که خود شرکت سازنده بر روی ال سی دی گوشی پرس کرده است. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
تعویض گلس شکسته گوشی موبایل
تعویض گلس شکسته گوشی موبایل
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۲۳ آبان ۱۴۰۲

پیش از هر چیز و ارائه هر مطلبی بهتر است شما را با مفهوم گلس صفحه نمایش یا ال سی دی گوشی های موبایل آشنا کنیم. خیلی از کاربران تصور دارند زمانی که از گلس ال سی دی می گوییم منظور لایه محافظ و نازکی است که آن ها به عنوان لوازم جانبی گوشی خریداری کرده و بر روی صفحه نمایش آن نصب کرده‌اند. درست است که در بازار و اصطلاح عامیانه به این قطعه گلس ال سی دی موبایل گفته می‌شود اما در زمینه تعمیرات موبایل این اصطلاح مفهوم کاملا متفاوتی دارد. زمانی که در تعمیرات موبایل از تعویض گلس شکسته گوشی  صحبت می‌شود، منظور تعویض کردن لایه شیشه‌ای است که خود شرکت سازنده بر روی ال سی دی گوشی پرس کرده است.

صفحه نمایش گوشی شما صرفا از یک تاچ و ال سی دی تشکیل نشده و قطعات جانبی دیگری هم دارد. برای مثال یک فریم وجود دارد که این قطعات را در کنار هم به طور فشرده نگه می‌دارد. به همین صورت یک گلس یا شیشه محافظ هم روی LCD گوشی نصب است که وظیفه محافظت از ال سی دی موبایل را بر عهده خواهد داشت. در برخی مواقع ممکن است بنا به دلایل مختلف مثل افتادن گوشی از سدت کاربر، وارد شدن ضربه یا فشار به آن و غیره این گلس بشکند یا ترک هایی روی آن ایجاد شود یا حتی خط و خش های آزارد دهنده‌ای به مرور زمان بر روی آن ایجاد گردند. این مشکلات با تعویض گلس ال سی دی سامسونگ Galaxy Note 20 قابل رفع هستند.

 

آشنایی با گلس صفحه نمایش یا ال سی دی

قبل از هر چیز و ارائه هرگونه توضیحات بهتر است شما را با مفهوم گلس صفحه نمایش یا ال سی دی گوشی های موبایل آشنا کنیم. خیلی از کاربران تصور دارند زمانی که از گلس ال سی دی صحبت می‌شود منظور لایه محافظ و نازکی است که آن ها به عنوان لوازم جانبی گوشی خریداری کرده و روی صفحه آن نصب کرده‌اند. درست است که در بازار و اصطلاحا عامیانه به این قطعه گلس ال سی دی گفته می‌شود اما در تعمیرات موبایل سامسونگ این اصطلاح مفهوم کاملا متفاوتی را در بر دارد. وقتی در تعمیرات موبایل از تعویض گلس شکسته گوشی سامسونگ صحبت می‌شود، منظور تعویض کرد لایه شیشه‌ای است که خود شرکت سازنده روی ال سی دی گوشی پرس کرده است!

صفحه نمایش گوشی شما صرفا از یک تاچ و ال سی دی تشکیل نشده و قطعات جانبی دیگری هم دارد. به عنوان مثال یک فریم وجود دارد که این قطعات را در کنار هم به طور فشرده نگه می‌دارد. به همین صورت یک گلس یا شیشه محافظ هم رویLCD گوشی نصب است که وظیفه محافظت از ال سی دی موبایل را بر عهده خواهد داشت. در برخی مواقع ممکن است بنا به دلایل مختلف مثل افتادن گوشی از سدت کاربر، وارد شدن ضربه یا فشار به آن و غیره این گلس بشکند یا ترک هایی روی ا« ایجاد شود یا حتی خط و خش های آزارد دهنده‌ای به مرور زمان بر روی آن ایجاد گردند. این مشکلات با تعویض گلس قابل رفع هستند.

 

تعویض گلس شکسته گوشی موبایل

 

چگونه گلس گوشی شکسته را درست کنیم?

همان طور که همه می دانیم صفحه نمایش گوشی تنها پل ارتباطی کاربر و گوشی است؛ به همین خاطر تعویض گلس شکسته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر در تعویض گلس ال سی دی شیائومی  سهل انگاری کنیم، قطعا تاچ و ال سی دی آن آسیب خواهند دید و ممکن است شدت این آسیب تا حدی باشد که مجبور به تهیه گوشی جدیدی شویم. به طور کلی استفاده از تجهیزات کاری مدرن توسط افراد با تجربه در تعویض گلس شکسته گوشی و حفاظت از ال سی دی و تاچ سیستم نقش بسیار مهمی دارد.

تعویض گلس گوشی  با استفاده از تجهیزات فنی سازگار با نوع گوشی، گلس اورجینال و چسب OCA امکان پذیر است. با این نوع تعمیر، گلس گوشی به حالت اولیه خود باز می گردد. از جمله مزایای این روش می‌توان به دقت بالا در صافی و مسطح بودن صفحه لمینت و ال سی دی و ایمنی بالای آن اشاره نمود.

 

چگونه تشخیص دهیم گلس گوشی شکسته است ؟ 

امروزه گوشی های هوشمند به خاطر ظرافتی که در طراحی دارند در مقابل ضربه قاومت کم دارند و آسیب پذیر هستند و این موضوع خود بسیار نگران کننده است زیرا ممکن است آسیب دیدن صفحه نمایش ، هزینه بالایی را به همراه داشته باشد و همچنین در بعضی از شرایط هم با هزینه بسیار کمی می توان آن را تعمیر کرد. بستگی دارد به کدام قسمت صفحه ضربه وارد شده باشد. اگر به گلس ضربه وارد شده باشد بهترین حالت ممکن است زیرا تعویض گلس ال سی دی هزینه بسیار کمی دارد و نیازی نیست که گوشی باز شود.

زمانی که گلس یا شیشه می شکند عملکرد صفحه نمایش گوشی تغییری نمی کند و شما همچنان می توانید با گوشی خود کار کنید و تاچ گوشی از کار نمی افتد ، بنابر این اگر این اتفاق افتاد مطمئن باشید گلس ال سی دی موبایل شما شکسته است.

حالا اگر تاچ موبایل و یا صفحه لمسی یا دیجیتایزر آسیب ببیند دیگر عملکرد لمسی گوشی شما از کار می افتد و امکان دارد شما صفحه نمایش را واضح ببینید ولی هرچه قدر صفحه را لمس می کنید اتفاقی نمی افتد در این صورت صفحه تاچ یا دیجیتایزر آسیب دیده است و تا حدودی هزینه بر خواهد بود.

اگر صفحه ال سی دی شما شکسته باشد، صفحه شما دارای لکه های تیره و ترک های پیوسته کل صفحه شما رو دربر می گیرد. امکان دارد تصاویری را از گوشی بتوانید مشاهده کنید ولی هم تاریک است و هم خطوط شکسته بر روی صفحه وجود دارد در این صورت نیاز به تعویض تاچ و ال سی دی موبایل است. در مواقعی که ال سی دی یا تاچ آسیب می بیند به خاطر این که این دو به هم کاملا چسبیده اند در صورت آسیب دیدن هر کدام ، گوشی باید باز شود بنابر این هزینه گزافی را به همراه خواهد داشت. در کل بهتر است برای صفحه نمایش گوشی خود یک کاور و یا محافظ صفحه محکم نصب کنید که در صورت آسیب دیدن هزینه زیادی برای شما نداشته باشد.

 

چگونه تشخیص دهیم گلس گوشی شکسته است ؟

 

فرق بین گلس محافظ، تاچ لمسی و ال سی دی گوشی

صفحه‌ی نمایش گوشی از سه بخش اصلی تشکیل شده است. گوریلا گلس که حکم گلس پوششی را دارد، صفحه‌ی لمسی و یا دیجیتایزر و صفحه‌ی ال سی دی. بنابراین حتی اگر هیچ محافظ صفحه نمایشی نصب نکرده باشید یک گلس پوششی محافظ صفحه نمایش گوشی شما است. این سه لایه هرکدام درجه آسیب متفاوتی را تعریف می‌کنند. بنابراین زمانیکه صفحه نمایشگر گوشی شما دچار ترک و شکستگی می‌شود باید ببینیم آیا فقط صفحه‌ی خارجی آسیب دیده یا صفحه‌ی لمسی و ال سی دی هم دچار آسیب شده است.

در صورتی که بعد از شکستگی تنها ترک‌هایی به صورت تار عنکبوت در صفحه نمایش ایجاد شده باشد و لکه یا پراکندگی رنگ مشاهده نشود، زیاد جای نگرانی نیست چرا که مشکلی برای تاچ گوشی و یا ال سی دی شما به وجود نیامده و تنها گلس خارجی گوشی آسیب دیده است که با هزینه‌ی اندکی قابل تعمیر می باشد. این یک تفکر اشتباه است که هر نوع شکستگی به معنای شکستگی تاچ و ال سی دی است. به علائم توجه کنید تا به میزان آسیب به وجود آمده پی ببرید.

برخی از کاربران برای اطمینان بیشتر و جلوگیری از بروز آسیب جدی علاوه بر گوریلا گلس از گلس محافظ دیگری هم استفاده میشود. در این صورت با افتادن گوشی احتمال افتادن لکه بر روی صفحه نمایش و شکستگی ‌های اساسی کاهش میابد چرا که اینجوری تنها گلس محافظ آسیب دیده و به تبع آن هزینه تعمیرات آن نیز کاهش پیدا میکند.

 

در چه شرایطی نیاز به تعویض گلس ال سی دی موبایل خواهیم بود؟

در برخی موارد خاص امکان دارد به دلیل ضربه یا وارد شدن فشار به صفحه نمایش گوشی، گلس روی آن بشکند به اصطلاح مشتریان شیشه گوشی شکسته ، یا دچار ترک خوردگی شود اما خود ال سی دی و تاچ دستگاه سالم بمانند. در این شرایط صفحه نمایش گوشی ترک خورده یا شکسته است اما همچنان می‌توان از آن استفاده نمود و محتوای نمایشگر را دید.

حتما برای شما هم پیش آمده با گوشی رو به رو شوید که علیرغم ترک ها و شکستگی هایی که روی صفحه نمایش آن ایجاد شده همچنان قابل استفاده است و کاربر به راحتی از ال سی دی آن استفاده به عمل می‌آورد.

این حالت دقیقا حالتی است که گلس ال سی دی موبایل شکسته است و نیاز به تعویض خواهد داشت و خود تاچ و ال سی دی دستگاه سالم هستند. در اینگونه شرایط شما می‌توانید با تعویض گلس ال سی دی گوشی خود به جای تعویض کل صفحه نمایش با هزینه بسیار ناچیزتری مشکل دستگاه را برطرف سازید. بنابراین اگر در اثر ضربه، فشار یا بنا به هر دلیل دیگر بر روی صفحه نمایش گوشی شما ترک یا شکستگی سطحی ایجاد شود اما تاچ و ال سی دی آن همچنان بدون مشکل عمل کنند، نیازمند تعویض گلس ال سی دی موبایل خواهید بود.

 

در چه شرایطی نیاز به تعویض گلس ال سی دی موبایل خواهیم بود؟

 

انواع گلس محافظ گوشی

یادگیری نحوه‌ی تعویض گلس محافظ گوشی به شکل صحیح باعث می‌شود از خرابی و حباب‌زدگی گلس جلوگیری شود. اما اینکه چه گلسی با چه کیفیتی خریداری کنیم نیز در کاهش خرابی و حباب‌زدگی اهمیت دارد. توصیه می‌شود گلس محافظ گوشی را از جایی خریداری کنید که کاملا معتبر باشد و قالب آن متناسب با مدل گوشی شما باشد. اما اگر موفق به خرید گلس با این ویژگی‌ها نشدید؛ بهتر است از محافظ‌های طلقی استفاده کنید و تعویض آن را به افراد خبره بسپارید. با توجه به اهمیت گلس محافظ گوشی توصیه می‌کنیم در اولین فرصت نسبت به تهیه یک محافظ صفحه نمایش برای گوشی یا تبلت خود اقدام کنید.

گلس‌های محافظ گوشی در اندازه‌های مختلف و برای گوشی‌های مختلف عرضه می‌شوند. اما گاهی اوقات می‌توان با استفاده از ترفندهایی برخی از گلس‌ها را به شکلی برش داد که برای استفاده در سایر گوشی‌ها نیز قابل استفاده باشد. از جمله رایج‌ترین گلس‌های محافظ گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

گلس‌های نرم

این نوع گلس‌ها دارای پوشش پلاستیکی نرمی هستند که از نمایشگر گوشی در مقابل خط و خش و خراشیدگی محافظت می‌کنند. اما این محافظ‌ها در برابر ضربه و فشار مقاومت کمی دارند؛ به همین دلیل استفاده از این نوع گلس برای گوشی‌ها زیاد پیشنهاد نمی‌شود. گلس‌های نیمه سخت: این نوع گلس‌ها منعطف،  سبک و نیمه رفلکس هستند و برای بازی با گوشی مناسب می‌باشند اما نمی‌توان برای مدت طولانی از آنها استفاده کرد.

 

گلس های خیلی سخت و محکم

این نوع گلس‌ها مانند لنز میکروسکوپ هستند که روی آنها لایه‌ای پلاستیکی قرار گرفته و جلوی آسیب جدی را در صورت بروز ضربه می‌گیرد و همچنین محافظ خوبی در برابر خراشیدگی‌ها و تماس اشیای تیز با صفحه نمایش است. اما عدم انعطاف کافی و مقاومت زیاد در برابر خمیدگی، نقطه ضعف این گلس‌ها است که می‌تواند امکان شکستگی را در صورت بروز حادثه افزایش دهد.

 

گلس های خیلی ضخیم

این نوع گلس‌ها دارای پوشش پلاستیکی ضخیمی از جنس هیدروکربنات هستند. همین ضخامت از صفحه نمایش در مقابل ضربات مستقیم و سنگین محافظت می‌کند. اما مقاومت این نوع گلس‌ها در برابر خراشیدگی کمتر است و اگر روی آنها خراش ایجاد شود ثابت در محل خود باقی نمی مانند. نقطه ضعف این گلس‌ها تأثیر آنها در تاچ پذیری است. به دلیل ضخامت زیاد، این نوع گلس‌ها بر کارکرد لمسی گوشی اندکی اثر منفی می‌گذارند.

 

 اموزش تعویض گلس گوشی شکسته

تجهیزات لازم برای تعویض گلس موبایل

1 – دستگاه جداکننده (Seprator)

2 – دستگاه برش (برای جداسازی شیشه) برای گوشی های آیفون و دستگاه فریز برای محصولات سامسونگ

3 – دستگاه لمینیتور

4 – دستگاه بابل (از بین برنده حباب های موجود)

 

شرایط عمومی و لازم جهت تعویض گلس گوشی شکسته

1 – صفحه نمایش گوشی شکسته باشد اما تاچ و ال سی دی آن بدون مشکل کار کنند.

2 – روی صفحه نمایش گوشی یا لبه های آن ترک های ریزی دیده شود اما تاچ و ال سی دی بدون مشکل کار کنند.

3 – خط و خش هایی روی صفحه نمایش موبایل دیده شود که طبیعتا اختلالی در عملکرد تاچ و ال سی دی ایجاد نخواهند کرد.

عموما تحت سه حالت فوق تعمیر گلس ال سی دی می‌تواند مشکل موجود را برطرف سازد. دقت داشته باشید حتی اگر فقط تاچ یا فقط ال سی دی گوشی دچار مشکل شده باشند هم دیگر نمی‌توان مشکل را با تعویض گلس رفع کرد و باید تاچ و ال سی دی موبایل به طور کامل تعویض شوند.اگر روی صفحه نمایش گوشی ، خط و خش هایی ایجاد شده یا ترک و شکستگی هایی به وجود آمده وقصد برطرف سازی آن را دارید، باید به تعویض گلس گوشی فکر کنید.

 

نحوه‌ی تعویض گلس ال سی دی با استفاده از دستگاه

با وجود راهکارهایی جهت تعویض گلس در منزل، انجام برخی تعمیرات و تعویض قطعات به دلیل حساسیت بالا می‌بایست در تعمیرگاه انجام شود. برای مثال تعویض گلس ال سی دی از این موارد است.

مرحله اول

تعویض گلس ال سی دی اطمینان از سلامت کامل صفحه نمایش است. پس از حصول اطمینان، اقدام به جداسازی ال سی دی از فریم (قابی که ال سی دی روی آن قرار دارد) می شود.این عملیات بر روی دستگاه مخصوصی بنام سپراتور(Seprator) انجام می‌شود. دمای سطح آن 80 درجه سانتیگراد می باشد.

 

مرحله دوم

جداسازی گلس شکسته از روی ال سی دی می باشد. شیوه این جدا سازی باز هم به نوع نمایشگر گوشی بستگی دارد. بدین معنی که در گوشی‌هایی که دارای نمایشگر مسطح هستند عمل جداسازی می‌بایست با دستگاه سپراتور و سیم فولادی نازکی انجام شود درحالیکه گلس گوشی‌هایی که دارای نمایشگر منحنی (edge) هستند با دستگاه فریز در دمای مخصوصی سرد شده و جدا می‌شود.

 

مرحله سوم

در تعویض گلس ال سی دی، از بین بردن آثار چسب بین گلس قدیمی و ال سی دی و نصب چسب OCA بر روی گلس جدید است. چسب OCA مانند چسب دوطرفه است اما دارای کیفیت و شفافیت بیشتری است که بین گلس جدید و ال سی دی قرار می‌گیرد. در این مرحله برای تمیز کردن ال سی دی از مایعاتی استفاده می‌شود که بعنوان حلال چسب ال سی دی شناخته می‌شود.

 

مرحله چهارم

 نصب گلس جدید بر روی ال سی دی است. این کار با استفاده از دستگاه لمینیتور انجام می‌شود که به منظور پرس کردن گلس بر روی ال سی دی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اجزای تشکیل دهنده‌ی دستگاه لمینیتور عبارتند از؛ یک اتاقک کوچک، المنت، صفحه مسطح فلزی، پمپ وکیوم و پمپ باد.

فرآیند کار بدین بدین صورت است که ابتدا قبل از انجام پرس با استفاده از پمپ وکیوم هوای اتاقک خالی شده و به درجه خلاء می‌رسد. سپس با استفاده از صفحه‌ی فلزی مسطح و گرمی که دارای دمای حدود 50 درجه سانتی گراد است و توسط فشار باد که براساس نوع ال سی دی تنظیم می‌شود عمل پرس انجام می‌پذیرد.

 

مرحله پنجم

می‌بایست ال سی دی در دستگاه حباب گیر قرار گیرد. این دستگاه یک حفاظ استوانه‌ایِ فلزی، یک المنت، پمپ باد و شیر برقی برای ورود و خروج باد دارد. هنگام روشن نمودن دستگاه داخل استوانه‌ی فلزی را به میزان 30 کیلو پاسکال بر سانتی متر مربع از فشار باد پر می‌کنیم. پس از پر شدن باد، 5 تا 10 دقیقه صبر می‌کنیم تا حباب‌ بین چسب OCA و ال سی دی از بین برود.

 

مرحله آخر کار

تعویض گلس ال سی دی نصب آن است. برای نصب ال سی دی از چسب‌های مایع مخصوصی استفاده می‌شود تا ال سی دی روی قاب گوشی قرار گیرد. هر قدم از فرآیند تعویض ال سی دی دارای ریسک است و ممکن است منجر به خراب شدن صفحه نمایش شود.

 

چه زمانی تعویض کردن گلس گوشی امکان پذیر نیست؟

  • تصویر ال سی دی تار شود
  • رگه های جوهر روی ال سی دی نمایان شود
  •  لکه های تیره یا تار عنکبوتی روی صفحه نمایش نمایان شود

اگر گوشی موبایل شما هر یک از مشکلات بالا را دارد، در واقع LCD گوشی آسیب دیده است و مشکل آن با تعویض گلس حل نمیشود و از آنجا که صفحه نمایش قطعه ای بسیار مهم و  پل ارتباطی کاربر و گوشی است، شما مجبور هستید ال سی دی را عوض کنید.

 

تعمیر صفحه گوشی شکسته موبایل در پارس ارتباط لوتوس

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل ، تعمیر صفحه گوشی شکسته و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های در سایت با همکاران ما در تماس باشید.

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ، تعویض گل ال سی دی آیفون و تعویض گلس ال سی دی موبایل برندهای دیگر در مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس. برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما د ر تماس باشید. تعویض تاچ و ال سی دی موبایل با قطعات اورجینال و در کمترین زمان.

پانوشت: برای خرید انواع آی سی، هارد b309 ( آی سی هارد b309) به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید.

 

سوالات متداول

صفحه گوشی شکسته ولی کار میکنه!

زمانی که گلس فنی می شکند ال سی دی گوشی سالم است. به این صورت که تاچ گوشی کار می کند فقط شیشه روی صفحه ( گلس) شکسته است. در این مواقع شما به راحتی می توانید با تعویض گلس، ایراد را برطرف کنید.

 

آیا شیشه گوشی شکسته تعمیر می شود؟

بله. با مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل می توانید اقدام به تعویض گلس ال سی دی موبایل خود کنید.

 

از کجا بفهمیم تاچ گوشی شکسته یا ال سی دی؟

زمانی که گلس فنی می شکند ال سی دی گوشی سالم است. به این صورت که تاچ گوشی کار می کند فقط شیشه روی صفحه ( گلس) شکسته است. در این مواقع شما به راحتی می توانید با تعویض گلس، ایراد را برطرف کنید. زمانی که موبایل ضربه خورده، ال سی دی تصویر خود را دارد اما تاچ کار نمی کند.

 

از کجا بفهمیم گلس گوشی شکسته یا ال سی دی؟

در این حالت، تنها پنل شیشه ای روی صفحه نمایش آسیب دیده است. در این موارد معمولا ترک هایی به شکل شبکه تار عنکبوتی روی گوشی دیده می شود. برای مطمئن شدن از این که به قسمت های زیرین آسیب نرسیده است، قسمت های مختلف صفحه نمایش را لمس کنید و از کار کردن تاچ مطمئن شوید.

 

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
شما اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کنید