ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

دلایل خرابی مموری کارت‌ چیست؟

دلیل خرابی مموری کارت ها چیست؟ Reviewed by Mrs. Bagheri on 2019-11-27 18:07:10. چه عواملی باعث خرابی مموری کارت ها می‌شوند؟ اغلب گوشی های اندروید از اتصال حافظه SDی پشتیبانی می‌کنند. حافظه‌ ی SD دارای انواع و مدل‌های متنوعی هستند که باید در زمان خرید به آن‌ها توجه داشته باشید. بیشترین مشکلاتی که کاربران با آن ها مواجه می شوند عدم خواندن کارت حافظه می باشد. چه عواملی باعث خرابی مموری کارت ها می‌شوند؟ اغلب گوشی های اندروید از اتصال حافظه SDی پشتیبانی می‌کنند. حافظه‌ ی SD دارای انواع و مدل‌های متنوعی هستند که باید در زمان خرید به آن‌ها توجه داشته باشید. بیشترین مشکلاتی که کاربران با آن ها مواجه می شوند عدم خواندن کارت حافظه می باشد. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
دلیل خرابی مموری کارت ها چیست؟
دلایل خرابی مموری کارت‌ چیست؟
تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۸ تاریخ بازنویسی : ۷ دی ۱۴۰۱

یکی از قابلیت‌ اصلی و مهم گوشی‌های اندرویدی به توانایی آن‌ها در ذخیره‌سازی داده‌ها روی کارت‌های حافظه برمیگردد. در بعضی موارد کارت‌های حافظه خراب می‌شوند و یا امکان دسترسی یا بازیابی داده‌هایی که بر روی آن‌ها قرار گرفته امکان‌پذیر نخواهد بود. اگر در گوشی شما  پیغامی با عنوان کارت حافظه خراب شده، کارت حافظه در وضعیت محافظت در برابر نوشتن قرار دارد، کارت حافظه را فرمت کنید را نمایش دهد به معنای آن است که کارت حافظه گوشی شما دچار مشکل شده است.

اگر چنین پیغامی را مشاهده دیدید، نگران نباشید. راهکاریی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهند این مشکل را برطرف کنید.در این مقاله از خدمات تعمیرات موبایل با ما همراه باشید تا دلیل خرابی مموری کارت ها و علت بالا نیامدن رم گوشی و راه حل این مشکلات راه شما ارائه دهیم.

اغلب گوشی های اندروید از اتصال حافظه SDی  پشتیبانی می‌کنند. حافظه‌ ی SD دارای انواع و مدل‌های متنوعی هستند که باید در زمان خرید به آن‌ها توجه داشته باشید. بیشترین مشکلاتی که کاربران با آن ها مواجه می شوند عدم خواندن کارت حافظه است.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02691009091 با کارشناسان مجموعه پارس ارتباط در تماس باشید. همینطور می توانید با مراجعه به صفحه تعمیرات موبایل به صورت آنلاین گوشی خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

مطالبی که قرار است در این مقاله بخوانید:

 

چه عواملی دلیل خرابی مموری کارت ها می‌شوند؟

ممکن است شما اطلاعاتد خیلی مهمی در کارت حافظه خود داشته باشید و می‌خواهید برای اینکه آنها را از دست ندهید، عوامل مؤثر در خرابی آن را بدانید. شاید هم کارت SD شما خراب شده و به دنبال دلیل اصلی این ماجرا هستید. معرفی انواع حافظه ها در گوشی های موبایل در نمایندگی تعمیرات موبایل میتوانید بخوانید.

در هر صورت عوامل مختلفی ممکن است خرابی مموری کارت را به همراه داشته باشند که در برخی مواقع ممکن است تعمیر مموری کارت میسر باشد و در مواقعی نتوان مموری کارت را درست کرد. البته گاهی نیز می‌توان با ریکاوری مموری کارت معیوب، اطلاعات را بازیابی کرد. اما این بستگی به شدت آسیب به کارت حافظه دارد. در ادامه مهمترین دلایل از کار افتادن مموری کارت را بررسی می‌کنیم.

 

چه عواملی دلیل خرابی مموری کارت ها می‌شوند؟

 

برخی از دلایلی که باعث بالا نیامدن رم گوشی یا خرابی میباشد:

 

عدم پشتیبانی گوشی از مموری کارت

یکی از مشکلاتی که باعث شناسایی نشدن مموری کارت ها در گوشی موبایل می شود، عدم سازگاری کارت حافظه با تلفن همراه می باشد. این شرایط بیشتر زمانی پیش می آید که شما برای اولین بار کارت حافظه جدید خود را بر روی گوشی تلفن همراهتان قرار می دهید. در این شرایط اگر کارت حافظه با گوشی شما سازگاری نداشته باشد، پیغام  “sd card not inserted” را  نشان می دهد.

در این حالت احتمالا ظرفیت کارت حافظه شما بیش تر از حداکثر ظرفیت گوشی موبایل است. علاوه بر این ممکن است چون که گوشی شما قدیمی تر است، توانایی پشتیبانی از سیستم کارت حافظه  جدید را نخواهد داشت. برای حل این مشکل بهتر است کارت حافظه قدیمی تر و یا با ظرفیت کمتر را بر روی تلفن همراه امتحان کنید.

 

مشکلات نرم افزاری

گاهی اوقات خراب شدن کارت حافظه به علت مشکلات نرم افزاری دستگاهی می‌باشد که رم SD بر روی آن نصب شده است. این موضوع باعث می‌شود دستگاه، کارت را شناسایی نکند و یا اینکه نتواند اطلاع را بخواند.

 

انتخاب اشتباه حالت اتصال گوشی

یکی دیگر از علت های شناسایی نشدن مموری کارت که در نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل کاربران با آن مواجه می شوند به واسطه گوشی ، انتخاب اشتباه حالات اتصالات گوشی است. در این صورت زمانی که گوشی را به کامپیوتر و یا لپ تاپ متصل می کنید، سیستم کارت حافظه را شناسایی نمی کند. وضعیت اتصال باید روی حالت Mass storage و  یا Media Transfer قرار بگیرد  تا مموری در گوشی و سیستم به درستی شناسایی شود.

 

ضربه شدید و خرابی مموری کارت

گاهی اوقات ضربه شدید و یا حتی یک ضربه ضعیف می‌تواند به مموری کارت آسیب جدی برساند. برخورد یک وسیله سنگین با مموری کارت، افتادن کارت از ارتفاع خیلی زیاد، فشار دادن بیش از حد کارت SD برای جا انداختن و کارهایی از این قبیل در خرابی مموری کارت تاثیر گذار است. در این شرایط ممکن است مموری کارت سوخته و یا نیم سوز شود.

 

عدم استفاده درست و خراب شدن کارت SD

از جمله مشکلاتی که کاربران برای تعمیرات موبایل خود به ما مراجعه می کنند مشکلات مموری کارت است. گاهی اوقات استفاده نادرست و برخی از اشتباهات خود ما باعث خرابی رم می‌شوند. بیرون کشیدن کارت از دستگاه بدون خاموش کردن آن، از جمله این اقدامات است.

بهتر است قبل از درآوردن رم، گوشی خود را خاموش کنید. همینطور زمانی که به کامپیوتر متصل است باید ابتدا آن را غیرفعال  کرد، (زدن گزینه Eject) سپس اقدام به خارج کردن کارت SD کرد. این دو مورد از جمله اقدامات مؤثر در جلوگیری از خرابی مموری کارت ها است. پر کردن کامل ظرفیت کارت حافظه از اطلاعات نیز در خراب شدن زودهنگام رم مؤثر است. سعی کنید همیشه یک فضای خالی از کارت حافظه باقی بگذارید.

 

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ

 

سیستمی شدن داده ها

از جمله دیگر مشکلات در نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل، علت شناسایی نشدن مموری کارت در گوشی به سیستمی شدن داده ها اشاره کنیم این وضعیت بیشتر زمان ویروسی شدن گوشی و یا اتصال رم به یک دیوایس آلوده پیش می آید. در این شرایط داده  کارت حافظه شما به حالت سیستم فایل درآمده و مخفی میشوند. بنابراین زمانی که مموری را در داخل گوشی قرار می دهید، دستگاه آن را شناسایی نمی کند.

 

 کثیف شدن مموری کارت

سطح کارت حافظه امکان دارد با گرد و غبار یا چربی پوشیده شود. این امر عملکرد رم را با اختلال مواجه می کند و در برخی شرایط ممکن است دستگاه قادر به شناسایی کارت SD نباشد. برای این منظور کارت را از دستگاه بیرون کشیده و آن را با الکل پاک کنید. سپس صبر کنید تا کاملاً خشک شود.

احتمالاً پس از آنکه کارت را روی دستگاه بگذارید، به خوبی عمل خواهد کرد. کثیف شدن مکرر کارت یکی از عوامل مؤثر برای خرابی مموری کارت است که به نمایندگی تعمیرات موبایل مراجعه می کنند و این مشکل را می توان با اقدامات پیشگیرانه از آن جلوگیری کرد.

 

سوختن مموری کارت

یکی دیگر از مشکلات نادری که ممکن است برای مموری کارت ها پیش بیاید و باعث شناسایی نشدن مموری کارت در گوشی شود، سوختن کارت حافظه SD است.  اگر از کارت  حافظه در شرایط نرمال و معمول استفاده کنید، احتمال سوختن آن ها بسیار کمتر است. اصلی ترین علتی که باعث صدمه دیدن کارت حافظه و اصطلاحا سوختن آن میباشد، رسیدن ولتاژ نامناسب به آن می باشد.

استفاده از کارت خوان غیر استاندارد و یا اتصال پایه های کارت حافظه با یک دیگر امکان دارد در زمان عبور ولتاژ در آن ها، باعث ایجاد صدمه شده و در نهایت باعث سوختن کارت حافظه شود. در این شرایط بهترین راهکار که کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل رائه می کنند تعویض کارت حافظه و کارت خوانی میباشد که منجر به چنین اتفاقی شده است.

 

مشکلات نرم افزاری دستگاه

گاهی اوقات خراب شدن کارت حافظه به علت مشکلات نرم افزاری دستگاهی است که رم SD بر روی آن نصب شده است. این موضوع باعث می‌شود دستگاه، کارت را شناسایی نکند و یا اینکه نتواند اطلاعات را از روی آن پاک و یا جایگزین شود. این مشکل نرم افزاری ممکن است در نهایت به کارت حافظه آسیب رسانده و مشکلاتی را برای آن به وجود بیاورد. برای حل ای مشکل می توانید به کارشناسان ما در تعمیرات موبایل مراجعه نمایید.

 

مشکلات نرم افزاری دستگاه

 

مشخصات مموری کارت خراب چیست؟

مموری کارت های خراب، معمولا با ۴ ویژگی قابل شناسایی هستند که در ادامه این مقاله در تعمیرات تخصصی موبایل پارس ارتباط به آن می پردازیم:

  • مموری کارت خرابی که شناسایی می شود اما اطلاعات را نمایش نمی دهد
  • مموری کارت معیوب نه شناسایی می شود و نه اطلاعات را نمایش می دهد
  • مموری کارت روی برخی ابزارها نمایش داده می شود و روی برخی خیر
  • مموری کارت نمایش داده می شود اما فرمت نمی شود

 

 

علت بالا نیامدن رم گوشی چیست؟

مشکل بالا نیامدن رم گوشی نشناختن و نخواندن رم گوشی  از جمله مشکلاتی است که کاربران گوشی اندروید با آن مواجه می شوند عدم شناسایی حافظه رم یا SD card توسط گوشی و یا خوانده نشدن این حافظه در گوشی است.در ادامه با ما در تعمیرات تخصصی موبایل همراه باشید تااین مشکل را بتوانیم حل کنیم.

 

جایگاه کارت حافظه را به آرامی پاک کنید

اگر از کارت حافظه‌ای بر روی دستگاه خود استفاده می‌کنید و پس از مدتی کارت حافظه  به‌طور ناگهانی از کار کردن متوقف شود، شاید این ترفند به حل مشکلات شما کمک کند. در کنار هر یک از شیارهای تعبیه شده بر روی گوشی‌های اندرویدی همچون درگاه شارژر و یا اسلات کارت حافظه شاهد جمع شدن گردوغبارهای بسیار زیادی خواهیم بود. گردوغباری که به مرور زمان بر روی شکاف کارت قرار می‌گیرد باعث عدم برقراری ارتباط می‌شود. برای حل این مشکل ابتدا گوشی خود را خاموش کرده، کارت حافظه را از گوشی  یا تبلت خارج کرده و مراحل زیر را انجام دهید.

از یک کمپرس هوا برای پاک کردن گردوغباری که روی کارت حافظه  یا شیار مربوطه قرار دارد استفاده کنید. اگر کمپرس هوا در اختیار ندارید با یک فوت قدرتمند نیز می‌توانید آن‌را تمیز کنید.

 

فرمت فایل سیستم اشتباه است

قبل از هر چیزی ظرفیت کارت حافظه SD خودتان را چک کنید. اگر ظرفیت آن بیشتر از 32 گیگابایت است، ممکن است فایل سیستم آن روی فرمت exFAT قرار داشته باشد که برخی از تلفن های همراه از آن پشتیبانی نمی کنند. 

بهترین راه حل برای رفع این مشکل این است که کارت حافظه تلفن همراه خود را جدا نموده و مستقیما به کامپیوتر خود متصل کنید. سپس آن را فرمت کرده و فایل سیستم آن را به FAT32 تغییر دهید. کارشناسان ما در تعمیرات موبایل پیشنهاد می کنند که برای کارایی بیشتر از نرم افزارهایی که منحصرا برای تغییر فرمت فایل سیستم طراحی شده اند استفاده کنید و سیستم فرمت معمول ویندوز را استفاده نکنید.

 

جدا کردن و متصل کردن مجدد کارت حافظه

بر روی گوشی تلفن همراه خود به بخش تنظیمات، حافظه، قسمت کارت حافظه بروید. در آن بخش گزینه Mount SD card و یا Unmount SD card وجود دارد، از این گزینه برای رفع این مشکل استفاده کنید. این راه‌کار در بسیاری از موارد می‌تواند مشکل خوانده نشدن کارت حافظه را برطرف کند. در حین انجام این کار، از متصل نبودن تلفن همراه خود به دستگاه رایانه شخصی مطمئن باشید.

 

پاکسازی حافظه SD از طریق گوشی

اگر با انجام دادن کارهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم در بالا یعنی تمیز کردن شیار SD و حافظه SD مشکل شناسایی نشدن آن توسط گوشی برطرف نشد، توصیه ما این است که حافظه SD را از طریق منوی تنظیمات دستگاه پاکسازی کنید. البته این روش بیشتر در شرایطی میتواند کاربرد داشته باشد که حافظه SD توسط گوشی شناسایی شود اما محتوای آن توسط دستگاه شناسایی نشوند. برای استفاده از این روش باید به انجام مسیر زیر بپردازید:

  1. وارد منوی تنظیمات یا همان Settings شوید.
  2. گزینه Storage را انتخاب کنید.
  3. گزینه Erase SD Card را لمس نمایید.

با این روش در حافظه SD یک پاکسازی مختصر انجام خواهید داد و احتمالا باید با این روش مشکل شناسایی نشدن کارت حافظه SD توسط گوشی برطرف ‌شود. باز هم تاکید میکنیم که این روش بیشتر در شرایطی میتواند تاثیری مثبت داشته باشد که دستگاهتان حافظه SD را شناسایی کند اما محتوای آن را نتواند تشخیص دهد. اگر با مشکل پاك كردن فايلي كه پاك نميشود در اندروید مواجه شدید این مقاله را مطالعه کنید تا مشکل شما حل شود.

 

simsd card_0

 

اگر تمامی روش های بالا را برای حل علت بالا نیامدن رم گوشی امتحان کردید و جوابی نگرفتید پیشنهاد ما این است که به یک نمایندگی معتبر تعمیرات تخصصی موبایل مراجعه نمایید و از کارشناسان متخصص بخواهید که به شما برای این مشکل کمک کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر مشاوره تعمیرات موبایل ( اطلاعاتی در باره ی چت آنلاین مشکلات موبایل اینجا کلیک کنید) می توانید به وبسایت تعمیرات موبایل پارس ارتباط مراجعه کنید و با کارشناسان ما در تماس باشد.

 پارس ارتباط لوتوس برگذار کننده دوره های  آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد. برای اطلاع از برگذاری  دوره های آموزش تعمیرات موبایل از طریق شماره تماس های درج شده در وبسایت با متخصصین ما در تماس باشید.

  پانوشت: برای خرید انواع آی سی، هارد b309 ( آی سی هارد b309) به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
قربون تاریخ : ۵ فروردین ۱۴۰۳
سلام من یه مموری کارت خریدم64 گیگ، مارکشم سان دیسک بود باهاش 6 ماه کار کرذم بعد یه روز گوشیمو برداشتم دیدم اصلا اطلاعاتمو نمیخونه و هر کار میکم و رو هر گوشی تست میکنم اصلا نمیخونه که بزنه کارت مموری خراب است هیچ علاعمی از خودش نشون نمیده بنظرتون چی چ اتفاقی افتاده ؟
ادمین

سلام دوست عزیز

موری رو روی یک کامپیوتر تست کنید اگر اطلاعات رو نشون نده خراب شده و باید تعویض شه. قابلیت تعمیر ندارن

رایدن تاریخ : ۱۱ مهر ۱۴۰۲
نزدیک ۹گیگ فیلم و عکس روی کارت حافظه داشتم ولی چند روز بعد که کارت حافظه رو وارد دستگاه کردم تمام اطلاعات کارت حافظه پاک شده بود مگه میشه ناگهان فایل ها خود به خود پاک بشن چون که من اصلا پاکشون نکردم لطفاً بگید چطوری فایل های از دست رفته رو بر گردونم آیا کارت حافظه ویروسی شده که یهو تمامی فایل هاش پاک شدن تو رو خدا سریع جوابمو بدید
ادمین

سلام دوست عزیز

مشکل از کارت حافظه هست و نمیشه اطلاعات رو از کارت حافظه برگردوند

ابوالفضل تاریخ : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
سلام من دیشب گوشیمو تازه گرفتم یه رم ۸ داشتم که تقریبن برام دوسال کار کرده بود دیشب که انداختم مشکل نداشت اما امروز یه پیام اومده که رم از کار افتاده وگفت بایدپشتیبانی بگیرم از اطلاعات ولی الان که رم رو از گوشی در آوردم نه کار میکنه ن اطلاعاتو میاره به نظرتون مشکل از چی بوده؟
علیرضا تاریخ : ۱۴ فروردین ۱۴۰۲
سلام من یه مموری 8 دارم قبلا درست بود ولی الان وقتی میذارمش توی گوشی اول چن بار خاموش روشن میشه بعد هم که روشن میشه مموری رو نمیخونه میشه درستش کرد؟ یاحداقل اطلاعاتش رو انتقال داد به یه جای دیگه؟ هزینه تعمیرش حدودا چقد میشه؟
ادمین

سلام

متاسفانه مموری کارت ها امکان تعمیر ندارند

Saman تاریخ : ۵ فروردین ۱۴۰۲
سلام و عرض ادب خدمت ادمین سایت من یه تبلت مدل Asus zenpad 8.0دارم بعد این تا رم ۶۴ رو پشتیبانی می‌کنه بعد الان نمی‌دونم رم ۶۴ بگیرم یا ۳۲ ب نظرتون کدوم مناسب تره یعنی اگه ۶۴ بگیرم مشکلی پیش نمیاد ?
محمد تاریخ : ۳ اسفند ۱۴۰۱
باسلام واحترام ببخشیدلطفاجواب سوالهای من رابدید 1-من یک رم64گیگ ترنسندداشتم حدود8سالی برام کارکردیه روزبرنامه های گوشیموبروزرسانی میکردم که گوشی هنگ کردوخاموش روشن شدوازاون روزکه4سال میگذره رم توگوشی هست ولی نمیشه محتویاتش راانتقال یاحذف کردنمیشه چیزی واردش کردکلاپروتکت شده درانواع کامپیوترهاوگوشی موبایل وبابرنامه فرمتش کردم فایلهاحذف میشنددوباره برمیگرده به حالت اولیه مشکلش چیه؟آیاقابل حل هست یانه؟وچه دلیلی بنظرشمایاعث بروزاین مشکل شده سوال بعدی من یه رم2ترابایت ازدیجی کالاخریداری کردم که البته فرمتش باگوشی قدیمی من سازگارنیست وگوشی من رم راشناسایی میکنه وانتقال وکپی میکنم ولی اکثرفایلهاراخراب میکنه آیابنظرشمارم مشکل داره وخراب هست یااینکه چون قدرت پردازش گوشی ضعیف هست وهمچنین فرمت رم باگوشی متفاوت بوده دچاراین مشکل شده چون وقتی4تافیلم سینمایی ازطریق دانگل وای فاانتقال دادیم به رم‌مشکلی ندارندوقابل پخش هستنداماهمان فیلم هاراوقتی ازطریق گوشی کپی میکنم خراب میشندلطفاکمکم‌کنیدکه چیکارکنم ودرآخراینکه اگرحداکثرساپورت گوشی1ترابایت باشه اسنپدراگون860امکان‌داره2ترابایت ساپورت میکنه؟چراکه قبلارم64رادرگوشی که حداکثر32گیگابایت ساپورت میکردنصب کردم وبدون مشکل وهنگی پر پر هم بودساپورتش میکرد
ادمین

سلام

رم گوشی شما سوخته و قابل تعمیر هم نیست باید رم رو تعویض کنید.

گوشی شما قابلیت ساپورت رم 2 ترا رو نداره. باید یه رم با حافظه پایین تر تهیه کنید

بنده خدا تاریخ : ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
سلام خداقوت من رَم گوشیم یک هو پیغام فرمت داده و بالا نمیاد و اطلاعات نشون نمیده ، وقتی گذاشته بودم رو سیستم ببینم اینجوری شد ، الان که گذاشتم تو گوشی میگه فایل پشتیبان تهیه و فرمت بشه . الان من باید چی کار کنم اطلاعات برگردونده میشه ؟ فرمت کنم درست میشه ؟
ادمین

سلام

روی سیستم مجدد امتحان کنید، اگر همچنان باز نشه رم سوخته و نمیتونید کاری بکنید. اگر فرمت کنید هم تموم اطلاعاتتون پاک میشه و از بین میره

ALI تاریخ : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم . من یه مموری کارد 128 خریدم و الان حدود 2 ماه که فقط 8 گیگ حافظه خالی داره و وقتی به پی سی وصل می کنم درایوش به جای ابی قرمز شده می خواستم بدونم مشکلی برای کارد پیش نمیاد ؟ ( چقد باید از فضا خالی باشه تا مشکلی پیش نیاد؟)
ادمین

سلام

مموری کارت مشکلی نداره، البته بهتره که خیلی حافظه رو پرنگه ندارید و نزارید قرمز بشه

آرمان تاریخ : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
سلام. خسته نباشید. ببخشید من یه مموری 64 گیگ توشیبا خریده بودم، یه روز نگذشته بود که گوشی پیام داد مموری خراب است برای استفاده فرمت کنید. بعد فرمت دوباره چندبار اون پیامو داد و منم هربار فرمت میکردم، یکم درست میشد بعد دوباره میگفت خرابه. بردم با یکی دیگه عوض کردم، الان بعد یه ماه دوباره اینجوری میکنه و الان حتی فرمت هم نمیشه. چه تو گوشی، چه توی لپ تاپ. اول ها هم قبل خرابی کامل پیام میداد عملکرد کارت sd ضعیف است لطفا با یک مموری باکیفیت تر تعویض کنید. وقتی عکس یا آهنگی میزدم، خودبخود یا پاک میکرد، یا عکس و آهنگ خراب میشد و قابل اجرا نبود. سه تا مموریم اینجوری خراب شده. گوشیم هم honor 7C. مشکل از چیه؟
ادمین

سلام

اگر چندین بار این اتفاق افتاده احتمالش هست که مشکل بخاطر گوشیتون باشه. باید حضوری مراجعه کنید تا گوشی از نظر سخت افزاری کامل بررسی بشه

زهرا تاریخ : ۱۶ آبان ۱۴۰۱
سلام چهارماه پیش یک رم ۱۶گیگ خریدم بعد دوماه گوشیم میزد کارت حافظه خراب است بخاطر ضمانت نامه که داشت تعویض کردم بعد یکماه هم دوباره کارت حافظه سوخت مشکل چیه
ادمین

سلام

امکانش هست مشکل ازگوشی باشه که باعث سوختن رم میشه. باید گوشیتون بررسی بشه

سیدشمس الدین جزایری تاریخ : ۹ آبان ۱۴۰۱
سلام کوادکوپتر من مموری کارت میخوره بعد از مدتی مموری از جاش بیرون زده وهر کاری میکنم جاگیر نمیشه وقتی مموری رو دوباره سرجاش میزارم بشدت پرت میشه بیرون از یک مموری دیگه هم استفاده کردم همین حالت رو داره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
عرفان تاریخ : ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید مموری کارت من روی هر دستگاهی میندازم یه پیام میاد میزنه باید فرمت روی لپتاب اصلا فرمت نمیشه ولی از رو گوشی فرمتش که میکنم یک پوشه هرگز پاک نمیشه
ادمین

سلام

اگر با لپ تاپ باز نمیشه یا نمیشه فرمت کرد مموریکارت خراب شده.رو یک گوشیدیگه هم امتحان کنید ببیند همین مشکل هست یا خیر

محمد تاریخ : ۱۴ شهریور ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید،مدت زیادی هست که رم من تو گوشیم قرار داره و مشکلی نبود تا امروز صبح که از خواب پاشدم دیدم رم شناسایی نمیشه دراوردم دوباره گذاشتم تو گوشی ولی بازم نیومد باید چکار کنم؟
ادمین

سلام

رم و از دستگاه خارج کنید و با یک رم ریدر به کامپیوتر و یا لپ وصل کنید، چک کنید که توی کامپیوتر باز میشه یا نه. اینکار رو با یک گوشی موبایل دیگه هم کنید. اگر تو موبایل دیگه و سیستم باز نشد رم گوشی خراب شده و متاسفانه امکان تعمیر رم وجود نداره

سعید تاریخ : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
سلام خسته نباشی ببخشید من رمو چندبارگذاشتم توگوشیم دوباره برداشتم یدفعه ازکارافتاد میشه کاریش کرد درست میشه
ادمین

سلام

خیر، مموری کارت ها خیلی حساس هستندو سریع می سوزند و متاسفانه دیگه نمیشه درستش کرد.

ار تاریخ : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
سلام مموری کارت روی گوشی بوده و ناگهانی بدون هیچ دلیلی آسیب دیده و خونده نمیشه. یعنی جداش نکردم ولی گوشی جدا شدن ناگهانی گزارش میده.
ادمین

سلام

مموری کارت ها خیلی حساسن و زمانی که خراب میشن متسافانه قابلیت تعمیر ندارند. مموری کارت رو خدا کنید از گوشی و به یه کامپیوتر وصل کنید و فورمت کنید. اگر باز نشد توی کامپیوتر مموری کارت خراب شده باید تعوی کنید

Bi تاریخ : ۲۶ تیر ۱۴۰۱
ببخشید شاید سوالم عجیب باشه براتون اگه مموری رو گوشیمون باشه بعد عکسا و چیزای مهمو بفرستیم داخلش اگه خارجش کردیم و دیگه ازش استفاده نکردیم ممکنه خراب بشه یا از کار بیوفته ‌به مرور زمان‌؟
ادمین

سلام

بله امکانش هست. مموری کارت ها به راحتی خراب میشن و دیگه قابلیت تعمیر هم ندارند. بهتره اطلاعاتتون رو توی یک فلش یا توی لپ تاپ بریزید

H. R تاریخ : ۹ تیر ۱۴۰۱
سلام گوشی های سامسونگ توی محل ذخیره یا همان تنظیمات ذخیره روی کارت اس دی نوشته جدا کردن آیا با این روش میشه کارت اس دی رو امن خارج کرد بعد یه رم اگه سوخته باشه گارانتی قبول میکنه؟ چقدر طول میکشه بره برگرده؟
ادمین

سلام

خیر ربطی نداره. اگر گارانتی داره کارت حافظه حتما به نمایندگی بفرستید تا براتون تعویض کنند

شاهین تاریخ : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام من یک رم میکرو 64 گیگ برند سن دیسک دارم هیچ روشی نمیشه فورمت کردش اطلاعات نمایش داده میشه بدون مشکل میخونه و باز میکنه ولی فرمت نمیشه با گوشی های قدیمی نوکیا فرمت انجام دادم با لپ تاب با انواع برنامه های مخصوص این کار نشد یک نفر بهم گفت مپش پاک شده نظر شما چیه میشه کاری کرد ؟ گارانتی نامحدود داره ولی تو ایران ساپورت نمیشه که استفاده کنم ازش
ادمین

سلام

اگر با دستگاه های دیگه امتحان کردید و نشد که فرمت کنیدمشکل از مموری کارت هستش و متاسفانه مموری کارت ها قابلیت تعمیر کردن ندارند

فرزاد تاریخ : ۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید من مموری کارت نو رو متاسفانه روی گوشی روشن گذاشتم بالا نیومد یعنی سوخته؟
ادمین

سلام

لطفا مموری کارت رو روی گوشی های دیگه هم امتحان کنید و اگر میتونید به یه کامپیوتر هم وصل کنید. اگر همچنان مموری کارت و نخوند مشکل از مموری کارت هستش.

امیرمحمّد رجبی تاریخ : ۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام و خسته نباشید به تیم قوی و مهارت وبیان کارشناسانه پارس. افتخار داشتم و مطلب فوق رو مطالعه کردم.خیلی مفهومی ساده وروان که برای مبتدی و حرفه ای قابل درک وفهم بودش. زحمت کشیدید و این موضوع مموری کارت مورد بحث اکثر مرد وزن هایی که از دیوایس هوشمند استفاده میکنند هستش ویا شاید من دور برم خیلی بودن وهستن که این بالا نیامدن و ریدینگ نشدن حافظه پرتابل وجانبی -باعث بهم ریختگی اعصاب و روان اشون شده.آخه قطعه ای هست ک مثلا مث من کلی اطلاعات مهم داخلش ثبت و چیده شده.آلبوم تصاویر کار وشغلم .متن وسند نوشتاری مهم-صوت وتصویریکه بیانگر سالهای دورهستش.خودش منظورم هر اندازه مادی باشه میشه ردشد اما بار معنوی ومفهومی و این استناد بودن رو چطور با از بین رفتن کنار بیایم که متاسفانه چاره خیلی راحتی داره ک باعرض تاسف بس ما انسانها دچار رومرّگی زندگی میشیم برای این مهم کوچکترین زمانی قائل نیستیم ک فقط ۳ردقیقه میخاد یک پشتیبان ویا بکاپ ابری بگیریم. موقعی اهمییت این فایل پشتیبان برامون روشن میشه که خیلی دیر شده.من جسارت به کسی نکردم روی حرفم باخودمه نه دوستان عزیز.ممنونم امیرمحمد از شهر دل ها -مشهد مقدّس
سپیده تاریخ : ۱۹ دی ۱۴۰۰
سلام من تا الان چند ماهی هست از رمم برای اپ ها و بعضی فایل های جاگیر استفاده میکردم رم 32 گیگ هست و حدود 4 یا 5 گیگ پر بود امروز یکدفعه دیدم هیچ کدوم از فایل هام که توی رم بود نیستن و اپ هام هم داده هاشون پاک شده و نمیتونم ازشون استفاده کنم اصلا کارت رو نمیخونه در صورتی که تا همین چند ساعت پیش درست بود چند بار رم رو در اوردم و گذاشتم اما درست نشد میشه بگین مشکلش چیه و چیکار کنم درست شه؟
ادمین

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. 

رمتون نیم سوز شده باید تعویض کنید

میلاد تاریخ : ۱۷ دی ۱۴۰۰
سلام من بدون خاموش کردن دستگاه کارت حافظه را از گوشیم خارج کردم . الان بخشی از فیلم و عکس هام نیست چطوری میتونم برگردونمشون؟ با دو تا از برنامه های ریکاوری امتحان کردم ولی پیدا نشدند فایل ها اصلا
ادمین

سلام و وقت بخیر دوست عزیز. اگه با برنامه های ریکاوری امتحان کردید جوابی نگرفتید دیگه راهی نداره

بردیا تاریخ : ۷ دی ۱۴۰۰
سلام بنده ۲ سال هست که مموری کارتم روی گوشیم بدون مشکل بود تا یکروز که گوشیم داشت اطلاعات رم رو بالا میاورد ارور داد رم هم چند باری خارج کردم و روی گوشی دیگران گذاشتم ولی کار نکرد چطور میتونم اطلاعات رم رو بیارم بالا که روی حافظه داخلی گوشیم بریزمش ممنون میشم جواب بدید.
Yegane تاریخ : ۴ دی ۱۴۰۰
سلام من یک ماه پیش رم خریدم ولی بعد دوروز یه پیامی اومد و دیگه چیزی بالا نیاورد بردم رم رو فرمت کردن باز این اتفاق افتاد دوباره فرمت کردن بازم این اتفاق افتاد بعدش گوشیمو فلش کردن ولی الا بعد تقریبا یک ماه باز اون پیام اومد بنظرتون مشکل از چیه؟رمم ۳۲گیگ گوشیمم سامسونگ a10s ممنون میشم جواب بدین
ادمین

سلام

یه رم دیگه رو روگوشیتون امتحان کنید. اگر اون رم مشکل نداشت احتمال مشکل از رم شماست

محمدرضا تاریخ : ۲۸ آذر ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید من حدود ۱ ماهی است رم را خریده ام و برنامه ها و بعضی بازی هارو میریزم تو رم تا از حافظه تلفنم کم بشود ولی این چند روز رمم دچار مشکل شده همون بازیهایی که ریخته بودم رو رم دیگه نیستن رم رو در اوردم دوباره گذاشتم بازم درست نشد مشکل از چیه؟
ادمین

باسلام

امکان اشکال نرم افزاری وجود دارد. لطفا یکبار رم را فرمت کنید.

زهرا تاریخ : ۳ آذر ۱۴۰۰
سلام،من تا چند روز قبل هم از کارت حافظه ام استفاده میکردم اما امروز برام پیام اومده که این دستگاه ازکارتsdپشتیبان گیری نمی کند برای نصب آن در قالب پشتیبانی شده ضربه بزنید بعد که روش کلیک میکنم میگه اگه قالب گیری کنید تمام محتوای کارت حذف میشه باید چکار کنم لطفا یکی کمکم کنه، ممنون
ادمین

باسلام

از کارت حافظه ، با اتصال به سیستم کامپیوتر بکاپ تهیه کنید و بعد آن را فرمت کنید.

امیر تاریخ : ۲۷ آبان ۱۴۰۰
سلام من یهو گوشیم خاموش شد وقتی روشن کردم دیگ اصلا کارت حافظه نخوند رو گوشی دیگرهم گذاشتم نخوند دستگاه کارت رو شناسایی نمیکنه که بخوام فرمت کنم کلی هم عکس و فیلم روش دارم میشه راهنمایی کنید
ادمین

با سلام

لطفا کارت حافظه را با اتصال به سیستم کامپیوتر فرمت کنید.

Mahsa تاریخ : ۱۲ آبان ۱۴۰۰
سلام من کارت sdویروسی بود باعث شد که گوشیم هنگ کنه.بعد از درآوردند باز هم یکم هنگ کرد و تنظیمات کارخانه کردم آیا باز نیاز ب فرمت هس؟
ادمین

با سلام

لطفا دستگاه را توسط متخصص فلش کنید.

سمانه تاریخ : ۳۰ مهر ۱۴۰۰
سلام.روی گوشیم رم دارم.چند وقتیه نمیتونم چیزیو از حافظه گوشی بهش انتقال بدم.وقتی انتقالو میزنم میگه انتقال ممکن نیست.دلیلش چیه.عکسا و فیلمهای مهمی روش دارم
ادمین

با سلام

لطفا پس از تهیه بکاپ رم را فرمت کنید.

گیمر تاریخ : ۱۲ مهر ۱۴۰۰
سلام من مموری روی گوشی میزارم بعد چند دقیقه پیغام میده برا جلوگیری از پاک شدن اس دی کارت ضربه بزنید بعدا دیگه نمیشه هیچ کار باهاش کرد حتی فایل ها پاکم نمیشه
ادمین

با سلام

کارت حافظه را یکبار فرمت کنید.

محمد تاریخ : ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر ببخشین من حدود یه سالی میشه که رمم تو گوشیه چند روز قبل همه ی عکس ها و موسیقی ها رو انتقال دادم به رم البته هنوز نصف هم نشده بود بعد شبش رفتم دیدم نوشته کارت حافظه وارد نشد گوشی رو یک بار روشن خاموش کردم درست شد دوباره فرداش دیدم که نوشته کارت حافظه وارد نشد این دفعه دو بار روشن خاموش کردم درست نشد رم و درآوردم دوباره گذاشتم دوباره درست نشد حتی توی یه گوشی دیگه هم نمیاره میگه حالا به نظرتون مشکلش چیه؟ آیا اطلاعات رم رو میشه برگردوند ؟ یا ممکنه رم سوخته باشه ناگفته نماند که بروزرسانی هم کردمش اون روز
ادمین

با سلام

دوست عزیز رم باید فرمت شود و در صورتی که رم را هنگام متصل کردن به سیستم کامپیوتر شناسایی میکند، امکان بکاپ گرفتن از اطلاعات وجود دارد. در غیر این صورت خیر.

محمد تاریخ : ۳۱ تیر ۱۴۰۰
سلام. استفاده نکردن طولانی مدت از رم هم باعث خرابی اون رم میشه؟ من دو تا رم دارم که نزدیک یکی دو سال استفاده نکردم امروز یکیشون رو نه کامپیوتر نه گوشی ها نه تبلت بالا نمی‌آورد. مشکل از اینجا می‌تونه باشه؟
ادمین

با سلام

لطفا یکبار رم ها را فرمت کنید.

محمد تاریخ : ۲۸ تیر ۱۴۰۰
سلام یهو رمم رو گوشی بالا نمیاره چکار کنم
ادمین

دوست عزیز سلام

لطفا رم را فرمت کنید.

سما تاریخ : ۵ تیر ۱۴۰۰
سلام وای تروخدا کمکم کنید من یهو دیدم اطلاعات رمم خود به خود پاک شده جز چند تا پوشه ...احساس میکنم چون بیش از حد پر شده بود ..ولی خب بهم خطار نمیداد ۳۲ گیگ بود خواهشا اگه کسی میدونه چیکار کنم اطلاعاتم برگرده بگه واقعا ناراحتم اطلاعات خیلی مهمی داشتم
ادمین
با سلام امکان ریکاوری رم وجود دارد. لطفا توسط متخصصص رم را ریکاوری کنید. آموزش ریکاوری را در لینک زیر مطالعه فرمایید. http://www.parsertebatco.com/post/168
امیر تاریخ : ۲ تیر ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر.گوشی سامسونگ دارم.رم ۸ گیگ داخل بود.بعد مدتی خطا میزد که کارت حافظه خوانده نمیشه.مموری رو عوض کردم حالا بعد گذشت چند ماه دوباره هم گوشی همین خطا رو میده و مموری خراب شد.یعنی امکانش هست که گوشی مموری ها رو خراب میکنه؟میشه راهنمایی بکنید چیکار کنم.ممنون از لطفتون
ادمین
با سلام لطفا بعد از تهیه بکاپ دستگاه را یکبار به تنظیمات کارخانه برگردانیدو یا توسط متخصص فلش شود.
Nima تاریخ : ۴ خرداد ۱۴۰۰
سلام ببخشید یه سوالی داشتم رم من خراب شده بود و فرمت کردم میتونم الان اون اطلاعات رو برگردانیم اگه میشه توضیح بدید
ادمین
با سلام امکان ریکاوری رم وجود دارد.لطفا توسط متخصص ریکاوری کنید.
Asad تاریخ : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام و خسته نباشید به ادمین سایت ببخشید من امروز که گوشیم رو گرفتم دیدم که فایل هایی که توی کارت SD بوده نیست و دیدم که روی حافظه نوشته که کارت حافظه وجود ندارد با اینکه تا شب قبلش همه چیز بود به نظرتون مشکل از چی هست و میشه درست کرد یا نه ؟ با تشکر از سایت خوبتون
ادمین
با سلام لطفا یکبار دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید و در صورت نیاز کارت حافظه را ریکاوری کنید.
Sjad تاریخ : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام من رمم دچار مشکل شده و روش عکس های خانوادگی دارم و ی تخته ای اومده تو اعلان ها و میگه کارت حافظه ی شما درست کار نمی کند و برای جلوگیری از ازدست رفتن اطلاعات رو فقط خواندنی تنظیم شد .میشنهاد میشود از اطلاعات خود پشتیبان بگیرید بعد هر کار میکنم نمیتونم عکس هام رو از توش در بیارم
Shirin تاریخ : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام من رمم یهویی پرید و اخطار میده داده های این کارت حافظه خراب است و برای استفاده باید آن را تنظیم کنید و یه گزینه ام داره به عنوان راه اندازی مجدد. حالا من چیکار کنم؟ راه اندازی مجدد رو بزنم؟ منظورش همون فرمت کردنه آیا؟ امکانش هست رمم سوخته باشه
ادمین
با سلام لطفا کارت حافظه را یکبار فرمت کنید.
AMIR تاریخ : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام رم من هر از گاهی بعضی وقتا ها که گوشی رو خاموش روشن میکنم گوشی ارور میده و مسگه باید فرمت کرد .
ادمین
با سلام امکان خرابی رم وجود دارد. لطفا یکبار رم را فرمت کنید.
ویدا تاریخ : ۷ فروردین ۱۴۰۰
سلام،من ی رم خریدم سوخت گفتم حتما مشکل از رم بوده رفتم از جایه دیگم خریدم اونم سوخت یهو کلا فیلمامو نمی اورد دلیلش چیع چرا هررمی میخرم میسوزه ؟
ادمین
با سلام دوست عزیز برای حل مشکل با کارشناسان ما تماس بگیرید 02691009091
Arzo تاریخ : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
خسته نباشید کارت حافظه (رم) گوشیه من بالا نمیاره اطلاعات درسی داخلش دارم میخام اطلاعاتم برگرده ایا دیگه درست نمیشه ؟ رمم سوخته؟؟ اگه کسی اطلاعاتی داره بگه ممنون میشم
ادمین
با سلام رم رو به کامپیوتر وصل کنید اگر توی سیستم بالا نیومد احتمال زیاد رم سوخته و متاسفانه نمیشه اطلاعات رو برگردوند
Leila تاریخ : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
درود و وقت بخیر سوالی داشتم مبنی بر این که آیا مموری سوخته‌ اطلاعاتش میشه ریکاوری کرد ؟؟
ادمین
با سلام خیر
من تاریخ : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
من کار خاصي با کارت حافظه ام نکردم ولي یکبار که گوشي ام خاموش شد برنامه هاي کارت حافظه ام ديگه نميومد و چند بار هم به طور خود به خود خارج ميشد بدون اينکه من درش بیارم و اطلاعات خیلی مهمی داشتم روش قابل بازگشته ؟؟؟؟
ادمین
با سلام بله از طريق برنامه ريكاورى قابل بازيابى هست
Amir تاریخ : ۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام ببخشید من چنوقته بود از قابلیت جدید تلگرام یعنی ذخیر داده های تلگرام روی کارت sd استفاده میکردم بعد یه مدت یکم تلگرامم کند شد و بعد داخل قسمت محل ذخیر در تنظیمات گوشی نوشت کارت مموری خراب است میخواستم بدونم دلیلش تلگرام بوده یا چیز دگه ای میتونه باشه و با فرمت هم نمیشه چکار باید بکنم و متاسفانه این دومین باریه این اتفاق میوفته و هر دو بار هم به همین شکل بوده
ادمین
با سلام مشکل ممکنه بخاطر تلگرام بوده باشه. ممکنه عکس فیلم یا برنامه که از طریق تلگرام دانلود شده بد افزار یا ویرروسی بوده باشه
مائده تاریخ : ۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام من تازه یه رم ۱۶ گیگ خریدم .برای اینکه فایل هام رو از رم قبلی انتقال بدم به اون زدم کامپیوتر ولی نیاورد .خواستم فرمت کنم پیام میومد کامپیوتر نمیتونه فرمت کنه چند بار کشیدم و زدم تا تونستم فرمت کنم . گزینه فرمت رد عوض کردم از اون به بعد تو گوشی پیام میاد نوشتن در رم ممکن نیست . باید چیکار کنم ؟
ادمین
با سلام رم خراب شده ، اگر گارانتی داره به نمایندگی که ازش خرید برگردونید
Ali تاریخ : ۶ اسفند ۱۳۹۹
من رمم نیاز به فرمت داشت فرمت کردم تو کامپیوتر بعدش کار می کرد فرداش باز هم به فرمت نیاز داشت کردم و دوباره و دوباره و دوباره فرمت کردن ولی باز نیاز به فرمت داره چیکار کنم؟بندازم دور یا تعمیر کردنیه؟
sara تاریخ : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید ببخشید من مموری‌ گوشیم را یک بار وصل کردم به تلوزیون و بعد دراوردم زدم به گوشی دوباره بعد از چند وقت مموری درست کار نکرد مثلا وقتی فیلم و عکس میریزم روش اونارا پخش نمکنه ولی فیلمایی که از قبل توش بود رو پخش میکنه باید عوضش کنم؟یا ممکنه ویروسی شده باشه و درست میشه
ادمین
با سلام بله رم ویرروسی شده. اطلاعاتتون رو بردارید یکبار فرمت کنید اگر درست نشد به گارانتی تحویل بدید
مینو تاریخ : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
سلام من رمم یهو خود به خود یه پی ام انگلیسی فرستاد و بعد دیگه نیاورد میرم‌تو فایلام میزنه not inserted و تو گوشیای دیگم امتحان کردم ولی نمیاره چیزی یعنی رمم سوخته؟ باید چیکار کنم؟
ادمین
سلام دوست عزیز رم رو به کامپیوتر وصل کنید و یکبار فرمت کنید. اگر مشکل حل نشد امکانش هست رم سوخته باشه
محمد تاریخ : ۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام. یک رمم سوخته و الانی هم هی پیغام میده رم شما به دزستی کار نمیکند. هم مشکل اول هم دوم راهش چیه؟
ادمین
سلام دوست عزیز کارت حافظتون دیگه قابل تعمیر نیس. یه کارت حافظه جدید تهیه کنید
. تاریخ : ۳ بهمن ۱۳۹۹
سلام یه چن ساعتی میشه که همه عکسا و فیلماو موسیقی و برنامه هایی که تو رمم بوده الان نیست و پیامی هم برام نیومده که رم خراب یا سوخته.الان مطمعن نیستم سوخته یا نح .لطفا بگین چکار کنم ؟؟واقعا رمم سوخته ایا لازمه که برم عوض کنم؟
ادمین
سلام دوست عزیز کارت حافظه رو به کامپیوتر وصل کنید اگر سوخته باشه مشخص میشه
Mammadsenator تاریخ : ۳ بهمن ۱۳۹۹
سلام رم من صبح سالم بود اما چن ساعت کار داشتم گوشیو روشن کردم دیگه رمو نمی اورد تو گوشیای دیگه هم امتحان کردم نیاورد مشکلش چی میتونه باشه؟
ادمین
سلام دوست عزیز با توضیحاتی که دادی احتمالا کارت حافظه سوخته و باید تعویض شه
ناشنــاس تاریخ : ۳۰ دی ۱۳۹۹
سلام رمم ویروسی بود ( چون عکس و فیلمایی که میگرفتم تو حافظه داخلی نشون نمیداد فقط تو گالری بود) ( گاهی اوقاتم یهویی میدیدم ویدیو ها پلی نمیشه.. گوشیو خاموش روشن میکردم درست میشد) چند روز پیش گوشی خاموش بود.. بعدش ک روشن کردم بالای صفحه اومد کارت sd آسیب دیده.. اصن رم بالا نیومده بود ..زده بود باید فرمت شه..فرمتش کردم همه چی پاک شد.. فرداش چنتا فیلم و عکس گرفتم.. یکی از عکسا رو که باز میکردم کلا صفحه خاکستری میشد.. یکی از ویدیو ها پلی نمیشد.. یکی دیگه از ویدیو هام وقتی پلی کردم آهنگی روش بود که قبل از فرمت کردن اون آهنگ تو رم بود .. به نظرتون کلا خراب شده و باید بندازم دور؟!
ادمین
سلام دوست عزیز کارت حافظه رو عوض کنید
فاطمه تاریخ : ۷ دی ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر من دو بار مموری گوشیم رو عوض کردم و هر دفعه پیام میاد کارت حافظه شما فایل های خراب یا مشکلات دیگر دارد،بهتر است از آن پشتیبان گیری کنید یا آن را تعویض کنید بنظرتون مشکل چیه
ادمین
باسلام گوشیتونو فلش کنید مشکلتون حل میشه