ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

حالت safe mode چیست؟| حالت ایمن گوشی سامسونگ ( خارج شدن و وارد شدن به سیف مود موبایل) Reviewed by Mrs. Bagheri on 2021-06-02 11:19:19. سیف مود یا سیف مد (Safe Mode)، یک وضعیت ویژه از سیستم عامل گوشی اندروید شماست. در حالت سیف مود برنامه‌های شخص سوم دستگاه اندرویدی شما غیرفعال می‌شوند. به کمک این وضعیت شما می‌توانید ویروس‌ها و بدافزارهای گوشی اندرویدی را شناسایی کرده و آنها را حذف کنید. سیف مود یا سیف مد (Safe Mode)، یک وضعیت ویژه از سیستم عامل گوشی اندروید شماست. در حالت سیف مود برنامه‌های شخص سوم دستگاه اندرویدی شما غیرفعال می‌شوند. به کمک این وضعیت شما می‌توانید ویروس‌ها و بدافزارهای گوشی اندرویدی را شناسایی کرده و آنها را حذف کنید. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
چگونه با تماس اضطراری قفل گوشی را باز کنیم؟
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
حالت safe mode چیست؟| حالت ایمن گوشی سامسونگ ( خارج شدن و وارد شدن به سیف مود موبایل)
حالت safe mode چیست؟
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ تاریخ بازنویسی : ۲۳ آبان ۱۴۰۲

safe mode چیست ؟ سیف مود یا سیف مد (Safe Mode)، یک وضعیت ویژه از سیستم عامل گوشی اندروید شماست. در حالت ایمن گوشی سامسونگ برنامه‌های شخص سوم دستگاه اندرویدی شما غیرفعال می‌شوند. به کمک این وضعیت شما می‌توانید ویروس‌ها و بدافزارهای گوشی اندرویدی را شناسایی کرده و آنها را حذف کنید.

اگر اسمارت فون شما بیش از حد داغ می‌شود، باتری زودتر از انتظار تخلیه می‌شود و یا گوشی کارایی لازم را ندارد، احتمالاً مقصر اصلی، یکی از نرم افزارهای نصب‌شده بر روی موبایل است. پس با بردن گوشی به حالت ایمن می‌توان از این مسئله اطمینان حاصل کرد. اگرچه نحوه فعال کردن این حالت در دستگاه های مختلف متفاوت بوده، اما خروجی کار در همه آنها یکی است.

 

 مطالبی که قرار است در این مقاله بخوانید:

 

حالت سیف مود موبایل چیست؟

safe mode چیست ؟ سیف مود با نام انگلیسی safe mode اصطلاحی در سیستم عامل های مختلف که آن را حالت ایمن نیز می‌نامند. در حالت ایمن، امکان استفاده از نرم افزارها برای سیستم عامل محدود خواهد شد و فقط درایو ها و نرم افزار های ضروری قابل اجرا خواهند بود.که غال با از این حالت در تعمیر ویندوز یا سیستم عامل های مختلف نظیر اندروید یا آی او اس،استفاده می‌کنند. البته دلیل آن بسته بودن تمام نرم افزارهای جانبی و مخرب است. اشکال یابی،رفع اشکال،شناسایی ویروس و بدافزار و ریست کردن سیستم عامل در حالت سیف مود امکان پذیر است.

 

حالت سیف مود چیست؟

 

حالت ایمن گوشی سامسونگ چیست؟

حالت ایمن گوشی سامسونگ چیست ؟ یکی از ویژگی های کاربردی برای دستگاه های مختلف، از جمله گوشی سامسونگ است که بیشتر برای امنیت سیستم به کار می رود. با استفاده از این ویژگی، شما می توانید فقط سیستم عامل گوشی را اجرا کنید و از اجرا شدن برنامه هایی که بعد از خرید گوشی، روی آن نصب کرده اید، جلوگیری کنید. حالت ایمن گوشی سامسونگ چیست، در واقع روشی برای شناسایی دلیل مشکلات اتصال‌پذیری، مصرف شارژ و موارد مشابه است. ممکن است یکی یا چند ویروس، از طریق این برنامه ها، وارد گوشی شما شده باشند که به هیچ وجه نتوانید آنها را پاک کنید. همچنین امکان دارد برنامه ای را که معمولا با آن کار می کنید، نتوانید حذف کنید.

در این شرایط است که با فعال کردن حالت Safe mode در گوشی سامسونگ، می توانید برنامه هایی را که باعث ایجاد مشکل در گوشی شما شده‌ اند، شناسایی کنید و آن را از شر تمام این ویروس ها پاک کنید. دقت کنید که در حالت ایمن، دسترسی به اطلاعات گوشی ممکن نیست اما تماس‌های ورودی و خروجی و دریافت و ارسال اس ام اس، همچنان برقرار است.

 

حالت ایمن گوشی سامسونگ j5  چه کاربردی دارد؟

استفاده از حالت ایمن در گوشی‌ها یا تبلت‌های سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد تا فقط سیستم عامل را اجرا کنید و از اجرا شدن اپلیکیشن‌هایی که پس از خرید گوشی سامسونگ روی آن نصب کرده‌اید، جلوگیری نمایید. این حالت، به عنوان روشی برای شناسایی دلیل مشکلات در اتصال‌پذیری، مصرف شارژ و ... استفاده می‌شود.

با اجرای حالت ایمن گوشی سامسونگ می‌توانید اپلیکیشن‌هایی را که سبب ایجاد مشکل در گوشی شما شده‌اند، شناسایی کنید. در حالت ایمن، دسترسی گوشی به داده‌های موبایل امکان‌پذیر نیست ولی تماس‌های ورودی و خروجی و دریافت و ارسال اس ام اس ممکن است.

اگر گوشی شما در حالت ایمن، بدون مشکل کار کند، احتمالا مشکلی که در گوشی شما پیش آمده، به دلیل یکی از اپلیکیشن‌هایی است که پس از خرید گوشی سامسونگ، روی آن نصب کرده‌اید. پس از شناسایی این اپلیکیشن، می‌توانید آن را حذف کنید تا مشکل گوشی شما رفع شود.

اگر مشکل گوشی در حالت ایمن نیز برطرف نشود، ممکن است مشکل پیش آمده، در نتیجه‌ی ایرادی در سیستم عامل یا یک آسیب سخت‌افزاری باشد. در هنگام خرید گوشی سامسونگ باید به گارانتی نیز توجه داشته باشید و تنها گوشی‌های دارای گارانتی معتبر را بخرید.

 

استفاده از حالت Safe mode چه موقع ضروری است؟

هنگامی که ویندوز به‌طور معمول آغاز می‌شود، برنامه‌های نصب‌ شده را اجرا می‌کند، تمام سرویس‌های پیکربندی‌شده را راه‌اندازی می‌نماید و سر آخر گرداننده‌های سخت‌افزار را بارگیری می‌کند. اگر از حالت ایمن بهره بگیرید، ویندوز وضوح صفحه‌نمایش را با استفاده از درایوهای ویدیویی عمومی کاهش می‌دهد، از بسیاری پشتیبانی‌های سخت‌افزاری می‌کاهد، تنها سرویس‌های موردنیاز را راه‌اندازی می‌کند و در آخر برنامه‌های شخص ثالث را از کار می‌اندازد.

گاهی اوقات می‌توانید ویندوز را در همین حالت (وقتی به‌طور معمول شروع نمی‌شود) اجرا نمایید. همین سبب می‌گردد که شما مشکلات را حل کنید. اگر کامپیوتر شما با نرم‌افزارهای مخرب آلوده شده یا دارای گرداننده‌های سخت‌افزاری ناپایدار است که باعث ایجاد صفحات آبی می شوند، حالت ایمن کمک شایانی به شما می‌کند.

زیرا این‌ چیزها زمانی‌که ویندوز به‌صورت عادی راه‌اندازی می‌گردد، لود نمی‌شوند. اگر مشکل حادی در کامپیوتر شما وجود داشته باشد و به‌نظر می‌رسد که نتوانید آن را حل کنید یا اگر رایانه شما ناپایدار است و باعث بروز مشکل صفحه‌نمایش آبی می‌شود، تنها راه‌نجات شما این است که کامپیوترتان را در حالت مذکور قرار دهید.

 

کاربرد های محیط Safe Mode 

حالت Safe Mode حالت ایمن گوشی سامسونگ برای راه اندازی برنامه های ضد ویروس و ضد جاسوس بسیار مناسب است. برخی از آلودگی های ویروسی مانع از اجرای برنامه های ضد ویروس می شوند و از آن جایی که این آلودگی ها معمولا در همان آغاز ویندوز خودشان را به کامپیوتر تحمیل می کنند اجازه نصب یا راه اندازی هیچ برنامه امنیتی را به کاربر نمی دهند. بنابراین مناسب است در حالت Safe Mode وارد ویندوز شوید و برنامه ضد ویروس خود را راه بیندازید تا تمام کامپیوتر شما را جست و جو و پاک سازی کند.

برخی از برنامه هایی که روی کامپیوتر نصب می شوند به هیچ وجه حاضر به حذف شدن یا Uninstall شدن نیستند. این برنامه ها نه آیکونی برای این کار دارند و نه به ویندوز اجازه چنین کاری را می دهند. در چنین شرایطی نیز ورود به حالت Safe Mode می تواند بسیار مفید باشد. پس از ورود به حالت Safe Mode می توانید وارد کنترل پنل شده سپس با استفاده از Add or Remove Programs همانند قبل آن برنامه را Uninstall نمایید.

در محیط Safe Mode می توانیم برنامه های راه اندازی را که مشکل ایجاد کرده اند را Uninstall کنیم.

 

 

چگونه گوشی را در حالت safe mode قرار دهیم

 

  • روش اول

دکمه پاور را برای چند ثانیه نگه دارید.

روی دکمه خاموش برای چندین ثانیه تاچ کنید.

حال گزینه Safe mode را بزنید.

 

  • روش دوم

گوشی را خاموش کنید.

دکمه پاور را نگه دارید تا گوشی ویبره زد دکمه پاور را رها کنید و دکمه ولوم پایین را برای چندین ثانیه نگه دارید.

معمولاً پس از ورود موفق به حالت safe mode در پایین سمت چپ دستگاه عبارت safe mode درج می‌شود.

 

  • روش سوم

با استفاده از نرم افزار هایی مانند quick reboot  میتوان به سادگی به حالت safe mode  دسترسی پیدا کرد اما استفاده از این نرم افزار نیازمند دسترسی به root می باشد. اگر تلفن هوشمند شما روت شده می توانید پس از نصب این نرم افزار وارد آن شده و با زدن گزینه safe mode  گوشی را در این حالت مجددا راه اندازی کنید. پس از ورود به حالت safe mode در پایین سمت چپ صفحه واتر مارک safe mode  قرار می گیرد

 

چگونه گوشی را در حالت safe mode قرار دهیم

 

 تنظیمات حالت ایمن گوشی سامسونگ

برای تنظیمات حالت ایمن گوشی سامسونگ، ابتدا دکمه‌ی پاور را بزنید و گوشی را خاموش کنید. سپس، بعد از خاموش شدن کامل گوشی، دکمه‌ی پاور و دکمه‌ی کاهش صدا را همزمان با هم، فشار دهید و نگه دارید تا گوشی شما روشن شود. زمانی که لوگوی سامسونگ بالا آمد و گوشی در حالت safe mode بوت شد، می‌توانید دکمه‌ها را رها کنید.

 

خروج از حالت ایمن گوشی سامسونگ

چگونه حالت ایمن گوشی سامسونگ را غیر فعال کنیم ؟ گوشی خود را ریستارت یا خاموش کنید

  1. دکمه خاموش/روشن گوشی خود را فشار داده و نگه دارید.
  2. بسته به نوه دستگاه‌تان، ممکن است گزینه‌ی ریستارت یا خاموش کردن گوشی را ببینید.
  3. هر کدام از این گزینه‌ها را دیدید انتخاب کنید.
  4. وقتی گوشیتان دوباره روشن شود، دستگاه‌تان باید به حالت معمولی بازگشته باشد.

 

خاموش کردن حالت ایمن گوشی سامسونگ ، از طریق منوی نوتیفیکیشن

خارج شدن از حالت ایمن گوشی سامسونگ کاری بسیار اسان است، درست مثل ورود به حالت سیف مود است. با طی کردن مراحل زیر می توانید خارج شدن از حالت ایمن گوشی سامسونگ را یاد بگیرید:

  • در بعضی از تبلت ها و گوشی های اندروید حالت Safe Mode در منوی نوتیفیکیشن ها است. 
  • نوار را پایین بکشید و روی حالت Safe Mode کلیک کنید.
  • اگر حالت امن برای شما فعال شده باشد شما عبارت Safe Mode Enabled را مشاهده خواهید کرد. حالا برای غیر فعال کردن حالت ایمن اندروید روی این عبارت تپ کنید.
  • پیغامی با مضمون “با غیرفعال کردن حالت ایمن دستگاه شما ریستارت خواهد شد. سپس تمام برنامه هایتان قابل دسترس خواهد شد” نمایش داده می شود. روی دکمه OK تپ کنید.
  • حالا منتظر ریستارت شدن گوشی خود بمانید. در بعضی از گوشی ها فرایند ریستارت انجام نمی شود و خیلی ساده گوشی از حالت ایمن خارج خواهد شد.
  • بد نیست بدانید از حالت سیف مود میتوانید برای رفع ارور Screen Overlay گوشی خود استفاده کنید.

 

چگونه حالت ایمن گوشی سامسونگ را غیر فعال کنیم ؟ خارج کردن باتری گوشی

چگونه حالت ایمن گوشی سامسونگ را خاموش کنیم ؟ در صورتی که دستگاهی با باتری قابل تعویض دارید، بیرون آوردن باتری و جا زدن دوباره ی آن می تواند در خروج از حالت Safe Mode موثر باشد. دستگاه خود را خاموش کنید، حداقل یک دقیقه بعد از آن، باتری دستگاه خود را از آن بیرون بیاورید و دوباره در جای خود قرار دهید و دستگاه خود را دوباره روشن کنید.

 

حالت ایمن گوشی سامسونگ را چگونه خاموش کنیم ؟ روشن کردن گوشی به همراه نگه داشتن دکمه کاهش صدا

این روش در مورد خیلی از گوشی ها عمل نمی کند، اما بسیاری از کاربران گزارش کرده اند که با خاموش کردن دستگاه و سپس با نگه داشتن همزمان دکمه پاور (دکمه خاموش و روشن کردن گوشی) و دکمه کاهش صدا، می توانند از حالت safe mode خلاص شوند.

این روش ممکن است به جای اینکه مشکل شما را حل کند، مشکل جدیدی برای شما ایجاد کند. اگر دکمه صدای دستگاه شما شکسته شده باشد، ممکن است همیشه به هنگام ریبوت کردن گوشی، دکمه ی کاهش صدا نیز فشرده شده و گوشی همیشه هنگام ریبوت کردن به حالت Safe Mode برود. برای حل این مشکل باید گوشی خود را تعمیر کنید.  پارس ارتباط با چندین سال سابقه عالی، تعمیر سریع به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیرات موبایل شناخته شده است. 

 

علت خارج نشدن گوشی از حالت ایمن

حالت ایمن گوشی سامسونگ چگونه خاموش میشود ؟ از آنجایی که روش وارد شدن و همچنین خروج از سیف مود در گوشی های مختلف، کمی فرق دارد، کاربران در صورتی که یک روش را امتحان کنند و به نتیجه نرسند، دچار استرس می شوند و اقدام به خارج کردن باتری گوشی می کنند!

چگونه از حالت ایمن گوشی سامسونگ خارج شویم ؟ شاید خارج کردن باتری گوشی، برای برخی از موبایل ها کار کند اما قطعا خروج از سیف مود ساموسنگ j7 و مدل های بسیار دیگری با این روش ممکن نیست. علاوه بر این امکان جدا کردن باتری بسیاری از گوشی های هوشمند جدید توسط کاربر فراهم نیست.

به همین دلیل اگر این سوال هم برای شما پیش آمده که چرا گوشی از حالت ایمن خارج نمی شود، باید بگوییم که به دنبال آموزش بیرون بردن گوشی از حالت Safe Mode نباشید زیرا این کار در گوشی های مخلتف به روش های گوناگون انجام می شود.

 

فعال کردن حالت سیف مود گوشی سامسونگ، اچ تی سی و موتورولا

روشن کردن حالت ایمن گوشی های سامسونگ بسیار ساده است. معمولا فعال سازی حالت ایمن در اکثر گوشی های سامسونگ به این شکل است که ابتدا دکمه پاور گوشی را نگه می دارید سپس گزینه Safe mode را از بین گزینه های نمایش داده شده در لیست انتخاب می کنید.

فعال کردن حالت ایمن برای گوشی های سامسونگ گلکسی S8، S7 یا S6 و برخی از مدل های دیگر گلکسی کمی متفاوت تر است چون در این گوشی ها به طور مثال باتری s6به صورت فیزیکی و به راحتی در دسترس نیست. ابتدا باید دکمه پاور گوشی را نگه دارید تا گوشی خاموش شود.

 بعد از خاموش شدن گوشی، مجددا یک بار دیگر دکمه پاور را نگه دارید و زمانی که لوگو سامسونگ را مشاهده کردید باید دکمه ولوم کم را نگه دارید. در این زمان از بین گزینه های نمایش داده شده گزینه Safe Mode  را انتخاب کنید.

 

حالت سیف مود گوشی ال جی (مدل های قدیمی LG)

  • درحالیکه دستگاه ال جی شما خاموش است، دکمه Power را فشار داده و نگهدارید تا لوگوی ال جی روی صفحه نمایش داده شود و سپس دکمه Power را رها کنید.
  • درحالیکه لوگوی ال جی روی صفحه در حال نمایش است، دکمه کاهش صدا را فشار داده و نگهدارید.
  • دکمه کاهش صدا را نگهدارید تا عبارت Safe Mode در گوشه پایین – چپ صفحه نمایش داده شود و سپس دکمه کاهش صدا را رها کنید.
  • توجه داشته‌­باشید که این فرآیند ممکن است تا 45 ثانیه طول بکشد.

 

حالت سیف مود در گوشی گوگل پیکسل و سایر گوشی های اندرویدی

در این روش برای ورود به حالت سیف مود گوشی کافی است مانند زمانی که گوشی را خاموشی می کنید چند لحظه کلید پاور را نگه دارید. با این کار گزینه هایی مانند Power off ، Restart و ... نمایش داده می شوند. انگشت خود را چند لحظه بر روی Power off نگه دارید تا پیغامی مانند تصویر زیر برای ورود به حالت سیف مود گوشی نمایش داده شود.

OK را انتخاب کنید تا پس از ریبوت شدن گوشی وارد Safe Mode شوید. دقت داشته باشید که با فعال شدن این حالت عبارت Safe Mode گوشه پایین صفحه نمایش داده می شود. برای خروج از این حالت هم کافی است دستگاه خود را یک بار خاموش و روشن کنید.

 

سوالات متداول

حالت ایمن سامسونگ کجاست؟

اگر ترجیح می‌دهید از گزینه‌های روی صفحه استفاده کنید، می‌توانید روی گزینه‌ای در پانل اعلان گوشی خود ضربه بزنید تا از حالت ایمن خارج شوید، برای انجام این کار، از بالای صفحه نمایش گوشی خود به پایین بکشید، در پانل اعلان که باز می شود، روی «حالت ایمن روشن است» یا عبارت مشابه ضربه بزنید.

 

حالت ایمن گوشی چیست؟

اگر ترجیح می‌دهید از گزینه‌های روی صفحه استفاده کنید، می‌توانید روی گزینه‌ای در پانل اعلان گوشی خود ضربه بزنید تا از حالت ایمن خارج شوید، برای انجام این کار، از بالای صفحه نمایش گوشی خود به پایین بکشید، در پانل اعلان که باز می شود، روی «حالت ایمن روشن است» یا عبارت مشابه ضربه بزنید.

 

چرا گوشی از حالت ایمن خارج نمی شود؟

برای رفع حالت ایمن گوشی سامسونگ دستگاه خود را ریبوت کنید (خاموش و روشن کنید) و ببینید آیا مشکل باقی می ماند یا نه. دکمه Power را نگه دارید، گزینه ی Power Off را انتخاب کنید و 5 ثانیه گوشی خود را خاموش نگه داشته و دوباره روشن کنید. به احتمال زیاد با این روش مشکل شما حل شده و از حالت safe mode خارج خواهید شد.

 

چگونه گوشی را از حالت ایمن خارج کنیم؟

برای خارج شدن از حالت ایمن گوشی سامسونگ در قدم اول، دکمه سمت راست (دکمه پاور) گوشی خود را فشار داده و برای چند لحظه نگه دارید. زمانی که گزینه‌های «خاموش کردن/ راه‌اندازی مجدد» نمایان شد؛ بر روی گزینه «Restart» کلیک کنید، تا مجدد راه‌اندازی شود و به حالت اولیه (قبل از حالت ایمن) بازگردد.

 

فعال کردن حالت ایمن گوشی سامسونگ j5 چگونه است؟

حالت ایمن گوشی سامسونگ را چگونه غیر فعال کنیم ؟ برای فعال کردن حالت ایمن گوشی سامسونگ j5 ، ابتدا دکمه‌ی پاور را بزنید و گوشی را خاموش کنید. سپس، بعد از خاموش شدن کامل گوشی، دکمه‌ی پاور و دکمه‌ی کاهش صدا را همزمان با هم، فشار دهید و نگه دارید تا گوشی شما روشن شود. زمانی که لوگوی سامسونگ بالا آمد و گوشی در حالت safe mode بوت شد، می‌توانید دکمه‌ها را رها کنید.

 

حالت ایمن چیست و چگونه غیر فعال میشود؟

حالت ایمن یا “safe mode” به وضعیت ویژه‌ای گفته می‌شود که در صورت فعال شدن، تمام برنامه‌های جانبی به حالت غیر فعال درمی‌آیند؛ و شما به واسطه این شرایط، می‌توانید ویروس یا برنامه مخربی که باعث ایجاد تغییراتی در گوشی موبایلتان شده است را، شناسایی کنید.

 

روش لغو حالت ایمن در گوشی سامسونگ a20s چگونه است؟

حذف حالت ایمن گوشی سامسونگ دکمه پاور را فشار دهید و نگه دارید، که معمولاً در سمت راست گوشی هوشمند سامسونگ شما قرار دارد. وقتی صفحه زیر ظاهر شد دکمه روشن/خاموش را رها کنید و روی Restart ضربه بزنید. برای بار دوم روی Restart ضربه بزنید.

 

حالت سیف مود گوشی سامسونگ a51 چگونه فعال می شود؟

برای فعال کردن حالت سیف مود گوشی سامسونگ a51  ابتدا باید دکمه پاور گوشی را نگه دارید تا گوشی خاموش شود. بعد از خاموش شدن گوشی، مجددا یک بار دیگر دکمه پاور را نگه دارید و زمانی که لوگو سامسونگ را مشاهده کردید باید دکمه ولوم کم را نگه دارید، با این روش به حالت ایمن گوشی سامسونگ می روید.

چگونه حالت ایمن گوشی سامسونگ را خاموش کنیم

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
98azizi تاریخ : ۲۶ تیر ۱۴۰۲
واقعا ممنون از اطلاعات خوبتون برای من نتیجه داد
نوید تاریخ : ۲۶ تیر ۱۴۰۲
سلام دوستان من گوشیم چند روزه گزارش خطا میزنع بعد برنامه هارو باز نمیکنه کسی می‌تونه کمک کنه
navid تاریخ : ۱۳ تیر ۱۴۰۲
سلام گوشی من j5 سامسونگ هستش چند روزه به حالت ایمن رفته وتمام برنامه های دانلودی و نصبی را حذف کردم ولی از حالت ایمن خارج نمیشه خوهشا لطف کنید راهنمایی بفرمایید
پارمیس تاریخ : ۱۳ تیر ۱۴۰۲
واقعا ممنونم عالی بود واقعا سپاسگزارم ...بارها سعی کردم نشد تا این وبلاگ رو خوندم...متچکرم
کامیار تاریخ : ۱۳ تیر ۱۴۰۲
سلام من گوشی هانر ۴x دارم و گوشه پایین سمت چپ نوشته حالت ایمن نمیدونم چرا اینطور شده اما اگه میشه کمی کمکم کنین که چطور این حالت رو غیر فعال کنم
امیر تاریخ : ۲۱ آبان ۱۴۰۱
من گوشیم poco X3 pro من اولش دیدم گوشیم به طور خودکار صداش کم میشه گوشی رو ریست زدم رفت رو حالت fast bot ولی بعدش تونستم گوشیو بالا بیارم الان رفته رو حالت ایمن بعد فهمیدم حتی با یک لمس کوچیک روی دکمه صدا صدای گوشی کم میشه یعنی بخاطر خرابی دکمه صدا روی حالت ایمن هست
Eddy تاریخ : ۲۵ تیر ۱۴۰۱
سلام ، من یه سامسونگ a30 ram4 دارم که روت شده ، اگه من گوشی رو روی سیف مود ببرم مشکلی پیش نمیاد
ادمین

سلام

خیر

مهلا تاریخ : ۲ خرداد ۱۴۰۱
من گوشیم شیائومیه و از دیروز دکمه کم شدن صداش خود ب خود نمایش داده میشه و صدا قطع میشه و وقتی هم خاموش کردم اومده رو حالت safe mode ولی بازم این مشکل حل نشده
ادمین

سلام

احتمالش هست بخاطر نصب یک بدافزار گوشی شما ویرروسی شده باشه و مشکل فقط نرم افزاری باشه. گوشیتون رو یکبار ریست فکتوری کنید ولی اگر مشکل گوشی حل نشد بهتره که به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا گوشیتون رو فلش کنند