ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

بدست اوردن رمز جیمیل فراموش شده

بدست اوردن رمز جیمیل فراموش شده Reviewed by Mrs. Bagheri on 2021-04-06 12:39:37. بدون شک جیمیل رو می‌توانیم یکی از اولین و مهم‌ترین سرویس‌های گوگل در دنیای اینترنت بدانیم که امروزه کاربران بسیار زیادی دارد ولی همه ما شاید این مشکل رو تجربه کرده باشیم که موقع ثبت‌نام در یک سایت یا در هنگام یک خرید آنلاین، نیاز به استفاده از ایمیل خود داشته باشیم اما هنگام ورود به جیمیل، رمز عبور خودمان رو فراموش کرده باشیم؛ بدون شک جیمیل رو می‌توانیم یکی از اولین و مهم‌ترین سرویس‌های گوگل در دنیای اینترنت بدانیم که امروزه کاربران بسیار زیادی دارد ولی همه ما شاید این مشکل رو تجربه کرده باشیم که موقع ثبت‌نام در یک سایت یا در هنگام یک خرید آنلاین، نیاز به استفاده از ایمیل خود داشته باشیم اما هنگام ورود به جیمیل، رمز عبور خودمان رو فراموش کرده باشیم؛ 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
بدست اوردن رمز جیمیل فراموش شده
بدست اوردن رمز جیمیل فراموش شده
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ تاریخ بازنویسی : ۳۰ دی ۱۴۰۲

 بدون شک جیمیل رو می‌توانیم یکی از اولین و مهم‌ترین سرویس‌های گوگل در دنیای اینترنت بدانیم که امروزه کاربران بسیار زیادی دارد ولی همه ما شاید این مشکل رو تجربه کرده باشیم که موقع ثبت‌نام در یک سایت یا در هنگام یک خرید آنلاین، نیاز به استفاده از ایمیل خود داشته باشیم اما هنگام ورود به جیمیل، رمز عبور خودمان رو فراموش کرده باشیم؛ با این وجود اگر بنا به هر دلیل آدرس ایمیل سرویس جیمیل یا یوزر نیم خودتان ر فراموش کردید، نگران نباشید چون گوگل این امکان رو فراهم کرده تا در صورت فراموش‌کردن آدرس ایمیل جیمیل قادر به بازیابی یوزر نیم خود باشیم.

 

چگونه پسورد فراموش شده جی‌میل را بازیابی کنیم؟!

جی‌میل را می‌توانیم یکی از اولین و مهم‌ترین سرویس‌های گوگل در دنیای اینترنت بدانیم که امروزه کاربران بسیار زیادی دارد. فراموش کردن رمز عبور جی‌میل به معنای عدم دسترسی به این سرویس و از دست رفتن اطلاعاتی است که گاهی اهمیت زیادی دارند اما برای این موضوع هم راه حل‌هایی وجود دارد و می‌توان با روش‌هایی رمز عبور اکانت جی‌میل را بازیابی نمود.

 

چگونه رمز جیمیل خود را پیدا کنیم

اگر نمی توانید رمز عبور جیمیل خود را به خاطر بسپارید و فکر می کنید که هر ترکیبی را امتحان کرده اید ، اگر می خواهید دوباره به آن نامه های الکترونیکی با ارزش دسترسی پیدا کنید ، زمان آن رسیده که آن را ریست کنید.

 

1. بازیابی رمز جیمیل با پاسخ‌دادن به سؤالات امنیتی برای بدست اوردن رمز جیمیل فراموش شده

همان‌طور که اشاره کردیم، جیمیل دارای چند روش متفاوت به‌منظور بازیابی رمز عبور و احراز هویت است. آغاز فرایند بازیابی رمز عبور ساده بوده و کافی است پس از ورود به صفحه وب سایت جیمیل، گزینه فراموشی رمز عبور (Forgot Password) را انتخاب کنید.

در ادامه درخواست می‌شود آخرین پسوردی که به‌خاطر دارید را وارد کنید. در صورتی که می‌توانید آخرین پسورد صحیح را به یاد آورید، وارد ادامه مراحل خواهید شد. توجه داشته باشید که به‌خاطرنیاوردن آخرین رمز عبور جیمیل هم پایان راه و شکست شما نیست؛ برای عبور از این مرحله می‌توانید گزینه Try a Different Question را انتخاب کنید تا بدین ترتیب، سؤالات امنیتی دیگری از شما مطرح شود.

 

بازیابی رمز جیمیل با پاسخ‌دادن به سؤالات امنیتی

 

2. ارسال کد بازیابی رمز عبور به ایمیل برای بدست اوردن رمز جیمیل فراموش شده

فرض کنید که یک ایمیل دیگر را هنگام ثبت‌نام برای استفاده در مواقع ضروری همانند فراموشی رمز عبور، تعیین کرده‌اید. با استفاده از این گزینه، یک کد شش رقمی برای شما ارسال خواهد شد که تعیین رمز عبور جدید و دسترسی پیداکردن مجدد به‌حساب کاربری را برای شما فراهم خواهد کرد. کافی است حساب کاربری ایمیل جایگزین خود را بررسی کنید تا کد مربوطه را ببینید، سپس آن را وارد کرده تا پسورد جدیدی در اختیار شما قرار گیرد.

 

 ارسال کد بازیابی رمز عبور به ایمیل

 

بیشتر بخوانید: بهترین راهکار برای بازیابی آدرس ایمیل و جیمیل فراموش شده

 

3. بازیابی رمز جیمیل از طریق پیامک برای بدست اوردن رمز جیمیل فراموش شده

یکی دیگر از روش‌های بسیار ساده بازیابی پسورد اکانت جیمیل را می‌توان استفاده از شماره‌تلفن دانست. می‌توانید با انتخاب گزینه فراموشی رمز عبور در صفحه اصلی وب‌سایت جیمیل، به‌راحتی هرچه‌تمام‌تر و از طریق درخواست برای احراز هویت و ارسال کد به شماره‌تلفن اعلام شده، رمز عبور اکانت جیمیل را بازیابی کنید.

 

4. بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن

در مقاله ای به طور جداگانه توضیح داده ایم که ساخت جیمیل جدیدبه چه صورت است و گفتیم که حتماً رمز عبور آن را طوری انتخاب کنید که بعداً بتوانید آن را به یاد آورید، اما قوی‌ترین حافظه‌ها هم هر از گاهی پسوردهای ایمیل خود را فراموش می‌کنند. برای کمک به این شرایط، گوگل قابلیت بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن و از طریق SMS را به این سرویس اضافه کرده‌ است.

همچنین اگر آدرس ایمیل خود را فراموش کرده اید میتوانید سری به مقاله پیدا کردن ایمیل از طریق شماره تلفن بزنید. به منظور فعال کردن قابلیت بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن کافیست مراحل زیر را طی کنید:

در موبایل یا تبلت اندرویدی خود، برنامه تنظیمات دستگاه را باز کنید:

Settings app > Google > Manage your Google Account

در قسمت بالا، روی Security ضربه بزنید.

در بخش «Ways we can verify it’s you»، روی Recovery phone ضربه بزنید. شاید لازم باشد وارد اکانتتان شوید.

از اینجا شما می‌توانید:

۱) یک شماره برای بازیابی جیمیل با شماره تلفن اضافه کنید.

۲) شماره بازیابی خود را تغییر دهید (در کنار شماره، روی ویرایش (Edit) ضربه بزنید).

۳) شماره بازیابی وارد شده که برای بازگرداندن جیمیل با شماره تلفن کاربرد دارد را حذف کنید (در کنار شماره، روی «Delete») ضربه بزنید.

مراحل خواسته شده را دنبال کنید.

دفعه بعد که رمز عبور خود را فراموش کردید، برای بازیابی رمز جیمیل از طریق شماره تلفن نام کاربریتان را در صفحه لاگین وارد کنید تا یک کد بازیابی جیمیلبرای شما پیامک شود. نیازی نیست حساب ایمیل دیگری را بررسی کنید یا حتی از صفحه خارج شوید. به طور کلی، توصیه می‌شود حتماً چند گزینه بازیابی رمز عبور برای حساب Google مثل آدرس ایمیل ثانویه و سؤال امنیتی و… فعال کنید. همچنین فراموش نکنید که آنها را به روز نگه دارید تا برای بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن با مانع مواجه نشوید.

نکته: اگر شماره تلفن بازیابی خود را حذف کنید، بازیابی رمز ایمیل با شماره تلفن غیر فعال می‌شود اما ممکن است همچنان برای سایر سرویس‌های گوگل استفاده شود. برای مدیریت شماره تلفن‌هایتان، به اکانتتانمراجعه کنید.

برای ممکن بودن بازیابی ایمیل با شماره تلفن بهترست از چه شماره‌ای استفاده کنیم؟

بهترست از شماره موبایلی استفاده کنید که پیامک دریافت می‌کند.

فقط متعلق به شماست.

به طور منظم از آن استفاده می‌کنید و آن را همراه خود دارید.

 

امنیت حساب کاربری خود را بالا ببرید

 

امنیت حساب کاربری خود را بالا ببرید

 

با خواندن مراحل بالا احتمالاً متوجه شدید فراموش‌کردن رمز جیمیل عواقب سنگینی دارد و اگر اقدامات امنیتی لازم را انجام نداده باشید، راه نسبتاً سختی در پیش دارید و ممکن است هیچ‌وقت نتوانید حساب کاربری خود را بازیابی کنید. بنابراین بعد از اینکه پسورد جدید تعریف کردید، گوگل از شما می‌خواهد تنظیمات امنیتی ناقص مربوط به‌حساب کاربری خود را تکمیل کنید.

با تنظیم کردن شماره‌تلفن موبایل یا ایمیل، فراموش‌کردن رمز جیمیل دیگر یک کابوس نیست و به‌راحتی می‌توانید پسورد جدید تعریف یا پسورد قبلی خود را بازیابی کنید. در حال حاضر جیمیل اجازه اضافه‌کردن یا تغییر دادن سؤالات امنیتی را نمی‌دهد و فقط می‌توانید سؤال امنیتی قدیمی خود را حذف کنید. دلیل جیمیل برای غیرفعال‌کردن امکان تغییر یا اضافه‌کردن سؤالات امنیتی این است که این سؤالات دیگر امنیت واقعی را تضمین نمی‌کنند. سؤالات امنیتی شما تا زمانی که آن‌ها را به‌صورت دستی حذف نکنید، کاربرد دارند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بعد از اینکه وارد صندوق پستی (Inbox) خود شدید، تنظیمات حساب کاربری گوگل خود را باز کنید تا بتوانید تغییرات را اعمال کنید. برای دسترسی به این قسمت روی عکس خود در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید (اگر عکس انتخاب نکرده باشید، اولین حرف از اسمتان در دایره‌ای رنگی نشان داده خواهد شد) و گزینه Manage your Google Account را انتخاب کنید.

در صفحه‌ای که باز می‌شود می‌توانید قسمت‌های مختلف اکانت خود را ببینید و در قسمت Security، ایمیل بازیابی خود را اضافه کنید و یا یک شماره‌تلفن تعریف کنید. همچنین می‌توانید ببینید از چه دستگاه‌ها یا موقعیت‌های مکانی وارد حساب کاربری خود شده‌اید و ورود دومرحله‌ای را فعال کنید تا هم امنیت حساب کاربری خود را تضمین کنید و هم در صورت فراموش‌کردن رمز جیمیل، کارتان راحت باشد.

 

بازیابی رمز ایمیل با سوال امنیتی

  • برای اینکه رمز ایمیل خود را با این روش بازیابی کنید، باید پاسخی را که به سوال امینتی، زمان ساختن ایمیل خود داده اید، به یاد داشته باشید.
  • Secret Question یا همان سوال امنیتی روشی برای بازیابی رمز ایمیل فراموش شده است.
  • زمانی کاربر اکانت خود را در یاهو می سازد، یاهو سؤالاتی به عنوان پرسش های امنیتی مطرح می کند و شما برای آنها پاسخ های منحصر به فردی داده اید.
  • اگر پاسخ این سؤالات را به یاد دارید، می توانید از این طریق رمز ایمیل خود را وارد کنید.
  • برای بازیابی رمز ایمیل با سوال امنیتی کافیست، گزینه Forget Password را بزنید. سپس از بین راه های پیشنهادی یاهو برای بازیابی رمز، گزینه Secret Question را انتخاب کنید.
  • با جواب دادن به سوال امنیتی، یاهو شما را به صفحه تغییر رمز هدایت می کند و با تغییر رمز ایمیل خود می توانید به ایمیل دسترسی پیدا کنید.

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل در سرتاسر ایران و همینطور برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تعمیرات موبایل با همکاران ما در تماس باشید.

 

بدست اوردن رمز جیمیل فراموش شده

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
mahsa تاریخ : ۲۵ تیر ۱۴۰۲
برای بازنشانی رمز جیمیل فراموش شده کدوم راه کار امن تره ؟
نیما تاریخ : ۲۵ تیر ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید ببخشین رمز جمیل ام را فراموش کردم شماره تائیدی شون شماره خارج هس الان اومدم ایران خطم سوخته چجور وارد جمیل بیشم
ستاره تاریخ : ۲۵ تیر ۱۴۰۲
ای خدا من گوشی قبلیم سوخت ایمل دارم ولی رمزش یادم نیست مشکل این اصلا اشاره ب این موضوع نکردید ب هیچ وجه خب الان من ایمیل دارم ولی رمزش نه و با این گوشی جدیدم مبخام وارد بشم نمیشه اصلا ایمیل پشتیبان یک ایمیل الان دارم رو این گوشی اون ایمیل اینستا گرامم روشع چکار کنم