ثبت درخواست تعمیرات
onlineChat
گفتگوی آفلاین
gif
درحال بارگزاری گفتگو ها ...
zarbdar

تعویض هارد گوشی سامسونگ - هزینه تعویض هارد | تحویل فوری

تعویض هارد گوشی سامسونگ - هزینه تعویض هارد | تحویل فوری Reviewed by Mrs. Bagheri on 2020-10-27 12:35:24. تعویض هارد گوشی سامسونگ در برند ها و سی پی یو های مختلف متفاوت می باشد. به دلیل چسبی بودن هارد گوشی های جدید و همینطور نیاز به مهارت، تجربه، ابزار و تجهیزات خاص، آی سی اورجینال و فایل پروگرم هارد، تعویض هارد گوشی یکی از تخصصی ترین فرآیندها در زمینه تعمیرات موبایل می باشد. تعویض هارد گوشی سامسونگ در برند ها و سی پی یو های مختلف متفاوت می باشد. به دلیل چسبی بودن هارد گوشی های جدید و همینطور نیاز به مهارت، تجربه، ابزار و تجهیزات خاص، آی سی اورجینال و فایل پروگرم هارد، تعویض هارد گوشی یکی از تخصصی ترین فرآیندها در زمینه تعمیرات موبایل می باشد. 4.5
جدیدترین مقالات close
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
علت غیر فعال شدن فست شارژ گوشی سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
آموزش فعال و غیر فعال کردن فست شارژ در گوشی‌ های سامسونگ
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن عکس های حذف شده از سطل آشغال گوشی های اندروید
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
علت داغ شدن موبایل هنگام شارژ چیست؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
معرفی لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل (معرفی 16 وسیله ضروری)
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
ارائه راهکارهایی برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی موبایل
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام (معرفی 6 روش کاملا رایگان)
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
آموزش نصب و دانلود اپ بدون نیاز به اپ استور در گوشی های آیفون
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
معرفی 7 ویرایشگر ios که باید آنها را بشناسید !
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
علت کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت چیست؟ با 5 روش این مشکل را حل کنید!
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 13 | تعمیر و تعویض تعویض ال سی دی ایفون 13 با کیفیت بالا
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض ال سی دی ایفون 12 - استعلام هزینه تعویض تاچ و ال سی دی ایفون 12
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 | استعلام هزینه تعویض ال سی دی ایفون ۱۱
جدیدترین مقالات ←
تعویض هارد گوشی سامسونگ - هزینه تعویض هارد | تحویل فوری
تعویض هارد گوشی سامسونگ
تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۹ تاریخ بازنویسی : ۱۴ آبان ۱۴۰۲

هارد یا EMMC بعد از CPU مهمترین آی سی موبایل است و کلیه ی مسائل مربوط به بوت و راه اندازی و ذخیره ی اطلاعات بر روی گوشی به این آی سی خلاصه می شود. خرابی هارد گوشی یکی از مشکلاتی است که دامنگیر بسیاری از گوشی های شما می شود. دلیل مشخصی را برای خرابی هارد گوشی نمی توان در نظر گرفت اما دلایلی مانند ویروسی شدن گوشی، خاموش شدن گوشی در حین آپدیت، استفاده چند برنامه به صورت همزمان، درآوردن باتری گوشی در حین استفاده، ضربه و آخوردگی و ….. را می توان از دلایل عمده ی خرابی هارد گوشی در نظر گرفت. همچنین تمام شدن عمر آی سی موبایل نیز یکی دیگر از دلایل خرابی هارد گوشی می باشد.

تعویض هارد گوشی سامسونگ در برند ها و سی پی یو های مختلف متفاوت می باشد.  به دلیل چسبی بودن هارد گوشی های جدید و همینطور نیاز به مهارت، تجربه، ابزار و تجهیزات خاص، آی سی اورجینال و فایل پروگرم هارد، تعویض هارد گوشی یکی از تخصصی ترین فرآیندها در زمینه تعمیرات موبایل می باشد.

 

چه زمانی نیاز است که هارد گوشی تعویض شود؟

گاهی اوقات ممکن است آسیب وارد شده بر هارد گوشی قابل تعمیر نباشد و هارد به طور کامل بسوزد. در چنین حالتی  نیاز به تعویض هارد موبایل جهت بازیابی کارکرد دستگاه نیاز می باشد. آسیب دیدگی و سوختن هارد گوشی به این معنا نیست که گوشی شما دیگر از کار افتاده و باید به کلی آن را کنار گذاشت.

اگر چه سوختن هارد گوشی، اختلالی جدی است، اما در بسیاری از مواقع امکان تعویض هارد گوشی سامسونگ و بازیابی اطلاعات آن وجود دارد. تعویض هارد گوشی سامسونگ  نیز مانند تعویض هارد گوشی به تخصص و مهارت بسیار بسیار زیادی نیاز دارد، چراکه هارد قطعه ای حساس در ساختار سیستماتیک گوشی است که می تواند تمامی اجزای داخلی موبایل را تحت تاثیر خود قرار بدهد.

به صورت کلی می توان گفت چنانچه تعویض هارد گوشی سامسونگ با نمونه ی تقلبی مرتبط با برند دستگاه و تحت نظر افراد مبتدی انجام شود، می تواند باعث بروز اختلالات جدی در دیگر قطعات موبایل شود. لذا در صورت سوختن هارد گوشی از سپردن آن به مراکزی که دانش لازم را در این زمینه را ندارند، جدا پرهیز کنید.

لازم به ذکر است که تعویض هارد گوشی سامسونگ  و هزینه تعویض هارد گوشی سامسونگ در مراکز تعمیرات موبایل توسط کارشناسان حرفه ای  با نمونه ی اورجینال مشابه تعویض می گردد.

 

تعویض هارد گوشی سامسونگ

 

دلایل سوختن هارد گوشی سامسونگ چیست؟

  • وقتی که گوشی در حال شارژ است، هرگز اقدام به خاموش یا ریست کردن گوشی خود نکنید.
  • زمانی که باتری گوشی زیر ۲۰ % ظرفیت شارژ است اقدام به ریست فکتوری یا ریست معمولی گوشی خود نکنید، چرا که در این حالت عمل خواندن و نوشتن به ولتاژ بیشتری  نیاز دارد و این کار باعث میشود که به hard گوشی شما ولتاژ مناسبی نرسد و در عملکرد آن ایجاد اختلال کند. پس همیشه توجه داشته باشید که باطری گوشی بالای ۷۰ یا ۸۰ % شارژ بهینه داشته باشد.
  • شایعترین مورد سوختن hard که اکثرا در گوشی های اچ تی سی که دیده شده در حین بازی های گرافیکی است که گوشی به صورت ناخودآگاه خاموش می شود.
  • ضربه خوردگی و آب خوردگی نیز یکی از دلیل های شایع سوختن هارد گوشی سامسونگ میباشد. زمانی که گوشی ضربه یا آب میخورد مدتی کار میکند ولی یک دفعه و بی دلیل خاموش می شود، بی شک hard گوشی سوخته  است و باید تعویض شود.اثرات منفی ناشی از ضربه خوردگی و آب خوردگی گوشی، هرگز از همان ابتدا مشخص نمی شود. کارهایی که برای رفع مشکل آب خوردگی موبایل انجام دهید را بخوانید.
  • استفاده از شارژر های غیر استاندارد هم یکی دیگر از دلایل سوختن آی سی هارد موبایل و همچنین آی سی تغذیه گوشی است.

 

به چه هاردی، هارد سوخته میگویند؟

به هارد گوشی ای که از لحاظ الکترونیکی آسیب دیده باشد هارد سوخته و یا هارد آسیب دیده می گویند.آسیب هایی که نوسان برق می تواند به هارد گوشی وارد کند این است که به برد و یا آی سی کنترل یا هر دو آسیب می رساند. گاهی اوقات هارد گوشی قابل تعمیر می باشد اما در مواردی نیز هارد قابلیت تعمیر را ندارد و باید اقدام به تعویض هارد موبایل کرد. درباره هارد سوخته ای که قابلیت تعمیر ندارد، اطلاعات نوشته شده بر روی، هارد دیگر قابل بازیابی نمی باشد.

 

مزایای تعویض هارد گوشی سامسونگ چیست؟

تشخیص درست مشکل هارد گوشی موبایل برای دارنده‌ی آن منافع متفاوتی دارد. بدون شک تعویض هارد گوشی نسبت به تعمیر هزینه‌ی بیشتری دارد. بنابراین اگر به محض آگاهی از مشکل،  به یک متخصص با تجربه در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی موبایل مراجعه کنید ممکن است بتواند جلوی زیان بیشتر را بگیرد و با دقت نسبت به تعمیر هارد گوشی خود اقدام کند. در غیر اینصورت تنها راه حل تعویض هارد گوشی است. شناسایی گوشی خاموش با هارد خراب هنگام اتصال به کامپیوتر از دیگر راه‌های تشخیص خرابی هاردگوشی است که می‌تواند شما را در تشخیص اولیه صحیح کمک کند.

 

علائم  خرابی هارد گوشی سامسونگ

  •  پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه (فکتوری ریست)
  •  ریستارت شدن یا هنگ کردن دستگاه
  • خاموشی کامل گوشی پس از فلش رام یا فکتوری ریست

 

  •  خاموشی خود به خود دستگاه

گاهی اوقات گوشی خود به خود هنگام کار خاموش میشود. در این موارد احتمال خرابی هارد گوشی زیاد است ولی نمیتوان گفت این موضوع ۱۰۰ درصد مربوط به هارد است. اینکه خود به خود این اتفاق بیفتد نشانه ی بسیار مهمی است. یعنی گوشی صدمه ای مثل آب خوردگی یا ضربه نداشته است. هرچند گاهی پیش می اید که گوشی آب یا ضربه خورده و همان لحظه خراب نشده و این آسیب بعد از مثلا یک ماه به صورت خاموشی خود به خود ظاهر میشود.

  • گوشی روشن بشود ولی بالا نمی آید

  در این جور موارد ابتدا گوشی را فلش رام بزنید. اگر گوشی فلش نگرفت احتمال خیلی زیاد ایراد از هارد گوشی است. البته گاهی اوقات گوشی روی آرم هست و فلش هم میخورد ولی باز هم بالا نمی آید.در این مورد باید گوشی از نظر سخت افزاری چک شود چرا که مشکل هم میتواند از هارد باشد, هم cpu و هم موارد دیگر مانند آی سی تغذیه.

 گوشی روشن می شود, بالا هم می آید ولی نه می توان اطلاعاتی روی آن ریخت و نه میتوان پاک کرد، این مورد از علائم ۱۰۰درصدی خرابی هارد گوشی است.

  •  مشاهده پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن گوشی
  •  ویبره های متوالی هنگام بالا آمدن گوشی (در بعضی مدلها مثل HTC و Huawei شایعتر است).
  • پریدن سریال (IMEI) و بیس باند در بعضی موارد.
  •  مشاهده پیغام Internal Storage Damaged هنگام بالا آمدن گوشی

 

مشکلات بعد از تعویض هارد گوشی

بعضی مواقع در صورت استفاده از هارد نامتناسب امکان دارد گوشی فلش بگیرد ولی چون نمیتواند اطلاعات هارد را بخواند گوشی پیغام write protection میدهد و در ضمن فراموش نشود در صورت استفاده از هاردی غیر هارد خود گوشی حتما از هارد شرکت سامسونگ استفاده شود.

 

 cid چیست؟

cid شماره سریال هارد است که برای هر مدل هارد متفاوت می باشد وقتی از هارد خود گوشی استفاده میکنید نیازی به تغییر cid نخواهید داشت اما وقتی که بخواهید از هارد مشابه استفاده کنید باید cid هارد را به cid هارد قبلی تغییر دهید و تنها cid هارد های سامسونگ را میتوان تغییر داد.

 

قطع پایه های اصلی از روی برد یا هارد

هارد ها دارای یکسری  پایه های nc و مشترک هستند اما اگر یکی از پایه های اصلی قطع شود یا تمام پایه ای مشترک نیز قطع گردد باید مسیر پایه قطع شده را سیم کشی کرد تا قطعی رفع شود.

 

 

 پارتیشن بندی نکردن boot1 boo2 rpmb 

در گوشی های mtk شاید پارتیشن اهمیت زیادی نداشته باشد اما در گوشی های huawei samsung lg ,….پارتیشن بندی بسیار مهم می باشد متاسفانه تغییر پارتیشن بندی فقط در هارد های سامسونگ امکان پذیر میباشد.

 

تنظیم نکردن پارتیشن mbr

این پارتیشن در قسمت userdata میباشد که معمولا تنطیم نشدن آن به خاطر دامپ خراب است.

 

مشکلات بعد از تعویض هارد گوشی

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات موبایل  و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد. تعمیرات تخصصی موبایل خود را به کارشناسان ما بسپارید.

پارس ارتباط مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ در سرتاسر ایران می باشد.

پانوشت: برای خرید انواع آی سی موبایل، هارد b309 ( آی سی هارد b309) به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید.

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران icon
احمد تاریخ : ۱۴ آبان ۱۴۰۲
سلام. گوشی بنده روی ارم میماند .به نرم افزار کار نشون دادم و روش کار کردن و باز همینطوری بود و گفتن مشکل نرم افزاری نیست و مشکل از هارد گوشی هست. هزینه تعویض هارد گوشی بنده چقدر است؟
ادمین

سلام دوست عزیز

لطفا با شماره 09197922279 تماس بگیرید و مدل گوشیتون رو بگید تا متخصصین ما هزینعه رو بهتون اطلاع بدند

مجید تاریخ : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
سلام، آیا تعویض هارد گوشی های قدیمی هم توجیه داره؟ من یک سامسونگ جی7 مدل جی700اف دارم که تازگی ال.سی.دی انداختم، اما حالا دچار مرگ شده و احتمالا مشکلش از هارده. الان چند سوال دارم: آیا توجیه هزینه برای تعویض هارد یا کل بورد داره؟ این هزینه چقدر خواهد بود؟ و دوم اینکه من شنیدم بعد از تعویض هارد ،، گوشی دچار مشکلات و محدودیت هایی مثل عدم امکان استفاده از جیمیل و سایر خدمات گوگل میشه. آیا صحت داره؟ ممنون میشم به سوالاتم در اینجا یا توسط ایمیل پاسخ بدید.
ادمین

سلام دوست عزیز

با شماره 02691009091 تماس بگیرید تا متخصصین ما شمارو کاملا راهنمایی کنند

محمدحسین تاریخ : ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
آی گل گفتی گوشی من مشکل هارد داشت دادم نمایندگی بی در وپیکر سامسونگ تو علاالدین کد ۹۱۴ گوشیمو نابود کردن با کلی هزینه اخرسم درست نشد پولمو هم خوردن
Ghaharian تاریخ : ۱۱ فروردین ۱۴۰۱
سلام ببخشید وقتی گوشی سخت افزاری می شود چه چیزی مشخص می شه آخه تو بقیه سایتتون گقته بودید سخت افزاری بشه ممنون اگر جواب بدید
عرفان تاریخ : ۱۵ آذر ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید من تبلت tab s2 9.7 دارم تعداد دفعات زیاد ریست میکرد بعد فلش رام زدم مجددا چندوقت بعد از فلش کردن دوباره بحث ریست کردنش شروع شد بردم پیش تعمیرکار گفت مشکل از هارده بعد موقعی که ریست می کنه مین برد تبلت داغ میشه می خواستم بدونم که این ریست کردن های مکرر ممکنه به قطعات دیگر برد مثل cpu یا ram یا gpu آسیب بزنه و اونها روهم دچار مشکل کنه؟
ادمین

باسلام

دوست عزیز ریست شدن خودبخود دستگاه از علائم خرابی هارد است. لطفا برای راهنمایی بیشتر مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید. و برای دریافت خدمات ایمن و سریع با کارشناسان ما در مجموعه9 تخصصی پارس ارتباط لوتوس تماس برقرار کنید.

تلفن تماس : ۰۲۶۹۱۰۰۹۰۹۱

هارد گوشی چیست؟